Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda přejde ve velkém na turbomotory. První na řadě bude Civic

Není žádným tajemstvím, že Honda připravuje novou rodinu motorů VTEC Turbo, překvapí ovšem, jak masové jejich použití plánuje.
Zpět na článek
15. 3. 2015 13:09
15. 3. 2015 14:48
15. 3. 2015 13:45
15. 3. 2015 14:15
15. 3. 2015 16:01
15. 3. 2015 17:20
15. 3. 2015 20:18
16. 3. 2015 14:09
16. 3. 2015 14:08
Avatar - Ham.
15. 3. 2015 13:00
Honda chce být průkopníkem turbomotorů v USA?
No jen aby nebyla "zákopníkem", myslím, že Ford se svými ecoboosty už cestu dávno prokopal.
Rozbalit vlákno
30
15. 3. 2015 13:06
Re: Honda chce být průkopníkem turbomotorů v USA?
Nemluvě o D3, nebo Jaguaru/ Range Roveru. I americké automobilky (nejen Ford) občas vyrobí něco přeplňovaného, i když v běžné nabídce asi pořád vedou atmosférické motory (například CTS má přeplňované tři ze čtyř motorů). Pravda, míchám do toho i kompresory (u toho CTS jsou dva turbo, jeden kompresor [CTS-V] a jedna atmosféra).
Avatar - Ham.
15. 3. 2015 13:22
Re: Honda chce být průkopníkem turbomotorů v USA?
Beru to tak, že prémiová produkce nemá tak široký dopad na všeobecné smýšlení Amíků a vliv na přijímání nové technologie přímovstřikových turbobenzínů jako masový domácí producent, který jim tam dnes pere turbobenzíny do všech kategorií od tříválcového 1.0 EB ve Focusu až po šestiválcové 3.5 EB v pick-upech. Kdyby tam byla jen ta prémie a Honda byla alespoň první masový producent tak budiž, ale v současné situaci zní prohlášení představitele Hondy docela srandovně (tedy pokud se opět něco neztratilo v překladu).
15. 3. 2015 14:12
Re: Honda chce být průkopníkem turbomotorů v USA?
Ono to prohlaseni asi nebude od pana Hondy, ale spis od pana Fokta, ktery zde opet projevil svou erudovanost v oboru, ostatne jako vzdy...
Avatar - Ham.
15. 3. 2015 14:45
Re: Honda chce být průkopníkem turbomotorů v USA?
Bingo, chlape tys to trefil. Koukl jsem na Automotive News a po pioneerech, innovatorech či groundbreakerech ani památky, Yamamoto dokonce otevřeně přiznává, že následují konkurenci a konkrétně jmenuje Ford:
Honda follows rivals such as Ford Motor Co. in turning to smaller turbo engines to deliver better fuel economy with the same or more power.
[odkaz]
Avatar - TeeJay
15. 3. 2015 14:58
Re: Honda chce být průkopníkem turbomotorů v USA?
Obvykle se citace vymezují uvozovkami, takže já spíš vidím "In America, there aren't that many companies with turbo models," Yamamoto said.

A faktem je, že kromě Fordu žádná z hlavních automobilek turbomotory ve velkém zatím nenabízí, jsou spíš výjimkou. Tudíž na "Honda chce být JEDNÍM Z PRŮKOPNÍKŮ" nevidím nic závadného, na čem by si mariachiho chorá mysl musela hojit mindráčky. ;-)
Avatar - Ham.
15. 3. 2015 15:12
Re: Honda chce být průkopníkem turbomotorů v USA?
Jestliže je v originálu napsáno, že ....Honda follows rivals.... nebo, že ....there aren't that many companies ..... a místní redaktor z toho udělá, že .....šéf vývoje značky Yoshiharu Yamamoto prozradil deníku Automotive News, že Honda chce být jedním z průkopníků turbomotorů i v USA...., tak chorou mysl osvědčuje právě ten místní redaktor a vědomě lže, protože se tváří, že cituje manažera Hondy a přitom si jenom prachsprostě vymýšlí notabene do očí bijící nesmysly.
15. 3. 2015 15:21
Re: Honda chce být průkopníkem turbomotorů v USA?
...as usual.
15. 3. 2015 21:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - TeeJay
15. 3. 2015 15:39
Re: Honda chce být průkopníkem turbomotorů v USA?
Jinými slovy je to tak, že kromě Fordu žádná jiná masová automobilka v US zatím turbomotory u svých modelů plošně nenabízí a pokud Honda letos začne, bude společně s Fordem průkopníky turbomotorů, souhlasí? ;-)
15. 3. 2015 16:16
Re: Honda chce být průkopníkem turbomotorů v USA?
O průkopnictví lze těžko mluvit. Turbodmychadla se používají v automobilovém průmyslu hodně dlouho. Svou cestu si našla i do USA. A je celkem jedno, jestli má konkurence jeden takový motor, nebo tvoří celou nabídku.
Avatar - TeeJay
15. 3. 2015 16:38
Re: Honda chce být průkopníkem turbomotorů v USA?
Nevím, jestli si rozumíme - právě že vůbec nejde o to, jak dlouho existují turbomotory, jde o trend downsizingu a způsob, jakým jím pokryješ nabídku. Civic zjevně přejde na turba komplet a totéž zřejmě čeká všechna "malá" auta značky.
15. 3. 2015 17:13
Re: Honda chce být průkopníkem turbomotorů v USA?
At si rozumime, nebo ne - porad plati MT-ho prvni veta: "O průkopnictví lze těžko mluvit."
S tim ty, ani vas nastenkar FoKing nic nenadelate.
Avatar - Ham.
15. 3. 2015 18:08
Re: Honda chce být průkopníkem turbomotorů v USA?
Ne, nesouhlasí:
a) lhát se nemá, redaktor evidentně lže o tom, co řekl nebo neřekl šéf Hondy
b) přeplňované benzínové motory nenabízí v USA jenom Ford, ale má je v nabídce i GM, FCA, VW, BMW, Daimler nebo Nissan. Z velkých koncernů nic nenabízí v této oblasti jenom Toyota a Honda a oba koncerny shodou okolností právě nyní oznamují, že vyvíjejí přeplňované benzínové motory, nicméně v tuto chvíli je to jenom oznámení, v současnosti nenabízí ani přeplňované prdy, takže těžko mohou být průkopníky, když jsou de facto poslední.
Avatar - TeeJay
15. 3. 2015 18:23
Re: Honda chce být průkopníkem turbomotorů v USA?
Tak ještě jednou: "In America, there aren't that many companies with turbo models" - jinými slovy "budeme jedni z prvních", jinými slovy "budeme průkopníky". Pokud ti nevyhovují autorské repliky, čti agenturní zprávy. Třeba ČTK. >:D
Avatar - Ham.
15. 3. 2015 18:42
Re: Honda chce být průkopníkem turbomotorů v USA?
Žádné jinými slovy, žádná autorská replika, ale citace šéfy Hondy, protože redaktor napsal "Šéf vývoje značky Yoshiharu Yamamoto prozradil deníku Automotive News, že Honda chce být jedním z průkopníků turbomotorů i v USA". A napsal prostě lež jak věž, Yamamoto nic takového neřekl.
Kdyby napsal, že si to myslí on, redaktor Fokt a nevkládal to do úst šéfovi Hondy, tak by to byl jeho názor na který má jistě právo. Udělal by ze sebe sice neinformovaného a neznalého autora, protože v USA přeplňované motory nejsou žádná novinka, ale budiž. Takto je za hňupa a navíc ještě za lháře.
15. 3. 2015 19:41
Re: Honda chce být průkopníkem turbomotorů v USA?
...as usual podruhé.
15. 3. 2015 21:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 3. 2015 21:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
15. 3. 2015 14:15
Re: Honda chce být průkopníkem turbomotorů v USA?
No, za chvíli sem někdo nakluše říct, že Honda to má ty turbomotory samozřejmě nejlepsi >:D Tak v tom budou aspon první >:D
Avatar - Ham.
15. 3. 2015 14:53
Re: Honda chce být průkopníkem turbomotorů v USA?
Jak jinak >:-[]
Avatar - Ronault.
15. 3. 2015 19:27
Re: Honda chce být průkopníkem turbomotorů v USA?
Ji jak vědma, dole už to Tídžej píše jasně >:-[]
Avatar - Ozzman
15. 3. 2015 22:47
Re: Honda chce být průkopníkem turbomotorů v USA?
Dobře já, dedukce! >:-[]
16. 3. 2015 13:54
Re: Honda chce být průkopníkem turbomotorů v USA?
Je tady někdo, kdo tohle nevydedukoval? :-)
Avatar - white label
15. 3. 2015 20:56
Re: Honda chce být průkopníkem turbomotorů v USA?
Jasně, Honda bude průkopníkem konečně skvělých přímo vstřikových turbo benzínů, to co se nabízelo/nabízí doposud u konkurence, vedle toho ani neleželo... >:-[] ;-)
16. 3. 2015 13:55
Re: Honda chce být průkopníkem turbomotorů v USA?
To víš, letopočet začíná až narozením Krista. Co bylo předtím... :-)
15. 3. 2015 16:51
Re: Honda chce být průkopníkem turbomotorů v USA?
Můj pohled zase je, že to zákazníci budou akceptovat v dolní části nabídky, když to akceptují v horní. Pickupy jsou samozřejmě kapitola sama pro sebe. Ať je současná situace jakákoli, přeplňování není nic nového. Ani v USA. Jde o zralou techniku. Jen dříve se víc používala pro zvýšení výkonu a dnes pro snížení normované spotřeby. Z hlediska smýšlení zákazníků půjde spíš o zmenšování objemu a počtu válců.
Avatar - praděda7
15. 3. 2015 17:39
Re: Honda chce být průkopníkem turbomotorů v USA?
Ano, turbocharging se víceméně objevilo na trhu v 70tých létech minulého století. However, v tu dobu ještě nebyla kmáni dostatečně vyspělá elektronika, která by turbo ukočírovala. Ani v 80tých létech to ještě nebylo ono. Až někde v 90tých letech se ECU zdokonalilo natolik, že dostalo turbo pod kontrolu, i když to stále není na 100%.
16. 3. 2015 13:57
Re: Honda chce být průkopníkem turbomotorů v USA?
Taky se zlepšily možnosti a preciznost strojní výroby, není to všechno jenom o řízení turba.
Avatar - praděda7
16. 3. 2015 15:21
Re: Honda chce být průkopníkem turbomotorů v USA?
To je pravda. Stačí se podívat na motory Skyactiv, které pracují při kompresním poměru 14.0 :1, což ještě nedávno byla pro sériové motory utopie. Mazda...klobouk dolů! :yes:
15. 3. 2015 23:23
Re: Honda chce být průkopníkem turbomotorů v USA?
Akurat ten ford je v USA riadne kritizovany za ich ecoboosty, pretoze v konecnom dosledku zeru viac ako tie 2.4 litre a vacsie motory, ktore nahradzaju, takze sa v niektorych mediach pytaju, na co je to vsetko dobre. Zda sa vsak, ze sa aspon nekazia, zatial...

Na druhej strane tu je vw, kde to zerie menej, ale viac sa kazi... Inak v nejakom clanku amici dost chvalili turba od BMW, lenze to skusali 2-litrovy stvorvalec, nie tie 1.5 litrove trojvalce...

Podla mna hlavnou nevyhodou downsizingu je, ze sa ten objem zmensuje stale viac a viac, ochvilu tu mozeme zaviest kei cars ako v japonsku... uz teraz je modeo s litrovym trojvalcom, co prinesie buducnost???
Avatar - Glaukos
15. 3. 2015 13:09
USA
jinde se píše že u civicu by měla v USA zůstat i atmosféra, aby byla aspoň ze začátku možnost volby
Rozbalit vlákno
1
Avatar - TeeJay
15. 3. 2015 14:48
Re: USA
Honda chce v US továrně vyrábět příští rok cca 200 tisíc turbomotorů, to odpovídá prodejním číslům Civicu. Na atmosféry zapomeň.
Avatar - Lucaslegend
15. 3. 2015 13:45
atmo
tak dufam ze v hybridoch zachovaju aj atmosfery V6 :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
15. 3. 2015 14:11
Atmosféra je mrtvá
a pochopili to konečně i v Japonsku. Honda, Toyota.... Jen ta Mazda se stále snaží prorazit hlavou zeď...
Rozbalit vlákno
25
Avatar - Blue Sun
15. 3. 2015 14:24
Re: Atmosféra je mrtvá
Atmosféra je nejlepší a je smutné, že musí umřít kvůli tupým europředpisům...
Avatar - TeeJay
15. 3. 2015 14:41
Re: Atmosféra je mrtvá
Nejen europředpisům, v USA a Japonsku se situace vyvíjí stejně.
15. 3. 2015 14:47
Re: Atmosféra je mrtvá
Kdyz uz je vyvijeji kvuli europredpisum, tak je logicky budou chtit udat i jinde.
15. 3. 2015 15:23
Re: Atmosféra je mrtvá
Zkus tu Mazdu 2, jako ni pisu na blogu, to auto se ti bude libit a verim, ze Mazda ma sanci tu turbomanii prezit.
15. 3. 2015 15:54
Re: Atmosféra je mrtvá
Stačí přidat baterky a hle - i atmosféra plní...
A stejně se nejvíc těším na elektrický kompresor:)
15. 3. 2015 17:04
Re: Atmosféra je mrtvá
To uz je daaaavno vymyslene:
https://youtu.be/VdLgF7CI3HQ
>:D >:D
Avatar - Blue Sun
15. 3. 2015 16:01
Re: Atmosféra je mrtvá
Mazda je sice fajn, ale její systém výbav ji pro mne posílá mimo hru...
Avatar - TeeJay
15. 3. 2015 16:04
Re: Atmosféra je mrtvá
8-s Ty jsi jeden z těch individualistů, kterému je z duše protivné, že výbavu vybere za něj někdo jiný? >:D
15. 3. 2015 17:05
Re: Atmosféra je mrtvá
Ne on je jeden z tech, kteri pokud chteji vyhrivana sedadla, tak nemini platit dalsich deset tisic cinskych cetek za sto tisic navrch.
Avatar - TeeJay
15. 3. 2015 17:28
Re: Atmosféra je mrtvá
Lidé, co sestavují pakety výbav, mají určitou představu o tom, jakou kombinaci prvků výbavy zákazníci vyhledávají. Nemyslím, že zrovna vyhřívání sedadel je vyloženě luxusní prvek výbavy.
Avatar - Blue Sun
15. 3. 2015 18:42
Re: Atmosféra je mrtvá
Vidíš, jejich představa se asi moc neslučuje s evropským vnímáním. Proč třeba vyhřívané sedačky jde mít pouze s kůží, když bych je chtěl s textilním potahem (kůži fakt nesnáším)? Proč můžu mít automatickou klimu jen v té úplně nejvyšší výbavě, nebo CD přehrávač až od třetí výbavy? Tohle opravdu není to pravé, co si představuju a i přes všechnu snahu se tím Mazda u mne odepisuje. Je mi prd platné, že dobře jezdí, pokud seženu auto dle svých představ výbavy o sto tisíc levněji a bez výrazných ústupků v komfortu a kvalitě jízdy.
Avatar - praděda7
15. 3. 2015 17:45
Re: Atmosféra je mrtvá
Tak to zrovna u vyhřívaných sedadel už neplatí. Zrovna nedávno mě u Mazdy nabízeli vyhř. sedadel za 5k samostatně.
15. 3. 2015 19:49
Re: Atmosféra je mrtvá
Tak třeba čerstvě u Mazdy 2: Pokud beru 1,5/90k jako dobrou motorizaci, tak poprvé tento motor davaji s vybavou Challenge, ale vyhrivana sedadla az v Hazumi - ta je o cca 50 tisic drazsi.
O automaticke klime ani nemluvim, ta je az (a jedine) pro Revolution TOP, ktera je drazsi o 130 (!!!) tisic.
Mozna to jde i jinak, nevim, mam tistenej katalog a jeste jsem ho podrobneji nestudoval...
Avatar - praděda7
15. 3. 2015 20:16
Re: Atmosféra je mrtvá
Jasný, bylo mě řečeno "umíme to (vyhř. sedadla) i samostatně".....zapomeň na katalog.... ;-) Na co je dobré automatická klima? Já mám v Yarise manuální klíma, které zapneš tak možná 5x do roka....díval jsem se na Mazda stránky, a ta 2ka je docela slušně vybavená... :-!
Avatar - Blue Sun
15. 3. 2015 21:08
Re: Atmosféra je mrtvá
Manuální klima je fajn, mám ji v Cliu a na dlouhých cestách si ji vyloženě užívám, používám ji ale i na cestování po Praze a okolí (a to nejen za parného léta, stačí přímé slunce). Jenže i za cestu Berlín-Praha s ní neustále něco laboruju, protože mi chvíli je fajn, chvíli chladno (stačí, aby zalezlo slunce), takže stále točím kolečkem a přidávám nebo ubírám. Automatika prostě drží nastavenou teplotu a víc ji nezajímá, přizpůsobí se. Nebo třeba dvouzónová klima? Mně je v autě věčně horko, přítelkyně je zmrzlík, dál asi netřeba rozvádět situaci.
Avatar - praděda7
15. 3. 2015 22:30
Re: Atmosféra je mrtvá
Velká většina ženských jsou zmrzlíci. Mají to dané geneticky. Datuje se to z dob jeskynního člověka, kdy ženské byly stále v jeskyních a motaly se kolem ohně a chlapi venku v zimě sháněli potravu. No ještě před 15 léty skoro nikdo klima v autě neměl. Zajímavé, jak rychle člověk zchoulostiví. Výsledkem je pak oslabená imunita. No a z toho jsou pak ty různé alergie na to a na ono a člověk hned něco chytne. Kdysi stačilo pootevřené okno anebo později staré dobré střešní okno. Já vím, je jiná doba... :-!
15. 3. 2015 23:30
Re: Atmosféra je mrtvá
Hm, mudrlant jeden:D. Ja mam alergiu na chlad a prievan, nic horsie ako pootvorene okno vodica pre mna neexistuje, potom nasleduje prilis agresivna klima.

Kupovat auto bez automatickej klimy mi prijde chore, pretoze prave tie teplotne vykyvy mi nerobia dobre.

Neverim, ze je nejaky velky cenovy rozdiel medzi manualnou a automatickou, tu ide podla mna cisto o politiku cenotvorby vyrobcu, inak by bola davno manualna vyradena z ponuky.
Avatar - praděda7
16. 3. 2015 08:39
Re: Atmosféra je mrtvá
Nejhorší jsou pro lidský organismus teplotní výkyvy, když vylezeš z klimatizovaného auta cca 20°C ven do 32°C. Určitě jsi to již zažil. To samé i v obchodních centrech. Ale jinak souhlas, když kupovat auto s klímou a cena za autoklimu není absurdní, tak raději si nějakou tu kačku připlatit. Chtěl jsem jen naznačit, že se dá bez klímy žít. Já bez ní žil a řídil 40 let. :-!
Avatar - dal
16. 3. 2015 09:17
Re: Atmosféra je mrtvá
Vidíš, já například mám raději mechanickou klimu než automatiku. V zimě a v parném létě je to OK ale když je tak akorát tak na mne fouká studený vzduch i když nechci.
Avatar - Blue Sun
16. 3. 2015 07:57
Re: Atmosféra je mrtvá
No jo, před patnácti lety, ale řekni rovnou v ČR. Američani mají klimatizaci jako pomalu základní výbavu už snad padesát let...
Otevřené okno je fajn věc, ale jen dokud není moc hustý provoz za sucha, prach je zlo. A nebo takový deštík za horkého dne, taky radost...
Jo, klidně přiznám, že jsem zchoulostivělý, co se komfortu týká. Prach a déšť fakt nemám rád.
A nakonec - alergie rozhodně nejsou z nějakého teplotního komfortu, ale z bordelu v prostředí, jídle a z přehnané sterility prostředí.
16. 3. 2015 07:27
Re: Atmosféra je mrtvá
Neres kdo potrebuje digiklimu, nebo xenony na pidiaute, jsou lidi, kteri bez blikatek, svititek, tlacitek, cudlicku a displejicku nemuzou proste auto ani videt, jak to nema pripojeni online na fejsbuk a na twitr, a pri nasednuti se mu nezobrazi na displeji mezi budikama titulka z D-Fense, tak to proste pro nej neni auto a marna vec - takovym moulum da Hjondee mnohem vic, nez Mazda a za podstatne mene penez.
Avatar - praděda7
16. 3. 2015 08:44
Re: Atmosféra je mrtvá
Taktak. Je jiná doba a my, co jsme vyrostli v socíku..... jsme na odpis... :-!
Avatar - zaplosak
15. 3. 2015 17:20
Re: Atmosféra je mrtvá
jsem rád za klasickou 100koňovou 1.4ku, co na ní nemám se neposere, a jede... ;-)
16. 3. 2015 14:07
Re: Atmosféra je mrtvá
Je důležité si to umět obhájit sám před sebou :-)
15. 3. 2015 20:24
Re: Atmosféra je mrtvá
jo pro evropu už nejde nic jinýho , ale na domácí půdě by s tím neuspěly ,a ani v usa moc potenciálu nevidím
Avatar - TeeJay
15. 3. 2015 14:15
Efektivita
Moc mě to nepřekvapuje. Honda se chovala vždycky maximálně efektivně a když už si dala tu práci s novou generací turbomotorů, je jasné, že je zavede plošně. Evropa je potřebuje a v Japonsku a Americe tím určitě nic nezkazí.

Spíš mě překvapuje, že atmosféry Earth Dreams 1.3 a 1.5 tím pádem skončí dřív, než pořádně začnou a 1.8 se zřejmě nakonec ani nevyvíjela.
Rozbalit vlákno
10
15. 3. 2015 15:24
Re: Efektivita
V prvnim odstavci davas Honde palec za efektivitu a v druhem v podstate potvrzujes, ze jeji efektivita je mizerna.
Avatar - TeeJay
15. 3. 2015 16:01
Re: Efektivita
Na to jsi přišel použitím svého vlastního ostrovtipu? >:D Střídání generací motorů současně s generační obměnou modelu je vcelku běžné, ne však u Hondy. Proto někteří mimoni považovali motor 1.8 i-VTEC za "příšerně zastaralý" už když se po šesti letech objevil v Civicu 9G. :-) Takže správně bys měl házet palečky, jak je Honda progresivní, že omlazuje motory tak rychle, jako Audi. >:-[]
15. 3. 2015 17:17
Re: Efektivita
Obhajovat vlastni blbost jeste vetsi blbosti je pro tebe typicke, zkus si jeste jednou precist, co jsi napsal.
Avatar - TeeJay
15. 3. 2015 17:20
Re: Efektivita
No, spíš to vypadá, žes blbost zase vypustil ty. >:D
15. 3. 2015 19:44
Re: Efektivita
I kdybys tu dal deset tisíc smajlíků, pořád to nemění nic na tom, že ses v prvním komentu prostě sám popřel.
Cheš-li to po japonsky, tak jsi prostě diskutér-kamikaze.
Avatar - TeeJay
15. 3. 2015 20:18
Re: Efektivita
Ale nepovídej. >:-[]
Avatar - Ronault.
15. 3. 2015 21:09
Re: Efektivita
Co se týče japonských přísloví a mouder, tak jedno z nich TeeJay porušuje a každý to vidí:
"Máš-li deštník v prd.eli, neotvírej ho"
16. 3. 2015 14:08
Re: Efektivita
Ne, nevypadá.
15. 3. 2015 16:01
To bylo řečí
Taky pamatujete, jak se tu místní rejžeklub posmíval turbomotorům u VW a dalších evropských značek? Já teda jo.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - TeeJay
15. 3. 2015 16:13
Re: To bylo řečí
A?

Jednak turbomotory v té době stály za prd a současně je třeba vnímat rozdíl mezi tím, že někdo zku*ví trh a tím, kdo se tomu nesmyslu nakonec musí přizpůsobit. 8-s
Avatar - Ronault.
15. 3. 2015 17:03
Re: To bylo řečí
Takže s příchodem turbomotorů od Hondy konečně budou turbomotory dobré, do té doby stály za prd... No ještě, že tu Hondu tady máme, teda ještě, že tady máme její fanatické fanoušky, aby nám to vysvětlili.
Avatar - TeeJay
15. 3. 2015 17:18
Re: To bylo řečí
Máš problém s porozuměním psaného textu nebo jen rudo před očima?

Současné motory jsou úplně jiná liga, než ty před 10 lety. Takže pokud to myslíš tak, že Honda přeskočí to období, kdy stály turbobenziny za houby, tak patrně ano, stejně jako v případě turbodieselů. Jak dobré budou v rámci konkurence, to uvidíme. ;-)
Avatar - Ronault.
15. 3. 2015 17:30
Re: To bylo řečí
Představa, že začnu něco vyrábět o 10 let později a zbavím se tak problémů těch, co přišli jako první, je naivní. Know-How se nezíská jen slepým kopírováním, dodnes korejci dohání konkurenci, o Číně nemluvě.
Avatar - TeeJay
15. 3. 2015 18:18
Re: To bylo řečí
Jasně, turbodiesel i-CTDi byl hotová tragédie. >:D
Avatar - Ronault.
15. 3. 2015 19:25
Re: To bylo řečí
Tady píšeme o benzínových motorech. Mimochodem, kdy vlastně přišla Honda s tou 1,6 i-DTEc? Kolik let za konkurencí? Stejně onem 2,2, co uvádíš ty, byl v době, kdy jiní prodávali diesely léta... a tak Hondě ujíždí vlak... Ale to se ultrafans těžko vysvětluje.
Avatar - TeeJay
15. 3. 2015 20:15
Re: To bylo řečí
Reaguji na "Představa, že začnu něco vyrábět o 10 let později a zbavím se tak problémů těch, co přišli jako první, je naivní.", což je, jak jistě sám uznáš, ve světle kvalit zmíněných turbodieselů, blábol. Je jedno, jestli je řeč o dieselu nebo benzinu, s naftou měla Honda ještě méně zkušeností, než s turbobenziny.

Jistě, ostatní prodávali dieselu už léta a přesto byla 2.2 neprostá špička. Stejně tak je naprostá špička 1.6 i-DTEC a zdá se, že totéž bude platit i u biturba. Takže jí rozhodně nic neujíždí. ;-)
Avatar - Ronault.
15. 3. 2015 21:08
Re: To bylo řečí
Stejně jako tou dobou byla naprostá špička 2,0 dCi nebo 2,0 HDI či 2,2 HDI atd.

A co se týče současné 1,6 i-DTEC, není naprostá špička, patří mezi nejlepší, ale není nejlepší, jen je stejně jako ty ostatní nejlepší nejnovější - tzn. 1,6 dCi nebo 1,6 CDTi od Opelu... to že ostatní jsou krapet slabší, protože jsou tu oproti Hondě léta (1,5 dCi, 1,6 HDI nebo 1,6 TDI) z nich nedělá nějak špatné motory.

A ano, ostatní ji už dávno ujeli, přichází z novými vylepšenými generacemi, mají vychytané dětské nemoci a Honda přichází s novinkou, v očích zákazníku neodzkoušenou novinkou. Mimochodem, ta 2,2 od Hondy rozhodně nebyl bezproblémový motor.
Avatar - Ozzman
15. 3. 2015 22:52
Re: To bylo řečí
O to jsem se tu snažil minule v diskuzi zjistit, v čem jsou nejlepší ty Honda motory/auta. Třeba s vyjímkou nepovedených 2.0TDI PD se dají všechny adekvátně silné motorizace s Hondou srovnávat.
15. 3. 2015 23:38
Re: To bylo řečí
Ked robia dvaja to iste, nie je to vzdy to iste...

Akurat ta honda presadzuje vernostny program na 8 rokov a urcite by do toho nesla, keby vyprodukovala nejaky sajrajt, ktory ledva vydrzi do konca dvojrocnej zaruky...

Osobne si nemyslim, ze by bolo turbo vrcholom automobiloveho inzinierstva, tak ale ked uz sa dala honda na F1 s turbom, asi chce maximalizovat synergie, ten prichod turbomotorov musel byt planovany dlhsie.

Konspiracia: mozno uznala, ze v hybridoch s toyotou prehrala a chce mat pred toyotou v USA naskok v turbomotoroch a vobec tu nejde o EU, co je pre hondu zanedbatelny trh... Ved aj europske znacky ovplyvnovali/ovplyvnuju americku legislativu v prospech turba, pretoze u velkych objemov nemaju sancu...
16. 3. 2015 17:03
Re: To bylo řečí
No, 2,2 sice nebyl bezproblémový motor, ale i tak patřil k tomu spolehlivějšímu. Se zbytkem nicméně souhlasím. Hondě to dlouho trvá, než doběhne ostatní, ale zase na druhou stranu je nutné říci, že když už doběhne, většinou to patří k tomu nadprůměru. Každopádně takový velký přechod na turba mě trochu štve.
16. 3. 2015 14:12
Re: To bylo řečí
Zase buďme féroví, naftová 2,2 i 1,6 sklízí spíš chválu, i když přišly poněkud pozdě.
Avatar - Ronault.
16. 3. 2015 20:26
Re: To bylo řečí
Já ji ale nikde nekritizuji, jen tady vyvracím ony opěvné báje a mýty a nejlepším motoru historie.
17. 3. 2015 08:36
Re: To bylo řečí
Kdybych měl ale říct, který 2,2 litrový (jednoturbový) a 1,6 litrový diesel je lepší, tak vůbec nevím, co bych řekl. A když už bych něco plácnul, vůbec bych se pod to nepodepsal :-)
15. 3. 2015 17:19
Re: To bylo řečí
Presne tak, cekam, ze jak Subaru, tak Mitsubishi, hodi svoje turbomotory do srotu a koupi od Hondy licenci, ted to teprva bude narezzz! >:D
Avatar - TeeJay
15. 3. 2015 18:25
Re: To bylo řečí
Mitsubishi už šrotuje v předstihu, radši přecházej na elektriku. >:D U Subaru jsou v pohodě, jejich zákazníky už nic nepřekvapí. >:-[]
15. 3. 2015 16:26
Hlavně zapracujte na designu!
Nepochybuji o tom, že nové turbomotory Honda budou prvotřídní. V Evropě to ale bude málo platné, pokud i budoucí generace Civicu bude zvenčí i na přístrjové desce taková obludka jako ta současná... :-( :no:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - TeeJay
15. 3. 2015 16:30
Re: Hlavně zapracujte na designu!
Design - kdoví, co nás vlastně čeká [odkaz] , ale s interiéry nemám problém, ani po stránce vzhledu, ani ergonomie, snad s výjinkou ovládání palubáku. 8-s
Avatar - Ozzman
15. 3. 2015 17:58
Re: Hlavně zapracujte na designu!
Nepsals tu tak před měsícem, že se ti design Hondy líbí? Já zírám....
Avatar - TeeJay
15. 3. 2015 18:13
Re: Hlavně zapracujte na designu!
Ano, líbí. Někde to popírám? ;-)
Avatar - Ozzman
15. 3. 2015 20:13
Re: Hlavně zapracujte na designu!
Z toho, co píšeš zní, že z desingu nejsi nadšený, ale že interiéry jsou dobré.
Avatar - TeeJay
15. 3. 2015 20:17
Re: Hlavně zapracujte na designu!
Z toho, co píšu, zní, že mám obavy, co může přijít.
Avatar - Ronault.
15. 3. 2015 21:24
Re: Hlavně zapracujte na designu!
Ať to bude cokoliv, bude se ti to líbit, věř mi.
Avatar - Ozzman
15. 3. 2015 22:50
Re: Hlavně zapracujte na designu!
Teď si vědma ty a vsadim vejplatu, že ti to vyjde >:D
16. 3. 2015 07:29
Re: Hlavně zapracujte na designu!
A ja si prisadim: At prijde od Hondy cokoliv, bude to nejlepsi v celem znamem vesmiru.
15. 3. 2015 19:40
Re: Hlavně zapracujte na designu!
O tom, že budou prvotřídní nepochybuju stejně tak jako mají prvotřídní motor v F1>:D

Hlavně by to chtělo střední třídu trpajzlíka nechci :no:
15. 3. 2015 21:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 3. 2015 12:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0