Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda S2000: Nástupce dostal zelenou

Do portfolia Hondy se nejspíš vrátí sporťák s pohonem zadních kol. Automobilka prý schválila vývoj nepřímého zástupce roadsteru S2000.
Zpět na článek
4. 8. 2014 08:49
4. 8. 2014 13:20
4. 8. 2014 14:03
4. 8. 2014 13:53
4. 8. 2014 14:30
4. 8. 2014 20:05
4. 8. 2014 22:42
5. 8. 2014 01:05
5. 8. 2014 16:08
4. 8. 2014 14:02
4. 8. 2014 14:50
4. 8. 2014 09:47
4. 8. 2014 11:18
4. 8. 2014 11:38
4. 8. 2014 12:33
4. 8. 2014 13:28
4. 8. 2014 13:37
4. 8. 2014 13:57
4. 8. 2014 16:10
4. 8. 2014 13:13
4. 8. 2014 14:59
4. 8. 2014 14:11
4. 8. 2014 14:47
4. 8. 2014 13:21
4. 8. 2014 15:16
4. 8. 2014 19:55
5. 8. 2014 07:38
5. 8. 2014 13:20
5. 8. 2014 11:21
Avatar - TeeJay
4. 8. 2014 08:49
S2000 Coupe
Tohle vypadá slibně, pochybuji, že by Motoring tvrdošíjně opakoval jednu a tu samou zprávu bez nějakého hmatatelnějšího základu. :-) Navíc je potřeba brát v úvahu, že NSX je supersport Acury a Hondě od ukončení výroby S2000 sportovní model v nabídce chybí, takže takové auto dává smysl jak z hlediska topmodelů pro obě značky, tak i z pohledu prodejnosti - NSX bude exkluzivní zboží, S2000 relativně dostupné s cenou něco přes milion.

Každopádně - pokud chce Honda držet krok s konkurencí, musí takové auto nabízet jako kupé i roadster, takže bych řekl, že postupem času budou obě verze, kupátkem se začíná proto, že je obecně vnímané jako sportovnější.

Nejsem si úplně jistý, jestli je u takového auta nutný hybrid, ale vzhledem ke hře na emise je to asi důležité, může také pomoci vyžehlit turbodíru. No - těším se. :-) :yes:
Rozbalit vlákno
52
Avatar - 3_diamanty
4. 8. 2014 09:44
Re: S2000 Coupe
jaguar prisiel zase opacne ..... a model F-type ako prvy prisiel bez strechy ;-) az potom kupatko ..... a v minulosti bmw Z3 takisto bolo najprv cabrio a az potom z nej spravili Z3 coupe ;-) ... takze je asi jedno s cim sa zacina.... obecne ... nejaky fixny postup tu nejestvuje....

ja som rad ze sa honda vrati k nejakemu sportovemu autu vobec.... lebo doba sportiakom nepraje a tie hybridne crz to nebolo ono... a chyba mi aj integra .... to bolo brutalne auticko
Avatar - TeeJay
4. 8. 2014 09:56
Re: S2000 Coupe
F-Type je opravdu výjimka, těžko říct, proč to tak je. U Z3 a Boxsteru byly důvody trošku jiné. Z3 bylo tak špatné, že se BMW pokoušelo s Coupe jen zachránit situaci, původně vůbec být nemělo. Stejně tak Boxster - byl až příliš "soft" a Cayman měl představovat sportovnější verzi. Platí to i teď, Porsche je asi jediná značka, u které je kupé dražší, než stejný roadster.
Avatar - Enthusiastic.driver
4. 8. 2014 10:38
Re: S2000 Coupe
Z3 Coupe určitě nic nezachraňovalo.. Roadster byl prodejně velmi úspěšný, Coupe je jen raritka, kterou postavil engeneering a podařilo se ji protlačit do sériové produkce - celkem vyrobených cca 20 tisíc kusů ale nepředstavuje ani desetinu prodejů roadsterů...

A s tvrzením, že Boxster je "soft" také nesouhlasím. Je sice pravda, že Cayman je koncipován jako sportovnější, ale největším jízdním rozdílem je to, že do Boxsteru fouká - obě auta jsou výborné sporťáky.
Avatar - TeeJay
4. 8. 2014 11:01
Re: S2000 Coupe
Neřeším prodejnost, řeším schopnosti. ;-)

Boxstera bych si neodvážil zpochybňovat, ale Cayman je prostě o pořádný kus dál. :-)
Avatar - 3_diamanty
4. 8. 2014 11:06
Re: S2000 Coupe
sportove bmw ako je Z3 si urcite aspon 50 percent zakaznikov kupuje aj kvoli jeho schopnostiam..... a Z3 roadster bol predavanejsim modelom ako coupe..... takze coupe toho moc nezachranilo ak na to pozerame z tohto "pohladu zachrancu".... coupe bolo spestrenim a nebolo to obycajne kupe ale skor taky shooting brake s dvoma dvermi alebo kombik s dvoma dvemi >:D .. celkom slusne retro.. teda skor taka raritka a spestrenie... ale zachranca urcite nie ... mozno som to zle pochopil.... neviem ..... ale k zachrancovi po akejkolvek stranke malo kupatko daleko
Avatar - Enthusiastic.driver
4. 8. 2014 12:07
Re: S2000 Coupe
Ano, schopnosti Z3 Coupe jsou skutečně o kus dál, než u roadsteru. Přesto si myslím, že jím BMW nic nezachraňovalo.

Naproti tomu Cayman imho není o "pořádný kus" dál, je dál možná o "kousek" pramenící z uzavřené karoserie a malinko širšího rozchodu...
4. 8. 2014 14:49
Re: S2000 Coupe
...a ostřejšího naladění snad všeho včetně motoru. Jinak souhlas ;-)
Avatar - white label
5. 8. 2014 10:03
Re: S2000 Coupe
Díky, ušetřili jste mi reakci. ;-)
Avatar - Dinar
4. 8. 2014 13:20
Re: S2000 Coupe
"Boxstera bych si neodvážil zpochybňovat, ale Cayman je prostě o pořádný kus dál." Jasně, že recenzenti typu Harrise dokážou poznat rozdíl v chování caymana a boxsteru, vyhmátnout momenty, kdy větší tuhost caymanu jde poznat, ale ty se do podobných rozborů nepouštěj, vypadá to hodně komicky. ;-)
Avatar - TeeJay
4. 8. 2014 13:45
Re: S2000 Coupe
Nechápu, proč se do mě navážíš, trole, vcelku pohodově tu diskutujeme.
Avatar - Dinar
4. 8. 2014 14:03
Re: S2000 Coupe
Vcelku pohodově si tu blábolíš, tak proto. ;-)
Avatar - JDM
4. 8. 2014 13:53
Re: S2000 Coupe
jo recenzenti typu harrise mluví o věcech o kterých nemá zákazník těhle aut ani tušení??Měl by si mluvit pouze sám za sebe!
4. 8. 2014 13:54
Re: S2000 Coupe
Přesně tak.
Dá to ale práci si přiznat, že moje schopnosti za těmi Harrisovými zaostávají o jednu menší galaxii.
Avatar - JDM
4. 8. 2014 14:30
Re: S2000 Coupe
chris harris mě nebere pro mě je bůh keiichi tsuchiya >:-[] vsadím se že jeho drift bibli sám harris sjížděl dokola >:-[]
4. 8. 2014 19:40
Re: S2000 Coupe
Tak od něj jsi ještě o dalši galaxii dál, jen si to přiznat.
Samotnej fakt, že umíš napsat jeho jméno se všemi písmenky malými, z tebe holt driftera neudělá.
Avatar - JDM
4. 8. 2014 20:05
Re: S2000 Coupe
zajímavý že toho o mě asi víš víc než já ... samozřejmně spousta lidí včetně mě bude o galaxii dál než keiichi tsuchiya (všimni si malých písmenek což mě fakt netrápí) to ale není žádná ostuda ;-) především když další jsou dál o 2 nebo 3 galaxie >:-[]
Avatar - Emel
4. 8. 2014 22:42
Re: S2000 Coupe
Nic proti japonským drifterům, je to sranda a borci to mají v ruce... na druhou stranu si všimni, s jakým respektem mluví Ken Block o jezdích rallye. Co chci říct... na světě jsou asi větší borci než drifteři.
Avatar - JDM
5. 8. 2014 01:05
Re: S2000 Coupe
Tak rally sám považuju za TOP v automobilovým světě ;-)
5. 8. 2014 08:19
Re: S2000 Coupe
Ó, sám velký řidičský guru JDM považuje rally za TOP, tak to je velká poklona, teď ještě aby to schválil i Kim Čong Un a můžem to rovnou uzákonit >:-[] >:D
Avatar - JDM
5. 8. 2014 16:08
Re: S2000 Coupe
jo možná to blbě vyznělo měl sem v sobě víc než 5 jedenáctek >:-[] to pak většině lidí patří svět >:D
Avatar - Dinar
4. 8. 2014 14:02
Re: S2000 Coupe
Zákazníkovi těhle aut (tím nejspíš myslíš majitele) jsem nic takového nepsal, psal jsem to nicku TeeJay, který, právě tím co píše, potvrzuje, že v boxeru/caymanu nejel, natož aby ho vlastnil. A mluvím sám za sebe, tím si buď jistý. >:D ;-)
Avatar - TeeJay
4. 8. 2014 14:42
Re: S2000 Coupe
A nejsou tu náhodou lidé jako Harris od toho, aby nám co nejlépe zprostředkovali realitu? Netvrdím, že jsem řídil všechna auta na světě a přesto mám na spoustu z nich svůj názor, vytvořený kombinací vlastních zkušeností a těch převzatých. Pokud ty rozdíl nepoznáš, asi nebudeš takový borec, za jakého se tu vydáváš a tudíž by neškodila troška pokory, Dináre. Jenže tohle slovo očividně v repertoáru nemáš a z toho, že jsi lama, děláš vlastně přednost, protože pokud rozdíl nepoznáš ty, je vlastně naprosto zanedbatelný a tudíž je třeba se vysmát všem, kteří tvrdí něco jiného. Roztomile čecháčkovsky zaprdlé. :yes:
Avatar - Dinar
4. 8. 2014 14:50
Re: S2000 Coupe
Jistě máš pravdu, je světácké a čecháčkovsky nezaprdlé vydávat kategorické soudy o něčem o čem nemáš potuchy. >:D Ta auta jsi prostě nejel. Ani od toho Harrise se nedozvíš, že "Cayman je prostě o pořádný kus dál" protože on s těmi auty jel. A v tom to je, lamo. ;-)
Avatar - white label
5. 8. 2014 10:38
Re: S2000 Coupe
Docela tě to zásáhlo..., když schází argumenty přichází na řadu "roztomile čecháčkovsky zaprdlé"...lamy, že by příklad tvé diskusní pokory, kterou sám očekáváš od druhých?
Nikde v diskusi nevidím nic o tom, že by zrovna Dinar nepoznal žádný jízdní rozdíl mezi Boxsterem a Caymanem (pouze po svezení s oběma vozy netvrdí, že je Cayman o pořádný kus dál, než Boxster), takže to bude zřejmě klasické "přání otcem myšlenky", na kterém ovšem stavíš podstatu své reakce.
Avatar - Emel
4. 8. 2014 09:47
Re: S2000 Coupe
Souhlas, vypadá to slibně.

První ale je cena - s cenou přes mega je to výrazně nad GT-86 i 370Z... a konec konců pokud si vzpomínám i nad S2000, i přes všeobecný pokles cen aut. Což je škoda, vidina dostupného sportovního auta se trošku rozplývá, za 1.2M už se toho dá koupit dost.

Možná je důvodem druhé ale - hybrid. Supersporty přesvědčují, že to eventuálně asi může dávat smysl, ale s dvoulitrovým turbem by tu bylo dost výkonu i bez hybridu a v autě, které bude jezdit pár tisíc kilometrů za rok, bych se bez hybridu úplně klidně obešel a uvítal spíš nižší hmotnost. Turbodíra je klišé, moderní turbomotory jí netrpí natolik, aby bylo nutné žehlit to elektromotorem.

Nicméně, i přes dílčí výhrady... jsem rád, že se Honda vrací k výrobě něčeho takového :yes:
Avatar - TeeJay
4. 8. 2014 10:11
Re: S2000 Coupe
Být dražší, než srovnatelná japonská konkurence, to je pro Hondu bohužel povinnost,souvisí to s tím, jak se snaží oproti konkurenci profilovat, navíc 370Z není zase tak úplně sporťák, ale spíše gétéčko, takže musíš brát v úvahu Nismo verzi za 1,2 mega. GT-86 bych sem asi vůbec netahal, to je přece auto velikostně o kategorii menší a výkonově tak o tři. Před 15 lety S2K na Boxstera 240 koní stačilo a navrch měl až ve verzi S. Dneska má základ 265 k, S 315 a GTS 330.

S tím hybridem se shodneme, samotné turbo by určitě stačilo, i když klišé neklišé - turbo prostě není atmosféra. ;-) Tři roky jsou ale ještě dlouhá doba, takže jako "ochutnávka" to zatím nezní úplně špatně.
Avatar - Emel
4. 8. 2014 11:18
Re: S2000 Coupe
V roce 2010 se u nás S2000 prodávala pod 900k. Jasně, byl to tehdy výběhový model, ale i tak.

GT-86 je velikostně o třídu menší? Vždyť je o 10cm delší než byla S2000. Slabší ano, ale pokud by dostala turbo za +100.000Kč...

Každopádně... co mi dnes na trhu chybí je dostupné sportovní auto - zadokolka s výkonem někde na úrovni 250k. GT-86 je na to moc slabá, pokud bude stát S2000 výrazně přes mega, bude zase příliš drahá.
4. 8. 2014 11:30
Re: S2000 Coupe
BMW 125i M-paket.
A klidně i 125d, ten se dá oHartgeovat na cca 190 kW...
A ladit můžeš klidně až přes 300 koní, když ne, tak v mailu mám nabídku z Grazu na M135i s manuálem pod osm set...
Avatar - Emel
4. 8. 2014 11:38
Re: S2000 Coupe
125i je bez samosvoru, ne? Jako jo, za ty peníze je to určitě zajímavá varianta... ale přece jen to není tak sportovní auto jako byla S2000.

M135i pod 800 je super nabídka... to ale není nové, nebo jo?
4. 8. 2014 11:56
Re: S2000 Coupe
Je to předváděčka, ale to je hromada nových aut na cestách...
125i/d nemá samosvor, jen tu elektronickou náhražku, ale pořád je výkonově a jízdně hodně vysoko. Ostatně GT-86 taky nemá samosvor, pokud se nepletu. A S200 se už nevyrábí a v její době zase nebyly ty elektronické náhražky, takže težko srovnávat...
Každopádně chtěls zadokolku s výkonem cca 250 koní, 125i/d má 220 koní a k tomu čipovací potenciál a po svezení se 125d bych já osobně i čip oželel, na výjezdech ze zatáček je výkonu pro mně osobně dost a dost...
Ne, není to tak ultimativní auto, jako byla S200, ale jsem v klidu (smutně v klidu) - takové auto už nikdo nikdy sériově vyrábět nebude.
Avatar - Emel
4. 8. 2014 12:33
Re: S2000 Coupe
Pleteš, GT-86 samosvor má. Pokud se tedy nepletu já.

125d vůbec v kontextu sportovního auta nezmiňuj. 125i beru, to je kandidát... přesto platí co jsem řekl - nejraděj bych od Hondy viděl S2000 s turbem, bez hybridu a za 900.
4. 8. 2014 12:55
Re: S2000 Coupe
Jasně, jakákoliv BMW1 je proti syrovosti S2000 jen odvar... Holt S2000 bylo auto ze staré školy, kde sis rychlost musel zasloužit, nová auta s kaoukoiv koncepcí jsou postavená tak, aby v nich rychle mohl jet kdejakej moula, podle toho to občas vypadá...
Já bych ji klidně mohl s hybridem, (nevím, proč by to mělo po městě brát patnáct na sto), bez turba, motorem tak 2,4 a manuálem. Sice by si na na rovinkách na mně smlslo kdejaké ereso v kombajsu :-) ale v zatáčkách by to rozhodně byla větší sranda :yes:
Avatar - Hammunasakra
4. 8. 2014 13:09
Re: S2000 Coupe
I dneska se daj najít auta ne úplně pro mouly ;-)

[odkaz]
Avatar - Dinar
4. 8. 2014 13:28
Re: S2000 Coupe
Pro ta malá bmw je podstatnější samosvor než zvyšování výkonu, i když je to logické, turba k tomu svádí. 125i plus quaife nebo ještě lépe nějaký lamelák, celkem za pár korun a je tu zábavné auto, které oproti GT86 má přece jen větší výkon a kapsu nezrujnuje. S2000 je/bylo charakterem úplně jiné auto, bláznivá motokára s formulovým motorem, myslím ale, že čas oponou trhnul a ani honda už takové auto nepostaví, těch dobových kompromisů je příliš.
Avatar - Hammunasakra
4. 8. 2014 13:35
Re: S2000 Coupe
Jo. Sám bych to nenapsal líp :-)
Snad jen že šance žije - uvidíme..
Avatar - Emel
4. 8. 2014 13:37
Re: S2000 Coupe
No ale mohla by prostě postavit zadokolkové kupé / roadster s foukaným dvoulitrem ze Civicu... se samosvorem... a je to, ne? Takové auto nemusí stát majlant...
4. 8. 2014 13:55
Re: S2000 Coupe
Tak to je ale tuning, o tom se tu teď nehodlám bavit...
Avatar - Dinar
4. 8. 2014 13:57
Re: S2000 Coupe
Jo, ale jenom tuninčík, prostě samosvor a dost. ;-)
4. 8. 2014 19:42
Re: S2000 Coupe
Já jsem reagoval na hamunnahablebable 13:09, z toho stromu to nejde poznat...
Avatar - Hammunasakra
4. 8. 2014 15:20
Re: S2000 Coupe
Ale bavit se musíš. Svět se změnil a firmy jako BMW dnes dělaj masovky a nabídku ultimativních aut částečně převzaly tuningový firmy který dneska už zdaleka jen nezvyšujou výkon ale dělaj z univerzálních aut pro masy to co dřív bylo v nabídce třeba tý Hondy nebo BMW celkem běžně k dispozici
Avatar - Emel
4. 8. 2014 16:10
Re: S2000 Coupe
Třeba samosvor ale nikdy nebyl u BMW samozřejmostí, a to ani ve střední třídě (tedy 3er). Jaká ultimativní BMW máš na mysli?
Avatar - Emel
4. 8. 2014 13:13
Re: S2000 Coupe
2.0TSI ale přece taky ve městě nejezdí za 15, do 10 se bez problémů vejdeš. Tohle mě může trápit u toho eReSa, ale u dvoumístného roadsteru? Kolik s ním za rok najezdíš?

Hybrid místo turba je zajímavá myšlenka, ale dosavadní zkušenosti mi říkají, že turbo má pro sportovní auto větší potenciál... ale od dob CR-Z už zase nějaká voda utekla, třeba to fakt fungovat může...
4. 8. 2014 14:52
Re: S2000 Coupe
Tak ono hlavně CR-Z kombinovalo jak slabý nesportovní spalovací motor, tak slabý elektromotor. Mít to např.1,8 z Civicu a alespoň ten trochu silnější 14kW elektromotor, který do toho později dávali, tak to mohlo být už od začátku dost slušné auto.
Avatar - Emel
4. 8. 2014 14:59
Re: S2000 Coupe
Vždyť jo, já nevylučuju, že to eventuálně může fungovat. Jsou tyhle varianty:
1) Pouze atmosféra - to je dnes asi slabé, pokud to nebude něco velkého (min. 2.4)
2) Pouze turbo (logicky asi 2.0VTEC z CTR) - z mého pohledu ideál, výkon plně dostatečný a spotřeba není u auta pro zábavu tak kritická, do 10 by se s tím mělo dát jezdit
3) Atmosféra hybrid - podle mě složitější a výkonově slabší než turbo... ale proč ne, zkusit se to může, třeba Honda překvapí
4) Turbo hybrid - podle mě už zbytečně drahé, těch pár koní (a $$ a kg) oproti turbu bez hybridu bych klidně oželel.

Podle této zprávy to vypadá na 4)
Avatar - TeeJay
4. 8. 2014 13:51
Re: S2000 Coupe
To už tady budeme jako sporťáky řešit vytuněné turbodiesely? Kam jsme se to dostali? :-O
Avatar - TeeJay
4. 8. 2014 13:50
Re: S2000 Coupe
Bohužel to vypadá, že takové auto bys rád ty, bych rád já, ale nakonec se jich moc neprodá, viz Nissan, který vypadá, že si IDx ještě sakra rozmyslí. Trh očividně o dostupnou zadokolku nestojí. Nebo jinak - GT 86 by byla trhák, ovšem kdyby stála jako Golf GTI, ne 800 tisíc. Jenže v tomhle bodě se prostě nabídka a poptávka asi neprotne.

GT 86 je delší, ale 2+2, navíc S2000 je rok 1999 a od té doby prostě už i sporťáky povyrostly. Není divu,velikostí interiéru S2K nebyla pro každého, GT 86 už spolkne téměž každého.
Avatar - Emel
4. 8. 2014 14:11
Re: S2000 Coupe
Na větě GT-86 bych sem asi vůbec netahal, to je přece auto velikostně o kategorii menší tedy zřejmě netrváš... ;-)

Problém GT-86 nevidím apriori v ceně, to auto není drahé, za cenu slušně vybaveného GTI se dá sehnat. Mimo Evropu se pokud vím prodává docela dobře... ale Evropa prostě chce výkon a chce univerzalitu.
Avatar - TeeJay
4. 8. 2014 14:31
Re: S2000 Coupe
:-)

Dívám se na GT86 optikou Boxsteru, ne předešlého S2K, prostě ta auta jsou "jinak velká", ne pouze v kontextu vnějších, popřípadě vnitřních rozměrů. Ono 911 také není uvnitř o moc prostornější, než Boxster, přesto JE větší. Chápeš, ne? ;-)

Ono to spíš vypadá, že se neprodává tak slušně, aby stálo za to tomu konkurovat, ani nabídku rozšiřovat (o kabriolet).
Avatar - Emel
4. 8. 2014 14:47
Re: S2000 Coupe
Ne, promiň, tady se myšlenkově nepotkáváme. Boxster byl vždycky větší auto než S2000 i GT-86, generace 2002-2005 i 2006-2009 měla 4320mm.

Ty jsi psal, že GT-86 je o třídu menší než S2000. Nevím jak na tuhle větu chceš koukat optikou Boxsteru a obejít fakt, že GT-86 je o 10cm větší a nabízí o dvě místa víc než S2000. Aktuální 911 má 4491mm, je tedy o 12cm delší než aktuální Boxster... já v tom žádnou magii nevidím, mm je pořád mm.
Avatar - Dinar
4. 8. 2014 13:21
Re: S2000 Coupe
Fajn, že se na hybridech shodnete, těch pár let kopání za crz bylo hodně křečovitých. :-) ;-)
Avatar - .StenLi.
4. 8. 2014 10:07
Turbo nieeee :(
Preco to zase kazia turbom :-( nech tam daju prepracovany 2l V-Tec ktory toci do nadhernych 9000ot/min + elektromotor a bude to mat aj dobre emisie aj krasny zvuk! :-( som sklamany. :no:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - TeeJay
4. 8. 2014 10:13
Re: Turbo nieeee :(
Papírová spotřeba, emise a maximální výkon a dynamika, srovnatelné s konkurencí. Ještě potřebuješ nějaké další argumenty? :-O
Avatar - .StenLi.
4. 8. 2014 10:33
Re: Turbo nieeee :(
O papierovu spotrebu a emisie sa postara elektromotor.. citaj pozorne. Tak isto ako pri vseeeetkych japonskych hybridoch bez turba.. kedze nebude mat 3.5l motor ako lexusy a netreba mu super nizku spotrebu ako ma Prius tak baterie budu male a lahke. Ak si si nevsimol tak S2000 sa nepredaval kvoli vykonu, krase atd.. oba priami konkurenti Boxter aj Z4 boli rychlejsii a krajsi.. ale predaval ho super charizmaticky motor.. teraz dostane nudny duniaci motor ala VW. By the way.. Porsche 918 nema problem s emisiami ani vykonom a nema ziadne turbo, to je ozajstna srdcovka s paradnym zvukom a ten co ma vkus a peniaze o preturbovany P1 sice s lepsim (iba papierovym) zrychlenim ani nezakopne..
Avatar - TeeJay
4. 8. 2014 11:09
Re: Turbo nieeee :(
Smutným faktem je, že turbomotor, i když s větším výkonem, má spotřebu nižší, než slabší atmosféra, takže výkonnější turbohybrid na tom bude emisně lépe, než slabší atmosférohybrid. A to je bohužel dost důležitý faktor, zvlášť když situace je taková, že emise v průměru musí dolů a sporťák přitom potřebný je, neměl by ale svými emisemi jít proti snižování CO2.

Tak to se velmi pleteš, S2000 bylo rychlejší než oba a jestli ošklivější, to je, zejména v případě Z4, docela na delší diskuzi. >:D Ale souhlas, motor byl nejlepší komponent toho auta. Hned po převodovce. ;-)

Ad 918 - vážně? tak čím to je, že P1 už je komplet vyprodaný a 918 ani zdaleka? Že by bylo P1 pro chudáky bez vkusu? :-!
4. 8. 2014 12:07
Re: Turbo nieeee :(
918 bych sem netahal, to bude i mezi superauty kusovka, stejně jako P1.
Ale Porsche motory i bez turba točí k 8 tisícům a emisní normy plní, takže ne, že by to nešlo...
Avatar - TeeJay
4. 8. 2014 14:02
Re: Turbo nieeee :(
Jasně že to jde, jde to i u Ferrari, které točí 9000, ale musíš mít auta, která ti ten průměr srazí. Nebo na pokuty. :-)
4. 8. 2014 10:57
Re: Turbo nieeee :(
Budou to kazit turbem proto,aby to mělo pořádný výkon.I nástupce Ferrari Italia bude zkažen turbem.Zkažené turbem jsou i Ferrari F40,Evo,STi,Megany RS,Porsche 911 a jejich majitelům to vůbec nevadí. >:D
4. 8. 2014 11:28
Kdyby ty zaručené zprávy...
...panu Foktovi, kingovi, a hlavně Hondě z internetu do ruky vejít ráčily, bouchala by už dnes Honda víc sportovních aut, než Fiat pětistovek.

Ale chápu, pro echt hondaře je "tajná schůzka" někde ve sklípku pod závodní tratí takové fajn dobrodružství, čím jiným si taky krátit ty nekonečné roky do příchodu krále přemotorovaných předokolek, že? >:D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
4. 8. 2014 12:40
Re: Kdyby ty zaručené zprávy...
Docela trapnej komentář, víš to? 8-s
A neni to vo žádnejch hondařích, S-2000 prostě bylo hodně povedený a výjímečný auto a pro neblby s omezenim na jednu značky je dobrá zpráva že by moh přijít nástupce :yes:
4. 8. 2014 12:47
Re: Kdyby ty zaručené zprávy...
Od tebe to beru, ty se v trapnostech vyznáš jako málokdo tady.
Povedenost S2000 nikde nezpochybňuji, spíš naopak, zpochybňuji fakt, že nástupce (který bude prakticky ve všem úplně jiný) se stane stejně kultovním a žádaným autem. A taky zpochybňuji fakt, že každej drb, vycucanej od protinožců z klokaního vaku, zachrání Hondě pověst.
Avatar - Hammunasakra
4. 8. 2014 13:07
Re: Kdyby ty zaručené zprávy...
Stejně jako ty nikdo z nás netuší jaká příští Honda S-2000 bude a už vůbec ne jak se s ní bude jezdit. Když bude stát za houby s naprostym klidem to napíšu - že takový chování někdo považuje za trapný je jeho omezení ne moje ;-)
V tom že lidi nekupujou podle reálný kvality ale většinou jen značku a název se shodneme :-)
Avatar - Dinar
4. 8. 2014 13:36
Re: Kdyby ty zaručené zprávy...
"Wahland se prý sešel ve Valticích s Hrdličkou, borec, co tam běhal s koštýřem, sem občas píše na blog, tvrdí, že se bavili o možnosti postavit malé ostré kupé s odkazem na legendární škodu 130RS."
Kdyby tu něco podobného vyvěsil nástěnkář škoda klubu, řekl bych, že by ses bavil, podobnou zprávu tu teď vyvěsil nástěnkář hondaklubu, těžko se zlobit na mariachiho, že se směje. :-) ;-)
Avatar - Hammunasakra
4. 8. 2014 13:47
Re: Kdyby ty zaručené zprávy...
Samozřejmě Foktův text stojí za ... to samý co většina jeho textů, ale vo reinkarnaci S-2000 se dá dočíst i jinde a to auto prostě bylo fajn a určitá šance že by nástupce moh bejt aspoň trochu podobnej existuje. Asi ne velká, ale úplně nemožný to neni. Kurňa ani sem nevěděl jakej sem opltimista :-)
4. 8. 2014 11:47
Když už, tak by nové S200 měla zachovat klasickou koncepci
Motor uprostřed a dokonce jako hybrid a s automatem - tak takový roadster až si Honda dá za klobouk. Měli by se poučit z úspěchu MX-5 a zachovat klasickou koncepci, (byť už dnes turbomotorem) a samozřejmě manuální převodovku. Pak uznám, že Honda konečně dělá auto pro zábavu...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - TeeJay
4. 8. 2014 14:19
Re: Když už, tak by nové S200 měla zachovat klasickou koncep
Sportovní auto není jen prostředkem, jak nadchnout úzkou komunitu jejich majitelů. Jde o to ukázat dovednosti dané značky, její potenciál a technický náskok oproti ostatním. Z tohoto pohledu jsou prostě benzinová auta historií. Co bys chtěl ukázat a dokázat potom, cos dostal v sérii z dvoulitru 240 koní?

Myslíš, že P1, 918 a LaFerrari postavili jejich tvůrci jen tak z nudy? Tímhle směrem se prostě svět sportovních aut bude ubírat.

Kdo by nechtěl další auto jako je MX-5? Kdyby se v něco takového postupem času proměnilo S2000, bylo by to bývalo super, Je ale otázka, jestli je to vůbec postavitelné, nic vedle Mx-5 ve zkoušce času neobstálo. Ani FF, ani MR, ani FR různých značek. Pochybuji, že úspěch MX5 vidíme jenom my, přesto nemá konkurentů jako máku. Dokonce ani Toyota nechce jít do otevřené verze už existující GT86...
Avatar - JDM
4. 8. 2014 15:16
Diskuze
Na tomhle webu převládá skupina fandů koncernu to není nic divnýho , ale divný je že na hlavní stránce jsou članky o novém Audi TT a vedle o Hondě s2000. Pod článkem TT je nějakých 30komentářů a tady asi 50. Tady se řeší technika,historie,jízdní vlastnosti,srovnávání atd prostě pěkná smysluplná diskuze. Kouknu pod článek o TT a tam se řeší že TT vyrábí maďaři ;-)
Rozbalit vlákno
8
4. 8. 2014 19:55
Re: Diskuze
S2000 je kult pro každého, kdo má rád auta a mezi ní a TT leží v podstatě celý vesmír...
Já jsem od příchodu TT říkal, že je to auto pro modelky :-)
Avatar - Dinar
5. 8. 2014 07:38
Re: Diskuze
"Na tomhle webu převládá skupina fandů koncernu..." >:D >:D Jistě, pohledem hochů s nicky ovlaječkovanými plejádami nebo slunci je fandou "koncernu" každý, kdo si dovolí napsat, že honda jde do ekokytek a subaru dnes dělá sotva průměrná auta. Což tvrdím třeba já. Na druhou stranu, když jsem vybíral víkendovku, měl jsem S2000 doma skoro týden, týden jsem se přesvědčoval, že se do ní vlezu, protože to prostě bylo přesně to, co jsem hledal. Jenže jsem musel nakonec uznat, že nevlezu, a tak jsem ji s těžkým srdcem vrátil. Tak co s tím?
Avatar - Enthusiastic.driver
5. 8. 2014 09:40
Re: Diskuze
vymontovat kolejničky a přišroubovat sedadlo k podlaze >:-[]
Avatar - white label
5. 8. 2014 11:50
Re: Diskuze
A co když ani to nestačí...? ;-)
5. 8. 2014 13:20
Re: Diskuze
Mně spíš napadlo sedadla vyndat úplně a jen lehce vypolstrovat to místo, co po nich zůstane.
Avatar - Emel
5. 8. 2014 11:21
Re: Diskuze
...nebo otáčkoměrem z RX-8... ;-)
Avatar - white label
5. 8. 2014 11:56
Re: Diskuze
Ono to bude logicky tím nadpisem článku k TT.
Ale jinak je symbolické především to, že zatímco u "koncernu" se vyrábí, pod Hondou se tradičně diskutuje hlavně o tom, jestli se to vůbec vyrábět (někdy) bude.