0,6 litra a 47 kW, no ďakujem pekne, tento kei-car si môžu nechať v Japonsku. Ale asi si povedali, keď môže BMW dať na trh športiak s 1,5 R3, tak môže aj Honda. >:-[]
No spise nez muzou tak je urceno primarne pro japonciky. Jestli se dostane ven to je otazka. S timto motorem ale jiste ne, to by byla sebevrazda ;-)
Je to nastupce Beatu, jak velikosti, tak motorem
Kecy o "kosačce" si můžeš vetknout za klobouk. Pokud se auto vůbec bude vyrábět, má dle článku vážit 850 - 900 kg, takže i s přeplňovaným tříválcem pojede slušně. Na cestování přes půl Evropy by to samozřejmě nebylo, ale kdo by to taky s takovým autem zamýšlel, že?
Na 1350 to dela cca 150koni, coz na slusne svezeni staci. Kdyz clovek vezme v uvahu ze je to z 660cm3, ze to musi tedy byt i usporny, tak je to trochu zajimave. Ikdyz 150konovy 4-valec aspon 1,0l by vypadal aspon jako motor
Tak do S2000 to má opravdu hóóódně daleko, navíc je úplně odlišná i koncepce pohonného ústrojí. Takže ten titulek je fakt úplně pitomý...
P.S. S2000 byla úžasná, aĺe jedno jsme tomu autu nemohl odpustit - hnusnou digitální přístrojovou desku. Bože, jak krásně by takovému autu slušela čtveřice klasických ručičkových budíků....
Ta přístrojovka je už dnes v pohodě řešitelná, to by šikovnější mechanik se specializací na auto - elektro zvládl. Toto samozřejmě nástupcem S 2000 není, to spíš vypadá na přání otcem myšlenky, ze strany pana redaktora. Pochybuji, že by něco takového (o nástupci) tvrdila sama automobilka, a to vzhledem k tomu, jakými motory má být auto osazeno, spatří - li vůbec světlo světa.
Slušela, neslušela, za mě je digi tacho a hlavně otáčkoměr OK. Na čtyři budíky přes malý volant potřebuješ lupu, takto vidíš periferně veliké zářící pole otáčkoměru. Je to velmi účelné.