Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda S660: Koncept nástupce roadsteru S2000

Milovníci roadsteru S2000 se dočkali. Automobilka naznačuje podobu nástupce tohoto automobilu, proti originálu se ale vůz v mnohém liší.
Zpět na článek
23. 10. 2013 14:06
Jéžišmarjá, to je zasejc titulek...
Nástupce S200 v titulku a v textu zase jakože ne-é...
To už začíná štvát i mně.

Jinak auto pěkné, byť bude asi malé, ale jako nositel stylu pro další Honda-roadstery by to šlo.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - iudex
23. 10. 2013 14:28
Re: Jéžišmarjá, to je zasejc titulek...
0,6 litra a 47 kW, no ďakujem pekne, tento kei-car si môžu nechať v Japonsku. Ale asi si povedali, keď môže BMW dať na trh športiak s 1,5 R3, tak môže aj Honda. >:-[]
Avatar - Choochoo
23. 10. 2013 14:36
Re: Jéžišmarjá, to je zasejc titulek...
No spise nez muzou tak je urceno primarne pro japonciky. Jestli se dostane ven to je otazka. S timto motorem ale jiste ne, to by byla sebevrazda ;-)
Je to nastupce Beatu, jak velikosti, tak motorem
23. 10. 2013 16:56
Re: Jéžišmarjá, to je zasejc titulek...
Článek jsem nečetl, ale z jakéto kosačky je tam ten motor? >:D
Avatar - wladyk
23. 10. 2013 18:47
Re: Jéžišmarjá, to je zasejc titulek...
Nástupce S2000 ani nááááhodou. Kdo zase napsal tuhle blbost?
24. 10. 2013 01:46
Re: Jéžišmarjá, to je zasejc titulek...
Kecy o "kosačce" si můžeš vetknout za klobouk. Pokud se auto vůbec bude vyrábět, má dle článku vážit 850 - 900 kg, takže i s přeplňovaným tříválcem pojede slušně. Na cestování přes půl Evropy by to samozřejmě nebylo, ale kdo by to taky s takovým autem zamýšlel, že?
24. 10. 2013 08:12
Re: Jéžišmarjá, to je zasejc titulek...
Njn, každý si pod pojmem slušně představuje něco jiného. 47 kW raději nedomýšlet, ale i těch 100k je hodně k zamyšlení. 1500kg a 180k....
Avatar - Choochoo
24. 10. 2013 08:28
Re: Jéžišmarjá, to je zasejc titulek...
Na 1350 to dela cca 150koni, coz na slusne svezeni staci. Kdyz clovek vezme v uvahu ze je to z 660cm3, ze to musi tedy byt i usporny, tak je to trochu zajimave. Ikdyz 150konovy 4-valec aspon 1,0l by vypadal aspon jako motor
24. 10. 2013 11:52
Re: Jéžišmarjá, to je zasejc titulek...
1350kg na 150k ? To má můj kombík lepší poměr.
23. 10. 2013 23:39
Nástupce S2000? To ani omylem...
Tak do S2000 to má opravdu hóóódně daleko, navíc je úplně odlišná i koncepce pohonného ústrojí. Takže ten titulek je fakt úplně pitomý...
P.S. S2000 byla úžasná, aĺe jedno jsme tomu autu nemohl odpustit - hnusnou digitální přístrojovou desku. Bože, jak krásně by takovému autu slušela čtveřice klasických ručičkových budíků....
Rozbalit vlákno
3
24. 10. 2013 01:54
Re: Nástupce S2000? To ani omylem...
Ta přístrojovka je už dnes v pohodě řešitelná, to by šikovnější mechanik se specializací na auto - elektro zvládl. Toto samozřejmě nástupcem S 2000 není, to spíš vypadá na přání otcem myšlenky, ze strany pana redaktora. Pochybuji, že by něco takového (o nástupci) tvrdila sama automobilka, a to vzhledem k tomu, jakými motory má být auto osazeno, spatří - li vůbec světlo světa.
Avatar - Petrolhead_CZ
24. 10. 2013 07:01
Re: Nástupce S2000? To ani omylem...
Samozřejmě, že v tom má Auto.cz zase bordel.

Tohle auto není nástupcem S2000, nýbrž volným pokračováním vozítka z 60. let a to sice nepřekvapivě s označením S600.
25. 10. 2013 12:25
Re: Nástupce S2000? To ani omylem...
Slušela, neslušela, za mě je digi tacho a hlavně otáčkoměr OK. Na čtyři budíky přes malý volant potřebuješ lupu, takto vidíš periferně veliké zářící pole otáčkoměru. Je to velmi účelné.
24. 10. 2013 11:50
Uprostřed jsou sedadla ...
Zde asi bude motor spíše vzadu, že ...
Rozbalit vlákno
0