Společnost Honda Motor Co., Ltd. představila klíčovou součást své celosvětové iniciativy zaměřené na snižování emisí CO2: technologie pro novou generaci pohonných jednotek.
A je to tady, nejčistší diesel......... konkurence propadá i se systémy Bluetec a dalšímy vychytávky jak omezit NOx a projít v USA a teď je to tu..... "džapan endžinering in da haus".
Holt Honda je Honda.
Ps: jsem příznivce ale ne fanatik, tak se zdržte prosím duchaplných projevů svojí inteligence.
Tak to já jsem fanatik :-) . Moc se těším, až podobné zprávy budeme číst i od konkurence. Přeci jen se nám bude všem dýchat na světě líp a možná už vypadne z výbavy aut vnitřní cirkulace. Bravo Honda :yes::yes::yes:
Já se spíš těšim na to, až KONECNE tohle udělá konkurence tak o tom bude MEGA HYPER reklama, budou toho plný německý časáky a o HOndě nebude vůbec nic....... viz turbo u Acury RDX, který má proměnlivé turbo podobně jako Porsche Turbo. U porsche VGT je z toho bublina a mega marketingovej hit a Honda/Acura má tohle už dokonce dýl a nikdo o tom neví.... jde tedy o podobnej systém.
Prostě Němci musej bejt vždy N1 a každej to tak vidí.....
Klídek, motor je sice přeplňovaný turbodmychadlem, ale dozvíš se pouze, že je to turbodmychadlo s variabilním prouděním. To nemusí nutně znamenat s variabilní geometrií rozváděcích lopatek. Systém turba s variabilním prouděním představil i Peugeot v roce 93 v sériovém modelu 405 T16 a taky o tom většina lidí vůbec neví. Jednalo se o turbo Garett VAT (Variable area turbine) 25 s variabilním prostorem kolem turba. Takže Porsche opravdu drží prvenství ve zmeně geomentrie lopatek turba u benzinového motoru.
Hele, neblázni. Zatímco jiní tápou a snaží se něco vymyslet, Honda vyčkávala a nyní se poučila z chyb těch ostatních. Jednoduše, Japonci nic nevymyslí, ale jsou mistři ve zdokonalování. Jejich katalyzátor není ničím jiným než kombinací systému D-CAT od Toyoty a Bluetec od Mercedesu. Jestli umíš anglicky, podívej se na www.greencarcongress.com, tam je jejich princip detailně popsán.
Jasně, Wine, Honda čeká, až dostane Mercedes na prd.l, aby mohla jeho systém zdokonalit. :yes: >:D . Ty jsi naivní jak první křesťani. Napsat tohle ve světě, v němž se vývoj nových technologií počítá i na dekády. Ono to asi spíš chce neuspěchat příchod novinky na trh a nejdřív to dotáhnout dokonce. Mercedes chtěl být zase jednou po dlouhé době s něčím první a jako na potvoru se to zase (už asi popáté) nepovedlo. Jestli oni v tom nakonec nemají prsty ti japonští sabotéři... Nejdřív ukradonou technologii a pak podnikají kroky proti jejímu dotažení do konce konkurencí :-)
Anonymní ubožáku. Mercedes používá systém Bluetec již přes rok u náklaďáků, v USA se čekalo pouze na zavedení ultranízkosirnaté nafty, kterou mimochodem NUTNĚ pro svůj systém potřebuje i Honda. Takže na začátku roku 2007 má Mercedes nové generace motorů Bluetec v USA na trhu (kde jsou vyžadovány nižší emise než v Evropě), zatímco Honda se PRSÍ rokem 2009. No to je tedy proč jásat, hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi. A v Evropě to norma Euro4 nevyžaduje, tak proč to uvádět na trh již teď? Jsi mimo mísu a ještě děláš ramena, jsi k smíchu jako většina potrhlých Hondistů. Mimochodem Toyota má svůj systém D-CAT na trhu již 3 roky, a emise má zhruba na úrovni Hondy pro rok 2009, fakt podařený žert!!!!!
takže honda v F1 čekala na svých 6 titulů v řadě, až to někdo pořádně podělá, tak to je Honda za vodou, protože mercedes posere co se dá, a jelikož mercedes nedělá ani motorky, tak Honda je v MotoGP taky v klidu :)) a teď odkud honda vzala motor pro Honda Jet ? zase od mercedesu, nebo od koho ? :)) a motory do lodí ? :)) a 4takt i do sekačky uvedl mercedes kdy ? :))
>:D Kdepak, žádný průser jako Bluetec, nejdřív obrovská marketingová masáž o revoluci v dýzlech mejt báj džermn teknolodžíz, která pak neprojde testy, tady se totiž mluví o Hondě, přátelé, ta si zoufalými pokusy upozornit na sebe image kazit nebude. ;-) Kdepak, Ameriku nebude o kvalitách dieselů přesvědčovat ani logo CDI, tím méně TDI, ale i-CTDi, simply HONDA. >:-[]
Hele, neblázni. Zatímco jiní tápou a snaží se něco vymyslet, Honda vyčkávala a nyní se poučila z chyb těch ostatních. Jednoduše, Japonci nic nevymyslí, ale jsou mistři ve zdokonalování. Jejich katalyzátor není ničím jiným než kombinací systému D-CAT od Toyoty a Bluetec od Mercedesu. Jestli umíš anglicky, podívej se na www.greencarcongress.com, tan je jejich princip detailně popsán.
Vážení Hondisti si při svém zuřivém oslavování nevšimli, že Honda žádné výš uvedené motory nevyrábí, až za pár let. A v tu dobu bude mít konkurence to samé, jako vždycky.
To je klidně možné (ale nemusí...), ovšem vtip je v tom že si mercedes po velkohubých výrocích (Bluetecem se chvástá už dva roky) nabil hubu. Můžeš mi dát jediný příklad toho, že by si podobnou ostudu byť jen jedinkrát v historii uřízla Honda? Mercedes je svými excesy už vyhlášený, to už ani nikoho nepřekvapilo, neváhá dokonce ani podvádět, Audi mělo se slavým "sporťákem" TT problémy s aerodynamikou a následně s přilnavostí. Pokud by podobné průšvihy udělali Japonci nebo Francouzi, Američané či Italové, tak by je německý tisk (a tím pádem i "loajální" český smetl ze světa. Tyhle průšvihy MB a Audi se hezky potichoučku zametly pod koberec. Připomenou jimje už jen Britové a Amíci >:-[] . A King :-!
MB se 2 roky chvástá (to je špatně) a Honda se otevírá hubu 3 roky dopředu (to je dobře, ovšem), aniž předvedla víc než cár papíru.
MB = 45 států USA, 2006, plnění amerických norem s NOx filtrem.
MB = 50 států USA, plnění všech norem s Bluetec (ADD BLUE) systémem.
Důvodem proč MB vyčkává je zavedení distribuce ultranízkosiranté nafty i do států jako je Kalifornie. Do té doby prostě nehodlá MB riskovat blamáž, na rozdíl od Hondy jsou auta připravena (320CDI) a právě se začínají prodávat (E320CDI, první fáze - 2007).
Honda = MOŹNÁ NĚCO V ROCE 2009, to je k smíchu.
Wine, nevím, jestli jsi úplně v obraze. Užse o tom snad psalo i tu - Bluetec od MB vyhořel u certifikačních zkoušek na americkém trhu, což znamená nejen to, že M-B není připraven, jak píšeš, ale navíc i to, že mu vstup na trh prostě nedovolí. A s tím chvástáním - sám jistě dobře víš o excesech MB, které mu v Americe (v Německem masírované Evropě nikoli) skoro srazily vaz, jen kvalitativní, ale i technologické nezvládnutí inovací. Zde je jen snaha podotknout, že Honda svoje sliby plní, na rozdíl od M-B žádné podobné průšvihy na svém triku nemá. Tak vychladni ;-)
Nejak zabudas na GTi-ho,ten je tu najvacsi fanatik,vsetkym tu dava rady,nik nie je pre neho dobry len VW.A to uz svedci o fanatizme najhrubsieho zrna,ked kvoli nemu nevidi to co vidi kazdy,ze VW nie je ziadnym zazrakom,ale obycajnou automobilkou s obycajnymi autami,ako aj vsetci ostatni.
Řekl bych to tak kup si Hondu svez se v ni a pochopíš, v servise už nebudeš tak často ,ale stále tam budeš váženým zákazníkem a budeš odjíždět s úsměvem na rtu:-) Kdo němel Hondu nepochopí a kdo ji měl jiné auto si už nepořídí:-)
U tebe abych měl opravdu strach, že mi zazvoníš u domovních dveří, bílá košile, kravatka, ulízlá pěšinka, jen místo Strážní věže, pod paží katalog Hondy.8-s Čerte, koupím si jen auto, které mi vyhovuje, Honda to není, ale pozor, to nic neříká o tom, že bych je považoval za špatná auta. Mám možnost si otestovat prakticky veškerá auta přicházející na EU trh, tuto možnost náležitě využívám, takže, pokud jde o Hondu, z její současné produkce jsem jel prakticky vším. Pokud bych měl vybrat hondí model, který dle mého ve svém segmentu hraje o špici, pak Accord diesel, jedna z nejlepších nabídek dieselových sedanů stř. třídy. Své názory na ostatní např. Legend, CTR jsem tu zevrubně probíral v diskusích s místním "Honda clubem", takže opakovat se nebudu. Rozhodně u mě neplatí, že zkusit Hondu znamená nechtít nic jiného. ;-)
:yes:
Ocenuji hlavne vyuziti alternativnich paliv a snizovani spotreby. Protlaceni naftovych motoru v USA je velke lakadlo a Evropa by z toho mohla taky tezit. Minimalne to popostouchne i ostatni vyrobce. ;-)