Honda v Ženevě 2005

Honda v Ženevě 2005

 
 

Honda již více než půl roku docela intenzivně přesvědčuje své loajální příznivce, že se vrací éra výrazně sportovně laděných vozů Civic, která byla dost násilně přerušena současnou 7. generací „pro každého“.

Civic Concept

Studie pětidveřového hatchbacku Civic Concept prozrazuje, že nešlo o plané sliby, stylisté sportovní, ale designově dost konzervativní značky se nebývale odvázali a prototyp, který by se měl od sériového modelu lišit jen v detailech, má téměř profil kupé, maskované zadní dveře a hi-tech vzhled. Honda si brousí zuby na prémiový segment nižší střední třídy reprezentovaný Audi A3 a BMW 1 a slibuje turbodiesel 2.2 i-CTDi, bohatou standardní bezpečnostní výbavu včetně šesti airbagů, VSA a špičkové jízdní vlastnosti. Sériová podoba bude k vidění za půl roku ve Frankfurtu a prodej začne zkraje roku 2006.

Legend

Japonci sice prezentovali vůz Legend jako koncept, ale ve skutečnosti jde o vůz, který již v současnosti brázdí americké (jako Acura RL) a japonské silnice. Tento sportovní sedan namířený proti Audi A6 a BMW 5 se pyšní, jak bývá u Hondy zvykem, značně nadprůměrným výkonem 221 kW pocházejícím ze zážehového šestiválce 3.5 VTEC, velmi vyspělým systémem pohonu všech kol Super Handling AWD, neméně propracovaným systémem nočního vidění a celou řadou dalších „vychytávek“, které by se měly všechny objevit i v evropské specifikaci. Na některých evropských trzích by se mohl Legend objevit ještě před koncem roku, ve zbytku pak zkraje roku 2006.

FR-V Concept

Belgické oddělení Hondy pro náhradní díly si pohrálo se sportovně vyhlížejícím šestimístným MPV FR-V a osadilo jej celou řadou atraktivních doplňků, řada z nich by se měla co nevidět objevit v nabídce originálního příslušenství.

Honda FCX

Poprvé se na evropské půdě objevila nejnovější verze prvního sériového vodíkového automobilu světa, Hondy FCX, která se pyšní i celou řadou dalších primátů. Masovějšímu rozšíření už brání jen vysoká cena a neexistence sítě vodíkových čerpacích stanic.

Honda Racing

Významnou část stánku Hondy tvořily závodní vozy. K vidění byl speciál NSX GT pro závod 24 hodin na Nürburgringu, okruhový Accord týmu JAS a loňský monopost formule 1 B.A.R 006. Stroj Richieho Ginthera, který získal pro Hondu první vítězství v F1 v historii zase naznačoval, že je podle Hondy nevyšší čas pódium zopakovat, i když průběh prvního letošního závodu tomu zatím moc nenapovídá.


Fotogalerie z výstaviště
 
Spolupracujeme s TipCars.com
Zdroj: redakce

Štítky Honda Ženeva 2005

 













Blesk.cz

Severočeši nečekaně vypadli z voleb na Ústecku, zřejmě kvůli sporům členů

Severočeši nečekaně vypadli z voleb na Ústecku,…

Hnutí Severočeši.cz nebude kandidovat v letošních krajských volbách v Ústeckém kraji. Zmocněnkyně hnutí na…

Matka od rodiny zmizela před třemi měsíci z domova: Bála se, že ji pošlu na léčení, tvrdí přítel

Matka od rodiny zmizela před třemi měsíci z domova:…

Tereza Vodičková (30) zmizela už v půlce června. Nikdo neví, kam šla, ani proč – všechno jsou jen dohady. Jedno…

 

iSport.cz

Skandál v Anglii má další oběť. V podezření je i kouč QPR Hasselbaink

Skandál v Anglii má další oběť. V podezření je i…

Skandál s tajnými nahrávkami stál v anglickém fotbale místo dalšího trenéra. Po kouči anglické reprezentace Samu…

Sport Magazín: Dva dny a mohlo být pozdě, říká Poborský o vážné nemoci

Sport Magazín: Dva dny a mohlo být pozdě, říká…

Přesně před dvaceti lety zatřásl zvyklostmi v českém fotbale. Karel Poborský, hvězda EURO 1996, přestoupil ze…

 

Reflex.cz

Zapomenuté tajemství Eiffelovy věže: Na jejím vrcholu si majitel postavil luxusní penthouse

Zapomenuté tajemství Eiffelovy věže: Na jejím…

Se stavbou současného symbolu Paříže se začalo v roce 1887 a přesně podle plánů konstruktéra Alexandra Gustava…

Otázky u filmu Anthropoid: Dokážou být Češi ještě neohrožení vlastenci? Dokážou za svobodu umírat?

Otázky u filmu Anthropoid: Dokážou být Češi ještě…

V sále číslo 11 multikina na pražském Andělu se po úterní české premiéře filmu Anthropoid rozhostilo ticho.…