Nejprve bych si dovolil XS-1 ukázat v poněkud širších souvislostech [odkaz] , než jaké poskytuje tisková zpráva, co mě ovšem zajímá především, je reakce místních designérských mravokárců, protože poté, co cesta, jakou se vydal EU Civic 9G, byla vyhodnocena jako špatná, v tomto případě už je to zase "honda" - jednoduché tvary, ostré linie, čistý design s řadou neotřelých nápadů. Tak jsem zvědavý, jestli bude špatně i toto. :-!
Pokud jde o Exciting H Design, tady to trochu vyznívá tak, že je to něco úplně nového a připravovaného, ale podle tohoto receptu už byl navržen nový Jazz a City, takže to vypadá, že se ostrými tvary v blízké budoucnosti na Hondách šetřit nebude. :-)
Vyvolává to ve mně vzpomínky na FR-V ([odkaz] a možná ještě víc na buldoka ( [odkaz] ). Čili kvituju kontinuitu, dokonce i v tom designovém pojetí interiéru (ten ale takhle nezůstane, že). Návrat FR-V s civilnějším řešením sedadel 2+3(+2) a posun od MPV ke crossoveru by se mi líbil, proč ne. Exteriér uvidíme, jak dopadne, takto se mi jeví víceméně v duchu trendů doby, žádné extra překvapení, ale stylizace zručná a se švihem. A na prvním místě pro mě stejně budou užitné nápady uvnitř. O podvozek a motory si starost nedělám... snad nás žádné vyjevené tříválcové turbidlo nepostihne.
Kingu, já myslím, že mlčení v tomto případě rozhodně znamená souhlas. ;-) Neebojím se, že v opačném případě by tu nestál zástup "objektivních", jako jeden muž odsuzujících tu příšernost. >:-[]