Honda X-ADV: Crossover mezi motorkami kříží skútr a enduro
6
/
46
Prohlédnout znovu
Honda X-ADV: Crossover mezi motorkami kříží skútr a enduro
Honda X-ADV: Crossover mezi motorkami kříží skútr a enduro
|
acz
Kolmý displej s účinným stínítkem vypadá jak z dakarského speciálu. Na záplavu zobrazených údajů jsme si chvíli zvykali. Plexi nabízí několik výškových poloh.
|
acz
Široká enduro řídítka z velkého Africa Twinu jsou pohodlná, ale logicky trochu omezují při kličkování městem
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Při běžném cestování baští dvouválcová sedmsetpadesátka kolem čtyř litrů. Dokázali jsme se kochat i za tři a blbnout za 4,5.
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Nohy si můžete relaxovaně odložit na plastovou podlahu, nebo si stoupnout do terénních stupaček
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Vpředu je sedmnáctipalcové kolo
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Vzadu je kolo patnáctipalcové. Brzdy ze stroje Africa Twin jsou skvělé.
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Sedlo se odklápí málo a do prostoru pod ním je horší přístup. Je zde světélko a zásuvka na 12 V. Vejde se sem integrální přilba.
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Vzhůru vyvedený výfuk drsně duní
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu