Audi vstupuje už do patnáctého roku partnerství s jedním z nejslavnějších německých fotbalových klubů. Součástí sponzoringu je i možnost pro hráče a trenéry vybrat si jakékoli auto z portfolia. Po čem fotbalisté sáhli?
Karle,nebud taky zly na Gilgitovu staru.Maju to v rodine.Na tebe by to tiez zanechalo stopy ako na nom ked mu foter utiekol so slovenkym vandrakom pracujucim pre Skodu.Dodnes to nemoze Gilgitova stara rozdychat.
No nevím,nevím,hochu.Současná podoba vozů BMW je pro mě sice dost odpudivá,ale určitě by mě nenapadlo napsat,že si bavoráky kupují jen "buzny",to by BMW velice rychle krachlo,kdyby mělo homosexuální image. >:D
pozitivní - že překvapivě dost si vybralo RS6/S6 x RS7 (to bylo první po čem bych například šáhl i já)
negativní - představte si, že máte možnost si vybrat z celého portfolia, a vy sáhnete po A3 s TDI..To mě fakt hlava nebere...
Já taky neříkám že je A3 špatná, ale v dieselu? Navíc - to auto je zadarmo, tak v tom případě bych stejně šel do mého výběru výše a tu A3 za třetinu ceny pro manželku bych už obětoval ze svého...
Tak mozno pan jazdi na Bentley a Audi mu nestaci a len by mu doma v garazi stalo. Ale je fakt, ze ak bude mala A3 urcena do mesta tak ten diesel je divny.
Asi majú nejaké obmedzenie - tie A3 idú pre hráčov čo majú 18 a 19 rokov, tie A7 TDI ide pre hráčov čo majú 20-21 rokov a ostatní si už vyberali čo "chceli"... Ale R8 asi nemohli, lebo pochybujem že by si väčšina nevybrala rovno R8... ;-)
Nevím, jestli to byl zrovna Bayern, nebo jestli Audi nesponzoruje další klub (něco mi říká, že nebyl německý, ale u takovéhle pitomosti bych se na to vůbec nespoléhal), ale možná rok nebo dva zpět rozdali i snad po jedné R8 a S8. Q7 byla myslím nejčastější. I tam byla myslím nějaká A3.
Ale je klidně možné, že mají nějaká pravidla v rámci klubu, případně že měli různě velké rozpočty.
To mohlo být skoro kdekoliv, Audi sponzoruje asi pět bundesligových a minimálně stejný počet zahraničních fotbalových klubů a dodává tam služební auta. Složení Q7, R8, RS6 a A3 e-tron byla Barcelona.
V Německu je to vedle Bayernu, Hamburger SV, FC Nürnberg, Hertha Berlin, a Borussia Mönchengladbach, viz třeba
[odkaz]
Z evropských klubů jsou to třeba Chelsea, Real Madrid, Barcelona, AC Milan, Ajax Amsterdam, Queens Park Rangers viz. třeba
[odkaz]
RS6/RS7 je asi najlepšia voľba, V8 biturbo, výkon superšportu, pritom plnohodnotné, priestranné a pohodlné rodinné auto. Ak by aj mali povolenú R8, verím, že mnohí by aj tak uprednostnili komfort a praktickosť RS6(7).
Tie A3 musia byť fakt podľa nejakej tabuľky, ako píše jakobz, alebo má ten chalan vlastnú RS7 a toto dá manželke. Ale i tak akosi nechápem voľbu R4 TDI, pri platoch v Bayerne asi cena paliva nebude argument.
Inak ma prekvapuje, že nikto nesiahol po RS3, rovnako ako SQ7.
Pre väčšinu chytľavá téma, predstava, že by som si mohol slobodne vyberať z celého portfólia prémiovej automobilky, je príjemná. :-)
Tak som sa zasníval, čo by som tak bral. Spodné priečky rebríčka logicky prehliadam, takže žiadne A1 ani bežné A3, ako prvá zastávka by bola RS3: ultra potentný hotheč, fascinujúci R5 s charakterom, to by šlo. Ale prečo sa nepozrieť vyššie? A4 zatiaľ nemá ani S model (v predaji), o RS4 nehovoriac, takže ideme ďalej. A5 bola len teraz predstavená, S či RS modely chýbajú, ďalej. A6 už je dôstojná limuzína, ale v Nemecku ju má aj trochu lepší menežér, takže bežná neuspokojí. S6 je už iné kafe, V8, dynamiky dostatok. Ale keď môžem, prečo sám seba limitovať? Tak beriem topku, RS6 (čo je len kombík), výkon superšportu v rodinno balení, to by asi bol ten ideálny kompromis. Alebo ešte lepšie tento motor v elegantnejšom kabáte RS7. A čo trieda lux? A8, hmm, fajn, vo verzii S mám výkon o triedu menších RS modelov. Ale zase to je pre vekovo starších, nie pre dvadsiatnikov v kádri.
Superšport sa zdá, e vo výbere nebol, inak by si ho určite niekto zvolil a bola by to dobrá voľba, i rámci superšportov je R8 taký univerzál, použiteľný aj inde ako na okruhu. Ale asi toľko R8 na požičiavanie nemá ani samotná automobilka.
Potom sú tu populárne SUV, Q2/Q3 sú malé, aj keď RS Q3 s motorom RS3 môže byť zaujímavé. Q5 je stará, zostáva Q7, krásou zrovna nehýr, ale technika je bez výhrad, vyberať SU, asi by som chcel najnovšiu techniku s elektrickým kompresorom a teda potentný model SQ7.
A skoro som zabudol na TT, to by mohlo osloviť vo verzii RS, so 400k také baby 8, ale tá ešte nie je na trhu a S je príliš mierna, takže asi pasé.
Takže čo by to bolo nakoniec? Záviselo by, čo už by som mal v garáži. Ak by som nemal rodinné auto, bolo by to RS6 Avant, prípadne RS7 Sportback. A ak by som niečo veľké už mal, bral by som "pocket-rocket" v podobe RS3. :-)
End of daydreaming.
Kamarat sa pred tyzdnom dozvedel o buducej RS3 sedan. Je to podobny technicisticky maniak ako ja, takze si len povzdychol: "Skoda ze tam ten motor otocili sriegom :-( ..." :-!