Diskuse

Hummer končí! GM zruší značku Hummer po neúspěšném pokusu o prodej

25.2.2010

Největší americká automobilka General Motors ukončí činnost své značky Hummer poté, co zkrachoval pokus o její prodej čínské strojírenské firmě Sichuan Tengzhong Heavy Industrial Machinery. Oznámila to v noci GM.

 

  • 00 Reagovat !

    foto Frigi

    Frigi 25.02.2010  10:24

    Je to dobře

    Jako 13 letému klukovi se mi tahle auta neuvěřitelně líbila. Dnes mohu říci jediné: O dalšího ekožrouta méně a to je moc dobře :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 25.02.2010  10:42

      « Re: Je to dobře

      Myslím,že jsou na světě horší neekologické auta než Hummer... jasně že auta jako celek mají podíl na globálním oteplování, ale Hummer sám o sobě se v tom podílí tipuju tak jedním procentem. Horší jsou neudržované vraky které nesplňují emise ani když zavřeš obě oči
      • 00 Reagovat !

        foto Nicco

        Nicco 25.02.2010  15:30

        « Re: Re: Je to dobře

        Keby v tom jazdil kazdy Ind, Cinan a American, tak to uz by bolo pozde. Cernobil ma tiez iba 1% podiel na svetovej radiacii, ale...
    • 00 Reagovat !

      foto Navtech

      Navtech 25.02.2010  10:56

      « Re: Je to dobře

      Možná si jen zjistil, jak jsou drahý.
      • 00 Reagovat !

        foto Plautus

        Plautus 25.02.2010  11:12

        « Re: Je to dobře

        Vzhľadom k veľkosti sú to vlastne "lacné" vozidlá. >:-[]
        Snáď by si nechcel tiež voziť svoju pr.del v takom domiešavači rôznych asociácií...
        • 00 Reagovat !

          foto Navtech

          Navtech 25.02.2010  12:08

          « Re: Re: Je to dobře

          Při vožení v H1 po poli jsou mi nějaký asociace u prd.ele
          • 00 Reagovat !

            foto jme

            jme 25.02.2010  21:22

            « Re: Re: Je to dobře

            na pole je mnohem lepší traktor ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Navtech

              Navtech 25.02.2010  21:53

              « Re: Re: Re: Je to dobře

              To neni pravda. Johna Deera máme taky, ale zábava s nim neni, jako s H1.
    • 00 Reagovat !

      foto prejt

      prejt 25.02.2010  14:57

      « Re: Je to dobře

      Přesně tak. Navíc je to úplně zbytečné auto. A hnusné. Jenže i přes krabicovitou obludnost někoho přitahuje. Proč? Proč je jiné než všechna ostatní auta. Hnusné, ale jiné.
      • 00 Reagovat !

        foto gld

        gld 26.02.2010  10:09

        « Re: Re: Je to dobře

        dizajn bol najmenším problémom hummera..to skôr pažravé motory a status "mestského vozidla" ktorý mu nadelili jeho typickí majitelia ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto manetino

    manetino 25.02.2010  10:38

    LEGENDA

    Je to škoda! Vždyť HUMMER je legenda. Dosáhla statutu legendy vpodstatě ihned po uvedení do prodeje. To se snad nepodařilo žádné značce na světě. I takové legendy jako Ferrai nebo Jeep si svojí pověst musely vybudovat. Hamík né, on jí má takříkajíc vrozenou. A ekologie? Pcha o co je horší než GMC nebo velký Chevrolety? Vždyť jde o totéž jen s Mega image, že by hamíka nikdo nechtěl?
    • 00 Reagovat !

      foto T613

      T613 25.02.2010  10:43

      « Re: LEGENDA

      Hummer není legenda! Legendou je HMMWV a ten se vyrábí dál :-!
      • 00 Reagovat !

        foto sansk8

        sansk8 25.02.2010  11:01

        « Re: LEGENDA

        Presne tak, mozna jeste H1, ale zbytek? Pozerske auta ktery nedavaji smysl.. Ano když ho vidim na ulici, tak se zanim otocim, ano chtel bych se treba i projet, ale zit bych snim nechtel, takze tak ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Beaumont-

        Beaumont. 25.02.2010  11:39

        « Re: Re: LEGENDA

        Nicméně pokud se neplatu, i americká armáda hledá modernější a levnější náhradu.
        • 00 Reagovat !

          foto T613

          T613 25.02.2010  11:50

          « Re: Re: Re: LEGENDA

          což je po dvaceti letech výroby zcela logické
          • 00 Reagovat !

            foto Beaumont-

            Beaumont. 25.02.2010  12:48

            « Re: Re: Re: Re: LEGENDA

            Určitě. Co si pamatuju, tak US Army ani tak neočekává lepší jízdní vlastnosti, ale chtěji něco lehčího alevnějšího. Když musí šetřit i americká armáda, je to už se světem špatné ;-\

            [naprosto OT: málokterá zpráva mě tak naštvala jako Obamovy škrty vojenského rozpočtu, hlavně menší počet nakoupených F-22 je IMHO velká, možná tragická chyba]
            • 00 Reagovat !

              foto Nicco

              Nicco 25.02.2010  15:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: LEGENDA

              Chyba jedine tak pre Lockheed Martin/Boeing
            • 00 Reagovat !

              foto Petrko

              Petrko 25.02.2010  18:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: LEGENDA

              A to proč ty máš z toho nějakou provizi?
            • 00 Reagovat !

              foto gld

              gld 26.02.2010  10:11

              « Re: Re: Re: Re: Re: LEGENDA

              tragická v akom ohľade? >:D demokracia prehrá? ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto manetino

        manetino 25.02.2010  13:29

        « Re: Re: LEGENDA

        Ne HMMWV je jen vojenskéj malej náklaďáček s interiérem jako má Praga V3S. Legenda je Právě jen H1. A to tak silná, že utáhne i H2 a H3. Kdyby nebyla dost silná nevznikly by.
        • 00 Reagovat !

          foto T613

          T613 25.02.2010  13:30

          « Re: Re: Re: LEGENDA

          H1 vznikla právě kvůli legendě a pověsti HMMWV. Nic víc, nic míň. :-!
          • 00 Reagovat !

            foto Chuck-Norris

            Chuck Norris 25.02.2010  22:08

            « Re: Re: Re: LEGENDA

            Je to tak ale jak se zde napsalo tak se jen interiér z V3S vyměnil za "luxus" pro běžné lidi. když jsem tuhle zprávu viděl tak jsem tomu nevěřil a nevěřím... :-( dacia ať krachne, fiat, renault, bentley ale proč Hummer:-( proboha proč??!! :'-( Doufejme tedy jen že se díky nadšencům budou dál H1 zkrz armádu dostávat dál do soukromých rukou kde z nich budou smrtonosní zabijáci všech pseudoteréňáků s drastickými úpravami podvozků a nezůstane jen u toho že si US army najde svoje toyotu rav4 a Hummer skončí kompletně v dějinách... Náhrada za něj totiž není. To už pak opravdu jedině tak V3S...
            • 00 Reagovat !

              foto T613

              T613 25.02.2010  22:47

              « Re: Re: Re: Re: LEGENDA

              Proč proboha? Protože je to značka jejíž pověst byla založena na jednom modelu, který se delší čas nedodává. A ty zbývající modely jsou snadno nahraditelné.
              A nepleť si Hummer s HMMWV. A i ten bude v nedaleké budoucnosti končit. Přežil se.
            • 00 Reagovat !

              foto Ronault-

              Ronault. 26.02.2010  00:01

              « Re: Re: Re: Re: LEGENDA

              Možná kdyby si USA army našla nějakou toyotu, tak by měla alespoň spolehlivá auta konečně >:-[]

              Hummer nemá žádnou historii, do terénu je mnoho lepších vozů, škoda jej rozhodně není.
    • 00 Reagovat !

      foto Plautus

      Plautus 25.02.2010  11:04

      « LEGENDA?

      [odkaz]
      A poznám i ďalšie "dobré orgány", ktoré tou zrúdou jazdia...pre mňa osobne je to humus na kolesách v radoch civilných vozidiel, slúžiaci na prevážanie veľkej vyholenej hlavy vrazenej po líca medzi plecami. Uznávam armádne schopnosti týchto vozidiel, ale Hummer ako taký, sa pre mňa automobilovou legendou nikdy nestal a nikdy nestane.
      • 00 Reagovat !

        foto T613

        T613 25.02.2010  11:07

        « Re: LEGENDA?

        protože jí nikdy nebyl. Legendou je, byl a bude vojenský HMMWV, který to své pozlátko přenesl na H1. Ale co je legendárního na H2 a H3? 8-s
        • 00 Reagovat !

          foto Plautus

          Plautus 25.02.2010  11:13

          « Re: Re: LEGENDA?

          Úplný súhlas! ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto jiras-

          jiras_ 25.02.2010  12:39

          « Re: Re: LEGENDA?

          To jsou auta pro cool niggaz z ghetta, yeh :-! Nevím jak u jiných, ve mně tyhle typy vzbuzují chuť ke zvracení...
          • 00 Reagovat !

            foto Chuck-Norris

            Chuck Norris 25.02.2010  22:12

            « Re: Re: Re: LEGENDA?

            nejlepší H2 je v transformerech a kreslenném filmu auta >:D >:D nějaký sedumadvacítky na gumách 325 na 30 atp >:D >:D >:D H2 také není hummer stejně jako kejen není porsche... ale bez kejena by nebylo porsche... chápete co chci říct?
            • 00 Reagovat !

              foto T613

              T613 25.02.2010  22:18

              « Re: Re: Re: Re: LEGENDA?

              chápeme co chceš říct, jenže bez H2 je byl a relativně dlouho H1 bude, protože tu dělá úplně jiný výrobce.
      • 00 Reagovat !

        foto Yazaman

        Yazaman 25.02.2010  11:15

        « Re: LEGENDA?

        V tom odkazovaném článku mě nejvíce pobavila hláška, že mu dali botičku protože bránil ve výhledu >:-[].
        ...a tak jestli nezrezivěl, možná tam stojí dodnes - tomu říkám policejní logika :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Yazaman

      Yazaman 25.02.2010  11:09

      « Re: LEGENDA

      O co je horší než GMC nebo velké Chevrolety? Právě, že technicky jsou ty H2 a H3 úplně stejné. No a všichni pozéři co je museli mít už je asi mají, takže končí nejspíše kvůli mizerným prodejům.
      • 00 Reagovat !

        foto manetino

        manetino 25.02.2010  13:24

        « Re: Re: LEGENDA

        Pro mě to je LEGENDA. Určitě víc než Jeep(a ten mám rád). A jestli si nezaslouží žít tak GMC a podobný auta už vůbec ne. A měly by bejt vyhubený ještě před Hummerem. >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto elukok

          elukok 25.02.2010  15:06

          « Re: Re: Re: LEGENDA

          Tak si ho kup. Budes v nem vypadat jako Neger a budes happy :yes: Legenda to zadna neni.
    • 00 Reagovat !

      foto bono-p

      bono.p 25.02.2010  12:00

      « Re: LEGENDA

      Taketo auta vcitane GMC nemaju co hladat na ceste. Su vhodne akurat tak na zabijanie ostatnych ucastnikov premavky.
      Na poslednom prevedni som sa fakt pobavil. Pride skatula vysvietena ako vianocny stromcek, vystupi hrubokrkohlav a jedine prirovnanie co mi napadne.. Aky pan taky kram!
  • 00 Reagovat !

    foto Beersheva

    Beersheva 25.02.2010  11:16

    Žádná škoda...

    Jediný pravý hummer je H1, a ten se jistě v případě zájmu armády bude dělat dál. Na hummeru civilním lze ocenit jen specifický design a image, jinak je to výtvor marketingu, bez vlastního nápadu, historie, dílů. Žroutů benzinu je na světě mnoho (např. Fabia 1,4 MPI), proto je mi to z eko hledika zcela šuma fuk.
    • 00 Reagovat !

      foto T613

      T613 25.02.2010  11:20

      « Re: Žádná škoda...

      HMMWV vyvinul a vyrábí AM General a nemá se značkou Hummer nic společného
  • 00 Reagovat !

    foto T613

    T613 25.02.2010  11:17

    Kdo zůstává?

    Kdo nám zbyl? (vím H1 se už delší dobu neprodává)
    Toyota Megacruiser [odkaz]
    GAZ Tiger [odkaz]
    Dongfeng Hanma [odkaz]
    Kolmare zapom jsem z těch těžkotonážníků, co jsou ještě ve výrobě na někoho?
    • 00 Reagovat !

      foto Beaumont-

      Beaumont. 25.02.2010  11:44

      « Re: Kdo zůstává?

      Ještě Iveco LMV, ale nevím, jestli je i pro civilní sektor.
      [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto wolff

        wolff 25.02.2010  11:47

        « Re: Re: Kdo zůstává?

        Předběhl si mě.... >:D
        Asi by se sehnat dal..., při troše snahy... Ale asi ne tak snadno jako H3...
      • 00 Reagovat !

        foto T613

        T613 25.02.2010  11:48

        « Re: Re: Kdo zůstává?

        LMV je myslím jenom pancéřák
        • 00 Reagovat !

          foto Beaumont-

          Beaumont. 25.02.2010  12:48

          « Re: Re: Re: Kdo zůstává?

          Může být, viděl jsem ho onehdy na IDETu a vzpomněl si na něj.

          Pak má Iveco samozřejmě ještě Massif, ale to už je kategorie Defenderu nebo Land Cruiseru.
    • 00 Reagovat !

      foto Navtech

      Navtech 25.02.2010  11:44

      « Re: Kdo zůstává?

      Dacia Doly Buster
    • 00 Reagovat !

      foto euro89

      euro89 25.02.2010  11:48

      « Re: Kdo zůstává?

      Ještě španělský Uro [odkaz]
      a Fiat/Iveco taky něco podobnýho dělá, jen teď nevim, jak se to jmenuje...
    • 00 Reagovat !

      foto SamanAR

      SamanAR 25.02.2010  11:58

      « Re: Kdo zůstává?

      H1 se prodava dal a to ve dvou karosarskych variantach OpenTop a Wagon, nadale je vyrabi AMgeneral
      • 00 Reagovat !

        foto T613

        T613 25.02.2010  12:02

        « Re: Re: Kdo zůstává?

        vážně? na jejich stránkách nic není
        • 00 Reagovat !

          foto SamanAR

          SamanAR 25.02.2010  19:05

          « Re: Re: Re: Kdo zůstává?

          a nebude to tim ze Hummer nakladak H1 nikdy nevyrabel a jen se spolecne prodaval v salonech s H2 a H3, GM vlastnilo a chtelo prodat jen licenci a asi vyrobni kapacity na H2 a H3, ale H1 jim nikdy nepatrilo a nemohlo ani prodat ani ho nemuzou nechat zaniknout

          H1 Alpha se bude delat dal v tom omezenem poctu jako se delala dodnes primo u AMgeneral, auta H1 nejen civilni, ale i specialni upravi pro policii a hasice nebo jako zasahova vozidla, takze odbyt nato maj, i cena H1 je uplne nekde jinde nez zaco se prodavali sracky H2 a H3
          • 00 Reagovat !

            foto T613

            T613 25.02.2010  19:13

            « Re: Re: Re: Re: Kdo zůstává?

            Mluvil jsem o stránkách AM General ;-)
            Ale nehádám se o tom, že to není tak jak říkáš. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto jazva

      jazva 25.02.2010  12:01

      « Re: Kdo zůstává?

      v bazári možno aj Lambo [odkaz] >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto T613

        T613 25.02.2010  12:03

        « Re: Re: Kdo zůstává?

        Jazva vím, že jste konečně něco vyhráli a máš v sobě nějakou tu borovičku, ale píšu o vyrábějících se těžkotonážnících! >:D
        • 00 Reagovat !

          foto jazva

          jazva 25.02.2010  12:06

          « Re: Re: Re: Kdo zůstává?

          preto som tam spomenul bazár... nejaký výpredaj u šejka. >:D ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Ricardo

        Ricardo 25.02.2010  16:14

        « Re: Re: Kdo zůstává?

        Hmmm Rambo Lambo :yes: Nedávno byl na prodej sultánův LM002 (karoserie kombi místo "pick-upu") ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Ricardo

      Ricardo 25.02.2010  16:05

      « Re: Kdo zůstává?

      Megacruiser se už myslím taky neprodává, resp. anoi nevyrábí
    • 00 Reagovat !

      foto Marko

      Marko 25.02.2010  20:22

      « Re: Kdo zůstává?

      Conquest z Kanady >:D

      [odkaz]

      Jaaj ...no aked je rec aj o armadnych strojoch, tak:

      Achleitner Survivor z Rakuska www.achleitner.com (dostat aj civilnu verziu - na poziadanie)

      MOWAG Eagle (Švajčiarsko)
      [odkaz] (civilnu verziu nedostat ale da sa objednat povedzme sanitka pre horsku sluzbu)

      Panhard PVP XL a nejake auta od nemeckeho Rheinmetalu tusim - ale to su cisto armadne stroje.
      • 00 Reagovat !

        foto Rysguf-

        Rysguf. 25.02.2010  20:44

        « Re: Re: Kdo zůstává?

        [odkaz] :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Rysguf-

          Rysguf. 25.02.2010  20:51

          « Re: Re: Re: Kdo zůstává?

          Nie je vlastne Vepr teraz najvacsie "civilne" auto?

          [odkaz]

          [odkaz]
          • 00 Reagovat !

            foto Marko

            Marko 25.02.2010  21:00

            « Re: Re: Re: Re: Kdo zůstává?

            Asi ano :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Ricardo

            Ricardo 25.02.2010  21:18

            « Re: Re: Re: Re: Kdo zůstává?

            To je odpověď pro ty, kdo si myslí, že si Hummerem člověk "něco" kompenzuje >:D >:-[] :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Ricardo

        Ricardo 25.02.2010  20:53

        « Re: Re: Kdo zůstává?

        A ruský Kombat T98...
        • 00 Reagovat !

          foto Marko

          Marko 25.02.2010  21:00

          « Re: Re: Re: Kdo zůstává?

          Ano...myslim, ze keby sme hladali dalej...tak by sme este par takych veciciek nasli.

          Mna este napada brazilske Agrale Marruá (aj v cilvnych verziach)
          [odkaz]
          [odkaz]
          • 00 Reagovat !

            foto Ricardo

            Ricardo 25.02.2010  21:15

            « Re: Re: Re: Re: Kdo zůstává?

            Tak ten vypadá skutečně nekompromisně :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto T613

        T613 25.02.2010  21:07

        « Re: Re: Kdo zůstává?

        Radost tě vidět! Jinak všechny auta co jsou pod tímhle vláknem jsou tak odporný až jsou krásný :*) >:-[] Jen ten vepř je prostě vepř
        • 00 Reagovat !

          foto Marko

          Marko 25.02.2010  21:18

          « Re: Re: Re: Kdo zůstává?

          Ja uz tak nestiham, ze tiez mam radost ked sa vidim v zrkadle. V opacnom pripade mam taku rychlost, ze ani ten odraz obrazu sa nedokaze vygenerovat. >:D
      • 00 Reagovat !

        foto jazva

        jazva 25.02.2010  21:07

        « Re: Re: Kdo zůstává?

        [odkaz] síce nie je civil, ale Slovenskoooo! >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Marko

          Marko 25.02.2010  21:22

          « Re: Re: Re: Kdo zůstává?

          No...a sme doma >:D Akurat, ze toto auto bolo tak drahe, ze aj ked domacej vyroby, bolo drahsie ako cokolvek zo zapadu. >:D A potom tie natahovacky okolo prav na jeho vyrobu...kapitola sama pre seba.

          Nehovoriac, ze Kerametal klamal, alebo si nedostatocne zistoval pravdu, ked tvrdil, ze Aligator je unikatny tym, ze moze byt aj obojzivelny. To uz ma totiz davno Panhard v podobe klasickeho PVP... ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto jazva

            jazva 25.02.2010  21:31

            « Re: Re: Re: Re: Kdo zůstává?

            uznávam, ale za dvadsať rokov to už nikto nebude riešiť či to bolo/nebolo drahé, či pri tom niekto klamal/nevedel, taktiež práva/nepráva... ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Marko

              Marko 25.02.2010  21:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kdo zůstává?

              Ja myslim, ze uz dnes to nikto neriesi. Vzhladom k tomu, ze uz to nekupuje ani armada, ani policia ani, zahranicie... :-)
              • 00 Reagovat !

                foto T613

                T613 25.02.2010  21:57

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo zůstává?

                tak no taky proč, když VBL je lepší a obojživelný >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto jazva

            jazva 25.02.2010  21:32

            « Re: Re: Re: Re: Kdo zůstává?

            inak ako, kedy dáme repete??? ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Marko

              Marko 25.02.2010  21:48

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kdo zůstává?

              ja neviem :-( asi az sa casovo unormalnim...
              • 00 Reagovat !

                foto Klaudius

                Klaudius 26.02.2010  10:33

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo zůstává?

                na jar, keď sa trochu oteplí, vo vinárni u pumpkina >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto jazva

                  jazva 26.02.2010  13:18

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo zůstává?

                  síce neviem kde to je, ale súhlasím. a už neprídem autom. sľubujem! >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto Klaudius

                    Klaudius 26.02.2010  21:12

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo zůstává?

                    to neviem ani ja, ale na oplátku za pumpkinovu poslednú absenciu sme pozvaní ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto kolmar

      kolmar 26.02.2010  01:04

      « Re: Kdo zůstává?

      Zdravim, tak dnes som bol off a ako pozeram prisiel som dost neskoro. Vymenovali ste tu toho naozaj dost. Je tu aj Kombat (vyrobca Dartz), dokonca aj Vepr (co by mna tu nenapadlo spomenut) aj tu kanadsku zrudu...(no neodola takym razam zbrani ako Kombat).

      Iveco LMV malo aj dvojca od Fiatu, no len ako studiu - o tom malo kto vie.
      [odkaz]

      A aj tak ste zabudli na nam podstatne blizsie auto a to je Renault Sherpa

      najmä ako vojak:
      [odkaz]

      no aj tohtorocny expedicny borec:
      [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto T613

        T613 26.02.2010  08:23

        « Re: Re: Kdo zůstává?

        Sherpa mě nenapadla.. mám ji zafixovanou jen co by pětitunku
  • 00 Reagovat !

    foto famfam

    famfam 25.02.2010  12:05

    konečně !!!!!

    neviditelná ruka trhu naštěstí tuhle zrůdu smetla do propadliště dějin , chlastat benzín jako otesánek se nikdy nikomu nevyplatilo a tak to bude navždy
    • 00 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 25.02.2010  12:31

      « Re: konečně !!!!!

      Nerad ti kazim iluze, ale H1 jezdil vždycky jen na naftu (nebo dovede pálit i letecké palivo).
      • 00 Reagovat !

        foto manetino

        manetino 25.02.2010  13:21

        « Re: Re: konečně !!!!!

        a po úpravě i použitý kuchyńský olej.
        • 00 Reagovat !

          foto elukok

          elukok 25.02.2010  15:01

          « Re: Re: Re: konečně !!!!!

          To umí každý auto, nejenom Hummer. Jinak souhlasim. Konečně je tadle vobludná negerská kára pryč. Nic lepšího udělat nemohli.
          • 00 Reagovat !

            foto Klaudius

            Klaudius 26.02.2010  10:38

            « Re: Re: Re: Re: konečně !!!!!

            Rekordérom je V3S - bol som svedkom, trasa Zvolen-BA na použitý motorový olej. >:D
  • 00 Reagovat !

    foto hard-to-kill

    hard to kill 25.02.2010  15:01

    LC 105

    auto bylo dobry jen pro raping niggers,pro off-road bylo fiasko,moc tezky,slabej motor,podvozek z chevy colorado,proste garbage!!
    • 00 Reagovat !

      foto elukok

      elukok 25.02.2010  15:07

      « Re: LC 105

      Přésně. Krám pro blbce a negry. :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto T613

        T613 25.02.2010  16:15

        « Re: Re: LC 105

        tož jak to že žádného nemáš? :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.02.2010  16:49

    Hummer

    Zajimalo by me proc na web o autech lezou lidi, co auta nemaj radi. Rekneme si to na rovinu: H2, rok 2009: objem 6,2l - spotreba 20-25litru/100km. Pokud 6,2 vydelim objemem 1,2HTP(spotreba 8 litru) a vynasobim spotrebou dostanu 8*5,16= cca 41 litru. A to jsem na fabii jeste hodnej, aby ta potvora jela, tak spali 10 jako nic. A ani na vykon tech 5 HTP dohromady Hummera neda... To bylo pro "ekology". Dalsi, ten co tu vykrikuje, ze Hacka ohrozujou ostatni ridice, videl jsem nasledek srazky Peugeotu 307 vs H2, H2 rozbitej blatnik a prorazenou gumu, francouz byl mensi nez Smart a zarvali v nem dva lidi. Tak mi reknete, ktery z tech aut bylo vic nebezpecny. Navic klasicky, jak je v cechach zvykem kazdej kazdymu vse zavidi. Takze se tahle diskuze cte opravdu s usmevem. Kdokoliv, co sedne do Hummeru, nastartuje si, chytne se volantu, nasaje vuni kuze, zaradi D a da mu plnej knedlik, uz do obycejnyho auta nechce. Ja sam mam v tehlech autech najeto par tisic kilometru jako instruktor, to pro rejpaly. Tak a ted do me!!!
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 25.02.2010  17:02

      « Re: Hummer

      HTP spotreba 8 - 10 litru?! a na to jsi prisel kde??...k te bezpecnosti - a cos myslel? ze 307 rozdrti H2 na srot? ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 25.02.2010  17:11

        « Re: Hummer

        HTP musis poradne slapnout na krk, aby to jelo. Navic ve 140 je v ni uz takovej kraval, ze se stejne pak tahnes radsi kilo. No jasny, ze 307 se zmuchla jako papir, ale to stejeny plati i pro naraz 307 treba do stromu - obtoci se kolem nej, kdezto s H2 se mi uz nejakej ten stromek podarilo pokacet... Jedna zkusenost za vsechny, klient nam v brezanskym udoli nejak neodhad zatacku a s H3 se v 80 podival ven, prerazil 4 stromy a znicil auto, dulezity je, ze se jemu, ani diteti co vezl vubec nic nestalo. Vyzkousej tohle s jinym autem a pak sem napis, pokud budes mit cim a jak. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 25.02.2010  18:57

          « Re: Hummer

          htp nejede vubec
    • 00 Reagovat !

      foto jiras-

      jiras_ 25.02.2010  18:55

      « Re: Hummer

      Proč by se "mít rád auta" a "nemít rád H2/H3" muselo vzájemně vylučovat? Kariéra H2 se zvrtla do auta pro více či méně známé rapery, kteří do toho nacpou Playstation, satelitní televizi, tunu neonů, 20 a více palcová kola a repro co je slyšet z Los Angeles do New Yorku. Z mýho pohledu to o spotřebě není, byť reálně to je jeden z důvodů, proč to auto skoro nikdo nechce. Spíš to na mě působí jako něco, co si chce hrát na drsnou H1, ale prostě na to jaksi nemá. Nemyslím terénní schopnosti H2, ty jsou vynikající a nejedená se o nějaký přitroublý SUVčko, co se zahrabe na psím *, ale o auto jako celek. Ve srovnání s H1 to působí asi jako když si nějakej blbeček napíchá do svalů Syntol (viz. Google) a jde machrovat do posilovky. H3 rozvádět ani nechci, to byl takovej pokus, trochu ze zoufalství, jak vylepšit prodeje.

      Ale to je můj subjektivní pohled, objektivně je to jednoduše o tom, že Hummeru nepřeje doba. Ať za to můžou pseudoekologové, ekonomická situace ve světě nebo cokoli jiného - firma Hummer nabízí produkt, o který není velký zájem a to jí položí. Stalo se to i významnějším modelům, potažmo automobilkám nebo určitým třídám. Jmenujme např. Bugatti a Lamborghiny, které zachránilo VW, ale už to jsou jiné značky než bývaly a pozbyly některé své rysy. Jednu dobu měly na kahánku supersporty a ty dnešní nejsou s auty jako F40 nebo McLaren F1 moc srovnatelné. Nebo Escort Cosworth, ten nikdy nedostal a nikdy nedostane opravdového nástupce. Příkladů by bylo.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 25.02.2010  21:57

        « Re: Re: Hummer

        to je pravda, znacce nepreje doba. image tohoto auta byla vzdycky zalozena na brutalni sile a od roku 2008 i na luxusu a pohodli.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 25.02.2010  21:23

      « Re: Hummer

      Tvé počty jsou opravdu směšné. A měly by smysl až v okamžiku kdy by měl ten Hummer 26 míst (5x5,16).

      A k bezpečnosti... To s tím Hummrem vyletěl ze zatáčky při běžné jízdě nebo při blbnutí když na to neměl... A poslední věc kdyby tu 307 sundalo něco jiného než Hummer možná by žili všichni. Hummer je bezpečný jen pro toho kdo je uvnitř...
      Za sebe bych raději bral aby mi přednost v jízdě nedala Fabie nez ten Hummer.

      V Hummru na ridice pusobi syndrom neohrozenosti... Bohuzel pak jsou ohrozeni vsichni kolem... Protoze az by se ten chlapek o kterem jsi psal s tim Hummerem dostal na silnici nechtel bych byt pobliz...

      Takze tolik k usmevnosti nejakych argumentu :-)
      • 00 Reagovat !

        foto MajoX

        MajoX 26.02.2010  12:39

        « Re: Re: Hummer

        daj si do google vyhladat "fabia prevratila hummer" a mozno zmenis nazor na to kto by ti nemal dat prednost >:D
      • 00 Reagovat !

        foto SamanAR

        SamanAR 26.02.2010  16:24

        « Re: Re: Hummer

        schvalne za Fabii pripoj treba vlek s 1.5t lodi, schvalne jestli se ta fabka HTP rozjede alespon na rovince >:D

        ale H2 teda nemusim, ja radsi H1, a mit zbytecnych 5 respektive 10 mega, tak ho mam u domu hned v OpenTop verzi :-) bile prome a ruzove pro pritelkyni
        [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 25.02.2010  21:27

      « Re: Hummer

      NAvic jsi psal neco o fabii a 140...
      Pro Hummer je to maximalka ne? Toho komfortu tam asi taky moc nebude... >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 25.02.2010  22:03

        « Re: Re: Hummer

        H2 iH3 ma tovarne nastaven omezovac na 160km/h, coz je tak jeste rozumna a bezpecna rychlost. Kazdej prodejce ti vsak auto otevre, necha se na tom snizit podvozek a pritvrdit, potom uz neni problem necely 4 tuny rozhoupat na rychlost okolo 220km/h a to nekecam, myslete si co chcete. Ovsemze zastavit je to pak uz jiny kafe, fyzikalni zakony plati pro vsechny. A poku pochybujes o pohodli, jedina rada je, domluv si testovaci jizdu. D11, 3. kilometr.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 26.02.2010  00:06

          « Re: Re: Re: Hummer

          koukl jse semka do katalogu a H1 ma 134, H2 147 a H3 160 tusim. Ale vem to dest...

          Ja proti Hummeru nic nemam, reperi v nem vypadaji smesne ale to je vec tech repperu ne auta...

          Ale opravdu jsem nesouhlasil s tvou argumentaci.
        • 00 Reagovat !

          foto

          26.02.2010  00:15

          « Re: Re: Re: Hummer

          Jo, to zní logicky, koupím kravsky velkýho a tezkýho offrouda a snízim si ho, abych mohl lítat po dálnici 200. :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto T613

            T613 26.02.2010  13:28

            « Re: Re: Re: Re: Hummer

            toto je velmi kvalitní názor :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 26.02.2010  00:10

      « Re: Hummer

      Hummer bylo auto? Nikdy mi tak nepřipadalo.
  • 00 Reagovat !

    foto kolmar

    kolmar 26.02.2010  01:31

    "zaujimava" debata....

    Naozaj sa cudujem kolko ludi tu nadava na Hummer a skace od radosti ze zanika...az ma to zaskocilo, pytam sa preco?

    Kazdy tu len nadava na spotrebu, na emisie, na negrov s retazmi a neviem co este vsetko mozne. Skuste mi prosim napisat preco je take H2 alebo H3 horsie od vasej modly McLarenu? ten supersport ma spotrebu 40 litrov??!! Chcete povedat ze Veyron ma mensie emisie ako H3? preco tu kazdy nadava tak stupidne na nieco co nedava zmysel. Kazdy kamenuje off roady... a preco nie Ferrari, Lamborghini, Hemi v Challengeri ale len v Hummeri a podobne? v com je rozdiel medzi spotrebou 25 tam a 25 v Hummeri? Ziaden... len zavist, ignoracia a prizemne myslenie.
    Najlepsie by bolo aby vsetky off roady prestali vyrabat ze? ved naco ich treba? len na zachranu ludskych zivotov? na vojenske ucely a tak... Alebo zacnu montovat gulomety na supersporty? Maserati spravi upravu pre horske sluzby?
    Ano su to velke, tazke, nemotorne auta, no na to boli urcene:
    [odkaz]
    (na snimku je iveco)

    Doba si ziada mozno nieco lacnejsie, nieco mensie, neni odbyt a preto Hummer konci, no ako sa hore vymenovalo, pre tvrde ucely armady je tu este vela univerzalnych aut.

    Apropo je tu vela off roadov co su vynikajuce takmer neznicitelne v terene, no Hummer je znamy svojou univerzalnostou pouzitia s vysokou nosnostou a perfektnou stabilitou... urcite si to auto zasluzilo byt legenda - hlavne pre vojenske ucely ako T613 spominal... prilis patriocke video, no s famoznymi prejazdami:
    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 26.02.2010  08:20

      « Re: "zaujimava" debata....

      Nemam defacto nic proti Hummeru, ale proti zcestné argumentaci...

      Challanger nema 4 tuny. Valivy odpor a odpor vzduchu jako hummer.

      No nevim kolik zachranarskych Hummeru u nas jezdi:) Ja je vidam tak maximalne pod sjezdovkou a vozi se v nem majitel arealu:)

      A kulomet si montuj na co chces, treba i na trikolku nebo nocni stolek na koleckach....

      Ja treba nemam potrebu montovat kulomet na auto jak je rok dlouhy...
      >:D >:D >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto kolmar

        kolmar 26.02.2010  13:20

        « Re: Re: "zaujimava" debata....

        Precitaj si odkaz este raz a potom sa rehoc!

        Kto tu pisal o odpore vzduchu a valivom odpore a vahe - cize tlaku na cesty? N I K T O! Tak to tu nevytahuj, samozrejme v tomto mas pravdu - to bez pochyb, no kazdy tu spominal emisie a spotrebu...

        U nas zachranarske Hummeri nejazdia! no pred tym ako som to spominal som spomenuv vseobecne off roady - nie len cisto HUMMER! Lebo na off roady tu nadava kazdy ako na zbytocnost...

        No vidis... a ja mam namontovany bezne ak by mi niekto nedal prednost >:D >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Andy

    Andy 26.02.2010  06:30

    Tam, kde by mel byt Hummer doma

    Uz delsi dobu ziju v Coloradu. Existuje zde rozumne mnozstvi starych, vetsinou zlatokopeckych cest, kam se s cimkoliv motorovym (pokud nemate znacky, musite si koupit registracni nalepku) muzete legalne vydat (nenechte se ale mast, je to tak 1% podobnych cest, ale zjevne to staci). Pokud se nebavime o ctyrkolkach, 85% provozu na techto cestach tvori wranglery v ruznem stupni upravy. Pak ruznoroda smeska FJ, Pathfinder, nejruznejsi trucky, stary LandCruisery (imageovka). Do lehciho terenu Outback, to je tady snad nejrozsirenejsi auto. Hummeru jsem vidaval vic v ghettu nebo v Cechach ve meste. Nemam pocit, ze alespon mezi lidma, kde se pohybuju, by Hummer neco znamenal. Asi pred dvouma rokama jsem slysel poznamku: kdyz hledas barak, jehoz majitel nema na splatky hypoteky, nasleduj Hummera.
  • 00 Reagovat !

    foto vrtuch

    vrtuch 26.02.2010  10:39

    aj toto videjko napovie co to o majiteloch...

  • 00 Reagovat !

    foto bono-p

    bono.p 26.02.2010  17:31

    vzorka

    to je strasne.. niekedy zasnem aky ludia existuju. Zvycajne sa s takou vzorkou nestretavam, lebo nie je kde, ale ak sa mi obcas postasti, tak aj na SK to stoji za to a majitelia tychto skatul to je uplne osobitna kategoria. Na zapade som takychto ludi ani nevidel (akurat v Monte Carle take jelito ruske vystupilo v kratasoch a vytahanom tielku pred kasinom z Astonu Martin a chcelo ist do kasina hrat :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.02.2010  23:12

    hummer ala čína

    čo poviete na hummer v čínskych rukách , ako čínska raketa alebo nevyštartuje alebo sa nevráti ???? >:D >:D >:D
  • 00 Reagovat !

    foto megacruiser

    megacruiser 27.02.2010  19:54

    Nic proti Hummeru

    Sice bych Hummer nechtěl, ale zprávu o jeho konci neberu jako dobrou. Svoje místo si Hummery našly. Nejsou o nic horší co se týká spotřeby než třeba Cayenne - znám jednoho majitele a ten když v klubu majitelů řekl, že je schopnej se vejít s lehkou nohou do 20 na sto, nikdo mu to nevěřil.
    Chyba je, že tyhle auta jsou extra nebezpečná pro ostatní lidi na silnici, dá se říct že i víc než náklaďáky. Nemají nárazník, nebo ho mají příliš vysoko, takže deformační zóny u klasických aut nezafungují.
    Na parkovišti zabere tak široké auto dvě místa. Majitelé jsou pozéři co tak velké auto neumí pořádně řídit, ale o to víc s nimi prasí, protože ví, že jim každý raději uhne. Ale to platí skoro pro všechny velké offorady.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Staňte se diktátorem rostlin: Hey! Pikmin je chytlavá hříčka

Staňte se diktátorem rostlin: Hey! Pikmin je chytlavá hříčka

Série originálních strategií v reálném čase Pikmin, v níž hrají hlavní roli stejnojmenná stvoření, která jsou…

Starší lékaři hrozí, že okamžitě skončí. Vadí jim povinné e-recepty

Starší lékaři hrozí, že okamžitě skončí. Vadí jim…

Počet lékařů, kteří se už zapojili do systému elektronických receptů, se od podzimu loňského roku zdvojnásobil.…

 

iSport.cz

Úleva pro hvězdu Barcelony. Neymara zbavili obvinění z daňových úniků

Úleva pro hvězdu Barcelony. Neymara zbavili obvinění…

Fotbalový útočník Barcelony Neymar byl zbaven v Brazílii obvinění z daňových úniků. O tom, že prokuratura případ…

Šéf FCSB Becali po remíze s Plzní diktoval: Tenhle hráč si už nekopne

Šéf FCSB Becali po remíze s Plzní diktoval: Tenhle…

Po losu sebevědomá prohlášení, po domácí remíze s Plzní 2:2 v třetím předkole Ligy mistrů ostrá kritika do…

 

Reflex.cz

Absurdní policejní šikana: Podezřelé dredy piráta Bartoše a vodáci pod palbou kontrol

Absurdní policejní šikana: Podezřelé dredy piráta…

Pro letošní léto vyhlásila Policie ČR akci Voda 2017 – sérii důkladných alkoholových kontrol vodáků, které mají…

Čekání na revoluci: Testy vysokorychlostního dopravního systému Hyperloop pokračují, zatím je to hlemýžď

Čekání na revoluci: Testy vysokorychlostního…

Hyperloop, vysokorychlostní dopravní systém, který by měl údajně v budoucnosti nahradit vlaky, auta i autobusy,…