Hummer v Ženevě 2009
Pouze zde představila zde svou současnou nabídku, na jejímž vrcholu stojí model H2 jako pětidveřové SUV nebo čtyřdveřový pick-up SUT.
Asi jen málokdo by za současné situace na automobilových trzích čekal, že se Hummery budou prodávat lépe než dříve, ale je to tak. Tedy alespoň to lze říci o roce 2008 a prodejích Hummeru v Evropě. Zákazníky našlo 1275 vozů, což je o 50 více než v roce 2007.
H2
Hummer H2 prodělal poslední modernizaci v roce 2007, kdy dostal přepracovaný interiér s novou palubní deskou a výplněmi dveří, nový zážehový osmiválec o objemu 6,2 litru a drobné retuše vzhledu.
Osmiválec pod kapotou Hummeru H2 je nyní standardně ve specifikaci FlexPower, což znamená, že je kromě benzinu schopen spalovat i biopalivo E85 nebo mix obou pohonných hmot. Atmosférická zážehová jednotka podává výkon 293 kW (393 k) a točivý moment 574 Nm. Sílu motoru přenáší na kola obou náprav šestistupňová automatická převodovka Hydra-Matic 6L80.
H3
Nejmenší současný zástupce značky Hummer, model H3, vstupuje do roku 2009 beze změn a zákazníci mohou volit jednu ze dvou zážehových pohonných jednotek. První z nich je řadový pětiválec o objemu 3,7 litru s výkonem 180 kW (245 k) při 5600 ot./min. a točivém momentu 328 Nm při 4600 min-1. Druhým motorem v nabídce je osmiválec o objemu 5,3 litru s výkonem 224 kW (305 k) při 5200 min-1 a točivým momentem 432 Nm při 4000 min-1 .
H3T
Největší novinku v nabídce značky Hummer stále představuje čtyřdveřový pick-up H3T, jehož evropská premiéra se odehrála na loňském podzimním autosalonu v Paříži. Tento model má karoserií dlouhou 5404 mm, širokou 1904 mm, vysokou 1831 mm a rozvorem náprav 3410 mm.
Nabídka pohonných jednotek obsahuje dva agregáty. Základní model pohání řadový pětiválec o objemu 3,7 litru s výkonem 180 kW (245 k) při 5600 min-1 a točivým momentem 328 Nm při 4600 min-1. Tato pohonná jednotka je k dispozici s pětistupňovou manuální převodovkou nebo čtyřstupňovou automatickou převodovkou. Druhým motorem v nabídce je vidlicový osmiválec o objemu 5,3 litru s výkonem 224 kW (305 k) při 5200 min-1 a točivým momentem 432 Nm při 4000 min-1. Tento motor spolupracuje pouze s elektronicky řízeným čtyřstupňovým automatem Hydra Matic 4L60. Samozřejmostí pro obě motorizace je pohon všech čtyř kol.
Interiér pick-upu H3T je prakticky shodný s pětidveřovým provedením H3 a hlavní odlišností karoserie je tedy ložná plocha, která na délku nabízí 1,5 m. Hummer H3T se stejně jako jeho příbuzní může pochlubit vynikajícími vlastnostmi pro jízdu v terénu, což dokládá například přední nájezdový úhel 37,1° nebo zadní nájezdový úhel 29° a také přechodový úhel 20,2°. Pětimístný pick-up se umí při rychlosti 32 km/h brodit do hloubky 407 mm a při rychlosti 8 km/h zvládne hloubku až 610 mm.