Diskuse

Hybridní Chevrolet Volt na trh v roce 2010

13.5.2007

Chevrolet Volt byl v lednu tohoto roku představen jako koncept hybridního vozu na detroitském autosalonu. Nyní se koncern General Motors usilovně snaží dokončit vývoj vozu a do roku 2010 jej nabídnout k prodeji.

 

  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "ALIEN" [130.208.233.XXX] 13.05.2007  03:06

    Krasa

    Pokud se jim podari dat do jednoho celku tu techniku, tenhle krasnej design a prijatelnou cenu.... :yes: ..go ahead guys
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "ALIEN" [130.208.233.XXX] 13.05.2007  03:08

    Krasavec

    Pokud se jim podari dat do jednoho celku tu techniku, tenhle krasnej design a prijatelnou cenu.... :yes: ..go ahead guys
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.05.2007  03:26

    Proč rival Toyoty Prius....

    Tohle auto jde uplně jiným směrem spalovací motor zde nebude hrát hlavní roli, narozdíl od Priuse. V jedné verzi bude jen dobíjet akumulátory a druhé (E-Flex) dokonce ani nebude....Pevně doufám, že GM dotáhne vývoj tohoto vozidla do zdárného konce (hlavně verzi E-Flex) a spalovácí motory se přestanou masově využívat.....
    • 00 Reagovat !

      foto Dylan-McKay

      Dylan McKay 13.05.2007  12:05

      « Re: Proč rival Toyoty Prius....

      Do 2010 bude i Prius jiný, a tohle už zastaralý, je to ještě dlouhá doba, a za ni se ještě všechno mockrát umění...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [213.19.37.XXX] 13.05.2007  11:13

    Super auto

    Jestli to klapne, tak není co řešit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "mamlas" [85.70.129.XXX] 13.05.2007  12:03

    Sorry, ale trochu mi to připomíná objevování objeveného.

    Něco v tomhle duchu už vystavoval Liaz na IAA Frankfurt 1993, na stánku Swissmobile. Prototyp čtyřmístného celohliníkového E-mobilu s pomocným stacionárním spalovacím motorem. Rozměry 3 430 x 1 620 x 1 500 mm, zavazadelník 220 l, pohotovostní hmotnost včetně 450 kg baterii byla 1150 kg, motor asynchronní 14 kW s rekuperací, životnost baterií 900 cyklů, dojezd jen baterie 160 km, dojezd s využitím stacionárního motoru 750 km.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.05.2007  12:56

    Nevěřím tomu, na tokovouto koncepci ještě nedozrál čas

    Toyota jistě moc dobře ví, proč je klasický spalovací motor stále spojen s pohonným ústrojím. I nová generace Priusu, která přijde již za rok, bude mít spalovací motor spojen s pohonným ústrojím (tím netvrdím, že se za pár let neobjeví Prius s jinou koncepcí). Možnost nabít baterie ze zásuvky (plug-in option) je sice pěkná, ale považuji ji spíše za nouzové řešení než za hlavní koncepci - ona totiž ani elektřina není zadarmo - současná situace v ČR (v Evropě) mi tak nějak dá za pravdu. Palivové články jsou velmi zajímavé - kromě GM je intenzivně testuje i Toyota a Honda, ale ani jedna z japonských automobilek zatím tuto technologii neohlásila za "produkční". Rok 2010 mi proto přijde poměrně nereálný.. nicméně jako fandu moderních technologií měto dost zajímá a pokud se tu povede, tak nebudu proti ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 13.05.2007  17:23

      « Re: Nevěřím tomu, na tokovouto koncepci ještě nedozrál čas

      Neco takovyho muze prohlasit jen clovek, ktery nema poneti o technologii elektromotoru a moznosti dobijeni. Duvod proc zadna automobilka v soucasny dobe neprodava elektromobil, ktery by nahradil spalovaci motor je v politice. Prodej benzinu a nafty je jeden z nejvetsich prijmu kazdy zeme. Dobrej dukaz je EV1 v devadesatych letech. Auto se vyrobilo, zacalo s uspechem prodavat a najednou se musely sesrotovat a dal se nesmely prodavat. Elektromotor v aute ma hodne moznosti dobijeni. Aleternator, slunecni panely, naporovy turbiny... a jako u Voltu treba malej spalovaci motor. S takovym autem dojedes uz daleko. Nabijeni ze zastrcky je paradni system. Nikdo nemuze uvalit hrozny dane na elektriku, protoze elektrika se pouziva nejen v automobilismu, ale v domacnostech, na ulicich, v kramech, nemocnicich.... Politicka lobby je v tomhle ohledu moc silna a brzdi evolucni vyvoj. Je to vsechno kolem penez. Nebyt toho, tak uz dobrych 15 let jezdime v elektrickych autech.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 13.05.2007  18:02

        « Re: Re: Nevěřím tomu, na tokovouto koncepci ještě nedozrál čas

        Mám pocit, že jsi nepochopil to, co jsem napsal.. v podstatě totiž píšeme o tom samém - elektřina jako hlavní zdroj je v nejbližších letech nereálná. /// S tím zobecňvání pozor, pozor! "Žádná automobilka" je dost silné tvrzení a navíc nepravdivé.. lepší by bylo napsat "žádná masově vyrábějící automobilka".. doporučuji lyžování v lyžařském středisku v okolí švýcarského města Zermatt - v celé městě jezdí pouze elektromobily!!! Auto musíš nechat o x kilometrů dále v jiném městě a dopravit se vlakem. Po Zermattu se pak chodí buď pěšky nebo jezdí elektromobily :-!
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "ALIEN" [130.208.233.XXX] 13.05.2007  18:08

          « Re: Re: Nevěřím tomu, na tokovouto koncepci ještě nedozrál čas

          Souhlasim s tebou...a EV1 super priklad..je to o penezich z ropnejch produktu...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [213.19.37.XXX] 13.05.2007  18:39

    alternativa

    Mrzí mě, že do toho nelze zasáhnout jako normální řidič. Třeba si koupit kastli a nechat si do ní namontovat hybrid. Známý to u nafty řeší tím, že objíždí fastfoody a odebírá přepálený olej. Kilometr ho přijde na pár drobných (zatím pouze měnil filtr paliva).
    Nezbývá než čekat. Za pár let dojde ropa a pak se bude jezdit na elektřinu a vodík.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "MMM" [89.103.30.XXX] 13.05.2007  21:12

      « Re: alternativa

      Pokud se bude čekat, až dojde ropa, tak ty se toho možná ani nedočkáš...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [213.19.37.XXX] 14.05.2007  21:41

        « Re: Re: alternativa

        Že by těch zásob ropy bylo až tolik? Udává se, že ropa dojde už za 40 let.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Irové prolomili zákaz potratů, jejich zastánci slzí dojetím. Premiér chystá změnu

Irové prolomili zákaz potratů, jejich zastánci slzí…

Do konce roku chce irský premiér Leo Varadkar prosadit nový zákon povolující v zemi interrupce. Většina Irů…

Vyrazte s dětmi na Ratolest Fest: Spousta zábavy na břehu Vltavy

Vyrazte s dětmi na Ratolest Fest: Spousta zábavy na…

Každé dítě má nějaký talent. Že ale nevíte, jak ho poznat? Pak rozhodně vyrazte na Ratolest Fest! Už pátý ročník…

 

iSport.cz

Baník se zachránil. Baroš měl jasno: Kdybychom spadli, tak pokračuju

Baník se zachránil. Baroš měl jasno: Kdybychom…

Před posledním kolem HET ligy měl Milan Baroš jasně promyšlenou strategii. Pokud by ostravský Baník spadl,…

Šural o Spartě: U spousty hráčů se sáhlo vedle. Není mi vůbec dobře

Šural o Spartě: U spousty hráčů se sáhlo vedle. Není…

V posledním zápase sezony potřebovali vyhrát, aby v ideálním případě dosáhli na přímý postup do Evropské ligy,…

 

Reflex.cz

Láska „Bureše“ a „Falmera“ aneb Komunisté jako partaj plná paradoxů

Láska „Bureše“ a „Falmera“ aneb Komunisté jako…

Komunistická strana Čech a Moravy je partaj plná paradoxů. Má mimořádně vysoký průměrný věk členstva, ale to…

Špeky proti kyberšikaně. Dívka ukazuje na Instagramu záměrně své nedokonalosti

Špeky proti kyberšikaně. Dívka ukazuje na Instagramu…

Na svém instagramovém profilu se Chessie King musela často potýkat s nelichotivými komentáři, které kritizovaly…