Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hybridní Chevrolet Volt na trh v roce 2010

Chevrolet Volt byl v lednu tohoto roku představen jako koncept hybridního vozu na detroitském autosalonu. Nyní se koncern General Motors usilovně snaží dokončit vývoj vozu a do roku 2010 jej nabídnout k prodeji.
Zpět na článek
13. 5. 2007 03:06
neregistrovaný "ALIEN"
13. 5. 2007 03:08
neregistrovaný "ALIEN"
13. 5. 2007 03:26
neregistrovaný "The DoKtor"
13. 5. 2007 11:13
anonym
13. 5. 2007 12:03
neregistrovaný "mamlas"
13. 5. 2007 17:23
neregistrovaný "jahonzik"
13. 5. 2007 18:39
anonym
13. 5. 2007 21:12
neregistrovaný "MMM"
14. 5. 2007 21:41
anonym
neregistrovaný "ALIEN"
13. 5. 2007 03:06
Krasa
Pokud se jim podari dat do jednoho celku tu techniku, tenhle krasnej design a prijatelnou cenu.... :yes: ..go ahead guys
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ALIEN"
13. 5. 2007 03:08
Krasavec
Pokud se jim podari dat do jednoho celku tu techniku, tenhle krasnej design a prijatelnou cenu.... :yes: ..go ahead guys
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "The DoKtor"
13. 5. 2007 03:26
Proč rival Toyoty Prius....
Tohle auto jde uplně jiným směrem spalovací motor zde nebude hrát hlavní roli, narozdíl od Priuse. V jedné verzi bude jen dobíjet akumulátory a druhé (E-Flex) dokonce ani nebude....Pevně doufám, že GM dotáhne vývoj tohoto vozidla do zdárného konce (hlavně verzi E-Flex) a spalovácí motory se přestanou masově využívat.....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dylan McKay
13. 5. 2007 12:05
Re: Proč rival Toyoty Prius....
Do 2010 bude i Prius jiný, a tohle už zastaralý, je to ještě dlouhá doba, a za ni se ještě všechno mockrát umění...
anonym
13. 5. 2007 11:13
Super auto
Jestli to klapne, tak není co řešit.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mamlas"
13. 5. 2007 12:03
Sorry, ale trochu mi to připomíná objevování objeveného.
Něco v tomhle duchu už vystavoval Liaz na IAA Frankfurt 1993, na stánku Swissmobile. Prototyp čtyřmístného celohliníkového E-mobilu s pomocným stacionárním spalovacím motorem. Rozměry 3 430 x 1 620 x 1 500 mm, zavazadelník 220 l, pohotovostní hmotnost včetně 450 kg baterii byla 1150 kg, motor asynchronní 14 kW s rekuperací, životnost baterií 900 cyklů, dojezd jen baterie 160 km, dojezd s využitím stacionárního motoru 750 km.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
13. 5. 2007 12:56
Nevěřím tomu, na tokovouto koncepci ještě nedozrál čas
Toyota jistě moc dobře ví, proč je klasický spalovací motor stále spojen s pohonným ústrojím. I nová generace Priusu, která přijde již za rok, bude mít spalovací motor spojen s pohonným ústrojím (tím netvrdím, že se za pár let neobjeví Prius s jinou koncepcí). Možnost nabít baterie ze zásuvky (plug-in option) je sice pěkná, ale považuji ji spíše za nouzové řešení než za hlavní koncepci - ona totiž ani elektřina není zadarmo - současná situace v ČR (v Evropě) mi tak nějak dá za pravdu. Palivové články jsou velmi zajímavé - kromě GM je intenzivně testuje i Toyota a Honda, ale ani jedna z japonských automobilek zatím tuto technologii neohlásila za "produkční". Rok 2010 mi proto přijde poměrně nereálný.. nicméně jako fandu moderních technologií měto dost zajímá a pokud se tu povede, tak nebudu proti ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "jahonzik"
13. 5. 2007 17:23
Re: Nevěřím tomu, na tokovouto koncepci ještě nedozrál čas
Neco takovyho muze prohlasit jen clovek, ktery nema poneti o technologii elektromotoru a moznosti dobijeni. Duvod proc zadna automobilka v soucasny dobe neprodava elektromobil, ktery by nahradil spalovaci motor je v politice. Prodej benzinu a nafty je jeden z nejvetsich prijmu kazdy zeme. Dobrej dukaz je EV1 v devadesatych letech. Auto se vyrobilo, zacalo s uspechem prodavat a najednou se musely sesrotovat a dal se nesmely prodavat. Elektromotor v aute ma hodne moznosti dobijeni. Aleternator, slunecni panely, naporovy turbiny... a jako u Voltu treba malej spalovaci motor. S takovym autem dojedes uz daleko. Nabijeni ze zastrcky je paradni system. Nikdo nemuze uvalit hrozny dane na elektriku, protoze elektrika se pouziva nejen v automobilismu, ale v domacnostech, na ulicich, v kramech, nemocnicich.... Politicka lobby je v tomhle ohledu moc silna a brzdi evolucni vyvoj. Je to vsechno kolem penez. Nebyt toho, tak uz dobrych 15 let jezdime v elektrickych autech.
neregistrovaný "Tom"
13. 5. 2007 18:02
Re: Nevěřím tomu, na tokovouto koncepci ještě nedozrál čas
Mám pocit, že jsi nepochopil to, co jsem napsal.. v podstatě totiž píšeme o tom samém - elektřina jako hlavní zdroj je v nejbližších letech nereálná. /// S tím zobecňvání pozor, pozor! "Žádná automobilka" je dost silné tvrzení a navíc nepravdivé.. lepší by bylo napsat "žádná masově vyrábějící automobilka".. doporučuji lyžování v lyžařském středisku v okolí švýcarského města Zermatt - v celé městě jezdí pouze elektromobily!!! Auto musíš nechat o x kilometrů dále v jiném městě a dopravit se vlakem. Po Zermattu se pak chodí buď pěšky nebo jezdí elektromobily :-!
neregistrovaný "ALIEN"
13. 5. 2007 18:08
Re: Nevěřím tomu, na tokovouto koncepci ještě nedozrál čas
Souhlasim s tebou...a EV1 super priklad..je to o penezich z ropnejch produktu...
anonym
13. 5. 2007 18:39
alternativa
Mrzí mě, že do toho nelze zasáhnout jako normální řidič. Třeba si koupit kastli a nechat si do ní namontovat hybrid. Známý to u nafty řeší tím, že objíždí fastfoody a odebírá přepálený olej. Kilometr ho přijde na pár drobných (zatím pouze měnil filtr paliva).
Nezbývá než čekat. Za pár let dojde ropa a pak se bude jezdit na elektřinu a vodík.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "MMM"
13. 5. 2007 21:12
Re: alternativa
Pokud se bude čekat, až dojde ropa, tak ty se toho možná ani nedočkáš...
anonym
14. 5. 2007 21:41
Re: alternativa
Že by těch zásob ropy bylo až tolik? Udává se, že ropa dojde už za 40 let.