Kombinace dvouspojky a hybridu vypadá velmi slibně, stejně jako avizované prodloužení EV dojezdu. To znamená, že by hybrid měl mít výrazně silnější elektromotor a tím pádem více síly, což s výkonnějším motorem 1.5 udělá z CR-Z mnohem zajímavější auto. :-):yes:
i ta spotřeba by mela klesnout s Atkinsonem. Jsem rad ze bude skoro v kazdem motoru. U hybridu by ta spotreba pak mela byt hodne dobra ;-):yes: Zacinaj se mi ty hybridy libit cim dal vice >:D
Mně jsou hybridy sympatické už od počátku a to i přes počáteční trošku doskutabilní výsledky. Akorát s tím Atkinsonem si nejsem úplně jistý, mám pocit, že právě kvůli němu je motor 1.8 v Civicu takový nějaký tupý. Ale pochopitelně to s Atkinsonem vůbec nemusí souviset, uvidíme, až nějaký nový motor Earth Dreams přijde. :-) Ale v každém případě tohle I-DCD vypadá velmi slibně, jako všechny chystané hybrdní systémy Hondy. Vypadá to, že se Honda zbaví stigmatu, že je v hybridech až druhá. Pokud se jim tedy povede to dostat do správných aut.
Jak dvojspojka, do sporťáku, do hondy?? To není možné, takový úpadek... A ještě čtu, že teď bude CR-Z mnohem zajímavější auto. >:D >:D Zvláštní, do teď jsem se dozvídal, že je to nejlepší malý sporťák, a právě proto, že je to hybrid s manuálem. Dvojspojky mají přece jen nezajímavá pola gti a jiné šunky. >:-[] Ale, ne, sorry, chápu, musí to být teď pro vás, chlapce s Hologramy na čele, těžké období, tříválcová turba, dvojspojky... ;-)