Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hybridní Mercedes-Benz třídy S příjde na trh v roce 2008

Šéf vývoje Mercedesu uvedl v rozhovoru pro německý magazín Wirtschaftswoche, že výroba hybridního Mercedesu třídy S by měla začít v roce 2008. Kombinován bude elektromotor se novým přímovstřikovým zážehovým spalovacím motorem.
Zpět na článek
17. 7. 2006 07:53
neregistrovaný "jazdec"
17. 7. 2006 08:08
neregistrovaný "Andrew"
17. 7. 2006 08:27
neregistrovaný "Jozki"
17. 7. 2006 08:28
neregistrovaný "Jozki"
17. 7. 2006 11:15
neregistrovaný "Tom"
17. 7. 2006 11:18
neregistrovaný "ZZ"
17. 7. 2006 11:19
neregistrovaný "Tom"
17. 7. 2006 11:31
neregistrovaný "Jazdec"
17. 7. 2006 11:46
neregistrovaný "Tom"
17. 7. 2006 08:10
neregistrovaný "dCi"
17. 7. 2006 08:12
neregistrovaný "Alessio"
17. 7. 2006 08:17
neregistrovaný "dCi"
17. 7. 2006 12:36
neregistrovaný "GTI"
17. 7. 2006 13:11
neregistrovaný "dCi"
17. 7. 2006 13:35
neregistrovaný "GTI"
17. 7. 2006 21:00
neregistrovaný "Jarda"
17. 7. 2006 09:32
neregistrovaný "ZZ"
17. 7. 2006 09:41
neregistrovaný "dCi"
17. 7. 2006 10:20
neregistrovaný "ZZ"
17. 7. 2006 10:48
neregistrovaný "dCi"
17. 7. 2006 11:16
neregistrovaný "Tom"
17. 7. 2006 20:58
neregistrovaný "Jarda"
17. 7. 2006 08:04
neregistrovaný "Jazdec"
17. 7. 2006 08:10
neregistrovaný "Alessio"
17. 7. 2006 08:14
neregistrovaný "dCi"
17. 7. 2006 08:26
neregistrovaný "Pali"
17. 7. 2006 11:21
neregistrovaný "Jazdec"
17. 7. 2006 11:27
neregistrovaný "Tom"
17. 7. 2006 09:33
neregistrovaný "ZZ"
17. 7. 2006 21:02
neregistrovaný "Jarda"
17. 7. 2006 11:37
neregistrovaný "Alu"
17. 7. 2006 11:50
neregistrovaný "Tom"
17. 7. 2006 12:04
neregistrovaný "ANTIGTI"
17. 7. 2006 12:11
neregistrovaný "Jazdec"
17. 7. 2006 12:33
neregistrovaný "GTI"
17. 7. 2006 12:40
neregistrovaný "Tom"
17. 7. 2006 12:53
neregistrovaný "GTI"
17. 7. 2006 13:07
neregistrovaný "Tom"
17. 7. 2006 13:34
neregistrovaný "GTI"
17. 7. 2006 16:35
neregistrovaný "mari"
17. 7. 2006 16:39
neregistrovaný "Tom"
17. 7. 2006 17:59
neregistrovaný "Coulin"
18. 7. 2006 08:36
neregistrovaný "Coulin"
17. 7. 2006 12:49
neregistrovaný "Jazdec"
17. 7. 2006 13:04
neregistrovaný "ANTIGTI"
17. 7. 2006 12:52
neregistrovaný "Jazdec"
17. 7. 2006 13:01
neregistrovaný "ANTIGTI"
17. 7. 2006 13:05
neregistrovaný "Tom"
17. 7. 2006 13:18
neregistrovaný "ANTIGTI"
17. 7. 2006 16:28
neregistrovaný "Tom"
17. 7. 2006 21:06
neregistrovaný "Jarda"
17. 7. 2006 14:00
neregistrovaný "milic"
17. 7. 2006 21:07
neregistrovaný "Jarda"
17. 7. 2006 13:33
neregistrovaný "2,7 RS"
17. 7. 2006 14:14
neregistrovaný "ja"
17. 7. 2006 14:32
neregistrovaný "2,7 RS"
17. 7. 2006 15:50
neregistrovaný "mari"
17. 7. 2006 16:13
neregistrovaný "RoKo"
17. 7. 2006 16:34
neregistrovaný "mari"
17. 7. 2006 17:37
neregistrovaný "ZZ"
17. 7. 2006 18:22
neregistrovaný "Tom"
17. 7. 2006 18:42
neregistrovaný "mari"
17. 7. 2006 19:45
neregistrovaný "ZZ"
18. 7. 2006 08:33
neregistrovaný "ZZ"
18. 7. 2006 09:28
neregistrovaný "mari"
18. 7. 2006 09:50
neregistrovaný "ZZ"
18. 7. 2006 12:09
neregistrovaný "mari"
18. 7. 2006 12:49
neregistrovaný "ZZ"
18. 7. 2006 15:49
neregistrovaný "Tom"
18. 7. 2006 13:01
neregistrovaný "GTI"
17. 7. 2006 21:09
neregistrovaný "Jarda"
17. 7. 2006 17:41
neregistrovaný "don Pedro"
17. 7. 2006 18:36
neregistrovaný "9-3"
17. 7. 2006 19:20
neregistrovaný "don Pedro"
17. 7. 2006 19:47
neregistrovaný "ZZ"
17. 7. 2006 21:11
neregistrovaný "Jarda"
17. 7. 2006 21:31
neregistrovaný "Jarda"
17. 7. 2006 21:33
neregistrovaný "Jarda"
17. 7. 2006 22:46
neregistrovaný "j.matrix"
18. 7. 2006 00:11
18. 7. 2006 08:32
neregistrovaný "Jazdec"
18. 7. 2006 08:49
neregistrovaný "Jazdec"
18. 7. 2006 13:06
neregistrovaný "GTI"
18. 7. 2006 15:36
neregistrovaný "jazdec"
18. 7. 2006 15:52
neregistrovaný "GTI"
18. 7. 2006 22:37
neregistrovaný "jazdec"
18. 7. 2006 10:06
neregistrovaný "Coulin"
18. 7. 2006 10:38
neregistrovaný "Coulin"
18. 7. 2006 13:02
neregistrovaný "GTI"
18. 7. 2006 08:45
neregistrovaný "ZZ"
18. 7. 2006 19:41
neregistrovaný "smudliky budliky"
18. 7. 2006 23:37
19. 7. 2006 09:47
neregistrovaný "Coulin"
neregistrovaný "jazdec"
17. 7. 2006 07:53
hybrid - slepa ulica??
..alebo skor dialnica ktora je taka dlhá že ked stojíme na jej začiatku nevidíme jej koniec. Takze do radu: prvá prišla toyota a honda. Táto diskusia bola plna kecov o tom aka je to slepá ulička a že "naše" eu automobilky vedia čo je správne a že to iba tí japončíci sú mimo.. Potom porsche kupilo majoritný balík akcií vw. Ale predtým kupilo (vraj este drahsie ako cele vw) L I C E N C I U NA HYBRYD OD T O Y O T Y!!!!!!!!!! ano naše svate porsche kupilo licenciu od japakov.(gti žijes po tejto informacii vobec? technologia hybridu ma vacsiu cenu ako cely koncern vw) Asi preto lebo vedelo že potencial technikov vw je.. no a tak >:-[] .. Je jasne ze aj vw pojde cestov hybridov . To bude krása.. Prva audinka s hybridom... naskok vdaka technike. Sice s generacne starým a zaostalým (toyota nepredala svoje najnovsie poznatky) ale zase to bude stacit na onanovanie niektorých marketingivých managerov a zopar jedincov na tomto server. Potom prisial lexus a jeho palba vo vyšších segmentoch. Zase sa tu vela mlelo o tom ake je to trapne dat do limuzíny hybrid. ze to len lex moze dat do ls-ka.. a ze by zhoda mien?? ls a s?? no za dva roky aj s class ide s hybridom >:-[] >:D.. A bmw je na spadnutie tiež.. Pani kde je ta slepa ulicka??? v tomto kontexte je zaujimava info o skoncení najvacsieho ropaka v phanteone koli emisiam... takze hybrid slepa cesta??:-)))))))) nebudem reagovať na všetky vol... čo sa tu napišu ale spytam sa vas za rok dva:-)))))
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "Andrew"
17. 7. 2006 08:08
Re: hybrid - slepa ulica??
Ale samozřejmě, že až hybridy vyrobí svatá trojka nebo nejdejbože Opl, tak se tu dočteš, jak to Evropa válí. A když budou mít dotyční dostatek soudnosti, tak jenom to, že Japonci vytvořili pseudotrh a Evropa chce taky něco urvat. Jinak to povídání o nákupu licence na hybrid mi přijde, promiň, jako naprostá hovadina. Kde by Porsche asi vzalo tolik peněz (víc než je tržní cena VW)? Zdroj by nebyl?
neregistrovaný "Jozki"
17. 7. 2006 08:27
Re: hybrid - slepa ulica??
linky o tom ze Porsche chce kupit hybrida od Toyoty. Pri troske hladania by sa dalo najst ci aj kupili. Cenu predpokladam ze nezverejnia. [odkaz]
neregistrovaný "Jozki"
17. 7. 2006 08:28
Re: hybrid - slepa ulica??
[odkaz]
neregistrovaný "Tom"
17. 7. 2006 11:15
Re: hybrid - slepa ulica??
Ač se to možná nezdá, VW zas moc velké terno není.. z hlediska výnosnosti investic je to nic moc (není to sice žumpa jako GM, ale i tak bych do nich prachy nedal).. tržní cena VW se pohybuje někde kolem 25 miliard $, což zas tak "moc" není.. Porsche vlastní +- 25% akcií, tak že na jejich nákup potřebovalo řádově 6-7 miliard $.. cenu za licenci na hybridní technologii nedokážu odhadnout, ale v miliardách $ se bude pohybovat zcela určitě
neregistrovaný "ZZ"
17. 7. 2006 11:18
Re: hybrid - slepa ulica??
Welcome back ;-)
neregistrovaný "Tom"
17. 7. 2006 11:19
Re: hybrid - slepa ulica??
;-)
neregistrovaný "Jazdec"
17. 7. 2006 11:31
Re: hybrid - slepa ulica??
presne... cenu sa ktoru sa ten obchod udial nevie asi nik mimo porsche a tyoty.. Len mi príde ako riadne zabavne ked za jednu technologiu od japakov dali takmer tolko ako za majoritny podiel vo vw (teda aud lamborgniny seat skoda volswagen....) ;-)
neregistrovaný "Tom"
17. 7. 2006 11:46
Re: hybrid - slepa ulica??
Souhlas. Mě to taky pobavilo.. zároveň je to i dost poučné, pěkně to vypovídá o současném stavu světa
neregistrovaný "dCi"
17. 7. 2006 08:10
Re: hybrid - slepa ulica??
hybridy určitě :yes: . Nicméně zaprvé IS hybrid nemá, zadruhé si nemyslím, že je nutné na základě něčí mylné dedukce se do této osoby takhle strefovat. Věřím, že GTI a jiní odpůrci hybridů, až budou stát v showroomu Mercedesu, či Porsche s pokladem, tak že si hybrid narozdíl od nás jednoduše nevyberou. :-!
neregistrovaný "Alessio"
17. 7. 2006 08:12
Re: hybrid - slepa ulica??
to ne...ale něco mi říká, že právě oni asi nebudou tou cílovou skupinou pro porsche ;-)
neregistrovaný "dCi"
17. 7. 2006 08:17
Re: hybrid - slepa ulica??
Tak podle prodejů Porsche (tedy především prodejů Cayenne) jsou dnes cílovou skupinou Porsche hlavně teplákoví řetízkáči. :-!
neregistrovaný "GTI"
17. 7. 2006 12:36
Re: hybrid - slepa ulica??
Hele... :-) ... drž úroveň, prosím... řetízek mám než na klíčku... a to, že mě Alessio řadí k chudším vrstvám mu odpouštím. Je mladej, a ještě se učí.
neregistrovaný "dCi"
17. 7. 2006 13:11
Re: hybrid - slepa ulica??
Kušuj, o příspěvek výše jsem se tě zastal. ;-)
neregistrovaný "GTI"
17. 7. 2006 13:35
Re: hybrid - slepa ulica??
:yes:
neregistrovaný "Jarda"
17. 7. 2006 21:00
Re: hybrid - slepa ulica??
>:D
neregistrovaný "ZZ"
17. 7. 2006 09:32
Re: hybrid - slepa ulica??
Nevšiml jsem si, že by se jazdec zmiňoval o IS = nechápu tu poznámku o něm... ;-\
neregistrovaný "dCi"
17. 7. 2006 09:41
Re: hybrid - slepa ulica??
No vidíš, chlape, mě to docvaklo až teď. Zaměnil jsem si malé l s I. Takže jazdec sorry, chyba na mém přijímači. :-!
neregistrovaný "ZZ"
17. 7. 2006 10:20
Re: hybrid - slepa ulica??
>:D :yes: Holt pondělí ráno ;-)
neregistrovaný "dCi"
17. 7. 2006 10:48
Re: hybrid - slepa ulica??
>:D
neregistrovaný "Tom"
17. 7. 2006 11:16
Re: hybrid - slepa ulica??
Souhlas :yes:
neregistrovaný "Jarda"
17. 7. 2006 20:58
Re: hybrid - slepa ulica??
:yes: >:D :yes:
neregistrovaný "Jazdec"
17. 7. 2006 08:04
dodatok
.. a vzhladom na to že hybrid je taka "slepa ulica" a urcite "podradnejsia" technologia dal ju mercedes na uvod do svojho s class.. >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Alessio"
17. 7. 2006 08:10
Re: dodatok
no jo...mari vzal lano a šel na půdu >:-[]
neregistrovaný "dCi"
17. 7. 2006 08:14
Re: dodatok
Nebo konečně se podívat do koupelny. >:D
neregistrovaný "Pali"
17. 7. 2006 08:26
Re: nissan hybrid
len tak mimochodom, zatial nikto o tom nepisal, ale ked som surfoval po strankach nissan v usa, jp atd (porovnaval ake maju krasne modely oproti EU trhu) tak na strankach NISSAN USA som nasiel Nissan Altima pre rok 2007 a jedna z variant je tam hybrid !! tak mohli by nieco pustit aj do Europy, lebo ta spolupraca stym renaultom neje podla mojho nazoru najstastnejsie riesenie.
neregistrovaný "Jazdec"
17. 7. 2006 11:21
Re: nissan hybrid
Opakujem heslo dna .. Aj ked nie je moje .(slubujem ze vypatram toho týpka ktorý to napísal prvý a poslem mu provízie) EUROPA JE IBA STREDNE MALY POLOOSTROV NA KONCU BYVALEHO ZSSR ;-\ takze snivat o tom ze utomobilky sa budu trhat aby eu bola prva kde pustia dajake novinky je no.. hmmm.. a tak..... ;-\ A ze premiove značky si tu kupuju theplakovo shusthakov krali tie premiove značky asi tiež moc netrapi.. Vzladom na "obrovsky obchodný vyznam" našich česko slovenskych krajov (rozmerovo kozi bobek aj na tej sakra malej eu) >:-[]
neregistrovaný "Tom"
17. 7. 2006 11:27
Re: nissan hybrid
Nissan (stejně jako Porsche) zakoupil toyotí hybridní technologii HSD
neregistrovaný "ZZ"
17. 7. 2006 09:33
Re: nissan hybrid
>:D Nástěnkáři, bod :yes: ;-)
neregistrovaný "Jarda"
17. 7. 2006 21:02
Re: nissan hybrid
>:D
neregistrovaný "Tom"
17. 7. 2006 11:19
Já vim, není to ode mě pěkné.. ale nemůžu si pomoci..
"Hybridy jsou slepá ulička". Mari, 2006 Pac a pusu posílá Toyota >:-[] ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alu"
17. 7. 2006 11:37
Proč až 2008
Když už to mám vymyšlený, tak hnu zadkem, aby mi do rajonu nikdo nevlez, ne? Konečně se to ale bude cpát i do auta, který se prodává a věřím, že i s hybridem prodávat bude. Bohužel je to zas auto ne pro všechny. Haló, vy chrápající, nacpěte to už do oktávky v kombajnu a jdu si pro to. Howgh :yes: Ještě se sluší : BRAVO MB ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tom"
17. 7. 2006 11:50
Re: Proč až 2008
Jedna věc je něco vymyslet a úplně jiná věc je to uvést do praxe.. MB si nemůže dovolit uvést nějaký nespolehlivý šmejd, musí to dostatečně odladit.. jsem na ně fakt zvědavej, přeci jen, Toyota má náskok více než 10 let a navíc má armádu půl milionu hybridů v provozu..
neregistrovaný "ANTIGTI"
17. 7. 2006 12:04
zabava...
halo gti.. žiješ dychaš?? táto diskusia ta čaká >:D >:-[] :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jazdec"
17. 7. 2006 12:11
geometricka rada
možeme čakať : porsche panamera hybrid porsche cayen hybrid audnka q7 hybrid určite za pár rokov a8 mercedes s class hybrid lex Ls600h gs 400h rx h nisan nezabudajme na hondu a plany toyoty narvat hybrid do kazdeho modelu co ma.. Amici sa tiež začali hýbať.....Stupa to geometrickou radou. Všetko to speje k full hybridom (toyota už maka na hybridoch 2 generacie zvyšok sveta ešte nema ani prvu generaciu) .. A co bude potom?? uvidime. Mozno palivove clanky mozno nieco ine.jedno je iste. ropaky sa poberu off.. a klasicke benzíny tiež. Neviem či ma to teší alebo nie. skor mi to je jedno.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
17. 7. 2006 12:33
TŘÍKOLKÁŘŮM BRAVO
Co to tu čtu za příspěvky? Vypadá to, že Yaris má i hybridní stěrače. Tak především, to, jestli pojede luxusní lex, či MB S-Klasse na hybridu, neznamená vůbec nic v dějinách pohonů... Lépe řečeno... znamená to pouze tolik, že máme důkaz o technické možnosti zabudovat do jednoho auta více motorů na rozdílná "paliva"... uvedené do praxe... a to je vše. Revoluce se nekoná, smotej prapor a hurá na tramvaj. Že je to slepá ulice, resp. odbočka snad nemusíme řešit... neboť celý svět čeká na "nový" pohon. Ne na kombinovaný, nýbrž na NOVÝ pohon. Do té doby, než-li jej někdo vyvine, budeme na silnici potkávat nejen vozy s jedním motorem, ale jak vidíme i vozy s více motory. Tak klid, pánové...
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "Tom"
17. 7. 2006 12:40
Re: TŘÍKOLKÁŘŮM BRAVO
Gratuluji, dokonalá demonstrace toho, že jseš stále totálně mimo. Doporučuji pořádně nastudovat "filozofii" hybridního pohonu! P.S. ty čekáš na "nový pohon"? Já teda ne. Jediný na co čekám, je ten oběd, kterej sem si obědnal >:-[] ;-)
neregistrovaný "GTI"
17. 7. 2006 12:53
Re: TŘÍKOLKÁŘŮM BRAVO
Na objednanej oběd... teď se nějak nechytám... ale jedno vím bezpečně... Na novej, převratnej, pohon čeká celej svět. Hybrid se mohl vyrábět už před třiceti roky... on se vlastně vyrábí... ale používá se ten další motor nikoliv k jízdě, nýbrž k pohonu stěračů, viď...
neregistrovaný "Tom"
17. 7. 2006 13:07
Re: TŘÍKOLKÁŘŮM BRAVO
Novej pohon bude, ale nikdo neví kdy.. ovšem je velkou chybou přešlapovat na místě a myslet si, že máme vyhráno - kdo chvilku stál, stojí opodál
neregistrovaný "GTI"
17. 7. 2006 13:34
Re: TŘÍKOLKÁŘŮM BRAVO
Jo, to je dobrej pohled... on ale nikdo z velkejch hráčů opodál nestojí. Nebo ty myslíš, že nejdůležitější je bejt první?... to aby to u Subaru raději rovnou zbalili... vždyť ti se nodobabrali zatím ještě ani k naftě ;-)
neregistrovaný "mari"
17. 7. 2006 16:35
Re: TŘÍKOLKÁŘŮM BRAVO
>:D ;-)
neregistrovaný "Tom"
17. 7. 2006 16:39
Re: TŘÍKOLKÁŘŮM BRAVO
Subaru je velice specifická automobilka, platí pro ni trochu jiné zákonitosti než pro mainstream ;-)
neregistrovaný "Coulin"
17. 7. 2006 17:59
Re: TŘÍKOLKÁŘŮM BRAVO
jo,Jo GTI to subaru si do úst neber... :-! až bude vkohrádek dělat takový auta jako dělá SUBI ,tak si vytetuju znak VW na zadek... >:-[] a co se týká tvěho rozhledu v auto branži,je už opravdu na čase vytáhnout tu ruku z VW nočníku-někdy mám pocit že tam máš hlavu a konečně pochopit a uznat ,že v současnosti cestu udávají jiní. Ať jde o tebou zatracované hybridy nebo cokoli jiného. já osobně občas s PRIUSEM jedu a taky mi to spojení benzínu a el.nesedí.ale mi jsme moc malý páni na to ,abychom posoudili co má budoucnost a co ne... :no:Ale vím zcela určitě ,že budoucnost nemá žádný z motorů TDíí... 8-sPakliže velký hráči kupují nebo uvažují o hybridech,pak je budou vyrábět a bude jich čím dál tím víc ať chceme nebo ne... Planeta je jen jedna a nějaké velkohubé řečičky o evropském písečku nemaj smysl,VW lobuje za zmírnění emisních limitů,ale tudy cesta nevede...Je třeba vyvíjet nové technologie a to stojí prachy...A ty maj jen někteří... >:D Jestli si myslíš,že je třeba čekat na novej pohon,tak si ohon >:-[] SORRY tak si jako VW :no: Čekejte... Umej si tu ruku z nočníku,vem zbytek zdraveho rozumu do hrsti,vylámej si ty mřížky s tech tvejch profláklejch brýlí,vyčisti čočky a rozhlédni se už KONEČNĚ...beru tě jako skvělého češtináře,poetu,srdcoveho fandu aut a pod a nanuť mě ať tě mám za choreho básníka trvale pod germanosedativy a nabo sjeteho blázna co šnupuje rozemletej znak VW 8-s
17. 7. 2006 23:53
Re: TŘÍKOLKÁŘŮM BRAVO
Tohle se ti, Couline, moc nepovedlo. Jestli sis mě pasoval do obhajovače TDI... ;-\ tak mě asi moc nečteš... a jestli do slepého obhajovače VW, pak o mých příspěvcích nevíš nic... pokud se ti zdá, že hybrid je konečné vátězství člověška nad hmotou... pak tomu tak není. O tom tě přesvědčí čas. Trochu, prosím brzdi v soudech o mé osobě...
neregistrovaný "Coulin"
18. 7. 2006 08:36
Re: Že by změna?
Špatně si mne pochopil. Nechci Tě pasovat do obhajovače TDI.Použil jsem tenhle výraz proto, že je to jediné čím se VW filové ohánějí ,kvůli spotřebě a výkonu...Stejně tak píšu .že mi to spojení benzín+elektro moc nesedí :no: v žádném případě to neberu jako nějaké vítězství...ale v čem mám 100% pravdu je tvá zaslepenost do koncernu... to ti tady potvdí každej... Si tady tím hodně provařenej,ty tvé GURU a Apoštoly. >:D >:-[] já ti to neberu,ale pokud jde o porovnávání faktů a ne nějaké jednostranosti k jadné značce musíš už konečně uznat ,že dnes jsou Ti co tahají za lana jiní...Je to tak? :-! Nechápu teda ,že se najednou distancuješ od slepého >:D obhajovače Vlkohrádku... Že by změna? Vysvětli mi to-nějaký čas jsem tu nebul... >:-[] Proč záměrně a slepě sabotuješ vše z Jap nebo Koreje? Ber to tak ,že bych Tě rád pochopil,abych nevynášel Ty ,podle tebe špatné soudy :yes: Frštenzí...
neregistrovaný "Jazdec"
17. 7. 2006 12:49
Re: Že by změna?
napriklad novy pohon ..hmm.. tdi a la vw?:-)) >:D
neregistrovaný "ANTIGTI"
17. 7. 2006 13:04
Re: Že by změna?
jassneeeeeee.. preto to narve mercedes do s class.. ty si ale tupy chlapec:-)))
neregistrovaný "Jazdec"
17. 7. 2006 12:52
Re: Že by změna?
neber toosobne gti. proti ropakom ani vw nemam nic. Ale cakat na novy pohon tak ako to predvadza vw sa naozaj neda... preto porsche zainvestovalo a kupilo licenciu od toyoty.. bolo to lacnejsie ako nutit neschone vyvojove tým do vyvoja niečoho ako je hybrid.. Ono chlapci s vw koncernu budu mat dost "prace" aj s tým ako uz vymyslene narvat do ich priblizovadiel. A co bude po hybridoch?? asi palivove članky.. ale na tie sa neda prejst s tdi "systemu" ale to sa uz opakujem
neregistrovaný "ANTIGTI"
17. 7. 2006 13:01
Re: Že by změna?
chybali mi tvoje "logicke" argumenty:-))))))) jasne ze budeme stretavat rooozne motory.. ale za 10 rokov budu vsetko full hybridy. Ako povedal mr Piech : jedina spravna cesta je tdi >:D >:D >:D >:D >:D >:D to je ten naskok vdaka technike????? >:-[]
neregistrovaný "Tom"
17. 7. 2006 13:05
Re: Že by změna?
jj, Piech byl střelec ostrostřelec a hustej megaloman.. natěstí pro VW byl Piech poslán do piechi >:D ;-)
neregistrovaný "ANTIGTI"
17. 7. 2006 13:18
Re: Že by změna?
no ale zatial c on je uz v piechi dlho a hlboko jeho odkaz je u vw zivý az az.. a preto aj cele vw ide za nim do piechy pekne hlboko. neviem neviem ci to porsche zachrani.. ono by to bol fakt narez keby vw kupila toyota >:D
neregistrovaný "Tom"
17. 7. 2006 16:28
Re: Že by změna?
K čemu by jim ten "ztrátovej socialistickej moloch" byl? >:-[] ;-) Toyota je naštěstí dost chytrá na to, aby se vyvarovala akvizicí typu nákup GM či Fordu (ne že by na ně neměla peníze), stejně tak by IMHO za současných podmínek nekoupila něco tak problémové jako je VW.. raději posiluje vlastní business a mastí si kapsy prodejem svých technologií ostatním výrobcům :yes:
neregistrovaný "Jarda"
17. 7. 2006 21:06
Re: Že by změna?
Piech do piechi >:D >:D >:D
neregistrovaný "milic"
17. 7. 2006 14:00
Re: Že by změna?
Správně!!! Už jsem to tady jednou dával k lepšímu, ale neodpustím si to znovu. Svého času nejmenovaný soudruh na zasedání ÚV Ksč zcela vážně prohlásil: "nač vyvíjet polovodiče, počkáme si na plnovodiče". Východní blok tak usilovně čekal na plnovodiče, až ekonomicky zkolaboval. Tak čekej na ten NOVÝ pohon. On určitě jednou příjde, ale kdo nebude mít v mezidobí konkurenceschopný hybrid, * se do problému. ;-)
neregistrovaný "Jarda"
17. 7. 2006 21:07
Re: Že by změna?
:yes: >:D
neregistrovaný "2,7 RS"
17. 7. 2006 13:33
Hybridní orgasmy...
Hoši hoši, abyste se nám z těch hybridů neroztekli - člověk by z této diskuse skoro získal pocit, že na nic jiného než na elektřinu už se tady pomalu nejezdí a že snad kdo nemá hybrid, aby raději zavřel továrnu... :-) Takže teprve čas ukáže, jak to s těma hybridama dopadne - ovšem začít odepisovat Evropu na základě několikamáloletého zpoždění ve vývoji hybridů je více než odvážný úsudek...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ja"
17. 7. 2006 14:14
Re: Hybridní orgasmy...
Je to vec pohladu. Mercedes and Co. zostali chvilu pozadu a zrazu museli vysolit na drevo niekolko mil dolarov. Bez toho, aby som obhajoval "elektriku", je mozno namieste otazka - stalo to za to??? Hlavne s dorazom na fakt, ze prakticky zacina "dominovat" jedna platforma hybridneho pohonu - ta od toyoty. Ono by to mozno bolo zaujimavejsie, keby sa do vyvoja pustili dalsi - takto vytvorena konkurencia by znamenala mozno rychlejsi pokrok v danej oblasti. Takto je to tak, ze jeden vymysel, dal to do aut (zarobil a urobil si image) a nasledne to predal dalsim (zasa zarobil a o image nehovorim, ked technologiu kupuje porsche a mercedes)...
neregistrovaný "2,7 RS"
17. 7. 2006 14:32
Re: Hybridní orgasmy...
Já s Tebou víceméně souhlasím - už minulý týden zde proběhla poměrně rozsáhlá debata na téma hybridů a tam jsem se této technologie spíše zastal, resp. zastal toho, že je potřeba vždy hledat nové cesty, jinak bychom ještě lezli po stromech... ;-) Spíše mně vadil tón této debaty, která se spíše stočila směrem vysmívání se VW (což rozhodně není moje srdcová automobilka ;-) ) a odepisování Evropy - dle mého poněkud unáhleného... ;-)
neregistrovaný "mari"
17. 7. 2006 15:50
OD NÁSTUPU HYBRIDŮ
...nás dělí maličkost: totiž nový "velký třesk", nástup Dinosaurů, dopad obřího meteoritu, vyhynutí Dinosaurů, Doba ledová.... ...až nástup hybridních technologií v daleké budoucnosti -zatím halené v galaktické mlhovině :-) :-) . Někteří však s mlhovinou v hlavě žijí od narození, proto nám již teď s jistotou říkají že nástup hybridů je nevyhnutelný. Budiž. Nechme tedy hybridy žít mezi námi... Už tu bylo leccos: auto se dvěma volanty, jedním motorem vpředu druhým vzadu, auto se spalovací turbínou, Fantomasův lítací DS...atd. :-) Za několik let se na hybridy budeme chodit dívat do muzea: bude tam stát Lexus LS 600h s nápisem: " Začátek 21.století se vyznačoval zejména bezmeznou vírou v hybridní pohony."
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "RoKo"
17. 7. 2006 16:13
Re: OD NÁSTUPU HYBRIDŮ
...dokonca aj Porsche a MB boli zaslepeni... :no:
neregistrovaný "mari"
17. 7. 2006 16:34
Re: OD NÁSTUPU HYBRIDŮ
...holt pošetilost mocných ;-)
neregistrovaný "ZZ"
17. 7. 2006 17:37
Re: OD NÁSTUPU HYBRIDŮ
:-) Mari, mari :-) Jaký jsi měl názor, když se začaly používat mobilní telefony? Taky jsi ho odmítl a dodnes používáš výhradně pevnou linku? ;-) PS: Říkáš, že má někdo mlhovinu v hlavě tím, že se raduje z něčeho nového, přínosného, ale sám víš, že za pár let hybridy budou v muzeu. Jedny ostré pohledy na věc odmítáš, ale sám máš ten samý - jen z druhého spektra :no: :-)
neregistrovaný "Tom"
17. 7. 2006 18:22
Re: OD NÁSTUPU HYBRIDŮ
jj :yes:
neregistrovaný "mari"
17. 7. 2006 18:42
Re: OD NÁSTUPU HYBRIDŮ
Pochop: já jako skeptik (tedy jen u hybridů) můžu být možná jenom příjemně překvapen. Ty jako neochvějný zástupce hybridních misií si můžeš uštědřit jenom velké zklamání. Známá a lety prověřená věta zní: všechno je jinak... Než se tady zmůžeš na svůj první hybrid, bude nastoleno nové palivo: palivo na něž budou stávající motory schopny jezdit bez nijak zvlášť náročné úpravy motoru. Hybridy jakožto neefektivní (rozuměj složitý a drahý)přechodný článek budou zapomenuty
neregistrovaný "ZZ"
17. 7. 2006 19:45
Re: OD NÁSTUPU HYBRIDŮ
Díky za odpověď na moji otázku. Neumíš reagovat na něco, co ti není po chuti a nehodí se ti do krámu. Jako GTI... :no: Nejen že ho napodobuješ v stylu psaní, ale už i v chodání. Jak hluboko jsi klesl. Odpadní roura se holt rozšiřuje. A ještě v něčem se mýlíš: já nejsem neochvějný zástupce hybridních misií. Jsem pro pokrok a hybridy jsou jedna z moderních technologií, která je přínosem. Nejsem zarputile odmítavý k čemukoliv novému. A ano, přechodný článek to bude, ale nebude někde v muzeu za pár let. Tomu prostě nemůžeš věřit ani ty.
17. 7. 2006 23:58
Re: OD NÁSTUPU HYBRIDŮ
Byl bych ti velmi vděčný, kdyby sis své soudy o mně nechával na příspěvky, které budeš adresovat kolegovi s nickem GTI... nebo snad čekáš, že zas já tu budu s někým psát o tom, jakou máš morálku, jakej charakter? Jsi nešťastná povaha ZZajíčku... to tu ví kde kdo... tak se alespoň drž na řetězu. :no: :no: :no:
neregistrovaný "ZZ"
18. 7. 2006 08:33
Re: OD NÁSTUPU HYBRIDŮ
Chápu, že byla skoro půlnoc a už ti to moc nemyslelo ;-) Psal jsem marimu o marim, kterak napodobuje otravwného chudáka GTIho. Nic nového pod Sluncem. Vždyť jsem ti už psal, že jsi pro mě chudák, tak spi dál. Až bude něco nového, tak ti dám bezesporu vědět. ZZatím pusu, strejdo
neregistrovaný "mari"
18. 7. 2006 09:28
Re: OD NÁSTUPU HYBRIDŮ
najdi si všechny mé příspěvky od začátku mého působení zde. Můj styl se nikdy nezměnil ani o milimetr. Tak nevypouštěj takové hovadiny- buď tak laskav. Začínáš mě unavovat: Ještě jednou tedy opakuju to co jsem Ti napsal pod ST vs OPC- NIKDY už nereaguj na mé příspěvky! Bude to v zájmu zachování určité úrovně diskuzí zde na Auto.cz
neregistrovaný "ZZ"
18. 7. 2006 09:50
Re: OD NÁSTUPU HYBRIDŮ
Mari, ty si tak nevidíš do huby, až to není hezký. :-) Začni psát jako mari a ne jako GTIho klon :yes:
neregistrovaný "mari"
18. 7. 2006 12:09
Re: OD NÁSTUPU HYBRIDŮ
blbečku :no:
neregistrovaný "ZZ"
18. 7. 2006 12:49
Re: OD NÁSTUPU HYBRIDŮ
>:D :yes: Proč mě tenhle tvůj "argument" nepřekvapil? :-)
neregistrovaný "Tom"
18. 7. 2006 15:49
Re: OD NÁSTUPU HYBRIDŮ
>:D >:D >:D >:-[] >:-[] >:-[] :yes: ;-)
neregistrovaný "GTI"
18. 7. 2006 13:01
Re: OD NÁSTUPU HYBRIDŮ
Měl by ses ovládat :no:
neregistrovaný "Jarda"
17. 7. 2006 21:09
Re: OD NÁSTUPU HYBRIDŮ
Souhlas predsedo :yes: (sakra skatulkar me ukamenuje) >:D
17. 7. 2006 23:47
Re: OD NÁSTUPU HYBRIDŮ
:-) No to si piš :-)
neregistrovaný "don Pedro"
17. 7. 2006 17:41
Uuuž zaaas!
Tož tak už zas tu máme hybridy a kolem nich melu. Abych tedy předem mého příspěvku předeslal, jsem stará konzerva, benzínový motor a jeho zvuk je u mne nadevše, a může být i semtam někdy okořeněn nějakým tím turbem (neb někdy se to hodí). I taková nafta se dá - třeba do terénu (nízký zápřah je holt nízký zápřah). Ale ona nám ta ropa dochází (prý). Tudíž je s tím, i přes křik a tlak ropné lobby (zde na fóru i ve světě), asi potřeba něco dělat, že. A tak tu máme henty oné hybridy (a taky Ethanol, jenž jest mému srdci blíže, ale o něm zas někdy jindy). Japonci do toho šli - nevím jestli prototypově první, ale komerčně určitě, a jak jinak než s úspěchem. Ostatní (EU) se přidaj, to je logický, a marketingově to bude ošetřený. Přejme jim masové rozšíření - jednak to (snad) pomůže ekologii a druhak nám starejm konzervám možná ten jeden motor v káře vydrží trochen dýl. Jak dlouho nám tady bude hybrid hybridit toť jset přátelé ovšem otázka. Doba kdy přijde něco nového, revolučního, jest velkou neznámou, byť jakési signály zde jsou (ale fotony to nejsou ;-) ), tož uvidíme. Jen aby zde mezitím zase nevznikla nějaká hybridová/hybridní lobby (zde na fóru i ve světě), která bude křičet a tlačit že jedině hybrid je to pravé ořechové a to nové - však víte. Byl bych přátele raději, kdyby spalovací motor odešel na vrcholu své slávy, a pak by nastal ten velký třesk, ta revoluce. Ale buďme realisty a naučme se s hybridy žít (ono nám stejně nic jiného nezbude). Tož tak. P.S. Ešče sem ho neřídíl, tož nevím - možná mne příjemně překvapí, ten hybrid. T.t.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "9-3"
17. 7. 2006 18:36
Re: Uuuž zaaas!
Mému srdci jsou taky blíž alkoholici než hybridi, ale kombinace alkoholika a hybrida nemusí být špatná. Toť můj názor...
neregistrovaný "don Pedro"
17. 7. 2006 19:20
Re: Uuuž zaaas!
:yes: Ano souhlasím - to bude asi ta správná kombinace na dobu řekněměž předrevoluční.
neregistrovaný "ZZ"
17. 7. 2006 19:47
Re: Uuuž zaaas!
:yes: :yes:
neregistrovaný "Jarda"
17. 7. 2006 21:11
Re: Uuuž zaaas!
:yes: :yes: Sjed si. Preqapi te zcela jiste. Tutove mile >:D
neregistrovaný "Jarda"
17. 7. 2006 21:31
EVROPA DOSPELA
a slepa ulicka se ukazala byt hodne dlouhou dalnici. Neni to tak davno co jsem tu na jine diskusi hybridy hajil proti nesmyslnym a nepodlozenym volovinam, zalozenych vetsinou na neznalosti celeho principu. A vot ??? Stara klasika kupuje licenci :yes: Tomu rikam zmena. EVROPA DOSPELA :yes: konecne. Nema cenu si cokoli nalhavat ci zavirat oci. Kdo nechce usnout na vavrinech, musi se podivat hybridu do oci. Asi nema cenu se tu rozepisovat o principu, Ti, kteri tomu rozumi, to nepotrebuji a tem, kteri tomu nerozumi, to nema cenu vysvetlovat. Ale jen pro poradek (hlavne pro trojku Mari, Paul a GTI) - hybridni pohon je potreba vnimat ne jako samostatny dvoumotorovy stroj, ale jako stroj se dvema, vzajemne spolupracujicimi motory. Pokud tento rozdil dokaze clovek vstrebat (a je dokazano, ze prumerne inteligentni jedinec to dokaze), pak jsou 3/4 uciva pochopeny >:D ......... to, ze nekdo musi byt prvni, je nasnade. A to, ze prvni byla TTT, je dusledkem jejiho predvidani a spravneho usudku. BRAVO TTT :yes: :yes: Tady musi zvednou palec kazdy, kdo modernim autum a zejmena moderni technologii nejen fandi, ale tez rozumi. Je to cca 24 hodin, co jsem tu oponoval nesmyslnemu prispevku neznaleho prispevovatele, ze hybridni auta i hybridne vypadaji. Dokonce si vyslouzil i par palcu vzhuru. Ted se ukazalo, ze pouze od jedincu, kteri si nejsou s to priznat pravdu a ziji v iluzich. Copak muze nekdo rict, ze MB S-klasse vypada hybridne ??? Nebo, ze designove zmeny, ktere ho za dva roky potkaji, ho zmeni k nepoznani ??? Ale chlapci - to snad nemuzete myslet vazne. Pokud se neco na designu MBS za dva roky zmeni, pak to bude maximalne decenti styling. Nic vic. Zato pod kabatkem - - - tam se budou dit veci >:D >:D . To se tu asi utriskame smichy. Kam se hrabe Subaru Stela >:D ....... Uz koncim. Na zaver pouziju oblibeny Marinovany slogat : "CAS UKAZE" . Ja si myslim, ze cas uz ukazal >:D BRAVO TTT a jeji naskok diky technice >:D :yes:
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Jarda"
17. 7. 2006 21:33
Re: EVROPA DOSPELA
Melo tam byt slogan.
neregistrovaný "j.matrix"
17. 7. 2006 22:46
Re: EVROPA DOSPELA
vies o tom kolko uz BMW vyvija 7er na vodikovy pohon?skusa ho uz tolko ze ho testoval v dvoch predchadzajucich generaciach.
18. 7. 2006 00:11
Re: EVROPA DOSPELA
No, tak na Stellu hned tak nikdo, co se týká směšnosti nedosáhne >:D s tím souhlas. Micinka není žádný neznalý přispěvatel... a jeho památná věta, že totiž hybridní auta i hybridně vypadaj je dokonalý postřeh. Nikdo v ničem nezaspal... Neměj obavu, že velcí hráči nebudou vybavení potřebným ústrojím, až bude zapotřebí. nahoře píši, že u těchto technologií není rozhodné, kdo s čím přijde první, ale zda se jeho výrobky budou prodávat. No, a vidíš... podívej se kolik tu jezdí Priusů a kolik benzinovejch aut... Myslím, že přívrženci japonské techniky a hybridů obzvlášť si trochu zde na diskuzi vytváří umělé nepřátele. Přitom jde o úplně něco jiného - jde o to, aby Evropa byla připravená, aby nedošlo k tomu, že by nějaký japonský výrobce dosahoval příliš vysokých prodejů... a rozkolísával evropský trh (to si doufám nepřeješ ani ty), prostě, aby byla udržená harmonie výroby a obchodu. Uvidíš, že to tu evropští výrobci zvládnou... Samozřejmě budou tu vždy snažiči, co místo do Golfu či do Focusu vsednou do Corolly... tihle lidé... to není mé téma... Naštěstí tihle copaři netvoří dominanci v Evropě... a protože většina je rozumná, nikdy ani tvořit nebudou. Hybrid nehybrid.
neregistrovaný "Jazdec"
18. 7. 2006 08:32
Re: EVROPA DOSPELA
Pekne rano GTI.Neviem v akej oblasti pracujes. Je mi to jedno. Ale viem ze nepracujes ani s financiami ani sa moc nezaujimas o ekonomiku. Ja ano. Naučilo ma to jednej podstatnej veci. Vnimať svet penazí a priemslu dalej ako za hranice eu.. Omnoho dalej. Teraz k tomu co si napisal. citujem: ".........Neměj obavu, že velcí hráči nebudou vybavení potřebným ústrojím, až bude zapotřebí.." Ano velky hrači budu. Ale velky hrač nie je vw.Velky hrači su GM (prudko padajuce akcie malo penazí na vývoj problem s odborarmi atd atd....) Toyota (prudko rastuca uroven vyroby vela penazí na vývoj atd...) Ford (snad este horsie ako GM) Potom tu mas menšich hračov. Daimler - ch. renault niss vw bmw honda atd atd..
Ford a gm oficialne priznali že nemaju peniaze na vyvoj(najdes to aj na tomto server). Všetci ostatný vyvýjaju hybridy na plne gule. Ano sice vw ako jedine nakupilo technologiu od toyoty. Ale o tom si precitaj zaciatok tejto diskusie . Docitas sa tam aj to ako je na tom koncern vw (ze ma len o malo vyssiu trznu cenu ako jedina tech od japakov). Tak a teraz k tej eu dominancii. Vela ludí mi vyčita ze podcenujem eu ekonomiku. Ja iba hovorím fakty. Pre kazdeho svetoveho hraca je eu trh na 3-4 mieste. Mozno este nissie. Priklad?? Prva trojka preda rocne 25 mil aut. Kolko s nich sa preda v eu??:-) Azia a spojene staty. Pol mega priusov.. skoda 10mega za 100.!!!!!!!!!!!!!!!!!!! rokov.Trapny golf??:-) mimo mrnavej eu neznamy pojem. Focus? skvele auto. ale pre forda absolutne druho treto alebo x radý model s globalneho hladiska. Ano pocty nie su vsetko. Preto mohlo male porsche kupit cely vw koncern a nakupiť aj tu technologiu od tooty.. lebo ako si povedal ;-\"....že velcí hráči nebudou vybavení potřebným ústrojím, až bude zapotřebí..." Niekdo ho bude mat vlastny a niekdo hold musi zobrať a draho platit (skoro ako chces opisat domacu ulohu ktoru si nezvladol? - daj desiatu)
neregistrovaný "Jazdec"
18. 7. 2006 08:49
Re: EVROPA DOSPELA
Este jedna tema na okraj. K O R E A : KOREA je taky zvlastny statik. tazi s toho ze je v azii co je po severnej amerike najvacsí trh na cokolvek. Ale omnoho podstatnejsie ze korea je defacto jediná spolocnost. HYUNDAY.. To nie su len auta. Su to najvacsie lodenice na svete fabriky na elektroniku letecka technika chemia......................Auta su pre nich iba jedna s mnohych cinnosti. Ak sa rozhodnu ze ich budu vyrabat viac..tak budu. A vyvojvu zakladnu maju lepsiu ako vacsina svetovych vyrobcov aut,, takze aj tam to bude zaujimave. Mozno to budu za par rokov oni co budu udavat ton - nielen v hybridoch. A mozno nie.:-)
neregistrovaný "GTI"
18. 7. 2006 13:06
Re: EVROPA DOSPELA
Jezdče... tvé starosti bych jednou chtěl mít :-) Klid... To nejlepší co v Evropě můžeš udělat, je si koupit Golfa... hybridní písně o Priusu... toje téma tak vzdálené... že si nemusíš kupovat ani dalekohled. Počkej, když tedy mermomocí po hybridovi toužíš (ani vlastně nevím proč) až ti ho VW naservíruje pod nos... no... a kup si pak HybGolfa... ale, že bych tu s tebou sdílel tance nad hybridní TTT... to ani náhodou. nemám totiž žádný důvod. Opravdu.
neregistrovaný "jazdec"
18. 7. 2006 15:36
Re: EVROPA DOSPELA
no ja zostanem kludny a kupim si orignal od toyoty a nie licenciu ktoru od nej kupil vw:-) Buduci rok ti napisem ako jazdi hybrid. LS 600 h :-!
neregistrovaný "GTI"
18. 7. 2006 15:52
Re: EVROPA DOSPELA
Je milé, že řadíš Lexus LS na úroveň produktů VW... myslím, ale, že Lex má jiné ambice... jinak, jak jezdí, to víme už dnes... Auto, jezdče, auto není jen plech a kůže... auto... v něm musíš hledat především duši... každý, jak vidím, hledáme jinde... copak tak asi jednou najdeš v LS ty...
neregistrovaný "jazdec"
18. 7. 2006 22:37
Re: EVROPA DOSPELA
,,,no neviem.. najdem tam to co nenajdem vo vw (myslim cely koncern vw vratane audi napriklad) Hi tech technologie vyspele a hlavne dospele auto SPOLAHLIVOST luxus ..atd:-)
neregistrovaný "Coulin"
18. 7. 2006 10:06
Re: EVROPA DOSPELA
GTI ,prosímtě vysvětli mi proč jsou lidi co si koupěj Corollu nebo třeba Civica NERZUMNÝ
neregistrovaný "Coulin"
18. 7. 2006 10:38
Re: EVROPA DOSPELA
Myslím NEROZUMNÝ
neregistrovaný "GTI"
18. 7. 2006 13:02
Re: EVROPA DOSPELA
Já to nikde netvrdím... jinak o vztahu k autům tu vypisuji příspěvky asi sto let...
neregistrovaný "ZZ"
18. 7. 2006 08:45
Re: EVROPA DOSPELA
>:-[] :yes:
neregistrovaný "smudliky budliky"
18. 7. 2006 19:41
chlapci, klid
Tak jsem si poctivě přečet celou diskusi. Kurňa, některým z vás snad museli v mládí volkswagenem ujet nohy. Vždyť vám ani nedělá tolik radosti hybrid samotný, jako spíš možnost plivnout si na VW. Co vám ten koncern udělal? Proč ve vás vzbuzuje takové emoce? Proč se necháváte tolik vytáčet něčím, co vás podle vašich slov vlastně vůbec nezajímá? Berte prostě VW jako firmu, která se snaží prodávat auta a generovat zisk. Stejně jako GM (kde se to momentálně nedaří) nebo TTT (kde se to daří). Klidně si kupujte své lexusy nebo třeba yarisy, nikoho to nezajímá. Jiní lidi si zase koupí něco podle své chuti. Tomu se říká svoboda volby. A že Evropa zaspala v hybridech? Ano, zaspala, ale nikdo není furt dokonalý. Dá-li pámbu, tak to Evropa dohoní, stejně jako Japonci a Korejci doháněli a dohánějí jiné věci (design, interiéry apod.) Ale rozhodně to není důvod se tady rozplývat nad jako když dětem poprvé rozsvítěj stromeček...
Rozbalit vlákno
2
18. 7. 2006 23:37
Re: chlapci, klid
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Coulin"
19. 7. 2006 09:47
Re: chlapci, klid
Opravdu rozumnej příspěvek... :yes: :yes: :yes: jen k tomu koncernu-tu hanobu a nevraživost tady rozpoutali někteří co si o VW myslí,že je sředobod světa...