Hyundai: 22 nových modelů v příštích čtyřech letech
Největší jihokorejská automobilka Hyundai Motor plánuje během příštích čtyř let uvést na evropský trh 22 nových modelů, aby podpořila svůj prodej. Uvedl to šéf marketingu evropských aktivit společnosti Mark Hall.
V letošním prvním pololetí prodej Hyundai v Evropě klesl o 3,6 % poté, co v uplynulých dvou letech rostl v průměru téměř desetiprocentním tempem. Podíl společnosti na evropském trhu se loni vyšplhal na 3,4 % z 2,6 % v roce 2010. Do konce desetiletí chce firma dosáhnout pětiprocentního tržního podílu.
Šéf evropských aktivit automobilky Allan Rushforth nedávno předpověděl, že Hyundai napřesrok společně s dceřinou firmou Kia v Evropě prodá zhruba milion automobilů. Celý evropský automobilový trh by podle něj měl v příštím roce stoupnout o dvě až tři procenta poté, co v uplynulých šesti letech klesal.