Hyundai i30 1.4 CVVT Start: Nový základ za 264.900,-Kč

Hyundai i30 1.4 CVVT Start: Nový základ za 264.900,-Kč

 
 

Novým základním modelem i30, který láká zákazníky do prodejen Hyundaie, je ten s označením Start. Několik absentujících položek výbavy uvolnilo první cenu a dovolilo z ní ubrat 15 tisíc Kč.

Zatímco v lednu jsme psali, že nová první cena Hyundaie i30 začíná na 279.900,- Kč, dnes je to ještě méně. Pojem zlevnění ale v této souvislosti není zcela přesný. Ze slušného standardu modelů i30 mizí se snižujícími se cenami nových stupňů výbavy některé prvky, které umožňují jít s cenou proti autům o třídu menším. V první řadě jde zřejmě o Fabie.

Hyundai i30 Start vyjíždí za zákazníky ochuzen proti stupni Classic o podélně stavitelný volant, výškově nastavitelné sedadlo, aktivní opěrky na předních sedadlech, textilní čalounění výplně dveří nebo tónovaná skla. Příjemné je, že v autě nižší střední třídy za 265 tisíc zůstává 6 airbagů, rádio s CD a MP3 přehrávačem (vč. USB & iPod & AUX portu), asymetricky dělená, sklopná zadní sedadla, centrální zamykání i elektrické ovládání předních oken. I když ve výbavě není klimatizace (možnost dokoupit za 25 tisíc Kč), ani ESP (nelze objednat vůbec), o nezájem českého zákazníka se nebojíme.

Nad i30 Start je původní výbava Classic za 279.900,-Kč. Ta obsahuje ABS, EBD, šest airbagů, aktivní opěrky hlavy vpředu, palubní počítač, elektricky ovládaná přední okna, centrální zamykání bez dálkového ovládání, ale také rádio s CD a MP3 přehrávačem ovládáním na volantu, včetně možnosti připojení externích zařízení přes AUX-in port nebo USB port. Manuálně ovládaná klimatizace je i zde za příplatek 25.000,-Kč.

Nově se v ceníku objevuje potenciálně nejžádanější verze Classic Plus, která je o 35 tisíc Kč dražší (od 314.900,-Kč), ale navíc proti úrovni Classic dostanete zrcátka a kliky dveří v barvě vozu, přední mlhovky, alarm, manuální klimatizaci, dálkové ovládání centrálního zamykání, bederní opěrku v sedadle řidiče, kapsy na opěradlech předních sedadel, středovou opěrku pro přední sedadla s úložným prostorem, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zrcátka a několik další praktických drobností v interiéru.

Zájemci o výkonnější verze musí zakotvit u výbavy Comfort, která už představuje velmi slušný standard z hlediska bezpečnostní a komfortní výbavy. Za příplatek 20 tisíc Kč proti základní výbavě Classic Plus dostanete mj. kůží potažený volant a hlavici řadicí páky, kompletní elektrickou výbavu nebo automatickou klimatizaci. Vozy s touto výbavou jezdí na pneumatikách 195/65 R15, Classic i Classic Plus na 185/65 R15. Teprve od výbavy Comfort je standardem plnohodnotné náhradní kolo.

Hyundai i30 - Ceny zážehových motorizací na českém trhu (květen 2009)
Motor1,4i CVVT1,6i CVVT2,0i CVVT
Zdvihový objem [cm3]139515911975
Válce/ventily4/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/min-1]80/620090/6200105/6000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/min-1]137/5000154/4200186/4600
Max. rychlost [km/h]187192 (183)205 (195)
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,711,0 (12,1)10,6 (10,6)
Komb. spotřeba [l/100 km]6,16,2 (6,9)7,1 (7,6)
Cena [Kč] Start264.900,---
Cena [Kč] Classic279.900,---
Cena [Kč] Classic Plus314.900,---
Cena [Kč] Comfort334.900,-364.900,--
Cena [Kč] Style-404.900,-444.900,-
Cena [Kč] Premium--484.900,-

Výbava Style za čtyřicetitisícový příplatek proti Comfortu obsahuje kola z lehké slitiny s pneumatikami 205/55 R16, automatické stěrače a světlomety, kombinované čalounění látka/kůže nebo monitorování tlaku v pneumatikách.

Až pro stupeň Premium je vyhrazen systém ESP (+TSC a BAS), elektricky sklopná zrcátka, samostmívací vnitřní zrcátko a středová loketní opěrka na zadních sedadlech.

Kdo má zájem, může si za ESP připlatit i v jakékoliv nižší výbavě s výjimkou Start (+15.900,-Kč). Automatická převodovka se čtyřmi stupni přijde na 40 tisíc korun (pro motory 1,6 CVVT a silnější 1,6 CRDi). Metalický lak stojí 9.500,-Kč.

Hyundai i30 - Ceny vznětových motorizací na českém trhu (květen 2009)
Motor1,6 CRDi VGT1,6 CRDi VGT2,0 CRDi VGT
Zdvihový objem [cm3]158215821991
Válce/ventily4/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/min-1]66/400085/4000103/3800
Nejvyšší toč. mom. [Nm/min-1]235/1750-2500255/1900-2500304/1900-2500
Max. rychlost [km/h]172188 (181)205
Zrychlení 0-100 km/h [s]14,911,6 (12,8)10,3
Komb. spotřeba [l/100 km]4,74,7 (5,2)5,5
Cena [Kč] Classic324.900,---
Cena [Kč] Classic Plus359.900,---
Cena [Kč] Comfort379.900,-399.900,--
Cena [Kč] Style-439.900,-484.900,-
Cena [Kč] Premium-479.900,-524.900,-

Ve výbavě všech modelů i30 můžete mít za 7.000,-Kč systém ISG automaticky vypínající motor při stání vozidla (pro motory 1.4 CVVT a 1.6 CVVT).

Standardem je pětiletá celoevropská záruka bez omezení počtem najetých kilometrů.

Spolupracujeme s TipCars.com
G7 došla ke shodě, ochraně klimatu ale brání Trump G7 došla ke shodě, ochraně klimatu ale brání Trump

Lídři nejvyspělejších zemí světa ze skupiny G7 se na úvod…

USA neomezí protiruské sankce. Chtějí je naopak ještě zpřísnit USA neomezí protiruské sankce. Chtějí je naopak ještě zpřísnit

Spojené státy neusilují o omezení západních sankcí proti…

První klubová pojišťovna nevydělává a čeká na druhou kapitálovou injekci od RSJ První klubová pojišťovna nevydělává a čeká na druhou kapitálovou injekci od RSJ

Pionýr na trhu vzájemného pojištění na svou chvíli teprve čeká.

 
 







Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
Svezli jsme se novou Mazdou CX-5. Kráska přitahuje i jízdním komfortem Svezli jsme se novou Mazdou CX-5. Kráska přitahuje i jízdním komfortem

Charismatickým designem nová Mazda CX-5 zaujme. Ale jak…

BMW řady 8 je oficiálně venku! Kupé mísí sport, modernu i luxus BMW řady 8 je oficiálně venku! Kupé mísí sport, modernu i luxus

Mnichovská automobilka oficiálně představila BMW řady 8,…

 




Video: i30 N - Hyundai ladí podvozek hot-hatche Video: i30 N - Hyundai ladí podvozek hot-hatche

Hyundai na nejnovějším videu z vývoje hot-hatche i30 N…

Zbytečná výměna agregátu hyundaie: Motor v kufru. Proč? Zbytečná výměna agregátu hyundaie: Motor v kufru. Proč?

Taky moc nevěříte historkám, jak autoservis chtěl vyměnit…

 



 
Technika Škody Karoq v porovnání s předchůdcem: Bude opravdu lepší než yeti?

Technika Škody Karoq: Bude opravdu lepší než yeti?

Dnes 08:00

I když se škodováci snaží tvrdit, že karoq není přímým nástupcem yetiho, bude srovnáván právě s ním. Kam se vlastnosti SUV posunou?




Blesk.cz

Pobláznil celou Bystrc: Novému nájemníkovi Kajínkovi fandí i jeho panelák

Pobláznil celou Bystrc: Novému nájemníkovi Kajínkovi…

Ještě v úterý sledovala většina z tří desítek partají panelového domu v Brně-Bystrci propuštění Jiřího Kajínka v…

Chat s odborníkem: Biokódování proti kouření

Chat s odborníkem: Biokódování proti kouření

Vyzkoušeli jste už všechno možné a pořád se vám s kouřením nedaří skoncovat? Možná budete potřebovat nějakou…

 

iSport.cz

Šance nových Čechů v NHL? Šimek se může chytit, u Šuláka rozhodne kemp

Šance nových Čechů v NHL? Šimek se může chytit, u…

Zámořská NHL zažívá nebývalý příliv hráčů z Evropy. Kluby tlačí na skauty a agenty, aby jim dohazovali ze…

Vaclík odejde za lepším, tvrdí Švýcaři. Je to poslední možnost, říká brankář

Vaclík odejde za lepším, tvrdí Švýcaři. Je to…

Získal třetí ligový titul v řadě, poprvé s klubem triumfoval ve Švýcarském poháru a v létě vyrazí jinam? Česká…

 

Reflex.cz

Vientiane: Hlavní město Laosu láká stále více turistů

Vientiane: Hlavní město Laosu láká stále více turistů

Pradávný princ Thattaradtha musel být muž velikých zásluh. Vzdal se trůnu a opustil prosperující království.…

Václav Klaus ml.: Rada rodičům, kterým vadí propagace islámu ve školách. Občansky se braňte!

Václav Klaus ml.: Rada rodičům, kterým vadí…

Václav Klaus mladší dnes ve své páteční Pětce kritizuje platby do fondů EU, rozpočtovou politiku Andreje Babiše…