Hyundai i30 1.4 CVVT Start: Nový základ za 264.900,-Kč

Hyundai i30 1.4 CVVT Start: Nový základ za 264.900,-Kč

 
 

Novým základním modelem i30, který láká zákazníky do prodejen Hyundaie, je ten s označením Start. Několik absentujících položek výbavy uvolnilo první cenu a dovolilo z ní ubrat 15 tisíc Kč.

Zatímco v lednu jsme psali, že nová první cena Hyundaie i30 začíná na 279.900,- Kč, dnes je to ještě méně. Pojem zlevnění ale v této souvislosti není zcela přesný. Ze slušného standardu modelů i30 mizí se snižujícími se cenami nových stupňů výbavy některé prvky, které umožňují jít s cenou proti autům o třídu menším. V první řadě jde zřejmě o Fabie.

Hyundai i30 Start vyjíždí za zákazníky ochuzen proti stupni Classic o podélně stavitelný volant, výškově nastavitelné sedadlo, aktivní opěrky na předních sedadlech, textilní čalounění výplně dveří nebo tónovaná skla. Příjemné je, že v autě nižší střední třídy za 265 tisíc zůstává 6 airbagů, rádio s CD a MP3 přehrávačem (vč. USB & iPod & AUX portu), asymetricky dělená, sklopná zadní sedadla, centrální zamykání i elektrické ovládání předních oken. I když ve výbavě není klimatizace (možnost dokoupit za 25 tisíc Kč), ani ESP (nelze objednat vůbec), o nezájem českého zákazníka se nebojíme.

Nad i30 Start je původní výbava Classic za 279.900,-Kč. Ta obsahuje ABS, EBD, šest airbagů, aktivní opěrky hlavy vpředu, palubní počítač, elektricky ovládaná přední okna, centrální zamykání bez dálkového ovládání, ale také rádio s CD a MP3 přehrávačem ovládáním na volantu, včetně možnosti připojení externích zařízení přes AUX-in port nebo USB port. Manuálně ovládaná klimatizace je i zde za příplatek 25.000,-Kč.

Nově se v ceníku objevuje potenciálně nejžádanější verze Classic Plus, která je o 35 tisíc Kč dražší (od 314.900,-Kč), ale navíc proti úrovni Classic dostanete zrcátka a kliky dveří v barvě vozu, přední mlhovky, alarm, manuální klimatizaci, dálkové ovládání centrálního zamykání, bederní opěrku v sedadle řidiče, kapsy na opěradlech předních sedadel, středovou opěrku pro přední sedadla s úložným prostorem, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zrcátka a několik další praktických drobností v interiéru.

Zájemci o výkonnější verze musí zakotvit u výbavy Comfort, která už představuje velmi slušný standard z hlediska bezpečnostní a komfortní výbavy. Za příplatek 20 tisíc Kč proti základní výbavě Classic Plus dostanete mj. kůží potažený volant a hlavici řadicí páky, kompletní elektrickou výbavu nebo automatickou klimatizaci. Vozy s touto výbavou jezdí na pneumatikách 195/65 R15, Classic i Classic Plus na 185/65 R15. Teprve od výbavy Comfort je standardem plnohodnotné náhradní kolo.

Hyundai i30 - Ceny zážehových motorizací na českém trhu (květen 2009)
Motor1,4i CVVT1,6i CVVT2,0i CVVT
Zdvihový objem [cm3]139515911975
Válce/ventily4/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/min-1]80/620090/6200105/6000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/min-1]137/5000154/4200186/4600
Max. rychlost [km/h]187192 (183)205 (195)
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,711,0 (12,1)10,6 (10,6)
Komb. spotřeba [l/100 km]6,16,2 (6,9)7,1 (7,6)
Cena [Kč] Start264.900,---
Cena [Kč] Classic279.900,---
Cena [Kč] Classic Plus314.900,---
Cena [Kč] Comfort334.900,-364.900,--
Cena [Kč] Style-404.900,-444.900,-
Cena [Kč] Premium--484.900,-

Výbava Style za čtyřicetitisícový příplatek proti Comfortu obsahuje kola z lehké slitiny s pneumatikami 205/55 R16, automatické stěrače a světlomety, kombinované čalounění látka/kůže nebo monitorování tlaku v pneumatikách.

Až pro stupeň Premium je vyhrazen systém ESP (+TSC a BAS), elektricky sklopná zrcátka, samostmívací vnitřní zrcátko a středová loketní opěrka na zadních sedadlech.

Kdo má zájem, může si za ESP připlatit i v jakékoliv nižší výbavě s výjimkou Start (+15.900,-Kč). Automatická převodovka se čtyřmi stupni přijde na 40 tisíc korun (pro motory 1,6 CVVT a silnější 1,6 CRDi). Metalický lak stojí 9.500,-Kč.

Hyundai i30 - Ceny vznětových motorizací na českém trhu (květen 2009)
Motor1,6 CRDi VGT1,6 CRDi VGT2,0 CRDi VGT
Zdvihový objem [cm3]158215821991
Válce/ventily4/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/min-1]66/400085/4000103/3800
Nejvyšší toč. mom. [Nm/min-1]235/1750-2500255/1900-2500304/1900-2500
Max. rychlost [km/h]172188 (181)205
Zrychlení 0-100 km/h [s]14,911,6 (12,8)10,3
Komb. spotřeba [l/100 km]4,74,7 (5,2)5,5
Cena [Kč] Classic324.900,---
Cena [Kč] Classic Plus359.900,---
Cena [Kč] Comfort379.900,-399.900,--
Cena [Kč] Style-439.900,-484.900,-
Cena [Kč] Premium-479.900,-524.900,-

Ve výbavě všech modelů i30 můžete mít za 7.000,-Kč systém ISG automaticky vypínající motor při stání vozidla (pro motory 1.4 CVVT a 1.6 CVVT).

Standardem je pětiletá celoevropská záruka bez omezení počtem najetých kilometrů.

Rallye Dakar 2018
Spolupracujeme s TipCars.com
Ruský parlament legalizuje armády žoldáků Ruský parlament legalizuje armády žoldáků

Ruský parlament začne v únoru projednávat návrh zákona o…

OBRAZEM: Nejstarší metro na světě jezdí už přes 155 let OBRAZEM: Nejstarší metro na světě jezdí už přes 155 let

Londýnské metro je nejstarší podzemní dráha na světě.…

Ukrajina zase začne nakupovat plyn z Ruska Ukrajina zase začne nakupovat plyn z Ruska

Ukrajina letos v důsledku rozhodnutí švédského…

U Rittigových advokátů v MSB Legal zasahuje policie U Rittigových advokátů v MSB Legal zasahuje policie

V právní kanceláři MSB Legal, která zastupuje…

 
 







Doporučujeme
Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Test ojetiny Ford Kuga I: Rozumná volba v nesmyslné kategorii do 200.000 Kč Test ojetiny Ford Kuga I: Rozumná volba v nesmyslné kategorii do 200.000 Kč

Vstup Fordu do kategorie SUV se po stránce spolehlivosti…

Hyundai mění ceník crossoveru Kona. Nejsilnější motor nyní v nižší výbavě Hyundai mění ceník crossoveru Kona. Nejsilnější motor nyní v nižší výbavě

Hyundai Kona je nyní se silnějším motorem levnější. Na…

 



Video: i30 N - Hyundai ladí podvozek hot-hatche Video: i30 N - Hyundai ladí podvozek hot-hatche

Hyundai na nejnovějším videu z vývoje hot-hatche i30 N…

Zbytečná výměna agregátu hyundaie: Motor v kufru. Proč? Zbytečná výměna agregátu hyundaie: Motor v kufru. Proč?

Taky moc nevěříte historkám, jak autoservis chtěl vyměnit…

 



 
Odchod Fordu z Evropy? Zatím v plánu není. Jeden klíčový model ale patrně skončí...

Odchod Fordu z Evropy? Zatím v plánu není. Jeden klíčový model ale patrně skončí...

Dnes 12:56

Americká značka Ford evropskému trhu nadále věří, přestože to v posledních letech mohlo vypadat jinak. Jednoho tradičního modelu se ale patrně zbaví.




Blesk.cz

Nominace Českého lva 2018: Favoritem Bába z ledu, Milada nebo Po strništi bos?

Nominace Českého lva 2018: Favoritem Bába z ledu,…

Opět se nám přiblížilo předávání prestižních ocenění Český lev. Které filmy letos nejvíc zaujmou Českou filmovou…

Ovál, čtverec nebo trojúhelník? 6 rad, jak tvarovat obočí podle typu obličeje

Ovál, čtverec nebo trojúhelník? 6 rad, jak tvarovat…

Změní váš obličej, pokud víte, jak ho správně natvarovat. Hranatý obličej zjemní, kulatý zeštíhlí, sníží příliš…

 

iSport.cz

Hokej na ZOH 2018: Kdy hrají Češi, Kanada a další favorité?

Hokej na ZOH 2018: Kdy hrají Češi, Kanada a další favorité?

Hokej na olympijských hrách v Pchjongčchangu bude jednou z nejsledovanějších disciplín, i když na ZOH 2018 po…

Útěk kvůli dopingu? Ruští atleti se masově odhlašovali z mítinku

Útěk kvůli dopingu? Ruští atleti se masově…

Ruská atletická federace začala prověřovat podezřelé množství odhlášených účastníků halového mítinku v Irkutsku…

 

Reflex.cz

Tohle je důvod, proč se kurz bitcoinu propadl o polovinu. Nová revoluční technologie ho ale brzy vzkřísí

Tohle je důvod, proč se kurz bitcoinu propadl o…

Cena bitcoinu spadla za posledních šest týdnů skoro o polovinu. Z téměř 20 tisíc dolarů na méně než 11 tisíc. Po…

Česko riskuje pověst extrémně důvěryhodné země. Letos musí splatit obří dluh, hlavně kvůli Sobotkově vládě

Česko riskuje pověst extrémně důvěryhodné země.…

Stát musí letos od ledna do prosince vrátit věřitelům přes 300 miliard korun, tedy takřka o třetinu více peněz…