Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai zlevnil model i30, základ za 279.900,-Kč, záruka na 5 let v ceně

Cenová válka pokračuje. Třísettisícová kategorie už dávno není ovládána malými auty, ale stále větším počtem dobře vybavených vozů nižší střední třídy. Mezi momentálně nejlepší nabídky patří také Hyundai i30, jehož ceník dostal před několika dny facelift.
Zpět na článek
27. 1. 2009 01:24
neregistrovaný "RayBan"
27. 1. 2009 08:23
neregistrovaný "RayBan"
28. 1. 2009 19:21
neregistrovaný "Horways"
27. 1. 2009 16:12
neregistrovaný "matysekul"
28. 1. 2009 21:31
neregistrovaný "exctenar"
27. 1. 2009 14:17
27. 1. 2009 15:04
27. 1. 2009 17:23
28. 1. 2009 21:43
neregistrovaný "exctenar"
27. 1. 2009 19:59
27. 1. 2009 20:51
28. 1. 2009 17:51
29. 1. 2009 15:50
29. 1. 2009 16:27
27. 1. 2009 21:14
28. 1. 2009 22:08
neregistrovaný "exctenar"
27. 1. 2009 19:13
30. 1. 2009 13:11
30. 1. 2009 16:25
27. 1. 2009 19:16
28. 1. 2009 00:17
28. 1. 2009 00:37
28. 1. 2009 19:17
28. 1. 2009 14:27
28. 1. 2009 14:31
28. 1. 2009 15:56
28. 1. 2009 21:51
neregistrovaný "exctenar"
29. 1. 2009 15:30
28. 1. 2009 21:55
neregistrovaný "exctenar"
28. 1. 2009 21:54
neregistrovaný "exctenar"
29. 1. 2009 08:23
neregistrovaný "matysekul"
28. 1. 2009 16:30
neregistrovaný "507--"
29. 1. 2009 08:27
neregistrovaný "matysekul"
28. 1. 2009 20:17
neregistrovaný "507--"
28. 1. 2009 22:01
neregistrovaný "exctenar"
neregistrovaný "RayBan"
27. 1. 2009 01:24
Ta naše povaha česká
Váš soused Jarda Chalupa stejně chce velký kufr od zeleného šípu ... i kdyby záruka byla týden - co kdyby převážel v budoucnu ty ledničky ... >:D ?
Rozbalit vlákno
9
27. 1. 2009 05:44
Re: Ta naše povaha česká
Tak se hned nerozčiluj a kup si auto jaké chceš :-) ;-)
neregistrovaný "RayBan"
27. 1. 2009 08:23
Re: Ta naše povaha česká
Kupovat ? Je krize, za měsíc je budou dávat zadara ...
Avatar - Plautus
27. 1. 2009 08:25
Re: Ta naše povaha česká
optimista >:D
neregistrovaný "Horways"
28. 1. 2009 19:21
Re: Ta naše povaha česká
>:D
30. 1. 2009 12:45
Re: Ta naše povaha česká
Vy se tu tomu tlemíte, ale Dr. Rath tvrdil, že takhle se má proti té krizi bojovat - že se rozdá na podporách a důchodech víc peněz, lidi to rozfofrujou (čili v podstatě něco hodně podobného jako auto zdarma) a výsledkem bude ohromně oživená ekonomika státu.
Ale toho si skoro nikdo nevšimnul. Všichni byli totiž na větvi z toho, že zmínil ve stejném interview přezdívku nějakého Schickelgrubera... ;-)
27. 1. 2009 08:47
Re: Ta naše povaha česká
ja to vidim ale uplne stejne..tohle auto ve me nikdy nebude vzbuzovat "domaci dojem"...navic furt je mezi produkty techto dvou znacek jisty a z meho pohledu velmi vyznamny rozdil => kdyz to zhrnu, nic nez cenou Huňády nezaujmul mou pozornost a v dnesni dobe je uz i tohle hodne sporne, zkratka nic pro me
Avatar - Plautus
27. 1. 2009 10:06
Re: Ta naše povaha česká
to sú tie typické predsudky, ktorými trpím i ja :-) , a stále si hovorím, že kórejská produkcia mi nemá čo ponúknuť, ale tie autá sa za posledné roky tak zmenili, že pri ich nastúpenom trende mám obavy, aby nám nezrujnovali domáce európske značky...osobne by som sa viac tešil, keby rástla Európa, ale ako to tak sledujem, tak Amíci nás predbiehajú v alternatívnych pohonoch, čo bude do budúcna viac než dôležité a Kórea pri súčasnom raste tiež podkúri európskym producentom, preto by bolo fajn, aby sa aj Európa zobudila a neprichádzala iba so všelijakými dočasnými riešeniami typu "eco", "bluemotion", prípadne ničmoušn ;-)
neregistrovaný "matysekul"
27. 1. 2009 16:12
Re: Ta naše povaha česká
Tak už si místo toho kafrání sedněte do nějakého nového korejce a svezte se!Přestanete korejce furt řešit jako póvl.
Avatar - Plautus
27. 1. 2009 16:24
Re: Ta naše povaha česká
ja ich práveže neponižujem ani nezaznávam, viezol som sa v kórejcoch a boli v pohode a práveže som názoru, že pre bežné používanie im nič zásadné, krom imidžu, nechýba...som tak trochu európska konzerva, i keď japončíkmi nepohrdnem, len mi ide o to, aby nám tu tí kórejci neprerástli cez hlavy ;-)
Avatar - Plautus
27. 1. 2009 07:49
Kórea sa dokáže prispôsobiť ako prvá
donedávna bola kórejská produkcia automobilov považovaná za šmejdy...časy sa menia a Kórejci zaznamenávajú, čo sa pokroku týka, jeden z najväčších rastov...zase si povieme, že zo spodu, či dokonca z nuly, sa rastie najlepšie, čo je síce pravda, ale pravda je aj to, že nie každému sa to podarí...pravdou je však i to, že Kórejci v posledných rokoch dohnali technický náskok európskych producentov a dnes sa v mnohých parametroch môžu európskym autám rovnať, v základnej výbave ich dokážu prevalcovať pri rovnakej alebo dokonca nižšej cene...teraz, v časoch proklamovanej finančnej krízy prichádzajú s cenou, ktorá je pod úrovňou o triedu nižších áut...ak by sme chceli porovnávať autá s podobnými motorizáciami, tak tu máme aktuálne príklady: Seat Ibiza 1.4 16V s výkonom 63 kW začína na cene 294.900 CZK, Ford Fiesta 1,4 16V s výkonom 71 kW s cenou 311.900 CZK, Hyundai dokáže svoju i30 s 1.4 16V s 80 kW postaviť pred zákazníka za 279.900 CZK...s klímou za 304.900 CZK, s lepšou cenou (a pritom i lepšou výbavou v základe) teraz prišiel snáď len Renault s novým Meganom, no v globále by sa mali európske automobilky začať nad sebou viac zamýšľať, pretože reči o drahom vývoji v tomto porovnaní neobstoja a vysokými cenami si pod sebou kopú malými krokmi vlastný hrob...ich jediným šťastím je zatiaľ to, že európsky zákazník je dosť veľkým patriotom a je náročný v oblasti dizajnu, ale tam Kórejci už tiež mažú hranice a stávajú sa európskymi autami po všetkých stránkach, čím ďalej, tým viac...
Rozbalit vlákno
5
27. 1. 2009 08:30
Re: Kórea sa dokáže prispôsobiť ako prvá
Amen
27. 1. 2009 08:51
Re: Kórea sa dokáže prispôsobiť ako prvá
no, tak hlavne nic jinyho, nez se vetrit do prizne nizkou cenou, jim nezbyva....
Avatar - Katikakus
27. 1. 2009 10:11
Re: Kórea sa dokáže prispôsobiť ako prvá
Ja myslim, ze to neni jenom o cene. Podivej se na motory, tam patri korejci ke spicce.
27. 1. 2009 14:04
Re: Kórea sa dokáže prispôsobiť ako prvá
Hyundai, Kia mě zaujme především základními motory. A velmi levnými nafťáky. Vždyť I20, ze 66W se prodává do 300 000.

Takže na dálnici může majitel Hyundaje ohrnovat nos Evropou.
neregistrovaný "exctenar"
28. 1. 2009 21:31
Re: Kórea sa dokáže prispôsobiť ako prvá
Co to znamená "proklamovaná krize"???Jako že není?Aha, zajímavý názor, to i Topolének v říjnu tvrdil... Mno,aby jim zase ňákého šéfika nezavřeli na 50 let a celá cenové anomálie nešla do kytek.Ámen :-! Protože dlouhodobě se pod výr. náklady prodávat nedá,vývoj těch aut, navíc převážně v Němcecku byl nenulový náklad.
27. 1. 2009 14:17
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Plautus
27. 1. 2009 15:04
Re: nie zle,
asi viem o čom hovoríš, aspoň sprostredkovane z rozprávania jednej osoby (ženy) pracujúcej pre Samsung na Slovensku...na obed majú klasickú polhodinovú pauzu a jedáleň vždy preplnenú tak, že stihnúť sa naobedovať do polhodiny je problém. Tak samozrejme s nedoplnenými zásobami sa vrátila na pracovisko s keksom v ruke, čo veľmi prekážalo jej nadriadenej - Kórejke, a keďže Slovenka na vyzvanie, aby na pracovisku nejedla, ale pracovala nereagovala (veď komu z nás by sa chcelo pracovať s prázdnym žalúdkom), tak od "milej" Kórejky vyfasovala facku, ktorú jej samozrejme bez váhania vrátila, nenechá sa predsa biť od nejakej učupenej ženskej z Kórey, samozrejme dostala na fleku výpoveď...Aziati sú riadny zdierači, tak práve preto "bijem na poplach", aby nás tu neovládli prižmúrené oči, pánboh nás ochraňuj, aby sme tu museli vyrábať iba ich produkty, či už autá alebo čokoľvek iné...
27. 1. 2009 17:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - DaewooMaster
27. 1. 2009 19:40
Re: nie zle,
Jenže kdyby nebyli tvrdí (nejen na zhýčkané Evropany, ale i na sebe), těžko by mohli takhle zatápět konkurenci a překotně se zlepšovat... Jasně, že z pohledu řadového zaměstnance to nevypadá hezky, ale mrkni, kam politika rozmazlování zaměstnanců dospěla v USA...
neregistrovaný "exctenar"
28. 1. 2009 21:43
Re: nie zle,
Můžeš,prosím, osvětlit pojem zhýčkaný Evropan? Tj. majitel má Cayenne+Ferrari, manželka X5, děti nějakou C klasse aBMW 5 či 7.čkové řady,pak nějaké kabrio,domeček s pozlacenou střechou, 50. věžičkama, služebnictvem...no a zaměstnanci 10 hrubých? Já bych za to ani nevstal.Tak nemel blbosti.Dnes jsem si dal dobrovolně-velím si sám - 14h a kolem 21.hod u jednoho fir. počítače mi už bylo docela zle,jsem rád,že jsem doma,vím, že udělat se to muselo dnes,ale zítra to bude dost vlažné.Melete někteří jakési debilní poučky z nějakých debilních managérsých kurzů MBA. No - asi takhle: nikdo ti nebrání dělat zadara,bez dovče, ale tyhle dmentní názory nevbucuj(te) jiným. Píše se ro 2009, nikoliv 1848...např.Je to jasné sdělení?Asi ne...mám ten pocit
27. 1. 2009 19:59
Re: nie zle,
Tak v historii evropané,žádnou zem nedobývali,nepustošily...doporučuji si přečíst něco z historie.Vždy to bylo tak,že silnější nebo inteligentnější zvítězil.To mu se říká EVOLUCE,proto je určitá dávka agresivity vrozená.
Jo když někdo v prácí chodí stále kouřit,kafíčka a podobně co pak očekávat.Obdivujeme "německou preciznost,pořádek a disciplínu",ale jakmile máme dodržovat pravidla,tak je to špatné.Je to vidět vlastně i na silnicích. :-!
27. 1. 2009 20:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 1. 2009 17:51
Re: nie zle,
A poznal jsi třeba německé zaměstnavatele?Ale dávají nám práci,tak musí člověk lecos překousnout.
29. 1. 2009 15:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 1. 2009 16:27
Re: nie zle,
Tak to buď rád,že jsi je nezažil osobně. >:-[]
Avatar - Falco
27. 1. 2009 21:14
Re: nie zle,
Souhlas :yes: a do budoucna doufám, že bude vítězit inteligence nad agresivitou!
neregistrovaný "exctenar"
28. 1. 2009 22:08
Re: nie zle,
Evropané nepustošili..."ti" evropané, tj. třeba začneme českou gramatikou,když už poučujeme...no a z historie se mrkneme na období po roce 1492 v Severní Americe. To bylo co? Myslím vyvraždění Inindiánů.To bylo v režii CCCP nebo ČLR nebo koho?Nebo španělské kolonie, britské...šíření pravdy a lásky,že jo? :-! :no:
30. 1. 2009 13:11
Re: nie zle,
Sice mě mrzí, pokud se asijští výrobci ošklivě chovají k dělníkům na pásu, ale auto si koupím podle svojí peněženky.
A to i s ohledem na to, abych s autem jezdil kam chci a ne do servisu.
Takže sice vím, že v základu bych koupil levněji nějakého fiátka nebo frantíka, možná i fordíka se slabším motorem, ale budu zvažovat i místo na zadních sedačkách, sílu a žíznivost motoru, spolehlivost, délku záruky (např. 5 let bez omezení km mi připadá slušná nabídka) atd... dle libosti. Samozřejmě přihlédnu i k vlastnostem podvozku nebo k vizáži... Jde o moje peníze, můj vkus a moje auto. A možností na výběr je naštěstí dostatek.
30. 1. 2009 16:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 1. 2009 19:16
fuj
Komu sa uz len moze takyto korejsky hnus pacit. Japoncikov beriem, ale Korea? Nikdy!!!
A mech mi nikto nehovori, ze toto je moderny dizajn :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Well-being
28. 1. 2009 00:17
Re: fuj
Korejské? Sakumprásk vyvinuto v Německu, vyrobeno v Česku. Korejský je pouze majitel fabriky ;-)
No a k těm cenám: nic moc. Nový Megan zatím nepřekonán.
28. 1. 2009 00:37
Re: fuj
hjundaj... moze byt vyrobeny a vyvinuty aj na Marse, v tom citit Koreu aj mimo nasu sustavu aj ked robia pokroky ( ten karcinogenny smrad v interieri z pred par rokov sa stratil- asi zamestnali par pracovnikov cize v meritku sikmookych priblizne tisicku, aby ocuchavali dielce tesne pred montazou >:D )
28. 1. 2009 19:17
Re: fuj
Zajímalo by mně,v kterém Hyundai,z kterého roku jsi seděl a cítil "karciogenní smrad".Teda jestli si vůbec v nějakém kdy seděl. :-!
Už je divné to,že se ve světě tak prodávali,když se jim podařilo vyšvyhnout prodeje tak vysoko. ;-)
28. 1. 2009 14:27
Re: fuj
Ano? Postav si vedla seba Auris, a i30: ktory z nich je viac "korejskejsi"? Bral by si toho japoncika? No to dost vypoveda o tvojom (ne)vkuse...
Avatar - Plautus
28. 1. 2009 14:31
Re: fuj
oki, Toyoty majú ťažšie stráviteľný dizajn z japoncov, ale zase dizajn interiéru sa mi jednoznačne viac páči v Aurise ako v i30, ale to je tiež len vecou vkusu ;-) rozhodne už novší kórejci nepatria medzi škaredé káčatká
28. 1. 2009 15:56
Re: fuj
V Aurise som sa viedol, a je to teda humus zvonku aj zvnutra. Len co sa do Aurisu clovek posadi, tie lacne materialy okamzite udru do oci. Ani ta cudesna stredova konzola to nezachrani, najma ked vrzga a skripe. Otrasne...

Zlata Corolla! Kolega ma z nej poslednu generaciu, a ten rozdiel je ocividny: Auris je jednoznacne krok smerom k znizeniu nakladov, vsade to vidno, a Toyota sa tym vlastne ani netaji...
neregistrovaný "exctenar"
28. 1. 2009 21:51
Re: fuj
Nj, rozmazlení obyvatelé kapitalistické ciziny.Já zase neměl moc pocit, že např. Corolla sedan je nějaké drama, líp se řídila než Auris, jinak nastejno.Asi dáno věkem a kvalifikací.Se mi líbí, jak v zemích, kde se za rok prodá míň aut než v jednom západním velkoměstě jsou všichni najednou extra nároční, docela zábavné...jsem to moh i jinak sdělit... :-! abyste se všici neposr@li :yes:
Avatar - Plautus
29. 1. 2009 15:30
Re: fuj
k Aurisu môžem napísať len toľko, že moje skúsenosti s ním sa nezhodujú s Tvojimi, netvrdím, že nie sú autá s lepšími plastami, ale ako tu niekto píše, že Fabka má najsamfasa plasty, tak sa idem popukať >:-[] no pritom plasty v aute pre mňa nie sú to najdôležitejšie, i keď zase nehovorím, že nemajú byť kvalitné a dobre zlícované...
28. 1. 2009 00:40
Ak benzín - tak 1,6 CVVT
Tá 1,4 nie je síce zlá, ale pre Ceed/i30 je predsa len trochu slabá - hlavne pri záťaži. Najvýknnejší dvojliter má skôr vyššiu spotrebu ako výkon.

1,6 CVVT je ideálny - mám ho v Ceede a čo stretávam majiteľov 1,4 CVVT tak ľutujú, že nekúpili tento silnejší motor.
Rozbalit vlákno
5
28. 1. 2009 15:58
Re: Ak benzín - tak 1,6 CVVT
No ak ti 1.4CVVT/80kW pripada na Cee'd/i30 slaby, tak co potom 1.4MPI/59kW v Octavii? To bude asi riadne "zihadlo"...

A mimochodom, ta 1.4-ka podla mna ma vyznam pre tych, ktori chcu nizsiu sadzbu na povinnom zakonnom poisteni.
28. 1. 2009 17:05
Re: Ak benzín - tak 1,6 CVVT
Mne sa zdá trochu smiešne tak sledovať cenu povinného poistenia, lebo z pohľadu nákladov na nový automobil je to takmer zanedbateľná položka.
neregistrovaný "exctenar"
28. 1. 2009 21:55
Re: Ak benzín - tak 1,6 CVVT
Spíš hodně směšné,jinak souhlas :yes: :yes:
neregistrovaný "exctenar"
28. 1. 2009 21:54
Re: Ak benzín - tak 1,6 CVVT
Tyseš typickéj maník,co při každé příležitosti vytasí ňákou šáde.A co třeba litrové motory od tojoty/C1/P107,ňáké opely,,malý motůrek do F500/Káčka?To sou nabušené trhače asfaltu, bo čo také? >:D :no:
neregistrovaný "matysekul"
29. 1. 2009 08:23
Re: Ak benzín - tak 1,6 CVVT
Ty auta co tu uvádíš nejsou konkurence ani pro Cee´d,ani pro i30.Pro ně je konkurence Octavia.V segmentu má snad nejblbější základní,nepřeplňované ,motory,ale tady je furt za vzor.Neházejte mi na hlavu TSi a TFSI.
neregistrovaný "507--"
28. 1. 2009 16:30
PREČI i30 A NIE FABIU?
i30 v skutočnosti nepredstavuje nič extra. Ani sa nečudujem, že ho zlacnili. Ušľachtilý kórejský dizajn, na dnešnú dobu priam trápne plasty v interiéry, technika priemerná, podzvok priemerný. No proste, viem, že tento i30 je nepochybne lepšia voľba než Škoda Fabia. Alebo žeby naozaj? Úprimne, takú ŠKODA FABIU COMBI by som aj bral radšej. Inteiér je len o niečo menší a ten kufor. A tá technika. :yes:
A ešte slovo k dizajnu. Zvládli to! Tí Kórejci to zvládli. HYUNDAI GETZ. Ak by tam dali znak európskeho výrobcu, tak ešte aj zarytí Európan poviem, aký typický europoský dizajn. Možno len zadné svetlá, ale inak, no proste paráda. A teraz sa vracaú späť ku kórejskemu dizajnu? Prečo? Prečo?? PREČO??? PREČO??!!
Ten dizajn predných svetiel, ach. Neskutočne submisívny úsmev a k tomu tvar jak zvädnutá mandrínka. Škoda. Mali na to a zas sa kazia. A i10 len potvrdzuje, že nejde o čudný výstreľ.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "matysekul"
29. 1. 2009 08:27
Re: PREČI i30 A NIE FABIU?
Aspoň si do toho auta sedni,než budeš něco kritizovat.A GTIho styl stejně nenapodobíš,ať mu polezeš do pr..le sebevíc.
29. 1. 2009 15:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 1. 2009 13:20
Re: PREČI i30 A NIE FABIU?
Hele, 507, a viděl jsi plasty v nové Fabce? Ty jako jsou měkčené? A co se ceny týká, zlevňují všichni.
Proč ne Fabku? Je tedy pravda, že už se nelekám, když ji uvidím - zvykl jsem si, že je hnusná, zvykl jsem si na ten pohled a už mě to neděsí. Ale proč ji srovnáváte s autem o třídu větším? Že stojí v podobné motorizaci podobné peníze?
Jenže do tohohle se vejdu s rodinou, do Fabky ne.
Ještě tak ten zmíněný Getz je podobně velký jako Fabka, akorát oproti té nové má normálnější proporce.
Avatar - Rysguf.
28. 1. 2009 18:55
OT: Volkswagen UP!
Ja viem ze to asi nie je nic nove, ale dnes som sa dozvedel, ze urcite sa bude v Bratislave vyrabat VW UP! a to uz od maja tohoto roku (05.2009).
Prave preto nam zrusili exurziu z vysokej skoly do zavodu VW, musia tam nastavit nove linky na vyrobu a chcu to trochu utajit :-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "507--"
28. 1. 2009 20:17
Re: OT: Volkswagen UP!
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "exctenar"
28. 1. 2009 22:01
Re: OT: Volkswagen UP!
Ty k#k#t,tak pustit si zločinný vw do blavy,na území zvrchovaného SK,to bych jako národovec nikdy nedopustil.Hnát je necky až za Ural, teda k atlantiku..pardon...ale toto?To teda ne,na koho se pak bude nadávat?Na pšonky,že zase doj€b@li ňákej motor do tojoty,jako např. 1,8 v avensisu?Tak, trošku ovalitka ujela,ale jinak dobrý...
28. 1. 2009 22:58
Re: OT: Volkswagen UP!
Uz to svinstvo nehul >:D
Avatar - Plautus
29. 1. 2009 15:28
Re: OT: Volkswagen UP!
som to tu písal už minulý rok, že UP-ko sa bude vyrábať v BA, takže žiadna novinka...dokonca som zachytil informácie, že A1 sa bude v BA vyrábať tiež... :-!