Už aby to tu bolo. Toto je ten správny európsky dizajn. Konečne priveje nový vietor a rozpráši nemeckú nudu s francúzskou eleganciou tápajúcou v tme. Bionicko – kineticko – fluidný dizajn je to čo Európan potrebuje.
Ja mám taký "malý" stánok u nás na vsi.V tej ohnivej červenej to bude fičúrstvo. Kde sa hrabú hrubokrký zo svojimi otrieskanými audinkami. Už sa teším ako všetkým vytriem oči.
Latinská/Jižní Amerika v celkových objemech prodejů Hyundaie představuje něco kolem 200k vozů za minulý rok, takže dejme tomu kolem 6% prodané roční produkce. Pro Hyundai to ale samozřejmě je perspektivní trh (stejně jako pro všechny globální výrobce) a číslo ve skutečnosti znamená na JA trhu nárůst asi o 29% (celosvětově rostl Huyndai asi o 18%) (zde předběžné údaje: [odkaz] ). S Accentem udělal Hyundai v posledním pětiletí velice příznivou zkušenost právě mimo Evropu, logicky novou generaci bez rozpaků nasazuje, kde může. Kolumbie rozhodně patří mezi perspektivní trhy JA - ještě nedávno tam jezdilo kolem 3 mil. aut, odhadovaný nárůst je na více než 10 mil. aut (zdroj: [odkaz] ). Že se do JA států dávají hodně oholené verze, které by v Evropě nesměly ani na rohožku u dveří, to známe od všech autovýrobců. Samozřejmě se to změní, až Kolumbijci a ostatní "zbohatnou", stejně jako jsme to zažili tady. Pro srovnání v Rusku, kde se lokální verze i25/Accentu jmenuje Solaris (výroba Petersburg, na trh 2011), bude do něj Hyundai dávat podstatně vyšší výbavu, včetně specialit pro sibiřskou zimu ([odkaz] ). Rozhodnutí o vyloučení Accentu z (západo)evropského trhu padlo už celkem dávno, uplatňuje se tady kategorie "20" (i20, ix20), osobně nevidím důvod, proč by se to mělo změnit.