Hyundai v Koreji zveřejnil první snímky interiéru nového sedanu Avante. Model, který je zatím určený jen pro korejský trh, naznačuje další směřování designu značky Hyundai.
Když postavíte vedle sebe Jettu, Kiu Forte a Hyundai Avante, pochopíte. Koncern VW poměrně dlouho zkoušel podobnou distribuci designových principů hlavně mezi VW a Seatem a je to hodně poučná historie toho, že čím je design emotivnější navenek, tím větší jsou rizika. U Hyundaie si doufám pilně dělali poznámky. Evropská reakce je celkem předvídatelná, vidíme ji zřetelně třeba na názorech všemožných redakcí na ix35 a novou Sportage - snad všichni bez rozdílu prohlašují "ale Sportage se nám líbí o něco víc". Hyundai je ale na rozdíl od Seatu v jiné pozici, jelikož to není regionálně omezená, ale globální značka v pravém slova smyslu. A protože už dostal pozitivní odpověď Ameriky a Asie na ix35/Tucson a novou Sonatu (ale i na Genesis+Genesis coupé), může výstřední Avante nasadit bez obav. Naopak, zase je o krůček blíž svému snu stát se trendsetterem - dlouhá cesta, ale cíl lákavý jak vánoční nadílka. Ještě víc než jen počty prodaných kusů. -- Opět je slíbený benzin GDI. Hyundai o něm dlouho mluví, teď je ta chvíle za dveřmi, tak doufejme, že má tuhle jednotku pořádně připravenou, aby si s ní neuřízl kšandu.
Pěkný design se sportovním nádechem a pokud bude osazen špičkovým motorem GDI, své kupce si určitě najde, 140 koníků od atmosférické 1.6, tomu říkám pecka :yes: prostě stylovka od Hyundai ;-)
Kia Optima měří 4843 x 1829 x 1455 mm a stojí na nové platformě s rozvorem náprav 2794 mm. Zatím co Hyundai má rozvor náprav 2 700 mm, dlouhý je 4 530, široký 1 775 a vysoký 1 435 mm.
Je uzasne ako dokazes svoju nocnu moru Renault zakomponovat do diskusie o comkolvek, a aj tymto sposobom uz nespocetnykrat vyjadrit svoju neskutocnu ubohost. Bravo :yes:
A ked uz porovnavas ten interier s Jettou, proti ktorej v zasade nic nemam, tak mne osobne pripada oproti tomuto Hyundaju mozno tak 15 rokov pozadu.