Těch, co se chtěli dostat z mainstreamu do prémie už pár bylo, ale nějak se to ne zcela zdařilo. Pokud je mi známo, tak pouze Toyotě to vyšlo a Lexus je projekt už hezky starý....jinak všichni ostatní (v zásadě i včetně VW) pohořeli. Uvidíme. Nicméně velkohubá prohlášení nic nestojí a tady to tvrdí lokální ředitel. Horší je, když tímhle otravuje už léta nejvyšší představitel jiného nejmenovaného koncernu.....a VW AG se to rozhodně netýká, ten nemyslím.
Já bych se značkám s výhradami už vyhnul....u Nissanu bych možná zauvažoval, ale i přes můj velice kladný vztah k Hondě bych tam Accuru neřadil ani náhodou.....
Delat luxusni auta je beh na dlouho trat a to ze se (krom Lexusu) nikdo novodobe neetabloval je spis marketing nez technologie.
Britska kralovna bude jezdit Bentleyem a reditele korporaci a bankeri Rollsem, i kdyby treba Marusja (nebo kdokoliv jiny) hned pristi rok prisla s 2x luxusnejsim, 2x vykonnejsim, 2x spolehlivejsim ,10x uspornejsim a 30x levnejsim modelem top limuziny.
Tohle je proste branding.
Presto bych Hyundai nepodcenoval, protoze ten si na luxus uz docela uspesne hraje a to pomerne drsne a ucinne.
U BMW se zatim trast nemusi, ale podcenit konkurenci je taky hloupost. Minimalne by meli byt ve strehu.
Porovnanie Kia K9 a BMW je [odkaz] Ale len ten najvyssi vie, do akej miery je to pravy obraz oboch aut. V kazdom pripade sa domnievam, ze Kia ten kedysi priepastny rozdiel zmazava a zmazava....ale este nezmazala a nejaky cas to bude este trvat.
To je logika jak nudle z nosu. Když to nenabízí, tak je to vlastně lepší. To je jak když se objevil iPhone a božský SJ řekl, že to uživatelé nepotřebují, takže je to vlastně lepší a davy šílely.
Když na nějaké určité místo přijedeš v Hyundai a pak v BMW, co myslíš, že vzbudí větší ohlas ?
Můžeš hádat jednou a poradím ti, že z Hyundaie to fakt nebude >:-[]:no:
...to bude tou znackou. Jako kdyz koupis polo triko Bogner bez znacky na prsou nebo RL s konikem na prsou. Co vzbudi ohlas? Jasne, ze konik a nemusi byt ani pravej. Dokazuje to neco o kvalite? Uz davno jsou pryc casy, kdy znacka napovedela o vyrobku vse (samozrejme nektere se jeste drzi v tomto duchu, ale je jich stale min).
bmw3 neni zadna neprekonatelna modla.
smankote se konecne vzbudte, korejci jako prvni na svete vyrabeji 10st automat, plati si nemecke inzenyry a designery a produkuji rok od roku vetsi zisky.
Podivejte se na Hyundai Getz a na i30 a vidite skok ne o 5 let ktere je deli od uvedeni na trh, ale o 15 let ve vyvoji technologie a designu.
porovnejte si Fabii 1 generace, 2he generace , Roomstra a Rapid a jedine co vas napadne je, ze to je technicky vsecko jen drobne vylepseny Favorit.
A to je realita. Za dalich 5 let mohou byt korejci etablovani v premii. Penize a technologicky potencial na to maji a marketingove si taky nevedou spatne.
Spíš bych řekl, že za 5 let mohou nabízet auto, které se může vyrovnat zavedeným prémiovým reprezentantům, ale to nebude automaticky znamenat etablování v prémii.
ako je tu bezne.....pravda je ale taka ze koncern H/K je dnes najvaznejsi konkurent mnohych znaciek.....a mnohych dalsich v najblizsich rokoch este aj bude, darmo sa tu budete vysmievat a ponizovat vsetko co je ine ako vasa modla......pravda je taka ze H/K je dnes najrychlejsie sa rozvijajuci a rastuci koncern ktory operuje uspesne po celom svete a aj samotny vw ho oznacil za najvaznejsieho konkurenta v najblizsich rokoch..... tak sa len smejte, lebo po smiechu byva plac ;-)
H/K drzim palce, len tak dalej..... nastupeny trend znaciek sa mi pozdava....chce to este par modelov ale inak spokojnost..... :yes: tento rok bude pre koncern celosvetovo opat rekordny.... :yes: pricom dve tretiny eurpskych znaciek sa topia v krize...a o rok padnu este hlbsie
samozrejme, za par rokov to bude realita.... si pozri aky pokrok spravil hyundai od roku povedzme 2000 dodnes....co myslis ze v roku 2020 bude hyundai stale na tej istej urovni ako dnes? Tato znacka a tento koncern ma tie najvyssie ambicie.....ale asi tomu nik neveri... o to vacsie bude prekvapenie ak sa to stane
Pak bude následovat MB a nakonec celý koncern VW. Pak tu budou všichni jezdit fluidic precision autech a bude to tu vypadat jak na zahrádce hlávkového salátu, co je plná slimáků >:D
Ještě, že to nové fluidum bude "vyzrálejší" Asi ještě víc rozteklé, jako vyzrálejší olomoucké tvarůžky. >:D
toppere neblázni, Hjondééééé má brand velmi slabý na to aby se dostal do prémie. Navíc aby konkuroval BMW, opravdu nemá a ani mít nebude. Ani tak silný hráč jako VW se do prémie nedostal (Phaeton). Ukaž mi toho kdo dobrovolně vymění D3 za korejce? Vážně nikoho takového neznám, to jsou naprosto rozdílné světy ;-)
Nemůžeš vyrábět levná auta jako je i10 - i30 a k tomu jako by náhodou premii ve střední a výš, to prostě dohromady nejde. Pokud chceš být v premii, tak celým portfoliem, jinak si out >:D
Co na tom, že vyrábíme páchnoucí rozvrzané vozíky s interiéry z recyklovancýh kelímků na jogurt. Do dvaceti let to BMW dostihneme, ovšem pouze v případě, že se vývoj v Mnichově na oněch dvacet let zastaví...
az budes mit nekdy ty fondy, aby sis ten "klitoris" mohl poridit jako soukrome auto a nasledne ho provozovat, tak dej vedet.
Idealne si porid k nemu A8mu, 7cku Bawo Lexuse LS a Sko a po roce udelej velky srovnavaci test, ktere je z nich nejlpesi. Jinak to je vykrik do tmy.
Kolega "slovenský GTI" je momentalne k smichu, me rovnez, ale kdo vi co bude za 20 let... kde bylo pred 20 roky Audi? Kde byli francouzi? A kde jsou dnes... I kdyz se mi ta korejska budoucnost ani trochu nelibi, netroufam si tvrdit, ze nikdy nenastane.
presne tak, konecne rozumny nazor. Dneska jsem potkal treba po meste Sonatu facelift treti generace z 98meho.. no otresna zalezitost. Design - omydlene mejdlo, vsude koroze, maska jak vyraz tvare u mentalne postizeneho, interier priserny, motor s parametry 2he svetove (benzin 2l 94 koni se 4st automat radi naprosto zmatene a zere jako tank).
nezbyva nez souhlasit z dobovou recenzi, [odkaz]
uz tehdy to bylo strasne auto.
Sonata v první generaci (1989) s 2,4 [odkaz]%2788-%2789_H… href="http://upload.wikimedia.org/…ia/commons/5/5e/" target="_blank">[odkaz]%252788-%2527… byla mé první auto a nebyla vůbec špatná. Vozil jsem s ní kapely po festivalech(Suicidal Tendesies, Clawfinger, Banco de Gaia, Laibach atd.) a nikdo si ani náznakem nestěžoval, že pro ně nepřijel MB, BMW, či Lexus. Co se tomu autu musí nechat je překvapivá odolnost a blbuvzdornost. Nikdy mi neklekla (cca 150tkm za 4 roky) a vůbec to bylo provozně překvapivě laciné (bezporuchové) vozítko se spotřebou do 8,5 a max. rychlost cca 240(podvozek jsem ale dal KONI) Pravda, tehdy to bylo spíš italama překapotovaný mitsu a to co začali plodit následně pod svou taktovkou, byl ehm.. krok zpět. Vlastně jsem si ji nechal dodnes a až bude čas, tak z ní udělám youngtimera.
Diky za pripomenuti, kdo si dnes vzpomene... D11 byl prvni krok Audi smerem k premii, sice zdaleka nedosahovala urovne konkurentu, na ktere mirila, ale uz tehdy slusna marketingova masaz udelala sve, takze majitelu si nasla dost i u nas, delal s ni paradu napr. pan politik Kalvoda.