Myslim, ze na to, aby sa dalo v meste dychat, sa budu musiet najprv "zmenit" tovarne, lode, lietadlova doprava....auta, aj ked to mnoho ludi stale prekvapuje tvoria len maly podiel toho, co nase ovzdusie znecistuje... okrem toho si myslim, ze hybrid buducnost nema ale skor elektrina.
lode ani letadlo ve meste primo nejsou, stejne jako tovarny jsou spise na periferii, takze ano maji sice nejvetsi podil na znecisteni toho co dychame, ale samotna auta lokalne nadelaj vetsi "paseku" ktera v tech mestech zustava
mimochodem na poli civilnich lodi se deje elektrifikace a hybridizace par let, takze tam ten posun casem zrejme k lepsimu bude, u letadel je to horsi, tam se musi primarne dbat na bezpecny chod po stanovenou dobu letu, a hybridizace tam asi dorazi pozdeji az se to poradne proveri lety uzivani v jinych oblastech dopravy
celkem zasadne by se mela hybridizace tlacit v nakladni doprave, tak jako se pouziva treba na zeleznici, na rozjezdy ktere jsou nejnarocnejsi pouzivat elektromotr a na udrzovani rychlosti/pohybu pak teprve vznetovej motor, ci jejich kombinaci
Sice nejsem nadšený z té dvouspojky, ale pořád lepší než nafta. Dneska kolem mě projelo to superúsporné Lupo, ale puch nafty jsem stejně cítil. Ponaučení? Je lepší spálit 6 litrů benzínu v hybridu než 3 litry nafty v čemkoliv.