Hyundai Genesis Coupe 3,8 R-Spec: Sportovní Hyundai v ostřejším balení
Po vzhledové stránce se toho na Hyundai Genesis Coupe v modelovém roce 2011 mnoho nezmění. Korejská automobilka ovšem přichystala řadu technických inovací. Motor 3,8 V6 (z konstrukční řady Lambda) dostal k duálnímu proměnném časování ventilů DCVVT také variabilní délku sacího potrubí. Nejvyšší výkon 238 kW ovšem zůstává stále stejný.
Změny se naopak vyhnou slabšímu čtyřválci 2,0 Turbo o výkonu 160 kW.
Novinkou bude verze R-Spec. Dodávat se bude výhradně se šestistupňovou manuální převodovkou s krátkým odstupňováním jednotlivých převodů. V přenosu točivého momentu na zadní kola bude pomáhat samosvorný diferenciál Torsen.
Za 19palcovými koly se ukrývají brzdy Brembo. Úpravami pro R-Spec prošla také geometrie předního zavěšení, nápravy nesou tužší pružiny, kratší tlumiče a stabilizátory s větším průměrem. Standardem je i stabilizační systém a kontrola trakce, pro úsporu hmotnosti a snížení prodejní ceny ale ve výbavě chybí některé nesportovní luxusní položky.
Ještě dále jde v tomto směru baliček Track, který se vizuálně odlišuje zadním křídlem a černě lakovanými částmi karoserie.
Kromě uvedených verzí budou v USA v nabídce také komfortněji laděné 2,0T Premium a 3,8 Grand Touring. Verzi R-Spec bude možné objednat kromě šestiválce také s motorem 2,0 Turbo.