dnes to bude kapku delší, protože se budu snažit nakumulovat vše co mám potřebu napsat do jednoho příspěvku. Měl jsem rande s Lexem GS 450h. Byla to velmi zajímavá zkušenost. Musím říct, že pohled přímo ze předu na jeho masku a světla mě trochu dostal. Z tohoto pohledu se zdá být velice charismtický. Nemíním se tady nijak zvlášť rozepisovat o jeho vzhledu, protože nedávno tady redakce nabídla přímo test. Omezím se tedy jen na osobní dojmy. Boční siluetu tak trochu nemůžu pochopit- zřejmě je na mé chápání složitá. Klasický německý trojlístek se zdá být stravitelnější... Interiér se mi líbí, ta zvláštní křivka jakoby dvojmo se prolínající v předních dveřích, to bodové nasvícení interiéru, volící páka převodovky vyosená blíže řidiči - to vše dotváří velice čitelný "Lexusovský" styl. Zatímco BMW a Mercedes své interiéry spíše zjednodušují a snaží se z něj udělat jakýsi funkční kus nábytku, Lexus rozvíjí klasickou koncepci a přidává další a další porce ovladačů. Člověk má pocit kokpitu letadla. Co se týká jízdního kmfortu- ten se překvapivě ubírá dvěma směry: Jeden má podobu absolutního ticha (v tišším autě jsem dosud nejel), druhý má souvislost s použitím nízkoprofilových pneumatik na jinak nadprůměrně dobře vyladěném podvozku. Bohužel výrobce nenabízí alternativní zástavbumenších ráfků s vyšším profilem (zřejmě kvůli velikosti kotoučů), které by o poznání zlepšily jízdní komfort. I v komfortním nastavení tlumičů se vrozené vlastnosti nízkoprofiláčů nedaří dost dobře zamaskovat... Je to tak trochu škoda, protože Lexus se jinak snaží útočit na vrchol v komfortu jízdy a všechny ostatní zbraně k tomu má. Přichází zásadní věc: Motor (resp Hybridní pohon). Z uživatelského hlediska mě velice pozitivně překvapil... Změny mezi jednotlivými fázemi různých režimů jsou nepostřehnutelné a řidiče (pokud chce) o tom informují jakési grafické schémata na obrazovce. Dynamika jízdy je v případě potřeby ohromující, při plném plynu člověka napadá- že by měl lidstvu prostřednictvím celosvětově vysílaného přímého přenosu zahlásit: "Houstone, máme zážeh"... Neuvěřitelná akcelerace cestující přibije do sedadla, a auto z jakékoliv rychlosti vyráží s razancí dragsteru... Spotřeba mě běžněpříliš nezajímá, ale při běžné relaxační jízdě - ke které Lexus nabádá víc než Mercedes- se dá udržet kolem 8 litrů. Což je tedy neuvěřitelné, vzhledem k tomu jaký potenciál je neustále připraven v případě potřeby. Brzdí to dost dobře, a ani si neuvědomíte jaké složitosti se během této činnosti dějí v útrobách. Prostě ono to všechno vevnitř maká, a nijak to nikoho neobtěžuje. Za chvíli to prostě člověka přestane zajímat a jen využívá výhod. Celkově to je příjemné překvapení. Díky své složitosti to zřejmě nebude moci plnit úlohu dopravního prostředku po celé planetě, ale pro technologické fanatiky to nejlepší čtyřkolová investice světa. Tedy zatím. Já bych si jej asi nevybral, ale to vypovídá spíše více o mě, než o autě samotném. Stále jsem se v tom autě cítil jako host a nemohl jsem k němu najít ten správný klíč... Je to dokonalý stroj. To jej myslím popisuje nejlíp... Další věc co mám na srdci bude už trochu více od tématu: píšu teď na nějakou dobu (jak dlouhou je ve hvězdách) svůj poslední příspěvek. V týdnu odjíždím do nemocnice a budu si muset dát do pořádku ještě nějaké věci a tak... Zřejmě mě bude čekat dosti důležitá životní křižovatka, přesto se snažím být optimistou, byť tedy prognóza hovoří jasnou řečí... Musím pochválit redakci za vznik velice kvalitního serveru, který si udržuje nadprůměrnou úroveň, a diskutující za vytvoření diskuzní kulisy, velice svérázné a typické pro Auto.cz... Takže pánové, kámové, bráchové... jen tak dál... :yes:
Tak Lex přeci jen nezklamal..no vida..a doufám že se brzy vrátíš. Momentálně patříš mezi nejkvalitnější přispěvovatele diskusí(čtu skoro každý den i když se skoro vůbec nezapojuju), takže ať tě dají co nejdřív do kupy..Měj se chlape :yes::yes::yes:
Neveřím svým očím, tohle opravdu napsal "největší" odpůrce hybridního pohonu na tomhle serveru? Uf, takovou pochvalu bych nečekal. Jel jsem jen v Priusu, ale i ten mě svým způsobem uchátil.. jestliže Tebe GS450h tahle dostal, já budu v sedmém nebi >:D Zavěr příspěvku vůbec radostný není :-( Brácho, budu držet všechny palce, aby vše nakonec dobře dopadlo a aby jsi se tady co nejdříve opět objevil :yes:
:yes::yes: ...za prispevok. /// A nech sa deje cokolvek ;-\, drzim palce aby to dobre dopadlo. ;-) A hned ako budes moct...tak sa vrat (alebo napis aspon vetu), pretoze my tu budeme cakat! Zatial Vela Stastia! ;-)
mari, velka pochvala za prispevok. :yes: ked si pred par dnapi pisal do diskusie, ze sa chystas na jazdu v LEX 450h, predpokladal som, ze v zmysle tvojich skorsich prispevkov a nazorov, z toho vyjde LEX 450h nelichtivo. ale je fajn, ze si pozitivne prekvapil :-) paci sa mi, ze dokazes objektivne hodnotit, za to naozaj uznanie. drzim samozrejme palce ohladom najblizsich dni a dufam, ze vsetko dopadne co najlepsie. :yes:
Tož čeče mari, ogare, brácho, kamaradé! Držím ti šecky 4 palce :yes::yes::yes::yes: , nechť to co tě čeká ti dopadne jen a jen dobře. A věř že jest třeba do toho jít s nadějí, byť několik párů prvních dní "po" jest docela krušných - vím o čem mluvím neb jsem si před (nedávným) časem taky "něčím" prošel, resp. proležel. No a dneska už zas skáču (nejen) přes kaluže, řídím svůj (i když né svých snů) vůz, píšů tady na auto.cz, docela pravidelně … šak víš co …, no a tak nějak vůbec buduju ten kapitalizmus, vstříc lepším zítřkům a všem protivenstvům navzdory. A tož Good Luck!!! Drž sa ogare!!! A brzo na přečtenou :yes::yes::yes::yes:
HUNDAI TUCSON JE AUTO MÝCH SNŮ.JE KRÁSNÉ MOC SE MI LÍBÍ.
JEDINNÝ PROBLÉM JE , ŽE NA NĚJ FINANČNĚ NEDOSÁHNU.
JESTLI NĚKDY VYHRAJU BUDE TO TO PRVNÍ CO SI KOUPÍM.