Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai: do Ženevy s novým crossoverem

Hyundai v Ženevě vsadí na velká auta. Vedle nové generace SUV Santa Fe stane studie crossoveru Genus navržená v Evropě.
Zpět na článek
9. 2. 2006 11:24
neregistrovaný "proletar"
9. 2. 2006 11:34
neregistrovaný "Marko"
9. 2. 2006 11:37
neregistrovaný "Peytl"
9. 2. 2006 11:52
neregistrovaný "Marko"
9. 2. 2006 12:09
neregistrovaný "Peytl"
9. 2. 2006 12:37
neregistrovaný "mates"
9. 2. 2006 12:40
neregistrovaný "Paja"
9. 2. 2006 12:57
neregistrovaný "Marko"
9. 2. 2006 14:08
neregistrovaný "mates"
9. 2. 2006 16:35
neregistrovaný "Marko"
9. 2. 2006 11:45
neregistrovaný "ZZ"
9. 2. 2006 15:06
neregistrovaný "GTI"
9. 2. 2006 12:11
neregistrovaný "kahuna"
9. 2. 2006 11:35
neregistrovaný "Peytl"
9. 2. 2006 11:46
neregistrovaný "ZZ"
9. 2. 2006 11:57
neregistrovaný "Marko"
9. 2. 2006 12:02
neregistrovaný "Peytl"
9. 2. 2006 12:53
neregistrovaný "Paja"
9. 2. 2006 15:31
neregistrovaný "Haya"
9. 2. 2006 16:44
neregistrovaný "GTI"
9. 2. 2006 16:06
neregistrovaný "GTI"
9. 2. 2006 16:11
neregistrovaný "Paja"
9. 2. 2006 16:33
neregistrovaný "GTI"
9. 2. 2006 16:28
neregistrovaný "Peytl"
9. 2. 2006 16:37
neregistrovaný "GTI"
9. 2. 2006 16:39
neregistrovaný "Paja"
9. 2. 2006 16:52
neregistrovaný "Peytl"
9. 2. 2006 16:56
neregistrovaný "GTI"
9. 2. 2006 17:40
neregistrovaný "Peytl"
9. 2. 2006 21:27
neregistrovaný "Peytl"
9. 2. 2006 21:43
neregistrovaný "Peytl"
9. 2. 2006 19:37
neregistrovaný "ZZ"
10. 2. 2006 11:20
neregistrovaný "Pepino"
10. 2. 2006 12:01
neregistrovaný "GTI"
9. 2. 2006 21:37
neregistrovaný "patrik"
10. 2. 2006 13:46
neregistrovaný "Pepino"
11. 2. 2006 22:26
neregistrovaný "patrik"
neregistrovaný "proletar"
9. 2. 2006 11:24
humus
***ina japonska, kde sa hrabe, japonsky šmejd.Nema to nic, iba chybne japonske suciastky.Vyvoj stal 150mil. dolarov?Tolko mohli pozbierat a odist z europskeho trhu.Nevidim dovod preco by tu mali ostat dlhsie, tie japonske ci ake smejdy aj tak nikto nekupuje.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Marko"
9. 2. 2006 11:34
Re: humus
...ked uz, tak korejska... (Inak, nechcem nejak zasahovat do Tvojho prejavu, ale tu nie je podobny styl dobrym zvykom.) Tiez by som Ta rad opravil v poruchovosti. Myslim, ze vacsina JP a ROK automobiliek vedie rebricky spolahlavosti. A ked sme konkretne pri tejto znacke (Hyundai)...v EU vykazuje medzirocne narasty predajov o desiatky(!) percent. Takze to fakt nevyzera, ze by to nikto nekupoval. ;-)
neregistrovaný "Peytl"
9. 2. 2006 11:37
Re: humus
Záměrně jsem, Marko, nechal tenhle příspěvek bez reakce... V Čechách máme jedno pěkné přísloví: Z blbcem se nedomluvíš, s usmrkaným nenajíš... ;-)
neregistrovaný "Marko"
9. 2. 2006 11:52
Re: humus
Ano, mi mame tiez nejake to prislovie. Akurat, ze teraz mi to -bohviepreco- nedalo nereagovat. Za normalnych okolnosti by som sa tym nezaoberal. A okrem stylu, tam boli este tri zasadne myslienky. Z toho tri boli nespravne. Tak asi preto... ;-)
neregistrovaný "Peytl"
9. 2. 2006 12:09
Re: humus
Pokud jich v reakcích tohoto typu není víc jak pět, nereaguju ;-)
neregistrovaný "mates"
9. 2. 2006 12:37
Re: humus
Ty vzdy vidis vic nez ostatni. Treba ja tam zadnou myslenku nevidel:-(
neregistrovaný "Paja"
9. 2. 2006 12:40
Re: humus
Kdyz je to prvni reakce, jednomu to jaksi neda, ze Marko? >:D Ano, ten, kdo to psal je lidsky humus, sam se pojmenoval!
neregistrovaný "Marko"
9. 2. 2006 12:57
Re: humus
...no myslienku...dajme tomu, ze tam je nejaky vyrok (3x)
neregistrovaný "mates"
9. 2. 2006 14:08
Re: humus
Myslis jako, ze nejaky chujko trepal somariny? To by bylo vystiznejsi. Tady muze trepat somariny jen isty ujko;-) Tak mi tak prislo, ze od ujko k chujko je jen kousicek. Doufam, ze ho ten jeden nikdy neprekroci;-)
neregistrovaný "Marko"
9. 2. 2006 16:35
Re: humus
Aj ja ;-)
neregistrovaný "ZZ"
9. 2. 2006 11:45
Re: humus
:yes: :yes:
neregistrovaný "GTI"
9. 2. 2006 15:06
Re: humus
:yes: :yes:
neregistrovaný "kahuna"
9. 2. 2006 12:11
Re: humus
nevim, ale kritizovat tady neco z jedny skici.... :no: ....me se to kdyz uy nic jinyho zda zajimavy ...
...proletar....bez komentare
neregistrovaný "Peytl"
9. 2. 2006 11:35
Jsem sám,
nebo to ještě někomu připadá jako vykradená R-Klasse od Medu? Proti R-Klasse mám svoje výhrady, ačkoli uznávám, že čistě vizuálně je to jeden z těch povedených modelů MB. Jak ale pochválit Hyundai, který to zcela zřejmě sjelo přes kopírák?? Doufám, že se Korejci chytí za nos a vezmou do ruky gumu a tužku. A tady umažou, tady přidají... V týhle třídě se, hoši šikmooký, hodnotí hlavně originalita! Takže znovu a lépe!
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "ZZ"
9. 2. 2006 11:46
Re: Jsem sám,
Tak když bych srovnal JEN zadní pohledy (jinej tam není) :-) tak se mi tohle líbí daleko víc, než R od MB. V době, kdy všichni dělají nějaký crossovery, bych už o vykrádání nemluvil, pokud to není zcela zjevné. Tady mi ten kopírák ale nesedí.
neregistrovaný "Marko"
9. 2. 2006 11:57
Re: Jsem sám,
Aj mne to pripomina R-Klasse. Ale ako pise ZZ, ked sa niekto rozhodno robit crosssover v style MPV, asi nutne skonci u podobnych tvarov. U korejcov je ta snaha o to pochopitelnejsia, ze so "znamymi" tvarmi dosiahnu lepsie predaje ako keby nas zacali presvedcovat o svojej originalite. Proste, pragmaticky postup... Btw. mne sa toto (pokial mozem sudit so skice - ktora ausgerechnet v minulosti prave u HMC vyzerala vzdy dramatickejsie nez realita - tak sa mi tento styl "MPV of 21st century" paci viac, nez klasicke MPV (a to aj u R-klasse - u ktoreho je ale fakt, ze mohlo vyzerat aj lepsie - minimalne tak ako povodny koncept Vision GST) ;-)
neregistrovaný "Peytl"
9. 2. 2006 12:02
Re: Jsem sám,
Souhlasím.
neregistrovaný "Paja"
9. 2. 2006 12:53
Re: Jsem sám,
Trefa do cerneho >:D Snaha o originalitu za kazdou cenu by mohla vyustit v patvar znamy treba z posledniho Toleda nebo SsangYongu, tvarovych variaci v teto tride moc neni (jestli vubec nejake jsou) a rozdil nebude v generalnim tvaru, spise v detailech...
neregistrovaný "Haya"
9. 2. 2006 15:31
Re: Jsem sám,
čím více reakcí, tím více obav, kurňa z těch šikmookej korejců začíná jít strach.. 8-s a to počkejte, až začne vyrábět auta sev. korea se svou jadernou technologií, to budou rakety.. :-) >:D >:-[]
neregistrovaný "GTI"
9. 2. 2006 16:44
Re: Jsem sám,
>:D 8-s ;-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
9. 2. 2006 16:06
PASTELKY MÁM TAKY
brácho. Jestli chceš, můžu ti něco nakreslit... to není problém. Problém je to nabouchat u lisu a pustit to na silnice. Tak z tohoto pohledu je Evropa někde tak asi 5 roků před Japonskem a 7 let před Koreou... Nebo-li Evropa určovala, určuje a nepochybně určovat bude co je krása aut. Ovšem pozor, dnes jsem tu zachytil myšlénku od ZZ a tu hodlám akcentovat - "Korea dotahuje japonsko v kvalitě designu". ZZ na to káp´. :yes:
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Paja"
9. 2. 2006 16:11
Re: PASTELKY MÁM TAKY
"Nebo-li Evropa určovala, určuje a nepochybně určovat bude co je krása aut"...souhlasim, ale s poznamkou: pouze z evropskeho hlediska! Bezesporu se vsak shodneme, ze ostatni spise cerpaji z evropske tvorby, nez naopak.
neregistrovaný "GTI"
9. 2. 2006 16:33
Re: PASTELKY MÁM TAKY
Jistě.
neregistrovaný "Peytl"
9. 2. 2006 16:28
Re: PASTELKY MÁM TAKY
Teď ale trochu ujíždíš, GTI. Krása není to, co se líbí masám. Krása je prchavý a těžko uchopitelný pojem a v sériový produkci ji najdeš zřídka... Ano, Evropa udává tón v designu - tím, že tu existuje jakési povědomí o obecném ideálu krásy - řekněme etalon automobilového sochařství. Vychází to z evropských kulturních tradic estetickýho cítění. Tenhle etalon určuje, co se pravděpodobně bude a co nebude prodávat. Je to určitej kompromis napříč evropským estetickým cítěním. Ale nepleť si to s krásou GTI. Krása je individuální, každej ji hledá jinak a jinde, každej má jiný oči. Krásu nenajdeš v autech, který plácaj dohromady roboti. Krása je v těch několika kusech vyrobenejch na koleně - v duši, kterou do nich vložili lidé, kteří nejedli a nespali, protože tvořili... Tihle lidi byli a jsou všude na světě - jen ta duše je jiná. A jen Ty ji vnímáš jinejma očima...
neregistrovaný "GTI"
9. 2. 2006 16:37
Re: PASTELKY MÁM TAKY
Hezky jsi to napsal... jen musím nesouhlasit s tím, že krásu nenajdeš u masové výroby. Najdeš. I v supermarketu objevíš krásnou vázičku... A třeba světla Golfu, jsou krásná... P.S. Souhlas, že vnímaví lidé jsou všude... já jen, že tady tak nějak se vyrojilo moc těch co maj asi předky z Tokia... :-) Ale ono to bude jinak...
neregistrovaný "Paja"
9. 2. 2006 16:39
Re: PASTELKY MÁM TAKY
>:D
neregistrovaný "Peytl"
9. 2. 2006 16:52
Re: PASTELKY MÁM TAKY
V tom se pleteš, GTI. Nebo jinak, prostě to vidíš jinejma očima. Ano uznávám, je těžký dělat hezký sériový auta. A VW to umí a já před ním smekám. Ale s krásou to nemá nic společnýho. VW je génius průměrnosti. Nemůžeš mi přece vážně tvrdit (a pokud ano, je mezi námi propastný rozdíl) tvrdit, že za padesát sto let budou lidi uctívat Passata tak, jako dnes uctíváme Bugatti Atlantique... Je to krása, která povstala jednou - krásu nemůžeš sázet jak na běžícím páse. Takhle to prostě nefunguje...
neregistrovaný "GTI"
9. 2. 2006 16:56
Re: PASTELKY MÁM TAKY
>:D Člověče, jestli tu ještě budu a lidi budou číst auto.cz, tak ti garantuju, že toho Apoštola uctívat budou >:D >:-[] :yes: Ovšem, jistě, musím přitakat, tahle auta jsou dokonalá ve svém určení... Řekněme, že "krásu" bychom mohli rozmělňovat donekonečna... Ale v kategorii "masovek" nese krásu Golf... na tom trvám. Zejména G5... to se jim zas něco povedlo.
neregistrovaný "Peytl"
9. 2. 2006 17:40
Re: PASTELKY MÁM TAKY
Golf je dokonalý. Je líbivý a nemá kazy. A v tom vězí jeho problém. Je tak líbivý, že se líbí všem - je to jako pero na poště. Nic Ti neříká, Tobě osobně, není to auto, se kterým by sis povídal. Je to dokonale sterilní vůz. Stejně jako všechno z dnešní produkce VW. Jk říkám - génius průměrnosti. Dokázal najít princip, který platí obecně a pro všechny lidi. A dokázal ho naplnit a tak vlastně všem splnit přání. A to je velké umění. Ale není v tom srdce. VW není auto, který CHCI. Je to auto, který POTŘEBUJU. Který vím, že mě doveze, na který se můžu spolehnout, který udělá, co potřebuju bez řečí a vytáček. Nezatíží mě svými vrtochy. Ale ani svou osobností. VW je jako lžíce. Dokonalá ve svým tvaru i funkci. Bude Ti sloužit každej den Tvýho života a až bude ošklivá, jdeš a koupíš jinou. Jenže jsou i jiný jídla než jen polívka. A křupavej steak možná taky půjde sníst lžící. Ale těžko se soustředit na chuť, když se celá Tvá mysl upíná k tomu, aby Ti ten křehkej kus masa nevletěl do klína.
Jsem obyčejnej člověk. Jím polívky. Na víc nemám. Proto beru, co je - co potřebuju. Snít ale vždycky budu o tom steaku. A jednou si ho dopřeju. Po záplavě Golfů si pořídím auto s osobností, který si mě zaváže jako dobrý přítel, jako celoživotní láska. Golfa budu jen řídít. Golf mě bude vézt. Ale to AUTO mi dá ŽÍT. A v tom je ta krása.
9. 2. 2006 20:54
Re: PASTELKY MÁM TAKY
Jo :yes: Jenže ten VW ti poskytne genia průměrnosti... a pak tomu daj DSG a turbovanej dvoulitr, vpředu namalujou rudou linku a ty se do něho posadíš a jsi rázem v jiném světě... jsi v té celoživotní lásce. A to je to další umění VW, setnout tě do kolen. Pokud vnímáš design aktuálního Golfa pozitivně, pak getei je protebe ta pravá láska... a to nepíšu o R32 nabo o připravovaném Corradu. Mimochodem, moc se mi líbí, jak to nahoře píšeš, a teď si vezmi tu obrovsou designovou nadstavbu, když VW udělalo Corrado - řekli designérovi - udělej to tvrdý, to auto musí bejt 911 chudejch. A oni udělali dokanalého tvrďáka. Tak to je další umění VW... rozumíš oni dělaj auta přesně jak chtěj - tedy ví, jak to maj udělat. A nespletou se. Samozřejmě, je možné si koupit Astona... a to pak je jiná liga... Ovšem tuhle ligu je dopřáno hrát jen nemnohým. A tak musíš brousit v přístupnejch vodách. VW jsou právě ty stylové přístupné vody...
neregistrovaný "Peytl"
9. 2. 2006 21:27
Re: PASTELKY MÁM TAKY
Nejde o motor, nejde o to, jestli máš stereo už v základu. Nejde o to, kolik pruhů na kapotě Ti mocný VW namaluje. To je jen pozlátko. To je jen podbízivost - taktika, jak zapůsobit. Obchod. A to mě odpuzuje. VW - to je dokonalej příklad německý nátury. Nenasytnej a roztahovačnej. A funguje to. A já to musím obdivovat. Ale prosím, nespojuj to s krásou. Za celou historii VW bych spočítal auta, která pro mě něco znamenala, na prstech jedný ruky. Počítej se mnou: Brouk. A i ten je dost kontroverzní - je dost paradoxní, že se si ho oblíbili hippies v šedesátejch, když to bylo (a proto vzniklo) auto co, mobilizovalo nacistický Německo. Absurdní, co říkáš? VW Transporter. VW Karmann Ghia Coupé. V podstatě brouk třikrát jinak... Golf GTi první generace a Scirocco. Golf dvakrát jinak. A to je vše. Corrado? Auto pro drsný hochy? Ale no tak... VW uznávám jako výrobce, který svou práci dělá možná nejlíp na světě. Dokáže uspokojit masy - což není jednoduchý. Rozumí tomu a zřídka chybuje. To je obdivuhodný. Přesto nikdy nebude objektem mý touhy. A myslím, že spousta lidí to tak cejtí. Proto se nikdy nemůžou stát vozy jako Phaeton nebo Nardo členy té zvláštní sorty. Protože jsou prostě průměrné duchem a osobností. A motor a výbava a nabídka laků - nic z toho na tom nemůže nic změnit...
9. 2. 2006 21:33
Re: PASTELKY MÁM TAKY
No dobře, a kde je tvá krása... kde je ve středním proudu to, co tě naplňuje?
neregistrovaný "Peytl"
9. 2. 2006 21:43
Re: PASTELKY MÁM TAKY
Smutný je, že pro mě v současný sériový produkci krása není. Ne v tom obecným smyslu slova. Dneska už se nedělaj auta s takovým entuziasmem. Už se nedělaj auta pro lidi, ale pro peníze... Proto hledám a koukám se - nacházím fragmenty krásy v drobnejch detailech. Záblesky starýho řemesla a lidskýho génia. Dneska jsem si všiml vnějších klik u Accordu a zjihl jsem. Jsou krásné. Dneska nacházím jen tyhle útržky. Ale díky bohu za ně...
neregistrovaný "ZZ"
9. 2. 2006 19:37
Re: PASTELKY MÁM TAKY
;-) :yes:
neregistrovaný "Pepino"
10. 2. 2006 11:20
Re: PASTELKY MÁM TAKY
A proč ne, Kia má designerské studio v Russelsheimu.
neregistrovaný "GTI"
10. 2. 2006 12:01
Re: PASTELKY MÁM TAKY
Jistě. Když Honda připravovala Civica, nastěhoval se šéfdesignér do Itálie... nasát silniční atmosféru Evropy...
neregistrovaný "patrik"
9. 2. 2006 21:37
Od studie do série ještě hodně daleko je
Hyundai dokáže co chvíli představit nějaký ten koncept, i hodně odvážný, ale pak čas plyne a do výroby přijde něco úplně jiného. Já k tomuhle crossover konceptu zůstávám trochu skeptický, přijde mi to prostě jako přeběžná sondáž potenciálu v Evropě. Kromě toho pro trh v ČR to bude prodejně okrajová záležitost. Mnohem víc mě zajímá, kde zůstal viset nový Accent, který je coby lidovka pro úspěšnost Hyundaie v ČR daleko důležitější - po prezentaci sedanu v Detroitu a 3D verze ve Frankfurtu je už opravdu nejvyšší čas přiznat barvu a ukázat finální podobu pro naše končiny.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pepino"
10. 2. 2006 13:46
zajímalo by mě hoši (Peytl, GTI)
zdali mezi produkci VW, sice dokonalou, ale jaksi neosobní, považujete o vozy Škody.
Mě se díla Thomase Ingenlatha-Fabia, Roomster-jeví jako velice podařená.
Neumím to popsat tak poeticky, jako GTI, ale jsou výjimečná a svým způsobem dokonalá, jestli to slovo lze použít.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "patrik"
11. 2. 2006 22:26
Viz NEOS? + premiera Accentu 3D v Chicagu
Pro pořádek a úplnost téhle debaty: Řekl bych, že záhadný crossover do Ženevy bude mít hodně společného s konceptem NEOS. Ten zrovna teď ve verzi 3 Hyundai vystavuje na Chicago Auto Show. (www.chicagoautoshow.com) (to Peytl - fakt to není MB, hlavně zepředu ne). Kromě toho Hyundai tamtéž konečně vybalil i téměř produkční civilní verzi Accentu 3D (proti konceptu Accent SR trochu smutnější pohled...). Obrázky na uvedené adrese pod "Vehicles on Display". ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0