Korejci se dali ve velkém na sponzoring státních institucí. Nejnověji si Hyundai v USA vykoledoval pokutu téměř 350 milionů korun za otálení při svolávací akci.
genesisov povolat do servisu.... oboznamit majitelov.... ostranit problem a je to... iste by to vyslo lacnejsie ako tych 17 milionov za tu pokutu.... ale chapem ze sa takto dnes riesia problemy..... nejedna firma dnes spekuluje a obracia kazdy cent.... s vedomim ze aj ked dostane pokutu ( raz dakedy mozno a mozno nie ) tak ju ta pokuta vyjde na menej ako to usetrene mnozstvo eur na dlhodobom odrbavani systemu.... pozname to ... tentokrat to ale hyundaiu nevyslo
to je ako s jazdou na cierno v MHD..... 15 krat idete zadarmo bez listka ... usetrite ja neviem 10 eur a bum raz vas potom capnu a zaplatite 60 eur pokutu.... neoplati sa blbnut s myslienkou ze usetrim..... raz to nevyjde je pruser
Aspoň žes tu vyjevil, jak nejčastěji cestuješ, ty náš automobilový teoretiku :-)
Ale jo, pokud to vydělíme, vycházejí náklady na jedno auto na cca 380 USD, to by se jim asi vyplatilo auta spíš svolat, než si nechat naúčtovat pokutu - kór když pokutou nezaniká povinnost tu svolávačku udělat.
Ještě dodám, že tyhle "extra cost" stejně uhradí zákazníci, takže hjondéé může bejt tak jako tak v klidu...
To má být jako co ? S čím ta kapalina nespolupracuje ? S americkým řidičem ? To ale spíš bude problém někde mezi sedadlem hamburgerdrivers a brzdovým pedálem .
...Jak je to teda s tou megasuperhyperabsolutně v celém vesmíru nejkvalitnější značkou?
Kvalitní design: Viz nové i20, zkopírované částečně od Peugeotu, částečně od VW a částečně od Mini, nebo Citroenu... Jo, kvalitně to zkopčili a splácali dokupy.
Kvalitní výroba: Viz článek nahoře, byť detaily se mi hledat nechce, NHTSA by je neprudilo jen tak pro nic za nic.
Kvalitní služby: Když už něco zbodnou, ani se k tomu raději nehlásí a nechaj si napařit pokutu, než aby problém řešili.
A na konec kvalitní jednání se zákazníkem: Ten průšvih s vylhanou spotřebou nebyl jen v USA, ale pokud vím, tak i v Německu a v NL.
Prostě novej slogan pro Hyundai:
Nikdo vám nedá tolik, jako vám Hjondéé naslibuje >:D
Podobné problémy řeší každý výrobce - viz opakovaně např. Toyota, kde se prokazatelně zabili i lidé (neočekávané zrychlování)... Je nefér to zneužívat na neobjektivní útok proti neoblíbené značce... :no:
Nejde o oblíbená / neoblíbená značka, jde o to, že Hyundai, minimálně zde v ČR mělo plnou hubu keců o nedostižné kvalitě, slovo kvalita cpali naprosto všude bez ladu a skladu a legendární chat s Vošickým je tu stále k dohledání a jeho brainwashingem zavánějící neustále stejné věty o kvalitě a kvalitě a kvalitě mi lezly krkem a lezou dodnes.
Takže je to v podstatě jak píšeš ty a hromada jiných - Hyundai je kvalitou na úrovni +- stejné, jako ostatní světový mainstream, nic z těch samochvalných keců není pravda.
Souhlas, proč ale myslíš, že jsem do titulku dal "mr. Vošický"?
Já proti Hyundai taky nic nemám ani jako proti značce ani jako proti výrobci.
Jen se tomu vymytému mozku směju.
A já ze stejného důvodu jako mariachi ve stejném vláknu přidal palec nahoru. Taky nemám proti H. globálně nic, ale praktiky pána Vošického se mi doslova hnusí.
Nevzpomínám si, že by GM mělo ve vlezlých reklamách slovo "kvalita" 20x během jedné minuty, Vošický a Hyundai obecně v reklamách v ČR ano, to je proč to píšu.
Nejvíce se zde hýká u článku o Hyundai,který obsahuje prý.Prý ... .
Proč zde není uvedeno,jaká brzdová kapalina byla použita?Proč přesně nevyhovuje?
Výměna při servisní prohlídce je také běžná,jestli se nepletu.Minimálně u koncernu to tak probíhá,bez svolávaček.A je to v PRÝ v pořádku.
jasne to ma ako prve napadlo....v com bol problem v tej kvapaline ked nastastie nikoho nezabilo..myslim ze to je trochu dost silne tvrdenie..urcite by tam nedali nejaku blbost a aj keby tam dali kvapalinu technologicku staru 10 rokov urcite by to pre boha nikoho nezabilo asi je too skor mozno podobne ako comal mercedes ci kto stm eko chladivom..proste len norma..rad by som si precital detaijly ked autor tvrdi neviem podla coho ze nastastie to nikoho nezabilo ci nezranilo takze musi vediet viac
... Bylo by zajímavé vědět, nakolik jsou americké úřady při udělování těchto pokut objektivní pokud se týká toho, zda se jedná o americkou nebo zahraniční automobilku... Nedivil bych se, že v rámci amerického "patriotismu" jsou přísnější vůči těm "cizím"... :no:
Asi to bude systém, jak dostat od zahraničních dodavatelů nějaký ten dolar navíc - takové extra zdanění. Pokud mohu posoudit z mého oboru - léčiva, tak skoro každý neamerický producent dostane čas od času nějakou pokutu. Ono asi nebude až takový problém najít nějakou chybku a příslušný podnik osolit, ať už jde o auta, banku nebo něco jiného ....
Člověk je vynalézavý při vytváření umělé zaměstnanosti...
...nic jiného totiž úřad National Highway Traffic Safety Administration není. Kolik tak může mít zaměstnanců? Socialisti na to jdou rafinovaně - úřad má sice vznešený název a tváří se užitečně, ale není těžké přijít na to, že se jedná o socialistické přerozdělování peněz. Podojit automobilku a dát prachy "obyčejným lidem". Kam to všechno dospěje jsem zvědav.
Kde je Hov.na.j , tam je problém , to říkám pořád >:D Nikdo vám nedá tolik, co zdrátovaný hjoné slíbní >:D Nahoře huj, dole fuj, když auto se 130tkm je tak príma >:D >:D >:D