ja teda nevidim.... maska ma klasicke rysy hyundaia ... [odkaz] .. ale predne svetla akoby mi pripmoninali styl bmw alebo jaguara svojim tvarom aj hlbokym zasahom do blatnikov....
Od kdy jsou typické rysy Hjondé, kopírované masky Fordu a Audi >:D Hjondé je jen další padělatel jako každej z Asie. A k tomu ta hnusná světla z I20 ;-\ Tato značka nemá styl, kvalitu, prostě nic čím by mělo zákazníka nadchnout. Říkám to stále toto si koupí jen lidé bez naprostého v kusu, co mají na zahradě trpaslíka a v obýváku muzeum kýčů. Čechů je takových bohužel hodně.... :-(
samozrejme v nicom ......ale vazne ja na maske elantry focus nevidim [odkaz] ... priznavam ze to uz skor audi ( nejaka studia od audi tusim mala podobne splostenu masku ) ale urcite nie focus ... ten vazne nie
ďakujem za všetky vysvetlenia,... ale pamätám si, že sa tu stále písalo proti konkurentom škodofky, že jedine škodofka odvezie lednici v sedane. Tak som sa iba cestou okolo opýtal prítomných .. >:D
Mel jsem za to, ze manie kombiku ceske zakazniky jiz prestala bavit.
Lec VW Jetta se na CZ trhu neprodava, rapid bude dale pouze spaceback, tak potreba vozit lednicky dale pretrvava.
Par nebozaku poridilo mazdu 6, A4 ci passata. Neni i ten novy superb liftback?
je to aj z mojho pohladu vizualne lepsie suhlasim.... tento styl ( tucsonu, genesisu ) a teraz aj elantry hyundaiu skratka sedi.... je to svetove auto.... iste to bude teda aj o nejakych kompromisoch .. kedze nie je to auto vyhradne pre eu... ale ak bude jazdit tak dobre ako vyzera a zakaznikovi sa ponukne solidna cena a vybava.... ani v eu to uz nemusi mat take tie biedne pocty ako u predoslej generacie.... samozrejme nadalej ocakavam ze elantra bude dominovat hlavne v usa, doma v korei a vlastne v "domacej" azii...
co sa tyka motorov .... v europe u tohto typu auta ( nizsia stredna trieda ) 100kw dizel bude asi stacit a bude to taky vykonovy ideal ... mam ale skor obavy o benzin aky tu u nas dostane... lebo litrove turbo je uz malo a 1,6 tgdi z tucsona zase asi uz prisilne... a aj ked je klasicka 1,6 gdi podla mna fajn .... v tomto aute ju v eu uz bude chciet bohuzial asi malokto
O co je to horší pro tohle auto mít litrové turbo, jako u i30/ceeda v kombiku? Navíc, jestli je to lowend, asi si tam korejci jentak nepustí nové motory.
Asi to bude jejich 2,0MPi upraveny s Atkinsonovym cyklem. Atkinsonuv cyklus uz dlouho pouzivaji svetovy vyrobci, spotreba dost klesne v nezatizenem stavu. Dlouhodoba spotreba na delsich trasach muze byt lepsi nez bezne atmosfericke 1,6, ale tady u toho 2,0 tipuju tak cca shodna.
Atkinsona má mnoho benzinových Hond z posledních 10 let (všechny Civicy 8G a 9G 1.8, dvoulitr v posledním Accordu a posledních dvou CR-V). i-VTEC tam slouží právě pro přepínání Atkinsona a normálního běhu motoru.
Po tápání při faceliftu i40 (který dopadl tragicky) se zdá, že to Hyundai konečně trefil... ne že by to byl nějaký extra vodvaz, ale prostě normální harmonické pohledné auto. I ten interiér vypadá dost slušně, fakt to má ventilované sedačky?
uvidime.... ale auto je moc elegantne .... posobi lahko sviezo... nizucko... nie je to klasicky hatch ani kombi..... mozno to nebude mat v eu ani benzinove turbo ( uvidime ) .. napriek tomu verim ze europania pridu na to .... ze jazdit sa da aj v niecom inom ako len v dizlovom kombiku ... a najdu si cestu k tomuto zaujimavemu autu vo vacsich poctoch ako tomu bolo doteraz... :yes:
to sa spytaj tych 10 milionov zakaznikov vo svete... ktori si dodnes model s menom elantra kupilo.... ;-) .... ale je fakt ze kedysi bola elantra aj ako lift [odkaz] ... tieto kusky sa daju aj dnes este stretnut bezne
Ale ne.. píšeš to tak, že Elantra je něco výjmečného a zajímavého oproti kombikům.... ja jen poznamenal, že je to "obyčejný" sedan >:D A sedan dělá skoro každá automobilka >:D
najkrajsie urcite nie...... ale jedno z najpredavanejsich na planete rozhodne bude.... za rok je tu novy equus, genesis coupe a navyse chystaju aj konkurenta prave pre novy prius [odkaz]
uvidime aku konkurenciu pre prius chystaju nase europske "super" znacky ;-)
...tento pohľad na zadné partie vrátane trochu strácajúceho sa kolesa nepôsobí moc dobre. [odkaz]
Možno stačilo uskočiť s nárazníkom a neťahať tú masu dole, ako pri XE-čku. [odkaz]
Korejci bodovali pomerom cena/hodnota. Elantra nema velmi co ponuknut - jazda nic moc, motoricky nic moc /ten 2-liter Atkinson - neverim, ze bude aj v EU/, detaily ako odhlucnenie a pod. pochybujem...
Ak daju taku sebavedomu cenu ako u Tuscona, tak to v EU nemusia ani ponukat...