Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai Elantra: První dojmy, cena od 299.990,- Kč

Nabídka kompaktních modelů je zase o něco bohatší. Hyundai letos uvede do prodeje novou Elantru.
Zpět na článek
3. 6. 2011 10:44
5. 6. 2011 08:37
3. 6. 2011 10:56
3. 6. 2011 11:25
3. 6. 2011 17:47
6. 6. 2011 14:48
3. 6. 2011 20:21
3. 6. 2011 17:37
3. 6. 2011 11:08
3. 6. 2011 11:10
3. 6. 2011 12:49
3. 6. 2011 12:56
3. 6. 2011 11:38
3. 6. 2011 12:01
3. 6. 2011 11:09
3. 6. 2011 15:21
3. 6. 2011 18:03
3. 6. 2011 11:44
3. 6. 2011 20:37
3. 6. 2011 21:41
4. 6. 2011 23:04
3. 6. 2011 13:02
3. 6. 2011 15:31
3. 6. 2011 15:48
3. 6. 2011 13:13
3. 6. 2011 18:54
3. 6. 2011 19:09
5. 6. 2011 08:40
3. 6. 2011 20:36
neregistrovaný "Nightdriver"
4. 6. 2011 08:39
5. 6. 2011 22:46
neregistrovaný "Maxxes"
6. 6. 2011 00:01
neregistrovaný "Nightdriver"
4. 6. 2011 09:19
4. 6. 2011 10:15
neregistrovaný "Sklenick"
7. 6. 2011 09:02
7. 6. 2011 18:50
3. 6. 2011 10:44
Interiér
Elantra se mi líbila. To jsem ale netušil, jaké harakiri vyrobili kolem volantu 8-s
Rozbalit vlákno
1
Avatar - igor77
5. 6. 2011 08:37
Re: Interiér
pravda, interier vypadá trochu zle
3. 6. 2011 10:56
Nezvyk
Vnější tvary jsou řekl bych neobvyklé, nechci psát divné nebo ošklivé...jen neobvyklé a futuristické. Určitě nejsou esencí upravenou pro evropské oko, ale za tyhle kačky se může stát, že jich do roka potkáme na ulicích víc než Albertů jedoucích na letiště.
Stejně tak vnímám interiér.
Prostě tohle nejsou Levisky, tohle je rádoby trend z tržnice, ale soudě podle relativní spokojenosti s korejskými auty vyplývající z tabulek (malá cena, malé očekávání...jinak to snad být nemůže), by se neměly tyhle kalhoty rozpadnout po 10-tém praní.

Sergio, už máš hotovou novou Mareu?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - iudex
3. 6. 2011 11:25
Re: Nezvyk
Ja si rovnako myslím, že Fluence sa má čoho báť. Známy cenový jemnocit (bože ja tú jazykovú blbosť používam >:D ) Kórejcov čoskoro zlacní uvádzacie ceny a potom si záujemca bude vyberať, či Elantru s 97 kW alebo Fluence s 81 kW za rovnakú cenu. Že sa nemálo ľudí pre Kóreu rozhodne, nepochybujem.
Avatar - Ronault.
3. 6. 2011 17:47
Re: Nezvyk
Otázkou bude, jestli těch 97 kW bude opravdu cítit. Už párkrát tady zaznělo, že některá čísla jsou často jen čísla. No ale uvidíme, tedy pocítíme.
6. 6. 2011 14:48
Re: Nezvyk
Při té váze auta 1250 kg by stačilo i o 20kW méně, nemám strach, že by to nejelo, a na trhání asfaltu jsou tady jiné vozítka.
3. 6. 2011 17:37
Re: Nezvyk
hele to s těma levi skama je brilantní trefa... :yes:
3. 6. 2011 20:23
Re: Nezvyk
to bych zrovan nerekl, naopak mi prijde, ze Hyundai se neustale posunuje dopredu...na rozdil od takoveho Forda, jestli je v soucasne dobe nekdo razi radoby trend z trznice, tak to je predevsim Ford....a propo, primer s Leviskama by platil tak mozna na zac 90.let..;-)..ty jsou radi, ze vubec jako znacka prezili....
3. 6. 2011 11:08
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
5
3. 6. 2011 11:10
Re: povyky
Kde vidíš jaké povyky dietmare?
3. 6. 2011 12:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 6. 2011 12:56
Re: povyky
Soudnost chybí především tobě. Viz tvá první nesmyslná reakce. :-!
Avatar - kari.laz
3. 6. 2011 12:01
Re: povyky
už ty španělský okurky nežer, pak z toho blouzníš.
Avatar - Vencos
3. 6. 2011 11:09
Super
To jsem na ni zvědavej. V amerických testech skoro pravidelně poráží veškerej kompakt,včetně Jetty, Focuse, Cruze, nebo dokonce Mazdy 3.
Určitě se s ní půjdu projet
Rozbalit vlákno
2
3. 6. 2011 15:21
Re: Super
Co to ma schranku na hamburgery ci co?
Avatar - gld
3. 6. 2011 18:03
Re: Super
záchrannú rýchlobrzdu
3. 6. 2011 11:37
Ano, ne za mě
Chápu, že tohle může oslovit některé potencionální zákazníky a i zveřejněná cena v kontextu trhu více či méně sedí.
Za mne osobně zmíním, že nejsem příznivcem stylu rozbouřeného moře, ale zde to na mne nepůsobí tak tragicky. Co mne ale praštilo do očí je, díky dojmu mohutnosti karoserie opět tragická masa nad zadním kolem, což se stává pomalu standartem při optickém zmohutňování karoserií a zdaleka to není problém jen tohoto Hyundaie.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - -TEAC-
3. 6. 2011 11:44
cena
alespoň tady cena není přehnaná :yes: ale když už tak raději CH.CRUZE
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Guttalax
3. 6. 2011 20:37
Re: cena
:-) Taky si myslím ,že Cruze je jistější a aspon nehrozí posměch okolí. >:D
3. 6. 2011 21:41
Re: cena
To jako že daewoo je prestižnější značka
4. 6. 2011 23:04
Re: cena
Sorry, ale do Cruze si stačí sednout jen jednou a člověk má jasno - tohle tedy ne. Zvenčí je to pěkné auto, ale vevnitř - bakelit + nechutný smrad, který asi nevyvětrá ani po letech.
Avatar - kari.laz
3. 6. 2011 12:06
Cena ano auto ne
Cenově se to zdá být docela v pohodě, ale otázka je jestli to za tu zrůdu, co by na mě koukala jak zvenku, tak zevnitř stojí. opět rozteklá kostka másla držící se hesla "čím víc prolisů a linek, tím víc auto" Takže designově jsem jako ke všem novým hyundaím kritický. Interier se k zevnějšku nezapře a opět :no:

Nabízí se zde otázka, jestli není lepší zvolit si třeba pěkného Cruze, nebo mnou ne moc obdivovanou automobilku a její model Fluence, který v tomto případě určitě vypadá lépe.
Rozbalit vlákno
8
3. 6. 2011 12:09
Re: Cena ano auto ne
Ode me to neni moc objektivni, ale taky nechapu, ze Cruze nezminili. Nejezdi jich u nas malo a pokud jde o nejnizsi cenu, je Cruze jeste o 20 tis. levnejsi, divne ignorovani. A co se tyka vybavy, napr u Cruze je vesmes totozna, kola jsou teda o palce vetsi (ne moc podstatne), ale cena se u vybavene verze dostava o 60 tis. niz, zajimave...osobne je elantra zajimava, ale moc ohromujici cena ( o motoru ani nemluvim 8-s ) to teda neni
3. 6. 2011 13:11
Re: Cena ano auto ne
Me se to auto libi :-) a narozdil od Velosteru i ta cena :-)
Avatar - R32
3. 6. 2011 14:24
Re: Cena ano auto ne
No že zrovna niekto s Peugeotom v znaku ide písať o zrúdnom dizajne ma celkom pobavilo... Rybacie tlamy, svetlá skoro až po predný stĺpik a ešte k tomu mizerná kvalita, to už radšej toto s 5 ročnou zárukou. Keď to budem po štyroch rokoch predávať ešte stále má kupujúci rok záruky!! Silný argument. ;-)
Avatar - kari.laz
3. 6. 2011 15:30
Re: Cena ano auto ne
Mě vždycky baví ty plky těch ostatních, že se někomu něco nelíbí a přitom má v avataru to a tamto.

Nechápu jak někdo kdo má jméno R32 může napsat, že radši tu 5 letou záruku, to mě pobavilo.
Avatar - Ronault.
3. 6. 2011 17:51
Re: Cena ano auto ne
Říkám ti to furt, že by to chtělo si změnit ten obrázek. ;-)
Avatar - R32
3. 6. 2011 18:42
Re: Cena ano auto ne
Pozri, nechcel som sa ťa dotknúť, ide mi len o to, že dizajn nieje merateľná veličina a ide pri ňom hlavne a len o subjektívny názor jedinca. Skrátka jednému sa páči to inému to, v tom sa určite zhodneme. Náklonnosť k tej či onej značke je tiež subjektívna, niekto má skúsenosti dobré iný by to viac nebral ani zadarmo. Ja idem v dohľadne dobe kupovať nové auto a ver mi, že dva krát premyslíš za čo vyložíš prachy na drevo, takže je pre mňa dôležitý pomer cena/kvalita, výbava, parametre, ďalej záruka nakoľko platiť za servis a súčiastky nieje lacný špás... a potom má určitú váhu aj dizajn. Tiež som tu občas mudroval, že nie túto značku ale radšej priplatím za inú, no keď to máš cvakať z vlastného premýšľaš inak. ;-)
Avatar - Ronault.
3. 6. 2011 17:52
Re: Cena ano auto ne
Sohlas :yes: Taky se v těch křivkách začínám ztrácet...
Avatar - gld
3. 6. 2011 18:06
Re: Cena ano auto ne
Na cruze je (vraj) príliš cítiť šetrenie na každom mieste..papundeklový dojem z interiéru a pod. Fluence je na tom lepšie a stavím rubeľ proti kopejke že aj tento hyundai bude spracovaním a materiálmi na tom lepšie.
3. 6. 2011 13:02
pekne
pekne auticko, paci sa mi dokonca viac ako Velocster
Rozbalit vlákno
2
Avatar - kari.laz
3. 6. 2011 15:31
Re: pekne
Tak ono si vyber to hezčí mezi nejhnusnějším >:D >:D >:D
3. 6. 2011 15:48
Re: pekne
oki a co je podla Teba pekne v tomto segmente? len mi nepovedz ze nemci...
Avatar - R32
3. 6. 2011 13:13
Pre redakciu - Výbava
Na fotkách je zrejme výbava Luxury, vidím tam aj vyhrievanie zadných sedadiel a bezkľúčový prístup... Od ktorej výbavy je to štandard alebo je to príplatok? Ďalej by ma zaujímal príplatok za metalízu. Ďakujem...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Pre redakciu - Výbava
Dobrý den,

na fotkách je vskutku nejdražší model - Luxury s automatickou převodovkou. ověřili jsme, že bezklíčový vstup (+10.000,- Kč) a asistent rozjezdu do kopce je výbava spojná jen s verzí s automatem.

LV
Avatar - Guttalax
3. 6. 2011 13:13
tig
;-) Na Hjudoši je sympatické to,že dal práci našim lidem a některým i víc jak 100kč na hodinu. :-!Ale kolem 300tis.bez AC si myslím ,koupí jen málo kdo.Takže brát cenu trochu s nadhldem. Kdysi jsme měli v rodině Lantru- to byla hajtra >:D Ale na tu dobu proč né Mě se tak nějak nezdá to GDI.Kdysi s tím japonci měli problémy,protože GDI je velmi choulostivé na čistotu paliva.Takže naše pumpy nejsou garantem této čistoty a myslím si ,že do budoucna budou mít tyto motory problémy. ;-\
Rozbalit vlákno
0
3. 6. 2011 14:23
OK, tady o nic nejde
Hyundai dává do Evropy postupně prakticky kompletní modelovou nabídku, evidentně hodlá Evropu proklepnout a otestovat ze všech stran. Elantra je střižená pro asijsko/americký/blízkovýchodní-africký trh, tam prodeji ověřená, se spolehlivou a bezproblémovou technikou pro běžného uživatele. V jádře je to malé auto pro americké komutující tatíky, co jedou ráno svých pár desítek majlí do práce a večer zpátky, takže hlavně pohodu vpředu, na co se příliš zabývat prostorem vzadu, v životě tam žádný ředitel (haha) sedět nebude a děcka, až povyrostou, dostanou v 16 na střední na pojíždění Velostra nebo Soula. Možná to není vůči Evropanům docela vstřícné, ale na druhé straně - ti přece jezdí hlavně v těch směšných hatchích s ustřeleným zadkem, kombících nebo prťavých empévéčkách - a ty všechny pro ně Hyundai vyrábí. Elantru dostávají navrch, aby se nezůstalo pozadu za GM a Renaultem. Kdyby se proti očekávání při oťukávání ukázalo, že se v Evropě masově do Elantry zamilovali a bude stát za to udělat její evropskou překopávku, dostane Rüsselhsheim pokyn a schnell ji připraví, to je jasné. Mezitím se stejnak design Hyundaie pohne zase o kus jinam, takže by taková překopávka vypadala i zvenčí jinak, už kvůli asi vyšší střeše. Motory? No, Hyundai má co dělat, aby vůbec stačil motory vyrábět, poptávka mu kvasí pod rukama jako hrnečku vař. Tak zatím aspoň klasickou 1.6, pro normální lidi stačí bohatě a později se uvidí. Za dva roky spíchne Hyundai tak jako tak novou generaci Elantry, takže v tom okamžiku se to sečte a podtrhne. Jestli se projeví retardérový efekt Corolla sedan, to těžko říct, ale cena je nasazená s čistou hlavou.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - R32
3. 6. 2011 14:33
Re: OK, tady o nic nejde
Súhlas, keď už vyrábajú model ktorý by mohol v EU ako tak bodovať prečo ho neponúknuť. V najhoršom prípade ho stiahnu z trhu tak ako sa stiahlo kopec iných modelov zabehnutých značiek (Toyota Camry, Celica, Nissan Maxima). Trošku sa obávam toho, že je to model ktorý sa prakticky bez zmeny vyrába a predáva v USA (ja viem, iné motorizácie) kde sú zákazníci predsa len menej náročný. Ide mi o materiály, spracovanie, nastavenie podvozku (vzadu tyč oproti multilinku v i30), na Slovensku má byť ale situácia iná, má sa tu ponúkať iba jeden vyšší stupeň výbavy. Tak neviem či len na začiatku predaja alebo chcú z Elantry spraviť niečo "extra" :-)
3. 6. 2011 16:02
Re: OK, tady o nic nejde
Tak já bych se osobně tyče vzadu nebál. Měla jí dokonce ještě minulá generace Astry nebo Civicu. Spíš jde o to, jak inženýři nastaví podvozek jako celek. A co se týče interiéru, tak tvrdé plasty pokud nevržou, tak nevadí. Dneska jsem jel zástupcem evropského mainstreamu nižší střední v 308 a nepřišlo mi , že by se kvalitativně interiér lišil např. od i30 nebo Ceedu.
Avatar - R32
3. 6. 2011 18:48
Re: OK, tady o nic nejde
Máš pravdu, ide hlavne o to nastavenie podvozku ako celku, veď multilink používa v podstate iba Golf, Focus, Ceed a i30 (alebo som na niekoho zabudol? :-! ) a pre bežného motoristu ktorý nechodí cez víkend robiť rekordy na Nurburgring je to fuka.
3. 6. 2011 16:52
Re: OK, tady o nic nejde
Myslím, že s menší náročností Američanů jsou to trochu pověry - rozhodně, pokud jde o dílenskou kvalitu zpracování. Tyč vzadu = víc místa v kufru a laik to na jízdních vlastnostech nepozná. Pokud se Hyundai naučí podvozky optimálně ladit (a to trvá léta), nebude se to muset snažit u běžné produkce dohánět multilinkem, ten prodražuje cenu a patří na sofistikovanější káry, správně říká Drive My Way. Navíc jsou u sedanu příznivěji rozložené podélné váhy než u hatche, takže nutno zkusit. Tvrdé/měkké plasty u modelu téhle cenové kategorie bych neřešil. Co řeším, je pohodlné (= ergonomicky správné) posazení, ze kterého nebolí kotníky, kolena, záda - a to Hyundai uměl už od dob vysmívaného Ponyho: člověk vyleze po stovkách kilometrů ven a ejhle! není z něj invalida. Problém možná bude odhlučnění podběhů (klasická asijská slabina) a motoru (vadí v i30 u pištivé 1,4, hlavně kvůli nepříliš chvalitebnému zpřevodování, ale třeba to má 1,6 v Elantře jinak), zájemce by měl vyzkoušet auťák v dálniční rychlosti. Každému rvou uši trochu jiné zvuky.
Avatar - gld
3. 6. 2011 18:13
Re: OK, tady o nic nejde
Až tak úplne povery to s tým spracovaním nebudú. Stačí prečítať test VW jetty tu na auto.cz. Koncernová technika, teoreticky tie isté výstupné kontroly a napriek tomu v "mexickej" jette (určenej primárne pre americký trh) vŕzgajú plasty a prevodovka je citeľne nepresnejšia. V európskom pole ktoré využíva tú istú techniku by sa to stať nemohlo.
Avatar - R32
3. 6. 2011 19:01
Re: OK, tady o nic nejde
Ono myslím, že veľa "škody" narobia motoristickí novinári ktorí pri testoch sprdnú všetko čo nesedí v zákrute ako Focus, nemá mäkučké plasty a spracovanie ako Golf a vypinateľné ESP ako v Porsche... Realita a potreby bežného užívateľa sú ale niekde úplne inde. Pri kúpe auta je dôkladná skušobná jazda veľmi dôležitá, potom je neskoro plakať nad slabým motorom, jazdnými vlastnosťami, hlukom alebo absenciou nejakej výbavy. Teda pokiaľ nemáš problém nové auto po pár mesiacoch vymeniť. :-)
Avatar - igor77
3. 6. 2011 18:54
wow
chci ho !! :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - igor77
5. 6. 2011 08:40
Re: Re:
ne, vyfotím si ho a jako plakát pověsím nad postel...
a tobě asi pošlu taky jednu kopii..
3. 6. 2011 19:49
Jsem v rozpacích.
Dříve jsem za stejný "prohřešek" kritizoval Peugeota a teď s tím přichází i Hyundai. Obrovská přední světla zasahující do půlky předního blatníku, zadní (asijsky) protažená do boků. Ještě dvě generace a všechna světla vytvoří jednolitý pás kolem celého auta.... :no:
Rozbalit vlákno
1
4. 6. 2011 11:51
Re: Jsem v rozpacích.
A čo zadné svetlá na Focuse?
neregistrovaný "Nightdriver"
3. 6. 2011 20:36
Paráda
Jsem moc rád, že se tohle auto dostalo i na náš trh. Pro mě je tohle designová bomba, která strčí Fluence a Cruze do kapsy. Také se určitě půjdu svézt
Rozbalit vlákno
3
Avatar - -TEAC-
4. 6. 2011 08:39
Re: Paráda
>:D >:D :no: jdi na oční!
neregistrovaný "Maxxes"
5. 6. 2011 22:46
Re: Paráda
Sa uvedom! Podla mna je tiež ten design za 1 !!! Oproti Fluence je to Bomba.
A nemyslím si to sám, ked v známkovaní pod článkom dalo 76% čitatelov známku 1.

Som rád, že to Hyundai ponúka aj pre náš trh. Je to iné, velmi zaujímavé auto, oproti všedným ponukám od iných EÚ výrobcov.
neregistrovaný "Nightdriver"
6. 6. 2011 00:01
Re: Paráda
Sám se jdi nechat vyšetřit. Každému se nemusí líbit to co tobě. Podle výsledků ankety je vidět, že design se opravdu líbí, takže si trhni a neopruzuj!!!
4. 6. 2011 09:19
ELANTRA
To je rečí, to je rečí.

Je to Hyundai, preto nech vyzerá ako vyzerá, nikdy to nebude okej. Minimálne pre množstvo tunajších.

Čo od kórejskej značky chceme? Produkuje autá európskej úrovne, kvalita, priestor, jazdné vlastnosti - všetko šité na mieru. Dizajn nesie znaky svojho pôvodu. Prečo by auto Ázia malo byť chladné a nudné ako európsky výkvet?
Nie každý cení konzervatívne línie.

Z auta jednoznačne srší dynamika. Tvary evokujú rýchlosť, pritom istú elegancie. Hlavne sú však vo svojej divokosti zároveň vyvážené - nebije sa predok so zadkom, ani interiér s exteriérom. Štýl auta je jednoznačný v každom detaile.

Vlnka k vlnke...sú na celom aute. Proste to auto je také. Všetko k sebe sedí, žiadny prvok nekričí a neprekáža. Ford, vidíš to?Takto sa robia divoké, a pritom elegantné tvary. Na Focuse by bolo treba ešte dosť dobre popracovať.

Nie že by som bol skalným zástancom takejto divočiny - dizajnu tohto auta možno vo veľkej miere vyčítať to, čo Fordom, podľa hesla "Všetkého veľa škodí". Hranami, líniami a dynamikou to na konzervatívnu Európu predsa len možno trošku prehnali. Ale aspoň je všetko pekne zladené, a je pre moje oko akési príjemnejšie ako zmienený Ford.

Európske auto z Kórey. Európske parametre, ázijský vzhľad. Komu sa nepáči, nech s poobhliadne inde. Možnosť voľby má každý.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Sklenick"
4. 6. 2011 10:15
povedené auto
po designové stránce se mi auto moc líbí, asi bych radši bral Cruze, Fluence rozhodně ne, velmi nudné auto. Podle mě i celkem slušný motor, i když by to chtělo asi něco slabšího pro šetřílky. Za 299 tisíc je to velmi levné, jenže klimatizaci v dnešní době dnes oželí málokdo, navíc aby to auto nějak vypadalo, chce to investovat již 399 tisíc. Nejvyšší výbava s koženými sedačkami? Podle mě nesmysl, leda že by bylo odvětrávané, jinak je to v létě peklo.
Rozbalit vlákno
0
7. 6. 2011 09:02
Výrobcům
aut došly pigmenty???? To je hrůza, co nové auto, to v bílé! Fakt už těm výrobcům musí hrabat, že se zhlédli v šejkovské módě! Nežijeme přeci všichni v Saudské Arábii, kde tato barva má své opodstatnění! Já si na autosalonu připadal jako v zimníkm království!
Rozbalit vlákno
0
7. 6. 2011 12:17
Tak to je BOMBA!
Moc povedené pro mě (i ostatní, téměř 80% zde dává za 1!!!), cena taky, dojmy z řízení dobré... Vycházející hvězda! K přečtení i DRIVE recenze v angl. : The RISING STAR: [odkaz] :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - HDR
7. 6. 2011 18:50
Dobre!
Vcelku sa mi to auticko pozdava! Je to mozno aj tym, ze som jazdil s Hyundai a tak nemam k nemu az take predsudky. i40 sa mi pritom vobec nepaci, ale toto by uslo. Chcelo by to ale poriadny turbobenzin. Urcite je to pekna kara, skodovka bude musiet s cenou dole alebo konecne vytiahnut tu Feliciu...
Rozbalit vlákno
0