"ve slovenské Trnavě" vyrabi francouzi Peugeoty. Kia ma postavenou fabriku v Ziline. Jako motoristicky novinar resp. ten, ktery pise na Auto.cz, bych se hanbou propadl napsat takovou ptakovinu. Je to diletantstvi, bohuzel.
I mistr tesař se někdy utne... :-! Já se na Ondru nezlobím. Ale nová Elantra se mi teda nelíbí. Předek je docela ucházející, nicméně bez jakéhokoliv nápadu a zadek je doslova tragický. Interiér docela pěkný. Zatím pro mne bohužel nejslabší člen nové rodiny Hyundai... :-(
Ta Elantra na obrazkoch sa v EU nebude nikdy predavat. Je urcena iba pre domaci korejsky trh, a na vyvoz do Sev.Ameriky. ;-) Tu bude v predaji od buduceho roka seriova verzia Arnejsu, kt. zastupi nielen tuto Elantru, ale naharadi zaroven aj Accent... ;-)
Marko, vďaka za info. Len mi prosímťa vysvetli, prečo sa nové Hyundai má volať Arnejs?? To je tragický názov. Pripomína mi to "HERNAJS" alebo eště skoršie "HAMPEJZ" >:-[] >:-[]
2 otázky na marka:
1/hernajs krucajs element je evidentně na platformě kie Ceed,
u dvojčat accent/rio zvolili takovou strategii, aby si ta auta nekonkurovala. myslíš marko, že u těchto větších aut tomu tak nebude?
2/hernajs krucajs element je hardtop. dokážou to převést do série (tuhost budky)? obávám se, že spíš nikoliv. ale kombík bez B-sloupků v naznačeném stylu by se mi pekelně zamlouval...
jinak 3 fotky ze silnice jsou k vidění přes idnes.cz (je tam odkaz), sem ho dávat nebudu, protože mi to pak nezobrazuje text příspěvku :no:
je to stylově naprosto čisté auto je bez jakýchkoliv asijských dozvuků :yes::yes::yes:
1.) ciastocne si asi konkurovat budu...a to preto, ze ani Hyundai ani Kia zatial nemaju vybudovany nejaky jasny charakter znacky. Podla planov HMC ma byt Kia sportovejsia, a Hyundai konzervativnejsia znacka. Doteraz to bolo uplatnovane velmi sporne...tie rozdiely tam neboli nijak markatne a hlavnym lakadlom bol u oboch znaciek pomer "value for money". Na oboch "nasich" korejcoch je ten rozdiel uz viditelnejsi. Kia ma mladistvy, sportovy vzhlad a Hyundai (aspon podla konceptu) sa zahrava so zlozitejsou designovou myslienkou a "tvari sa" sa serioznejsie. Takze ako pisem - ciastocne si sice konkurovat budu (obzvlast u zakaznikov, ktori pojdu vyslovene iba po kvalitnom, modernom a peknom aute, za co najnizsiu cenu...), ale to odlisenie je dost markantne. Auta su v charaktere designu dost ine: takze aj tie cielove skupiny budu povacsinou rozdielne.
2.) technicky by to urcite islo (ved take auta by sa uz dali najst aj teraz), ale je to dost drahe riesenie. A taketo "vystrelky" by sa premietli do ceny....co Hyundai urcite nechce. Konec-koncov tu je fotka serioveho auta (maskovana): [odkaz] resp.
Kdo má auto s automatem tak ví, že když zastaví v kopci a nechá zařazeno "D", auto zůstane stát na místě. A když přidá plyn, auto se rozjede. Když se tedy zastaví v kopci, auto i bez brždění necouvne a po přidání plynu se rozjede. Příjemná vlastnost automatů, usnadňující řízení. Takto se ale chovají asi auta všech výrobců, jen ne Hyundai. Ten se neudrží a začne couvat. Bylo by dobré, kdyby se ti packalové z Hyundaie naučili dělat pořádné převodovky! Když se mají dělat v Nošovicích - ať nemáme mezinárodní ostudu.