halt, kde dochází vlastní nápady, tam přichází inspirace konkurencí :-! Jakoby automobilky hledaly pořád ty samé typy designérů....zřejmě klonování :-):-)
He he, nemusia hladat, radovi dizajneri (nie Pininfaina a pod.) menia zamestnavatelov pravdepodobne kazdy rok. Taky Walter Silva - kde vsade je jeho vplyv? Alebo Martin Smith, dokoncil Zafiru a vrhol sa dokoncovacku pri S-Max/Galaxy.
ve statech by to mela byt konkurence pro BMW rady 5, tak uvidime jak se korejci vytahnou. Podle techniky, kterou by do toho mely vlozit to vypada na vic nez slibne vozidlo
že tohle auto nebude vyšší střední nýbrž luxusní třída (ve smyslu evropského dělení tříd). Pokud se nemýlím, tak cílem Hyundaie je vyrobit auto luxusem odpovídající Lexusu LS, který se bude prodávat za cenu Chrysleru 300 v plné plabě..
Dávám jim pár let a bude tu horko... Budou to mít ale sakra těžké - zejména co se chápání prestiže týče. Dokážu kousnout nové Hyu Coupé se zadním náhonem jako konkurenta dalších sporťáčků, mezi kterými by se dalo rozmýšlet. Ale odmítám uvažovat nad vyšší střední a výš při výběru luxusního sedanu.
a jedeeeeem, my kluci v Hyundai okopirujem co muzem. Vazne uz se probudte a prodavejte si ten korejskej hnus doma v Seoulu a USA, par jich venujte kamaradum ze severu ale necpete nam to do Evropy!!! :no:
Už se bavíme o první RWD platformě Hyundaie (a tedy i Kie) po několikáté, tak jen zopakuju, že kromě velkých sedanů ji skupina použije i pro svá první seriózně míněná sportovní kupé (nové Coupé-Tiburon a vůbec první podobné kupé od Kie [docela zajímavé povídání o něm tady: [odkaz] ]. Kromě jihokorejského trhu bude prvním trhem Genesis především USA...Evropa si nejspíš počká, až jak to v Americe dopadne, podobně jako si Hyundai napřed v US na trhu rok ozkoušel full-size SUV Veracruz a teprve teď se ho chystá vyslat přes vodu. Jelikož v US je skupina v budování pozitivní image dál než v Evropě, jsou americká média dost natěšená a dá se říct, že Genesis docela umetají cestu. Viz třeba Edmund's: [odkaz]
Pokud někoho zajímají informace přímo od výrobce (přesněji: Hyundai US), tady je odkaz na podstránku specifikací, ze které se můžete vrátit třeba na hodně zábavné obrázky nebo video aj. [odkaz] Hyundai vyvíjí Genesis už 4 roky, což je nejdéle ze všech jeho dosavadních modelů - není divu, když se tenhle projekt podaří, povystoupí Hyundai o jeden z vůbec nejtěžších schodů na své cestě od doby, kdy se se v polovině 90. let rozhodl přestat být laciným asijskýmn šidítkem.
Díky za příspěvek a za linky :yes: KIA je mi sympatičtější než mateřský Hyundai a na to jejich kupé jsem fakt moc zvědavý. Jak píšu ale výše, s tím prorážením do lux. segmentu to budou mít těžší. Chápu, že to nejdřív tlačí do US. Kopírují japonský model luxusních značek. Myšlení amíků je odlišné a mohou tam mít úspěch. Zejména když udělají lákavou cenovou nabídku.. jako že asi jo :-) Ale na starém kontinentě budou mít trable. Vždyť jen kolikrát potkáš Sonatu nebo XG? A to jsme o třídu níž... No, ale za takových 10-20 let...
Zdar a taky díky :yes: Taky mám Kiu raději než mámu Hyundai, jsou to takové těžko vysvětlitelné pocitové věci, asi to souvisí i s imho důslednějším a o něco zralejším designem Kie (a bude to gradovat). S tím vstupem do vyšších segmentů, přesněji řečeno mezi manažerské až luxusní sedany, to vidím podobně. V té kategorii jsou karty rozdané - značka a model přesně říkají, kam majitel (uživatel) společensky patří. Myslím si je toho Hyundai dobře vědomý a v téhle chvíli se soustředí na to, aby u sudích prošel s Genesis co nejlépe při hodnocení konstrukce, kvality, designu... čili, aby už snesl normální tvrdá měřítka a nebylo z toho jen takové to "na Korejce do docela ujde". A sudí si ho určitě vychutnají, takže lehké to nebude. Teprv pak může postupně budovat "společenskou image" a od Japonců víme, že to opravdu potrvá dlouho. Huyndai musí navíc i uvnitř firmy přestavět priority - sám si teď říká o konec jakékoli tolerance vůči "laciné značce", tak se na to musí taky připravit - u ostatních modelů a celkově v chování firmy.