Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai Genesis Coupé na českém trhu: GT za cenu GTI

Nové sportovní kupé se začalo prodávat v ČR za 769.990,-Kč. Má pohon zadních kol a bohatou výbavu.
Zpět na článek
15. 3. 2011 08:54
15. 3. 2011 09:31
15. 3. 2011 10:17
15. 3. 2011 10:58
15. 3. 2011 14:31
15. 3. 2011 09:58
neregistrovaný "maartinek"
15. 3. 2011 09:30
15. 3. 2011 09:36
15. 3. 2011 09:58
15. 3. 2011 11:27
15. 3. 2011 11:46
15. 3. 2011 12:43
15. 3. 2011 15:21
15. 3. 2011 18:29
15. 3. 2011 12:53
15. 3. 2011 11:36
15. 3. 2011 12:20
15. 3. 2011 13:24
15. 3. 2011 14:37
16. 3. 2011 09:26
16. 3. 2011 14:51
16. 3. 2011 15:00
15. 3. 2011 13:45
15. 3. 2011 14:31
15. 3. 2011 15:40
16. 3. 2011 00:37
16. 3. 2011 09:08
17. 3. 2011 06:43
15. 3. 2011 16:55
15. 3. 2011 21:51
16. 3. 2011 09:01
16. 3. 2011 10:53
16. 3. 2011 12:59
Avatar - CHerokee
15. 3. 2011 08:54
Pěkné ale
Vysoká spotřeba, chybí xenony a navigace a je to Hujdaj...to jsou dost velké minusy. Ale designově pěkné auto.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Ji/Ri
15. 3. 2011 09:31
Re: Pěkné ale
Ty zas meleš prosimtě. Vysoká spotřeba? Oni to napsali reálně, ne jen papírově, jak si začínáme zvykat. Chybí navigace? ...k čemu, když dneska ji koupíš za pakatel.... s těmi xenony souhlas,jsou bezpečnější při jízdě. A pokud se ti zdá vysoká spotřeba u auta, které je i na zábavu, tak si kup litrového chrochtáka a budeš jezdit za 5. ;-) >:D >:-[]
Avatar - CHerokee
15. 3. 2011 09:38
Re: Pěkné ale
Měl jsem třílitr a jezdil za necelých 7 litrů. Teď mám objednaný 3,5 litr a spotřeba udávaní je 7,1 tak jsem zvědavý jak to bude vypadat. 10 litrů je spotřeba dnes pro V8 a ne V4
Avatar - KANKUNEN
15. 3. 2011 10:13
Re: Pěkné ale
Já mám dvoulitr benzín a jezdím za 5,2.
15. 3. 2011 10:16
Re: Pěkné ale
ja mam 3.0i a jazdim za 11-14 , jazdu si uzivam a neriesim spotrebu. Ked budem chciet spotrebu kupim si 1,6 TDI a nie 3,5 liter
Avatar - positivemind
15. 3. 2011 14:06
Re: Pěkné ale
Ja mam petilitr a jezdim za 18 :-)
15. 3. 2011 20:18
Re: Pěkné ale
já mám pětadvacetilitr třicetiválec se 120 ventily pětkrát čiplej a jezdím za 3,5L naturalu na 100 mil
Avatar - positivemind
15. 3. 2011 21:38
Re: Pěkné ale
Ty bláho :-! :yes:

Já mám ještě Abrams s turbínou a ten mi jezdí na všechno, co do toho naleju >:D
15. 3. 2011 14:09
Re: Pěkné ale
Jeste pridej tu o Cervene Karkulce :)Dvoulitr za 5,2? nenech se vysmat, to neni ani papirova spotreba, ani fyzikalne to nejde :-) P*del dobra, pritlac dva litry a mozna ti to tu nekdo sezere, ale tohle je dobra pohadka teda :-)
15. 3. 2011 10:17
Re: Pěkné ale
Leda tak v nafte a pri rychlosti 80km/h. Jinak si vymyslis.
Avatar - Barrichello
15. 3. 2011 10:21
Re: Pěkné ale
Já jezil s 2,7 V6 DOHC 203 HP za 8,8 průměr.
A to to mělo starej 4st. automat a poh.hmt. 1500 kg.

Podíl cca 35% město 40% dálnice a zbytek okresky. Prům. spotřeba za cca 15tis km.

Tak proč by to s novým V6 pod 8 nešlo....
15. 3. 2011 10:58
Re: Pěkné ale
Neslo, protoze i tvoje spotreba je na same hranici.

Samozrejme, zalezi na mnoha faktorech (mimo jine hmotnost, kterou ty mas dost nizkou), ale palubni PC je jedna vec a realita druha.

Zkuste si panove nekdy odkladat uctenky za tankovani nekolik tisic km a pak si spocitejte, kolik vam to bere. Budete prekvapeni.
Mam podezreni, ze to je dalsi trik automobilek ke snizeni spotreby. Do toho je tlaci eurourednik, takze se OK.

Jsou lidi, kteri udavaji nejnizsi spotrebu sveho auta, aby se jim deht-kamaradi nesmali. Na druhou stranu jsou i taci (prispevek pred tebou), kteri napisou pravdu a stoji si za ni, stejne tak ja. Zere mi to "hodne" a nemenil bych ani za svet.
Avatar - Barrichello
15. 3. 2011 11:12
Re: Pěkné ale
Podle mě to +/- odpovídalo, tedy co ukazoval PP a to co byla realita zjištěná výpočty.
Ono už je fuk zda 8,8 nebo 9,1, prostě za 9 litrů to jezdit umělo.
Vesnice sem dodržoval 50, okresky 90, dálnice jak kdy :o))
15. 3. 2011 11:38
Re: Pěkné ale
100% suhlas
ja mam na BC 7,3L a realna je presne 8L, po vypocitani spotreby podla tankovania (po 15 000km)
zatial som sa nestretol s BC ktory by ukazoval viac ako spotreba.
suhlasim, ze to je dalsi z "tahov" automobiliek
Avatar - positivemind
15. 3. 2011 14:07
Re: Pěkné ale
Takže SLK bude 350? Chválím, skvělej výběr :-!
Avatar - Flai
15. 3. 2011 14:31
Re: Pěkné ale
1,4 atm.benzín 7,5 spiš 8l ;-)
29. 3. 2011 21:06
Re: Pěkné ale
Vsetkym tu pritomnym doporucujem pockat na viac testov europskych casopisov. V amerike sa Genesis coupé, limuzina a Equus predava fantasticky a lepsie ako nemecke premiove znacky.

Mam 2 testy 3,8 V6, kde su prekonane udaje vyrobcu o zrychleni a Genesis deklasoval (vyraz pouzil nemecky casopis Sport Auto). A tu hovorime o autach drahsich o 21 az 31000 Euro. Samozrejme Audi TT je mensie, o 100 kg lahsie a ma 4x4.

[odkaz]

A tu su pre lepsie porovnanie hodnoty 335i Coupé - cas na kolo, brzdy po 10 brzdeni zo 100 km/h a 200 km/h su horsie ako Genesis.

[odkaz]

Druhy test je v holandcine, kde na konci videa ukazuju tabulku plusy/minusy - obidve auta ich maju rovnako, pricom diskutujuci su prekvapeni ako dobre Genesis dopadol. Rozdiel v cene je viac ako 15 000 Euro.

[odkaz]

Rozpraval som sa z predajcami Hyundai, co Genesisa coupé maju a tvrdia, ze s tym autom si jednoznacne treba zajazdit. Ja pre nich to bolo po prvej jazde velke prekvapenie. Podla testov ma vynikajuce a voci fadingu odolne brzdy a slusne stabilny podvozok. Na svete je urcite 1000 lepsich sportiakov, maloktory vsak ponuka tolko za tak malo (naviac slovenska cena je siroko daleko najlepsia). Taktiez spotreba v teste nemeckeho Sport Auta vychadza nizsia oproti lahsiemu TT a 3,0 biturbo BMW!!!!

Na to ze Hyundai bez akejkolvek historie a image postavil svoju prvu 300 konovu zadokolku je to zatial uspech - uvidime ako sa bude zlepsovat pri modifikacii a novej generacii.

Drzim Hyundaiu palce - je mi velmi sympaticka ich snaha zbavit sa dlhorocnej nalepky "lacny korejsky smejd".

Ze vraj na autosalone v BA v aprili budu mat aj Genesis coupé a Genesis limuzinu - tu som este nazivo nevidel.
15. 3. 2011 09:10
Inu ale dobře On
No tak to se podívejme. Před pár lety ještě socka v hadru. Kdo jezdil Hyundai byl v podstatě za outsidera společnosti. A teď - byť zatím jen teoreticky se blíží zajímavý "sporťáček". O designu můžeme diskutovat - špička to tedy úplně není, ale hnus velebnosti v žádném případě také ne. Nenadchne a nenechá bez dechu, ale neurazí. Vnitřek - pravda - také netrpí na Top End, ale co by mělo zajímat řidiče jsou fakta o motoru a zadnííííí náááprava - tedy ta hnaná. A tady by mne zajímalo - a ze srdce jim to, klukům korejským, přeji, aby se jim podařilo naladit podvozek tak, aby to vzalo za srdce každého, kdo si řízení chce užít. Na tom se dá hodně získat a zkazit. Silný skoro čtyřlitřík a jeho cenovka, je hodně sympatickým počinem. Teď ještě to naladění a bude to zajímavá hračka. A zcela upřímně - přeji jim, aby jim to vyšlo. Miluju podceňované outsidery, kteří vytřou nabubřelcům sítnice.............
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "maartinek"
15. 3. 2011 09:58
Re: Inu ale dobře On
Hahaa, nazdar Ozi
Hele, my máme doma náhodou jako druhý auto Hyundaie S-Coupe z roku 94 s jednapětkou pod kapotou a jako outsider s nim moc nepřipadám. Asi neřeknu, kdyby to byla nějaká Lantra >:D
Nicméně tenhle kousek je fakt šik. Zadní náhon s LSDéčkem a relativně dostačující výkon slibují zajímavé svezení. Uvidíme ale až v nějakém testu, jaké je naladění podvozku a jestli Brembo brzdy brzdí stejně dobře jako u Imprezy >:D
15. 3. 2011 10:14
Re: Inu ale dobře On
jojo eskupecko s jednapetkou v turbu bylo moje prvni auto na takovy to prvni pulrocni, rocni vyjezdeni... a vzpominam na nej moc rad, bylo to zivy, clovek sedel prijemne nizko... tech protahlejch obliceju, ze je naprasil olitanej korejec... jeste ted se smeju:)
15. 3. 2011 09:30
projel jsem
nedávno U.S. verzi (3,8) a mám z toho pozitivní pocity... rozhodně od toho nečekejte supersport.. ale spíš příjemný GTčko s trochou sportovních genů... z mýho pohledu konkurent 407coupé a Laguna coupé... jako bonus oproti nim nabízí pohon zadních kol a sportovnější tvář... Z těchhle tří bych určitě volil Hyundai...akorát pocit z interiéru je docela ve prospěch laguny.. Genesis s lagunovskym interiérkem by byla jiná paráda... :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - strýček BOB
15. 3. 2011 09:30
Jedéém, kucí...
Nikdy bych se nechtěl dožít toho, abych otevřel garáž a juknul na mě tento Huyndai, ovšem s pohonem té správné nápravy, bože >:-[] Raději cokoliv s předohrabem, ale s pocitem, že se po otevření garáže nepozvracím. Raději cokoliv s předhorabem, ale s pocitem, že se budu těšit na každý slunečný víkend kdy usednu do vkusného kokpitu a srovnám zpětný... :yes:
Rozbalit vlákno
3
15. 3. 2011 10:45
Re: Jedéém, kucí...
přesně tak...ale pouze za 830 tis.... >:D
Avatar - bubucci
15. 3. 2011 15:46
Re: Jedéém, kucí...
Jestli se nechceš po ránu pozvracet, nedívej se do zrcadla... A jestli se ti takové auto hnusí, tak to ani nechci vědět co máš v garáži. Opět zcela zaslouženě za tvůj názor :no: :no: :no:
Avatar - GM.rja
15. 3. 2011 22:53
Re: Jedéém, kucí...
... a sterilní folxfágen by asi nevadil, že ???
Avatar - Ji/Ri
15. 3. 2011 09:36
ZA CENU GTI
Proto se tu GTI už moc neobjevuje v poslední době. Voni nám ho prodali za Hjundajku. :'-( Prodali GTI, ti parchantiiiiii >:D
Rozbalit vlákno
1
15. 3. 2011 10:47
Re: ZA CENU GTI
Kdyby se tu GTI objevil a údělal tu opět své estrádní vystoupenío tom že je golf lepší.......já bych mu snad dnes musel dát palec nahoru...až se za to stydím... :-)
Avatar - Barrichello
15. 3. 2011 09:36
Za cenu té V6 už jde sehnat nový Mustang či Camaro
a to je zas jiné kafe.
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
19
Avatar - CHerokee
15. 3. 2011 09:42
Re: Za cenu té V6 už jde sehnat nový Mustang či Camaro
Tak to je pravda. Hodně dobré ceny. Když jsem se na ta auta ptal v Impextě v Ostravě, tak chtěli přes milion za V8 Mustang a to mi zas přišlo moc.
Avatar - Katikakus
15. 3. 2011 09:46
Re: Za cenu té V6 už jde sehnat nový Mustang či Camaro
No jo, porad je to ale srovnani predvadecka/ojetina vs. nove auto.
Avatar - Barrichello
15. 3. 2011 09:49
Re: Za cenu té V6 už jde sehnat nový Mustang či Camaro
Ee, za tu cenu můžeš mít funglovku ze států či kanady, tohle sou jen konkrétní příklady, ale není problém dovoz funglovky ze států a můžeš si vybrat i barvu atd.
Vůbec to nemusí být skladovka co tady leží někde u prodejce.
Avatar - Barrichello
15. 3. 2011 09:47
Re: Za cenu té V6 už jde sehnat nový Mustang či Camaro
No V8 je dražší. To je logické.
Avatar - CHerokee
15. 3. 2011 09:59
Re: Za cenu té V6 už jde sehnat nový Mustang či Camaro
Camaro V6 Rok Výroby: 2009 Barva: stříbrná metalíza Palivo: benzín Stav Tachometru: 200 km

691.666,- Kč bez DPH to zas tak dobrá nabídka není. Nové budou chtít milion.

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - Barrichello
15. 3. 2011 10:04
Re: Za cenu té V6 už jde sehnat nový Mustang či Camaro
No jo, Impexta ještě doprodává starý modely.
Tady máš funglovku na objednávku
[odkaz]

Za mega je V8
[odkaz]
Avatar - CHerokee
15. 3. 2011 10:13
Re: Za cenu té V6 už jde sehnat nový Mustang či Camaro
Koukám dobré ceny. Škoda, že to mám z ruky. Mi se asi nejvíce líbí Mustang :-). Určitě lepší než Hujdaj
Avatar - Barrichello
15. 3. 2011 10:17
Re: Za cenu té V6 už jde sehnat nový Mustang či Camaro
Mustang je legenda no.

Jinak myslím že za podobný prachy bude i Challenger 3,6 V6 Pentastar, neb za 950 je HEMI a za cca 1,2-1,3 míče je nový SRT8 s 6,4 V8 a 470 HP.

Takže 3,6ka by neměla být dražší jak těch 840 počítám.
Navíc baští i E85. (je to tovární FlexFuel).
Výkon 305 HP
15. 3. 2011 18:46
Re: Za cenu té V6 už jde sehnat nový Mustang či Camaro
Nedávno jsem v Praze viděl E85 za 48 nebo 50 kč za litr. Jsem se mohl potrhat smíchy >:D
15. 3. 2011 20:36
Re: Za cenu té V6 už jde sehnat nový Mustang či Camaro
A kde si ju videl? Ja tankujem E85 od 23.90 do 25.50.
15. 3. 2011 23:07
Re: Za cenu té V6 už jde sehnat nový Mustang či Camaro
Jo, to jsou normální ceny. Teď ho snad vídám za 26. Už to není aktuální, jen jsem to sem dal pro zasmátí, aby bylo vidět, za co to taky někdo nabídne. Suverénně nejdražší E85 v celé republice.
16. 3. 2011 08:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
16. 3. 2011 10:57
Re: Za cenu té V6 už jde sehnat nový Mustang či Camaro
Tak tos viděl špatně no, běžne stojí 24 kaček litr.
Asi pumpa která je trošku mimo.
15. 3. 2011 10:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 3. 2011 20:14
Re: Za cenu té V6 už jde sehnat nový Mustang či Camaro
No ale co je lepší?Zábavnější bude Genesis coupe,má lepší akcelelerace a hlavně jízdní vlastnosti,příčné zrychlení 0,92g ,Mustang,ani Camaro se nechytají.
Tyto auta jsou spíše pro zábavu.[odkaz]
15. 3. 2011 23:05
Re: Za cenu té V6 už jde sehnat nový Mustang či Camaro
U američanů je všeobecně známo, že pokud se nejedná o top verze, tak výkony motorů jsou poddimenzované. Takže musíš brát v potaz, že Genesis byl narozdíl od konkurečních aut v top verzi ;-)

Spíš nahoď jak je na tom Genesis s japonskou a evropskou konkurencí, tam už to tak veselý nebude...
Avatar - Barrichello
16. 3. 2011 11:06
Re: Za cenu té V6 už jde sehnat nový Mustang či Camaro
Jak může mít Genesis lepší zrychlení když Mustang má 5,2 s??
To teda fakt nevím....
[odkaz]

V tom testu co máš ty jim vychází nějak jiný hodnoty než v tom testu Mustangu, takže to maj hoši volaké pomotané....

Výkony poddimenozvané?
Vždyt sou lepší či stejné jak u Hyundai - Huyndai má 303 HP a challenger 3,6 V6 má 305, Mustang V6 má taky 305 a Camaro V6 dokonce 310.
16. 3. 2011 15:45
Re: Za cenu té V6 už jde sehnat nový Mustang či Camaro
Já ty testy nepsal,takže ti to nevysvětlím.No každopádně je to zajímavé a dá se vůbec věřit testům?Pokaždé jiné udaje?
Ano podle tohoto testu má zase Genesis horší akceleraci než Mustang v tvém odkazu.[odkaz]
Ale není to špatné.
At´si vybereš kterékoliv tak zřejmě nejde šlápnout vedle.
Avatar - Barrichello
17. 3. 2011 09:38
Re: Za cenu té V6 už jde sehnat nový Mustang či Camaro
Zkusím se pdoívat na jiný test nebo na oficiální údaje, ale je fakt že mě to zarazilo, stejný auta a poměrně jiný údaje ve zrychlení no, to není moc profesionální.

Hm tak to by se člověk po - autoblog uvádí 5,5 [odkaz]

Tady maj taky 5,1 [odkaz]

Tady zas 5,6 [odkaz]

No každopádně by to zrychlení mělo být pod 6 sekund, takže lepší jak Hyundai tady pro evropu. :yes:
15. 3. 2011 09:38
Cenova dzungla...
To je zvlastne, ako nasadzuju importeri cenu: V CR stoji verzia s V6/manualom 829990Kc, na SK stoji ta ista verzia 29243€, co je pri kurze 1:24.335 (z webu CNB) ~711628Kc. Vybava je pritom rovnaka. Usetrit vyse sto litrov, to by sa vam oplatilo ist to auto kupit na Slovensko! :-)

Mimochodom, ~700tisic Kc za verziu V6/223kW je naozaj velmi dobra cena. Prakticky bez konkurencie. Auto s podobnymi parametrami za podobnu cenu na trhu ani nevidim...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - CHerokee
15. 3. 2011 09:43
Re: Cenova dzungla...
To je opravdu velký rozdíl....
Avatar - Barrichello
15. 3. 2011 09:47
Re: Cenova dzungla...
Jo 700 je dobrá cena, ale tady stojí 830/870 a za to už je Mustang a Camaro.
A nemluvě o tom, že když si vyřídíš papíry sám, tak se s nimi dostaneš rovněž pod 800 tisíc....

Hyundayi se sympaticky snaží, všechna čest.
Ale i tak maj pořád tyto dva modely poněkud lepší "zvuk a renomé" než kupé od Hyundaie.
Navíc maj i lepší litrový výkon a lepší zrychlení a ted se podržte dokonce i srovnatelnou spotřebu.
16. 3. 2011 08:22
Re: Cenova dzungla...
Litrový výkon je cca stejný a Mustanga nebo Camaro musíte dovézt z USA.
Ovšem máte pravdu, že mají úplně jiné renomé a tradici než Hund.
Co se ceny týká, ta stávající je cena za "novinku v Evropě", takže časem půjde jistě dolů - odhaduji cca o 100-150 tisíc.
Avatar - Barrichello
16. 3. 2011 11:11
Re: Cenova dzungla...
No jasně, ale dovoz není problém. Ani přihlášení, to ti ty firmy vyřídí sami.

A bavili sme se tu aktuální ceně, ne co bude za 2 roky.
17. 3. 2011 06:40
Re: Cenova dzungla...
OK, jenom naznačuju jasný vývoj.
Vím, že teď je to takhle, jak píšeš.
Avatar - Barrichello
17. 3. 2011 09:39
Re: Cenova dzungla...
No tak to pak jo.
Za dva roky uvidíme. >:D
Avatar - igor77
15. 3. 2011 09:58
příliš
velký auto za velký peníze :yes:
Rozbalit vlákno
0
15. 3. 2011 10:16
Hyundai Genesis
Pokud budu chtít auto na dojetí z "A" do "B" , klidně si Hyundai koupím. Pokud budu chtít auto pro radost, sáhnu raději za tu cenu po mírně jeté prémiové značce. Hyundai mi jako sportovní auto prostě nesedí.
Rozbalit vlákno
3
15. 3. 2011 10:59
Re: Hyundai Genesis
To nechapu... pokud se to auto ukaze jako schopne a bude svymi vlastnostmi konkurovat zavedenym premiovym ojetinam, tak bych rekl, ze uz je to z tve strany jenom "póza" džordži ;-)
Taky mam kamarady, kteri radsi premiovky z Áček, než "nový" průměr z Koree... to by člověk neřekl, jak to pak zahýbe s jedincovým sebevědomím - specialne hlasky typu, tohle auto tehdy stalo pres milion :-) tím si ovšem prošel asi každý ;-)
15. 3. 2011 12:40
Re: Hyundai Genesis
Ono je to v servisu přejde...dobrý den pane, tak jsme vám udělali malou prohlídku, vyměnili spotřebák, prosím 70 tisíc.
16. 3. 2011 08:33
Re: Hyundai Genesis
Zrovna tenhle Hund bych si na pouhý přesun A->B nekupoval. To je už kára pro radost se zadohrabem. Na přesun sem-tam je např. i40, Toyota Avensis, nebo třeba VW Passat.
15. 3. 2011 10:16
Mě to přijde
jako taková asijská universální hnědá omáčka. Kdyby na to nalepili jakýkoliv znak jiné japonské/korejské automobilky, tak nic nepoznám. Charisma 0.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Blue Sun
15. 3. 2011 10:56
Re: Mě to přijde
No, mně to naopak přijde jako jasný Hyundai, tvarově hezky navazuje na dávné S-coupé a Tiburon. Líbilo by se mi i něco menšího v podobné linii, jako nástupce Coupé/Tiburon...
15. 3. 2011 10:53
Do Evropy přes Ameriku: příběh na pokračování
Tohle samozřejmě není drtič prodejů a nikdy nebude. V USA - defakto v domovině Genesis - se sedanu i kupé prodává aktuálně měsíčně asi 2400 kusů, v roce prvním roce prodejů 2008 to bylo něco přes 1000 měsíčně. V porovnání s běžnými modely střední třídy je to zlomek, ale u Hyundaie jsou s těmi čísly nadmíru spokojeni: Genesis jim nevydělává masovým odbytem, ale posilováním image značky. Je dost pravděpodobné, že se i díky němu podařilo tak razantně prosadit na US trhu novou Sonatu a Elantru. Pár měsíců před tím, než na evropský trh dorazí i40, má uvedení Genesis kupé podle mě přesně tuto logiku.

O designu Genesis už jsme tu vedli řeč několikrát. Já jen zopakuju svůj názor: Genesis je z hlediska současného stavu designu Hyundaie o generaci zpátky, patří do éry Joela Piaskowského, který napřed emigroval k Mercedesu a loni odtamtud přešel k americkému Fordu jako šéf designu exteriérů (takže od "fluidic sculpture" do kinetické náruče "new edge", o cihlu vedle... těšte se, fordomilci). Právě od Piaskowského trochu formelínového modelování už se Hyundai aktuálně vzdaluje - ale na druhé straně třeba Piaskowského studie Helion imho prospěla úvahám o konečné podobě Velosteru. Uvidíme, jestli a co provede s další generací Genesis ex-Opel Phillip Zak a jeho kolegové. Samozřejmě, pokud se Genesis a Equus opravdu vydělí z Hyundaie jako jejich prémiová marka, bude se to muset projevit i na zřetelném odlišení designu.
Rozbalit vlákno
0
15. 3. 2011 11:13
Super auto, akorat ze v CR opet predrazene
Ja myslim, ze GC s V6 za 29 243 eur nema vubec zadnou konkurenci.
Kupe s motorem podelne, zadnim nahonem a slusnym V6 za 720 000 kc je proste parada.

To ze tady stoji o 4 - 5 tisic eur vic me nechava naprosto klidnym. Vetsinu veci kupuju za realnou svetovou trzni cenu, nikoli za ceskou potazmo evropskou.
Rozbalit vlákno
0
15. 3. 2011 11:27
Porovnanie
Akurát som dočítal Autobild. Autor článku tiež zrejme nemá rád Hyundai, aby mohol Genesis strhať, tak ho v teste porovnával s A5... :*)
Rozbalit vlákno
15
15. 3. 2011 11:46
Re: Porovnanie
Hod sem link, ja bych si to rad precetl. Bavi me cist kvazi testy aut z uplne jinych cenovych kategorii od zamindrakovanych redaktoru. Predokolova A5 2.0T stoji 970 tisic oproti zadokolce za 670 tisic.
15. 3. 2011 12:43
Re: Porovnanie
Nuz, neviem ako autor, ale uz len ten fakt ze ho napadlo porovnat Genesis s Audi A5 je pre Hyundai velkou poctou. A co sa tyka vysledku, no ako to asi tak mohlo dopadnut, vsakano...
Avatar - iudex
15. 3. 2011 15:21
Re: Porovnanie
Presne tak, len akceptovanie tézy, že Genesis je konkurentom A5 je pre Hyundai úspech.
15. 3. 2011 18:29
Re: Porovnanie
Pro základní a holou A5. Na Evropském trhu není mnoho konkurentů, takže je těžké vyhýbat se prémii.
15. 3. 2011 12:53
Re: Porovnanie
A s čím by si ho porovnával ty, když je tohle auto v podstatě na konci potravinovýho řetězce?
15. 3. 2011 13:04
Re: Porovnanie
Treba s 3er Coupe nebo RX8.
Sice je to taky premie, ale aspon zadohrab a konstrukcne starsi auto. RX8 je filosofii podobna.
Avatar - iudex
15. 3. 2011 15:27
Re: Genesis versus Audi A5
Len pre zaujímavosť, v teste zdôrazňovali, že hoci je A5 o 9000 eur drahšie, ten príplatok za to stojí (29900 eur vs. 39000 eur). U nás stojí V6 menej, ako v Nemecku 2,0 (29243 eur za V6 u nás vs. 29900 za 2,0T v DE), o 2,0 nehovoriac a cenový rozdiel oproti Audi je tak väčší.
Avatar - white label
15. 3. 2011 17:08
Re: Genesis versus Audi A5
Nevíte někdo, proč má Hyundai při zcela srovnatelném výkonu a hmotnosti maximálku jen 222 a A5 250??? To mám o tolik horší aerodynamiku?
Ve zrychlení je taky hrozně velký rozdíl v neprospěch Hyundaie (0,9 s), přitom v pružnosti je Hyundai naopak lepší???
15. 3. 2011 18:12
Re: Genesis versus Audi A5
K dvoulitru: Příslovečný pudl bude v průběhu a točivém momentu. Motor Hyundaie má maximum výkonu ve vysokých otáčkách, maximální točivý moment má o zhruba 50 Nm nižší, začíná mu ve vyšších otáčkách a prakticky hned za maximem padá. TFSI má větší točivý moment, má ho níž a jeho průběh je plochý.

Audi může mít mnohem delší převody, protože má v nízkých otáčkách jak točivý moment, tak výkon a s rostoucími otáčkami o ně nepřichází, tedy má vysokou maximální rychlost. Hyundai má kratší převody (což už z principu znamená nižší maximální rychlost při stejných otáčkách), ale hlavně s rostoucí rychlostí (otáčkami motoru) ztrácí celkem rychle točivý moment, a tedy i schopnost zrychlovat.

Delší převody by pak vysvětlily horší pružné zrychlení a o 2 litry lepší reálnou spotřebu v případě Audi.

Na první pohled to mohou být porovnatelné motory, ale on je důvod, proč 2.0 TFSI získal cenu motor roku několikrát v řadě ve své kategorii. Nebe a dudy.
Avatar - white label
15. 3. 2011 21:37
Re: Genesis versus Audi A5
To má logiku, jen ty důsledky jsou až nečekaně výrazné...
15. 3. 2011 23:00
Re: Genesis versus Audi A5
Vem si, že ve 130 km/h TFSI v A5 točí o 1000 otáček méně. 2400 a 3400 je v téhle třídě ohromný rozdíl - 3400 je blíž dýchavičné 1.6 než kvalitnímu přeplňovanému dvoulitru.

TFSI je klasický motor Audi. Plochá charakteristika s maximy v nízkých otáčkách. Není tak hravý, ale je to dobrý cesťák s dostatečnou výkonovou rezervou.

Jak jsem ti to tak sepisoval, tak mi čím dál tím víc tenhle motor připadal jako ukázkové diletantství. Minimálně vedle TFSI. Ani nechci pomyslet, jak bude vypadat vedle nové 28i.
16. 3. 2011 15:54
Re: Genesis versus Audi A5
A když je TSI tak skvělý proč za těch 8 litrů jich jezdí tak málo.[odkaz]
Ta spotřeba u A5-ky je pěkně podhodnocená.
No tak dá se pak takovým testům věřit?Mohu a nemusím.Zrovna tak ty nemusíš věřit tomuto testu:[odkaz]
Všimni si akcelerace z 0 na 60mph čili 96km/h za 6,8s.To zvýšení o 4km/h trvá dalších 1,2s.?
Každý si to může přebrat jak chce,každopádně papír snese dost...
16. 3. 2011 19:30
Re: Genesis versus Audi A5
Dívej se a breč [odkaz] . Já zpravidla nevěřím ničemu jinému než vlastním zkušenostem. Ale tohle rozhodně nevypadá jako průběh motoru na špičce třídy, kterým 2.0 TFSI je (nebo minimálně bylo do příchodu 28i). Třeba v pružném zrychlení A5 propadla, protože potřebovala mít zařazeno o stupeň, nebo dva níž. A řekl jsem něco ve smyslu, že je to nefér? Test je test, data jsou data.

Že je TFSI náchylné na jízdní režim je známá věc. Zde očividně tester jezdil spíš úsporně a každý, kdo s ním jel, ví, že to jde. Tam se pak projeví krátké převody, které nejen že zabíjí maximálku, snižují hlukový komfort v kabině, ale také zvedají spotřebu. Průběh motoru a převodové poměry jsou fakta, která nemůžeš zpochybnit.

Motory v dnešní době bývají většinou přeplňované právě kvůli vyhlazení průběhu točivého momentu, aby táhly uniformě. To tu nevidím. Proto mluvím o diletantství.

Mimochodem, Audi udává kombinovanou spotřebu 6.4, AB naměřil 8, což vůbec není lichotivé pro Audi. Ale pořád je to o 1.9 litru méně, než u Hyundaie, který má papírovou 9.5.
16. 3. 2011 20:38
Re: Genesis versus Audi A5
Tak nevím,proč brečet.Dovedeš mi také vysvětlit,proč je oficiálně udaváné zrychlení Genesisu z 0-96km/h pod 7s. přesně 6,8s. a z 0-100km/h 8s.???
Jseš si jistý že u Genesisu bude také takový rozdíl spotřeby udávané a reálné jako u A5?Proč?Jel jsi s tím?Moc neznámých.Jasnovidectví?
Mimochodem spotřeba je závislá na velikosti točivého momentu.
Průběh točivého momentu mezi otáčkámi x-y si také nepředstavuj stále na maximální hodnotě.Ve skutečnosti bývají často mezi těmito otáčkami nižší.
Motor Hyundae pochází ze společného vývoje GEMA,u Mitsubishi také nemá nijak zvlášt katastrofickou spotřebu jen řekl bych odpovídající výkonu.
S Audi A5 jezdí většina za 9,7l/100km u Genesisu to zatím nevíme.Tak uvidíme.U A5 je to opravdu silně podhodnocené,neměli by spíše brečet oni?
Avatar - dicky
15. 3. 2011 11:36
coupe
Tak proc ne cena treba jeste pujde dolu-slevy a zaklad tam je klasicky motor podel a pohon zadnich kol tak jak to ma byt
i kdyz je to z koreje stale lepsi nez nejake davani a nacpani motoru na pric kdy jedno kolo je zatizene vic a druhe min
klasika je klasika motor podel a zadni kola.
A to ze se do toho pustili korejci tak jak to ma byt panove vsechna cest
vzhled predku je namet k diskuzi ale to vzdy u jejich aut
Rozbalit vlákno
0
15. 3. 2011 12:20
no tie vykony
podla mna cele to auto pripomina jeden alebo viac japonskych a za dalsie, ma to 300PS a ide len 240? A za 6,4s? Ved to je otras, je tam vobec ten vykon? Alebo to vazi 2,5tony a aerodynamiku autobusu? Je to cele len pre tu klientelu, ktora sa ulakomi a chce usetrit peniaze na zlom mieste...tak ako vsetky korejce
Rozbalit vlákno
15
15. 3. 2011 12:39
Re: no tie vykony
A co, ze to ma malou akceleraci? Hlavni je fun faktor.
Alfa 75 1.8TS taky není žádnej sprinter a přesto si v ní člověk užije daleko víc, než v dnešních Méganech RS, Golfech GTI a jim podobných. A proč? Protože zadní náhon.
Avatar - white label
15. 3. 2011 16:57
Re: no tie vykony
Nic neplatí obecně, ani tohle (petrolheadské) dogma. Zrovna Megan/Clio RS můžou mít lepší fun faktor, než leckerá zadokolka, viz srovnávací testy zábavnosti aut, kde právě tyto vozy porážejí i mnohem dražší zadokolky.
Kdysi u nás populární "žigulík" bylo auto s naprostým antifunfaktorem,a to i přes zadní náhon, proti němu byl i Favorit (s předkem) "extrafuncar"... >:-[]
15. 3. 2011 18:49
Re: no tie vykony
Jo, Renaultsporty jsou téměř bez výjimky naprostá špička. Jenže jsou zábavné jen z pohledu moderních vozů, pokud se to vezme do důsledku, daleko víc se vyřádim ve dvacetiletý popelnici se dvoulitrem a bez serva. Jako auto pro běžné ježdění by taková E30 nebo 75 neobstály, na víkend podle mě snad nemají rozumnou konkurenci. Ostatně hned vedle je článek o CR-Xku, došli tam k podobným závěrům. :-)

Tak žigul je kapitola sama pro sebe >:-[]
Avatar - Barrichello
15. 3. 2011 12:43
Re: no tie vykony
Je to pro toho kdo si chci užít svižné svezení a nepotřebuje s tím nutně závodit.

Pokud ti ale jde o co nejlepší hodnoty za co nejméně peněz, tak Mustang 3,7 V6 to dělá za 5,2 s (stovku).
Takže potom jasná volba :yes:
15. 3. 2011 12:55
Re: no tie vykony
Audi A5 s motorom 3.2FSI/265ps zrychli 0-100 tiez za 6.4s. Lenze s nahonom na prednu napravu, co sa pri akceleracii predsa len lahsie zvlada...

Ono 300 koni len na zadnej naprave, to nie je ziadna sranda. Vyzaduje si to "trosku" viac nez len slapnut na plyn. Ale o tom ty nic nevies...
Avatar - Barrichello
15. 3. 2011 13:18
Re: no tie vykony
Dnes v době ASR, ESP atd. to není vůbec problém.
Imho mam na zadní nápravě 350 HP a rozjíždí se to tak jak chceš. žádný hrabání na každý křižovatce se fakt nekoná, pokud se tak rozjíždět skutečně nechceš.
Avatar - white label
15. 3. 2011 16:49
Re: no tie vykony
Je to přesně naopak. 300 PS při akceleraci z O-100 rozhodně snáz přenese zadek, než předek... ;-)
Avatar - Blue Sun
15. 3. 2011 12:57
Re: no tie vykony
Zjevně jsi vůbec nepochopil smysl aut kategorie GT. Zkus si o tom něco nastudovat, třeba příště takové příspěvky psát nebudeš.
15. 3. 2011 16:02
Re: no tie vykony
trieda GT - auto s ktorym mam skusenosti a je to len skoro obycajny zlty peugeot 406 coupe 3.0V6 - o 100PS menej ako hjundaj a nejaku sekundu horsie zrychlenie a vyssia maximalka - to si myslel? Lancia Kappa Coupe? To si myslel? Alebo maserati? Jaguar? Aston? Trieda GT by mala byt vyhradena pre ine znacky a nie korejce upachtene...A to som trochu pomiesal jablka s hruskami...
Takze najprv ty studuj!!!
Avatar - Blue Sun
15. 3. 2011 17:25
Re: no tie vykony
Ten Peugeot je taky o pár stovek kilo lehčí a o desítku let starší, přinejmenším. Totéž Kappa. Nehledě na to, že maximální rychlost je na 240 km/h omezena elektronicky. To ale papíroví hltači údajů nevnímají.
"Třída" ale spíš kategorie GT (maličko rozdíl, který by člověk tvého věku mohl vnímat) je auto pro pohodlné a pohodové cestování, klidně i vyšší rychlostí. S prémiovostí nebo něčím podobným to nemá nic společného. Čekal bych rozumnější argumentaci, ale zjevně jsem narazil... na koho vlastně?
15. 3. 2011 13:49
Re: no tie vykony
Jak píšou pánové přede mnou, Grand Tourer je jasně definovaná třída ... s dlouhou tradicí. Jezdí se s ní rychle, pohodlně, daleko. Nezávodí se s ní se splašenými fretkami, protože se jezdí pro urozené potěšení. Akcelerace z místa není určující parametr. Stejně tak vymetání zatáček. Ano, dnes se klasická definice GT ne vždy dodržuje, takže se stejně označují i některá sportovní auta a z toho asi plyne ten zmatek. Tady máš k prostudování: [odkaz]

Maximálka u GC je elektronicky omezená, samozřejmě.

Když se - v souladu s definicí FIA - GC upraví ze silničního standardu pro závodění, vznikne například Rhys Millenova verze, se kterou před dvěma lety udělal dvojkolkový rekord v závodě Pikes Peak. Motor už byl jiný, auto odlehčené atd.: [odkaz] . (Údaje z loňska, těch 10 minut ale nepadlo... ne všechno je zdaleka v autě, mnohem víc je v hlavě)

Have fun, stay alive...
15. 3. 2011 14:34
Re: no tie vykony
Vykony jsou podhodnocene stejne jako u jinych aut nadhodnocene.
Uz se to tady jednou psalo, GC ma zrychleni jinde, najdi si to na youtube.

Spotrebu si dovolila korejska automobilka napsat realnou. Vim, ze se to dneska nenosi, ale proc si mam nechat delat ze sebe blbce od evropskych automobilek? Uvadene spotreby zvlast u AUDI jsou na 60 % realu.
Avatar - kari.laz
16. 3. 2011 09:16
Re: no tie vykony
Všichni kecaj, jenom hyundai je udává hodnoty horší aby byl zákazník pak spokojený. Probuď se, nebo sni dál.
16. 3. 2011 10:18
Re: no tie vykony
Ano, temer vsichni kecaj. S tim souhlasim.
Avatar - kari.laz
16. 3. 2011 11:52
Re: no tie vykony
zkus si sundat ty šikmý brejle.
15. 3. 2011 13:24
Upřímně
Upřímně bych za "hundaj" nedal totéž, co za BMW...nevidím jediný důvod, proč koupit tohle, podle mě ošklivé auto, místo BMW 125i coupe (plus minus stejná cena, šest válců, nižší spotřeba, lepší dynamika, BMW atd.) Jednička je menší, ale to podle mě není argument... :no:
Rozbalit vlákno
6
15. 3. 2011 14:37
Re: Upřímně
Uprimne, je to tvoje volba. Nikdo ti nebrani si koupit mensi, slabsi a o dost drazsi auto, kdyz ti to udela dobre na ego.
Avatar - Krispos
16. 3. 2011 09:26
Re: Upřímně
Slabsi ALE lehci.... kdyz se podivas do tabulek, zjistis, ze v maximalce a zrychleni vubec nezaostava....
16. 3. 2011 14:51
Re: Upřímně
Brouku kdyby ses podíval do ceníku a technických dat BMW, zjistil by si, že 125i coupe má sice jen 218 kobyl,za to totožné zrychlení a vyšší maximální rychlost, ale stojí jen o 30 000 víc, což je myslím v téhle cenové hladině zanedbatelné. Sám jsem řekl, že podle mě není velikost rozhodující. Nekoupil bych si coupe pro rodinu a doba stěhování je ta tam. Každý větší obchod má dodávku, kterou ti cokoli přiveze. Ale okej, výrazný velikostní rozdíl tam je. Avšak pořád je to auto pro dva. Neřekl bych taky, že je to přímo o egu. Každý ego má, jistě, i když podstatu bych viděl v pocitu "mám Hyundai za cenu BMW, které mi to na silnici nakope" :'-(
Avatar - Blue Sun
15. 3. 2011 14:45
Re: Upřímně
Menší, tvrdší, jiná kategorie a určení auta... máš to taky v hlavičce maličko pomotané.
Genesis není na závodění, je to pohodlný cesťák.
16. 3. 2011 15:00
Re: Upřímně
Mírni slova prosím. Mělo by se spíše diskutovat, než urážet. Co člověk to názor ne? ;-) Ještě pár let na takovou hračku nemůžu mít ani pomyšlení, ale pak budu případně hledat: přijatelně rychlé coupe, které se mi bude líbit a bude v jisté cenové hladině, rozhodovat se budu podle jízdy a subjektivního vnímání vzhledu auta. :-)
15. 3. 2011 13:45
tie vykony
vykony su tu fakt na figu, netocte tu o triede GT a rozbiehani a ESP a o zadnom nahone. Jasne dolezity je aj fun factor, ale kde je potom tych 300PS? Neobavam sa, ze Alfa 75 nie je fun...urcite je!!! Ale hjundaj???? Je biedny a mohli by spravit cokolvek, nikdy si to nepobezim kupit a uprimne pri cene 30000€ radsej prihodim 5 alebo aj 10 tis navyse a kupim nieco normalne alebo minem menej a kupim opat nieco normalne ale kto da 20 alebo 30 za hjundaj??? Tak asi nie je cosi v poriadku...6,4s a 240km/h pri300PS ...pche, to davali 30 rocne auta, holt tradicia je tradicia
ved slabe zrychlenie hovori o dlhych prevodoch cize kde je aspon 280km/h? Alebo 240 hovori o kratkej prevodovke asi ako Impreza a kde je potom 4,9s? Tak niekde problem bude, zeby to bol *?? Vychadza mi, ze urcite ano....A pointa tohto auta. Ved kto nema prachy kupi normalne rodinne auto a kto prachy ma nekupi hjundaj kupe
Rozbalit vlákno
25
15. 3. 2011 14:31
Re: tie vykony
A ten kto nema ani rozum ani prachy, nie na poriadne auto, ale ani na "hjundaj", tak tu zamindrakovane placa nezmysly... tak kludne bez, pridaj k tym 30 tacon este 5 alebo 10 tisic Ecok, ci ide iba o to, ze pan nie ze tych 30 nema ale ani 5-10? >:D
Porovnavajme veci s porovnatelnymi. V tejto kategorii na europskom trhu nie je nic ine ako Zetko. Su tu HH, ktore si predohrabky, a za podobnu cenu, a teraz vazne, ktore auto vypada viac sportovo, nasteroidovany HH, alebo toto kupecko, ktore je fakt coupe?
TO auto ma americke recenzie na urovni Zetka, a ak by sa Zetku vo vsetkom aj nevyrovnalo, je tam furt ten celkom podstatny cenovy rozdiel. Uvidis, ze to prepadak nebude, nieze len v USA nie, ale ani v Europe.
Ako GTI tu melei tie svoje mudra, tak ked to trosku pootocim, tak plati aj take mudro, ze ludia, ktori asi nie su tak horkokrvni ako jedinci, co nadavaju na vsetko co je korejske, tak aspon spokojene si mozu a dokazu kupit take a podobne auta ako toto kupecko, kym vetsina tych, co tu besnia, snivaju pri plagatoch svojich "premii", ale zostanu vacsinou pri tych snoch... :-!
15. 3. 2011 15:40
Re: tie vykony
nemam prachy na auto za 30 tis€ - ale uprimne, keby si ich mal tak si kupis hjundaj - a nie je to tak ze uz mas doma nejaky ten ceednik? Alebo i pod30? Nejde o ego - vobec ale ak niekto skutocne zarobi 30tis€, tak pochybujem, ze ich da do hjundaju. Jedine, ze sa ulakomi - to je ta prava klientela, na ktoru mieria vsetky korejce. Si blazon naco X3, ked si mozem kupit kiu. Aj ja budem vysoko a nech to do mna niekto napali a mam aj usb...takyto to kupuju. Naco golfa - mam ceednik ovela lacnejsi a sup ho na internet rypat do ludi, ktori si za svoje peniaze kupili kvalitu v standardnej vybave bez usb...Korejce sa kupuju preto, preco sa kupuju cinske pneumatiky....Pochybujem, ze existuje nejaky zanietenec, ktori ulieta na korejskych autach a ak ano nieco nie je v poriadku - lebo nemaju okrem cenovky tieto lowendy nic
15. 3. 2011 17:23
Re: tie vykony
a preco? Na zaklade coho ma bt hyundai menej hodnotne auto ako europske? Hiunay mieri na urcitu skupinu ludi a mozno sa mu podari ich presvedcit a kupia to. A myslis si ze auta za 30tis kupuju ludia - zamestnanci? Vacsinou to kupuju podnikatelia ktori si to odpisuju z dani alebo maju nahromadenu hotovost a chcu si spravit radost.. A vies ze v cine sa vyraba vsetko?
15. 3. 2011 19:16
Re: tie vykony
Korejskou elektroniku kupuješ teda proč?
Nenech se vysmát, Korejci jsou dnes na absolutní špičce. Možná se ti nezdá vzhled, chápu, je mířen na poněkud jiné hodnoty, ale po technické stránce již není možno téměř nic vytknout.
Avatar - white label
15. 3. 2011 21:42
Re: tie vykony
Korejci dnes na absolutní špičce? Elektronika (Monitory/TV) ano, ale auta rozhodně ne... ;-)
15. 3. 2011 23:03
Re: tie vykony
Ono to vyznělo špatně. S tou špicí jsem měl na mysli elektroniku.
Autům není teoreticky moc co vytknout, setkání s evropskou realitou ale mezery ukáže.
Co by mě zajímalo je důvod, proč přestože korejci disponují skvělou technikou (Cowon, Samsung), jsou jejich navigace a palubni pocitace doslova dementni... ;-\
16. 3. 2011 00:37
Re: tie vykony
Viděl bych to asi takhle:
(A) Elektronika (TV apod.) - nemám žádnou osobní zkušenost (krom PC), ale prodává se to jako housky na krámě!
(B) Auta - dnes (+/-) z 90 % Hyundai-Kia, což je zcela srovnatelné s průměrem v EU/US (Ford, GM, VW, all-Fr, all-It) a ten průměr každému na 5-10 let ježdění bohatě postačí; cokoliv nad tzv. průměr (MB/BMW/Audi/RR:-)) je už nesmysl (vybičované a zbnytečné fičury za dlouhá eura).
(C) Logika ovládání - obecně se týká palubního počítače, mobilního telefonu a asi i navigací - to je vážně záhada, že mám s tím (vším) jako evropan (a to z branže ICT!) problém - intuitivní (přirozené) ovládání je zde tak nějak jen vytoužené.
16. 3. 2011 09:29
Re: tie vykony
Elektronika- všechny komponenty už dnes vyrábí přímo anebo zprostředkovaně jen Samsung, LG a Sharp. Takže i pokud si koupíš Nokii anebo Apple, máš v ruce de facto korejskej výrobek.
Logika ovládání- Tyhle věci obvykle chápu dost rychle, hudební přehrávače mám korejský a japonský, přesto se nedokážu v jejich autech zorientovat. U elektroniky mi to problém nedělá...
Avatar - Barrichello
16. 3. 2011 11:14
Re: tie vykony
O monitorech bych pomlčel, Samsung je u základních modelů největší *hit co znam....
15. 3. 2011 20:18
Re: tie vykony
Kolega z práce si objednával servis svojej Elantry. V Lamači sa Hyundai predáva pod jednou strechou s Mercedesom. Poznámka technika "konečne nejaký Hyundai, vkuse robíme len Mercedesy", tak tá niečo hovorí...
15. 3. 2011 23:07
Re: tie vykony
...o tom, že na Slovensku se máte mnohem líp, když jezdíte v Mercedesech :-)
Avatar - white label
16. 3. 2011 00:38
Re: tie vykony
Hyundai se snad ani neopravuje, je to "jednorázový" produkt... >:D
16. 3. 2011 09:08
Re: tie vykony
Jojo, 10-15 let jezdí bez oprav a pak se vyhodí :-!
Avatar - kari.laz
16. 3. 2011 09:26
Re: tie vykony
Akorát musíš jezdit sedm let na garančky. Kdyby jsi si je odpustil, tak by jsi za tu dobu měl nový auto.
16. 3. 2011 09:29
Re: tie vykony
Možná tak šlapací.
Avatar - kari.laz
16. 3. 2011 09:43
Re: tie vykony
Nebo korejský. Cena je podobná
17. 3. 2011 06:43
Re: tie vykony
Zatímco s jiným autem nemusíš měnit olej a jezdit do servisu....
A co se té ceny nového týče, momentálně je třeba Renault nebo Citröen levnější.
Avatar - kari.laz
16. 3. 2011 09:27
Re: tie vykony
To bude tím, že se tam prodal jenom jeden hyundai, tak jich tam nemůže víc přijet.
Avatar - jazva
15. 3. 2011 16:55
Re: tie vykony
Skús nám tu napísať ešte niečo o bývaní vo vile za 3 000 000 ojro a porovnaj to s 30 ročnou garzónkou. V oboch sa totiž dá vyspať... >:D Prihadzuješ tu 5000ojro ako keby sa to váľalo na ulici a pritom si na 110% toľko peňazí pohromade ani nevidel. >:-[]
15. 3. 2011 20:19
Re: tie vykony
Pre niekoho je prihodiť 30% normálka, to len my blbci chodíme do roboty a zarábame drobné... ;-\
Avatar - jazva
15. 3. 2011 21:51
Re: tie vykony
Prosím ťa, takto predsa nerozmýšľa nikto normálny... Vraj prihodím 5 alebo 10 tisíc euro. Keď chlapec naškriabe 30t ojro, tak potom zbadá čo je to prihodiť. ;-)
15. 3. 2011 23:05
Re: tie vykony
Takhle hlavně nerozmýšlí nikdo, kdo těch vlastních vydělaných třicet tisíc viděl byť jen pohromadě...
Avatar - Katikakus
16. 3. 2011 09:16
Re: tie vykony
Presne tak, chlapec se v 29 letech zmohl maximalne na tramvajenku, ale virutalne tady hazi tisicema Ecek jakoby nic.
Avatar - Krispos
15. 3. 2011 23:15
Hyundai coupé vs. BMW 120i coupé
To srovnání se přímo nabízí.... třeba základní benzínový dvoulitr: dvě cenově podobné zadokolky, BMW s papírově o něco slabším motorem, ale také o 200 kg lehčí, s podobnými údaji (zrychlení, maximálka)...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - jazva
16. 3. 2011 00:30
Re: Hyundai coupé vs. BMW 120i coupé
Akurát, že BMW je o 2 triedy menšie. ;-\
Avatar - Krispos
16. 3. 2011 09:27
Re: Hyundai coupé vs. BMW 120i coupé
Vsak je to coupé, na stěhování ledniček je Octavia.... pro mě jako single člověka není velikost až tak rozhodující...
Avatar - jazva
16. 3. 2011 10:27
Re: Hyundai coupé vs. BMW 120i coupé
Tak ale uznaj, že porovnávať Scirocco a MB CL by tiež veľa významu nemalo. Aj keď sú obe autá coupé... ;-)
Avatar - Krispos
16. 3. 2011 13:42
Re: Hyundai coupé vs. BMW 120i coupé
Z hlediska ceny rozhodně porovnání 1er coupé a Hyundai coupé smysl má.... jsou to obě cenově dostupné zadokolky a při téměř stejné ceně zákazník bude spíš vybírat mezi nimi než mezo Sciroccem a MB CL...
16. 3. 2011 10:53
ehm...
...na co mít rádoby sportovní kupé..když mu ujedu s obyčejným Mondeem? teda, když srovnám obdobnou motorizaci to ještě za nižší cenu? ...tak jo..je to zadokolka...tak tam bude ehm tady zmiňovaný "fun factor".....ale když to prostě nejede? a k tomu jen žere benzín??? >:D :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - kari.laz
16. 3. 2011 12:59
Re: ehm...
A jejich vrcholnou verzi budou na D1 problikávat policajti s Passatama, aby jim uhnula, protože honí rychlejší auto. Ale je pravda, že alespoň se Superbem bude rovnocenný soupeř.
Pak to budervát druhý rvát s dvoulitrem genesis a bude na něj blika polo GTI a z okýnka bude na toho Genesise řvát "stopa, stopa..." >:D
16. 3. 2011 20:09
Hyundai dosiahol jednoznačný úspech ...
Cieľom nebolo trhať predaje, ale zvýšiť povedomie o značke a pripraviť si možný vstup do vyšších segmentov ...

Na diskusii je jasné, že sa to podarilo ;-)
Rozbalit vlákno
0