Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai Genesis Coupé: první fotografie

Kupé s pohonem zadních kol a velmi dynamicky působícím vzhledem, ne nepodobným vzhledu konceptu, si jistě rychle nalezne mnoho obdivovatelů.
Zpět na článek
17. 3. 2008 08:43
anonym
17. 3. 2008 09:53
anonym
17. 3. 2008 15:16
anonym
17. 3. 2008 18:00
anonym
17. 3. 2008 08:48
neregistrovaný "škodováček"
17. 3. 2008 14:42
neregistrovaný "DS"
17. 3. 2008 14:51
anonym
17. 3. 2008 19:36
neregistrovaný "DS"
17. 3. 2008 10:16
anonym
17. 3. 2008 11:05
anonym
17. 3. 2008 12:13
neregistrovaný "Rama"
17. 3. 2008 13:48
neregistrovaný "Spyker"
17. 3. 2008 14:34
anonym
17. 3. 2008 18:05
anonym
18. 3. 2008 06:57
neregistrovaný "RAMA"
18. 3. 2008 10:00
neregistrovaný "Bench Press"
18. 3. 2008 10:16
neregistrovaný "Bench Press"
17. 3. 2008 09:47
neregistrovaný "yaroukh"
17. 3. 2008 09:59
neregistrovaný "Hola"
17. 3. 2008 10:14
neregistrovaný "Romza"
17. 3. 2008 10:19
anonym
17. 3. 2008 13:58
neregistrovaný "umbro"
17. 3. 2008 10:21
neregistrovaný "maxxx"
17. 3. 2008 10:41
neregistrovaný "JayJay1"
17. 3. 2008 18:03
anonym
17. 3. 2008 19:10
neregistrovaný "JayJay1"
17. 3. 2008 21:59
anonym
18. 3. 2008 10:37
neregistrovaný "JayJay1"
17. 3. 2008 11:16
neregistrovaný "coe vae voe kua"
17. 3. 2008 13:20
neregistrovaný "MilJedi"
17. 3. 2008 14:10
neregistrovaný "Shkodillac"
17. 3. 2008 13:22
neregistrovaný "robert+"
17. 3. 2008 14:24
neregistrovaný "Shkodillac"
17. 3. 2008 18:31
anonym
18. 3. 2008 10:56
neregistrovaný "rhorka"
17. 3. 2008 14:54
17. 3. 2008 15:13
19. 3. 2008 09:48
17. 3. 2008 15:14
anonym
17. 3. 2008 17:04
anonym
17. 3. 2008 16:00
neregistrovaný "Ji/Ri"
18. 3. 2008 17:14
neregistrovaný "Ji/Ri"
17. 3. 2008 17:20
anonym
17. 3. 2008 17:35
neregistrovaný "e"
19. 3. 2008 07:44
neregistrovaný "Donaldd"
17. 3. 2008 21:59
neregistrovaný "e"
17. 3. 2008 22:14
neregistrovaný "LERAK"
18. 3. 2008 17:23
neregistrovaný "Beekey"
19. 3. 2008 15:06
anonym
anonym
17. 3. 2008 08:43
jenom evoluce
jenom evoluce Hyundai Coupe,snad tam dají ten nejsilnější motor.
Rozbalit vlákno
3
anonym
17. 3. 2008 09:53
Re: jenom evoluce
len nezakriknite !!!!
Sante fecok bolo tiez par a teraz valcuju vsetky premiove SUV
anonym
17. 3. 2008 15:16
Re: jenom evoluce
ehm, prosim ?! slovensky snad rozumim, ale tomu co pises ne...
anonym
17. 3. 2008 18:00
Re: jenom evoluce
to nepomuže, je to Hyundaia od toho necekejme zadne zazraky
neregistrovaný "škodováček"
17. 3. 2008 08:48
Proti Fabce RS ?
Myslíte, že bude mít šanci proti naší Fabce RS??? Pochybuju :no:
Rozbalit vlákno
19
Avatar - MajoThePuk
17. 3. 2008 09:56
Re: Proti Fabce RS ?
heh..ty truhlik a ty si myslis, ze je ich zaujom ist proti tej plechovke? Toto je zamerane na inu skupinu nasho ludstva, ktory sa na Foobiu ani nepozru. Toto bolo tak duchaplne prirovnanie s tou RS ze som normalne dostal krc od smiechu :yes: len pokracuj
neregistrovaný "DS"
17. 3. 2008 14:42
Re: Proti Fabce RS ?
Ten krc si dostal z vlastní blbosti že? Je vidět, že je to tady věkově samej 15 minus.... Aneb jak málo stačí aby vzplála jiskřička nenávisti ke Škodovce, a to na základě ještě demetnější provokace.
Avatar - MajoThePuk
17. 3. 2008 14:48
Re: Proti Fabce RS ?
To nie je o nenavisti k skode...ja proti nej nemam nic...drzim nazor ze o skode je skoda sa bavit ;-) Len je debilne a maximalne uderene aby niekto (to dokaze len idiot albo zadubeny skodovkar az za hrob) porovnaval GT alebo velke luxusne coupe s Fobiou RS..ved to je neporovnatelne...ale zrejme si ineho nazoru tak si vyber co sa k tebe hodi z tej zatvorky >:D
anonym
17. 3. 2008 14:51
Re: Proti Fabce RS ?
No jo tak jak je vidět, mise flamera "škodováčka" splněna :-) Teď se jenom baví naší diskusí ;-)
neregistrovaný "DS"
17. 3. 2008 19:36
Re: Proti Fabce RS ?
Tak polopatě, "škodováček" je *, co tady záměrně vyvolává flame pod články rozličného druhu a chytá se mu na to osazenstvo tvého typu. Proč se snažíš uvažovat nad tím co s čím porovnává? Vždyť je to provokace nic víc. Ten by srovnával Fabii i s tankem.
anonym
17. 3. 2008 10:16
Re: Proti Fabce RS ?
Jdi si zakládat flame jinam. Pár hňupů, co si myslí, že všemu rozumí, bohatě stačí. Nemusíš tu vyvolávat hádky záměrně.
anonym
17. 3. 2008 11:05
Re: Proti Fabce RS ?
vasa fabka sa akurat moze skrcit do kuta :-)
neregistrovaný "Rama"
17. 3. 2008 12:13
Re: Proti Fabce RS ?
Vy Vochcavkari a Fobiaci jste stejne divnej druh lidi :-!
Ale je fakt, ze se clovek musi casto pousmat... asi tak jako v jedne dalsi diskusi tady na Auto.cz, kdyz nejaky jouda srovnaval Mustanga s Ochcavkou... je mi Vas lito Šádovkáři.Musim pouze konstatovat, ze Skodovkář by mel byd zaveden jako pojem DIAGNOZA v lekarstvi >:-[]
neregistrovaný "Spyker"
17. 3. 2008 13:48
Re: Proti Fabce RS ?
>:D :-) :-| ;-\ :-O 8-s :no: Ty si chudák... Poor you
17. 3. 2008 14:02
Re: Proti Fabce RS ?
:-! :yes: mas pravdu
anonym
17. 3. 2008 14:34
Re: Proti Fabce RS ?
Copak nevidíš, že akorát schválně zakládá flame? Nemyslí to vážně. Ty se ale koukám rád chytáš... ;-\
anonym
17. 3. 2008 18:05
Re: Proti Fabce RS ?
Jo a Made in china a korea to je taky super DIAGNOZA!!! že? :no: :no: :no:
neregistrovaný "RAMA"
18. 3. 2008 06:57
Re: Proti Fabce RS ?
A jeje odbornik na slovo vzaty... >:D Koukni na prodeje korejskych vozu na USA trhu.To jen tady v EU a obzvlate v chudem Cechystanu si stale myslime, ze SKODA, jeeeezis to je extra trida, extra kvalita za rozumnou cenu >:-[] Jen kupujte skodovky, je to dobre pro Ceskou ekonomiku, i kdyz bude stat Fobie s necim tak strasnym jako ja 1,4 TDI pul mega, kupujte, opravdu neni nad tu kvalitu a ty motory ooooo, kazdy znalec tece blahem >:D Hodne stesti Skodovkari, za tu cenu Vam to preju a ten "blizajn" taky :-!
neregistrovaný "Bench Press"
18. 3. 2008 10:00
Re: Fanatici ať jdou raději na fotbal!
Už mě nudí lidi, co místo fotbalovým týmům fandí automobilovým značkám. Škoda je úplně normální značka a když vezmeš pět různých vozů ve stejně ceně a třídě od různých značek, tak se výbavou a užitnou hodnotou výrazně neliší! To akorát že někomu se líbí trochu jiný design, trochu jiné naladění. Tydle kecy jako Škoda=předražené hnusné auto nebo Korea=nespolehlivý levný křáp jsou proto naprosto zcestné!!! :-!
anonym
18. 3. 2008 10:06
Re: Fanatici ať jdou raději na fotbal!
kazdopadne treba uznat ze korejci idu do predu ci sa nam to paci alebo nie.
Ja sam vlastnim nove santa fe a podla mna je to super auto co sa tyka vsetkeho vratane ceny. Osobne tiez skodovku nemusim uz len kvoli tomu ze kazdy clovek ked vidi octaviu tak ma erekciu. Netvrdim ze octavia je zla!!! Podla mna je to solidne auto ako fabka, superb a tak dalej len skratka taka tuctovka a hlavne sa extremne kradne. Nechapem preco su vsetci tak uchylne zamerany na passaty a octavie, skratka asi na to kapli.
Co sa tyka mna tak som vyberal rozne znacky a skoncil som pri hyundai kvoli krasnemu dizajnu/ santa fe/ a hlavne kvoli zaruke a cene. Nebol som ochotny dat o 800 000,- viac za touareg len kvoli par konom navyse, mekcenemu plastu a tak ci tak som nemal chut sa stale vozit na odtahovke ako vidam casto touaregy. Je fakt ze sa da polemizovat o kvalite hyundai a inych premiovych znaciek ale ked to tak zosumarizujem tak za 20% kvalitnejsie auto zaplatit o 50% viac mi pride hovadina.
neregistrovaný "Bench Press"
18. 3. 2008 10:16
Re: Fanatici ať jdou raději na fotbal!
Korejci určitě dopředu jdou, ale hlavně proto, že zvládají marketing. Umí se přizpůsobit trhu a umí si trh přizpůsobit pro svoje cíle.
Nemyslím si, že by člověk platil za 20% lepší auto o 50% procent víc. Jen je třeba hledat, čím je to auto lepší. Co je pro někoho lepší, tak pro mě nemusím mít žádný význam a pak se mi to subjektivně zdá jenom jako malinko lepší ale drahé.
Korejcům se daří a to je dobře, protože čím vyšší diverzita, tím vyšší konkurence a tím lepší podmínky pro zákazníka. A pokud se daří zase Škodě, je to dobře pro českou ekonomiku.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Fanatici ať jdou raději na fotbal!
To já spíš nepochybuji....
anonym
17. 3. 2008 14:40
Re: Fanatici ať jdou raději na fotbal!
Koukám, že tu asi nikdo nepochopil, že škodováček je jenom flamer, který tu něco napíše a pak se baví reakcemi :-!
17. 3. 2008 09:42
Ještě interiér
Dávám sem ještě nějaké fotky interiéru [odkaz] (v případě potřeby kliknout po otevření na odkaz Genesis Coupé ve výčtu modelů vpravo). Pravé sportovní železo to není, interiér to říká nad slunce jasně, je to lifestylovka ovoněná lehce luxusem. Takže se při kritice dostane pod nelítostnou palbu srovnávání se skutečně luxusními modely. Uvidíme, jestli tahle politika klouzání podél hranic Hyundai projde. Pokud bude torzní tuhost, motorizace a podvozek skutečně odpovídat proklamacím, bude to určitě dostatečná omluvenka.
Rozbalit vlákno
9
17. 3. 2008 09:54
Re: Ještě interiér
Dík za fotky interiéru. Ten vypadá celkem dobře a snad bude i kvalitně udělaný. Samozřejmě že tohle auto nikdy skutečný sportovec nebude. Jde spíš o velké luxusní kupé se sportovním nádechem. Ale rozhodně pěkný :yes:
Ještě když tak na ty fotky koukám, tak mám dojem, že se asi Hyundai fakt snaží být korejským Lexusem
Avatar - MajoThePuk
17. 3. 2008 09:58
Re: Ještě interiér
Presne tak ako si povedal, nejde o to aby to bol nejaky sportiak..ale o luxusne kupe..co si myslim splni, uz sa to hyundai naucil a urcite bude urobeny kvalitne s poriadnou porciou vybavy a luxusu ;-)
Avatar - Dinar
17. 3. 2008 11:00
Re: Ještě interiér
Nevypadá to vůbec zle, sice je vidět zřetelná inspirace Japonci, a řekl bych, že celkovým zaměřením více Infiniti než Lexusem, sumasumárum ale celkem povedené kupé, tedy design by rozhodně neměl bránit úspěšnosti. Ale mnohem podstatnější budou kvality podvozku a motorů, u nich hlavně jejich skladba. 3,8l motor bude asi fajn, ale v evropských podmínkách, bude vzhledem ke spotřebě, příliš nákladný, pro auto, které bude cenově nejspíše konkurovat mainstreamovým kupé střední třídy, je to příliš luxusní motorizace, také vzhledem k fatku, že nepůde o ryzí sporťák, ale spíše GTčko. Takže 2,0 jako základ dobrý, ale chtělo by to něco kolem 200 koní a také nějakou solidní naftu. Pro úspěch podobného auta bude hrát nabídka motorizací mnohem větší roli než jakkoliv líbivý design. Naopak velmi kvituji odvahu Hyundaie použít zadní náhon, pokud si na podvozku dají záležet, mohl by to být velký trumf. Každopádně se zdá, že v segmentu kupé střední třídy se blýská na lepší časy; očekávaná Laguna, nástupce Calibry, teď Hyundai, vypadá to, že bude z čeho vybírat. :yes:
17. 3. 2008 12:10
Re: Ještě interiér
Dobrý pohľad na vec, nenapísal by som to lepšie. Sympatické kupé, aj keď mi príde predsa len už trochu veľké.
17. 3. 2008 19:50
Re: Ještě interiér
Souhlas, je to povahou GT. Přemýšlel jsem o té motorizaci, z pohledu Evropy máš nejspíš pravdu. Ovšem tohle je auto napřed pro Ameriku, teprv potom pro Evropu. Řekl bych, že Hyundai US si přesně na motorech dal hodně záležet - aby místňácí mohli říkat, hele, to je hotová G37 nebo BMW335. Prostě myslím, že Hyundai zkusí v Americe podráždit, jestli mu tam tenhle průnik do lepšího klubu projde. Ruku v ruce s Genesis sedanem. Prostě pořád to stejné schéma - do Evropy přes Ameriku. Pokud jde o cenu, její "nízkost" imho zdaleka není do budoucna daná, protože Hyundai těžko může chtít operovat v luxusních segmentech se stánkařskými cenami, to prostě už kvůli elementárním zásadám snobismu nelze. Sami zákazníci si (v optimálním případě) nakonec o tu vyšší cenu řeknou a dobře jim tak. Pro lidové vrstvy pak může Hyundai směle přepucovat Tiburon, nebo dá líznout Kie s jejím Kee kupé, které je fešně střižené přesně pro Evropu.

P.S. jeden konkurenční autozin dnes uvedl, že Hyundai se chystá kolem 2010 zavést v Číně svou novou luxusní značku. Tím tohle současné trochu zvláštní laškování s hranicemi prémiových vod dostává nový smysl. Zvedat svou vlastní úroveň v mainstreamu, zkoušet, připravovat veřejné mínění na příchod pravého luxusu, vytvořit si prostor pro tuto cenovou kategorii.
Avatar - Dinar
18. 3. 2008 10:24
Re: Ještě interiér
Jo, příjezd nového kupé do Evropy přes US trh je jasný, jednak tomu odpovídají rozměry auta i ty motorizace, celkem Hyundai v jeho preferencích chápu, já jsem se na to opravdu chtěl podívat čistě očima evropského trhu. To s Čínou je zajímavá informace, ví se už, jak se má ta značka jmenovat?
18. 3. 2008 13:13
Re: Ještě interiér
Zatím jsem to na žádném zahraničním zdroji nenašel (a ani intenzivně nehledal), mám jen tu nepotvrzenou informaci z druhé ruky z Česka. Uvedení luxusní značky přes nedbalou a chtivou Čínu by mělo logiku slabého článku, že? - Genesis kupé vzato očima ryze evropskýma bude mít v té tlačenici větších i menších hvězd a patriotismu asi docela problém, trh velkých GT rozhodně není masový ani tolerantní. Nasazení malého motoru a velké cenové uskromnění v Evropě je sice taky logické, ale jde proti posilování prestiže značky. No uvidíme, pro začátek budu stejně nejvíc zvědavý, jak chlapci zvládli zkrut, hmotnosti,nový podvozek a RWD, na to si určitě už všichni redaktoři brousí zuby. :-) U nás je představa machrování na D1 spíš námět na hořkou komedii, kam s těmi kárami zdejší majitelé vlastně jezdí?
Avatar - Dinar
18. 3. 2008 14:21
Re: Ještě interiér
:-) :-)
18. 3. 2008 17:16
Re: Ještě interiér
Takže teď jsem tu zprávu našel na Jalopniku [odkaz] Ten závěr, pokud si ho nevymysleli v redakci, zní docela slibně "...objeví se prvotně v Číně, ale podle úspěšnosti může být nakonec [nová značka] uvedena kdekoli."
neregistrovaný "yaroukh"
17. 3. 2008 09:47
e-e
Ale no tak Hyundai! Copak tohle se dělá!? Fuj je to! :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hola"
17. 3. 2008 09:59
Není to špatné
Není to špatné, ale proč na mně pořád ta Hyundai působí dojmem, že je to z naškrobenýho papíru? Design pěkný, jen se asi brzo okouká. Náhon na zadní je určitě super, ale k čemu, když to pořád vypadá je sporťák pro ***e.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Romza"
17. 3. 2008 10:14
Re: Není to špatné
Zkus se podivat po netu, jaky auta jsou oblineny "teplousema". Budes se divit 8-s
anonym
17. 3. 2008 10:19
Re: Není to špatné
Kde se to dá zjistit? To by mě docela zajímalo ;-)
neregistrovaný "umbro"
17. 3. 2008 13:58
Re: Není to špatné
Treba tady... hxxp://www.gaywheels.com/top_10_research
neregistrovaný "maxxx"
17. 3. 2008 10:21
puvodni coupe...
haha, puvodni Coupe se taky par lidem libilo, bez ohledu na to ze to bylo jedno z nejhnusnejsich aut. Tohle klame snahou vypadat aktualne, jsou tam prvky, ktere leti, ..ale boli z toho oci. Za par let to vynikne jeste vic. Cekal jsem, ze do toho poradne slapnou, a zatim je to jen evoluce.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JayJay1"
17. 3. 2008 10:41
Je to jednoduchy...
...ze zadu moc Lexusoidni, ze predu a boku krizenec 350Z a Celica.
Rozbalit vlákno
10
17. 3. 2008 12:13
Re: Je to jednoduchy...
Aj ty vyzeráš z niektorých uhlov jak opica, a vytýkal ti to niekedy niekto? Prečo podaktorí "experti" hľadajú na každom aute tvary nejakého iného modelu inej značky?
17. 3. 2008 12:36
Re: Je to jednoduchy...
:yes: :yes: :yes:
Přesně řečeno.
anonym
17. 3. 2008 18:03
Re: Je to jednoduchy...
Ne, presne rečeno :no: :no: :no:
Avatar - da_b0mb
17. 3. 2008 13:39
Re: Je to jednoduchy...
Ale notak...jsi natolik inteligentni, abys udrzel emoce na uzde. :-) Ne kazdymu dochazi, ze je tezky v dnesni dobe udelat auto po vsech strankach originalni, tak aby nepripominalo prvky jineho auta...
17. 3. 2008 14:51
Re: Je to jednoduchy...
To bolo bez emócií. ;-) Myslíš, že aj Ty alebo ja nevyzeráme z niektorých uhlov jak opice? Xixi, neber to osobne, sranda musí byť. Ako vidno, tých, čo im to nedochádza je stále dosť. napriek tomu, že sa o tom píše snáď v každej diskusii k nejakému novému modelu alebo štúdii. :-)
Avatar - da_b0mb
17. 3. 2008 22:32
Re: Je to jednoduchy...
Jiste, sranda musi byt ;-) Ale ten zadek je jako pest na oko...tam je to AZ MOC zrejmy. Jinak nemam vyhrad. Uvidime jak to dopadne s RWD. Doufam, ze se povede.
neregistrovaný "JayJay1"
17. 3. 2008 19:10
Re: Je to jednoduchy...
Ach jo, snazim se tady byt co nejobjektivnejsi a ty hned takovouhle reakci. Jen jsem napsal co tam na prvni pohled vidim, a rozhodne nepatrim k tem co se kazdou cenu snazi nejit nejakou kopii, ale tohle jsem videl hned. A jeste - NAPRIKLAD v Lexusu LS vidim taky okopirovany prvky, ale jako celek to pusobi dobre, moc dobre, nicmene Genesis (pro me) urcite ne...capisci?
anonym
17. 3. 2008 21:59
Re: Je to jednoduchy...
Objektivita? Nemýľ si pojmy a dojmy. Podľa toho čo píšeš, si jednoznačným "hľadačom kópií" v tomto prípade. Veď si to po sebe prečítaj, nenapísal si vlastne nič iné. Na tom príspevku niet čo oceniť.
neregistrovaný "JayJay1"
18. 3. 2008 10:37
Re: Je to jednoduchy...
bla...bla..bla...slibuju ze tvuj moudry prispevek si vemu k srdci a budu vzdy nad nim premyslet nez zde napisu neco...ach jo, lidi bezte si lecit komplexy jinam, dekuji.
18. 3. 2008 14:35
Re: Je to jednoduchy...
Povedal by som, tabletku a handru na hlavu by potreboval niekto iný.
neregistrovaný "coe vae voe kua"
17. 3. 2008 11:16
žeby korejci dělali imitace jako číňani na téma Lexus? Ke vš
>:-[]
Rozbalit vlákno
3
anonym
17. 3. 2008 11:48
Re: žeby korejci dělali imitace jako číňani na téma Lexus? K
A Ty jsi b...c >:-[]
neregistrovaný "gld"
17. 3. 2008 13:18
Re: žeby korejci dělali imitace jako číňani na téma Lexus? K
ja by som ho nazval presnejšie-*
neregistrovaný "yaroukh"
17. 3. 2008 16:54
Re: žeby korejci dělali imitace jako číňani na téma Lexus? K
Tak to já se k němu dobrovolně připojuju. Dle mýho je to taky slepenina.
neregistrovaný "MilJedi"
17. 3. 2008 13:20
Infiniti G35
Kopírka Infiniti...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Shkodillac"
17. 3. 2008 14:10
Re: Infiniti G35
A Mazdy A Lexusu ATD ATD.
Ale jako celek povedené!
Avatar - nielblack
18. 3. 2008 02:08
Re: Infiniti G35
presne to jsem videl jako prvni je to uhlazena kopie Infiniti G35 coupe resp. G37 coupe. 8-s
neregistrovaný "robert+"
17. 3. 2008 13:22
Skoro Dobre!
Co viac dodat.. :-|
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Mě se líbí
Trochu mi sice připadá jako 350 Z,ale pokud bude dobrá motorizace a cena,tak o prodej nebude mít Hyundai nouzi.Kvituji,že mají odvahu přijít s náhonem na zadek,difer. atd.,škodovka a nějakej pozitivní úlet - to nehrozí,bohužel....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Enthusiastic.driver
17. 3. 2008 13:25
Plny pocet bodu
Ma u me Hyundai za Genesis !! Predek je sice az moc sikmooky, ale jinak myslim jde o docela pekny designovy rozvoj dosavadniho Coupe. Interier v duchu GT vypada na fotkach vyborne :-) Tak uvidime, co udela Hyundai s podvozkem - RWD vypada slibne.. a hlavne s motory, ktere u soucasneho Coupe povazuju za nejvetsi slabinu.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Shkodillac"
17. 3. 2008 14:24
Re: Plny pocet bodu
Bohužel Hyundai nedodržel laťku nasazenou předchozím Coupe, které považuji vnějším vzhledem za velmi povedené, bohužel to ostatní bylo "trochu" mimo. Skoro jako by v plechovce Pilsner Urquel byl Měšťan...
Snad si to teď spravěj!
Avatar - Enthusiastic.driver
17. 3. 2008 16:06
Re: Plny pocet bodu
No jo no... Co taky chces vic za 500.000 ?? Ale souhlas, vnejsi krasa prevysovala tu vnitrni. Pritom Hyundai podle me skutecne chybel jen ten motor, ostatni aspekty vikendoveho sportovani byly splneny...
anonym
17. 3. 2008 18:31
Re: Plny pocet bodu
Hyunday Coupé je vnějším vzhedem naprosto příšerný (tak nevyvážený design se jen tak nevidí),toto je docela jiná káva a snad to bude mít oproti Coupe řádný MOTOR!Zkrátka srovnáváte nesrovnatelné..
17. 3. 2008 14:02
Hyundai tohle neumi
Bohuzel,
Hyundai coupe neumi..neumi ani vykrast design,proste to zatim vzdycky zkazil.. :no:
Rozbalit vlákno
2
17. 3. 2008 14:53
Re: Hyundai tohle neumi
Čo je na tom modeli také strašné...? Detailne, prosím.
neregistrovaný "rhorka"
18. 3. 2008 10:56
Re: Hyundai tohle neumi
Nic na tom neni az tak zle..jen to nema nalepku bmw,skoda a pod.,,, to by tu zas byly reci typu: designerske orgie a pod. Je to proste Hyundai tak proste Coupe neumi (i kdyz ho delaji uz 10 roku, kdyz nepocitam Scoupe)..Takze tak..Jo jeste pro rypalky mam H.Lantru.
17. 3. 2008 14:54
P.S.
Až sa divím, že ho ešte nikto neporovnal s novým VW Scirocco. >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - MajoThePuk
17. 3. 2008 15:13
Re: P.S.
Tu sa skor dockas porovnania s Roomster alebo inym vydobytkom techniky spoza rieky morava..a co je zaklad, hlavne ench sa to porovnat ani neda, ale skusit to treba ;-) :-!
Avatar - Enthusiastic.driver
17. 3. 2008 16:01
Re: P.S.
To prijde... musime monsieurovi GTI nechat trochu casu...
19. 3. 2008 09:48
Re: P.S.
Pochybuje, že sa v tejto debate objaví. Voči tomuto kupé niet príliš čím oponovať.
anonym
17. 3. 2008 15:14
?!
si rikam, kdy Kopyrejci ztrati posledni zabrany a vyrobi hybrid s designem a typem karoserie zasahujicim do segmentu...ono takovy sportak s bodem sezeni terenaku a vnitrni variabilitou pro 2+1 osobu, trochu strihnuty maloobjemovym dvouvalcem a dvojim preplnovanim, se stribrnymi hagusy, vpredu na 12" a vzadu na 21" kolech, dopilovany nemecko-francouzsko-italsko-japonsko-ame… designem ladeny se zavazadlovym prostorem 3m3 by bylo neco...cena tak do 150 TKc => Hnujdaji, prosim, prosim....jsou to fuckt "dříčí"...nebo pí*i...nevim;-/)))
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CountachSV
17. 3. 2008 15:35
tvůrčí výtrysk zrovna ne
90ti % kopírka Lexe. Nic víc se o tom říct nedá.
Rozbalit vlákno
1
anonym
17. 3. 2008 17:04
Re: tvůrčí výtrysk zrovna ne
A lexus je zase 90% kopírka mercedesu.. :no:
neregistrovaný "Ji/Ri"
17. 3. 2008 16:00
Moc pěkné....
Ale byť tyto dva vozy spolu nesouvisí, krásnější je VW CC Passat.... . Krásný vůz. Ale tohleto je taky moc dobré... :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - VDC
17. 3. 2008 16:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Ji/Ri"
18. 3. 2008 17:14
Re: Moc pěkné....
Jak víš, že jsem Pán Bůh? Kdo mě prásknul? Ale budiž ti odpuštěno, nešťastníče! >:D ;-)
anonym
17. 3. 2008 17:20
¨nic moc
silne mi to pripomina lexus is-f
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "e"
17. 3. 2008 17:35
Re: ¨nic moc
a mne to pripomina auto.....boze dalsi d...... :no:
neregistrovaný "Donaldd"
19. 3. 2008 07:44
Re: ¨nic moc
Jasně, má to hodně společného s čtyřdveřovým sedanem >:D >:D
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Procitnutí
Vzpomínám si na doby,kdy si v zahraničí dělali legraci z našich škodovek,než zjistili,že to zas tak špatná auta nejsou (pokud vidí novou Fabku tak zas vtípky přibudou).I mezi námi jsou jedinci,kteří budou donekonečna omílat,že korejci jsou na nic atd. Jenže ti ,,korejci,,vy blbánkové mají odvahu přijít s něčím novým a riskovat (Genesis sedan,coupe).Za to je obdivuji ae jen otázkou času,kdy škodovku smáznou - s ceedem se jim to téměř povedlo.Pokud bude škodovka chrlit designové ,,nápady,,alá Fabie,motorizace téměř o ničem,tak sbohem a šáteček :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "e"
17. 3. 2008 21:59
Re: Procitnutí
:yes: :yes:
neregistrovaný "LERAK"
17. 3. 2008 22:14
No nevím ...
Mám sice rád štiky v rybníce, ale tohle auto je zkrátka asijsko-americké (tedy víc asijské než americké). Příliš dlouhý jezevčík bez jakýchkoli určujících znaků a bez nápadu. To do pontonu karoserie vlomené zadní okénko je bezesporu svérázný počin, ale účelné to není a hezké taky ne, alespoň podle mě. Nevím, ale mě jako Evropanovi se tohle auto nelíbí. Škoda, Genesis přitom vypadá vcelku pěkně a vyváženě.

Co se mi ale líbí je nabídka dvoulitrového turba s velmi slibným výkonem. Doufám, že tento motor najde cestu i do nějakého budoucího Evropského (snad)hothatche dua Hyundai/Kia. Kee je asi horký kandidát, ale když si představím nějakého nadopovaného, patřičně podvozkově upraveného Ceeda nebo i30, no ... Bylo by myslím celkem maso, kdyby si taková raketa stoupla na křižovatku vedle Golfa GTi nebo Focusu ST.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Beekey"
18. 3. 2008 17:23
Re: No nevím ...
to 'okenko' tam podla mna celkom zapadne, ak vychadzam z toho vlnoviteko designu. Ucelnost tazko zistis, lebo si v tom aute tazko sedel. A inak na c4 picasso ci ako sa to vola vypada horsie, aspon podla mne.
Inak, podla mna by bolo potrebne to auto vidiet hlavne v inej farbe, ta metaliya je moc lacin a nevyrazna.
anonym
19. 3. 2008 15:06
co chcete víc?
lehký, rychlý, jednoduchý auto, za dobrý prachy, co chcete víc?
Rozbalit vlákno
0