Hyundai Getz 1.6 Sport - Get’s more

Hyundai Getz 1.6 Sport - Get’s more

 
 

Zájemce o silnější motorizaci v malém a dle výsledků prodeje úspěšném modelu Hyundai Getz má jedinou možnost volby – provedení s motorem 1,6 a stupněm výbavy Sport. Jaký je poměr ceny a užitné hodnoty jsme zjišťovali v krátkém testu. Velký test modelu s motorem 1.3 najdete .

Zájemce o silnější motorizaci v malém a dle výsledků prodeje úspěšném modelu Hyundai Getz má jedinou možnost volby – provedení s motorem 1,6 a stupněm výbavy Sport. Jaký je poměr ceny a užitné hodnoty jsme zjišťovali v krátkém testu. Velký test modelu s motorem 1.3 najdete zde.

Čtyřválcová pohonná jednotka disponuje jako jediná v nabídce Getze čtyřventilovou technikou, přičemž výkon oproti verzi 1.3 (60 kW) dosahuje 77 kW při 5800 otáčkách. V praxi se motor projevuje až partyzánsky ukrytým zátahem v nízkých otáčkách, což je doprovázeno adekvátně nízkou spotřebou. Po důraznějším sešlápnutí plynu naštěstí roste výkon adekvátně objemu, přičemž zvuková kulisa nepřerůstá přijatelnou míru. Rozdíl ve zrychlení oproti motoru 1.3 je znatelný, podstatnější je ale větší výdrž motoru při velkém zatížení a ochota zrychlovat i ve vyšších rychlostech. Při běžné jízdě je Getz s to dosáhnout spotřeby okolo šestilitrové hranice, při plném využití výkonu motoru pak dosahuje až 8,7 l/100 km.

Přesně stotisícový příplatek oproti verzi 1.3 Comfort dále vyvažuje úroveň výbavy. V základu má vůz například hliníkové disky kol, systémy ABS a EBD, boční airbagy, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, manuální klimatizaci a kůží potažený volant Vesměs funkční a komfortní doplňky zvýšení ceny ospravedlňují, k maximální výbavě už lze přiobjednat jen metalízu nebo dvojité dno zavazadlového prostoru.

Maximálně vybavený Getz je spíše třešní na dortu modelové řady. Za cenu odpovídající konkurenci pak zákazník získá všestranně kvalitní vůz s velmi dobrými jízdními vlastnostmi, prostorným interiérem, průměrným zavazadlovým prostorem a málo žíznivým motorem. Jako doplnění nabídky se tato verze nejpopulánějšího Hyundaie rozhodně nemá zač stydět.

Spolupracujeme s TipCars.com

Cena v základní výbavě: 379 900 Kč Cena v testované výbavě: 392 683 Kč

Základní výbava:nárazníky v barvě vozu, zadní spoiler, přední mlhové světlomety, otáčkoměr, hliníkové disky kol, systémy ABS a EBD, boční airbagy, výškově nastavitelné sedadlo řidiče s bederní opěrkou, manuální klimatizace, kůží potažený volant a hlavice řadicí páky, boční ochranné lišty, airbagy řidiče a spolujezdce, posilovač řízení, výškově nastavitelný volant, tónovaná skla, kryt zav. prostoru, obložení přístrojové desky imitací karbonu, příprava na rádio, 6x repro, el. ovládaná a vyhřívaná zrcátka v barvě vozu, el. ovládání předních a zadních oken, centrální zamykání

Výbava testovaného vozu:pastelový černý lak (+5.000,-), autorádio Clairon (+7.783,-)

Tomio Okamura: Na tahu je hnutí ANO. Nebudeme ve vládě s obviněným premiérem Tomio Okamura: Na tahu je hnutí ANO. Nebudeme ve vládě s obviněným premiérem

Pro Svobodu a přímou demokracii Tomia Okamury znamenají…

ČSSD se ztratila lidem, hlasy nám vzalo ANO i Piráti, říká Lubomír Zaorálek ČSSD se ztratila lidem, hlasy nám vzalo ANO i Piráti, říká Lubomír Zaorálek

Volební lídr sociální demokracie Lubomír Zaorálek, jehož…

Skála po nejhorším výsledku KSČM: Musíme oslovit rozčarování, frustraci a hněv Skála po nejhorším výsledku KSČM: Musíme oslovit rozčarování, frustraci a hněv

Volební výsledek KSČM je nejhorší od roku 1992. Pokud…

 
Technické údaje
Motor
Typ motoru: zážehový
Válce / ventily: 4 / 4
Zdvihový objem (ccm): 1599
Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 77 / 5800
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 143 / 3200
Provozní vlastnosti
Maximální rychlost (km/h): 176
Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 9.6
Spotřeba město/mimo/kombi (l/100 km): 8.3 / 5.4 / 6.5
Rozměry a hmotnosti
Zavaz. prostor - sedadla/sklopena (l): 240 / 977
Objem nádrže (l):45
Pohotovostní hm. / nosnost (kg): 1084 / 416
Rozměr pneu:185/55 R15
rozměry vozu
Rozměry dle nákresu - vnější rozměry
a) délka (mm): 3810
b) šířka (mm): 1665
c) výška (mm): 1490
d) rozvor (mm): 2455
e) rozchod vpředu (mm): 1450
f) rozchod vzadu (mm): 1440
Rozměry dle nákresu - vnitřní rozměry
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 890 / 1190
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 580 / 820
i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): 1020
j) výška nad sedadlem - vzadu (mm):980
k) šířka vpředu (mm): 1360
l) šířka vzadu (mm): 1380
délka sedáku vpředu (mm): 500
délka sedáku vzadu (mm): 490
výška opěradla vpředu (mm): 620
výška opěradla vzadu (mm): 560
místo vzadu pod předním sedadlem: ano
Hodnocení
Interiér, řízení
Kvalita dílenského zpracování interiéru: 8
Kvalita sedadel (délka sedáku, boční vedení):
Palubní deska - design funkčnost: 9
Prostor na zadních sedadlech - nohy: 8
Prostor na zadních sedadlech - hlava: 9
Odkládací plochy: 9
Dojem z řízení: 8
Výhled vpřed: 9
Výhled vzad: 8
Motor, převodovka
Kultivovanost chodu: 9
Tah v nižších otáčkách: 8
Výkon ve vyšších otáčkách: 9
Hlučnost v nižších otáčkách: 8
Hlučnost v vyšších otáčkách: 8
Spotřeba: 8
Odstupňování převodovky: 9
Snadnost řazení: 9
Podvozek, brzdy
Jízdní vlastnosti v běžném provozu: 9
Jízdní vlastnosti v extrému: 8
Přenos hluku do interiéru (díry ve vozovce…): 8
Přenos hnací síly na vozovku: 8
Účinnost brzd: 9
Velikost zavazadlového prostoru: 8
Prostor pro vkládání do zav. prostoru: 9
Variabilita zavazadlového prostoru: 9
Poměr cena/užitná hodnota
Poměr cena/užitná hodnota: 8
Celkové hodnocení
Celkové hodnocení - průměr: 8,46
 







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
Vyzkoušeli jsme Škodu Kodiaq Scout. Přináší tato verze něco navíc? Vyzkoušeli jsme Škodu Kodiaq Scout. Přináší tato verze něco navíc?

Co přináší Kodiaq ve verzi Scout? Není to jen designová varianta?

V USA je na prodej vzácné Lamborghini Centenario. Máte na něj? V USA je na prodej vzácné Lamborghini Centenario. Máte na něj?

Extrémně vzácný vůz Lamborghini Centenario je na prodej v…

 



Hyundai Getz zlevňuje o 55 tisíc Kč: Třídveřová verze stojí v akci jen 179.900,- Kč Hyundai Getz zlevňuje o 55 tisíc Kč: Třídveřová verze stojí v akci jen 179.900,- Kč

Hyundai přichází s akčním ceníkem modelu Getz, kterým se…

Hyundai Getz (2002-2008) – Cenové lákadlo Hyundai Getz (2002-2008) – Cenové lákadlo

Hyundai Getz byl do jisté míry přelomovým modelem. Kdo by…

 



 
Výměnné náhradní díly Škoda a VW: Prozkoumali jsme továrnu na značkové repasované díly

Výměnné náhradní díly Škoda a VW: Víme o nich vše!

Včera

Program výměnných náhradních dílů představuje naprosto ojedinělou servisní koncepci. Vedle nového dílu Volkswagen nabízí také odborně repasovaný.




Blesk.cz

Vánoce a Silvestra můžete strávit na pláži: Užijte si zimu v teple!

Vánoce a Silvestra můžete strávit na pláži: Užijte…

Vánoce na blátě a Silvestr před televizní obrazovkou. Také vás taková představa moc neláká? Stále stoupající…

Chytré využití Face ID: iPhone X ukáže obsah notifikací jen majiteli

Chytré využití Face ID: iPhone X ukáže obsah…

Kontroverzní technologie Face ID pro identifikaci obličeje dovoluje další drobnost, která zpříjemní používání…

 

iSport.cz

Výkony nebyly ideální, chtěl jsem to urvat, zářil Šural po hattricku

Výkony nebyly ideální, chtěl jsem to urvat, zářil…

Byl šťastný. V první řadě z toho, že Sparta prolomila sérii bez vítězství na hřišti Jablonce a také hlavně kvůli…

CELÝ SESTŘIH: Jablonec - Sparta 0:3. Výhru venku trefil Šural hattrickem

CELÝ SESTŘIH: Jablonec - Sparta 0:3. Výhru venku…

Fotbalisté pražské Sparty vyhráli v 11. kole v Jablonci 3:0 a dočkali se první ligové výhry venku po čtyřech…

 

Reflex.cz

Karel Steigerwald: 40 % lidí nezajímá, že nám bude vládnout slovenský estébák a japonský fašista

Karel Steigerwald: 40 % lidí nezajímá, že nám bude…

Komentátor Reflexu Karel Steigerwald má k výsledkům voleb dva pohledy – jeden podle svých slov drtivý a druhý…

Psychiatr Cyril Höschl: Lidi nezajímá vpravo a vlevo, ale stát jako firma

Psychiatr Cyril Höschl: Lidi nezajímá vpravo a…

Jako zásadní změnu vnímání politiky vidí výsledky letošních voleb (a nejen těch v Česku) psychiatr Cyril Höschl.…