Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai i10: ceny na českém trhu

Ondřej Láník
Diskuze (37)
Korejská značka Hyundai posiluje své postavení v segmentu nejlevnějších vozů novým modelem i10.

Na rozdíl od sesterské Kie Picanto nabízí Hyundai i10 pouze se dvěma motory. Zážehový čtyřválec 1,1 l uspokojí zřejmě naprostou většinu zákazníků.

Standardem základní výbavy Classic je ABS a dva airbagy, za metalický lak se připlácí 5 tisíc korun. Dražší Comfort přidává navíc mj. přední elektricky ovládaná okna nebo možnost dokoupení klimatizace za 15 tisíc korun. Mimořádně vítanou položkou u městského vozítka může být automatická převodovka se čtyřmi stupni za příjemných 25 tisíc Kč.

Rozhodnete-li se pro výbavu Style, zaplatíte 239.900,-Kč, ale standardně budou na palubě 4 airbagy, všechna boční okna s elektrickým ovládáním i klimatizace.

Za tříválcový turbodiesel je nutno připlatit 45 tisíc korun navíc k cenám benzinového čtyřválce.

Automobil má vnější rozměry 3565 x 1595 x 1540 mm, rozvor 2380 mm a základní objem zavazadlového prostoru 225 l.

Hyundai i10 na českém trhu
Motor1,1 (49 kW)1,1 (55 kW)
Zdvihový objem [cm3]10861120
Válce/ventily4/33/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]49/550055/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]98/2800153/1900-2750
Max. rychlost [km/h]151 (142)165
Zrychlení 0-100 km/h [s]15,6 (18,5)15,5
Komb. spotřeba [l/100 km]5,0 (5,9)4,3
Cena Classic [Kč]199.900,-244.900,-
Cena Comfort [Kč]209.900,-254.900,-
Cena Style [Kč]239.900,-284.900,-

Ondřej Láník
Diskuze (37)
7. 5. 2008 13:04
Re: ja som za C1ku
Porovnavam aktualne ceny. A teda samozrejme ze akciovu (C1). Nemozem porovnavat s cenou, ktora teraz neplati. Ja by som bral teraz C1ku, ty nie? A mozno ani ja, lebo 107ka je na tom mozno s cesnou lepsie, ale sa mi menej paci, takze by som si pockal na dalsiu akciu :-)
7. 5. 2008 12:48
Re: ja som za C1ku
Určite, veď nakukni do cenníkov. Porovnateľné skôr s cenou Fabie. Od 319.900,- do 359.900,-. Ak teda nejdeš iba po akciových cenách. Hyundai v prepočte od 290 do 340 tisíc, je to o poctivých 20 litríkov nižšie, ale myslím, že ako v Čechách, aj u nás sa dajú čakať ešte o niečo nižšie ceny, ako píše vyššie Pierro.
7. 5. 2008 11:45
Re: ja som za C1ku
si si isty?
7. 5. 2008 10:57
Re: ja som za C1ku
...a výrazne drahšia...
7. 5. 2008 09:04
Re: Mazda2
S většinou postřehů souhlas.
Nicméně Getz je větší - B segment. Tohle je segment A. To je jako o jednu třídu výše říct, že Clio kanibalizuje Mégane... Počítám taky, že brzy půjdou tak o 10-20 dolů, tedy cca na dnešní cenu Atosu, jehož pokračováním i10 je. A dodávám, že o dost hezčím pokračováním (byť krása asi není to hlavní, co by člověk v tomhle segmentu čekal).