Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai i10: ceny na českém trhu

Korejská značka Hyundai posiluje své postavení v segmentu nejlevnějších vozů novým modelem i10.
Zpět na článek
6. 5. 2008 15:31
neregistrovaný "Liptovsky baca"
6. 5. 2008 11:34
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
6. 5. 2008 11:59
6. 5. 2008 19:10
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
6. 5. 2008 14:35
6. 5. 2008 19:11
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
6. 5. 2008 21:33
6. 5. 2008 13:18
6. 5. 2008 13:24
6. 5. 2008 14:37
6. 5. 2008 14:42
6. 5. 2008 21:34
6. 5. 2008 23:58
7. 5. 2008 07:29
6. 5. 2008 15:44
6. 5. 2008 15:53
6. 5. 2008 19:53
7. 5. 2008 05:44
7. 5. 2008 09:04
6. 5. 2008 16:19
6. 5. 2008 17:38
6. 5. 2008 19:45
6. 5. 2008 16:20
6. 5. 2008 16:29
neregistrovaný "ouroboros15"
6. 5. 2008 16:37
6. 5. 2008 17:25
neregistrovaný "ouroboros15"
6. 5. 2008 19:34
6. 5. 2008 20:52
neregistrovaný "Horways"
Avatar - Pierro
6. 5. 2008 11:03
malej ale šikovnej
Tak jen počkat nějakou tu hvilku, ž cena sleze ještě níže (což nebude trvat dlouho) a máme tu velice vkusné a příjemné malé vozítko s příjemnou výbavou a na rozdíl od Pikača i elegantní karoserií. Pokud chce škodovka někdy v budoucnu vyrábět něco menšího a levnějšího jak Fabie, pak tady je auto, které by si v boleslavi mohli vzít za vzor. Dávám :yes: :yes: a přeju I10 hodně úspěchů.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Liptovsky baca"
6. 5. 2008 15:31
Re: malej ale šikovnej
Tiez davam :yes: !Len na porovnanie,preco si kupovat VW Fox z Brazilie,ked je tu I10 z Korei!?
6. 5. 2008 21:54
Re: malej ale šikovnej
Nie je I10 nahodou z Indie?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
6. 5. 2008 11:34
I10
I10 je vcelku přijatelné a schopné městské vozítko,ale konkurence nikdy nespí.Třeba Twingo se svými cca stoosmdesáti tisíci je taky slušná nabídka...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Pierro
6. 5. 2008 11:59
Re: I10
Avantime, máš pravdu. Jenže Twingo je tak trochu po renaulťácku kontroverzní. Ne každému se jeho design může zamlouvat. Konkurentů za tyhle peníze je samozřejmě více. Taková Panda od Fiatů je taky ne špatná nabídka...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
6. 5. 2008 19:10
Re: I10
to jo,Panda je za ty prachy super nabídka :yes:
6. 5. 2008 14:35
Re: I10
Myslím že Twingo a I10 majú trochu odlišné určenie. Pri kúpe malého auta by som sa určite nerozhodoval práve medzi týmito dvomi.Twingo by som zrovnával s inými autami a I10 zase s inými. :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
6. 5. 2008 19:11
Re: I10
vždyť je to stejná třída.I když Twingo je jen třídvěřové a je lifestylovější...
6. 5. 2008 21:33
Re: I10
Presne. Veľkostne či motoricky rovnaká trieda, aura, šarm a všetky ostatné exaktne nedefinovateľné vlastnosti úpne odlišné.
6. 5. 2008 13:18
Mazda2
Obecne moc nemam rad diskuze na tema kdo od koho co okopiroval,ale ten cumak je az neuveritelne podobnej mazde 2. coz je nadruhou stranu dobre, protoze mazda 2 vypada skvele:-))) problem je ze tohle auto je strasne drahy.. 240 000 zni jako spatnej vtip, byt s klimou.. pokud dotoho zapocitate i ztratu hodnoty pri dalsim prodeji (a ta je u hyundai porad jeste silena ve srovnani s evropou nb dokonce japonskem) tak se vam opravdu vyplati koupit mazdu 2 napriklad..(s tim ze dostanete dvakrat lepsi auto po vsech strankach) jakoze auto to neni spatny, ale asi by to chtelo uplne jinou marketingovou politiku a naprosto jinou cenu!
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Pierro
6. 5. 2008 13:24
Re: Mazda2
jak jsem psal výše, s tou cenou se bude pracovat. Ono totiž I10 za tyhle peníze kanibalizuje Getze. Jinak s tou mazdou na tom něco bude, i když třeba Mitsu Colta bys tam taky mohl spatřit... ;-) 240.000,- za plně vybavené auto(byť takhle malé) mi zas tak moc nepřijde. Mazda není o moc větší a za podobně vybavenou s motorem 1,3 dáš o 100 tyček více.Podívej se na jiné značky za kolik prodávají své nejmenší modely ve vyšších výbavách a hravě se dostaneš na hodnotu 250.000,- Kč. O ztrátě hodnoty se nemá smysl u korejských aut vůbec bavit. Tyhle auta si lidé nekupují proto, aby je za tři roky výhodně prodali. ;-)
6. 5. 2008 14:37
Re: Mazda2
Chcel som na nordaya tiež reagovať, ale zistil som, že už niet čo dodať... ;-)
Avatar - Pierro
6. 5. 2008 14:42
Re: Mazda2
klaudius, len taká malá technická - včera som varil dobrý gulášik. Len som tam prisypal trocha zázvorového korenia do perníka. Nedáš si....??? ;-) >:D >:-[]
6. 5. 2008 21:34
Re: Mazda2
Nie, dnes už som skoro tyčku hodil, ale nepýtaj si recept, je tam 507 prísad... >:D
Avatar - Ronault.
6. 5. 2008 23:58
Re: Mazda2
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D Vole, málem jsem se zalkl smíchy >:D >:D >:D >:D
Avatar - Blue Sun
7. 5. 2008 07:29
Re: Mazda2
Klaudie, tohle bude kvalifikováno jako pokus o vraždu! >:D >:D >:D >:D
6. 5. 2008 15:44
Re: Mazda2
jakoze asi zalezi na uhlu pohledu, ja na to driv taky moc neveril ale cim dal vic si myslim ze ztratu hodnoty do ceny auta uz dnes proste pocitat musis, jakoze malokdo uz kupuje auto na furt...zvlast u tohodle typu kterej je svym zpusobem start model a da se cekat ze po te co mladi lidi stravi par let v praci a poridi si rodinu pujdou pro vetsi auto..ne treba za 3 ale za 4 5 let uz to nezni tak nerealne..a pak si zatracene vsimnes ze jsi protiuctem dostal O 50 nb 80 min nez za tu mazdu...to uz pak 100 tisic nevypada az takovej rozdil, zvlast kdyz ta mazda je trochu jinde po vsech strankach..kvalita spolehlivost bezpecnost i dejme tomu image.
6. 5. 2008 15:53
Re: Mazda2
Ztráta hodnoty je relativní.Dám příklad nová octavii proti I30.Rozdíl kupní ceny je u benzínu 150000kč,u nafty až 200000kč.Za 6-7let octavku prodáš za 200000kč a I30 bude stát 150000-100000kčTo znamená že se cena postupně sbližuje.Z vyšší je vždy co ubírat z nižší už ne.Absolutní hodnota při prodeji mně nezajímá,neberu auto jako investici která vydělává.Zajímá mně rozdíl který ztratím mezi nákupem a prodejem.Jsou výnosnější investice než auto.
6. 5. 2008 19:53
Re: Mazda2
Ver tomu že keď sa rozbehne I30 v čechách tie ceny budú iné. Ani Ceed za 5 rokov nestratí z hodnoty ako stracali staré Kie. Ceny si držia najpredávanejšie autá a Ceed tam patrí a I30 tam bude patriť tiež.
7. 5. 2008 05:44
Re: Mazda2
Právě že už teď na I30 ztratím za 6let provozu méně než na Octávii.
7. 5. 2008 09:04
Re: Mazda2
S většinou postřehů souhlas.
Nicméně Getz je větší - B segment. Tohle je segment A. To je jako o jednu třídu výše říct, že Clio kanibalizuje Mégane... Počítám taky, že brzy půjdou tak o 10-20 dolů, tedy cca na dnešní cenu Atosu, jehož pokračováním i10 je. A dodávám, že o dost hezčím pokračováním (byť krása asi není to hlavní, co by člověk v tomhle segmentu čekal).
Avatar - micaello
6. 5. 2008 16:19
Re: Mazda2
Jojo, je ten cumak hodne podobnej, mel jsem mensi sok ;-\ . S tema cenama je to slozite, urcite hned nasadi cenove akce, nemuzou si dovolit, aby to bylo o moc drazsi nez Getz.
Btw., tak jak okopirovali a udelali elegantni predek, tak totalne zprasili i10 zadek ;-\
A s tou hodnotou, jsem rad, ze mam tu M2, pac vsechny Mazdy z posledni doby si drzi ceny oejtin dost vysoko (treba M3 nebo M2) a to je jen dobre >:D
6. 5. 2008 17:38
Re: Mazda2
Tak s tím zadkem s tebou musím bohužel souhlasit. Předek dobrý, zadek pěkně odbytej. To se mohli designeři trochu víc snažit.
6. 5. 2008 19:45
Re: Mazda2
No neviem či poznáš ceny jazdených Atosov, ale žeby tak strácali z hodnoty som nevidel ani v čechách ani na slovensku. 5 ročné Atosi sa u nás pohybujú okolo 150 000 korun a cez 100 000 km. Tak neviem či je to taká strata.
To auto má najnižšie náklady na údržbu oproti iným značkám a tam sa ta strata vyrovná, kto vlastní Atosa vie o čom hovorím.
6. 5. 2008 16:20
ad twingo
jinak twingo je docela super auto..neni to takova revoluce jako to stary, skoro bych rekl ze je az zbytecne konzervativni, ale ted jsem s nim stravil 4 mesice ve francii na stridacku s 4 kovym golfem a reknu vam... verte nb ne, vzadu je v twingu vic mista nez v tom golfu...a treba v porovnani s novou corsou je to jeste viditelnejsi:-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "ouroboros15"
6. 5. 2008 16:29
Re: ad twingo
nemá twingo posuvný zadní sedačky (starý mělo nepletu-li se)? pak to s tím místem je samozřejmě relativní, i když tuhle fíčuru by bohatě využily i mnohem větší auta....
6. 5. 2008 16:37
Re: ad twingo
hele asi ma, ale to ho nijak nesnizuje, jakoze o tom to je..je to fajn vychytavka, ja nechci srovnavat golfa s twingem...jen jsem chtel rict ze me prekvapuje jak se tady ty maly auticka posunuly...za ty leta.
neregistrovaný "ouroboros15"
6. 5. 2008 17:25
Re: ad twingo
no já na tyhle prcky přestal koukat s despektem když jsem na dovolený měl několik dní picanto.
6. 5. 2008 16:33
tak mi to nedalo
... a podival jsem se na cennik mazdy...2jka s climou 295 ticic bez klimy 269 (protoze klimu ti v nejake akci daji zadarmo:-))) s vetsim motorem (1,3 proti 1,1.. ) s nejlepsim podvozkem ve tride, se spolehlivosti Mazda ktera je ve svete legendarni, ... nepresvedcite me:-)
Jko ta i10 fakt vypada jako fajn auto, nic proti nemu, ale za ty penize je to nesmysl..180 000 a chci klimu zadarmo... to je fer nabidka..:-)))) a dost uz o tom:-)
Rozbalit vlákno
0
6. 5. 2008 19:34
Dobré ceny !
Super :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 125S
6. 5. 2008 20:17
i10...20...30...40
Koukáům že se korejci rozjeli, kvalitní určitě bude :-) Těšim se jak stvární i40... :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Horways"
6. 5. 2008 20:52
Teda
Fuj . Tyhle malý hatchbacky nesnášim . SUV je zažehlej do země ! :-! >:D
Rozbalit vlákno
0
6. 5. 2008 21:56
ja som za C1ku
modrejnejsia, krajsia, uspornejsia....
Rozbalit vlákno
4
7. 5. 2008 10:57
Re: ja som za C1ku
...a výrazne drahšia...
7. 5. 2008 12:48
Re: ja som za C1ku
Určite, veď nakukni do cenníkov. Porovnateľné skôr s cenou Fabie. Od 319.900,- do 359.900,-. Ak teda nejdeš iba po akciových cenách. Hyundai v prepočte od 290 do 340 tisíc, je to o poctivých 20 litríkov nižšie, ale myslím, že ako v Čechách, aj u nás sa dajú čakať ešte o niečo nižšie ceny, ako píše vyššie Pierro.
7. 5. 2008 13:04
Re: ja som za C1ku
Porovnavam aktualne ceny. A teda samozrejme ze akciovu (C1). Nemozem porovnavat s cenou, ktora teraz neplati. Ja by som bral teraz C1ku, ty nie? A mozno ani ja, lebo 107ka je na tom mozno s cesnou lepsie, ale sa mi menej paci, takze by som si pockal na dalsiu akciu :-)