suhlasim, povodna i20 s tou divnou maskou ma tiez nikdy neoslovila ale teraz je to uz podstatne lepsie a aj predne svetla maju modernejsi tvar a zadne tiez ozili, facelift je v pohode :yes:
akurat tam mohli uz dat tu 1,2ku z ria a picanta lebo ta 57kilowatova co je doteraz v i20 mi tam nadalej nesedi, stejne by som bral rio je podstatne uz novsie a vacsie s lepsimi motormi :yes:
Vzhledem ke sjednocení tváří všech modelů Hyundai mě nic nepřekvapilo ani nezaujalo. Jak někdo nedávno kritizoval Audi za žádné překvapení a nudu, začínám mít stejný pocit i z této značky...je moc předvídavé, jak bude vypadat FL nebo další model...to samé čeká teď určitě i ix55...
hyundai je v tomto z dvojice hyundai kia pozadu, kia je odvaznejsia a jednotlive modely si nespleties - elantru i30 a i40 rozozna spredu len znalec, podobne ako u audin ktore sa tiez lisia len detailami. Kia je v tomto smere ovela lepsia a jednotlive modely sa viac dizajnovo lisia preto sa mi daleko viac pacia kie ako hyundaie.
Přesně tak. Včera jsem šel po městě a ze zcela jasné i40 se vyklubala i30. Design se mi líbí, je pohledný a je dobré se v tomto z ostatních modelů zcela jasně vykrádat. Otázkou však je, jestli očekáváné rozšíření těchto vozů a tím pádem i tohoto designu v rámci vícero modelů je správnou cestou. Už nejde ani tak o "vykradnutí" jiného modelu v rámci značky jako o okopírování. Trochu škoda.
Každopádně za i20 facelift je za mě palec dolu. :no: Decentní design horizontální výraznou linkou velmi zhrubnul. Nesedí mi to celkově k vozu, který na mě v současné době působí velmi vyváženým a decentním dojmem.
Hyundai naopak velmi kopíruje. Na jeho obhajobu musím napsat, že mu ani nic moc jiného nezbývá. Ale svoje produkty buduje s pomocí jinde okoukaných a osvědčených receptů. I proto mě jejich produkce asi nic neříká. Pro automobilový průmysl je to totiž zatím zcela zbytečná automobilka, která k nám kromě cenového pádu (a tedy i pádu kvality, resp. trvanlivosti) nic nepřinesla :-!
Mé sympatie mají automobilky jako je Citroen, Škoda, BMW, Mercedes, Audi, VW, Peugeot a další. Zkrátka tvůrci originálů...
Absolutně Unuděný Design a Invence ;-) ?
Jak říkám, Hyundai vaří podle úspěšných kuchařek a kopíruje co se dá... A když ta monotónnost skvěle funguje u VW/Audi, tak proč by to nemělo platit pro Hyundai ;-) ?
Ale ano, vadlio mi to u Audi a vadí mi to i zde. Zkrátka naprostá ztráta identity modelu ve prospěch stádnosti v rámci modelového výrobního programu :no:
i20 nebyla nikdy krasavice, ale ve třídě nic neobvyklého. Boubelka Fabia by mohla povídat. Jenže její jednoduché linie zkrátka z poměrně komplikovaným fluidním předkem podle mě NEfunguje a působí asi tak jako když si dáte rýži se zelím... Navíc zadní část si ponechala jednoduchost.
Zatímco i40 je co do vzhledu bez připomínek, tedy pokud se fluidně trefí do vkusu, a i30 má poněkud rozkynuté pozadí, tak tady musím dát jednoznačně :no:
Mimochodem oproti Riu je to vcelku chabá sestřička...
OT: a srovnávací test i30 vs. Golf vyhrál... zcela nečekaně Golf. Všem hlavně doporučuji hodnoty otáček za minutu ve 130 km/h a hodnoty pružného zrychlení, kde i30 propadá rozdílem třídy.
No ja bych FL i20 nazval sprzněnim. Tohle dopadlo velmi špatně a jak pišeš hlavni problem je v ponechani puvodnich zadnich svitilen a nalepeni fluidnich přednich.
Naživo to nebude taková tragédie, protože ta nesourodost nebude tak vynikat. Ale je to bída. Nevím, ale v A a B segmentu je Kia překvapivě mnohem dál než matička Hyundai 8-s
Jsem ale velmi zvědav na interiér. Ten byl u původní i20 opravdu o století pozadu. Takže jsem zvědav, jestli řízli i do něj. Spíše jsem přesvědčen, že ne. Pokud jej změnili, můžou výsledek ještě zachránit, nebo taky dokonale zabít :-!
Další zrůda v podobě Hyundééé je na světě. Poslední dobou je mě ten Huyndéé docela irituje. Nejen jejich strašnym designem, kterej bohužel potkávám čím dál tím častěji, ale i jejich reklamami, který jsou prostě na zabití.
Zlatá Kia, když pominu K9, tak dělá hezký auta. Spolehlivost teda oba z dvojice Hyukia ještě vytahují... Motorově a podvozkově to docela jde, když si člověk nevybere to nejlevnější. No prostě průměrné auto, co se vyrovná Škodovce. Ale Hyundééé, ten design, ten design!
Řekněme si to na rovinu, i20 potřebovala facelift jako sůl, přišla na trh teprve v roce 2009 a vypadá tak, že ji známe alespoň 10 let. Možná je to tou neskutečnou podobností na předfaceliftovou Corsu.
Z druhé strany nemůžu říct, že by mne facelift přesvědčil. Předek ano, ale ta zadní světla na auto nějak nesedí.
Snad dostane facelift i interiér, který sice vypadá z dálky dobře, ale z blízka jde vidět nízkonákladový charakter auta.