Chybi mi informace:
- je volant seriditelny vyskove i podelne?
- jak vypada zavazadlovy prostor po sklopeni zadnich sedadel?
- plastova lista pod prednim naraznikem se da odstranit, nebo se odstrani sama pri prvnim zaparkovani u chodniku?
Jinak pekny auto. Skoda, ze podobnym designovym stylem nesla Fabia.
Tady si můžeš stáhnout irskou brožuru: [odkaz] . (je o 4 stránky delší=podrobnější než podobná, která je k mání na mikrositu českých prodejců Hyundai, ale obě jsou anglicky) Je z ní vidět, že Hyundai následoval konkurenci a nechal zadní sedák nesklopný, opěráky po sklopení dělají schod. Předpokládám, že k tomu asi budou prodávat v doplňcích falešnou podlahu, jak se to dnes všeobecně dělá. Podobně to u stejné platformy vyřešila Kia se Soulem. Volant je v obou osách stavitelný. S lištou, no nevím, moje zkušenost je, že Hyundai vždy dělal tyhle prvky z pružných plastů, které nepraskaly a při promáčknutí šly jednoduše vyrovnat (na rozdíl např. od Fordu). Důležitější mi přijde opět vylepšená bezpečnost, včetně 6 bagů, aktivních opěrek atd.
hlavně maj furt ten sklopn ej sedák... a vůbec ve fabii i když se na ní taky šetřilo kde mohlo, je furt víc důmyslnějších a praktičtějších věcí vůči zákazníkům, než v konkurenci... i proto je fabie pořád cenově trochu vejš, i když už to neni tak děsný jak dřív...
ale ty časy, kdy nebude mít asni sklopnej sedák, ani stavitelnej volant, ani třeba stropní madla a bude začínat s cenou za 179 000, už se blíží:(:-( ;-\ :-O8-s
Fakt je, že 2jité dno a pevná lavice ušetří slušnou porci výrobních nákladů, aniž si nějakého rozdílu 90% lidí všimne. A taky - rovná plocha není opravdu potřeba každý den, zvlášť ne u supermini hatchů, ty neslouží na přepravu nábytku. :-) Spíš mě bude zajímat, jak je to u i20 s rezervou, dnes na tom většina výrobců škudlí (poslední návštěva u Renaultu ve mně zanechala opravdu hluboký dojem).
Mne sa použitie dojazdovej rezevy páči, šetrí miesto a tak či onak po oprave defektu nasadíš nazad pôvodnú gumu. Aspoň ťa niečo núti ísť do pneuservisu hneď a neodkladať to.
Nejde o to, jestli jsi levej, to neřeším, ale o materiál. Prasklý nárazník Fordu klasicky vždy odhalil laminátové fousy jako na nějaké kanoi pod šlajsnou. Na Hyundaiích se stejné díly chovaly spíš jako tuhá guma, asi tak. Jak je to momentálně, to nevím, jak už jsem řekl.
jojo, škoda, že chtěli bejt za každou cenu až moc originální - tohle je teda daleko hezčí. ale bude to tuctový.. a navíc zezadu to taky působí úzce, ne že ne (ale je to přesto širší než fabie, ale taky to vypadá zezadu jako třeba yaris:(
Volant výškova ano, podélně ne.
Kufr je u těchto aut nepodstatný-je to snad pro jednoho/dva, jestli se sklopí opěradlo a je to rovné nebo není je fuk.Kdo s tím má problém,ať si koupí velké auto.Tranzita, např.
Tohle je z vnějšku na fotce trošičku hezčí než ve skutečnosti,není to sice MiTo,ale velice slušné.
Zevnitř-tam se šetřilo všude.
Snad se příznivci neurazí-první pocit při prvním usednutí a zaklapnutí dvěří je rozpačitý.Fiesta je č.1, ale Jazz2. gen také č.1.Pak asi M2 a zbytek je víc nebo ještě víc mizerný.Jasně že MiTo je absolutně č.1, jenže nebude to masovka.Stále o interiéru. Rozhodně je skvělý,snad vynikající u Toyoty iQ, ale: tam se tak křiklavě nešidilo,asi poučeni Aurisem(přitom Corolla je skvělá), ale boky také trošku odfilklé.Takže i20 mohlo mít lepší sedáky, dveře a výplně bych neřešil.Plusem budou skvělé motory a asi určitě cena.Být v tísni, koupím holce tohle. Jinak Fiesta nebo M2, iQ a MiTo jsou stylovky,tj. pocit za volantem je skvělý, ale výhled vzad = NULA.Což pro holku a do města....Řek bych, že Hyundai programově dělal auto pro lidi,kteří nechtějí moc utratit.Seč je i30 o třídu výš, tam je interiér a vše jiná liga, tj. rozdíl je víc než jedné třídy.Nebo-li u i30 nadprůměrně skvělý, u i20 zrošku pod průměrem.Snad za slunce s polariz.slun.brýlemi je blbě čitelný středový dosplej při podsvícení,ale to je fakt jediné,co se dá i30 vytknout.Takže neřešit.Ale i20 také ne, cena,cena,cena... :yes:
Je možné, že jsi seděl ve chudé specifikaci/předprodukci i20, která má jen výškový volant, to nevím. Ale z irského prospektu je jasné - namalované i napsané - že volant je stavitelný v obou osách. Viz link, co jsem uvedl nahoře.
Ale no tak!Myslím,že dost přesně vím,v čem a kde jsem v tom seděl poprvé.V říjnu 2008 na pařížském autosalonu a kdo trošičku tuší,tam se očesané a nedodělané vozy nedávají,spíš lepší výbavy.Je to přece jen Paříž a ne Brno....Srovnání jsem napsal právě že v kontextu pocitů z těch samých dnů,jen občas hala byla jiná... MiTo a Fiesta +M2 v č.1, Hyundai č.3 a iQ v č.4, naproti VW.Že se šetřilo je zřejmé,že to nebude mít vliv na prodeje je snad jasné,možná právě naopak-budou skvělé.Podle katalogů aj.obrázků bych auto nikdy na rozdíl od študáků neposuzoval. Vždy a výlučně vlastní=osobí zkušenost s měřítkem 1:1 ve funkční verzi.Zbývá mi iQ+MiTo otestovat naživo, pak budu mít ucelený obr.Nějaký katalog, to bych opravdu nechal dětem.
Evropa prostě nemá na asijskou motorizaci. Zejména díky mizerným motorům, prohává Fábie s Getzem. Sám bych tedy raději šel do Getze z důvodů motoru a prostornosti a po náběhu výroby poklesne i cena.
Jinak k německému etalonu. Mám Polo. Palubovka vrže, přední náprava vrže ( jak přední náprava, tak palubovka byly v servisu, po roku se vrzání objevilo znovu ). Když prší, tak přestane fungovat elektronika ( stěrače nejdou vypnout, blinkry také, ... ). Tedy nepomůže ani vydělat klíčky, jenom pomůže jenom odpojit baterii (tvrdý restart), dále má Polo mizerné levnější motory.
Po těchto zkušenostech by ch již šel do nového Getze.
Rozumová úvaha. Kolega z práce mal Fabiu I, nechal ju u predajcu a na protihodnotu vzal novú. Samozrejme, doplatil ešte slušný balík. Teraz to ľutuje, hovorí, že to auto je snáď ešte horšie ako prvá generácia. Na tú prvú nedal dopustiť (okrem elektriky, permanentne prasknuté žiarovky ho privádzali do zúrivosti), teraz uvažuje, že to predá a kúpi C3. Po pol roku. Ja mám tiež lepší pocit z Fabie I ako z tej novej. Proste sa nepodarila.
C3 má asi rok a pol môj svokor a nemá s ňou najmenší problém. Ide ako hodinky. Neviem, odkiaľ máš také skúsenosti, ale nebude to skôr poruchovým šoférom ako autom?
milujem ludi, co sudia podla jedneho kusu celu modelovu radu. Moja teta mala C3 1.1, na par drobnosti fungovala pomerne dobre. Mala 4.5 roka a kedze bola zvyknuta, kupila si zase C3 1.4. Hned prvy tyzden ich skoro nechala pri Trnave, je zrejme zla spojka... Co to znamena? Nic. Aby si vedel, musel by si nakupit tych aut najlepsie aspon 50 a nie nearaz.
Rozhodne ale objektivne francuzske auta su skor na chvoste spolahlivosti, to je proste fakt
no vidíš a to je důvod, proč se tu fabie proává víc, než polo, i když sou to skoro stejný auta a polo nejni takovej hnus...
ale přesnmě k tomu se fabie přiblíží uiž brzy kvalitou k tomu Polu, cena musí jít doků ještě razantnějc díky krizi, takže se bude ještě víc šetřit co se týká zropacování a kvality...
všichni se budou radovat, že plně vybavená fabie už nestojí 320 ale 180 ale ta kvalita taky bude na 180.....
nu v getru 1.1 který má 48 kW, (fabie 51) taky jsem neseděl abych čtyřválec porovnal s tříválcem:-)
Myslím, že je vhodnejšie čakať už trochu sebavedomejšie ceny, vzhľadom na zvyšujúcu sa kvalitu a hodnotu produktov značky...
Aj tak si ale myslím, že ceny budú prijateľné.
No vážne, takto nejak mala vypadať Fabia II, a nikto by sa o ňu jazykom neobtieral. Dizajnovo skôr nenápadná šeď, aj keď zaujímavé detaily sa nájdu (najmä v interiéri), solídny vnútorný priestor, primerane veľký kufor, dobré motory.
Tak to sa radšej necháme prekvapiť, každá možnosť je reálna. I20 s výraznejšími hranami, užšími svetlami, prípadne tretím bočným okienkom by mohlo vyzerať docela šmrncovne...
Osobne to Škode neprajem. Možno len tým frajerom "made in germany" v pozadí. SNívam o tom, že Škoda raz bude vyrábať pekné, dobré a nie drahé autá, ktorým bez váhania ukážem :yes: .
V súčasnosti sa to nedá. Ak aj vyberiem z ponuky Škody pekné a dobré auto, zase mi príde hodne predražené.
Hovorís mi z duse. Clovek, co robil este vodicák na Š 120 a Favoritoch má urcitý nostalgický vztah k Skodovke, a preto o to horsie reaguje na súcasnú ponuku Skody (základné nestojí za nic, slusne motorizované a vybavené je drahé, o dizajne pomlcím). Zrejme nikto v skutocnosti Skode nepraje cervené císla, iba ak si to sami po..rú.
Ja dodnes jazdím s Formanom, nechal som si ho, aj keď pre rodinu som už zabezpečil väčšie auto. Ale hodí sa, keďže ešte nemám dostavané. Forman uvezie hodne, objem kufra má viac ako solídny [odkaz]
Navyše mám na ňom ťažné. Síce permanentne odchádzajú na ňom blbosti, ale to už skôr z dôvodu, že ho vôbec nešetrím.
No na vozenie cementu ci polystyrénu dobré... Manzelkina sluzobná Octavia sa toho v kufri nanosila pocas stavby >:-[] Rekord je 27 ks 1,5 metrových tují... >:D
Dlhý čas to bolo aj dobré rodinné auto. Do doby, keď vznikla potreba okrem kočíka voziť aj tretiu detskú autosedačku. Tu už šírka nepustila. Musel by som odmontovať vnútorné madlá dverí a dať tam len kúsky bezpečnostných pásov, ako to kedysi mala 105S.
Každopádne, Favorit/Forman ostane z pohľadu praktického asi ešte nadlho neprekonanou škodovkou.
Tri deti? To uz vyzaduje zelezné nervy.
Kamarát tri deti vyriesil Grand Espacom, ale aj tam sú tie tri autosedacky tak akurát. Ale na stvrté pozor, to uz je len autobus ;-)
Tak štvrté snáď už nehrozí, potom už by bol vzhľadom na prostriedky iba Logan MCV.
Alebo nejaká šunka Caravelle alebo čosi podobné. >:D
Do Scénica mi tri sedačky vlezú tak-tak (výrobcovia ich bez rozpakov naťahujú do šírky, akoby boli všetky vozy dvojmetrové), našťastie deti rastú, takže časom budú stačiť sedáky a bežné pásy. A to už vpohode.
No tak ja zatial v aute vystacím pre bambíno s vajíckom, i ked uz mám nachystanú i klasickú sedacku. Dve vedla seba by vsak bezné auto vzadu zaplnili úplne. ;-\
Presne tak to je, proste na viac ako 2 deti sa nemyslí. Zato však v každom teste rodinného auta musí byť veľký pes. Čo by to bolo za auto, ktoré by sa psovi nepáčilo...
Ja vozím teraz dve bežné detské sedačky (jednu do 36 kg, jednu do 18) a spomínané vajíčko. Ale to sa už zmení, malá bude mať rok, takže najstarší syn poputuje na podsedák, mladší vymení sedačku, a babenka pôjde z vajíčka do sedačky. V akomkoľvek aute značky Škoda nemožné. Sorry, Superb som neskúšal, ale nemyslím, že by na šírku hýril priestorom. Takže som vďačný za poruchového Renaulta s najhnusnejším interiérom na trhu a nemožným dieslom s common-railom. >:-[]
Holt clovek si nevyberie, nemozes byt otcom rodiny a mat iba trojdverový Focus ST (co by som najradsej) :-) A mozem potvrdit, ze Sup vzadu pre tri sedacky rozhodne nie je.
No neviem, tú by som neuživil. Jeden studený štart ťa vyjde tak na 50 korún...
Ale inak parádička. Ale skôr by som bral ten motor do nejakej športovo strihnutej repliky. Ten zvuk vzduchového V8 je nenadpodobiteľný...
šak s tým by si nejazdil každý deň do práce. To len keď je cez víkend pekne tak ho vytiahneš, naložíš rodinu, necháte V8 brumlať pri malom výlete po okolí a potom ju doma umyješ, preleštíš, pohladíš a pekný deň je za tebou :-!
Písal som vyššie. Scénic. Má fakt široký interiér, vzadu medzi madlami dverí (presne tam sú tie autosedačky naširšie, kua)má 132 cm. Lepšie na tom boli už len "poloužitkáče", resp. rodinné verzie Berligo, Kangoo a spol.
ja si na ňom cením viac vecí, hlavne je praktický, zadné sedadlá sú jednotlivo posuvné, operadlá sklopné(stredné po sklopení tvorí stolík s prelismi na poháre, dajú sa vybrať, šuplíky na drobnosti sú pod sedadlami, priehradky v podlahe...
...plus výborný výhľad, veľmi rada s ním jazdí manželka, aj keď na začiatku mala hlavne pred jeho šírkou rešpekt...
ináč tiež sme uvažovali o Grand Scenicu ako budúcom približovadle. Ale vzhladom k tomu, že zatial ešte detské sedačky potrebné nie sú vobec a v horizonte 2-3 rokov sa plánuje max.1, tak mi doma prešiel Saab 9-3 SportCombi :-) . Trochu som sa bál kufra, predsa len papierových 419l neohromí, a potrebujeme tam napratať práve toho velkého psa z testov >:D + prípadne batožinu, ale v reále je to slušné. Je to široké a dlhé (kufor), takže objem stráce hlavne na výšku, ale je to aj tak prekvapivo dobré. No a keď to ženuška videla, a povozila sa v tom, hneď bola ruka v rukáve >:D
Ja ho obdivujem, tri najstaršie nie sú jeho, tie vyženil...
Inak keď pribudne rodina auto možno vymeníš, aj prevádzkové náklady sú u Saaba zrejme niekde inde, a tých kilometrov je s deckami požehnane...
Nie, keď bude treba velké auto, tak sa bude musieť holt dokúpiť druhé. Vzhladom k tomu, že tak či onak potrebujeme dve autá kvoli dochádzaniu do práce, tak to doma budem vedieť nejak zdovodnit >:-[]
ako jasné, existujú autobusy a pod. ale tým človek stráce flexibility a čas, no a keď tie dve autá finančne utiahneš tak nemáš čo riešiť. Radšej dám pár tisíc ročne do auta ako každý večer čakať, či manželka v pohode absolvuje cestu metrom, pobyt na autobusovej stanici, cestu autobusom....
pěkné, kvalitné a dobré auto a levné? kde žiješ, fabie II byla udělaná tak jak byla hodně lacině a taky hůř kvalitativně, než předchůdce, protože se vědělo, že ceny prostě pudou dolů... nelze mít stejně kvalitní auto jako byla FII když je skoro už nyní o 100 klacků levnějščí než zjara
Všetko ide, keď sa chce...ako potom vysvetlíš, že Kia dokáže vyrábať väčšie auto, s lepšou výbavou, vo vysokej kvalite takmer za cenu Fábky? Dnes už to nie je celkom pravda, Fabia musela ísť s cenou dolu, cee´d si ju drží. Aspoň zatiaľ a na Slovensku, neviem ako inde.
Tak to je opravdu parametr bez konkurence 120Nm.u motoru 1.2, sice výše položený, nicméně ve třech tisících kolem 110 bude také určitě.
v tomto segmentu bez konkurence. :yes:
Jinak design celkově nevýstřední, linie stále připomínají jejich styl kulatosti.
Hlavní ikonou v tomto směru stále zůstává i přes svůj věk Fiat GP, což ostatně potvrdili i novináři z celé evropy v aktuálním testu.
I20 sa na nič nehrá. Proste plní požiadavky, ktoré sú bežne na túto triedu kladené. Je doba, keď proste pragmatické riešenia dostávajú prednosť pred odvážnejšími, cieľom nie je byť úplne IN, ale spoľahlivo plniť účel.
GP je nadčasové od samého začiatku, o tom niet pochýb. Hoci ho mnohí zatracujú už len preto, že je to Fiat, v tejto triede je a ešte možno dlho ostane etalónom. Fiat proste malé autá vie.
Papir snese vsechno kor kdyz je ta krize >:D Ty parametry Hyundae u benzinu nejsou podle mne realne moc uveritelne. ;-) Uvidime az nekdo udela realne testy spotreby OK? >:D
Súhlas, ja by som este doplnil, ze i ostatné benzíny vyzerajú velmi slusne. Osobitne jedna-sestka sa mi tam javí ako velmi jedovaté vozidielko, plnohodnotne konkurujúce fúkaným jedna-stvorkám konkurencie (GP a pod.). Ale zase keby VW robil dobré maloobjemové atmosférické motory, GTI-ho argumentacné schopnosti by mohli atrofovat >:D
1,4/71 kW je dnes výběhový motor starší konstrukce, u Getzu má papírový průměr 6,0, u těžšího Ria 6,3. Mimochodem je na Getzu nastavený na 91 NAT (ne na 95, jak uvádí většina přispěvatelů na odkazech). Že u spotřebitelských měření spotřeby nemáme žádnou garanci srovnatelnosti měření a věrohodnosti údajů, to je snad jasné, lze to brát pouze orientačně - proto jsou taky mezi různými majiteli tak velké rozdíly. - Aktuální motor je 1,4 CVVT/80 kW a např. v i30 má papírových 6,1. Tyhle benziny u i20 jsou už zase trochu jiné - 1,4 CVVT má snížený výkon na 74kW, naprosto jasně s cílem snížit spotřebu a emise, předpokládám je i nové zpřevodování. Vzhledem k tomu, že Hyundai už začíná za motory sbírat ocenění, nedělám si starost, že by s nimi byly nějaké problémy. Z praxe 1,4/71 znám, žádnou díru do nádrže nedělá, pokud je řidič řidič a ne testosteron, který se nechá vyprovokovat jeho točivostí a šlape mu imrvére na krk.
1.4 71kw chybaju 2 mesiace do troch rokov, zapisujem si litre co som nalial do nadrze od zaciatku a treraz mam 5.8 spotrebu. jazdim okresky, drviva vacsina je 30 do prace a 30 naspat. po preplnenej ceste, ktora je jednicka ale stavom slabsia dvojka, sama dedina a bez dodrziavania predpisov. naposledy za dazda 61km priemer rano do prace a cca 10 obehnuti. takze aj svizne sa da jazdit a pritom nie za 7 litrov. no niekto auto pouziva tak ze ho vytiahne v nedelu z garaze nalozi do neho 5 ludi a odvezie sa na trojke 1 kilometer dole dedinou do kostola a potom naspat a nechape preco ma vysoku spotrebu, alebo opak jazdi sam po dialnici tesne pod maximalkou Getza a tiez sa divi ze ma vysoku spotrebu.
Ináč tomu verím,aj na TipCar.cz je test spotreby Getza s týmto motorom a dopadol dobre.
Napríklad motor 1,2 s 57 kW je konštrukcne nový motor Kappa,s kombinovanou spotrebou 5,2.V meste dokonca 6,4... :-) A to je základný najslabší motor do i20.HTP ako základný motor Fábie nie je pre kórejca žiadny súper... ;-)
Možno zase spravia nejaký Junior. A pôjdu tvrdo na cenu, nejaký HTP s objemom zníženým na 1 liter, čierne nárazníky, pevné okná vzadu, 13" kolesá...vždy sa nejako dá. Za 199.999,-!!! >:D
prosím ťa, ty by si mohol viesť v Škode auto (alebo v akejkolvek inej automobilke) oddelenie na katovanie kostov, taký talent a tak trestuhodne nevyužitý! >:-[]
Ale stačila, prečo nie? Nechával by som ju pred domom v čase neprítomnosti, aby mi niekto neobsadil fleka na parkovanie. Pred tým zvieraťom majú všetci taký rešpekt, že nikto bližšie ako 2m určite ani nezastane... >:-[]
možnáani to ne, jak rychle díky tomu, jak s tim těžkým autem skoro nepohnul, byl pryč. dodávám ale, že to byl čtyřválec a že tříválcový HTP už teda je daleko lepší, než byl tento motor....
to leda za 150... no když fabie končila, tak se i ty oosekalný juniory co už ale neměly ten hnusně debilní litr - prosím, páni, to byl ČTYŘVÁLEC:-) TO UŽ I TO htpČKO JEDE DALEKO LÍP...:-)
No lebo Š 105 mala vacsí objem... az 1,05 L, cím porázala Juniora >:-[] A tiez mala 4 valce. A ten hlboký zvuk, správne umiestnenie motora (vzadu ako 911-ka), no radost jazdit >:D
to leda za 150... no když fabie končila, tak se i ty oosekalný juniory co už ale neměly ten hnusně debilní litr - prosím, páni, to byl ČTYŘVÁLEC:-) TO UŽ I TO htpČKO JEDE DALEKO LÍP...:-)
tak v tý době prostě už se to prodávalo jen maximálně za 200 i taky za 180... takže to jsi nadsadil moc >:D
Ale jo docela pekny auto, jen si nejak nemuzu pomoci, ze mi tam ty modre mozno i cervene potazeni sedacek nesedi a nesedi, vypadato proste levne, meli jit do najakych sedych ci pastelovych odstinu.
Myslím, že realita na cestách bude skôr v čiernej a šedej, ale ktovie. Je to vec vkusu. Ja osobne mám radšej farebnejšie interiéry, ale napríklad modré sedačky v červenom Fiate nejak nemusím... :-)
Stretnutie naživo prezradí viac, ale už podľa fotiek môžu mať škodováci o vrásku na čele viac...
Moc pekne auticko, design se opravdu povedl, s kvalitou problem myslim nebude, ta u Hyundai/KIA stoupa kazdym rokem, motory spicka (VW/Skoda muzou o takovych motorech leda snit). Kdybych vybiral auto v teto kategorii, tak i20 by byla hodne horkym kandidatem. Takze gratulace a hodne prodejnich uspechu. :yes:
Myslim, ze v MB se ted par hlav pekne zapotilo. A nejen tam.
To same v tom pripade plati pro vsechny automobilky.
Btw. Lide, co si nechali zmerit vykon na brzde, vesmes potvrzuji, ze v udavanych parametrech je Hyundai/KIA hodne konzervativni a skutecne namerene hodnoty jsou o 5-10 procent vyssi nez ty papirove. :-!
No to je sice hezké ale není Ti podezřelé,proč je v nabídce tolik vozů,které mají průměrně 25000km.Ani v Německu se tak často auta nemění zejména v tomto segmentu.Jedině v tom případě,že se minulý vlastník nemůže dočkat nové KIE...
Tak ti nevim, na Tipcars jsem zadal vyhledavani ojetych vozidel s najetymi 20 - 30 tis. km. Vysledek:
VW Golf od r. 2006 - 69 vozidel
Ford Focus od r. 2006 - 65 vozidel
Kia Ceed - 4 vozidla
A nevim o tom, ze by se Golfu nebo Focusu prodavalo 17 krat vic. Takze nemyslim, ze by to bylo tak spatne. Usudek at si kazdy udela sam.
klik-klak v Nemecku su rozne typy leasingov, s roznymi druhmi a vyskmi splatok, akontaciami, urokmi a podmienkami rocneho nabehu km , kde mas primeranu akontaciu nasledne nizke splatky x mesiacov a na koniec vysoku poslednu splatku , no pred zaverecnou splatkou sa mozes rozhodnut ci auto chces odkupit do vlastnictva alebo nie . A samozrejme vyska akontacie , mesacnej splatky a zavercenej splatky zalezi aj od km , ktore chces rocne a mozes max nabehat. napr. Rocne od 10 000km az po 30 000km . Velmi podobne operativenmu leasingu. Takze je to pravda ze kupis u oficialneho dilera tej , ktorej znacky 2-2,5rocne auto s nabehom cca 25000 az 30000km, ktoremu nic nie je za velmi rozumny peniaz.
No, začíná se to přiostřovat. Pokud jsme tedy dosud měli poměrně jednoduchou roli, totiž stačilo umět psát akorát palec nahoru a palec dolů, přičemž, kdy palec letěl vzhůru a kdy dolů víš moc dobře, tak nyní se to pozvolna komplikuje. Ne tedy, že bych nevěděl, kdy vytrčit palec... no, malý problém začíná s tím palcem dolů.
Přesto, tyhle sebezáchovné pokřiky, že takhle nějak měla vypadet Fabia II... a že konečně nastává úsvit motorismu... to je neskutečná naivita. Uvědomují si ti slepci, že Fabiia stále jezdí na tom z nejlepších evropských podvozků, které je vůbec možné pořídit? Uvědomuje si tu vůbec někdo, že Fabia jede na vynikajících materiálech, že je osazována špičkovými motory, že zejména tříválec patří k evropské špičce? Zná tu vůbec někdo předchůdce F-2? A v tomto kontextu předchůdce ídvacky?
Tedy do budoucna půjde stále více o to, správně se orientovat. Samozřejmě, že tak jako v případě cee´du nedochází k ataku špičky třídy (Focus, Golf) může i subkompaktní špička (Fiesta, Corsa, POLO, Fabia) v klídku brázdit silnice. Na druhé straně... je znát tah na branku z korejské strany.
Tedy už není třeba dávat lowendovým produktům palec dolů, zaslouží si jistý respekt. Samo, není to na cukání v tangách, ale člověk pochopí, když po tříletém půstu o chlebu a vodě nakonec dojde zdejší KOKO (korejský kovboj) k zásadnímu rozhodnutí, a objedná namísto fantastické Fabie II jednu ídvacet. Tak si těch dvacet dej zejtra po obědě a... pěkné sny.
Sakra... na pohled zvenku i zevnitř to vypadá báječně. BRAVO HYUNDAI. No jo, no, musí nahoru :yes:
Isteže, keby nová Fábia vyzerala podobne, hlavne čo sa proporcií týka, nebolo by toľko polemík okolo jej vzhľadu a najmä šírky interiéru.
Že má Fabia II jeden z najlepších podvozkov je bezpochyby, na druhú stranu nie je to žiadne high-tech, aby sme naň spievali ódy. Navyše už má nejaký ten rôčik za sebou, a ak ho už iní neprekonali, minimálne sa mu vyrovnávajú. Pripomínam, že držanie stopy nie je všetko, kvality podvozka vyjadrujú viaceré veličiny.
Vynikajúce materiály? Minulosť. Rozhodne kvalita interiéru novej Fabie voči prvej generácii nešla hore. Práve naopak.
Špičkou trojvalec? Isteže. Ale skôr iba motor sám o sebe. Po osadení do autíčka s nie práve mušou váhou sa jeho kvality dosť strácajú. Má, chudák, čo robiť. V tomto prípade štvrtý valec priam bytostne chýba. trojvalec, len ak jazdíš sám! (v 5-miestnom aute)
Takže ak palec dolu, v tomto prípade pre Fabiu. prehráva totiž na body. Okrem iného už aj s kórejskou konkurenciou. Voči nej vypadá I20 ako dospelé auto.
Mimochodm, GTI, zaspal si dobu. Polo a Fabia II nepatria medzi subkompaktnú špičku. Globálne vzaté sú to outsideri.
V jízdě POLO i Fabii předčí jen Corsa. Spolu s Cliem, 207 a Fiestou je to stále elita subkompaktů. Jsem velmi zvědavý na jízdu s fiestou, která prý změkla.
Pozor na to nadnášení ídvacítky. Ještě jsi v ní neseděl, přečti znovu horní testík... Je nutno se do toho posadit, ergonimie, to je to, co by nás mělo zajímat. Vedle toho, za estetiku zvedám palec, myslím, že zejména Grande Punto či Citroen C3 budou mít o starost postaráno.
Poviem pravdu, Fabiou I som nabehal a nabehám pomerne dosť, vážne okrem toho, že dobre drží stopu to nie je nič super. S Fabiou II už pomenej, aj keď aj v nej občas sedím. Rozdiel voči FI je minimálny, pri mojej bežnej jazde prakticky žiadny. Na môj vkus je to auto pritvrdé, má dosť slabú spätnú vazbu na vodiča, naopak, každý dotyk rúk na volant okamžite cítiť, niekedy až prekvapivo výrazne.
Nadnášanie I20 som si nejak nevšimol, kde si ho vzal? Píšem o dojmoch z fotiek. Skutočne, čo sa proporcií a ich vyváženosti týka, má Fabia k I20 sakra ďaleko. Priestorovo niet dôvodu autorovi článku neveriť, ale máš pravdu, treba si to skúsiť "telo na telo".
Vystarané bude mať najmä Fabia, aj keď to nechceš uznať. Je nová, takže bude musieť bojovať tým, čo má, dosť dlho. Okrem podvozku a 300l kufra už veľa neponúka. Vpodstate, okrem trochy vylepšení je to takmer 10 rokov staré auto, čo je napriek všetkým tvojim chválam hodne cítiť. Heslo "čo je dobré, netreba meniť" proste platí len veľmi obmedzene.
GrandePunto je na trhu o niečo dlhšie, má na ňom svoje miesto, pomerne čerstvé Clio je našťastie postavené v inom duchu ako česká zástupkyňa. C3 čaká skorá generačná výmena, podobne ako medzičasom tiež už dosť prestarnuté Polo. Myslím, že najviac sa u nás zapotí práve Fabia. Bude musieť ponúknuť viac a za lepší peniaz ako doteraz.
Ten úvod je tam právě pro takévé odborníky, jako jsi ty, kteří by pro jednu ídvacítku na snímku ukřižovali sousedovo caymana na kříži... Nahoře máš lowendový produkt, který samozřejmě nemůže ohrožovat premianty třídy. Že to nevíš a onanuješ v palčákách touhy, to je jen důkazem tvého rozhledu.
Místo svého krysího poštění, si zjisti něco o motorech této kategorie, takhle jsi tu znalým lidem jen pro smích.
Me staci, jak jsi ze sebe udelal hlupaka nahore. Nebylo to ostatne poprve a obavam se, ze ani naposled. Mozna by sis o motorech vseobecne mel zjistit neco ty, mas zjevne mezery.
asi jsem tě špatně pochopil. ty nejsi "prudič", ty jsi vážně deeebil >:D >:D >:D je mi tě líto chlapečku :no:
a jak jsi něco mumlal o tom že jsem ti tím chlapečkem "vehmnal slzy do očí" tak tě musím litovat ještě jednou, protože jestli jsi dospělý chlap a máš takové názory tak to máš teda blbý >:-[]
ale možná to tak není. já vím že vy 16ti letí si dneska myslíte jací už nejste staří chlapi >:D
No já bych to s tím vychvalováním Fabie tak optimisticky neviděl. Máme ve firmě jak starší Fabii I, tak novou F II. U té starší jsou materiály už dost obstarožní. Nová je na tom mnohem líp. Ale co se mi u F II vůbec nelíbí je celkem velký hluk od motoru v kabině. Jedná se o motor 1.4 (tedy ten nový) a u tohohle motoru jsem čekal, že bude jednak pružnější a jednak kultivovanější než stará 1.4 u Fabie I, která snad byla upravená z 1.3 z Felicie. Jenže tomu tak není. To 1.4 u i30 je ve všech parametrech daleho lepší.
Šmarjájósefe. Takový "znalec" koncernu a takové VWelké mezery VWe VWzdělání ??? "Uvědomují si ti slepci, že Fabiia stále jezdí na tom z nejlepších evropských podvozků, které je vůbec možné pořídit?" A uvědomuje si jeden zaslepený agitátor, že F2 nejspíš jako jediný koncernový zástupce dané třídy nedostane onu vymazlenou a opěvovanou platformu, kterou už nějaký ten pátek rajtuje její španělský sourozenec? 8-s
Pepo, dojals´... ;-) Jo, jo, to je obecně známá věc. Teď už jde jenom o to vědět, jaká ta platforma v F-2 vlastně je. No přece evropská špička. Tak jako platforma nová, v Ibize. Nebo ty neznáš kvality podvozků od VW?
Tym vlastenectvom to prehanas GTI :-) Fabia II fakt nepatri do ziadnej subkompaktnej spicky. Dizajn otrasny. Interier celkom pekny, kufor sa celkom da, 300l na to, ze to nie je mini MPV. Motory hrozne, ani jeden spickovy. 1.2 ma prejav strasny, ako diesel (ked si v aute sam, tak sa da, ale spicka je inde, 4 hrnky su proste lepsie pre kulturu chodu 1.2 corsa, 1.2 clio, 1.2 jazz, fiatia 1.2 je dobra). 1.4 TDI je vrazda, hrozny motor, traktor, vsetko zle :no: 1.9 je strasne stary a tiez nie moc kluturny, 1.4 a 1.6 benizny su tiez dnes podpriemer (spotrebou, aj vykonom). Podovozok nie je zly, ale tak priemer.
Polo ma navyse este hodne zlu spolahlivost, uz by sakra mali spravit nove (ja viem, je na ceste).
neviem ako dopadne i20, nevyzera uplne zle. Ale to obhajovanie Fabie II fakt moc neobstoji :-) (a Pola tiez nie)
Teda tak moc hlouposti napsanych v jednom psispevku jsem snad jeste nevidel - nic proti tobe. Fabia je auto, ktere nekteri nasi spoluobcane bezmezne uctivaji, nicmene bez jakehokoliv logickeho opodstatneni (kufr - Jazz mel a ma vetsi, stejne tak je praktictejsi, a to tak ze o hodne). Fabia je pro me naprosto prumernym, sedym autem, ktere si nezaslouzi pozornost vetsiny z nas a vetsiny jejich majitelu.
DELŠÍ ANTÉNU SNAD ANI SOUDRUZI Z KOREJE VYMYSLET NEMOHLI! JEŠTĚ HODNĚ VODY UPLYNE A HODNĚ SNĚHU ROZTAJE, NEŽ BUDE HYUNDAy KONKURENCÍ ZAVEDENÝCH ZNAČEK!!! :-!
HEJ, KITKATE, VĚŘÍŠ MI, ŽE JESTLI SI O MĚ OSTATNÍ MŮŽOU MYSLET, ŽE JSEM HLUPÁK, ŽE JE MI TO NĚKDE? TO KLIDNĚ MŮŽEŠ... TAKY TY NOVÝ ANTÉNÝ NA ŠKODOVCE SCHYTALY PĚKNOU KRITIKU, PROČ TOMU TAK JE, ŽE TAM DÁVAJ NĚCO, CO SE UŽÍVALO NĚMCEMA U KURSKU JE MI ZÁHADOU...? :no:
FIAT male benziny vzdy umel, o tom zadna. Je pravdou, ze ta FIATacka 1.2ka ve sve silnejsi verzi ma sice o 10HP vic, ale ma zase nizsi kroutak, navic maximum kroutaku az v 4.500 otackach, takze se musi vic tocit. Navic neni nikterak usporna - kombinovana spotreba je o 1,5 litru vyssi nez u 1.2 Hyundai, v aute o bezmala 150 kg lehcim.
Kazdopadne to ve sve dobe byl vyborny motor.
Dnesni motory maji holt mnohem prisnejsi emisni limity. Nic to ovsem nemeni na faktu, ze Hyundai benziny take umi a tento motor patri k tomu nejlepsimu v dane kategorii. Pro nenarocnou ridicku je to skvela volba. :yes:
Mě tyhle malý šotky připadaj pořád stejný a to ve všech konkurenčních modelech. Dynamika bude asi +/- stejná a nedovedu si představit, že bych si takový auto vybíral podle motoru. Spíš podle ceny, serva a jestli to v létě fouká studenej vzduch. Taky jestli se to tý babě líbí, ale na tu stačí červená barva a bere všechno.
Podivej se na to ocima typickeho kupujiciho. Bude to clovek, ktery nejspis hleda druhe auto pro svou lepsi polovicku. A pokud ona lepsi polovicka neni zavodni jezdec, tak proc priplacet za silnejsi motor, vyssi pojistku atd., kdyz na to popojizdeni po meste, do skoly/skolky atd. to bohate staci a da se s tim i celkem bezpecne predjizdet?
Pak tu mame druhou skupinu, kterou budou lide blizko duchodoveho veku, staci jim male auto a ti take nepotrebuji zavodit.
Já to zcela chápu, proto říkám, že o ten motor až tak nejde, jako o tu bednu, co to tahá, jen bych očekával trochu výraznější parmetry, i když chápu, že emise, jsou emise a spotřeba taky. Důchodce chápu, já to tenkrát taky kupoval buchtě, ale ženskou s dětma bych do toho nikdy nedal... pokud bych neměl na výběr tak asi jo.
Z toho důvodu nechápu tahanice, jestli je Fiat, Ford, nebo cokoliv ve třídě lepší, nebo horší.
No ja bych mladou s detma do toho take neposadil. Kdyz jsem kupoval pro ni auto, tak nejmensi volbou byla nizsi stredni. Zvazovali jsme stredni, ale z praktickych duvodu zvitezila nizsi stredni - hlavne kvuli snazsimu parkovani.
Kdo je ovsem limitovan rozpoctem, sahne po aute mensim - pokud nechce, stejne jako ja, kupovat ojetinu nejisteho puvodu a kvality.
Vem si ovsem, ze jista nejmenovana tuzemska automobilka ma tu odvahu v reklame auto stejne tridy jako i20 nazyvat rodinnym!
Jinak souhlas, dnes je kvalita vozu hodne vyrovnana, rozhoduje pomer cena/uzitna hodnota a subjektivni parametry jako je napr. design.
Však pořád jde jenom o prachy. Pokud je člověk limitovanej penězma, tak je to daný. To samý je prostě ten cedník a je zbytečný si nalhávat, že je nejlepší ve svojí třídě. Je, ale hlavně penězma. Nazývat auto rodinným, je jedna z marketingovejch hantýrek a jestli tomu někdo podlehne, tak je to super tah. Rodinný je pro mě to, když se tam vlezou všichni, čokl, kufry, kola, lyže, televize, lednice a postel a před cestou na dovolenou nemusim laborovat, o si vzít a nevzít.
A parkování? Ta moje pyskuje celý roky a jezdí pořád s autama 5metrovejma a vůbec jí to nevadí. Je to jen o zvyk, ale i když jsme na vesnici, tak si i ve městě poradí. Ženská nesmí mít žádný úlevy!
Souhlas. Stejne tak je zbytecne si nalhavat, ze nejlepsi ve tride je Golf, nebo Focus nebo Civic nebo...
Jeden ma lepsi to, jiny tamto. Jde o priority kazdeho kupujiciho.
V Praze je to s parkovanim mnohem slozitejsi, hlavne kdyz clovek potrebuje na nejaky urad apod. Jinak jezdi dobre a zaparkuje mezi podelne stojici auta i s mym vozem vetsinou bez problemu.
Nojo s tim Golfem narážíš možná na GTI, ale já, ač nikdy VW neměl a nechci s nim plně souhlasim... Resp. z hlediska historie a možnosti výbav a variant. Kdybych si totiž někdy kupoval takový auto, tak mě žádný jiný nenabídne to, co právě ten Golf. Neberme design a cenu, ale jak se peru třeba s Emelem... chci motor, automat, 4x4, kůži a všechny ty "zbytečnosti", co kde kdo považuje za nesmysly. Klidně mi strč Megana, Fokuse, nebo cokoliv, ale tohle je prostě pro mne je rozhodující. V tom je VW v pohodě, i když to neni pro širokou škálu kupujících relevantní.
To je to, o cem pisu. Pokud nekdo chce tyhlety "zbytecnosti" v kompaktu, tak pro nej muze byt Golf nejlepsi. Pro jineho bude ale nejlepsi jiny vuz, treba proto, ze ma lepsi podvozek. Jiny zase oceni lepsi nizkoobjemovy motor. Dalsi zas pomer cena/uzitna hodnota nebo image. Pro kazdeho je nejlepsi neco jineho. Neda se ale pausalizovat a tvrdit, ze to nebo to auto je nejlepsi pro vsechny.
Pak "ve sporu" jsou asi rozhodující prodejní čísla...
Zajímavý srovnání, nebo příklad je v polemizování o koupi ve třídě Oktávky pro mojí účetní... co myslíš, že nakonec vyhrálo?! (před rokem)
Proboha, vždyť to je kopie aktuální Corsy!!! To nikod nevidí?! Mi přijde, že kdybych si odmyslel hyundai mřížku a přimyslel opláckou, je to Corsa. A zezadu taky zjevná podoba. Zajímavé, přijde na svět nová škodovka, všichni si můžou huby ukecat čemu všemu to je podobné a přijde Hyundai jako klon Corsy a nikomu to nepřijde divné. Že by se to u Hyundaie čekalo?