Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai i30: ceny známy, prodej nejdříve na konci léta, přijde i levnější diesel

První vozy budou pocházet z Koreje, ale na českých silnicích se objeví nejdříve v září. Předběžný ceník obsahuje velkoryse uspořádanou výbavu už od nejlevnějších provedení, ale patrný je důraz na dražší a úplnější výbavy, s cenami nad 400 tisíc Kč.
Zpět na článek
20. 6. 2007 10:52
neregistrovaný "patrik"
20. 6. 2007 11:54
neregistrovaný "Juraj"
20. 6. 2007 11:55
anonym
20. 6. 2007 17:48
neregistrovaný "patrik"
20. 6. 2007 11:36
anonym
20. 6. 2007 12:04
neregistrovaný "neo029"
20. 6. 2007 12:16
anonym
20. 6. 2007 12:21
neregistrovaný "Donald"
20. 6. 2007 15:10
20. 6. 2007 16:29
neregistrovaný "Tommykaira"
20. 6. 2007 16:20
neregistrovaný "R390"
20. 6. 2007 17:07
neregistrovaný "Donald"
20. 6. 2007 17:13
neregistrovaný "Tommykaira"
20. 6. 2007 17:14
neregistrovaný "Tommykaira"
20. 6. 2007 17:19
neregistrovaný "Tommykaira"
21. 6. 2007 07:39
neregistrovaný "Donald"
20. 6. 2007 17:22
neregistrovaný "Tommykaira"
20. 6. 2007 17:23
neregistrovaný "Tommykaira"
20. 6. 2007 12:20
neregistrovaný "Zrout"
20. 6. 2007 12:45
anonym
20. 6. 2007 13:35
neregistrovaný "A2"
20. 6. 2007 16:20
neregistrovaný "TommyEngelo"
20. 6. 2007 12:53
20. 6. 2007 13:51
anonym
20. 6. 2007 22:48
neregistrovaný "Honysek"
20. 6. 2007 13:59
neregistrovaný "e"
20. 6. 2007 14:31
neregistrovaný "petrt"
20. 6. 2007 15:13
neregistrovaný "mates"
20. 6. 2007 14:39
neregistrovaný "petrt"
20. 6. 2007 22:49
anonym
21. 6. 2007 14:49
neregistrovaný "petrt"
20. 6. 2007 15:23
neregistrovaný "petrt"
20. 6. 2007 17:04
neregistrovaný "petrt"
20. 6. 2007 22:10
neregistrovaný "Yann"
21. 6. 2007 10:00
neregistrovaný "_Teddy_"
20. 6. 2007 16:39
neregistrovaný "Tommykaira"
20. 6. 2007 16:40
neregistrovaný "Tommykaira"
21. 6. 2007 10:39
neregistrovaný "_Teddy_"
20. 6. 2007 16:57
neregistrovaný "erik"
20. 6. 2007 21:10
neregistrovaný "patrik"
20. 6. 2007 19:50
neregistrovaný "Smrad z Jelene"
21. 6. 2007 00:10
21. 6. 2007 06:07
neregistrovaný "Ivan"
21. 6. 2007 09:58
neregistrovaný "Fitipaldi"
21. 6. 2007 11:31
neregistrovaný "andy"
21. 6. 2007 11:34
neregistrovaný "_Teddy_"
23. 8. 2007 08:48
neregistrovaný "To je jedno"
neregistrovaný "patrik"
20. 6. 2007 10:52
Jen poznámka
(makám, nemám čas) Takže se potvrdily pověsti o nasazení slabšího CRDi - vznikne otázka, co bude dál s velmi vydařeným 1,5 CRDi, který má teď vyšši parametry než ohlášený 1,6. Se srovnáváním cen se ceed'em (ano, vážená redakce, pořád ještě s malým "c") i když je to zajímavé, bych si teď nedělal hlavu: cee'du bude na podzim končit první rok od uvedení na trh a to Kia vždy provádí první velkou slevu, kterou už pak trvale drží jako "skrytou" ceníkovou cenu. Navíc prvky výbavy, o kterých je v článku řeč, má cee'd převážně k dispozici také, nějaké rozlišování je tudíž těžké. Takže bych opravdu dočkal času. Osobně budu hlavně zvědav, jestli koncern využil pozdější nasazení i30 k další práci na podvozku a řízení sdílené platformy - to bych viděl mnohem raději než celá samosklápěcí zrcátka a podobné lesklé knoflíky na kabátku. Jo a tu záruku předpokládám Huyndai ještě prodlouží/rozšíří, v US to má zavedeno dávno, řekl bych, že teď jenom trochu mlží.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Juraj"
20. 6. 2007 11:54
Re: Jen poznámka
Ten 1,5 CRDi je sice vykonnejsi, ale to je asi tak vsetko. Este stale je hlucnejsi (malo kultivovany) nez francuzske HDi-cka, ma slaby tah pri nizkych otackach, teda kym nebezi turbo (cca do 1900ot./min.) Ale ta nova 1,6CRDi je uz lepsia nez francuzka 1,6HDi. Co som cital porovnavacky od nasich slovenskych novinarov, tak ta 1,6CRDi 85kW je lepsia ako francuzska 1,6HDI, vo vsetkych oblastiach (kultura chodu za studena i za tepla, tah bez turba a s nim, vadnutie pri 4500ot./min., atd.) A to nehovorim o cene 1,6CRDi ceed a 1,6 HDi C4 (resp. 307).

PS: oboma (C4 1,6HDi 110koni i ceed 1,6CRDi 115koni) som jazdil (nikolko sto km) a po motorickej stranke sa mi zdala lepsia ceed.
anonym
20. 6. 2007 11:55
Re: Jen poznámka
Samozrejme tym HDI som celu dobu myslel ten 110konovi variant.
neregistrovaný "patrik"
20. 6. 2007 17:48
Re: Jen poznámka
No, nevím, jak moc tu 1,5 CRDi znáš, v Riu II se chová skvěle, nějaké řeči o slabém tahu nebo hrubém běhu jednoduše neplatí a turbo nabíhá přesně včas a bez kopanců. Tomu prckovi padne stejně dobře jako 1,6 CRDi cee'du - jenom je v cee'du trochu lepší utlumení. Jinak HDI jsou výborné motory, ale na ně jsem ani nepomyslel, P ani C nejsou auta mého srdce, pardon. :-)
anonym
20. 6. 2007 11:36
Octavia
pa pa octavia nekonkuruje uz nicim ani cennou
Rozbalit vlákno
29
neregistrovaný "neo029"
20. 6. 2007 12:04
Re: Octavia
pozor Skodovka uz davno postrcila O2 do stredni tridy..oficialne Skoda nema v nizsi stredni auto, Roomster je kategorie sama o sobe :-)
anonym
20. 6. 2007 12:16
Re: Octavia
O2 a střední třída...tak možná cenou! Je to předražený auto, který si na střední třídu hraje a ovce ji to žerou.
neregistrovaný "Donald"
20. 6. 2007 12:21
Re: Octavia
Aha, takže O2 stojí třeba proti Passatu a Mondeu. Taky dobrý, takovej lehkej vtípek po obědě.
Avatar - sparrow1
20. 6. 2007 15:10
Re: Octavia
Fakt vtip a novýmu Mondeu nasahá ani po kolena Passat natož O2
neregistrovaný "Tommykaira"
20. 6. 2007 16:29
Re: Octavia
V ceně nahr. dílů ne drahý jak na MB >:D >:D (měli jsme Mondeo pred par dny prodane uz vickrat ne)
neregistrovaný "R390"
20. 6. 2007 16:20
Re: Octavia
Prosimte v Německu OII srovnávali v testu s BMW3,MB C. A v dalším dieslovym testu s 12 auty jako Mondeo, Passat, A4,Accord, Vectra, 407 tak nevim co je na tom vtipny
neregistrovaný "Donald"
20. 6. 2007 17:07
Re: Octavia
V testech jde srovnávat cokoliv, třeba i mixér a křeslo. Na mixéru se blbě sedí, v křesle nic neumixuješ. Ale rozdělení aut do tříd zas takovej problém neni. Octávka je tak trochu "nad" nižší střední (hlavně díky kufru) ale pořád je to nižší střední. A tvrzení, že Škodovka posunula O2 do střední třídy mi přijde opravdu jak vtip. Superb by byl potom kde, na urovni třeba BMW 7 ?
neregistrovaný "Tommykaira"
20. 6. 2007 17:13
Re: Octavia
Superb srovnavali s MB E, Alfa 166
neregistrovaný "Tommykaira"
20. 6. 2007 17:14
Re: Octavia
Jo Superb ma vzadu mista jak BMW 7 long ;-)
neregistrovaný "Tommykaira"
20. 6. 2007 17:19
Re: Octavia
A v euro NCAP, SDA ji mas ve stredni tride zalezi jak se na to divas
neregistrovaný "Donald"
21. 6. 2007 07:39
Re: Octavia
Dívám se na to podle dělení aut do tříd a to je hlavně určené rozvorem. To, že má nějaké auto nějaký parametr odpovídající vyšší třídě neznamená, že do té třídy patří. Octávka je prostě nižší střední, stejně jako Golf, Focus, Civic, Megane, 307 (308) atd...
neregistrovaný "Tommykaira"
20. 6. 2007 17:22
Re: Octavia
A vintrni prostor na dylku je stejny jako v mazde 6, Bmw3
neregistrovaný "Tommykaira"
20. 6. 2007 17:23
Re: Octavia
na delku
neregistrovaný "Zrout"
20. 6. 2007 12:20
Re: Octavia
Provnavat Octavii s i30 a ceedem??? >:D Nejprve se svez alespon Octavii a Ceedem a pak si sam dej par pohlavku za blbosti, co tu pises!
anonym
20. 6. 2007 12:45
Re: Octavia
nuz neviem, jazdil som uz oboma, u oboch diesel, u starej oktavky aj benzin. ceeda benzin 1.4 aj silnejsi diesel a prepac aj ked robim v onej korejskej fabrike (tot dovod preco som uz s tym jazdil), musim povedat ze oktavka nema narok. ceed je uplne nove auto vo vyrobe pol roka, oktavka uz nejaky ten rok jazdi, skusenosti s prevadzky Skodovka ma a pri tom oktavka sa inak ako preslapovanie na mieste neda popisat. uvidime co nasi sikmooky bratia so ceedom vymyslia po roku, dvoch.
neregistrovaný "A2"
20. 6. 2007 13:35
Re: Octavia
Octavia má už přeci jenom renomé, nicméně Ceed mi opravdu příjemně překvapil po všech stránkách, a může jí směle konkurovat. Tady jde spíše o to, že Octavia působí dojmem sedanu resp. liftb. střední třídy (ale ve skutečnosti pouze délkou), zatímco Ceed a jemu podobní jsou klasické hatchb. a to neznalé lidi na první pohled mate.
neregistrovaný "TommyEngelo"
20. 6. 2007 16:20
Re: Octavia
Jenže Cee´d na oktávku rozhodně nemá >:D
Pro mě byla jízda ceedem spíše zklamáním :-!
20. 6. 2007 12:53
Re: Octavia
Je treba porovnavat nasledujicim zpusobem: Mam 1. 500 000 a chci koupit auto pro rodinu s nasledujicimi parametry XY... Pokud si nekdo takove srovnani provede, tak mu Octavia nutne musi vyjit hur, nez ceed az do cvile, kdy bude mit zakaznik cca 700 000 a vic a bude pozadovat kombi 4x4 v nafte, nebo radoby sportovni varinaty - tam ceed neni alternativou. Levnejsi octavie ceed rozseka. Ne ze by byl lepsi, ale je velmi vyrazne levnejsi + nabizi opravdu luxusni zaruku. Predrazene jsou dle me ostatne vsechny skodovky a octavia je na tom jeste v porovnani s konkurenci spise lepe.
anonym
20. 6. 2007 13:51
Re: konkurencia pre octaviu???
Vydrz. Daj korejcom trochu casu. V septembri pride ceed kombi, na jesen kupe, na jar buduceho roku by kia chcela zacat na Slovensku vyrabat ceed CC (kabrio s platenou strechou). Co ty vies? Predpokladam, ze hybrid bude do piatich rokov vonku. A varianta 4x4 nie je zase taka uzasna. Na to ma kia Sportage. Porovnaj si cenu Sportage a Octavie 4x4.
neregistrovaný "Honysek"
20. 6. 2007 22:48
Re: konkurencia pre octaviu???
To snad nemyslíš vážně??? Sportage je absolutně nehezké (dle mého názoru) auto, které se navíc za rok tak okouká, že vypadá jako 10 let stará ojetina... :no: :no: Jeho výhoda je jen nízká cena. Nic víc.....
neregistrovaný "e"
20. 6. 2007 13:59
Re: konkurencia pre octaviu???
no to je pekna blbost co tu pises.....kdybych mel 700 000, tak si nekopim o2 4x4...to bych byl .....za 800 000 mam uz poradny SUV 4x4a s vybavou jaky se O2 muze jen snit.....minule sem cetl ze O2-scout v zakladu 700 000.....se muzu na celou skodovku...... :no: :no:
neregistrovaný "petrt"
20. 6. 2007 14:31
Re: konkurencia pre octaviu???
Správně píšeš - " kdybych měl 700t " >:-[] O2 je dobrá volba, samozřejmě ne pro toho kdo cpe do auta poslední korunu.
neregistrovaný "mates"
20. 6. 2007 15:13
Re: konkurencia pre octaviu???
scaut je krásný auto který dokonce v lehkém terénu umí stejně jako mnohá SUV !!! vyzkoušeno!!!
Avatar - Sprint
20. 6. 2007 12:50
Re: konkurencia pre octaviu???
Octávka nepotřebuje žádnýmu Ceedu konkurovat. Ta má svý zákazníky jistý. A oni ví proč nekupovat korejce. >:D
20. 6. 2007 13:35
Re: konkurencia pre octaviu???
Aj Ty to vies? :-)
neregistrovaný "petrt"
20. 6. 2007 14:39
Re: konkurencia pre octaviu???
Huspodský tady u nás si kopil tu nejdražší ceed co prodávají, něco kolem 450t. To auto ale pořád vypadá tak nějak levně, nevim proč. Ne špatně, ale třeba vedle nové astry se nechytá. I Golf 5 v hezké barvě se mi líábí víc, hlavně uvnitř. Kluk co u mě dělá měl zas ted půjčenou právě tu základní, s 1,4. Výbava dobrá, ale podle pc spotřeba 8,9l. A nijak extra to nejede, na těch víc jak 100k. Prostě uplně obyčejné auto, v základu za dobré peníze. Nic víc, nic mín. Ale radši bych si připlatil za jiné.
anonym
20. 6. 2007 22:49
Re: konkurencia pre octaviu???
Velice rozumný názor vystihující charakter Kie Ceed... ;-) :yes:
21. 6. 2007 06:42
Re: konkurencia pre octaviu???
Ten pocit, ci nieco vyzera lacno alebo nie, je velmi subjektivny. Na mna posobia materialy dobrym dojmom. Skor dizajn interieru je az prilis jedoduchy, co hodnotu interieru v mojich ociach voci inym znizuje. Co sa tyka motora, tak zakladnu 1.4 by som vynechal asi v kazdom aute tejto triedy, voz s vahou okolo 1300 kg a viac s takymto motorom moze tazko mat nejaku ohurujucu spotrebu. Ale vcelku s Tebou suhlasim, cee´d je proste obycajne dobre vybavene auto za rozumnu cenu. Myslim, ze to bol zamer. Kto chce image, alebo ma specifickejsie poziadavky, rad si priplati za nieco ine. ;-)
neregistrovaný "petrt"
21. 6. 2007 14:49
Re: konkurencia pre octaviu???
No ale třeba 1,4 v Golfu 5, třídveřák má dlouhodobou spotřebu po městě do 7l. Fakt jsem tomu nechtěl věřit, právě z důvodů co jsi jmenoval ty. I když vezmu že pc měří o litr mín je to na Prahu velmi dobré. Auto má najeto 8t km a jezdí s ním holka, klima skoro furt zapnutá v těhle vedrech. Auto vídám dost často, je to sousedka a naše děti se kamarádí. Před ním měla 206 1,1 a ta po Praze prý brala skoro stejně. Ale na dálnici ta 1,4 při 160 umře, to zas jo. p.s. už jsis vybral auto?
20. 6. 2007 15:03
KDO JE NEJLEPSI
Nedavno jsem cetl nejnovejsi cislo predniho finskeho motoristickeho casopisu TUULILASI, kde byl srovnavaci test aut nizsi stredni. M.j. zucastneni byli Golf, Focus, Cee´d, Octavia, Mazda 3, atd, atd. Kvalita tohoto casopisu je nepopiratelna, vyhlasuje nepr. anketu auto roku. Dale ve Finsku nemaji domaci automobilku a ani v sousedstvi siroko daleko nikdo nevyrabi nizsi stredni (teda jestli nebereme v uvahu ruskou Ladu). To znamena, ze casopis je nezaujaty (pravy opak Auto Tipu, AMS, SM...).
Vysledky?? Cituji.."Luokassa uusi kuningas", tedy Novym kralem v teto tride....se stal Kia Cee´d. Druhy byl Focus, treti Golf a az ctvrty byla prekvapive Mazda 3. Octavia (i kdyz je 4. nejprodavanejsim autem ve Finsku) totalne propadla.
Verim, ze i30 timto poradim, jeste zamicha. Tvarove je na tom lepe, nez Golf a Focus, s kvalitou budou se Ceed´em asi nastejno a pokud Octavia nedostane vlastni podvozek, (nebo aspon delsi) tak ji i30 odsune zase dal.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - sparrow1
20. 6. 2007 15:11
Re: KDO JE NEJLEPSI
Souhlas :yes:
neregistrovaný "petrt"
20. 6. 2007 15:23
Re: KDO JE NEJLEPSI
Tenhle test neznám, ale všechny testy které jsem četl ceed vyhrál hlavně díky ceně. Kvalita je dnes zhruba stejná u všech co jsi vyjmenoval. Jinak se zeptej kolik má prodejce marži ze základní verze ceedu. Je to skoro jak ze základní fabie, minimum. To asi moc radost nemají.
20. 6. 2007 16:21
Re: KDO JE NEJLEPSI
Zalezi na smlouve mezi prodejcem a automobilkou, popr. dovozcem. Domluvit se da na mnohem. Jestli prodejce nema zisk z prodeje, potom jde o spatny business. Jiste ze i jista ztrata muze byt vyhrou, ale konkurence v automobilovem prumyslu je neuprosna. Nizky zisk prodejcu ze zakladni Skody Fabia je pouze dukazem predrazenosti domaci znacky.
neregistrovaný "petrt"
20. 6. 2007 17:04
Re: KDO JE NEJLEPSI
No neřekl bych že třeba na corse nebo fiestě v základu se prodejce napakuje. Ceed je ale jiná třída.
neregistrovaný "Yann"
20. 6. 2007 22:10
Re: KDO JE NEJLEPSI
Zajímavý poznatek, který mě osbně udělal čáru přes rozpočet. Žiju v Belgii a měl jsem v plánu koupit si ceeda EX 1.6 CRDi, v ČR cena 458000. V Belgii, kde jsou auta obecně o 2 až 3% levnější, ceed překvapivě za 18500€. Téměř o 90000kč dražší. Jo jo, ceny aut, to je alchymie, akorát teď nevím, co si koupím. Francouze nechci, astra se mi nelíbí...asi nakonec tu profláklou oktávku :-(
21. 6. 2007 06:45
Re: KDO JE NEJLEPSI
A co Focus? ;-)
neregistrovaný "_Teddy_"
21. 6. 2007 10:00
Re: KDO JE NEJLEPSI
Ceny zavisia od mnohych faktorov, a nie vzdy sa stanovuju logicky. Napriklad v Rakusku stoji Cee'd 1.6 CRDi (115ps) 19, 20, 21 tisic E - podla stupna vybavy (Motion, Active, ActivePro). A ziadna akcia v dohlade, pretoze sa dobre predava...

Naproti tomu Focus ma akciu "fifty", a 5d verzia s motorom 1.6TDCi (109ps) v slusnej vybave (abs/esp, comp, tempomat, manualna klima) je za 19600E (+ dake priplatky za nieco anvyse, 460E automat.klima, 410E park.senzory, adaptivne svetla 390E, atd.). Ak by som mal vybrat, tak by som z nich pri ~rovnakej cene bral urcite Focus...
20. 6. 2007 15:37
Re: KDO JE NEJLEPSI
súhlasím Octavia stráca hlavne krátkym rázvorom a to sa dúm zmení dalšou generáciou,lebo miesta vzadu tam nieje na rozdávanie
21. 6. 2007 06:46
Re: KDO JE NEJLEPSI
Ktoru octavku myslis? Octavia II ma vzadu miesta az az. Skor za volantom som sa v nej citil stiesnenejsie.
neregistrovaný "Tommykaira"
20. 6. 2007 16:39
Re: KDO JE NEJLEPSI
Auto Zeitung 2.11.2005 ja vim starší
OII vítězí s přehledem nad BMW3, VW Jetta,Mazda :yes: :yes:
neregistrovaný "Tommykaira"
20. 6. 2007 16:40
Re: KDO JE NEJLEPSI
Mazda6
neregistrovaný "_Teddy_"
21. 6. 2007 10:39
Re: KDO JE NEJLEPSI
No, Jetta je sice len taky "golf nadopovany sedanovymi steroidmi", ale ze O2 vyhrala nad bmw3/mazda6? Dufam, redaktorov ktori robili tento "objektivny" test okamzite vyhodili...
neregistrovaný "erik"
20. 6. 2007 16:57
Re: KDO JE NEJLEPSI
Je pravdou, že ve všech testech, které jsem četl, Ceed vítězí. Bohužel je to srovnávání designu, výkonu, ceny... ale ne dalších provozních nákladů. Například servisní garanční prohlídka se musí absolvovat po 15000 km,což je o 15000 km dřív než u Golfu a stojí dvakrát tolik co u Focusu. Tímto se výrobci - potažmo prodejci - vrátí ušlý zisk při prodeji. Pokud chceme soudit auto, tak to prosím dělejme globálně s ohledem na jeho standardní život a ne jen srovnávacím testem.
20. 6. 2007 20:24
Re: KDO JE NEJLEPSI
Vypada to, ze jsi jednim z mnoha, kdo uveril propagande evropskych vyrobcu. Podle smernice EU nejsi povinnen pouzivat znackovy servis ani znackove nahr. dily. Nepouziti znackoveho servisu nevede k ukonceni zaruky. Dale tzv. znackove servisy nejsou majetkem te ci one znacky (podst. vetsina). Jde pouze o franchise. Franchise = za urcity poplatek smis pouzivat znacku + ruzne jine vyhody zalozene na franchise smlouve. To znamena, ze profit z poplatku za servis nejde automobilce, ale majitelum servisu. Cili, vyrobci se za servis zadne naklady nevrati.
neregistrovaný "patrik"
20. 6. 2007 21:10
Re: KDO JE NEJLEPSI
Diky :yes: , tohle jsi napsal prima.
neregistrovaný "Smrad z Jelene"
20. 6. 2007 19:50
Super Korea !!!!
Všetky motoristicke časopisi žiju prevazne z reklami. čim viac si dáš tým krajšie napíšu. A keď nemaju čo haniť tak každý napíše aspoň nekvalitné plasty. Napriklad svět motoru 25/2007 test užitkových vozú. Citroen Berlingo - lacná a strohá prístojová deska. Renault Kango - prístrojová doska ma síce svoje roky ale mezi užitkovými vozy se ale na módu zas tak nehledí. Porovnávať strohosť prísrtojových dosiek a či plasty vyzerajú kvalitne u užitkových autach sa mi zdá trochu mimo. Mám fiat Dobló a či doska vyzerá srtoho alebo lacno na to serem ide o praktičnosť. Je to pracovné auto a hlavne že plní spolahlivo to načo bolo vyrobené. A to platí aj u osobných autách. Drvivá večšina kupuje auto ktoré sa mu páči a na aké má. Nekúpim si auto len preto že medzi kuželami najlepšie sedí. Kto tak jazdí po verejných komunikáciach ? A ešte, len velmi málo ludi je tak dobrých čo vedia oceniť jazdné schopnosti. Aj tu som si všimol že pisalkovia z Auto.cz k obrazkom pridavaju identicke članky prečitane z časopisov a občas napíšu pekné žvasty. A keď ich pokritizujete zrušia vám konto.
Rozbalit vlákno
3
20. 6. 2007 20:31
Re: Super Korea !!!!
Kdyz se na to podivas z druhe strany, kdyz pisi o nemeckych autech (hlavne VW) tak se na pristrojovou desku divaji jinak. Nenapisi, ze je seredna, stroha, ci nudna, bez napadu. O krase se potom nemluvi a napisi, ze je velice ergonomicka a z kvalitnich mekcenych materialu. Automobily se nemeri stejnym metrem.
Avatar - Daff
21. 6. 2007 00:10
Re: Finština????
Mariane. Ty umíš Finsky? Odkud jsi? Vím že je to úplně off topic, ale najít člověka v ČR co umí finsky je zajímavé. Já taky mluvím Finsky a ještě se hodně zajímám o auta. Koukej se ozvat. ICQ: 151 546 532 - Daffson
21. 6. 2007 04:35
Re: Finština????
Kielen oppiminen on hauskaa. Täyttyy sanoa, se on tosiaan minun harrastukseni. Käyn Suomessa erittäin usein ja Suomen kielen osaaminen on mun buisneksessä tosi tärkeä.
neregistrovaný "Ivan"
21. 6. 2007 06:07
2,0 CRDI VGT - zrychlení?
Není mi jasné zrychlení 0-100km/h u motoru 2,0 CRDI VGT (103kW) : 10,3 s je nějak moc. podstatně větší a těžší Octavia II s dieselem stejného objemu a výkonu má zrychlení za 9,6s, všechna auta nižší střední třídy s 2 litrovým turbodiselem přes 100kW mají zrychlení lepší než za 10s, dokonce to platí i pro většinu aut o třídu vyšších... Kde je chyba?
Rozbalit vlákno
2
21. 6. 2007 06:52
Re: 2,0 CRDI VGT - zrychlení?
Co tak hladat odpoved v sprevodovani? Rozdiel medzi 9.6 a 10.3 sekundy je 0.7 s a ver mi, ze to v beznej premavke nepoznas. Hodnoty zrychlenia su dobrym argumentom najma pre obchodnikov, ale v praxi tazko vyuzitelne. ked sa rozbieham z krizovatky, tak po zaradeni dvojky casto este uberam plyn, lebo ten blb predomnou so 150-konovym motorm a papierovym zrychlenim za 8 sekund nevie pritlacit plyn a normalne svizne sa rozbehnut. A to mam 15-rocneho Formana, a ten vykonom zrovna neoplyva.
21. 6. 2007 07:34
Re: 2,0 CRDI VGT - zrychlení?
Jde o delsi zprevodovani.
neregistrovaný "Fitipaldi"
21. 6. 2007 09:58
Předražené
Investice do os. auta za více jak 400k je pitomost. U KIA není jistota ani techn.vlastností,spotřeby, ani designu, ani kvality. Proto uvedené ceny nelze označit jinak než přemrštěné. To už raději jít do Japonce, třeba i ojetého. Jeden kamarád mě vysvětloval, proč si většina stav. firem pořizuje tranzity Mercedesy. On mě vysvětlil, že je lepší si pořídit Mercedes, protože Hyundai, KIA jsou sice z počátku levnější, ale pak se to začné *. Takže následuje servis, kde se utopí tolik peněz za opravy a takové časové ztáty, že je pak opravdu lepší pořídit Mercedes. Měl to z vlastní zkušenosti, protože s takovým tranzitem jezdí.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "andy"
21. 6. 2007 11:31
Re: Předražené
Vysvetli mi potom ako je mozne, ze Hyundai dava lepsiu zaruku ako M-B, v testoch spolahlivosti M-B poraza uz niekolko rokov(autobild, auto motor und sport), v rebrickoch spolahlivosti od J.D.Power je za posledne 3 roky v prvej patke a pod. To co tvrdis uz niekolko rokov neplati. Mercedes ma urcite 1000 x lepsi image ako Hyundai(technologicky je dalej, kvalitu si vsak nevie ustrazit), avsak Hyundai urobil za poslednych 5 rokov obrovsky skok v kvalite, na ktorej Mercedes pracoval desatrocia. Zahod predsudky a chod sa previezt v Santa Fe a ked pride na trh aj v novej i30-ke. Prve ohlasy z brnenskeho autosalonu vyznievaju velmi dobre - moj svagor sa bol odviest(mne sa nechcelo cakat 3 hodiny, kym sa uvolni testovacie auto) a tvrdi, ze je to o dalsi stupen lepsie ako Ceed(ktory je mimochodom velmi kvalitne auto). Znacka je nenadarmo siesta na svete a utoci na prvu 5-ku.
neregistrovaný "_Teddy_"
21. 6. 2007 11:34
Re: Předražené
Mercedes robi Tranzity? No to je mi novinka! :-)
neregistrovaný "To je jedno"
23. 8. 2007 08:48
:0)
Dobrý čtení :0)...... Nakonec ale pořád nevím, které :0)... Nějaký názor na Mazdu 3 - sedan???????
Rozbalit vlákno
0