Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v únoru 2012: Hyundai i30 v nižší střední třídě druhá

Pozice nejprodávanějšího dováženého vozu nižší střední třídy v podobě Hyundai i30 je poněkud sporná, ale i přes současnou generační výměnu skončil stříbrný. Stupně vítězů v nižší střední doplňuje Renault Mégane.
Zpět na článek
19. 3. 2012 09:00
19. 3. 2012 09:18
19. 3. 2012 16:14
19. 3. 2012 17:38
19. 3. 2012 10:07
19. 3. 2012 09:59
19. 3. 2012 10:17
19. 3. 2012 10:23
19. 3. 2012 10:45
19. 3. 2012 10:54
19. 3. 2012 11:10
19. 3. 2012 13:05
19. 3. 2012 13:32
19. 3. 2012 13:38
19. 3. 2012 13:48
19. 3. 2012 19:38
19. 3. 2012 20:48
29. 3. 2012 08:06
19. 3. 2012 13:58
19. 3. 2012 19:39
19. 3. 2012 13:09
19. 3. 2012 18:03
19. 3. 2012 19:45
19. 3. 2012 20:03
19. 3. 2012 20:09
19. 3. 2012 21:31
19. 3. 2012 23:11
19. 3. 2012 13:17
19. 3. 2012 14:33
19. 3. 2012 16:15
19. 3. 2012 18:04
19. 3. 2012 18:50
19. 3. 2012 18:14
19. 3. 2012 23:30
19. 3. 2012 10:38
19. 3. 2012 11:01
19. 3. 2012 11:23
19. 3. 2012 12:09
19. 3. 2012 13:12
19. 3. 2012 13:51
19. 3. 2012 14:01
19. 3. 2012 14:34
19. 3. 2012 16:17
19. 3. 2012 18:40
19. 3. 2012 19:46
19. 3. 2012 18:34
19. 3. 2012 18:40
19. 3. 2012 19:47
19. 3. 2012 19:53
19. 3. 2012 20:06
19. 3. 2012 22:01
20. 3. 2012 13:06
20. 3. 2012 13:44
20. 3. 2012 19:19
20. 3. 2012 20:39
19. 3. 2012 20:22
19. 3. 2012 22:05
19. 3. 2012 14:27
19. 3. 2012 14:38
19. 3. 2012 18:18
19. 3. 2012 18:43
19. 3. 2012 19:53
19. 3. 2012 20:03
19. 3. 2012 21:04
19. 3. 2012 19:52
19. 3. 2012 15:30
19. 3. 2012 10:09
19. 3. 2012 10:28
19. 3. 2012 10:32
19. 3. 2012 14:06
Avatar - 3_diamanty
19. 3. 2012 09:00
i30 a Ceed
slapu podla planu paradne :yes:

co ma prekvapilo je celkom pekny predaj p308, ktory na stare kolena predava lepsie ako za mlada :yes:

zarazil ma predaj seatu leon - 23 kuskov je neskutocna bieda, na slovensku sa ich za 2 mesiace tohto roka predalo uz 174 kuskov a v cechach len 23? Sila, dost tomu nerozumiem navyse ked ibiza v cechach ide pomaly ale pekne a isto hore v predaji.

prekvapil ma aj logan , poctive auto ma tiez svoju cenu a uspech je teda zaruceny

:yes:

pripajam sem prvu 10tku najpredavanejsich aut na slovensku v nizsej strednej triede za prve dva mesaice roka 2012

cize v sucte za prve 2 mesiace r.2012 v SR:

1.octavia 1336ks
2.ceed 271ks
3.golf 197ks
4.leon 174ks
5.megane 142ks
6.focus 128ks
7.cruze 107ks
8.astra 87ks
8.i30 87ks
9.C4 85ks
10.308 83ks

ako vidime predaj leona je na slovensku oproti cesku v uplne inej dimenzii, zaujimave cisla
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Nerez
19. 3. 2012 09:18
Re: i30 a Ceed
Co tě na Leonu překvapuje? Dle mě jsou prodeje adekvátní jeho situaci. Leon je modelový rok 2004, spousta lidí nepřekousne jeho interiér, navíc se prodáva pořád dost draho. I když mně se líbí, považuji ho v segmentu C za pořád nejkrásnější auto, ty prachy bych za něho taky nedal ;-\
Hyundai mě ani moc nepřekvapuje, spousta Čechů slyší na jejich marketing, kterej já osobně naprosto nesnáším. Dost mi vadí, když vydávají Hyundai za české vozy :no:
Opěl Astra je pro mě osobně pořád zklamáním, nemůžu si pomoct, ale proti minulé generaci je to propadák. Minulá Astra byla v letech 2005 a 2006 absolutně nejprodávanější auto Evropy, na tohle nová generace nemůže navázat. Uvidíme, zda to nebude jen klid před bouří, kdy si lidé počkali na akci Opel 24 hodin a v následujících 3 měsících bude Astra hodně vysoko ;-)
Avatar - 3_diamanty
19. 3. 2012 09:23
Re: i30 a Ceed
prekvapuje ma toto

cesko za dva mesiace r 2012 - 23 predanych leonov
slovensko za dva mesiace r 2012 - 174 predanych leonov

rozdiel nie? navyse mate dvakrat tolko obyvatelov takze keby sme mali 10 milionov tak u nas predame mozno 350 leonov a vy mate 23 predanych - tie rozdiely ma prekvapuju nic viac nic menej.

astra je sklamanie aj pre mna ale od tazkej kravy som zazraky necakal, uz teraz sa tesim ako pride nova astra a jej tvorcovia sa budu chvalit ze je o 120kil lahsia ako predhodca, to je dnesna moda :yes: postavit tazku kraksnu a potom v dalsej geenracii sa chvastat ze novinak je oproti starej nemotornej krave lahsia o 100kil, parada nie ? no nekup to ;-)
19. 3. 2012 16:14
Re: i30 a Ceed
Protože u vás asi lidé přišli na to, že když chtějí techniku od VW za o dost nižší peníz a nechtějí zrovna velký na*** kufr ala octava, je asi leon ta správná volba - když na vnitřek (přesněji palubku) jsou názory rozporuplné asi všude. Rok uvedení na trh v tom asi nebude hrát takovou roli - golf je také od té doby pořád s lehkými obměnami vzhledově totéž, jen technikou je lepší. Ke korejsko-slovenským - českým produktům se nevyjadřuju, páč ten zájem o ně ani po vlastním odzkoušení tak úplně nechápu. Ale přičítám to mému odlišnému vkusu od ostatního davu :-)
19. 3. 2012 17:38
Re: i30 a Ceed
Mně se palubka Leonu nelíbila už při uvedení. Takže na to její stáří opravdu nemá vliv.
Avatar - rohYpnol
19. 3. 2012 17:58
Re: i30 a Ceed
Já se vzhledem nikdy problém nemět. Pouze s provedením, barevností, materiály a tou "prázdnotou". Seat má prostě suverénně nejhorší interiéry z koncernové trojičky. Resp. lépe řečeno přístrojové desky. Sedadla třeba v řadách Altea hodnotím v kontrastu naopak na výbornou, na rozdíl od Škody.
Za sebe bych raději lacinou palubku a pohodlnější sedadla... Ideálním kompromisem je vždy VW ;-)
19. 3. 2012 10:07
Re: i30 a Ceed
Ty prodeje aut jsou v různých statech různé, a nezaleží ani na tom jestli to jsou auta domácí nebo z dovozu. Např. v Polsku jdou na odbyt Toyoty, Nisany a u nás jenom kusový prodej. Myslím si, že se nejedná ani tak o kvalitu auta jak spíš o mentalitu národa, nebo nějaké zvyky. Fakt nevím
19. 3. 2012 09:13
Hyundai i30 - 1. místo!!!
1. místo z dovozové! :yes: Další přesvědčivý úspěch vynikající i30! V lednu i30 na 2. místě nejprodávanějších (222; 5,2%); a v únoru již místo první! "Hyundai i30, dosáhl rovněž kladného výsledku. Loni jich bylo zaregistrováno 270, letos o 29 více (+10,7 %)." >:D :yes: :yes: :yes:

Klasický citát; jaká to radost z řízení i30!: "Řazení - nadchlo mě. Elegantní páka se pohybuje po akorát dlouhých drahách tlumeně, precizně, příjemně odkrokovaně. Řízení: sbohem nepřirozená gumovosti, sbohem loutkové divadlo! Odpor posilovače patří mezi příjemné a přirozené, nezaregistroval jsem žádné zásadní vůle kolem středové polohy ani tendenci prudce se do výchozí pozice vracet... Podvozek: Ford Focus má coby zatáčkový král na suchém asfaltu nečekaného a hodně kvalitního soupeře... Čím extrémnějšímu chování jsme podvozek vystavovali, tím nadšenější jsme z jeho kvalit byli. Vyspělá víceprvková zadní náprava Hyundaie dokáže na suchém asfaltu neuvěřitelně odolávat nedotáčivému smyku... Zadní náprava se nenechala rozhodit ani dost děravým a záplatovaným asfaltem..." - [odkaz]

>:D
Rozbalit vlákno
29
19. 3. 2012 09:26
Re: Hyundai i30 - 1. místo!!!
Hyundai ve své třídě pořád tahá za ten nejkratší konec, ale ty tu z něho děláš, jako by byl špička třídy. 8-s
19. 3. 2012 09:56
Re: Hyundai i30 - 1. místo!!!
Řídil jsem 1,6 GDI. Ano, je to dobré auto. Největší slabinu vidím ale v řízení - absolutně chybí spojení s vozovkou. Reakce na pohyb volantu jsou s lehkým zpožděním a mám pocit, že musím pořád řízení korigovat. Oproti předchozí generaci je to podstatně lepší, ale stále je to slabina auta. Jinak ostatní: palubní deska, motor, kvalita zpracování, použité technologie jsou na jedničku. Jen by mě zajímalo, jak to myslí s Kií (Kia) - myslím, že se jedna značka vyprofiluje jako luxusnější, spíše bych to tipoval na tu Kii. Je zajímavé, že v marketingu jednoznačně (alespoň v Čechách) preferují Hyundai, asi tu vlastenectví hraje velkou roli (viz Škoda). Každopádně Korejcům fandím, pracují tvrdě a práce se jim vyplácí. Osobně preferuji spíše japonskou produkci, Mazda 6 (předchozí generace) je na jízdu jedna radost.
Avatar - Ronault.
19. 3. 2012 13:00
Re: Hyundai i30 - 1. místo!!!
Řídil jsem stejnou motorizaci a nemůžu až tak souhlasit. Nevím, jestli jste měl možnost nastavení "síly" posilovače, já ano. Řízení je v rámci třídy bych řekl naprosto v pořádku, celou cestu jsem měl stejně nastaveno v režimu sport, takže možná pokud to vaše auto má nastaveno jen Normal, tak se může zdát docela lehké.
To,že auto trochu více plave podle mě ale není dáno řízením, které je docela přesné, ale měkkým uložením náprav, prostě při prudčích změnách se auto tak nějak vlní, řekněme že skoro jako stará francouzská škola, nicméně když člověk řízne z ostra zatáčku, tak drží směr. Podle všeho by tohle měl řešit sportovněji naladěný Ceed, uvidíme. Šeptá se, že je lepší...
29. 3. 2012 07:57
Re: Hyundai i30 - 1. místo!!!
Tak třeba St. neměl informaci, že tuhost řízení jde nastavit (nebo v jeho voze nešla). A věřím, že ve srovnání s Mazdou 6 bude o třídu níž postavený Korejec opravdu horší. Taky stojí cca půlku peněz co ta Mazda.
Obecně se říká, že KIA by měla být sportovnější a víc "pro mladé", zatímco Hund luxusnější a víc "pro reprezentaci". Čili logicky bych očekával, že KIA bude víc laděná do zatáček a Hund víc na dálkové jízdy. Ale kdo ví, Korejčíkům do hlavy nevidím.
19. 3. 2012 17:41
Re: Hyundai i30 - 1. místo!!!
Plán je (byl?), že Hyundai má být ta luxusnější. Už to tak bylo v době uvedení první i30 a Cee'du. Ale jak se říká, manager míní, zákazník mění. ;-) Na jiných trzích jim to podle mne vychází. V Evropě to trochu kulhá.
Avatar - rohYpnol
19. 3. 2012 18:08
Re: Hyundai i30 - 1. místo!!!
Nemůžu souhlasit. Viděl jsem naživo a zpracování na mě působilo velmi zle. Podotýkám, jednalo se o zevnějšek.
VELMI nerovnoměrné spáry a opravdu ledabylé spasování karosářských dílů, křivě vsazené dveře atp. Prostě novodobá Š120 :no:
Samozřejmě, bezpochyby vše ve výrobních tolerancích 8-s
Jenže takhle co do rovnoměrnosti spár nevypadá ani obligátní Passat po německém důchodci (a 11 dalších majitelích) se 1/4 mil. km svařený ze 4 Passatů, co každý najel taky 1/4 mil. km, ve stříbrné metle, se zimou, na hlínách a jasně že ... v TDI (pro jistotu všechny 3 písmenka červená a nápis 2x)...
Možná nepovedený kus, možná předsériovka... možná. Každopádně důvěru si u mne model nezískal :no:
19. 3. 2012 18:43
Re: Hyundai i30 - 1. místo!!!
Pokud ti staci nerovnomerne spary "v tolerancich" k tomu, abys odsoudil auto, ktere jsi ani neridil... huh, tomu rikam nezaujate hodnoceni 8-s
Avatar - rohYpnol
19. 3. 2012 18:56
Re: Hyundai i30 - 1. místo!!!
Tak:
1. nic jsem neodsoudil, napsal jsem "důvěru si u mne nezískal"
2. sorry, ale když jsou spáry viditelně nerovnoměrné a dveře viditelně nelícují, tak to vypadá hrozně! Podívej se na Golfa, jak je krásně vše spasováno... A ne že tam mám (teď střelím) cca 2 mm rozdílu v usazení dveří, přední kapota na jedné straně spára o cca 2 mm menší atp. O čem tohle svědčí? No že něco asi není tak jak by mělo být... Tedy pro mě jako zákazníka varování. Co je na tomhle sakra zaujaté?
Avatar - Special-line
19. 3. 2012 20:16
Re: Hyundai i30 - 1. místo!!!
Můžu porovnat Hyundai s Fordem. U Hyundaie je u některých aut spasování některých dílů na první pohled horší. U Fordu jsem se snad s tím ještě nesetkal. Řazení a zavírání dveří u Fordu jasně lepší, u Hyundai je potřeba větší síla k zavření dveří, mám pocit jako kdyby byly moc silné gumy okolo rámu dveří. Na druhou stranu se u Fordu občas stává že je jiný ostín na laku a na plastech u Hyundaie výjimečně. Kolega si taky chválí kvalitu a tvrdost laku Hyundaie.
Avatar - Ronault.
19. 3. 2012 20:17
Re: Hyundai i30 - 1. místo!!!
Tak zkušenost s boucháním dveřma u i30 mám taky, pokaždé jsem se se musel na dvakrát, ale je možné, že si to buď samo sedne nebo ještě to během výroby doladí. Co se týče dvoubarevnosti, tak ix35 pokud vím měla s tímto taky potíže, viz některý z testů tady na ACZ
Avatar - rohYpnol
19. 3. 2012 20:42
Re: Hyundai i30 - 1. místo!!!
mimochodem kolik poloh mají u Háčka přední dveře? U Golfu jsou to, počítám-li dobře, 3 aretace...
Avatar - Ronault.
19. 3. 2012 20:45
Re: Hyundai i30 - 1. místo!!!
Hele, ujel jsem s ním 50 km a ztrávil v něm cca dvě hodiny (i staticky čas počítám), ale abych počítal aretace dveří, tak až tak i30 neřeším >:D
Avatar - rohYpnol
19. 3. 2012 20:50
Re: Hyundai i30 - 1. místo!!!
jen mi šlo o to, když tak pečlivě kopírovali Golf, jestli vzali i tuhle "vychytávku". I když si nejsem jistý, jestli to měl už Golf V.
Avatar - Special-line
19. 3. 2012 20:47
Re: Hyundai i30 - 1. místo!!!
Nezkoumal jsem to nijak přesně ale kdyby měly 3 tak mě to asi praští do očí. Podle mě 2 jako většina aut.
Avatar - miromen
19. 3. 2012 23:25
Re: Hyundai i30 - 1. místo!!!
Jak už pišu niže Golf ma 3 aretace.
Avatar - rohYpnol
20. 3. 2012 19:10
Re: Hyundai i30 - 1. místo!!!
to přeci víme ;-)
Ptal jsem se, kolik má i30...
Avatar - miromen
20. 3. 2012 20:36
Re: Hyundai i30 - 1. místo!!!
To opravdu nevim a zjišťovat to nemam zapotřebi. A upřimně je mi to celkem šumak. :-)
Avatar - miromen
19. 3. 2012 23:24
Re: Hyundai i30 - 1. místo!!!
Ano jsou 3. A je to jedno z mnoha mist kde se u Jetty šetřilo.
Avatar - rohYpnol
19. 3. 2012 20:40
Re: Hyundai i30 - 1. místo!!!
Hm takže to spasování zřejmě nebude vyjímka...
19. 3. 2012 21:51
Re: Hyundai i30 - 1. místo!!!
Ano, tomu tady asi všichni rozumíme docela dobře... " U TEBE si důvěru nezískal..." - o tom není sporu; stejně NIC to nic moc nezmění na tom, že je prostě a jednoduše Hyundai na předních pozicích v prodejnosti a jasnou důvěru i respekt si získal! ;-) A to i s tím tvým údajným nelícováním... já prošel a ohmatal precizně několik nových i30 a nemohu si pomoci... vše dobře lícuje... A ona prodejnost je tudíž spíše varováním pro Golfa, ne pro zákazníky, člověče! :-) ...

A ještě k lícování; zkušenosti u první generace také hovořily jasně: "byl kompletně navržen v Německu a vyznačuje se tak evropským designem i použitím srovnatelných materiálů, které za evropskými vozy nezaostávají nejen ve kvalitě, ale ani ve zpracování a PŘESNOSTI LÍCOVÁNÍ." - [odkaz]

A jinde i lícování interiéru: "Designově na mě interiér působí tak akorát moderně, srozumitelně a elegantně. Volant a fofrklacek jsou obšity kůží, čalounění je černé, textilní, solidně působící. Kam jsem se zatím podíval, tak vše PERFEKTNĚ LÍCUJE, nic nikde neklepe a nevrže, prostě tady má ode mě Hyundai 100%." - [odkaz]

Je toho plno, jen vzpomenu legendární měření šéfa VW Winterkorna, který sám uznal, projíždějíce i prsty mezery a škvíry karoserie, že vše dokonale lícuje... takže...
Avatar - rohYpnol
19. 3. 2012 22:30
Re: Hyundai i30 - 1. místo!!!
...je otázka, co je pravdy na tom, že Háčko připravuje přímo kusy pro novináře... ;-) já si za svým stojím, vím, co jsem viděl.
Prodeje zhola nic nedokazují. Věřím tomu, že to "nelícování" 90 procentům zákazníků vadit nebude, koneckonců když se zajímají o Háčko >:-[] to mluví samo za sebe ;-)
Navíc třeba má tenhle problém 5 ks ze 100 vyrobených. Jenže jak jsem psal, na Golfu (a vyměň si to klidně za Astru, Mazdu3, Civica atp. ...) jsem nikdy podobné nerovnoměrnosti neviděl. Tedy pokud nebyl bouraný. Takže... :-!
Avatar - -TEAC-
20. 3. 2012 08:31
Re: Hyundai i30 - 1. místo!!!
Ty spáry jsi měl měřit dříve, než jsi do té i30 naboural Golfem,to není úplně korektní měřit až po! >:D
Avatar - Ronault.
19. 3. 2012 13:03
Re: Hyundai i30 - 1. místo!!!
Však je to špička, ale korejsko české nižší střední třídy >:-[] a i to jen na chvíli, než se do třídy přivalí Ceed... a to vieš, ten už šlape, šlape! >:D
Avatar - Choochoo
19. 3. 2012 10:11
Re: Hyundai i30 - 1. místo!!!
I30 je pro me stejnej dovoz jak Octavka ;-)
Pokud nebude I30 na druhem miste je u ni neco spatne ;-)
Avatar - Ronault.
19. 3. 2012 13:02
Re: Hyundai i30 - 1. místo!!!
Otázkou je, co bude pan generální Vaněk dělat s těmi stovkami kusů, které zapsal jako prodeje a přitom je někde schovává různě rozeseté po obchodních centrech. Inu to je tak, když chce být za každou cenu jednička ve své třídě dle SDA (ta řadí Octavii výše) 8-s A už vůbec jsou "nenápadné" ty kusové rozdíly nad Golfem. Co to bylo pláče nad reexporty, když makal u konkurence a teď dělá totéž 8-s
19. 3. 2012 13:35
Re: Hyundai i30 - 1. místo!!!
plácání nesmyslů - žádné reexporty se nedějí a pokud k nějakému dojde, tak je to sakra průser... Samoregistrace tady byly, jsou a budou, je to politika... navíc nechápu to s tím dovozem, jelikož se i30 vyrábí v ČR...
Avatar - Ronault.
19. 3. 2012 13:41
Re: Hyundai i30 - 1. místo!!!
Tak samozřejmě, že reexporty se "nedějí", kdo by to chtěl. Ano, je to skvělá politika mít někde samoregistrace stovek kusů ;-) SDA registruje i Škodovku, takže nevidím problém v registraci Hjondé ;-)
19. 3. 2012 16:35
Re: Hyundai i30 - 1. místo!!!
já myslím reexporty u Hyundai... jestli se dějí jinde, je jiná věc
19. 3. 2012 17:44
Re: Hyundai i30 - 1. místo!!!
Prozraď mi, odkud že tu i30 dovážíme? :-O
Avatar - kaa
19. 3. 2012 09:59
GOLF
V současné době bych si já osobně koupil VW Golf comfort edition. Za ty peníze a s tou výbavou, myslím že nic lepšího se nyní koupit nedá.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
65
Avatar - Choochoo
19. 3. 2012 10:17
Re: GOLF
Pokud to auto nema nic extra tak je zajimave jak se do vybavy da psat kdejaka kravina a jeste to honosne pojmenovat, jako napr. chromovane oramovani spinacu (me osobne se hnusi), Odkladaci prihradky ve dverich, Akustická signalizace při nevypnutí světlometů a spousta opravdu uzitecnych veci. Nepsaly tam ale nic o volantu. Je v zakladu nebo za priplatek?(Priplatkovou vybavu jsem neprojizdel) Spise bych to nazyval standard edition ;-)
19. 3. 2012 10:23
Re: GOLF
V Golfu Comfort Edition je tato výbava:

2-zónovou klimatizaci „Climatronic“
Hliníková kola „Wellington“
Malý kožený paket
5 dveří
Rádio s CD a MP3
Polohovatelnou loketní opěrku
Dálkové centrální zamykání
Tempomat a mnoho dalšího
Avatar - Choochoo
19. 3. 2012 10:45
Re: GOLF
Vzdyt rikam standard, nic vic nic min ;-) Jen rikam, ze si mohly odpustit ty nesmysly, aby meli delsi seznam vybavy. Nejsou preci na urovni Dacie, ne?
Avatar - 3_diamanty
19. 3. 2012 10:54
Re: GOLF
ceed aj i30 su v zakalde tam ke je golf vo verzii comfort edition to sme dobacovali v eu >:D :yes:
Avatar - Starfighter
19. 3. 2012 11:10
Re: GOLF
Tak základu povídáš >:-[] V základu nemá i30 ani čalouněný dveře, ty Vojto.
Avatar - Ronault.
19. 3. 2012 13:05
Re: GOLF
Golf má v základní Trendline manuální klimatizaci, za opravdu symbolickou cenu paketu All In dostaneš dvouzonovou klimatizaci atd., vlastně totéž, co je v Comfort Edition.
A teď mi pověz, jestli má i30 v základní výbavě s upocenou 1,4 za 289t Kč alespoň manuální klimatizaci. Poradím ti, že nemá
Avatar - Renton
19. 3. 2012 13:32
Re: GOLF
ma cenu s nim dako argumentovat? :-) Inak prave som sa vratil zo showroomu Hyundai (mame ho kusok za pracou). Sedel som v novej i30, vybava Classic (vyssie vybavy nemaju na vyskusanie! ). Prve dojmy su hodne rozpacite. Vysoke sedenie, uzke a kratke sedaky, nevedel som si najst "svoje" miesto. 1,5l flase sa do dveri zmestia, takze ak je toto pre niekoho dovod ku kupe, i30 je prenho to prave. Skoro vsade su makcene plasty ale dizajn ako celok stoji za prd. V stredovom tuneli ja hadam 20cm hlboka priehradka, ktorej dno som bez problemov vybral (je tam polozeny len kusok plastu). Pod tym bolo nieco, co mi pripominalo bowden rucnej brzdy :-) . A to vsetko za 12 580e. No nekup to. Topper?
Avatar - Ronault.
19. 3. 2012 13:38
Re: GOLF
Jo tak tu gumu bys vytáhl i ze dna tuším přihrádky v loketní opěrce dveří, mě se to dokonce podařilo během řízení >:D Jsem si řekl, že to jen kluci v Nošovicích nestihli přilepit, ale koukám, že je to asi normální >:-[]
Já teda seděl a pak i nakonec řídil nejvyšší výbavu, vlastně shodnou s tou, co byla i tady v testu.
Design nehodnotím, tam je to velmi individuální, můj šálek kávy to není, Ceed vypadá už dle fotek schopněji.

Sedadla jsem měl v obou případech příplatková kožená, řekl bych, že sice méně tvarovaná než třeba základní sedadla v 308 nebo C4 či i Golfu, ale vyloženě nezklamaly... i když za ten příplatek by měly vlastně nadchnout. Těžko říct, co ta v nižších verzích.
Avatar - Renton
19. 3. 2012 13:48
Re: GOLF
>:D ja som chcel vyskusat aj vyssiu vybavu, ale nemali. pobehal som uz vela roznych predajcov, ale hadam vsade to bolo opacne (teda vybavy mali minimalne stredne az vyssie). Ako potencionalneho zakaznika neznaleho pomerov by ma toto veru neukecali :-) Mam chut sa tam este vratit a poskusat co vsetko sa da z interieru vytiahnut
19. 3. 2012 19:38
Re: GOLF
kazdy dealer na SVK by mal mat jedno demo i30 1,6i Comfort + comfort pack. Aku vysiku vybavu este chces? chybaju ti xenony? navi? panorama?
Avatar - Renton
19. 3. 2012 20:48
Re: GOLF
Nevravim, ze nemali inu vybavu ako classic. Vravim, ze ina vybava ako Classic sa nedala vyskusat (rozumej mali vystaveny jeden zamknuty kus vo vybave Comfort vonku).
29. 3. 2012 08:06
Re: GOLF
Jestli on to s tou gumou není záměr, aby člověk bez vysavače mohl vyhodit prach a drobečky z kapes auta... To bych zase neviděl zase jako úplně blbé řešení... Ačkoliv jestli je pod tím vidět nějaké kovové lanko, to už asi v pořádku není...
Avatar - miromen
19. 3. 2012 13:58
Re: GOLF
Golf ma v zakladu to co nema 90% korejcu v nižši středni.
19. 3. 2012 19:39
Re: GOLF
A to je co? Zadne dvere za priplatok??
19. 3. 2012 12:05
Re: GOLF
Akustická signalizace nevypnutých světlometů je už dnes standard nabídek snad všech automobilek (snad kromě Dacie, Lady atd.), nebo ne? I když, nedivil bych se, kdyby se za to na českém trhu např. u Golfu připlácelo. :no:
Avatar - Ronault.
19. 3. 2012 13:09
Re: GOLF
Pravda je, že koncern umí udělat i z dvoutonové houkačky položku v ceníku. Pravda, je to zvláštní, z druhé strany máš alespoň naprosto jasné, co dostaneš a co ne. Pak se nemusíš po koupi auta na forech doptávat majitelů jiných výbav, jestli tam mají nebo nemají třeba tu houkačku nebo impulzní ovládání i zadních oken (to taky často bývá ve vyšších stupních výbavy, ale nepíše se to).

Reálně jsou ceníky koncernu pak obsáhlé a potřebují hodně času na orientaci, ale pak nastane překvapení, když člověk zjistí, že 5HB nestojí 35t, ale 5500 a to včetně dalších prvků.

Takže neplácej a zkus si něco zjistit.

Pořád je lepší komplikovaný ceník VW, kde si jde vybrat oproti jednoduchému ceníku Hondy, kde často pro takovou banalitu jakou je tempomat musíš vzít nejvyšší nebo druhou nejvyšší výbavu.
19. 3. 2012 18:03
Re: GOLF
To je pravda. V ceníku máš slušnou technickou a technologickou specifikaci. :-) Člověku to ušetří řadu dotazů na prodejce, který stejně ani nemusí vědět, která bije, a může tě tak akorát vodit za nos. Když už člověk o auto má zájem, tak nějaký čas materiálům věnuje a já osobně jsem rád za obsáhlou literaturu přímo od zdroje. Jen se pak někdy ukáže, že toho o produktu vím víc než prodejce. >:D
Avatar - Ronault.
19. 3. 2012 19:45
Re: GOLF
Souhlas. Jsem rád, když dojdu a pěkně předem vím, co chci a podle toho mu to nadiktuju a pak se neozvu... prozatím >:-[] >:D
19. 3. 2012 20:03
Re: GOLF
A když už něco nevím, nebo si nejsem jistý, tak si většinou zajedu do Německa (pokud je to německá značka, samozřejmě). Tam je vždy větší šance, že si to skutečně budu moci osahat, popřípadě, že alespoň budou vědět, co prodávají, protože to už alespoň jednou viděli. Miluji, když prodejce neví, jak něco funguje, a úplně nejlepší je, když tomu dá korunu tvrzením, že to ještě nikdy neviděl, protože si to ještě nikdo u nich nekoupil. 8-s Jinak jsou to při předávání celkem zajímavá překvapení. >:-[]
Avatar - Ronault.
19. 3. 2012 20:09
Re: GOLF
Jo, znám... dokonce osobně. Jelikož se u nás náš Outdoor prodal v opravdu několika kusech, tak některé věci v Peugeotu neznají. Třeba jsem jsem se byl ptát, jak je to s automatickými světly... příjmací technik vůbec netušil a musel se informovat z centrály... i střešní lampičky, které se reklamovaly, vůbec neznal, že ty se u nás vůbec v takové podobě nedodávají >:-[]
19. 3. 2012 21:31
Re: GOLF
V tomhle je trochu výhoda, pokud se již daný model nějakou dobu nabízí. Neváhám pak jít na průzkum do bazaru. >:D Hlavně v těch oficiálních je to dobré, protože bývá k dispozici specifikace. Během krátké doby ti tak projde rukama velká část nabízených kombinací prvků výbavy. Prohlédneš si na vlastní oči laky, kůže, dekory.
19. 3. 2012 23:11
Re: GOLF
tak nahodou Dacia akusticku signalizaciu zapnutych svetlometov ma aj v tom standarte.
Avatar - miromen
19. 3. 2012 13:17
Re: GOLF
mužeme pokračovat.
7 airbagu
ESP,ABS,EDS,ASR,MSR
Asistent pro rozjezd do kopce
2x sklapěci kliče
4x el.okna
A když si člověk vezme tak drtiva většina Golfu jezdi v teto vybavě. Takže rozhodně žadne socialni Golfy prakticky nejsou. Kdežto korejci jezdi povětšinou ve vybavě ŽEBRAK. Některe kydy zdejšich zavistivcu jsou už vic než trapne.
19. 3. 2012 14:33
Re: GOLF
Jeste nezapomen dodat, ze pri pripadne nehode nektery z tech 7 airbagu vystreli, na rozdil od korejcu, kteri si je setri na horsi casy >:D
19. 3. 2012 18:04
Re: GOLF
To víš, šetří ti peněženku. >:-[]
Avatar - rohYpnol
19. 3. 2012 18:50
Re: GOLF
houby. vystřelí ti je až na požádání v servisu v rámci 5leté záruky >:-[] Ale jestli se nepletu, 7 jich opravdu nebude...
Avatar - rohYpnol
19. 3. 2012 18:14
Re: GOLF
jen doplním 4x okna v elektrice, vše s pulzním spínáním. To taky konkurence ráda šidí.
Avatar - miromen
19. 3. 2012 23:30
Re: GOLF
Jo to je pravda. On ten Golf vubec je v detailech hodně vychytany ale na to člověk přijde až časem. Každopadně jsou to přijemna zjištěni. ;-)
Avatar - strýček BOB
19. 3. 2012 11:01
Re: GOLF
Tomu říkám slušná nabídka, za cenu rozvrzaného korejského křápu dostanete Gofa :yes: Navíc na to běží vtipná a inteligentní reklama, nic ve stylu národní cena kvality Hojandééé...
19. 3. 2012 11:13
Re: GOLF
No, ale za tuto super nabídku můžeš poděkovat právě H/K. Bez nich by Golf tak dolu nikdy neklesl.
Pěkný den ;-)
Avatar - Slavek-TDM
19. 3. 2012 11:23
Re: GOLF
Tak zrovna tu vtipnou a inteligentni reklamu bych tady nevytahoval. Radoby vydesenej ksicht prdoly, ze neridi VW, me tedy ke koupi nepresvedci. ;-\ Nicmene ta cena s 1.2TSI nevypada spatne.
Avatar - -TEAC-
19. 3. 2012 12:09
Re: GOLF
přesně!Golf si zasluží lepší reklamu! ;-\
Avatar - Ronault.
19. 3. 2012 13:12
Re: GOLF
To už tady píšu dávno, že nejlepší nabídkou v segmentu pokud chceš hatchback a benzínový motor je Golf. Do minulého měsíce byl vlastně za podobné peníze dostupný díky packetům a slevám, dnes díky comfort edition stojí i mimo skladovky a slevy tolik. Mimochodem i na comfort edition je cca 20t. sleva mimo ceník a to nepočítám skladové vozy. Tady není opravdu o čem přemýšlet.
19. 3. 2012 13:51
Re: GOLF
Nabidka na Golf je dost dobra bohuzel tuto verzi deklasuje 5-ti stupnovy manual. 6-ti stupnovu uz je trosku jinde! ;-)
Avatar - Ronault.
19. 3. 2012 14:01
Re: GOLF
Reálně je úplně jedno, jestli šestikvalt nebo pětikvalt. Resp. takto... TSI má hodně plochou křivku točivého momentu i výkonu, takže až takové hnaní za vysokými otáčkami není nutné. Pokud ti jde o tom, že šestikvalt bude mít delší šestku na dálnici, tak taky ne, jak pětikvalt, tak šestikvalt v 77 kW verzi točí ve 130 km/h cca 3000 ot./min., což je velmi milé překvapení.

Reálně by mi v pohodě stačil k 77 kW TSI i pětikvalt. Tady prostě VW dává i k pětikvaltu dlouhé převody. Naopak jsou značky, které i v šestikvaltu mají krátké šestky, což deklasuje pak smysl šestikvaltu. Tady je nutno vždy odzkoušet konkrétní auto a pak hodnotit, neplatí obecné pravidlo.
Jo a realita mimo ceník je pak ještě lepší. Konkrétně mě nakonfigurovali Comfort Edition s white paketem, bílou, RCD 310 a Sport Paketem Pescara (ten stojí 22t!) a pal. pc Plus, při platbě v hotovosti 365t a věřím, že by se dalo smlouvat ještě dál, protože jsem si vlastně o žádnou slevu neřekl.
[odkaz] např.
19. 3. 2012 14:34
Re: GOLF
Coze - white label packet? >:D
Avatar - Ronault.
19. 3. 2012 16:17
Re: GOLF
Ty neznáš white label paket? Dodává se jen k bílé candy, má černě čalouněnou střechu, šedou nití prošívaný volant a manžetu řadící páky a v klimatizované přihrádce před spolujezdcem stroj na vanilkovou zmrzlinu >:-[]
Avatar - Nerez
19. 3. 2012 18:40
Re: GOLF
Ještě by měl mít koberečky s bílým obšitím a hliníkové pedály.
Avatar - Ronault.
19. 3. 2012 19:46
Re: GOLF
Vypadám jako "chodící konfigurátor vozů VW", resp. vypadám jako "white label"? >:D
19. 3. 2012 18:34
Re: GOLF
Je to tak. Mám u Subaru fotky z posledního půjčeného golfa 1,2 TSI 63kW - je tam vidět kolik to točí na pětku ....
Avatar - rohYpnol
19. 3. 2012 18:40
Re: GOLF
Šestikvalt točí míň, o 200-400 ot., tedy podle mě. Šestka je k nezaplacení, ale je to opravdu dálniční, nebo na rovné I. tř., popř. Rka
Avatar - Ronault.
19. 3. 2012 19:47
Re: GOLF
Podle mého měření ne ;-)
Avatar - miromen
19. 3. 2012 19:53
Re: GOLF
Rozdil je 250ot tzn že na 5kvalt při 130 toči 3050ot kdežto 6kvalt 2800ot.Na 5 toči 6kvalt při 130km/h 3300ot Jinak 6kvalt jak už jsem psal sve opodstatněni ma. Nemam sice s 5kvaltem osobni zkušenost ale porovnani už nějake byli. S 6kvaltem je diky kratšim převodum živějši(pružnost) a uspornějši. Konkretně Golf měl lepši pružnost a menši spotřebu než menši a lehči Ibiza kombi. Navic podle postřehu je 6kvalt lepši převodovkou co se kvalit řazeni tyče.
Avatar - Ronault.
19. 3. 2012 20:06
Re: GOLF
Ono je ale těžko posoudit, jestli je ta pružnost dána šestikvaltem nebo těmi 14 kW.
Co se kvality řazení pětikvaltu týče, nemám námitky, naprosto OK.
Možná by nebylo od věci někdy porovnat tvou 77 kW a mé zkušenosti s 63 kW, nebo ještě lépe přímo. Samozřejmě bych si osobně za 77 kW připlatil, z druhé strany chápu, že někomu bude bohatě stačit 63 kW
Avatar - miromen
19. 3. 2012 22:01
Re: GOLF
Ja měl na mysli obě verze se 77kw. ;-)
Avatar - Ronault.
20. 3. 2012 13:06
Re: GOLF
77 kW se dělala někdy s pětikvaltem? :-O
Avatar - miromen
20. 3. 2012 13:44
Re: GOLF
Vždyť se dava do Fabie a Ibizy. ;-)
Avatar - Ronault.
20. 3. 2012 19:19
Re: GOLF
No jo... Ale tam má přecejen o nějaký ten metrák méně práce ;-)
Avatar - miromen
20. 3. 2012 20:39
Re: GOLF
Tak tomu je teoreticky. Jak pišu ja nemam osobni zkušenost jen piši k jakym zavěrum došli v porovnavacich testech. A to že 6kvalt ma sve opodstatněni ktery je v realu oproti 5kvaltu přinosem. Je to politika koncernu to že 6kvalt neaplikovali do Fabie a Ibizy. Je v Polu takže keci že se tam nevleze je podle mě jen vymluva.
19. 3. 2012 20:22
Re: GOLF
Jak píšu výše ... můžeme se kouknout na fotky - jsou z pětikvaltu 63kW ... osobně mi hodně sedl i pětikvalt v kombinaci s nejslabším 2,0 TDI v mém posledním passátu. Minulý týden jsem se svezl v novém passátu s 1,6 TDI a teda dost slabý .....
Avatar - miromen
19. 3. 2012 22:05
Re: GOLF
Podle mě koncern ten 5kvalt u 1.2TSI dobře poskladal a lip by to snad už ani nešlo co se komromisu tyče. Ja jen piši že ten 6kvalt ma sve opodstatněni a tim že ma o něco těžši převody tak se velmi dobře hodi hlavně do nižši středni tedy Golf a spol.
Avatar - 3_diamanty
19. 3. 2012 14:27
Re: GOLF
tak to sa pleties , golf je pre mnohych mimo hry lebo neponuka klasicky benzinovy amosfericky motor ( tu slabu zakladnu 1.4 neratam ) a sam z vlastnej skusenosti a od pribuznych znamych viem ze mnohi dali prednost aurisu lanceru ceedu mazde alebo pezotu lebo turba nechceli ;-)

takze tvoja najlepsai volba je len tvoja, inemu tvoja najlepsai volba nemusi vyhovovat takze by som golf nepausalizoval ako nejake super auto, ked ponukne klasicku atmosferu ako lancer alebo 308micka potom sa mozeme bavit co je najlepsie. S tymi smiesnymi turbami co ma golf ver mi alebo never mnoho zakaznikov si uz odradilo lebo kto chce klasick uatmosferu v golfe ju nenajde ;-) a siahne inde a ja by som siahol tiez :yes:
19. 3. 2012 14:38
Re: GOLF
Osobne si nejsem jisty, kolik lidi vi, ze ma/nema v motoru turbo.
Pro vetsinu uzivatelu je motor jen diesel/benzin a preplnovani neresi.
Nicmene at uz chteji/nechteji turbo, tak maji jasno v tom, ze nechteji korejce.
Avatar - rohYpnol
19. 3. 2012 18:18
Re: GOLF
Tak si nám objasnil ty vysoká prodejní čísla i30. Všichni co nechtějí turba tak skupujou poslední neoturbené modely ve třídě... >:-[]
Avatar - Nerez
19. 3. 2012 18:43
Re: GOLF
O kolik myslíš, že pojede atmo 1.4 v i30/Ceedu lépe, než 1.4 v Golfu: Můžeš mít klidně 100kW s 1.4, ale pojede to +- stejně, prostě jako atmo 1.4. Nehledě na to, že u korejců ty motory neplní v reálu papírové předpoklady...
19. 3. 2012 19:29
Re: GOLF
Plní je naprosto s přehledem, jako ostatní motory jiných značek. Stejne rozhodně nepojedou, je ale fakt, že rozdíl bude hlavně ve vyšších otáčkách.
Avatar - Ronault.
19. 3. 2012 19:53
Re: GOLF
Takže tam, kde se podíváš jen vyjímečně... :-(
19. 3. 2012 19:57
Re: GOLF
To je jisté, že se vyšší spektrum otáček moc nepoužívá, ale na předjíždění se výkonová špička hodí.
Avatar - Ronault.
19. 3. 2012 20:03
Re: GOLF
Pravda... já mám atmosférický benzín a dobře chápu a mám i rád jeho výhody... třeba ta špička, zvuk a když se jede trochu ostřeji, tak i jakousi větší zábavu z vytáčení, to prostě TSI (alespoň 63 kW chybí), v tom je atmosféra výborná. Reálně pak ale je člověk přecejen pomalejší, žíznivější a pro každý den přecejen méně příjemné cestování. A i ona 1,6 GDI na mně působila spíše ospale, buď je to Eurem 5, dobrým odhlučněním nebo přímým vstřikováním, těžko říct.

Při volbě 1,4 CVVT a 1,2 TSI 63 kW bych ani moment neváhal a volil TSI, totéž 1,6 CVVT a 1,2 TSI 77 kW, u 1,6 GDI a 1,2 TSI už dost může rozhodnout osobní vztah k atmosféře a dalo by se o GDI uvažovat, proti 1,4 TSI už to je opravdu spíše na 1,4 TSI. Však doporučuju osobně vyzkoušet nejlépe na stejných či podobných trasách.
Avatar - rohYpnol
19. 3. 2012 21:04
Re: GOLF
Přesně :yes:
i silnější 77 kW TSI je "bez jiskry", přesně dle křivek. Prostě zatáhne turbo - odpich - a pak už nic než lineární tah, prostě žádný nárůst. Tyhle motory naprosto nemá smysl točit, ve 3,5 tis. otáčkách prostě kopnout vyšší rs a hotovo.
Rychle se člověk těchto malých TSI namlsá a čeká ve vyšších otáčkách víc. Jenže ono nic. Reálně vzato je ale dynamika i tak výborná, jen není žádná gradace, není tam ta ... touha podržet plný až do omezovače.

Pravdou ale je, že právě pružnost člověk využije nejčastěji a ta je na daný výkon famózní a s atmosférou se nedá srovnat.
Pro každodenní ježdění nepochybně lepší volba. Pro zábavu ale ne. To prostě člověk má víc zábavy i s mnohem slabšími atmosférami. Reálně o mnoho pomalejší, ale zábavnější.
20. 3. 2012 12:39
Re: GOLF
Volba motorů je jedna věc, výběr reálného auta věc druhá. Golf 1.2.63 kw tsi a 1.4 v ceedu měli v autobildu a golf prohrál o celou třidu i v pružnosti. Ale je fakt, že TSI je uživatelsky příjemná motorizace. Problém nemá vychytané určiré věci, je to bohužel levný motor s úspornými opatřeními. Spotřeby spíš záleží na použití než to co je napsáno na papíře. Obě automobilky mají něco po čem zákazníci jdou, jedna záruku, druhá image. A samo i cenou šli němci na popud korejců a francouzů dolů, takže je golf příjemná volba v této třídě, až na nějaké malé nedostatky.
Avatar - Ronault.
19. 3. 2012 19:52
Re: GOLF
Samozřejmě, kdo kupuje nové auto se zárukou na 5 let bez omezení km (u VW na požádání za malinký příplatek) řeší životnost turba, vůbec samozřejmě neřeší řidičskou přívětivost a spotřebu, proto dá přednost na 100% udýchané atmosférické 1,4, která ve 130 km/h nadělá kraválu jako TSI v 180 km/h.

To není nikterak směšné turbo, nedávno jsi ho tady o něm zpíval ódy, když se začalo psát o 1,6 T-GDI a budeš v tom pokračovat a ještě více zpívat, když H/K v nabídce žádná atmosféra nezůstane.

A když už tak moc člověk prahne po atmosféře, ještě tam 1,4 59 kW pořád je, sice nemá papírově nikterak velký výkon, ale pro klidného řidiče postačující, navíc stejně jako TSI na dálnici pořád použitelná.

Ty BYS tolik šahal až ses pošahal ;-)
19. 3. 2012 15:30
Re: GOLF
..tak jak koukam, koupe Brava, uz prakticky pred rokem, za 343tis s 1.4tjet 88kW byla a stale jeste je super cena..;-)
19. 3. 2012 10:09
Hyundai i30
Nazdarte mne osobne sa tento novy hyundai I30 velmy paci aj by som uvazoval o kupe ja viem ze napriklad VW Golf je tradicia kvality ale ta cena to nemozem prekusnut je to drahe ak pojde Hyunday takouto cestou ako ide teraz tak za par rokov to bude aj kvalitativne perfektne. :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Starfighter
19. 3. 2012 11:13
Re: Hyundai i30
Vtip je v tom, že Golf je momentálně levnější než i30. Nesmíš věřit klišé.
Avatar - 3_diamanty
19. 3. 2012 14:30
Re: Hyundai i30
vw je predsa ludove auto , tak to ma byt :yes:

lowend je predsa vw nie hyundai, ma to logiku ;-)
Avatar - miromen
19. 3. 2012 14:35
Re: Hyundai i30
Až bude nějaka korejska plečka začinat při uvedeni modelu na cenach na kterych začina Golf pak se ozvy. VW ma Golfa davno zaplaceneho takže s cenama si teoreticky mužou už jen pohravat. Navic Golf jezdi vybaven na urovni a ne jak korejci v holobytech takže za těžky lowend jsou tu předevšim korejci.
Avatar - rohYpnol
19. 3. 2012 18:36
Re: Hyundai i30
si trochu dost (zcela nečekaně >:-[] ) mimo. VW sice JE lidové auto, ale na západ od nás. A tam je majoritou střední třída obyvatelstva, tedy kupují typický mainstream.

Mimochodem, když podle tebe je VW lowend a sám hjondééé se netají tím, že je pro něj VW vzorem... něco ti tam nesedí, kámo >:-[]
Avatar - Ronault.
19. 3. 2012 19:54
Re: Hyundai i30
Tím se utěšují majitelé Hyundaie, jo? >:D
19. 3. 2012 20:22
Re: Hyundai i30
Len stale nemozem najdut tie lepsie ceny u VW golf najnizsia cena u nas momentalne je 13590€ zaklad z 1.2tsi.
Avatar - Ronault.
19. 3. 2012 20:41
Re: Hyundai i30
SK ceny neznám a neřeším. A určitě ani na SK se Golfy neprodávají za ceníkové ceny, stačí se podívat do několika posledních recenzí tady na MACZ. Ale jak říkám, SK trh a jeho ceny neřeším.
19. 3. 2012 10:28
Zemní LPG
Těch pět Octávek teda spaluje zemní plyn (CNG) nebo LPG?
Rozbalit vlákno
1
19. 3. 2012 10:32
Re: Zemní LPG
LPG.CNG bude mít Citigo.
19. 3. 2012 12:11
Prečo Octavia?
Mám na firemnej Octavii combi (1.9 TDI 105 k, 2007) nabehaný pekný počet km a vrámci triednych možností jej v podstate nemám čo vytknúť. Solídne postavené a spracované auto, zatiaľ výborná spoľahlivosť (toto leto presiahne 300 000 km bez vážnejších porúch) a viac menej neutrálny dizajn, ktorý ani po niekoľkých rokoch nikoho neurazí, ale ani nenadchne. Štandardný zástupca svojej triedy, nič viac, nič menej. Aj z tohto dôvodu nerozumiem obrovským predajom či už v CZ, alebo u nás v SK. Za tie peniaze je na trhu množstvo krajších, vybavenejších a rovnako kvalitne spracovaných áut. Pri osobnom výbere by som za Octaviu 20 000 € v relatívne dobrej výbave nikdy nedal. O martketingu postavenom na patriotizme navyše nemôže byť ani reč, Škoda už dávno nie je CZ podnik.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Choochoo
19. 3. 2012 12:29
Re: Prečo Octavia?
Neni cesky podnik, ale dava Cechum aspon praci stejne jako Hyundai ;-)
19. 3. 2012 12:50
Re: Prečo Octavia?
samozrejme, to je pochopiteľné, ale veľa tunajších prispievateľov v tomto svetle vidí len Škodu, na "Korejcov" majú úplne iný meter. Na Slovensku je to ešte horšie :-)
19. 3. 2012 12:46
Re: Prečo Octavia?
Přál bych ti vidět některé jiné auta po najetí 300 tis km.
19. 3. 2012 12:53
Re: Prečo Octavia?
To je komplikovaná téma, záleží na desiatkach okoľností, ako bude auto vyzerať po takomto nájazde. V každom prípade, spomínaná Octavia je používaná ľudmi, ktorí sú k autu a duplom služobnému "ohľaduplní" a je samozrejme poctivo servisovaná v autorizovanom servise, aj keď to tiež nemusí byť vždy vyhra.
Avatar - rohYpnol
19. 3. 2012 18:32
Re: Prečo Octavia?
i30 bude jako nový - všechny díly komplet vyměněné v rámci záruky >:-[]
19. 3. 2012 18:49
Re: Prečo Octavia?
A to se vyplati... nebo bys po 5ti letech nechtel stejne, ale "nove" auto? :-)
Avatar - Guttalax
19. 3. 2012 19:23
Re: Prečo Octavia?
;-) Tobě se nějak zpočátku nedařilo se Ceedem.Podle toho co píšeš o problémech to vypadá na páteční lepácký kus. :no:
19. 3. 2012 19:48
Re: Prečo Octavia?
Lebo Škoda ....

Keby to isté auto malo nálepku napr. Dacie, tak na taký úspech v našich krajoch môže zabudnúť ... je to sila značky, alebo skôr zvyku, lebo za socíku nebola Škoda značka, ale jednoducho synonymum pre auto ....

Octavia je naviac prvým vozom čo zmenil image Škody a pre veľa ludí sa Octavia stala symbolom nedostižného luxusného tovaru ...

To samozrejme už dávno neplatí, ale podvedomie ostáva a veľa nových zákazníkov Škody ani nenapadlo pozrieť sa inde .....

Fabia to mala dobre našliapnuté, ale Fabia II je jednoducho "len" obyčajné auto a s image "luxusnej" Octavie jednoducho nemá o čom svedčí i to, že Octavia Tour je pre ňu ťažkou konkurenciou ....
20. 3. 2012 11:02
Re: Prečo Octavia?
Prezident Hyundaie v podnikové televizi řekl, že "jsme česká firma a proto jako důkaz úcty půjdou první nové i30 do česka." A my tady pořád řešíme jestli je škoda česká nebo ne. Firma stojí v česku, platí daně v česku tak je česká. Tečka.
19. 3. 2012 14:06
Propad focusu
Tak mám takovou obavu, že focus III. trochu pohřbí celou slávu focusů, zvláště tedy v ČR... Pokud by nechali focusu II, trochu vylepšili kvalitu plastů v interiéru a přidali lepší motory (ecoboost), tak by měl focus větší úspěch. ;-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
19. 3. 2012 14:13
Re: Propad focusu
niet divu ze je focus v cechach aj na slovensku na ustupe, to auto vyzera s prepacenim hrozne aj to je este slabe slovo a interier takisto jeden nehorazny chaos, v nizsej strednej triede je dnes uz - x - lepsich a krajsich aut a clovek na to uz postupom casu prichadza a to je fajn :yes:

z fordu stoji za zmienku akurat fiesta ale aj ta uz ide pomalicky dole vodou lebo starne, takze ford bude mat v nablizsich rokoch zrejme u nas aj v cechach klesajuce predaje, mondeo to nezachrani a drahy B - max s tymi zlozitymi posuvnymi dverami takisto, Ka-cko nie je tiez ziadna mala hviezda, takze ford pomaly ale isto sa pobera na dlhy spanok a mne to vobec nevadi :yes:

po dvoch mesiacoch je focus na slovensku na 6 mieste v triede a v cechach na 7mom este aj za takym veteranom ako je p308. Uz to zdaleka nie je taky superseller ako stare dobre focusy ale ja sa tomu necudujem, ludia maju oci a to auto je aj sam co z okolia viem pre mnohych nestravitelne nic v zlom. Mne sa z fordu pozdava ako tak fiesta a aj ta uz ma svoje rocky takze ocakavam v tomto aj dalsom roku pokles predajnosti fordu u Vas aj u nas. Kedysi bola dovozova jednicka u Vas dlhe roky Ford, pred rokom to uz tusim vyhral VW teraz je tam uz Hyundai a ked sa clovek pozrie na ponuku aut od jednotlivych znaciek ani sa nie je comu cudovat preco sa situacia vyvija takto ale ja som nadmieru spokojny :yes:
29. 3. 2012 08:22
Re: Propad focusu
Ford se zase začne prodávat. Ale ne dřív, než ho výrazně zlevní.
19. 3. 2012 14:42
Re: Propad focusu
...a zejmena zmenili ten vietnam-hifi design na neco normalniho.
Avatar - Special-line
19. 3. 2012 17:00
Re: Propad focusu
Ano design rádií Sony do Fordů nikdy nezapadal, snad kromě toho nejnovějšího v Mondeu, Fusionu a Focusu II. Do současné generace Focusu bych ho nechtěl, nelíbí se mi.
Avatar - rohYpnol
19. 3. 2012 18:24
Re: Propad focusu
myslím, že myšlena byla celá palubka ve stylu vietnam-hifi...
Osobně tomu říkám design vetřelec, prostě mi to připomíná aliena ;-) Na druhou stranu - naživo to není tak zlé, materiály kvalitní, sedadla pohodlná... kvalitativně nesrovnatelný interiér s předchůdcem. Co mě trochu vadí je ta malá prostornost. Snad nejméně prostorný interiér ve třídě.
Kufr Fouse je litrová katastrofa, ale realita je opět lepší než co říkají čísla. Tedy Fouse bych rozhodně zvažoval. Hlavně s novým 1.1 l EcoBoost to může být hoodně zajímavé.
Avatar - Special-line
19. 3. 2012 18:43
Re: Propad focusu
Mě se taky líbí víc strožší německé interiéry VW, Škody atd. Nelíbí se mi interiéry Kii a Hyundaie i když je fakt že stylem si s nimi Focus nezadá. Ale naživo je to pořád něco jiného ve prospěch Fordu.

Ten litr mě hodně zajímá. Ne jak to pojede. Pojedeš to určitě slušně a asi lépe než stejně silné Ti-VCT. SPíš mě zajímá spoluehlivost a životnost s tím že s životností jsem spíš optimista, spolehlivost se ukáže. I když by s mým nájezdem bylo nejvhodnější Ti-VCT tak by asi chtěl EcoBoost, nejlépe v 1,6.
Avatar - Special-line
19. 3. 2012 16:59
Re: Propad focusu
I Focusu se dá přijít na chuť. Když vyběhly první fotky tak sem si říkal že to je neskutečná hrůza, zadní světla na boku, interiér, přední trojúhleníkové nasávače atd. Ale v práci ho vidím každej den a postupně jsem mu přišel na chuť tak že se mi hodně líbí, a to se u mě běžně nestává.

Je fakt že je tam vidět trošku pouťovost interiéru, ale u Fiesty je to ještě o něco horší i když zase na živo to není tak hrozné jako mi připadalo na fotkách.

Byla tady na Auto.cz fotka nového Focusu zepředu, která sice byla firemní ale nebyla upravovaná a tam vypadal fakt dobře. Bohužel ji už nemůžu nikde dohledat. Dle mě design Focusu vynikne právě při pohledech které nejsou klasické, např. klasický pohled zepředu a z boku zároveň. chce to úplně jiný pohled: [odkaz]
Avatar - Ronault.
19. 3. 2012 17:02
Topperovo Icescentovo tajemství
Dlouho jsem si říkal, co za tou posedlostí stojí... a teď to vyšlo najevo, Hyundai hypnotizuje: [odkaz] >:D
Rozbalit vlákno
6
19. 3. 2012 18:20
Re: Topperovo Icescentovo tajemství
>:D
Avatar - Ronault.
19. 3. 2012 19:57
Re: Topperovo Icescentovo tajemství
A víš, jak jsem k tomu došel? Poslouchal jsem dnes při vaření oběda Radiožurnál (jako vždy) a pan redaktor říká "Automobilová značka Hjundaj, tedy pardón, teď po novému se má říkat Hjondéé..."

No zasmál jsem se i na Radiožurnálu >:D
Avatar - rohYpnol
19. 3. 2012 18:31
Re: Topperovo Icescentovo tajemství
topper byl první testovací králíček >:-[]

mimochodem, proč tady můžou vyslovovat zcela normálně "Hjundai", zatímco u nás zase zkouší kraviny 8-s ?
Avatar - Starfighter
19. 3. 2012 18:34
Re: Topperovo Icescentovo tajemství
>:-[] Mě by dokázala zhypnotizovat maximálně tahle Hjundéé [odkaz]
Avatar - Guttalax
19. 3. 2012 19:21
Re: Topperovo Icescentovo tajemství
;-) Hmotnost 22 cm.Ideální korejská kamufláž. >:D >:D >:D
Avatar - Ronault.
19. 3. 2012 19:55
Re: Topperovo Icescentovo tajemství
>:D :yes:
19. 3. 2012 20:26
"Posedlost"...
Toppera a Icescenta...vyvolava aj "posedlost" negatívnu...inak si neviem vysvetlit, kto normalny ma tolko casu pisat stovky nudnych komentov o tom, ako sa vyslovuje hyundai...staci,ked uz je slovo Hyundai len v clanku spomenute...
Zaroven pri kazdom teste z aut H/K 500 najmudrejsich príspevkov o houne na jeden test. to je podobne dobry výkon...
:yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ronault.
19. 3. 2012 20:47
Re: "Posedlost"...
Zajímavé je, že se vždy ozve o kvalitě diskuze ten, kdo k ní vůbec nic nepřispěje. Pověz, kdy naposledy jsi tady napsal něco, co vyplývá z tvých zkušeností a znalostí o autech?
Mám spíše pocit, že tady střídavě hraješ diskuzní plačku a diskuzního ometáka. 8-s

Kdyby ses tu alespoň přišel pobavit a zasmát, ale ani tohle ne... 8-s
19. 3. 2012 20:53
Re: "Posedlost"...
To je zabava jak pre seniorov s 30min podmasom Maxim Turbolenc...pocuj,jako vobec sa nedivim,ze si sa na to ozval prvy...v podstate nikoho ineho som nečakal :-) tak vidis,vcelku sa tu aj zabavím ;-)
Avatar - Ronault.
19. 3. 2012 20:55
Re: "Posedlost"...
Tak je pravda, že jedenáctiletí, jako ty, by už měli dávno spát, protože je dávno po večerníčku ;-)
Avatar - rohYpnol
19. 3. 2012 21:08
Re: "Posedlost"...
V klidu, třeba je v jiném časovém pásmu a má šanci to ještě stihnout bez zákazu PC na další den >:-[]
Avatar - rohYpnol
19. 3. 2012 20:54
Re: "Posedlost"...
a jak je vidět, tak vše poctivě pročte iggy11, aby po pečlivé úvaze mohl přispět nejvíc slaboduchým příspěvkem >:-[] :no:
Avatar - Ronault.
19. 3. 2012 20:56
Re: "Posedlost"...
A já furt přemýšlel, kdo je ten třetí zhypnotizovaný Hjoondééjista >:D
19. 3. 2012 21:45
A jak si vede C5 ?
Nějak není vidět ani slyšet to je tak špatné auto ? >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - pario
19. 3. 2012 22:20
Re: A jak si vede C5 ?
C5 je segment "D". V článku sú predaje segmentu "C" ;-)
20. 3. 2012 10:46
Re: A jak si vede C5 ?
ano vím,ale chtěl bych slyšet názor na C5 a jaký motor a jen Hydraktiv III+