Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai i30: Druhá generace přijde už letos

V Koreji se v tichosti spřádají plány na další růst v Evropě. Pomoci má nový model nižší střední třídy. Jeho výroba se připravuje v Nošovicích.
Zpět na článek
21. 7. 2011 08:37
21. 7. 2011 11:35
21. 7. 2011 09:06
21. 7. 2011 09:37
21. 7. 2011 10:06
21. 7. 2011 10:33
21. 7. 2011 11:03
21. 7. 2011 11:38
21. 7. 2011 13:47
21. 7. 2011 10:13
21. 7. 2011 10:56
21. 7. 2011 09:45
21. 7. 2011 10:28
21. 7. 2011 16:02
21. 7. 2011 21:44
22. 7. 2011 08:37
22. 7. 2011 09:04
22. 7. 2011 22:15
22. 7. 2011 08:42
22. 7. 2011 09:07
22. 7. 2011 10:40
22. 7. 2011 10:54
22. 7. 2011 11:11
22. 7. 2011 18:53
22. 7. 2011 19:49
23. 7. 2011 10:53
Avatar - 3_diamanty
21. 7. 2011 08:37
uz sa tesim
a samozrejme aj na novu kiu ceed a aj na to ako sa rozbehne nove rio

hyundai kia :yes: parada len tak dalej

ix35 a sportage su uz snad na kazdom kroku, krasne SUVecka necudo ze fachcia ako teple buchty, mam prachy hned kupujem sportage ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - R32
21. 7. 2011 11:35
Re: uz sa tesim
Tak si bež do Orange po najvýhodnejší paušál... >:-[]
21. 7. 2011 09:02
ještě pár fotek
K zimním obrázkům redakce přidávám odkaz na letošní červencové, s méně plachtami a více omalovánkami [odkaz] Je vidět, že od zimy se nic nezměnilo. Detailů grillu bych si teď moc nevšímal, bude samozřejmě hexagonální se silnou zalomenou příčkou nárazníku. Vzadu jsou logicky horizontální lampy, které si můžeme představit podle i40 a Elantry. Stejně tak očekávaná je stoupající hrana bočního prolisu. Pro interiér můžeme asi předběžně nahlédnout do Elantry, ze které si odmyslíme trochu těch amerikánských prvků. Suma sumárum zřejmě žádné hyperpřekvapení, ale asi můžeme čekat příjemně zkomponovaný celek, přesně cílený na střední až nižší příjmovou skupinu evropské klientely, která už je notabene několik let marketingem Huyndaie trénovaná v nekonfliktním vztahu ke značce.

P.S. Ještě k článku: Navýšení evropských prodejů na 500k do r. 2013 v zásadě už neznamená o 40%, ale jen o 20%, protože Hyundai letos nanejvýš pravděpodobně v Evropě prodá něco přes 400k vozů. Tudíž se ten plán jeví jako dost reálný.
Pokud jde o výrobní kapacitu Nošovic, těch 300k/rok je maximální projektovaná hodnota při výrobě ve 3 směnách. Z čísel o prodejích je evidentní, že pokud zůstane růstová tendence zachována, bude Hyundai velmi brzy muset zvážit dostavbu výrobních kapacit. Závod v Petrohradu zůstane vyhrazen pro ruský trh, kde se očekává obecný boom.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Choochoo
21. 7. 2011 12:37
Re: ještě pár fotek
Mi to tak trochu zatim pripomina celkove Fiat Bravo, i ten predek se svetly. Zatim to vypada dobre :yes:
21. 7. 2011 15:24
Re: ještě pár fotek
No určitě, figura je z boku naprostý evropský univerzál - asi jako když vedle sebe postavíš třeba Focus, Mazdu 3 a Mégane.
Avatar - Tomas_2002
21. 7. 2011 09:06
Srovnání
"V Česku Hyundai míří především proti Škodě Auto a jejímu modelu Octavia."

- tahle věta mě vždycky dojme >:D >:D >:D :yes:
Rozbalit vlákno
18
21. 7. 2011 09:37
Re: Srovnání
No sice má Oktávka o dost horší bezpečnost, horší záruky a trochu menší prosotor vzadu, ale srovnatelné to je.
Avatar - Tomas_2002
21. 7. 2011 09:46
Re: Srovnání
To víš že jo >:D Tak se někdy podívej na i30 a Octavii, u obou až budou mít najeto 100.000 km a uvidíš, proč jsou to naprosto neporovnatelná auta. A až budeš mít možnost to takto objektivně srovnat, tak si o tom můžeme pohovořit. Srovnávat auta od stolu podle papíru je trošku ubohost :-)
21. 7. 2011 10:06
Re: Srovnání
Jezdím oběma, vlastnil jsem řadu Škodovek, Nissana, Toyotu, Opela, Hyundai a Jeep.
Nevím, jak je na tom i30 ve 100 000 km, každopádně sesterská Kia Ceed na tom dle AutoBildu (který Korejcům fakt moc nefandí) byla ve 100 000 o dost lépe, než Octavia se stejnými kilometry. Jinak mohu-li porovnat stav i30 v 70 000 km s Oktávkou, tak podstatný rozdíl nevidím. Obě auta v pohodě, až na to že Hyu je stále v záruce.
Přehled poruch a problémů během prvních třech let:
Škoda: už od výroby silně zatáčela doprava. Několikrát reklamováno, dělána geometrie, nevyřešeno. Pomohlo až přezutí na jiné gumy, než dodané Škodovkou. Obráceně namontovaný pás spolujezdce (přetočený). Docela o život. Nedržel kastlík - napodruhé opraveno v záruce. Ve 27 000km kosti. Musel jsem je platit. Během čtvrtého roku komplet shnilý výfuk (jezdím hodně město, studené auto).
Hyundai: dost se vybíjela baterka - vyřešeno v záruce za cca 15 minut (přehrána jiná verze FW řídící jednotky). Ve 22 000 km hlučné tyčky stabilizátoru na zadní nápravě. Bez keců vyreklamováno. To je vše.
Jinak mohu-li srovnat, tak Hyu má o dost silnější motor (93kW vs. 75kW), je úspornější cca o 0.7l (bavím se o mých hodnotách, jak já jezdím). Hyu má na našich silnicích horší - méně komfortní podvozek. Hyu má tišší motor, ale oběma autům chybí šestka. Nicméně v současnosti už jí obě mají. Vzadu je v Hyu více místa, ale má menší kufr. Hyu stál o cca 120 tisíc méně. Hyu má na rozdíl od Škody debilní palubní počítač. Hyu má o dost lepší audio, širší sedačky a horší spojku - vyžaduje citlivější ovládání. Pět záruky vs. dva roky a to neřeším fakt, že mi nebyla Škoda schopna v záruce opravit celkem nebezpečnou závadu. Hyu o dost lepší výsledky v nárazových testech. I v základu lepší bezpečnostní výbava. Tož, to je moje zkušenost.
Kolik kilometrů jste s oběma vozy najel Vy? Díky za informaci.
Avatar - Tomas_2002
21. 7. 2011 10:27
Re: Srovnání
Já jsem v obou také najel tisíce kilometrů, ale narozdíl od Vás jsem konkrétně z obou těchto modelů také desítky kusů prodal, měl možnost vidět jejich kilometrový průběh, měl co dočinění s tou "sedmiletou" zárukou, řešil reklamace u obou výrobců a měl možnost porovnat vozy i daleko větším průběhem než je 100.000 km. ;-) Takže s oběma těmito vozy jsem strávil téměř 3 roky nepřetržitě.
21. 7. 2011 10:33
Re: Srovnání
Kdybyste s těmi vozy něco najel a prodával je v jinak, než ve vlhkých snech, tak byste věděl, že Hyu žádnou sedmiletou záruku nenabízí. Nabízí pět let.
Moje zkušenost s reklamacemi je přesně opačná. Zatáčení auta mi Škodovka nebyla schopná vyreklamovat (uznali, že to zatáčí, ale tvrdili, že za to nemůžou). Kosti zničené a dva měsíce po skončení dvouleté záruky jsem je musel zaplatit. Neuznali ani reklamaci, ani kulanci. U Hyu mi dvou a půl letech vyměnili podobný díl naprosto bez keců a auto vrátili umýté a vyčištěné. To se mi u Škoda servisu nikdy nestalo.
Kolik u nás jezdí Hyu i30 s najetými daleko více než 100 000km?
Avatar - Tomas_2002
21. 7. 2011 10:45
Re: Srovnání
Tak já hodnotím vozy KIA, jelikož ty jsem přímo prodával a mohu vám s čistým svědomím říci, že Ceedů co mají najeto výrazně více než 100.000 km je spousta. Když přišla 1.6 CRDi 85kW SW o 150.000 levněji než srovnatelná Octavia Combi tak je nakoupila spousta firem do svých flotil. To najezdí kilometrů spoustu.

Takže já vycházím se svých pracovních zkušeností a ne z vlhkých snů, jak mi tu předhazujete.
21. 7. 2011 11:03
Re: Srovnání
Takže jste prodával Škodovky a Kia? Takové dealerství jsem ještě neviděl (což neznamená, že není).
Je fakt, že u Kie jsem četl dost nářků nad neuznáváním reklamací. I to byl jeden z důvodů, proč jsem šel do Hyu, který ač stejný koncern se chová zdá se jinak. Moje reklamační zkušenosti jsou výborné a ani na fóru jsem nenašel žádné větší stížnosti. Opravdu ne. Možná mám jen kliku na servis. Naopak přístup lokálního Škodováckého dealera byl dost děsný. Už když si vybavím šéfa servisu s jeho hubou plnou žvejkačky a pozdravem "Brej" k zákazníkovi, tak se mi otevírá kudla v kapse. K tomu neustálá snaha podsouvat zákazníkovi, že je blbec ("Ste si ten pás přetočil" - ne *, podívejte se, je to takhle blbě přišroubovaný z výroby)... Fakt ne. Je to fráze, ale u Hyu si připadám jako zákazník. Možná je to dočasné, že se teď snaží, ale pokud se zhorší, půjdu jinam. Neuznávám fixování se na jednu značku.
21. 7. 2011 11:38
Re: Srovnání
Jedno Škoda-Kia je zde,ale tam bych vzhledem k hyper tragickému servisu,kdy auto kokur***tak(a je fuk,kterou ze značek v odkaze) nekoupil ani omylem:

[odkaz]

Naopak je také kombinace škoda-hyundai viz. odkaz, prodávají i vw-audi a to je přesný opak Araveru. Slušní prodejci, servis paráda. Např. servis Audi patří v TOP centru mezi TOP servisy v česku.Nepracuji tam,pro pořádek,ale nakupujeme,vím proč...
[odkaz]
a
[odkaz]
21. 7. 2011 16:43
Re: Srovnání
Viac menej citam vase reakcie, nazory vyse 4 roky a casto ma i obohatili. Snazim sa nebyt slepy, kde len ta "moja" znacka je najlepsia a vsetko ostatne je brak. Ked ale citam aka zla je ta kia a aka vyborna je skodovka, tak nemozem verit vlastnym ociam. Pohybujem sa vo vozovom parku asi 30 aut roznych znaciek ale s nijakym nie je taka spokojnost ako s mazdou 6 a s kiou ceed (napriek nejakym chybyckam u Ceedu)....aj po mnohych desatticoch km. A tu skusenost mam od celej rady ludi, kde prave skodovka nejaku velmi dobru povest nema a uz vobec nie so servisom!!!!
21. 7. 2011 11:10
Re: Srovnání
Několik postřehů:
- fleetový byznys je o něčem úplně jiném, než o kvalitách jednotlivých vozů. V tomto segmentu ještě dlouho budou všichni u nás prohrávat s německými automobilkami, pokud vůbec mají šanci tu hráz prolomit. Němec je nacionalista/vlastenec a většina našeho hospodářství je s ním nějak spojena.
- veškeré hospodské řeči o tom , jak někomu neuznali reklamaci po 5ti nebo 7mi letech, a že je to celé divadýlko neberu, ještě nikdo ani jednu značku z HKAG neobvinil veřejně, že je to podfuk, ani z konkurence.
- za to, že díky korejcům, přišli do evropy reálné ceny, tak už jen za to je budu vždy chválit. Dříve si z nás ti ostatní dělali oslíky a my se otřásali a otřásali.
- kvalitou výroby, technickou úrovní a ani "zvukem/image" pro mne není rozdílu mezi vozy HKAG a Škoda/ne jenom, ale to je značně osobní, to uznávám.
Šlo by toho napsat litanie, ale není vlastně potvrzením mých slov i délka místních diskuzí pod články o korejcích, neznamenají ty "emoce" okolo nich, že se zaplaťpánbůh i díky nim něco děje???
Avatar - Tomas_2002
21. 7. 2011 13:26
Re: Srovnání
Tak rozhodně musím souhlasit s tím, že díky Korejcům se ceny vozů v ČR výrazně zlepšily. To se jim zas musí nechat. :yes:
21. 7. 2011 13:47
Re: Srovnání
No myslím, že Korejci u nás s auty udělali to, čím jsou na Západě již dávno - je to prostě spotřebák, věc jako každá jiná.
Avatar - 4hill
21. 7. 2011 10:13
Re: Srovnání
Sundej ty brejle,blázne..škodovku už ani zadarmo..popelnice malá.. :no:
Avatar - Choochoo
21. 7. 2011 12:40
Re: Srovnání
Všemožných průzkumů a výzkumů, týkajících se aut, je nepřeberné množství a jedním z nejrespektovanějších jsou ty od J.D. Power. Tentokráte ale nejde o klasickou spokojenost se značkou, ale čistě o spolehlivost, zkoumanou v rámci "Initial Quality Study", kde rozhoduje zásadní věc - počet evidovaných problémů na 100 aut (Problems per 100 Vehicles). Jedná se o trh USA

Jedná se o nová auta a monitoruje se výskyt problémů v období prvních 90 dnů vlastnictví. Letos došlo po třech letech poklesu poruch k jejich lehkému zvýšení. Z tabulky je jasné, že někdo umí a někdo ne a že to nebude u korejců tak tragické ;-)

2011 Nameplate IQS Ranking
Problems per 100 Vehicles

Lexus 73
Honda 86
Acura 89
Mercedes-Benz 94
Mazda 100
Porsche 100
Toyota 101
Infiniti 102
Cadillac 103
GMC 104
Industry Average 107
Hyundai 108
Subaru 108
BMW 109
Chevrolet 109
Volvo 109
Chrysler 110
Lincoln 111
Audi 113
Kia 113
Buick 114
Jaguar 114
Ram 114
Ford 116
Nissan 117
Jeep 122
Land Rover 123
Scion 123
MINI 131
Volkswagen 131
Mitsubishi 133
Suzuki 136
Dodge 137
21. 7. 2011 10:29
Re: Srovnání
Myslím Tomáši 2002, že máš pravdu,
HKAG určitě nejde proti Škodě. Jeho cílem bude spíše Toyota a následně snad, když to půjde stále stejně dobře, celý koncern VW.
Škodovka se svou celoroční produkcí dosahuje sotva produkce za půlrok samotné značky KIA. Navíc není globální značkou, ale je jen součástí VW.
No to bylo takové škodolibé šťouchnutí a teď vážně.
Již několikrát jsem někde napsal, že si korejců vážím za způsob jakým do toho jdou. Na rozdíl od Toyoty, VW a jiných se s nikým nespojují, netvoří aliance ani neskupují padlé americké a jiné automobilky. Volného cashflow na to mají dostatek, ale prostě to nedělají(na rozdíl od číňanů). To je strašně sympatické, protože musí ukázat co v nich opravdu je a nikdo je nemůže obviňovat z růstu díky nákupu jiných značek, z růstu kvality a technologického vývoje díky "vykrádání" jiných ..... . Zkrátka, nemusím v jejich autech jezdit, ale jejich akcie bych bral. ;-)
Avatar - Tomas_2002
21. 7. 2011 10:40
Re: Srovnání
Mě byla KIA / Hyundai sympatické, když se u nás prodávaly auta s šílenými maržemi automobilek a Korejci přišli s vozy o 30% levnějšími. To byla pecka - ale jak jsem předpokládal, ostatní automobilky trochu ufoukly ze svých marší a shodily ceny aut o 25%. A to už mi potom taková hitparáda nepřišla. Neměl bych problém si koupit korejce o 30% levnějšího než třeba Škodu nebo VW, ale pokud bude rozdíl 5%, tak bych do toho nikdy nešel.

Klasicky příklad jsou fleetoví zákazníci. Před 3 roky jich do i30 a Ceedů přesedlalo spousta ( typicky banky a pojišťovny ), ale nyní se všichni vrací zpět ke Škodě či Fordu, jelikož zjistili, že se jim to ani ekonomicky ani spokojeností uživatelů nevyplatí.
21. 7. 2011 10:56
Re: Srovnání
Problém je spíše v tom, že se ta auta trochu motory míjejí. Pokud vezmem kategorii 300-350 tisíc, tak tam nemá Škodovka proti Kie či Hyu vůbec šanci. Octavia Prima či Tour s historickým 1.6 kW, bez okenních airbagů, s výbavou na úrovni počátku devadesátých let. Relativně vyrovnané je to u dieselů, tam nabízí obě automobilky poměrně srovnatelné motory, i když podle testů je na tom Hyu lépe. A pak je kategorie silných beznínů a tam u i30 Hyu nenabízí nic. Proti 1.8 TSI nemají co postavit. Resp. motory mají, ale neprodávají je u nás. Na druhou stranu - dát 700 za Octavii je už trochu na diagnozu - za ty peníze je řada lepších aut o třídu výše. Skladové Mondeou 1.6EcoBoost za 450 tisíc vs. za stejné prachy škodověnka 1.2 TSI :-)
Nicméně si myslím, že jako rodinné auto pro běžnou rodinu je ten Hyu lepší. 93 kW s šestikvaltem celkem stačí, větší bezpečnost se hodí a minimálně moje osobní zkušenost se servisem a reklamacemi je lepší u Hyu. Je mi jasné, že o dvě města dál to může být jinak. Ale mít let záruku nejen na klikovku apod., ale i na klimatizaci či rádio je celkem fajn. Třeba Renault ani Ford to do prodloužených záruk (stojí skoro 20 tisíc!) nezahrnují.
21. 7. 2011 09:35
možná to bude podobný tomuhle
Jezdi to v Rusku po názvem Solaris...

[odkaz]

Jsem hodně zvědavý jaký to bude
Rozbalit vlákno
7
21. 7. 2011 09:43
Re: možná to bude podobný tomuhle
Tak na Solaris to zrovna moc nevypadá...
21. 7. 2011 11:59
Re: možná to bude podobný tomuhle
Solaris je verze Accentu pro ruský trh. Čili model o třídu níž a design upravený nikoli pro Evropu ale pro jeden velký, ale dost izolovaný trh. Opravdu se raději dívej na i40 a Elantru
21. 7. 2011 13:24
Re: možná to bude podobný tomuhle
Zde (interiérové fotky) je vidět třetí boční okno:
[odkaz]
I když render od novinářů (?) tomu neodpovídá:
[odkaz]
Rozhodně to Solaris není.
21. 7. 2011 15:33
Re: možná to bude podobný tomuhle
Díky za tuhle galerku, nemohl jsem ji rychle najít :yes: Dával jsem odkaz nahoře, kde je taky celkem jasné to 3. okno: [odkaz] . Myslím ten rendering trochu moc visí na image i20, přičemž užitečnější by skoro bylo opřít se o ix20. Každopádně se Solaris to nemá nic společného, přesně.
21. 7. 2011 21:07
Re: možná to bude podobný tomuhle
Tie tubusy okolo prístrojov si už mohli odpustiť. Podivná móda...
22. 7. 2011 08:17
Re: možná to bude podobný tomuhle
Ahoj, snad se shodneme, že to odpovídá logice designu Hyundaie v téhle etapě - a ten design koresponduje s tím, co převádí Ford a Mazda, které Hyundai dlouhodobě "reflektuje". Až v bionickém/dynamickém designu některá veličina zavelí k nové módě, tubusy zmizí. Zatím je jasné, že Hyundai není trendsetter, takže vyčká na další generaci - a potom se buď zase přidá k většině nebo, pokud už hodně vyroste - nastaví nový trend sám. Jinak souhlasím, že hluboké tubusy s asymetrickými okraji jsou takové tuňácké násilí, na druhé straně ale musím uznat, že opravdu dobře slouží za prudkého slunce. :-)
22. 7. 2011 17:03
Re: možná to bude podobný tomuhle
Ale přesto to v módě je a proto se na to budem minimálně ještě nějaký pátek dívat (stejně jako na auta bez otěrových lišt a s hromadou diod všude, kam se oko koukne), a stejně jako zmíněné podobné příklady v závorce jsou i mezi tubusy povedenější a méně povedené kusy... Mně osobně se nejvíc líbí asi ty z modelu Cruze - [odkaz] .
Avatar - Emel
21. 7. 2011 09:45
Už?
Ani jsem si neuvědomil, že už je Ceed na trhu tak dlouho...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
21. 7. 2011 10:28
Re: Už?
Ceed je uz od konca roku 2006, co sa dobre predava tak vtedy clovek ani nepostrehne ze ten cas tak rychlo leti ;-)

uz sa tesim na novy ceed a novu i30tku, parada
Avatar - R32
21. 7. 2011 16:02
Re: Už?
Pokiaľ si dobre pamätám tak Ceed prišiel asi o rok skôr ako i30, teraz predstavia skôr i30 alebo prídu naraz? :-!
21. 7. 2011 21:44
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
11
22. 7. 2011 08:37
Re: tesime sa
Design, hlavně exteriéru, je samozřejmě ta hlavní podprahová návnada (nebo odstrašovadlo) pro prodej. Mně zas až tak velké starosti nedělá, jmenovitě u Hyundaie a Kie rychle dozrává k dospělosti. Ale za zásadní úkol pro HKAG dál považuju pilovat a pilovat podvozky, zpřevodování, řízení, řazení, komfort versus agilita. Na nich se pořád projevuje mládí celé skupiny, protože tyhle věci se budují dlouhodobě a tvoří střežené jádro know-how. Nikdo rozumný to HKAG nebude vytýkat, protože se opírají pouze o vlastní vývoj, nic jim nespadlo do klína jako třeba Škodovce, ani za sebou nemají tradici až někam do 19. století.
22. 7. 2011 09:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 7. 2011 22:15
Re: tesime sa
Pardon, byl jsem pryč. Myslím ti to dole jasně říká Kryshna ve větě "pokud budou nové generace korejců průměrné vozy za cenu evropanů...nekoupím". Přesně proto musí pilovat a pilovat, aby opuštění argumentu nízké ceny nahradili argumentem nadprůměrnosti. Je na ně kratší metr než na evropské značky. A na těch podvozkách a řízení je co vylepšovat, ne že ne. A řízení i30 (i cee'du) je němé jak Bajaja. A zpřevodování 5kvaltu skoro nepochopitelné (nevím, jak 6kvalt). Jistě, řada soupeřů na tom není líp nebo má jiné mouchy, ale jak říkám - tady je kratší metr. :-)
22. 7. 2011 08:42
Re: tesime sa
Ale bohužel jim dnes chybí ta výhoda v podobě nízké ceny jako před 4mi lety... obavam se ze nova i30 prestreli zakladni cenou vsechny me nejhorsi predstavy z nocnich mur. No, jeste ze se dnes da do 290taliru vybirat ze sakra siroke nabidky.

Rozhodně nejsem zastáncem VW, vlastním svoji dnes už šestiletou rejži, ale v Porsche Smíchov mají ted 1.4 Golfa v bílé, 7x ABG, ESP a klima za 280tisic. A to už stojí sakra za zvážení, když si vezmu, že současná i30 bez ESP mě má stát stejné peníze 8-s - a vlastně to je bez dlouhého zvažování - a to nemluvim o Renaultu, nebo Focusu... oba s ESP... za stejne prachy... :-!
Jenže Golfa mi před domem hned ukradnou a Focus má zase žravou 1.6 a Renaultu se bojím kvůli reputaci. Babo raď.
22. 7. 2011 09:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 7. 2011 10:40
Re: tesime sa
Bohuzel u nas je to to same... u ojetin stoji ceedy v rocnicich 2008-2009 s max. 100tkm na stejnych cenach jako fordy. renaulty atp. Dokonce i modla ceskeho chalupare II. generace stoji jen o +- 10 tisic vic nez korejci (a potom tu clovek cte, jak tady karel koupi sice octu o 100 draz, ale taky ji o 30 draz proda >:-[] - zbozne prani >:D )
K tomu chci rict jedine, korejce z bazaru bych nevzal... sice mu zustane zaruka, coz je nesporna vyhoda, ale to bych si radsi tech 50 priplatil na noveho.

Kazdopadne pokud nove generace korejcu budou stale prumerne vozy za ceny evropanu, tak uz znovu Koreu asi nekoupim. Nejvic me irituje jejich absentovani ESP... opravdu nevim pro co bych se rozhodl.
22. 7. 2011 10:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 7. 2011 11:11
Re: tesime sa
Tak to mas zkusenosti se stejnym modelem, ja ale sedlam tu benzinovou 1.6... auto je do dnes bez poruch, az na neustale rozstelovana svetla a cvakajici hydrostely se na aute nepokazilo vubec nic a kdybych nevymenil zarovky kvuli mzourani, tak by do dnes mzouraly vesele dal :-)
Ale abych pravdu rekl, nikdy jsem si na nej nezvykl. Vadi mi strasne mekke sedacky a to ze ani pri superekojizde nedostanu spotrebu pod 7,5l/100km a TAKY totalne mrtve rizeni a silene znatelny ubytek vykonu pri zapnute klime. Kazdopadne spolehlivost za 1 a nikde zadna koroze (parkuji celych 6 let pred domem). Proto se musim obcas pousmat nad temi zvasty mistnich radoby "znalcu" o poruchovosti a nespolehlivosti.
V rodine mame dalsi dva Ceedy (1.4 a 1.6CRDi) a jedno Picanto - taktéž bez jedineho problemu. 1.4 jezdi s prehledem za 6,4 (palubak) a naftak kolem 6 (hlavne dalnicni jizdy a mesto).

Ale jak rikam - pri dnesnich cenach a absentujicim ESP (v nizsich vybavach, nebo za sileny priplatek) me uz tak nabidka z Koree neoslovuje :-|
22. 7. 2011 18:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 7. 2011 19:49
Re: tesime sa
Myslim 1.6 u Cerata, je to konstrukcne zastaraly motor, chova se spis jako osmiventil a je hodne na kratko... kdyz bych pridal dalsi veci ktere mi vadi - setsakramentsky melky kufr... ubohych 36cm to je strasne ;-\ a s tim bocnim vedenim sedacek mas recht.

Co se tyka prostoru, tak to jsou vzdycky vsichni pasazeri jak u vytrzeni... kdyz to porovnam s tim co mam ve sluzebni modle naroda ceskeho :-) je to nebe a dudy.
Kazdopadne na ferovku priznavam, ze v Octavce se citim celkove lepe, jen mi leze na nervy zvuk TDIcka. Za tech 5,5-5,8 jezdim taky.
23. 7. 2011 10:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.