Diskuse

Hyundai i30 fastback odhalil český ceník. Úvodní limitka je hodně lákavá!

23.11.2017

Zatímco hodnotu sesterského kombi i hatchbacku již známe, i30 s dodatkem fastback, jež na tuzemském trhu vyzve Škodu Octavii, ji odhalila až teď.

 

  • 20 Reagovat !

    foto Iver

    Iver 23.11.2017  09:03

    Tak jsem zvědav

    Bude to nejlepší Český fastback,
    nebo král fastbaků ?

    >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
    • 46 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 23.11.2017  09:12

      « Re: Tak jsem zvědav

      No za necelých 400 tisíc s 1.4 TGDi ? Jsem zvědav jak takové auto bude vypadat, ale to rozhodně není špatná nabídka.
      • 40 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 23.11.2017  09:23

        « Re: Re: Tak jsem zvědav

        A ty ještě věříš informacím na auto.cz ? >:D >:D >:D >:D
        Ceník ze stránek Hyundaie. O těch 10t není dražší 1.4T ale verze Club pro ten litr.
        [odkaz]
        • 11 Reagovat !

          foto comper

          comper 23.11.2017  09:27

          « Re: Re: Re: Tak jsem zvědav

          Pekne, tiez sa mi ta vyska priplatku stala velmi nizka, obvzlast ak ma 1,4ka navyse este dalsiu vybavu ktoru spominaju.
          • 84 Reagovat !

            foto JirkaV8

            JirkaV8 23.11.2017  12:58

            « Re: Re: Re: Re: Tak jsem zvědav

            Bohužel Huvnaj i30 je jak plandavá prsa staré ženy skřípnutá do řetězu >:-[]
            • 61 Reagovat !

              foto rokyta-p

              rokyta.p 23.11.2017  14:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak jsem zvědav

              uauuuu - to je bolest >:-[] >:-[] >:-[]
            • 11 Reagovat !

              foto bystron

              bystron 24.11.2017  00:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak jsem zvědav

              to je gól >:D :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto tune-lar

              tune.lar 24.11.2017  14:51

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak jsem zvědav

              Zato tvá avatarová škoda ochcat je vrchol designu.
          • 00 Reagovat !

            foto traveldrive

            traveldrive 23.11.2017  19:47

            « Re: Re: Re: Re: Tak jsem zvědav

            Nízka výška príplatku? Ty zas dávaš tomu slovenčinovi... >:D
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 23.11.2017  19:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak jsem zvědav

              Asi na to má nějakou nižší vysokou školu... >:-[]
        • 01 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 23.11.2017  10:03

          « Re: Re: Re: Tak jsem zvědav

          No... tak nevěřil jsem některým testům, ale že takhle znásilní i ceny? A ještě u Hyundaie, vždyť jim udělali parádní reklamu >:D Jak tak koukám, tak 1.4T se vůbec do ceníku Fastabcku nevešla >:D Ani CRDi...
          • 10 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 23.11.2017  11:09

            « Re: Re: Re: Re: Tak jsem zvědav

            S naftou se (údajně) nepočítá, 1.4T je aktuálně ve Style za 529.990.
            [odkaz]
            Plus nějakej ten paket a už to tak dobře nezní... ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 23.11.2017  12:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak jsem zvědav

              :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto sofer

              šofér 23.11.2017  12:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak jsem zvědav

              S dehtem se počítá od 2Q 2018,
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 23.11.2017  10:09

          « Re: Re: Re: Tak jsem zvědav

          Tak to je super >:D

          Radši ani nebudu hledat, jestli v tom paketu Premium nejsou třeba LED světla, ale fakt jen LED osvětlení klik.
          • 146 Reagovat !

            foto rokyta-p

            rokyta.p 23.11.2017  10:37

            « Re: Re: Re: Re: Tak jsem zvědav

            Další výrobek dětské továrny plné vší Hiunday Daedong. Ženy přestaly menstruovat a muži plakali. Za zvuku inernacionály přijíždí kolmanova panoptická třicítka. >:-[] >:-[] >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 23.11.2017  11:12

            « Re: Re: Re: Re: Tak jsem zvědav

            Hledat nemusíš, jsou tam, ale raději psst...ať nejsi za Vlastence roku. :-)
            • 10 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 23.11.2017  12:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak jsem zvědav

              Vlastenec mi poslední dobou v kontextu rasismu, proruské propagace, opovrhování vzdělanosti a nadávání na vše okolo příjde, jako hanlivé označení i bez Oktávky fTDI >:D
      • 30 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 23.11.2017  09:23

        « Re: Re: Tak jsem zvědav

        Jj, ten akciový stupeň vyzerá zaujímavo najmä s 1,4kou. Výbava je síce skromná, ale 103 kW štvorvalec za takúto cenu je solídna ponuka, predsalen motor je základ, výbavové serepetičky sú až následné. A mne sa fastback celkom páči (celkovo mám liftbacky rád).
        • 00 Reagovat !

          foto Koumes

          Koumes 23.11.2017  19:02

          « Re: Re: Re: Tak jsem zvědav

          Mají tam chybu, fastback v best of czech s 1.4 nelze objednat. Koukal jsem na stranky Hyundai. Za tu cenu je pouze rozsirena výbava club s motorem 1.0.
    • 10 Reagovat !

      foto comper

      comper 23.11.2017  09:21

      « Re: Tak jsem zvědav

      Kdeze, toto je predsa najlepsie ceske kabrio vsetkych dob :-) Ale vazne - nerozumiem preco ma auto na propagacnych fotkach 17ky ked v ponuke su este o palec vacsie a lepsie vyzerajuce kolesa. Hyundai dava zaujimave ponuky, ale nad marketingom by sa mali vazne zamysliet.
      • 10 Reagovat !

        foto Devil007cz

        Devil007cz 23.11.2017  09:29

        « Re: Re: Tak jsem zvědav

        Jakoby presne tohle ostatni automobilky nedelaly ;)
        • 10 Reagovat !

          foto jam2015

          jam2015 23.11.2017  10:21

          « Re: Re: Re: Tak jsem zvědav

          A keď chceš vidieť základ, tak sorry - ukážu ti akurát tak počítačový render.
        • 10 Reagovat !

          foto comper

          comper 23.11.2017  10:47

          « Re: Re: Re: Tak jsem zvědav

          Vsetci ostatni prave na propagacne zabery daju tie najvacsie kolesa ake su v ponuke (dokonca ak mam dobre oko tak televizne reklamy na faceliftnutu octaviu mali este aj photoshopom zvacsene kolesa :-) len Hyundai da mensie na ktorych auto horsie vyzera - no dava to logiku?
          • 43 Reagovat !

            foto rtomas

            rtomas 23.11.2017  11:02

            « Re: Re: Re: Re: Tak jsem zvědav

            Logika je jasna, Hyundai v propagacnych materialoch klame menej nez Skoda.
            • 10 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 23.11.2017  15:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak jsem zvědav

              Pokud to, co ukazují, prodávají, tak kde je problém? V tom, že se chtějí ukázat v dobrém světle? To by mě zajímalo, jak chodíš na obchodní schůzky. Nebo radši ne. :-) Jo, s cenou od je to jiný příběh. Ale člověk je na to už zvyklý. Když vidím od, tak té částce nepřikládám váhu.
          • 10 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 23.11.2017  15:11

            « Re: Re: Re: Re: Tak jsem zvědav

            Už jsi někdy upravoval video ve Photoshopu? ;-)
  • 104 Reagovat !

    foto traveldrive

    traveldrive 23.11.2017  09:21

    Cena môže byť lákavá...

    ...akurát lákavé pre mňa nie je to auto. Vyzerá to jak tank, plno plechu a skoro žiadne sklo. Ďakujem, neprosím. Ja mám dobrý výhľad z auta a presvetlený interiér radšej.
    • 138 Reagovat !

      foto jk-81

      jk 81 23.11.2017  09:24

      « Re: Cena môže byť lákavá...

      Toto je jedna velká parodie na auto.
      • 612 Reagovat !

        foto jary72

        jary72 23.11.2017  09:42

        « Re: Re: Cena môže byť lákavá...

        opravdu příspěvek k věci, konkretizuj, v čem ta parodie spočívá, ceny jsou přestřelené, výbava je nedostačující nebo snad zpracování a motory nedosahují koncernové úrovně ?? Nebo jenom ty a nikdo jiný víš jaké auto je to nejautovatější :-)
        • 54 Reagovat !

          foto miro68

          miro68 23.11.2017  12:25

          « Re: Re: Re: Cena môže byť lákavá...

          napriklad v priemere o liter vyssia spotreba pri benzinovych motoroch oproti konkurencii. Divny korejsky design je dalsia vec. Zober si Opel Astra, Renault Megane, P308, alebo Seat Leon, Skoda Octavia, ale aj VW Golf - vsetko designovo uplne inde. Hnojdaj stale hlada svoju designovu cestu. Raz to zufalo rozvlni, potom zufalo zoseka a otom pokombinuje kadeco. Len nic, co by hovorilo o nejakom ustalenom designe. Co generacia, to uplne nieco nove.
          Hnojdaj urobil vyrazny pokrok. Vsak este koncom 60tych rokov tam Bola vychcytavka prehadzovacka na zadnom kolese bicykla. Dnes konkuruje pomaly najlepsim. I ked ma Hnojdaj taktiku predvadzania novych modelov, ked VW dosluhuje sucasny model. Ale stale nestaci ani na ten. Ale davaju pracu v Nosoviciach, tak nech sa im dari. Ale predpokladam ze Hnojdaj plati rovnako mizerne ako Kia v Ziline. Kia je aspon pekne auto.
          • 34 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 23.11.2017  13:47

            « Re: Re: Re: Re: Cena môže byť lákavá...

            1. Never papierovej spotrebe :-)
            2. To majú 30 rokov robiť auto pri ktorom laik nerozozná generáciu? :-)
            3. Nepočul som, aby mali v Žiline problém nájsť zamestnancov. >:D
            • 11 Reagovat !

              foto miro68

              miro68 23.11.2017  14:11

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cena môže byť lákavá...

              ta spotreba je pri porovnavackach. Ak niekto dokaze vyrabat 30 rokov podobne auto a je to stale najpredavanejsie, kde je problem? Aj Octavia sa predava velmi dobre. A kam maju ti ludia zo Ziliny ist? Do PSA kde platia mozno este menej? Ale mozno nemaju ranne rozcvicky a hecujuce plagaty na toaletach >:D
              • 10 Reagovat !

                foto 99matthew99

                99matthew99 23.11.2017  15:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena môže byť lákavá...

                Dakujem znackam ktore vyrabaju zaujimavejsie auto ako je golf, corolla alebo octavia. Lebo keby sme vsetci jazdili len v tychto autach tak dakujem pekne! A ze sa octavia predava? Tiez nechapem ze zato dokaze dat niekto peniaze
                • 00 Reagovat !

                  foto woody-alien

                  woody-alien 23.11.2017  19:11

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena môže byť lákavá...

                  "Octavia vyhrala aj preto, lebo jeden známy ju mal už asi dva roky a bez väčších problémov a nákladov na servis s ňou zašiel na SK a späť asi 6 krát a stále funguje na 100%. On sám sa vyjadril, že ak bude kupovať ďalšie auto tak to bude opäť Octavia."

                  To je z tvojí recenze. A ty nechápeš ? ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto 99matthew99

                    99matthew99 23.11.2017  19:35

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena môže byť lákavá...

                    Obaja vieme ze kvalitativne a motoricky bola prva octavia natom omnoho lepsie ako je natom ta najnovsia - najkrajsia. Preto si vela ludi dodnes drzi jednotkove octavie. Myslis ze bude niekto pouzivat octaviu r.v. 2017 15 rokov a bude rovnako spolahliva? No ja pochybujem! Inak dnes jazdim novou Mazdou3 a SSS ;-)
      • 113 Reagovat !

        foto vabis

        vabis 23.11.2017  10:57

        « Jundaj – ladyboy pro motoristy

        Souhlasim, tesite se na divcinu, slibujici za levnejsi peniz prave to, po cem jste touzili. Kouzlo se rozplyne ve chvili, kdy za to poprve vezmete. Ma pindika!!! No a ted si bezte stezovat a uplatnovat zaruky ... ;-\ 8-s :no:
  • 412 Reagovat !

    foto swifter

    swifter 23.11.2017  09:47

    Pokud jde o design, není rozhodně horší ne u prémiových

    vozů BMW nebo Audi, cenově drtí Oktávku tak že tu si může snad už koupit jenom opravdový srdcař... >:D
    • 113 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 23.11.2017  10:20

      « Re: Pokud jde o design, není rozhodně horší ne u prémiových

      Kde jsi na tom byl, že tohle je designově na stejné úrovni jako u BMW, nebo Audi? U Vošickýho? Nebo sis něco vpálil do žil? >:D Hulíš? :-!
      • 37 Reagovat !

        foto Martin-Lohe

        Martin Lohe 23.11.2017  11:11

        « Re: Re: Pokud jde o design, není rozhodně horší ne u prémiových

        BMW ani Audi nejsou žádnej dyzajnovej zázrak. Speciálně ty bavoráky už dloooouho ne.
        • 42 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 23.11.2017  11:37

          « Re: Re: Re: Pokud jde o design, není rozhodně horší ne u prémiových

          Chlapci, chlapci, chlapci, pořád ještě nenastal čas, aby si Hjondé otíralo hubu o D3, dokonce jim nevyšlo otírání huby ani Škodovku, ale někteří lidé jsou asi nepoučitelní. ;-)
          • 10 Reagovat !

            foto 99matthew99

            99matthew99 23.11.2017  15:47

            « Re: Re: Re: Re: Pokud jde o design, není rozhodně horší ne u prémiových

            Vcom je napr octavia combi lepsia ako i30 combi? V motoroch, prevodovkach, zaruke, pouzitych materialoch?
            • 31 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 23.11.2017  15:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pokud jde o design, není rozhodně horší ne u prémiových

              Ano, ano, ne, ano.
              • 20 Reagovat !

                foto J-W

                J@W 23.11.2017  17:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokud jde o design, není rozhodně horší ne u prémiových

                >:D
              • 21 Reagovat !

                foto 99matthew99

                99matthew99 23.11.2017  17:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokud jde o design, není rozhodně horší ne u prémiových

                Takze 1.0 alebo zatial velmi malo pouzivany 1.5 TSi je lepsi ako 1.0 a 1.4ka u znacky Hyundai? A v com prosimta? Inak zaujima ma v com je lepsia dsg-cka so suchymi spojkami ako dct pretoze ja by som mal radsej v aute dct ako dsg. Pisem iba o benzinoch pretoze diesel ma nezaujima.
                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 24.11.2017  12:59

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokud jde o design, není rozhodně horší ne u prémiových

                  Obecně je nabídka motorů u Škody lepší, než u srovnatelných modelů Hyundai. Když mluvíš o benzínech, tak třeba ix55 ani i40 vůbec v benzínu nekoupíš, Kodiaq a Superb ano.

                  Pak... 2.0TDI je lepší než 1.6/1.7CRDi a ten je zase lepší než 1.6TDI... tam záleží co s čím chceš srovnávat.
                  • 00 Reagovat !

                    foto 99matthew99

                    99matthew99 24.11.2017  17:15

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokud jde o design, není rozhodně horší ne u prémiových

                    Chcem zrovnavat vykonnostne podobne benzinove motory v octavii a i30. A ich prevodovky. Zaujima ma preco si myslis ze je dsg so suchymi spojkami lepsia ako dct? Ja by som skor volil i30 combi 1.4 dct ako octaviu napriklad ;-)
                  • 10 Reagovat !

                    foto Johnn

                    Johnn 24.11.2017  21:46

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokud jde o design, není rozhodně horší ne u prémiových

                    Jenže právě tak je obecně nabídka modelů u Hyundae lepší, než u Škody.Proč nekoupíš u Škody žádné rodinné auto s hybridním pohonem,plug-in,EV,ani srovnatelný 6V jako G80. Takže potom musí nacpat více motorizací do méně modelů,protože už se výše jít nedá a ano záleží co chceš srovnávat.
  • 45 Reagovat !

    foto jary72

    jary72 23.11.2017  09:50

    Další ??

    Za mě celkem dobrá nabídka, oživení té W/Š nudy a to netvrdím, že každému se tohle musí líbit, kolem 400 tis. celkem dobrá výbava a přestože jsem zaujatý, tak zpracování a kvalita materiálů jde u H/K rapidně nahoru.
    Jenom doufám, že to zase nebudou propagovat reklamou útočící na naše zlato nejzlatovatější.
    • 11 Reagovat !

      foto Martin-Lohe

      Martin Lohe 23.11.2017  10:08

      « Re: Další ??

      Reklama auta neprodává.
      • 20 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 23.11.2017  13:48

        « Re: Re: Další ??

        nehovor :-) a čo ich teda predáva? Krčmové reči?
        :-)
        • 02 Reagovat !

          foto Martin-Lohe

          Martin Lohe 23.11.2017  15:32

          « Re: Re: Re: Další ??

          Presně tak. Face to face podání je jediná skutečně účinná přímá pobídka k nákupu. :-)
          • 30 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 23.11.2017  19:05

            « Re: Re: Re: Re: Další ??

            Ak by to bolo tak, tak vsetci jazdia v I. Striebornej Octavii combi, na hlinach a v diesli :-)
  • 28 Reagovat !

    foto Martin-Lohe

    Martin Lohe 23.11.2017  10:08

    Pěkný auto za skvělou cenu

    Tak odteď, se může Škoda přihlásit do sociovýzkumu. Každej, kdo si koupí Octavii liftback jako soukromá osoba, zaslouží zvláštní ocenění Vlastenec roku.
    • 22 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 23.11.2017  10:11

      « Re: Pěkný auto za skvělou cenu

      Myslíš jako třeba každej, kterýmu je litrovej benzín málo?
      • 32 Reagovat !

        foto Martin-Lohe

        Martin Lohe 23.11.2017  10:20

        « Re: Re: Pěkný auto za skvělou cenu

        Ne. Myslím jako že každej, kterej buď chce litrovej benzín, nebo chce čtyřválec.
        • 11 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 23.11.2017  10:59

          « Re: Re: Re: Pěkný auto za skvělou cenu

          Když chci čtyřválec, třeba dvoulitrový, tak si mám koupit Hyundai s litrem? No nevím... ale po ocenění zas tak netoužím, tak to nechám být.
          • 31 Reagovat !

            foto Martin-Lohe

            Martin Lohe 23.11.2017  11:12

            « Re: Re: Re: Re: Pěkný auto za skvělou cenu

            No já nevím, kdo ti vnucuje litr. Chce to číst víc než jen titulky.
            • 22 Reagovat !

              foto woody-alien

              woody-alien 23.11.2017  11:30

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pěkný auto za skvělou cenu

              Nikdo ti ho nevnucuje. Můžeš vzít i 1.4 T-GDI. Jenom stát se tím Vlastencem roku už pak nebude taková potíž, když je Octa lift 1.4 TSI jak ve Fresh (483.900) tak v Ambition (510.900) levnější. Chce to číst víc než jen auto.cz. ;-)
              • 30 Reagovat !

                foto File12

                File12 23.11.2017  14:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkný auto za skvělou cenu

                Nechceš srovnávat Fresh nebo Ambition se Style ne? Dosaď si výbavu a pak mi řekni, na jakou cenu jsi se dostal.
                To auto se mi líbí, bude jezdit líp jak kombi verze, kterou mám ozkoušenou. Octavie je nadruhou stranu větší. Já bych to s ní ale prostě nesrovnával.
                Chce to číst víc než jen auto cz :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 23.11.2017  14:40

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pěkný auto za skvělou cenu

              Umím si klidně představit, že bych koupil Octavii v liftbacku... a jasně, česká značka je taky argument pro... ale poměrně nedůležitej.
          • 00 Reagovat !

            foto KANKUNEN

            KANKUNEN 23.11.2017  11:32

            « Re: Re: Re: Re: Pěkný auto za skvělou cenu

            Neumíš snad počítat, musíš si koupit hyundaie dva. A máš z toho Xedos 6. >:D
    • 33 Reagovat !

      foto Petrko

      Petrko 23.11.2017  11:37

      « Re: Pěkný auto za skvělou cenu

      Myslíš že koupi německého auta dáváš najevo vlastenectví? Obávám se že tak maximálně příslušnost k říši.
  • 126 Reagovat !

    foto matii

    matii 23.11.2017  10:47

    Interier

    Možná se Hyundai exteriérem začíná trefovat do evropského vkusu, ale interiér? Pejsek a kočička pekli dort a ten volant? To je problém udělat hezý volant? Proč se nekouknou na sportovní volant třeba z Astry a nějak ho neokopčí? Můj subjektivní názor je, že pokud jde o interiéry, málokterá automobilka to umí na 100%. Z těch lepších vypíchnu Škoda, Opel, Peugeot, z těch dražších pak Audi, Mercedes.

    [odkaz]

    • 713 Reagovat !

      foto Nonsens

      Nonsens 23.11.2017  11:03

      « Re: Interier

      interiér z tvojho odkazu vyzerá horšie, takže to bude asi o osobnom vkuse.
      • 100 Reagovat !

        foto matii

        matii 23.11.2017  11:17

        « Re: Re: Interier

        Dal jsem to tam kvůli tomu volantu především. Určitě je to individuální proto píšu, že je to můj subjektivní názor.

        Ale to hjondé je fakt strašně splácaný. Designer si stáhnul všechny tvary co někde našel a pak je lepil přes sebe. Jak už jsem tu kdysi zmiňoval ostrá hrana proti obluku, viz kovové obtažení výdechů klimatizace atd atd to je designérská čuňačina a ta střední konzole ... darmo mluvit.

        Když už se designér jednou rozhodne pro oblouky resp. oblé rohy, proč tam na to narve ostré úhly.
        • 11 Reagovat !

          foto JDM

          JDM 23.11.2017  17:34

          « Re: Re: Re: Interier

          desing hyundai vzniká v německu . to je tak když je hyundai originální tak se nadáváá proč nekopíruje a kdyby kopíroval tak by to taky bylo špatně .. mě ten interier vubec nevadí . mě nevadí interier většiny aut ...
      • 81 Reagovat !

        foto matii

        matii 23.11.2017  11:27

        « Re: Re: Interier

        Koukni třeba na tohle:

        [odkaz]

        Obyčejný interiér ve škodovce. Sice jsem peugeoťák, ale tady všechno krásně navazuje, opticky pokračuje, linky se krásně kopírují a to jak v horizontálním, tak ve vertikálním směru.

        V i 30 střední panel jak když vezmeš housku, rozkrojíš, nacpeš mezi ní talíř, banán a zimní beranici.
        • 31 Reagovat !

          foto Nonsens

          Nonsens 23.11.2017  11:52

          « Re: Re: Re: Interier

          ja som ťa pochopil aj s tým volantom, ale inteirér novej i30 alebo kie rio už nie je kórejská divočina, už je jedlý, len nemusí sedieť každému tak, ako dizajn škodovky príde mnohým sterilný, strohý a lacný.
        • 40 Reagovat !

          foto Loptos

          Loptos 23.11.2017  12:26

          « Re: Re: Re: Interier

          sorry ale ked si sadnem do octavie tak sa radsej divam z okna ako na interier
          • 10 Reagovat !

            foto Nonsens

            Nonsens 23.11.2017  14:15

            « Re: Re: Re: Re: Interier

            je to aj bezpečnejšie :-)
            • 10 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 23.11.2017  17:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: Interier

              >:D
              • 10 Reagovat !

                foto white-label

                white label 23.11.2017  17:30

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Interier

                Taky proto má Octavia od NCAP šest hvězdiček... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Beefcake

          Beefcake 23.11.2017  22:40

          « Re: Re: Re: Interier

          Sa pozri, aky interier maju ozajstne auta : )
          Odporucam pozriet cele video, ukrutne som sa pobavil :-)
          [odkaz]
        • 01 Reagovat !

          foto traveldrive

          traveldrive 24.11.2017  07:23

          « Re: Re: Re: Interier

          Tak ten na odkaze je fakt otrasný. Ten oplácky je o svetelný rok inde.
    • 01 Reagovat !

      foto File12

      File12 23.11.2017  14:47

      « Re: Interier

      Věc vkusu. Radši ale vystouplý display než ten v Astře. Níž to dát nemohli?
  • 70 Reagovat !

    foto Rubb

    Rubb 23.11.2017  11:15

    Kvalitní přední světla

    Chápu to dobře, že se nadají dokoupit ani pořádná přední světla typu Bixenon/LED??? Koukal jsem i na oficiální stránky výrobce a nic :no: To jsme potom 20 let za opicema 8-s
    EDIT - přehlédl jsem se, jsou v paketu PREMIUM za 70k... ;-) Každopádně dát za litrový STYLE s LEDkama 550k (480+70) je docela odvaha >:-[]
    • 12 Reagovat !

      foto zlysoused

      zlysoused 23.11.2017  11:32

      « Re: Kvalitní přední světla

      Tak pořád je to lepší, než ty peníze prohrát v automatech.
      • 72 Reagovat !

        foto nolinek

        nolinek 23.11.2017  12:01

        « Re: Re: Kvalitní přední světla

        to jo, ale Hjundaj je jen podstrčené lejno :no:
      • 10 Reagovat !

        foto Ondris

        Ondris 23.11.2017  14:40

        « Re: Kvalitní přední světla

        Maty jsou investice, když se s 550k vkladem zadaří, tak bude i na Superba.
        • 00 Reagovat !

          foto JDM

          JDM 23.11.2017  19:38

          « Re: Re: Kvalitní přední světla

          superb to by byla výhra teda >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto File12

      File12 23.11.2017  14:49

      « Re: Kvalitní přední světla

      Pak už je to s 1,4 turbem. Ta výbava není úplně malá.
      • 20 Reagovat !

        foto Rubb

        Rubb 23.11.2017  15:37

        « Re: Re: Kvalitní přední světla

        Ano, máš možnost zvolit za 530k tu 1.4 s turbem. Pokud chceš ale pořádná světla, musíš sáhnout po paket PREMIUM za 70k (který mimochodem, krom těch světel, nic z oblasti Must have neobsahuje) a to už jsi potom na 600k. To je nesmysl podle mě. Ale je to jen můj názor ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 23.11.2017  19:54

          « Re: Re: Kvalitní přední světla

          Pěkně vybavená auta nižší střední se čtyřválcem za 600t - nic divného. V té cenové hladině je to pořád ještě dost levná oktávka.
          • 00 Reagovat !

            foto Rubb

            Rubb 23.11.2017  23:36

            « Re: Re: Re: Kvalitní přední světla

            No není 4-válec, jako 4-válec ;-) 1.4T není špatný motor, ale 2.0T (taky 4-vál) je úplně jinde. Jen o válcívh to není ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto File12

          File12 23.11.2017  20:05

          « Re: Re: Re: Kvalitní přední světla

          Ano uplne must have ne. Ale to pro nekoho nejsou ani ty svetla.
          Korejci maj proste balicky. Tady mas balicek s full led za 70t. U koncernu treba Golfu stoji myslim kolem 40.

          Blby je ze ja tam tech must have mam vic a pak uz nedava smysl nevzit Ultimate. Leda ze by nekomu vadila kuze.
          Je to nanic kdyz si clovek zvykne na vybavu. Kdysi jsem taky nepotreboval vic nez klimu, radio, okna v elektrice >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Rubb

            Rubb 23.11.2017  23:43

            « Re: Re: Re: Re: Kvalitní přední světla

            No, buď upřímnej - co dál je tam pro Tebe "Must have"? Podle mě je to akorát plejáda těch zbytečných el. pomocníků, které jen vypínám po nastartování motoru (nebo těch, co ani vypnout nejdou). Člověk, co tohle potřebuje, by se možná měl zamyslet nad tím, jestli radši rovnou nevrátit ŘP. >:-[]
            P.S. No war ;)
  • 014 Reagovat !

    foto steny007

    steny007 23.11.2017  11:42

    No,

    tak abychom to shrnuli: Cena za Best of Czech 1.0T Fastback pro motoricky méně náročné řidiče zdá se lákavá, jenže je potřeba pro potenciální zájemce neustále opakovat: Tento motor je, narozdíl od koncernového i vrámci kategorie litrových tříválců, nepodarok, mizerie (nejede, žere, vibruje) takže N.E.B.R.A.T.
    No, a výrazně lepší 1.4T opět v akčním setu chybí a ve standardním ceníku je k mání až ve style za 530tisíc.
    Jak nedávný test ukázal, že Octávia je prostě lepší auto (v rámci testu byla i30 doslova deklasována, což ale byla způsobeno i srovnáním litrových verzi, u Hyudai, jak bylo zmíněno výše, mizerných. Fastback je navíc oproti HatchBacku designově zkriplen mizerným prostorem pro hlavu na zadních sedadlech, takže spíše jen pro děti.
    Srovnatelná Octavia 1.4T Style Plus stojí 575,-.Za příplatek cca 8% ceny dostanete celkově výrazně kvalitnější a vzadu výrazně prostornější/univerzálnější simply more clever auto.
    Samozřejmě ti co koukají co má soused za auto (a že jich tu dle příspěvků je, pozůstatek doby minulé) tak si škodu ne a ne a nepořídí, to raději horší auto (v kontextu výběru liftbacku nižší střední) >:D

    • 40 Reagovat !

      foto Petrko

      Petrko 23.11.2017  12:22

      « Re: No,

      Brilantní rozbor. Předpokládám že ti chutná jíst a chodíš pravidelně čůrat.
    • 00 Reagovat !

      foto King-of-rain

      King of rain 23.11.2017  12:50

      « Re: No,

      Další "komunista" a lidový vypravěč. >:D ;-)

      Na konkurenčním serveru podobný přizpěvek a přídán zajimavý " rockový" klip.

      [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 23.11.2017  13:00

        « Re: Re: No,

        Nene ! Takhle zprznit Oceán !
        • 00 Reagovat !

          foto King-of-rain

          King of rain 23.11.2017  13:10

          « Re: Re: Re: No,

          Tak on to hraje Oceán, ale s další kapelou, holt tvrdší verze. Ta ženská zpívá výborně, je to prostě jen jiné než když tam byl Muk.Logické...
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 23.11.2017  13:18

            « Re: Re: Re: Re: No,

            Jo, jen jiné, ale to neznamená, že to musí nutně sedět... mne to prostě nesedí. Když už, tak přejmenovat a jet vlastní dráhu, ale nečerpat z minulosti na "legendě". Můj názor.
            • 00 Reagovat !

              foto King-of-rain

              King of rain 23.11.2017  19:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: No,

              Tak počkat, Oceán nebyl jen Petr Muk, ten zbytek má právo hrát dál a logicky fanoušci chtějí i staré písničky.Tahle předělávka se tuším hrála úplně náhodně jen na tomto koncertu, jinak to pochopitelně hrají postaru.
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 23.11.2017  21:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: No,

                Jistě, já jim to právo na to neberu, jen osobně se mi tahle cesta nezamlouvá, to je celé. chybí i ta image, nevím, nešel bych na koncert ... ženský hlas mi prostě nesedí. V historii je hodně kapel, kdy se výměna zpěváka povedla (ACDC), a kdy zase ne, ať už šel na sólovou dráhu, nebo zemřel :-) A Oceán je pro mne ta druhá skupina.
                • 00 Reagovat !

                  foto King-of-rain

                  King of rain 23.11.2017  22:01

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No,

                  Za Muka náhrada sehnat tak nějak nejde, to je pravda.
          • 00 Reagovat !

            foto simon-sez

            simon_sez 23.11.2017  14:25

            « Re: Re: Re: Re: No,

            ta 'zenska' tam spieva falosne, ale je to koncert, tak mozno sa len dobre nepocuje...
            • 00 Reagovat !

              foto King-of-rain

              King of rain 23.11.2017  19:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: No,

              Tak že by zpívala falešně tam tedy moc neslyším.... ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 23.11.2017  19:30

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: No,

                To, že to moc neslyšíš, je nám, co to slyšíme dost, houby platné... >:-[] ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto King-of-rain

                  King of rain 23.11.2017  21:59

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No,

                  Vzhledem k tomu, že falešně nezpívá, tak je mě to tak nějak uplně jedno. :-!
              • 10 Reagovat !

                foto simon-sez

                simon_sez 24.11.2017  14:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: No,

                tak to ber ako vyhodu :-)
    • 57 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 23.11.2017  12:59

      « Re: No,

      Každou má tu svou pravdu co?

      Pokud si četl ten test i30 a Octavie pořádně, tak Octe k vítězství pomohla také testovaná verze ve výbavě a ceně dvojnásobku i30. I když má motor trochu horší parametry, tak celkově i přes propastný rozdíl mezi základnější i30 a vybavenou Octavií, si Hyundai dokázala udržet tvář a zaostala jen o pár bodů. Souhrnem byla vyhodnocena jako konkurenceschopné auto Octavii. O nějakém deklasování si můžeš nechat jen zdát.

      Nevím, jak moc je fastback vzadu horší, nezkoušel jsem (ty ano?), ale zase nabídne vzadu lepší multilink nápravu a rány od podvozku i přes masáž ACZ, jako v Oktávkách nižších výbav a motorizacích, se nekoná.

      Druhá věc je cena, která je bohužel nastavena nešťastně a i30 chybí se silnější motorizací horší výbava. Ale koupit Oktávku za bratru 600 tisíc v prostřední výbavě a druhé nejslabší motorizaci a ohánět se, jak jsem dostal kvalitní auto simply more clever ? To asi taky není zrovna výhra >:D Podotknu, že za ty peníze se dá sehnat třeba Civic 134kw sedan... Jen tak namátkou i přes lehce ufo tvary.... a když hledám prostor na prvním místě, tak je tady řada kombiků :-)

      • 10 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 23.11.2017  13:52

        « Re: Re: No,

        To neni simply more clever, to je proste simly never >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 23.11.2017  14:30

        « Re: Re: No,

        Tak zase nemůžeš srovnávat ceník s tím, co se "dá sehnat"...
        • 00 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 23.11.2017  14:45

          « Re: Re: Re: No,

          To je pravda, byl to jen příklad na bezbřehou chválu :-)
          • 01 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 23.11.2017  14:57

            « Re: Re: Re: Re: No,

            Novinářské konfigurace jsou... nechci napsat nesmysl, náhodou mám souseda, co si přesně něco takového vybral (základní motor + skoro full) a je happy... ale pro většinu z nás je motor základ.

            BTW - včera jsem si projel Passat s 1.8TSI a ten motor tomu sedne úplně skvěle. Takže Octa za 600 asi 1.8TSI...
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 23.11.2017  15:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: No,

              Ano, ale ten test byl hodně ovlivněm i dojmem, který se bodoval a taktéž některé prvky, které má vyšší výbava lepší, kvalitnější. Když nasadíš proti sobě základ od jedné značky a vyšperkované auto od druhé, už na první pohled pro laika je jasně vidět, které auto vypadá lépe.

              Ano, s 1.8TSI už je to zase jiná v takové ceně, já prostě nějak nefandím zaslepené kritice :-) Proto byla má reakce taková.
              • 00 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 23.11.2017  15:33

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: No,

                Jo, z toho testu to bilo do očí... a je to problém těch novinářských konfigurací. Je fajn že si člověk může vyzkoušet adaptivní tempomat nebo podobné fíčurky, ale lepší vnitřek si neodmyslíš.
                • 00 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 23.11.2017  15:45

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No,

                  A to i exteriér, dohledej úvodku, ta i30 odsuzuje hned na první dobrou... :-) Ale, chytří to ví a hlupáci se budou hádat :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Ondris

              Ondris 23.11.2017  15:51

              « Re: Re: Re: Re: No,

              OT: Tohle máme jako firemní poolová auta - Octavie 1.6TDI Style Plus s navigací a třeba elektrickým víkem kufru a couvací kamerou. Ceníkovka přes 760k. Dokud jsem to neviděl, tak jsem si myslel, že si kolegové dělají legraci :-)
    • 01 Reagovat !

      foto File12

      File12 23.11.2017  14:52

      « Re: No,

      Určitě jsi s tím jel? Nebo čerpáš z toho, co napsali tady. Schválně jsem si oba motory zkoušel v jeden den. A určitě mi nepřišel horší, než ten koncernový. A prostě bych si ten motor dobrovolně nekoupil ani u koncernu.
      Takže promiň, ale tohle ti nežeru.
    • 00 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 23.11.2017  19:59

      « Re: No,

      Máš na mysli test, kdy se srovnávala i30 s tříválcovým litrem proti oktávce 1,8TSI? >:D
      Jo, tak to pak jo. To byl test všech testů.
  • 28 Reagovat !

    foto dakilla

    dakilla 23.11.2017  13:27

    naživo super

    máme v robote 2, krátku a kombi. Obidve s 1.4 turbo benzín a všetci sú zatiaľ veľmi spokojní. Predtým sme mali okrem iných 308, Megane, Ceeda a Leona a toto je oproti nim o dve triedy lepšie auto. Lepšie znamená, spotrebou, komfortom a tichosťou. Šéfová má fpace 3.0 v6 a nemá problém jazdiť aj na i30 a nemá sa za čo hambiť.

    Ja to neviem porovnať so škodou, ale kolegyne majú Rapidky, ktoré sú cenovo oveľa bližšie k i30 ako oktávia a vravia, že je to neporovnateľné auto.

    Včera som obiehal na diaľnici dva kamióny s i30 fastback a je to fakt pekné auto. Pri hatchbacku aj kombíku sa mi až tak nepáči zadok, ako keby dizajnérovi došla inšpirácia a už to len nejak doklepal. Fastback sa mi zdá dotiahnutý dokonca.

    Interiér je v pohode, len ten stredový dispej mohli nejak zabudovať, aby nevyzeral ako dolepený nakoniec.

    V našich končinách to ale Hyundai zabíja to dementnou reklamou. Ten človek čo to vymýšľa musí byť ozajstný "marketingový mág".
    • 20 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 23.11.2017  13:53

      « Re: naživo super

      Na slovensku má dementnú reklamu? No čujme :-)
      • 00 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 23.11.2017  14:15

        « Re: Re: naživo super

        No, zřejmě se to u vás s tou českou konfrontační masáží nedá srovnat, ale občas jim to ujede i "mezinárodně". Takhle propagovat chybějící (nebo snad přebývající ?) dveře, to by mě vážně nenapadlo. Budu se muset u Fordu poptat, jestli by mi je v případě zájmu u Focusu nezavařili. >:-[]
        [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 23.11.2017  14:38

          « Re: Re: Re: naživo super

          U nás nie je žiadna konfrontácia :-) Ale na ten Veloster je z určitého pohľadu geniálna reklama, ako z negatíva urobiť pozitívum .:)
        • 00 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 23.11.2017  14:47

          « Re: Re: Re: naživo super

          Tahle reklama udělá z mínusu plus >:D Trochu jak některé objektivní recenze zde >:D
        • 10 Reagovat !

          foto Beefcake

          Beefcake 23.11.2017  22:37

          « Re: Re: Re: naživo super

          Ja stale nechapem ako nic extra provokacne ani tu cesku a uz vobec nechapem, ako to kopec ludi berie priam osobne. Kde sa podel nejaky zmysel pre humor a nadhlad ? Co potom uz ozajstne porovnavacie reklamy ako Lidl teraz u nas, ci Samsung vs Apple.
          • 10 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 24.11.2017  08:04

            « Re: Re: Re: Re: naživo super

            Chápat to tak nemusíš. Třeba ti i chování našeho prezidenta přijde normální a humorné. Já osobně, když to všechno sečtu (vedení reklamní kampaně, vystupování pana V., chování k dealerům včetně "motivačních" dopisů), tak pro to mám jediný a totožný výraz jako pro Zemana - ubohost. A zdaleka nejsem sám. A ano, beru si to osobně. Ne proto, že bych vlastnil nebo plánoval vlastnit Škodovku. Zkrátka mě uráží, když mě má někdo za blbečka, co neovládá primitivní lidské pudy.
            • 10 Reagovat !

              foto Beefcake

              Beefcake 24.11.2017  23:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: naživo super

              Takze som s tym osobnym nebol daleko...a to je pri plosnej reklame fakt na zamyslenie taketo reakcie.
              Pokial by mi malo vadit, ze niekto robi zo mna reklamou blbca, tak som sa uz davno zblaznil, lebo to robi abs.vacsina a niektore fakt primitivnym sposobom.
              Ale ano, vlastne vdaka tomu som prestal pozerat TV, az na sport.
              S tym prezidentom(teda jeho karikaturou) nezartuj :-)
              • 20 Reagovat !

                foto Johnn

                Johnn 25.11.2017  08:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: naživo super

                Ano samozřejmě že máš pravdu.Když se vrátíme o 8-10let zpět tak zde v diskuzích byla kritizovaná reklama na Kiu Ceed a její záruku 7let.
                Ano tato vlastnost byla patřičně zvýrazněná a nebylo na ní nic negativního,přesto si zde vysloužila kritiku.A je jasné proč.
                Naopak nedávno jsem četl reklamu Na Fábii teď už máte.Tak za prvé jsou zákazníci,kteří na ní měli vždy ale nechtěli ji,za druhé jsou lidé,kteří by ji chtěli i dnes,ale na nové auto prostě zatím stejně nemají.Toto tvrzení je pro zákazníky více urážející.A rozebírá se to?
                Ne a přitom to nemá ani nápad,ani vtip,prostě nic.
                Další byla Octavie třída sama pro sebe.Copak nemá konkurenci?Má.
                Prostě kdo bude chtít hledat v reklamě kontroverzi,tak není problém ji najít.
                • 00 Reagovat !

                  foto Martin-Lohe

                  Martin Lohe 26.11.2017  13:02

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: naživo super

                  Velmi přesně. Reklamní kampaň má vždy určitý zásah cílové skupiny, ale i ostatních lidí. Je to připravené s určitým záměrem a ohledem na vlastnosti té cílové skupiny. Je pochopitelné, že kampaň Hyundai primárně necílí na majitele Škodovek, ale právě na její nemilovníky. To nutně musí příznivec značky Škoda vnímat jako podlé, ubohé trapné a já nevím co ještě. Jeho problém. Škoda naopak své kampaně směřuje dovnitř vlastního houfu, který je obrovský, věrný a přesvědčený.Škoda nezískává nové zákazníky, Škoda je udržuje v přesvědčení, že auto = Škoda. Pochopitelně, že příznivci jiných značek to buď ignorují, nebo se ušklíbají. Je to asi jako vztah mezi kosmopolitní Prahou a zamindrákovaným Brnem. Jistě správně určíte, které město je Brno :-)
                  • 10 Reagovat !

                    foto woody-alien

                    woody-alien 28.11.2017  08:02

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: naživo super

                    Krásný příklad tzv. lhaní si do kapsy. Tak Hyundai necílí na majitele Škodovek ? Zřejmě proto pro ně připravil půjčování nové i30 na týden. Dokonce výhradně pro majitele Octavií. Netuším, jak je na tom Brno....ale z Hyundaie vůči Škodovce ta zamindrákovanost přímo čiší. Akce typu Srovnání se nebojíme, přejmenování hatchbacku na liftback, neustálé vymezování se vůči malému sousedu z Boleslavi, dopisy dealerům....to všechno jsou znaky malosti a mizivého sebevědomí ostře kontrastující s jinak velkohubou rétorikou.
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 28.11.2017  10:42

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: naživo super

                      Jasně, že ano, jediné stěžejní téma, které má marketing Hyundai v ČR, je jeho mega komplex vůči Škodě, resp. věčný komplex z prodejů Škodovek.
      • 00 Reagovat !

        foto dakilla

        dakilla 23.11.2017  14:17

        « Re: Re: naživo super

        Keďže pozerám kanály na ktorých sa niečo dá pozerať, tak vnímam českú reklamu. Neviem čo chodí na slovensku. Myslím, že ťa to neprekvapí, že slováci pozerajú aj české kanály.
        • 10 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 23.11.2017  14:21

          « Re: Re: Re: naživo super

          To bych jim taky vřele doporučoval.....pokud nechtějí přijít o nápravu. >:D
        • 00 Reagovat !

          foto simon-sez

          simon_sez 23.11.2017  14:29

          « Re: Re: Re: naživo super

          tak sledovat sa da v pohode aj rtvs a potom by si vedel, ze nase reklamy na hyundai nemaju ten genialny pokec ako ceske
        • 00 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 23.11.2017  14:35

          « Re: Re: Re: naživo super

          No veď práve preto sa pýtam, lebo aj ja sledujem aj české aj slovenské a na slovenských som žiadnu dementnú reklamu nezaznamenal. Dalo by sa polemizovať o sloganoch a tvrdeniach, ale to platí u všetkých automobiliek.
  • 14 Reagovat !

    foto holden2

    holden2 23.11.2017  14:39

    konecne si ten hnuj

    odtahnou do pr*dele [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto Koumes

    Koumes 23.11.2017  19:06

    Cena

    Máte tam chybu!!! Fastback v edici Best of Czech nelze s motorem 1.4 gdi objednat. Za 389 tisíc je pouze rozšířená vybava club s motorem 1.0 gdi. S 1.4 jde v této edici objednat pouze kombi a to za nějakých 440 tisíc. Koukal jsem na stránky hyundai.
  • 10 Reagovat !

    foto 99matthew99

    99matthew99 23.11.2017  19:35

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena môže byť lákavá...

    Obaja vieme ze kvalitativne a motoricky bola prva octavia natom omnoho lepsie ako je natom ta najnovsia - najkrajsia. Preto si vela ludi dodnes drzi jednotkove octavie. Myslis ze bude niekto pouzivat octaviu r.v. 2017 15 rokov a bude rovnako spolahliva? No ja pochybujem! Inak dnes jazdim novou Mazdou3 a SSS ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 24.11.2017  23:42

    Hcko

    Mne sa ta vybava za tie prachy zda dost slusna.
    Naviac "Navštivte prodejce Hyundai a získejte NAVÍC štědré Hyundai Vánočné ve výši až 20 000 Kč, které můžete využít k dalšímu snížení kupní ceny Vámi vybraného vozu. "
  • 00 Reagovat !

    foto Adamantium

    Adamantium 25.11.2017  12:19

    Motor

    Pokud teda chtějí konkurovat Oktávii, kdy tam dají pořádný motor? Protože vrchol motorizace 1,4 mi tedy lákavé nepřijde..
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Česká spořitelna vrací do Google Play aplikaci pro NFC platby mobilem. Přejmenovala se na Poketku

Česká spořitelna vrací do Google Play aplikaci pro…

Česká spořitelna (ČS) oznamuje návrat aplikace pro bezkontaktní placení mobilem přes NFC do marketu Google Play.…

Írán volá evropské velvyslance „na koberec“ kvůli krvavému útoku. A slibuje „hrozivou“ odpověď

Írán volá evropské velvyslance „na koberec“ kvůli…

Při sobotním útoku na vojenskou přehlídku ve městě Ahváz na jihozápadě Íránu zahynulo 29 lidí, včetně žen a…

 

iSport.cz

Buchtele o Spartě: Loni jsme byli špatní od začátku do konce. Teď je to jiné

Buchtele o Spartě: Loni jsme byli špatní od začátku…

První třetinu vyhráli na střely drtivě 19:3. I v dalších průběhu utkání pak dokázali být hráči Sparty dominantní…

SESTŘIHY: Boleslav vynulovala Brno, Litvínov dál válí. Slaví i Sparta

SESTŘIHY: Boleslav vynulovala Brno, Litvínov dál…

SOUHRN | Tipsport extraliga v neděli uzavřela druhý hrací týden svým 4. kolem. První body v sezoně vydolovala…

 

Reflex.cz

Exceloval jako král Kazisvět, cirkusák Carlo Humberto nebo fanatický jezuita Koniáš. Před sto lety se narodil herec Martin Růžek

Exceloval jako král Kazisvět, cirkusák Carlo…

Kazisvět šestý, z Boží vůle král, mocný panovník a hlava pomazaná. Tak se tituloval herec Martin Růžek v jedné…

Padesát odstínů sirotků aneb morální kýč jedné české europoslankyně

Padesát odstínů sirotků aneb morální kýč jedné české…

Českým mediálním a politickým prostorem již několik dnů rezonuje jako jedno z hlavních témat (ne)přijetí…