ako dalsia karosarska verzia zahybe s predajnymi cislami v nasich koncinach :yes: predpokladam ze coskoro uz pride aj ceed kombi....zacina to byt zaujimave tento rok :yes:
ceed bude mít daleko lepší víceprvkový podvozek, který nebude na poničených českých silnicích a dálnicích odskakovat. Mrzí mě to, rapid se mi velmi líbil a spolu u oktávkou byl adeptem na nové auto. Vypadá to, že z mého výběru škodovky vypadnou ... a očekávané na nadšené uplacené recenze nových škodovek asi moc nedám.
Oproti Rapidu je o třídu větší, s Ceedem asi srovnatelná.
Článek je ale o jiném autě.
A ještě k tomkovi - myslím si, že KIA i Hyundai budou mít víceprvek úplně stejný. Pochybuju, že by pro každou káru dělali jiný multilink.
Ona je otázka zda bude mít takovou bezpečnostní výbavu.Nakonec tohle nejsou ceny na trvalo a I30 je kvalitní auto.V ČR pochopitelně Rapid nebude mít moc konkurenci, ale otázkou bude, kdo jaké auto chce a jestli bude chtít slevit z bezpečnosti, pokud se tedy škodovka nepochlapí(což bych kvitoval) a v základu budou všechny Bagy a ESP.IMHO nebudou...ale nechám se překvapit.
I30 combi je imho za rozumné peníze a prodejům to určitě pomůže.
tady jasne kontrastuje cena Rapida a I30 kombi a jejich vybav.
K Sade nema cenu do shomroomu vubec chodit ;-) I30 combi jasne prevzala nej volbu (cena/vykon) rodineho auto.
Osobne asi nejvic chvalim to nacasovani k Rapidu, krasne muze clovek porovnat co dostane o ktereho vyrobce :yes:
Tihle jí už ale přece znají a vědí, že to auto bude minimálně vybavené a předražené....o Citigo se tady psalo, jak bude stát přes dvěstě a když stojí tuším 180 tak je nevybavené, s nedostatečným motorem, nemá obložené plechy v kufru a navrch má špatně umístěný ovladač stahování pravého předního okna.
Jak vypadá ona konkurennce a jak je vybavená nemá cenu diskutovat.
Ti, co tady pořád a pořád kritizujou za každou cenu (a ve většině případů nepravdivě...) škodovku tím jenom ukazujou, jak moc by jí chtěli, ale ve skutečnosti na ní nemají a proto furt tyhle bláboly. Když k tomu připočteme že škodovka je čím dál tím víc globální automobilka a český trh je tak tuším šestý až osmý a ten slovenský na konci druhé desítky, tak je zřejmé, že levný produkt a la se už prostě konat nebude.
Jinak cena Hyundaie je taky zábavná, protože to bylo naposledy řečeno v onom PR "expertky" Báry v posledním Autosalonu - Hyundai není stejně jako KIA nejlevnější, dostali se před ně v tomto směru Francouzi a další americko-korejská konkurence. A proč? No protože chci-li vyrábět auto určité kvality, tak mně to stojí tolik, že dumpingové ceny mohu zapomenout. Stejně to bylo u Japonců - ti dneska přes ono clo i při výrobě v Evropě lácí taky zrovna nevynikají.
Správné je jenom porovnávání i30 resp nového Cee´du s Rapidem, Oktávka bude někde trochu jinde a jsme zvědav na porovnání nové Oktávky s i40kou.....
"jenom ukazujou, jak moc by jí chtěli" >:D >:-[] >:D >:-[]
"škodovka je čím dál tím víc globální automobilka" >:D Čína a evropa je dle fandů ten nejvetsi global na svete.
To že se nebude konat levný produkt je jen vlhký sen. Rapid je toho jasným důkazem, vše možné převzaté z malého auta (Pola) nacpané do nižší střední. Jediné co pravděpodobně nebude v počátku levný produkt bude počáteční cena. Až začne jít opět v evropě do tuhého, pak si tu povíme kdo je globální a kdo bude muset jít s cenou rychle dolu. To že to Šade nevidí růžově je jasně vidět na Rapidu, jinak by to auto muselo být kvalitou dále než Ceed, I30. Tady Šade jen předvedla produkt u kterého bude možné jít s cenou hodně dolů. Vývoj skoro nula, výrobní cena na úrovni Fabie, takže těch 100tis je hodně dobrej vejvar na začátek ;-) Těm 300tis na začátek jsem věříl až do uvedení I30 v kombi. Pokud nejsou u Sade uplně mimo tak začnou na těch 270 - 280 ;-)
Zamysli se, než něco napíšeš, Škodovka prodává v Evropě (celá), Asii (Rusko, Čína, Indie, atd), Austrálii. Zdá se ti to málo?
Škodovka není dávno regionální automobilkou.
Nezná to je jasné, ale tipnul bych když Tour stojí 270, že trochu budou chtít vytřískat na novém-starém autě ;-) Takže 50 je už moc na tu bídu 20-30 tak nějak akorát. Tipuju to tedy na 290-300tis, pak pokecáme až jí budem znát ;-) Kolik tipuješ Ty???
Rapidka je tazky low cost, je tam vsetko namierene na nizku cenu a tomu zodpoveda vysledok.
i30 je produkt, ktorym sa naopak znacka snazi presadit - teda niet o com rozmyslat; este dokonca za rovnake peniaze.
Ale iluzie si nerobim, ludia pri nakupe neuvazuju, ale vidia shade, automaticky mieria tam. Rapid, hoci je horsi, bude mat v CZ a mozno aj SK vyssie predaje, co je zial smutne.
Takže když všichni okolo budou tvrdit, že je červen zimní měsíc, půjdeš si zítra koupit péřovku??? >:D Díky podobným jako je Makovník, se na světě vždy objeví a s velkou podporou vyšvihnou ke slávě různi demagogové... :no:
Tak i30 CW sa mi pôvodne nepáčil, z prvých obrázkov. Videl som ho síce naživo, ale to bolo na autosalóne a tam som sa zaoberal inými autami. Z týchto obrázkov však nevyzerá zle, každopádne ceed SW vyzerá krajšie, aspoň podľa mňa... :yes:
Uplne typickej priklad. Nabidnout absolutne nepouzitelnou vybavu bez klimy a radia za batovskou cenu a pak odskocit s nejblizsi dalsi o 15%. Proto se vubec nevyplati ani u jinych vyrobku na umele marketingove ponizeny cenovky divat, zvlast, kdyz kolikrat ve skutecnosti ani neni mozny vyrobek za tu cenu koupit ("zakladni vybava bude az za pul roku, objednejte si vyssi, tu mate doma za 2 tydny....").
No nicmene cena je takova, jakou jsou lidi ochotni za zbozi zaplatit...
Tak je to aj s Alfou... Včera som si pozeral Giuliettu, vyzerá totiž krásne, a cena je síce nízka, ale s danou výbavou si to auto nemôže nechať hovoriť "prémium". No na druhú stranu, ani také Audi a BMW neobsahujú v základnej výbave napríklad tempomat. >:D
Nejlepší fígl je ono za xxxx a dole je tím nejmenším možným písmem napsáno, že tato cena platí při financování leasingem oné značky.
JInak ale tyhle informace jsou dobré hlavně proto, aby alespoň někteří namířili do showroomu a část z nich se nechá "ukecat"....
Kamarád řžijící v USA mi před pár lety vyprávěl, že spotřebitelské organizace dohnaly přes zákon prodejce, aby ono inzerované auto za ...., skutečně měli na skladě a k předvedení. Nicméně, ti to vyřešili po svém - máme to auto, řeknou vám třeba v LA, ale je v naší pobočce v Oklahomě v e městě ...... Takže vy máte tu možnost buď jet přes půl Států do Oklahomy a podívat se na auto v plné palbě za 6000 USD (normální cena byla třeba 12 000) a nebo se na to vykašlat a koupit si to po dohadování slev za 10 a půl....a nebo si stěžovat a než by s e stížnost vyřídila, ono auto za 6 klacků by v té Oklahomě skutečně měli.
Co píšeš o Audi a BMW platí i o Porsche....kolikrát ale lidé kteří mají pro většinu z nás obrovské množství peněz, obrátí každej halíř desetkrát a jsou ochotni se bavit o slevách, nad kterými většina mávne rukou.
To, čo píšeš, platí pre väčšinu automobiliek a najviac pre prémiu. Pozri si, čo má v základe taký Mercedes A a aký odskok je cena normálne vybavenej verzie. Takže tieto plačky práve pri Hyundai sú bezpredmetné.
P.S: Oveľa skôr akceptujem, ak si niekto kúpi holý i30, ako holý M-B triedy A.
Jenže prémie ta holátka skutečně prodává (pravda, nějaký příplatek mívají, dle preferencí majitele, ale žádná sláva). Není to ani tak marketingový trik, ale celkem nutnost pro zajištění objemu prodejů. Nicméně to zdaleka není taková hrůza, jako to bývala. A3 má v základu jak palubní systém, tak klimatizaci. Navigaci si můžeš dodatečně zaplatit a nahrát. I A1 má v základu klimatizaci, za 570 € (balíček, máš tam další věci) máš výklopný display a přípravu na dodatečnou instalaci MMI. Také mi holé prémie nejsou dvakrát po srsti, ale pravda je, že se jim toho dá vytýkat méně a méně. Vzhledem k tomu, že můžeš většinou cenu auta výbavou prakticky zdvojnásobit, je asi jasné, kolik tomu chybí. Kolik lidí si koupí nižší střední za více než milion?
Pohlad do cennika odhali uplne jasny umysel konkurovat Octavii kombi. Vratane chybajuceho autoradia vo vybave "socka-edition". Pochopili, ze tu MOZNOST NEMAT autoradio jednoducho musia do cennika doplnit, lebo v tomto bola skodovka "lepsia"... :-)
Samozřejmě, ale cpát to lidem dnem i nocí, rozhodně by to vyvolalo víc nevole. Hlavně spojení český automobil. Protože česká značka to bez pochyby je. Škodovka na tom zkrátka tiše kapitalizuje. Co já vím, možná se Hyundai snaží o negativní marketing - lidem se tím do podvědomí také dostane.
Jak málo stačí....jeden projektyl vypálený přímo ....od Hradčan na ..... Nošovice ;-):yes::yes::yes:
....kde jsme to došli, že se nám ***jí rýžovary s barvou opičího trusu kolem Hradu.... 8-s
Ach, pohled na ty krásné linie, jejichž křivky načrtli nejskvělejší "designéři" své doby, linie, z kterých dýchá slavná historie a které překonají desetiletí ba i další staletí, to je pohled co potěší duši.
Proč je ale na každé té fotce to hnusné bachraté kombi, opravdu nechápu >:-[]
Ať si každý udělá svůj názor na to, jestli se mu to líbí, nebo ne, ale že je to hrozně bachratý, nemůže popřít snad nikdo (topper a inscescent se nepočítají). Je to jak řádně nakynutá šiška houskového knedlíku s kolečkama.
Mě se to tedy nelíbí, vůbec. Ta záď na tom autě vypadá jako batoh. To už nijak pěkný Golf Variant vypadá lákavěji. Na takové premianty v designu kombíku jako je Megane, Octavia nebo Astra zdaleka nemá. No snad Ceeda udělají lépe, stejně jako Ceed v SW vypadal o hodně lépe i v minulé generaci, to i30 byla jak krabice na kolech.
Mi se taky před 2 roky líbil více Ceed kombi než i30 CW, nakonec jsem ale skončil u i30 hlavně kvůli sedadlům a interiéru. U staré i30 mi trochu neštymovalo ukončení zadku při pohledu z boku, teď už mi to divné nepřijde a i po 2 letech se mi ten design neokoukal a začal se mi líbit víc než Ceed. U nové generace se mi zepředu líbí víc zase ceed, zezadu spíš i30 a zevnitř i30, takže kvůli interiéru by asi zase v krátké verzi vyhrála i30. Je fakt že kombi od ceedu na fotkách vypadá vyváženěji a míň baculatě. Sedadla už jsou v nové generaci pro mé záda rovnocenná. Každopádně bych si ale zase připlatil za bederní opěrku. V novém ceedu mi trochu vadí pro pravé koleno středový panel, tam má i30 více místa, zase mi v i30 vadila ozdobná lišta ve dveřích kde see mi opírá levé koleno (mám 188cm), tam je na tom zase lépe Ceed. Každopádně je zajímavé že v současnosti chcou u Ceedu za crdi 81 a 94 kW stejné peníze a u i30 je 20tis rozdíl.
Mne zaráží, že je pořád neopustily svažující se linie oken. Vzadu je málo prosklení, nad kolem máš neskutečnou masu plechu. Vím, že to dělají i jiní, ale tady mne to nějak obzvláště praštilo do očí.
Povedený auto, trochu se mi nelíbí z boku, ale jinak :yes: a hlavně těch 528l v kufru je pěkný číslo. Cena přesně jak mi říkal prodejce Hjondé před cca 2 měsíci, něco mezi 20 a 30 tisíci kč navíc oproti krátké verzi (výbava Trikolor plus pár paketů). Jen víc konkurence at se ostatní snaží >:D , to je dobře pro nás spotřebitele.
Včera jsem se byl projet s Golfem 1.2 TSI 77kw v edici comfort, no nádhera kdybych na něj měl a věděl že se třeba časem nep....e řetěz (rozvody), hned jsem s tim odjel >:D >:D .
Jj jo vim říkal mi to prodejce přesně jak píšeš s tou zárukou, akorát mě trošku naštval tim že mi nejdřív řek že s TSÍ motory žádný problémy nejsou, že to jsou jen fámy na netu. No já zjistil že tam mam spolužáka ze školy (kterýho jsem 10let neviděl) v servisu, no a tak jsem s nim kecal a ten mi jasně potvrdil že náký případy maji, ale že zrovna ty 1.2 tsi už maji od letoška jinej řetěz a náký vylepšení. No a tenhle moula prodejce když viděl s kým se bavim přispěchal s tím že přeci jen nákej problém s tsí měli. Neni nad to zapírat a zapírat - jak se říká >:-[] >:D
bla bla, poznam zopar majitelov 1.6 crdi s prepalenymi piestami, ale to sa tebe nehodi. Na niektorych (dvaja) sa importer vysulozil a auta si tahali zo zahranicia (opravene v zahranici) po vlastnej osi i cez to, ze zavada bola uznana a opravena ako ZARUCNA
To si snad děláte srandu, ne? Jste snad čekal, že dostanete přesný soupis o počtu vad v záruční době se způsobem jejich řešení??? Buď jste naivní nebo neuvěřitelně hloupý člověk...
honýýsku představte si že obojí :yes::yes::-! . Za toho moulu se omlouvám, neuvědomil jsem si že svět je tak malej a potrfená husa se vždy ozve >:-[] . Jinak nic proti VW naopak! Přeji hezký večer.
Samozřejmě že se potrefená ozve. Neviděl jsem ještě prodejce v žádném oboru, který by informoval zákazníka o vadách výrobku, které se staly či řešily v záruční či pozáruční době. To že se zde řeší VW versus Hyudai nic nemění na faktu, že prodejce (jakékoli značky), který by zákazníkům vysvětloval všechny vady, které ho můžou potkat s jeho nabízenou značkou by jen vysvětloval a ostatní dealeři by prodávali a potichu se smáli....
Výborně tohle co píšete plně chápu, ale možná jste mě špatně pochopil! Šlo jen o to aby ten prodejce řekl férově že ano nějké problémy s těmito motory byli, ale pracuje se na jejich odstranění, nebo jsou již odstraněni. Samozřejmě že nikdo neni jasnovědec a vše se může porouchat i ta nejdražší a nejnovější věc. Stačilo kdyby mi ten prodejce aspon řek : něco jsem o tomto problému zaslech, ale víc nevim. Bohužel on mi tvrdohlavě tvrdil že žádnej problém nexistuje a na internetu jsou jen fámy. No a korunu tomu nandal když po mé diskusi s kamarádem ze servisu přispěchal a řek že tedy náké problémy jsou. Co si pak máte o takovém prodejci myslet, že lže asi pořád. Jinak si na přístup u prodejců VW nemůžu stěžovat a co se týká aut jsem jejich zastáncem. Možná je to i tak že prodejci od VW maji nařízeno říkat že problém s TSÍ nejsou. Pak bych jeho chování pochopil.
Tak doufám že si rozumíme, jinak pokud vím na motorech 1.2tsí se hodně zapracovalo a vše by mělo být od letoška v pořádku, nevím jak u 1.4tsí kde tyto problémy byly větší.
a celkem i za rozumné peníze + ta barva mu sluší :-) - jsem hodně zvědavý i na nový Ceed Combi coby bráchu I30 :-D.
Každopádně ve článku mi trochu neštimuje ta tabulka motorů - zaráží mě, že podle ní má silnější a lehčí 1.6GDI menší zrychlení z 0 na 100 a jsou tam i jiné maximálky, když na oficiálních stránkách to je logicky přesně naopak. Ikdyž tam mají zatím jen hatchback - pokud to bude jako u minulé verze - rozdíl mezi kombi je jen tuším nějakých 30-50 kilo, což těžko udělá 2 vteřiny na stovce a byť jde o blbost, předpokládám, že to GDI bude "nejrychlejší" motorizace...
Mimochodem měl jsem možnost s tímto motorem řídit už jiný model a je to opravdu sympatický motůrek - na to, že není oturbený má příjemný chod i slušnou pružnost a hlavně to ticho :-)
Jsem docela zvědavý na GDI turbo - doufám, že to neposerou, jako VW TSI :-(
Přihodím sem rozhovor s šéfem technického vývoje Hyundaie o turbech: [odkaz] Je to sice z loňska, takže je nutné předpokládat korekce, ale pro celkovou představu stačí. Čili - nejde jenom o 1.6 GDI, ale v podstatě o všechny stupně motorizací a benzin/naftu. A podobně jako u srovnatelných modelů Koncernu se zřejmě i v i30 časem dočkáme pidi 1.2 s turbem. Ten napěchovaný litrový 3válec tam snad doufejme strkat nebudou.
Trochu jsem hledal a štve mě, že v americe už více jak rok jezdí 2.0 GDI turbo a ta šestnáctka pořád nikde, jsem docela zvědavý na srovnání s ostatními až to výjde...
Jinak o 1.2 GDI-T jsem četl, ale to už je moc malý motor, pod tu 1.6 bych nešel.
Tak toto je opravdu humus. Na fotkách z autosalonu to ještě tak nevypadalo, ale fotky venku ukazují, že to je opravdu designová tragédie. Věřím, že Ceed v kombi bude vypadat o mnoho lépe.
No, podle téhle zprávy: [odkaz] naopak produkci v Nošovicích navyšují, protože mají za první čtyři měsíce od spuštění modelu 57k objednávek na hatch, přičemž plán na celý letošek je 115k. Že by kvůli tomu potřebovali zrušit 3. šichtu...
Kluci já sice u vás nedělám, ale mám tam pár kamarádu a lidí co tam znám a včera jsem se dozvěděl od jednoho že se rozhodne až v září že mu říkal váš grupák a že se mluví že to půjde opravdu na dvě směny. On se právě bojí proto že je externík a mají propouštět ze všech 3 směn externí pracovníky, takže jak propustí externí pracovníky ze směny A,B,C tak kmenové srazí opět do do dvou směn, takže kdo jste kmenoví nemáte se čeho bát chudáci externí pokud opravdu na ně dojde držím vám tam palce lidičky :-!
Kolikrát jsem si říkal jestli korejští odborníci dokáži vyrobit ještě odpornější vozidlo než je ix35 a ix20. Musím uznat, že se jim to povedlo i30 kombi [odkaz]
Těžištěm výbavy zřejmě opět trikolor... k tomu paket s tempomatem a koženým volantem... proč ne, za těch 350 je to pořád i se základním motorem celkem solidní nabídka.
Já byl dneska mrknout na Astru a to co dokáží vykouzlit s ceníkem... Kombi s slušnou výbavou a schoným motorem 1,4 T 88 kw (ne ten motůrek do ořezavátka na tužky 1,4 CVVT) za 379t. Byl jsem mile překvapen.
Já nepíšu jen o ceně. Jel jsem sice 2,0 CDTi se 121 kW, takže sílu to auto nepostrádalo, ale postupně.
Desing je věc často subjektivní, ale mě osobně se Astra v této generaci líbí (nejen mne, ale asi i Korejcům, když se u ní inspiroval Ceed >:-[] ), možná přes A sloupek je hůře vidět, ale nic tragického to není. Interiér vpředu bez výhrad. Trochu přetlačítkováno, ale zase vše po ruce. Snad jen ten volant připomíná film vřískot. Vzadu je to spíše na tuto třídu slabší (více místa má 308, Golf, Octavia, i30, méně M3, Bravo, zhruba stejně Megane), ale v kombíku je dle mého soudu vzadu místa už dostatečně a taky má už pořádný kufr. Hlavně příplatek proti hatchbacku je 5-9t Kč, což je jasně nejnižší příplatek za kombi ve třídě. A jízda? Motor sice z nižších otáček více slyšet, ale celkově má s autem málo práce. Řazení OK, podvozek, no, nejel jsem bohužel panelovku ani pořádně děravou cestu (neměl jsem moc času a chytala mě dnes v tom vedru migréna), ale s tím málem děr si poradil na Opel velmi dobře.
Souhlas, v designové hitparádě je u mě Astra ST na těsném druhém místě za Ceedem SW, mezi plnohodnotnými kompaktními kombíky v současné době nejlepší volba.
Tak u mne na prvním místě je Megane. Ceed SW odcházející generace se mi líbil, ale ta nová je taková... ztrátou svého specifického C sloupku pro mne to auto ztratilo kouzlo a zapadlo mezi ostatní.
Ten kdo mele o dobré ceně, by si měl zjistit, kolik zaplatí za servis a náhradní díly, je to Japonská škola, krátké servisní intervaly, drahé díly. Auto má podbízivý a brzo okoukatelný vzhled s vyšší ztrátou při prodeji ojetého auta. Asiati umí sakra dobře počítat, jsem zvědavý, jak dlouho budou rvát tak obrovské peníze do marketingu, nebýt všudepřítomné masírování davů, tak by důchodci o H-K ani nevěděli. >:-[]:no:
.....co to meleš o ztrátě hodnoty? ...místo papouškování keců tak zkus otevřít tipcars nebo něco podobné.... pak se postav před zrcadlo a řekni: ty jsi ale mamlas..... :-!;-) a dále pak ta stať o marketingu.... to by se dalo tesat do .... keramiky - sanitární a koupelna to není....
Po ukončení doby záruky tyto ojetiny nebudou mít nikdy tak dobré ceny jako VW a spol. Do keramiky patří tato obchodní značka i se svými elektro a auto produkty.
Mamlas jsem,ale s tím se nedá nic dělat. :-!
hečbek s přimhouřenýma očima ještě zkousnout, tak kombi už teda opravdu nee. zajímavé - předek super, jako designový směr hyu neotřelý a vcelku pohledný, ale vzadu se to tentokrát jaksi nepovedlo >:-[] . kdo má aspoň trochu oko, tak tu nevyváženost hmot prostě musí vidět.
vypadá to jako když velká velryba omylem spolkla už tak dost nevzhlednej novej focus, pak zjistila že je nestravitelnej, tak ho vyplivla a vzniklo z toho tohle... :-( A cenová politika, ...nevěřím nikomu, kdo mi nabízí cenu končící ..990, ..890 ;-)