Hmm..poslední dobou jsou kombíky méně praktické , dlouhé , nízké a placaté.. 8-s:no:
Pak se automobilky diví , že roste segment SUV.
A to platí nejen pro korejce.
Kromě firem už to lidi moc neoslovuje..
dnesne kombiky uz vo vacsine proste prestavaju byt auta zamerane na co najvacsi kufor no..... dnes su kombiky skor len akesi lifestajlove vozitka .... s megaprevisom.. megarazvorom ... neraz kasnou natiahnute az do zblaznenia ( vid nova astra kombi s dlzkou 4,7m hrajuca sa na kompaktne kombi ) ... kazdopadne nahananie sa za litrami vzduchu je dnes uz out ( navyse ked coraz viac aut jazdi obsadene maximalne len jednou alebo dvoma osobami ked si vsimnes v reale vsedneho dna )... ;-) ...
casy ked kombiky boli o maximalnom kufri z cias volva 850 a slo o to aby si v kufri odniesol aj slona su proste uz davno fuc davno ( vid aj nova insignia kombi... papierovo relativne s minikufrom a to ma pritom 5m dlzku kde by clovek cakal v kufri kludne aj kubik vzduchu )
inak ano.... segment SUV bude aj podla mna rast aj nadalej a to prave preto ze dnesne nove kombiky a sedany su uz hodne natiahnute a do mesta a na sidliskove parkovanie coraz menej prakticke .. sami si to coraz nezmyselnejsimi rozmermi tieto kedysi oblubene vozy kazia v prospech SUV ... takze suma sumarum dnes uz aj tucson bude pri parkovani v meste praktickejsi ako nejaka astra kombi... ze jo ;-) takze ma uspech SUV aj na pouzitie do mesta uz neprekvapuje ... pritom kedysi sme mali tak krasne kompaktne kombiky a sedany... kam sa to podelo ;-\
Souhlas, naštěstí ale stále existují i světlé výjimky - právě v těchto dnech se začíná prodávat nový Fiat Tipo SW a tam se příjdou milovníci klasicky pojatých superpraktických kombíků na své. A za velmi slušné peníze! :-):yes::yes::yes:
Neber to prosím jako útok, ale k čemu je kombík vlastně dobrý? Ani jednou v životě cca 4o jsem neměl potřebu převážet něco tak velkého, aby nestačil lift (Mondeo) nebo nyní sedan. Co v tom vozite?
Lyže dám do rakve popř. dovnitř. Kolo na střechu. Loďku za auto...
Na co ta honba za litry?
třeba tuhle nedávno jsem kupoval 3 balíky polystyrenu na barák, je to vlastně 3 x 0.5m krychlových, do kia ceed sw se vešli a na ně jsem ještě naházel pytle s lepidlem a jelo se... Jinak jsem rybář a vak na ryby má 200cm, + mraky věcí okolo rybařiny... Stačí...? :-)
Loni jsem si poprvé v životě koupil kombíka (nižší střední) a nemůžu si to vynachválit - skvěle přístupný a velký kufr je u nás v permanenci velmi často. Pro českou rodinu naprosto ideální řešení! Vůbec se nedivím, že tato auta jsou na našem trhu zdaleka nejprodávanější! :-)
Vybere si každý. Nemám pocit, že by třeba ta i30 byla nějaká super placka, třeba ve srovnání s prvním Megane nebo Escortem. Za mě je to v pořádku, přirozené tvary, nenásilné... má to víc šťávy než hb.
Zdá sa, že Hyundai s novou i30 ide na istotu, a to pokračuje aj v kombíku. Už žiadne tsunami vlnobitie, naopak základná línia strechy a okien sa zdá byť mercedesovsky športovo-elegantná. Vyzerá to vcelku nádejne.
Viac ma ale zaujala správa o i30 liftbacku; túto verziu karosérie mám rád, považujem ju za ideálnu kombináciu praktickosti kombi a elegancie sedanu (teda ak je to urobené správne).
A top verzia i30 s 205 kW tiež znie zaujímavo, oproti doterajšiemu topu s tuším 136 kW to bude nebetyčný rozdiel a plnohodnotný hotheč.
uz to zacina byt take golfoidne ako aj v pripade 308 kombika... proste nizke .. natiahnute megakombi... coskoro budu vsetky podobne si ako vajce vajcu ... ostava len dufat ze ceed nebude iba prekapotovana i30 ... lebo to by bola podpasovka pre zakaznikov... pisem to kvoli tomu ze uz nove rio je kasnou hodne podobne i20tke co som popravne nie zrovna najmilsie prekvapeny.... ale tak dufam ze ceed pojde aj nadalej vlastnym smerom.. dufam ;-)
Akože toto má byť Golfoidné? Nemáš ty náhodou v poslednej dobe problém s očami? >:D >:D >:D verný fanúšik H/K namiesto Ria vezme VW Polo a teraz toto ... ale nie len si robím * >:D >:D >:D
Hmm, takže pokud novou i30 hatchback Hyundai ČR ve své trapné reklamě lživě označuje za "liftback", tak předpokládám, že verzi kombi bude prodávat jako kupé. Nebo to snad bude "nejlepší český sedan"? >:D >:D >:D
Žiaľ keď pozerám CZ programy (a reklamy) tak je to fakt des čo ten váš importér robí. U nás a aj na iných zahraničných kanáloch bežia na Hyundai úplne normálne (nenásilé, neohováračske) reklamy... Sa ani nedivím tej averzii akú v CZ niektorí voči Hyundai máte.... 8-s
Ten pán Vošický,či ako sa volá by potreboval nejakého terapeuta. :no: Ozaj nechápem prečo to v Čechách robí.U nás sú vcelku normálne reklamy a nikto to nerieši.Na druhej strane Hyundai u nás nemá ani zďaleka také predaje.
Tak neviem. ;-\
Já tu averzi moc nechápu, reklamy trapné jsou... a co jako, mě přijde trapných 90% reklam, ale přesto jsem v některých výrobcích našel zalíbení... jar, vložky pro manželku, FIO >:D >:D >:D
Ať si plácají v reklamách co chtějí, důležitý je produkt. Takže si ho vyzkouším...
Jenže image Hyundai je v ČR těmi jejich reklamními trapárnami tak poškozená, že by se člověk vůbec styděl s tímto autem někam přijet, aby nebyl k smíchu! :'-(8-s:no:
Moc nesleduji TV,takže reklamu na i30 jsem ještě neviděl.Ale za to jsem už hodně četl,zde.Z tohoto (marketingového ) pohledu je asi perfektní.
Aniž bych ji viděl vím o ní.Takže se šíří sama dál.A to není nijak urážlivá,sexistická,proti dobrým mravům...Nevím kdo je tvůrce reklamy, ale z tohoto pohledu odvádí opravdu skvělou práci.
Image a reklama,no nedávno jsem viděl něco s Ibizou jakože legendou.Je snad Ibiza legenda?Ani omylem.A co.Určitě bych její kupce neodsuzoval a naopak oni by se nestyděli za reklamní výrok výrobce.
Stydět se můžeš možná tak za sebe,ale za auto? :-!
A proč by proboha nemohla být Ibiza "legendou"? Vyrábí se už 30 let v několika generacích a mezi malými hatchbacky má velmi dobré renomé (design, jízdní vlastnosti), a to i na našem trhu. A vyrobilo se jí už 5 milionů. A teď si to srovnej, jak dlouho se vyrábí i30 a kolik se jí za tu dobu prodalo...
Je jasné, že určité přehnané hodnocení jsou v reklamě naprosto normální, ale co v ČR v posledních letech předvádí Hyundai, to nemá obdoby. Trapné srovnávání se Škodovkou ("Malý soused z Boleslavi") a nesnesitelně nafoukané chvalozpěvy ("Hyundai nezastavíš", "Nejlepší české kombi", "Po čem čeští řidiči touží", "H-Faktor"). Nejhorší jsou ale bohapusté lži - i10 a i20 označují za "rodinné vozy", MPV ix20 za "kombi" a teď zase nový hatchback i30 za "liftback". Pokud značka záměrně sází na to, že většina jejich zákazníků nemá dostatečný automobilový přehled a chce je uvést v omyl, je to prostě špatně a zavádí to praktikami "Šmejdů". A nejsmutnější na tom je, že něco takového Hyundai už dávno nemá zapotřebí a neskutečně mu to v Česku škodí.... :-O:'-(:-(:no:
"Problém hledej spíš u sebe". Tak tos mě fakt pobavil, tomu říkám argumentace! >:D >:D >:D >:D >:D Holt mám asi problém, že nejsem dost blbej na to, abych jim ty jejich kecy žral! >:D >:D >:D >:D
Souhlas, ty reklamy na hjundee jsou fakt peklo : ))) některým to očividně nevadí, ale ty jejich reklamy v ČR jim strašně ubližují a shazují tu značku. Přitom Hjundé je světová značka, například v U.S. se prodává dost slušně a jezdí tam modely, které český řidič nikdy neviděl. Například ten jejich "sok z Boleslavy" má celkem pěkný reklamy, nebo když si vezmu reklamy na Audi, BMW, Hondu, Toyotu, Mazdu, Seat a spoustu dalších, tak to je prostě úplně jinde.
Jinak Hjundé bych si nekoupil, nejsem cílovka, celkem tuctovka, ale poměr "cena / výkon" je vpohodě, pokud chci auto na denní ježdění, řízení mě nebaví a chci, aby to bylo levný, tak třeba i30 mi přijde vpohodě. Řídil jsem několikrát a naprosto průměrný auto s tupým řízením, průměrným motorem, byť celkem úsporný ( 1.6CRDi ) a celkem i vhodný na rozbitý český silnice díky naladění podvozku.
Tak či onak, ty jejich reklamy jsou k smíchu. Nový generace i30 jinak vypadá poměrně k světu.
Za to jiné žereš dokonale.To je opravdu jen Tvůj psychický problém.
Osobně říkám že reklamy nesleduji,žádné a ani tudíž žádný výrobek jimi nepoměřuji.
Ale někdo kupuje pouze podle rad druhých,někdo podle reklam,někdo svým rozumem. ;-) Každého výběr,má na to právo. :-)
Tak pokud si myslíš, že auta vybírám podle reklamy, tak seš fakt totálně mimo! >:D Jediné, co jsem tady v tomto směru uvedl je, že dle mého názoru ty přiblblé a leckdy i lživé reklamy českého importéra značce Hyundai velice škodí. Tož vše. :-!
Já tě neznám,můžu pouze posuzovat na základě toho co píšeš.
Neznám v mém okolí lidi,kteří by rozebírali jakékoliv reklamy.
Ale znám dost lidí,kteří se rozhodují podle znaků na kapotě.Nic jiného je nezajímá.
Vzhledem k tomu, že Ibiza mk.I byla pro SEAT jejich první nelicenční model (pokud tedy nepočítám malosériové kupé 1200 Sport "Černá tlama"), tak je 5,4 milionů Ibiz jistě pěkný výsledek. A podle všech zatím dostupných informovací bude nová generace fantastická! :-):yes::yes::yes:
Pro ně je to pěkný výsledek.Ano proč ne.Ale v rámci všech aut to žádný trhák není a nikdy nebyl.natož legenda.Takové legendy má Hyundai také,vlastně je to i i30 vyráběné v ČR,první jejich výroba v Evropě.Ale legendy bych viděl v globálu spíše jinde.
Viz takový Prius, prodáno 10 milionů za 20let,revoluční technika,perfektní spolehlivost... .To může být třeba i legenda.A jsou legendy které nemají ani takové prodeje,supersporty... .
To jaká bude nová nech na tom až bude,pro tebe bude možná fantastická,ale nemusí být pro spousty dalších. ;-)
A opravdu pouze z marketingového pohledu,pokud se reklama šíří dál sama,tak reklamní agentura odvádí perfektní práci.Na posouzení zda reklama odporuje dobrým mravům,nebo zákonům máme určitě nějaké instituce,jako ostatně na vše. :-!
Tak Toyota Prius se automobilovou "legendou" stane jen těžko, protože 1) je neobyčejně nehezká (diplomaticky řečeno) a mimořádně řidičsky neuspokojivá. Proto si ji kupují jen uživatelé bez jakéhokoliv emocionálního vztahu k řízení a autům obecně (a taxikáři pro její spolehlivost a malou spotřebu ve městě). To auto má sexappeal asi jako lednička (a ještě prapodivného designu). :'-(
Ne, má pravdu, je to trapné a zbytečné. Vydávat i30 za liftback - proč? Jo, možná tím rozvíří vody, ale já na tu poučku "negativní reklama taky reklama" moc nevěřím, firma si vybírá, jaký mediální obraz si bude dlouhodobě pěstovat. Pro mě je to doklad malého sebevědomí, kdy prostě nemají žádný vlastní obsah a jen se vymezují proti Škodovce. Mimochodem, podobné paralely bych našel i v politice - není problém si rýpnout do konkurence, ale je potřeba to dělat s nějakým nadhledem a vtipem - a ten tady absolutně chybí.
Přijde mi, že si Hyundai nevytvořila svojí "originální" image. Ostatní značky staví reklamy na svých sloganech nebo třeba historii. Ale čím je "specifická/tradiční" si marketingově u Hyundai moc nenadefinovali. Celkem se nedivím, vždyť to relativně donedávna byla značka ničím , kromě ceny, pro nás Evropany nespecifická a hodnota značky začla narůstat (stručně řečeno) s evropskou spoluprácí, která tomu ale také nedodala žádné výraznější specifikum. Takže třeba z historie/tradice moc čerpat nemůžou a teď nemají , jak píšeš " žádný vlastní obsah" . Mohli by se zaměřit třeba na nějakou technologii, na kterou by si pak zaměřili marketingovou image, ale ono se to lehce mluví (píše)....
Přitom jezdí WRC, mají auta jako Genesis/Genesis Coupe, patří k největším koncernům... ale holt v ČR usoudili, že bude lepší hrát na tuhle strunu - a možná jim to i vychází :-/
A proč ten liftback tak vadí? Liftbacků navíc jezdí více,nejen od Škody.
Slovní hříčka třeba.Je to filmový spot.Nebo jsi další suchar?Máme v rodině liftback Lagunu,měl jsem Accenta.. a proč by mě to mělo vadit?
Pro image jsou navíc důležitější činy,ne jen reklama.
A co řazení aut do tříd automobilkami,to je třeba u Škody hodně zavádějící.
A to ti nevadí?
Nezávislé (tak se pouze tváří) a přitom jasně neobjektivní testy.Nesmyslné adorování průměrných věcí.Pomluvy se totiž dějí nepřímo.To ti nevadí.
Mě to tedy vadí více,než reklamy,nebo konkurující si firmy.
Hyundai vystupuje přímo jako konkurence,to tak má být.Ano je to stejné jako v politice,ale i v mezilidských vztazích.
"Nejlepší český liftback" u auta, které zcela evidentně liftback není? Jako klidně ať si to tvrdí, já je žalovat nebudu, ale z mého pohledu je to pitomost.
Řazení do tříd dle SDA mi vadí, protože si to musím přepočítávat... to je ale SDA, ne Škoda. Samotná Škodovka - nevybavuju si, že by někde tlačili Superb jako vyšší střední například.
Tak na ten jsem taky hodně zvědavý!
Jinak ten design nové i30 SW se mi zatím z té částečné fotky zdá naprosto v pohodě, proti předchůdci plnému křečovitých oblin a vlnobití to bude určitě mnohem hezčí auto. :-!
Zkus si představit zde uvedenou siluetu i30 sw se zkráceným třetím bočním oknem tak o 2/3... a máš nový ceed. Zde maskovaný: [odkaz]
Ceed sw bude opět jako v odcházející generaci ve své siluetě stejný jako i30 sw (záď).
Odhaduji, že ceed bude v obou verzích mnohem povedenější a "pospolitý".