Diskuse

Hyundai i30 kombi oficiálně. Vypadá jako Mercedes CLA Shooting Brake

22.2.2017

Po upoutávce, kterou automobilka Hyundai vypustila do světa koncem minulého týdne, máme k dispozici první pořádné snímky Hyundai i30 kombi.

 

  • 1613 Reagovat !

    foto Provocateur

    Provocateur 22.02.  08:43

    Reklama

    Designově nic moc, ale těším se na reklamu na tento kabriolet :-)
    • 137 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 22.02.  08:45

      « Re: Reklama

      >:-[] :yes: V powerslide póze
      • 51 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 22.02.  09:01

        « Re: Re: Reklama

        >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
      • 91 Reagovat !

        foto Provocateur

        Provocateur 22.02.  09:01

        « Re: Re: Reklama

        Předpokládám, že u kabrioletu ještě vylepší jeho dokonalé vlastnosti a uvidíme i záběry při jeho vzletu >:-[]
        • 33 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 22.02.  09:04

          « Re: Re: Re: Reklama

          Mám poprskaný monitor, provokatére >:D >:D >:D
        • 11 Reagovat !

          foto kari-laz

          kari.laz 22.02.  09:56

          « Re: Re: Re: Reklama

          Akorát asi nebudou moct použít Fantomase, ten už letěl v Citroenu

          [odkaz] >:D >:D >:D

          • 01 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 22.02.  10:04

            « Re: Re: Re: Re: Reklama

            Nebo naopak remake ;-)
          • 11 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 22.02.  10:47

            « Re: Re: Re: Re: Reklama

            Dneska lítá v Citroenu Kylie a Hamunasakra >:D
            • 00 Reagovat !

              foto kari-laz

              kari.laz 22.02.  12:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Reklama

              Protože C5 3.0 HDI je nejlepší auto co kdy lidstvo i vzdálené vesmírné civilizace vymyslely, která má lepší trakci, než Mercedes G63 AMG 6x6 díky Citroen Snowmotion a zátah lepší než starující Gripen díky BiTurbu a nejlepší sedačky na světě. Alespoň tak to Kylie kdysi popisovala, ne? >:D >:D >:D
              • 31 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 22.02.  12:59

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reklama

                Tak miniálně je to lepší povozeníčko, než v Skládě, nejeden prezident by měl zvážit, v čem bude jezdit D:
              • 01 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 22.02.  18:55

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reklama

                Pozor, dnes už o 3,0HDI ani slovo, nafta už je pro Hammunasakru sprosté slovo. Tetička údajně ekologicky prozřela.
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 22.02.  23:03

            « Re: Re: Re: Re: Reklama

            U Hjondé se tyhle "detaily" (kdo co měl před nimi) vůbec neřeší, se podívej na to auto, všechnoz toho "cocktailu" už si přece někdy někde viděl.
      • 10 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 22.02.  10:50

        « Re: Re: Reklama

        to bolo drsne ;-) ale asi ani nie daleko od pravdy ... ale inak bez strechy by to nevyzeralo vobec zle lebo tymto stihlym kasnam by uz kabrio verzie pasovali
    • 11 Reagovat !

      foto dewill

      dewill 22.02.  09:22

      « Re: Reklama

      To není kabriolet,ale sedan...to je přece jasný, když předtím to byl liftback...nebo dokonce fastaback? >:-[]
    • 42 Reagovat !

      foto vosicky-senior

      vosicky.senior 22.02.  09:32

      « Re: Reklama

      My soudruzi jsme okopírovali Ladu Vestu, ne kabriolet. Vladimírkovi zákazníci stejně autum moc nerozumí. Kombi z panoptika pro všechny. Aby výskyt chřipky nepoklesl.
    • 11 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 22.02.  10:03

      « Re: Reklama

      to sa podarilo ;-) :yes:

      inak preco u vas sa to nazyva v reklame ako liftback? ved nedava to fakt zmysel
      • 21 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 22.02.  10:07

        « Re: Re: Reklama

        Si piš! >:D
      • 21 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 22.02.  10:35

        « Re: Re: Reklama

        Protože "malý soused z Boleslavi". ;-)
        • 11 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 22.02.  10:48

          « Re: Re: Re: Reklama

          aha.. a to je dovod ze sused? :-) ved ked raz je to hatch tak je to hatch ... tymto ale akurat skodia sami sebe podla mna.. pritom nevidim jediny dovod obzerat sa po skode alebo ju v niecom napodobnovat ani nahanat.. hyundai si moze ist kludne svojou cestou... takuto saskaren podla mna nema absolutne za potreby...neviem s predstavit zeby kia u nas nieco take vystrajala... to ani vo sne
          • 00 Reagovat !

            foto danyo

            danyo 22.02.  11:52

            « Re: Re: Re: Re: Reklama

            Suhlas, tiez tomu nerozumiem, takou reklamou si len skodia, mali by sa uz na to vykaslat, su to dobre auta aj bez toho cirkusu okolo.
            • 00 Reagovat !

              foto O5kar

              O5kar 22.02.  12:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: Reklama

              Reklama na šundej je pro autoznalce smutná. Ovšem ten, kdo se zabývá významem reklam by měl zpozornět. Mě to připadá, že se na nás korejci dívají jako na blbce, kteří před čtvrt stoletím vylezli z pralesa do civilizace. A tak k nám také přistupují.
              • 31 Reagovat !

                foto frite

                frite 22.02.  12:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reklama

                Korejcům bych to nevyčítal, myslím že 90% zla tu páchá české zastoupení podřízené jednomu arogantnímu pánovi.
                A dokud plní stanovené cíle, tak ho korejci nemají důvod odvolávat, asiaté obecně ctí hierarchii.
      • 20 Reagovat !

        foto dewill

        dewill 22.02.  10:47

        « Re: Re: Reklama

        Je to klamavá reklama, čekám liftback a dostanu o 30 čísel kratší hatch... >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 22.02.  10:35

      « Re: Reklama

      >:D :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto ikoptak

      ikoptak 22.02.  13:36

      « Re: Reklama

      To to bude největší a nejlepší české kombi. Následně nám vysvětlí že kombíky od škodovky nejsou kombíky.
    • 00 Reagovat !

      foto ericn

      ericn 22.02.  19:13

      « Re: Reklama

      Neblbni kabriolet, já myslel že jde o kombi-kupé >:D

      Btw buď v redakci začali hulit slušný matroš, že přirovnávají tenhle nadpozemsky božský H-faktor k Mercedesu nebo jim český Háčko začalo pořádně platit ;-)
  • 316 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 22.02.  08:45

    Chiquita táhne

    Nový i30 kombi do každé zoo a opice vám urvou ruce. Redakci se povedlo dát na titulku nejhroznější pohled na banán, který neví jestli víc kopíroval od 508SW nebo CLA SB.

    Tak tohle si Petere tvému teamu rozhodně nepovedlo, snad stejným způsobem "nevylepší" nové Santa Fe. ;-\
    • 106 Reagovat !

      foto Machyrek

      Machýrek 22.02.  08:55

      « Re: Chiquita táhne

      No ve srovnani s predchozi generaci i30 je tohle celkem pohledny vuz.
      U CLA SB ten bananoidni tvar umocnuji dlouhe previsy. Tady mi to tak markantni neprijde. Pro me je nova i30 prvni Hyundai, u kteryho budu chapat, ze si to nekdo koupi. Jejich dosavadni produkce je jedno osklivejsi nez druhe. Vztazeno k designu samozrejme, techniku ted nehodnotim.
      • 26 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 22.02.  08:58

        « Re: Re: Chiquita táhne

        Tak mě tahle generace oslovuje ještě míň než ta předchozí, jsem zvědav na nový Cedník ;-)
      • 55 Reagovat !

        foto zlababa

        žlababa 22.02.  09:22

        « Re: Re: Chiquita táhne

        Hyundai Coupé první generace bylo na svou dobu (+/-1996) naprosto famózní kupátko za bezkonkurenční cenu. A i zpracování bylo na Koreu tehdejší doby velmi zdařilé, použité materiály taktéž.
        U nás si lidi udělali na Hyundai svého času názor zejména podle nepříliš zdařilého "socka" modelu Accent, a to je někdy škoda. Hyundai uměl udělat dobré auto - jen u těch levných šel někdy u kompromisu mezi cenou a kvalitou až příliš daleko.
        • 01 Reagovat !

          foto Odan

          Odan 22.02.  10:23

          « Re: Re: Chiquita táhne

          To jo, levný to bylo - ale jinak bylo Coupé čistý zlo.
          V roce 96 sis mohl koupit Fiata Coupé, 406, GTV, E36, Calibru, 200SX, Celicu, Integru, MX-3 a pár dalších, který už teďka z hlavy nedam.
      • 31 Reagovat !

        foto frite

        frite 22.02.  12:44

        « Re: Re: Chiquita táhne

        Neřekl bych že je to první pohledný Hyundai. i 30 nevypadala špatně (HB - kombi mi už tak nesedělo) a kdybych si měl vybrat mezi Fabčou a aktuální i20. tak volím jednoznačně i20.
    • 41 Reagovat !

      foto galerida

      galerida 22.02.  09:04

      « Re: Chiquita táhne

      jo - bočná silueta čistý peugeot 508 SW. Ale zase mne sa také autá páčia. Toto si nájde kopec priaznivcov, či chceme alebo nie, hlavne medzi tými, čo veci kupujú podľa prvého dojmu - ak sa páči, ospravedlní si aj nemožné( a taká je z nás väčšina ) :-)
    • 15 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 22.02.  09:15

      « Re: Chiquita táhne

      Ono je celkem jedno, jak to vypadá, žádná hrůza to není, vejde se do toho dost a bude to relat. levné. Navíc nám Hyundai sdělí, že je to nejlepší český kombík všech dob... tak co bys chtěl? :-) ;-)
      • 24 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 22.02.  09:35

        « Re: Re: Chiquita táhne

        To není kombík! Provocateur to trefil: je to nejlepší české kabrio >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 22.02.  09:41

        « Re: Re: Chiquita táhne

        Jak levné to bude třeba vedle Astry se uvidí...
        • 11 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 22.02.  09:44

          « Re: Re: Re: Chiquita táhne

          Asi o moc ne, že, ale astru zas zabíjí ta chrom linka, tady by byla těžká volba, v hb jasně astra. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 22.02.  09:55

            « Re: Re: Re: Re: Chiquita táhne

            No ale s Oplem budeš moc jezdit do servisu do Pežotu... ;-)

            Na ceny jsem zvědavý, jak sebevědomě to Hyu nastřelí... a hlavně jaké se objeví motory.
            • 00 Reagovat !

              foto R32

              R32 22.02.  11:48

              « Re: Re: Re: Re: Re: Chiquita táhne

              O cenách a motorizáciach si vieš spraviť predstavu, veď HB sa už predáva. Pri odchádzajúcej gererácií boli motorizácie rovnaké, kombi cca o 800,- Euro drahšia...
              Celkovo vzaté, nová generácia šla cenovo mierne hore no ponúka viac základnej výbavy a nové motorizácie oproti predchodcovi. Ceny sú v podstate na úrovni konkurencie (Astra, Megane, Golf !), cenové podliezanie skončilo.
              • 00 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 22.02.  11:58

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chiquita táhne

                No a díval ses na to? Zatím je v nabídce jediný benzín, 1.0TGDI... a nějaká zaváděcí výbava. Předpokládám příchod 1.4TGDI nebo 1.6TGDI... ale tam je právě cena neznámá.
                • 00 Reagovat !

                  foto R32

                  R32 22.02.  12:24

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chiquita táhne

                  Samozrejme, na Slovensku je v cenníku motorizácií viac než dosť, od klasickej atmo 1,4 cez 1,0T a 1,4T po rôzne stupne 1,6CRDi...
                  • 00 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 22.02.  12:52

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chiquita táhne

                    To je bordel :-)
      • 00 Reagovat !

        foto ikoptak

        ikoptak 22.02.  13:41

        « Re: Re: Chiquita táhne

        Hlavně co u toho levné bude u hvězdičky.
        Ono to jejich bezkonkurenční pojištění, aby jste dostal cenu, je opravdu bezkonkurenční. I firemní auto, a to firemní pojistky jsou dražší, pojistím tak o 30% levněji.

        Jinak ač se mi to nelíbí, musím uznat že vnější design je už akceptovatelný.
    • 141 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 22.02.  09:21

      « Re: Chiquita táhne

      Popravde nerozumiem Tvojej kritike, naopak toto je jeden z najlepšie vyzerajúcich Hyundaiov vôbec, spolu s Tucsonom ho radím na vrchol značky. Dizajnová inšpirácia Mercedesom CLA SB je pozorovateľná, ostatne spomínal som to už pri zverejnení prvej fotky siluety, ale je to zlé, inšpirovať sa u úspešných? Pokiaľ to nie je drzý plagiát, tak myslím, že nie a tuto sa o kopírovaní nedá hovoriť, len z jedného pohľadu je tu vidieť inšpirácia, celkom vkusne skombinovaná s aktuálnymi markantmi dizajnu Hyundai.
      Takže za mňa naopak veľmi podarené a kupovať kompaktné kombi, určite i30 zahrniem do širšieho výberu.
      • 101 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 22.02.  09:30

        « Re: Re: Chiquita táhne

        Taky se mi to líbí. CLA je přece jen větší extrém, tady je celkem normální boční prosklení a nijak zvlášť masivní zadní sloupek. Takový normální dospělý kombík... neměl bych (s designem) problém.
      • 06 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 22.02.  09:34

        « Re: Re: Chiquita táhne

        Omlouvám se, ale mě to nejde ;-)

        Nesedí mi ohlá kompozice :-)
      • 10 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 22.02.  09:43

        « Re: Re: Chiquita táhne

        Nic vyloženě špatného na to není, je to takový knedlík typu 308 kombi, jsou ale kombíky s lepšími proporcemi i nějakou malou designovou finesou.
        Bratr ceed kombi mi přijde vydařenější. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 22.02.  10:42

          « Re: Re: Chiquita táhne

          Přesně. Nic vyloženě špatně, za mě ale ani nic moc dobře. A tou designovou finesou u jiných kombíků zřejmě nemyslíš tu linku u Astry, že ne ? ;-)
          • 20 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 22.02.  10:55

            « Re: Re: Re: Chiquita táhne

            Nee, tím myslím třeba dělené světlomety u octavie kombi. >:D ;-)
            • 10 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 22.02.  11:45

              « Re: Re: Re: Re: Chiquita táhne

              Jeden vpravo, jeden vlevo?
              • 00 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 22.02.  12:58

                « Re: Re: Re: Re: Re: Chiquita táhne

                Jeden vpředu, jeden vzadu. ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 22.02.  22:11

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chiquita táhne

                  Jo, ty mluvíš o předních světlech, blik... já byl u kombíku nějak fixovanej na zadek.
      • 00 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 22.02.  10:46

        « Re: Re: Chiquita táhne

        Tak tady by se naše auto-cesty nejspíš rozešly. Design nové i30 pro mě sice není vyloženě problematický, ale řadím ho (míněn exteriér) do kategorie 308 SW, tedy aut co mě neurazila ale ani nijak nezaujala. Popravdě je to pro mě taková splácanina "inspirací".
        • 10 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 22.02.  13:26

          « Re: Re: Re: Chiquita táhne

          Nerozišli, kompaktný kombík už reálne kupovať nebudem, takže to je skôr bycharenie. Ale byť situácii, ako keď som túto triedu kupoval, i30 by som určite nevylúčil z prvého zoznamu a išiel by som ho vyskúšať osobne. Ako by to bolo po jazde, je už druhá vec.
          Btw. najbližšie sa ale rozídeme tak či tak, veď si avizoval malý zábavný roadster, ktorým smerom ja určite nepôjdem. ;-)
  • 132 Reagovat !

    foto plavean

    plavean 22.02.  08:50

    Super

    Vypadá to hodně dobře. K přední části mám trochu výhrady, ale celkově je dojem parádní. :yes:
  • 152 Reagovat !

    foto Freddka

    Freddka 22.02.  08:54

    CLA? Ferrari!

    To chce hodne predstavivosti videt v tom CLA.
    To bych v tom klidne mohl videt i Ferrari Enzo, kdybych chtel :-)

    ... nekdy si rikam, co asi takovy titulek muze stat? ...
    • 20 Reagovat !

      foto nalimer

      nalimer 22.02.  09:19

      « Re: CLA? Ferrari!

      Skôr mi to pripomína menší peugeot 508 sw.
      • 10 Reagovat !

        foto Freddka

        Freddka 22.02.  09:23

        « Re: Re: CLA? Ferrari!

        Ano.
      • 00 Reagovat !

        foto Kamikaze

        Kamikaze 22.02.  18:09

        « Re: Re: CLA? Ferrari!

        Najskôr som si povedal, že "čo? 508? nieee", ale keď som si pozrel 508 sw z profilu, tak áno, musím ti dať za pravdu :-)
  • 12 Reagovat !

    foto Zappa

    Zappa 22.02.  08:57

    huh

    už som videl CLA
    ale vy asi nie?!
    • 14 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 22.02.  09:01

      « Re: huh

      Banán jako banán ;-)

      [odkaz]

      [odkaz]

      Těžko posoudit co je horší a co nejhorší...
      • 10 Reagovat !

        foto Freddka

        Freddka 22.02.  09:28

        « Re: Re: huh

        Tak CLA Shooting Break je divny design. Muzeme se hadat, ktere auto je hezci a mozna Mercedes prohraje. Ale podobne si ta dve auta nejsou :-)

        Pry prave skromne bocni proskledni ze z toho dela podobny profil jako CLA SB.
        No ono to je ale proskleny jako kazdy jiny kombik a nejen z toho duvodu se to na CLA nepodoba...
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 22.02.  09:31

        « Re: Re: huh

        Na první dojem jsem si taky říkal... cože, CLA? To ani náhodou. Pak jsem dal fotky vedle sebe a jo, tvarové podobnosti tam jsou... ale proporce jsou jiné, pořád bych řekl, že v celkovém dojmu je i30 trošku jinde (jestli je to dobře nebo špatně je jiná diskuse).
        • 20 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 22.02.  10:44

          « Re: Re: Re: huh

          Podobná je horná linka okien, ale aj tá u i30 neklesá tak strmo, ako u CLA. Ale hlavný rozdiel je v dolnej línii okien, ktorá je u CLA padajúca a práve to vytvára ten nešťastný banánový dojem, kdežto u i30 je rovná, čo robí podstatný rozdiel.
          • 00 Reagovat !

            foto AUDIRS6

            AUDIRS6 22.02.  11:40

            « Re: Re: Re: Re: huh

            Dneska treska >:D Teda dnes si môj hovorca ;) :yes:
      • 11 Reagovat !

        foto El-Senor

        El_Senor 22.02.  10:38

        « Re: Re: huh

        Ty si dobrej banan
        [odkaz]
        [odkaz]
        [odkaz]

        • 10 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 22.02.  11:08

          « Re: Re: Re: huh

          Přesně, tam ten banán při hranaté krabici vyzní nejlíp, u obou ovocnářů.
      • 00 Reagovat !

        foto RS

        RS 22.02.  11:46

        « Re: Re: huh

        Žádná hitovka i30 není, ale přirovnání k CLA bych po stránce designu bral spíš jako urážku. Marně přemýšlím, zdali MB kdy vyrobilo něco horšího než CLA. SB je jen o chlup lepší než sedan. Na druhou stranu, prodává se asi celkem dobře, takže lidem disproporce evidentně nevadí ;-)
  • 56 Reagovat !

    foto DEVIL

    DEVIL 22.02.  08:57

    LEPŠÍ NEŽ MB

    Hujdai si s tím tedy poradil výrazně lépe než MB. Ten vypadá jak když ho vohobloval slon >:-[]
  • 91 Reagovat !

    foto efreeti

    efreeti 22.02.  09:01

    žerty stranou...vypadá to líp než krátký hatchback

    Po designové stránce to vypadá líp než hatchback. Na p*del to samozřejmě nikoho neposadí, ale je to míň kontroverzní než Okta FL. V ČR to bude určitě prodejní úspěch, ani bych se nedivil, kdyby se u nas kombiku prodalo víc než hatchbacku
    • 60 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 22.02.  09:07

      « Re: žerty stranou...vypadá to líp než krátký hatchback

      To si piš, že bude, u minulé generace na českém trhu činil podíl kombi u i30 kolem 85 %.
      • 00 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 22.02.  10:54

        « Re: Re: žerty stranou...vypadá to líp než krátký hatchback

        co mate u vas stale s tymi kombikmi? ja dve tretiny i30-tok aj ceedov pritom vidim urcite ako kratke verzie ... sem tam kombik ale vacsinou fakt vidim kratke hatch kusky... lenze u vas kazdy len o kombiku sniva mam taky citak :-) .. ale tento od i30 je pekny ok :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto R32

          R32 22.02.  14:01

          « Re: Re: Re: žerty stranou...vypadá to líp než krátký hatchback

          A prečo nie? Ja som sa pri kúpe tiež rozhodol pre kombi, prišlo mi dizajnovo podarenejšie ako krátky hatch a všeobecne majú kombíky vyváženejšie jazdné vlastnosti kvôli lepšiemu rozloženiu váhy... Číslo jeden majú u mňa aj tak sedany... (ak nerátam kupé a kabria >:D ).
        • 10 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 22.02.  15:17

          « Re: Re: Re: žerty stranou...vypadá to líp než krátký hatchback

          Prečo kombík? Pretože rodina?
          Niet väčšej chyby, než vzťahovať svoje potreby na ostatných. Zatiaľ máš len frajerku a mladej dvojici stačí aj supermini, ale ver, že keď sa zoberiete a budete mať dieťa (deti), mini Polo Ti nebude stačiť a ako prvú voľbu pôjdeš pozerať kombík. ;-)
          A potom budeš zase písať: nechápem, prečo si všetci nekupujú kombík. >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Xylo

          Xylo 22.02.  15:40

          « Re: Re: Re: žerty stranou...vypadá to líp než krátký hatchback

          Asi to tak nebude, už jsme to s kolegou probírali (já si taky myslel, že ta kombíkománie je spíše o bych) a opravdu jsem dohledal, že kombíků se za loňský rok u nás prodalo skoro 29 % , pak jsou terénní 20%, hatch/lift 18%, MPV 13% a sedan 12.5% ....
    • 101 Reagovat !

      foto vondry87

      vondry87 22.02.  09:09

      « Re: žerty stranou...vypadá to líp než krátký hatchback

      kdybych si měl za půl mega vybrat služební auto a vybíral bych mezi oktávkou v základu a i30 v plné, jdu rozhodně do Korejce.
      • 00 Reagovat !

        foto Johnnn

        Johnnn 22.02.  09:45

        « Re: žerty stranou...vypadá to líp než krátký hatchback

        Škoda, že budeme pořizovat služební kombíky teď... Jinak by asi volba vyla jasná.
        • 00 Reagovat !

          foto vondry87

          vondry87 22.02.  10:51

          « Re: Re: žerty stranou...vypadá to líp než krátký hatchback

          Mě to čeká za rok, ale jelikož berem oktávky, tak to vidím tak, že už další auto objednávát nebudu, vezmu car allowance a koupím si něco podle svých představ.

          A nebo to bude úplně jinak, teď mě v práci docela štvou, tak je dost možné, že zvednu kotvy :-! :-! :-!
      • 00 Reagovat !

        foto ikoptak

        ikoptak 22.02.  13:52

        « Re: Re: žerty stranou...vypadá to líp než krátký hatchback

        Vzhledem k tomu že i krátká nová i30 (akční limitovaná série) v plné je přes půl mega tak si tak minimálně 100.000 přihoďte.
  • 71 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 22.02.  09:03

    To by šlo!

    Tak musím uznat, že proti té minulé fluidně-vlnobité odpornosti toto vypadá mnohem lépe. A kombi je jasně povedenější, než hatch. :-! Teď ještě jak to bude jezdit, ale ten nový motor 1.4 T-GDI taky vypadá slibně.
    • 113 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 22.02.  09:07

      « Re: To by šlo!

      Dát to jako company car, tak mi lidi začnou odcházet. U mě tedy neprojde ani jako nejhezčí holka z ošklivince.

      Jak může vypadat pěkně kombík v této třídě ukazuje Mégane, Focus nebo Leon, příp Octa před FL.
      • 40 Reagovat !

        foto vondry87

        vondry87 22.02.  09:13

        « Re: Re: To by šlo!

        Tak ideální je samozřejmě dát lidem na výběr. A taky je to o rozpočtu - jestli je na company car aspoň 600 tis., tak oktávka začíná trochu dávat smysl. Pokud míň, tak se situace mění a já bych teda z firmy odešel dostat auto bez adekvátní výbavy, značka je pro mě druhořadá.
        • 04 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 22.02.  09:21

          « Re: Re: Re: To by šlo!

          Vše se dá řešit, viz Růžičková s nákupem svetru, když fackuje "mafiána" a tvrdí: Musíš umět smlouvat" ;-)
          • 10 Reagovat !

            foto vondry87

            vondry87 22.02.  09:33

            « Re: Re: Re: Re: To by šlo!

            Tak smlouvání na starosti nemám, takže neřeším, ale určitě by to šlo i lépe. Máme relativně malej vozovej park, takže na oktávku dostáváme slevu jen 16 % - něco kolem 100 - 110 tis. Ale i tak se pod 550 tis. na oktávce nedostanem. To by pak ležela v garáži a nikdo s ní nechtěl jet >:D >:D >:D Moje stála cca 575 tis. a některé prvky výbavy dost chybí. Jak říkám, pod 600 s DPH po slevě je oktávka nesmysl.
            • 00 Reagovat !

              foto Greaber

              Greaber 22.02.  11:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: To by šlo!

              souhlas, nevím co je pro Vás malý vozový park, ale pokdu to je do 10 aut tak mám stejnou zkušenost :-) 10 aut to není pro borce ze S***swagenu zajímavý...
              • 00 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 22.02.  11:30

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: To by šlo!

                Asi závisí na kategorii, na dražších aut se dá jednat už od dvou kusů.
                • 00 Reagovat !

                  foto vondry87

                  vondry87 22.02.  15:54

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To by šlo!

                  No to určitě, u Superba nebo Passata mávají s 180 tis. slevou hned jak člověk vkročí do dveří. A to jsem zkoušel poptat jediný kus.. Docela jsem koukal, že kolegyni do fleetu nabídli skoro to samé.. No alespoň jsem se necítil jako zaměstnanec diskriminován.
              • 00 Reagovat !

                foto vondry87

                vondry87 22.02.  15:49

                « Re: Re: Re: Re: Re: To by šlo!

                No cca 15 aut. Tak asi by to šlo líp, ale fleeťáci to zas tak neřeší..
      • 22 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 22.02.  09:25

        « Re: Re: To by šlo!

        Leon ST sa i mne páči viac, pre mňa je to stále najkrajšie kombi z triedy, ale Megane či Focus kombi nie sú o nič krajšie, je to úplne porovnateľné (a oproti štvorokej Octavii krajšie). Máš nejak rozmlsaných zamestnancov, čo b chceli, F-type? ;-)
        • 02 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 22.02.  09:36

          « Re: Re: Re: To by šlo!

          Leony, Mondea a kupodivu Kaďák ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 22.02.  09:55

            « Re: Re: Re: Re: To by šlo!

            Tak Kaďák je trhák, nepamätáš nedávny článok na hlavnej? Všetci si idú pre neho ruky utrhať.
            Mmch. nečítal si prvé dojmy zo Stingera na Autoexpresse? Vyzerá to nádejne.
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 22.02.  10:08

              « Re: Re: Re: Re: Re: To by šlo!

              Četl a i přes rezervovanost to nevypadá zle ;-)
          • 10 Reagovat !

            foto kari-laz

            kari.laz 22.02.  10:03

            « Re: Re: Re: Re: To by šlo!

            Když napíšeš Kaďák, tak první co mě napadne je Opel Kadett >:D , když jsem ho před lety míval, tak se tomu jinak neřeklo >:D
            • 11 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 22.02.  10:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: To by šlo!

              Teď se celý kancl sebral a šli jezdit, tak jsem zvědav ;-)
        • 02 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 22.02.  11:07

          « Re: Re: Re: To by šlo!

          Tak jasně, Leon ST po designové stránce nemá ve své třídě konkurenci, a nyní mi příjde jako velmi zajímavá nabídka nové Tipo kombi. :-) :yes: :yes:
      • 21 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 22.02.  10:20

        « Re: Re: To by šlo!

        co to mas za lidi ;-) ...

        nie ale vazne... podla mna je toto krok spravnym smerom.. tie vlnky zblnky uz su prekonane ... moderne sithlejsie hranatejsie tvary s mensimi kukadlami a cistymi liniami su daleko krajsie... mne sa to nove kombi od hyundaia paci az na par detailov ale ako celok je fakt podarene :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 22.02.  10:27

          « Re: Re: Re: To by šlo!

          Když mě to nepřijde štíhlejší. Zezadu spíš p.rdelaté.
          • 01 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 22.02.  10:58

            « Re: Re: Re: Re: To by šlo!

            tak ano... zadny previs je tu uz vacsi... ( predsa len sucasna i30 v kombiku bola kratka ... kratsia ako 4,5m )... ale to je este nic voci tej vytrcenej pr.deli astry ( ta asi vedie ) a pr.deli octavky
  • 51 Reagovat !

    foto skyactive-for-everybody

    skyactive for everybody 22.02.  09:08

    Korejec jak vyšitej...

    žádný mercedesy, peugeoty a já nevím co ještě v tom lidi vidí... je to korejec jak vyšitej... a v kombi fakt hezkej. Je to sice subjektivní, ale líbí se mi mnohem víc, než některé designové pokusy středo-evropských automobilek (o japoncích raději ani nemluvím
    ).
    • 32 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 22.02.  09:14

      « Re: Korejec jak vyšitej...

      Tak ta "padající linka" tam je, stejně jako u CLA. Nebo u zmíněného Peugeotu 508. Jenže když jsem si otevřel odkazovaný test toho CLA a vykoukla na mě na úvodní fotce záď toho německého zázraku, chtělo se mi zvracet. V tomhle případě tedy žák Hyundai výrazně předčil mistra Mercedes...
      • 20 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 22.02.  11:10

        « Re: Re: Korejec jak vyšitej...

        Přesně, ten rošláplej Medvěd je fakt odpornej (stejně jako sesterský sedan), proti tomu je nová i30 kombi krasavice!
        • 00 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 22.02.  11:22

          « Re: Re: Re: Korejec jak vyšitej...

          Tak mně obecně design Mercedesu posledních let přijde vyloženě odpudivý... to není jen CLA.
    • 13 Reagovat !

      foto Freddka

      Freddka 22.02.  09:30

      « Re: Korejec jak vyšitej...

      Stredoevropska automobilka? O zadne nevim.

      Skodovka je nemecka, Dacia je ve vychodni evrope a k tomu ji vlasni Francouzi ... jo tak to asi myslis Tatru! :)
      • 00 Reagovat !

        foto skyactive-for-everybody

        skyactive for everybody 22.02.  10:13

        « Re: Re: Korejec jak vyšitej...

        polohou výrobních hal prosím pěkně...
      • 00 Reagovat !

        foto Niemand

        Niemand 22.02.  10:28

        « Re: Re: Korejec jak vyšitej...

        Nemecko je geograficky radene do strednej Európy.
        • 00 Reagovat !

          foto Freddka

          Freddka 22.02.  20:54

          « Re: Re: Re: Korejec jak vyšitej...

          Nojo koukam na to, mas pravdu. Dokonce i svycarsko... to jsou mi veci :-)
  • 02 Reagovat !

    foto besturbo

    besturbo 22.02.  09:26

    re

    je to už pořád stejné, už se v tom designu nedá nic změnit,prvky se stále opakují, nový Hiundai je jak mondeo,peugeot,mercedes v jedné kupě....není ošklivý,ale už to ničím nenadchne
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 22.02.  11:11

      « Re: re

      To jako že předchůdce se šílenou boční vlnou a odporně do blatníků zaraženými půlmetrovými světly někoho nadchnul? >:D >:D >:D
  • 82 Reagovat !

    foto Greaber

    Greaber 22.02.  09:31

    Moje stará

    vypadá jak Pamela Anderson a moje Škoda 120 je jak LaFerrari >:D Vytáhně si z hlavu z pr**** a uvidíte, že tohle auto nevypadá jak mercedes ani z rychlíku >:D Ale co se rozčiluju, stačí se podívat na seznam Vašich článku a hned je mi to jasný, co si asi myslet o člověku, který je schopný napsat celý článek o tom, že auta na sněhu akcelerují pomaleji než na asfaltu >:D
    • 40 Reagovat !

      foto Freddka

      Freddka 22.02.  09:33

      « Re: Moje stará

      :-! :-! :-! :yes:
      • 34 Reagovat !

        foto bystron

        bystron 22.02.  10:03

        « Re: Re: Moje stará

        tak tak, hundej = humus 8-s
        • 01 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 22.02.  11:13

          « Re: Re: Re: Moje stará

          Jak si dovoluješ napadat "domácí" automobilku! >:D >:D >:D
          • 11 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 22.02.  13:27

            « Re: Re: Re: Re: Moje stará

            No, podobné komenty na jakoukoliv automobilku mi přijdou dost přes lajnu.
  • 01 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 22.02.  09:50

    za mňa ok

    Myslím, že niektoré fotky nie sú iichotivé, ale naostro to bude ok elegantné najlepšie české kupé. S CLA to má podobný profil, ale o zadné svetlá vyhráva hjundééé, lebo tie céeláčkové sú strašné. Mne sa páči, že nerobili vzadu psie kusy ako astra. Dá sa diskutovať len o banáne, inak fakt ok.
  • 60 Reagovat !

    foto OnkelKonrad

    OnkelKonrad 22.02.  09:59

    nižší střední jede

    Po meganu další svěží vítr do nižší střední. U mě povedený design, který má nějaký emoce a šmrnc. Nerozumím místním nadávkám. Octavia se může jít zahrabat se svým pravítkovým vzhledem, po fl tím spíš. Nuda nuda, šeď šeď.
    Jako fail teda spatřuji neposuvnou loketní opěrku, alespoň u hb tomu tak je. Místo 1,4 bych ponechal 1,6 mpi a věřím, že by jim lidi trhali ruce, ale doba si holt žádá turba...
    Škoda že to zase Vóša zabije nějakou stupidní reklamou, už teď se mně kroutí uši...
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 22.02.  10:16

      « Re: nižší střední jede

      pripomina mi to kusok 308... tiez take uz nizsie natiahnute ... vysoke vajcoidne pomaly az mpv tvary su zda sa u kombikov ( nastastie ) uz prec ;-)

      zadne partie su ale akesi az moc "sikme" ... chapem ze o maximalne litre dnes uz ani u kombikov vlastne nejde.. ale aj tak...
    • 11 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 22.02.  10:40

      « nižší střední jede

      Ad "lidi by utrhali ruce"
      No nado mnou reaguje jeden, ktorý si tu virtuálne trhal ruky za starou dobrou atmosférou, a keď prišlo isté k istému, kúpil to opľúvané downsizované turbo. >:-[]
      Skrátka a dobre nie doba, ale ľudia si tie turbá žiadajú, ak boli modely, ktoré paralelne ponúkali atmosféru a turbo s porovnateľným výkonom a cenou, ľudia brali viac to turbo.
      • 10 Reagovat !

        foto OnkelKonrad

        OnkelKonrad 22.02.  11:39

        « Re: nižší střední jede

        Lidi jsou prostě odkojený tím tahem vocpoda... Analogicky bych to přirovnal k dnešním mobilům. Každý se žene za megavýkonem, chlapi už si nepoměřují pinďoury,ale úhlopříčky svých founů. Ve výsledku ale každý nadává, že to nabíjejí každý večer, nikam se to nevejde a se slzou v oku všichni vzpomínají na 5110ku.
        Btw jel jsem v i30 s 1,6 mpi a byl jsem mile překvapen, jak to svižně vyrazilo kupředu vpřed a jímá mě hrůza, když vidím tu složitost přímovstřikových motorů, natož ještě s turbem. A hlavně ta spolehlivost, soudruzi z Wolfsburgu, že...?
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 22.02.  17:29

          « Re: Re: nižší střední jede

          Neřekl bych odkojení. Jen se běžně pohybujeme v otáčkách, kde jsou silnější, nabízí větší výkon. Takže to pocítíš.
      • 01 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 22.02.  13:29

        « Re: nižší střední jede

        Každé zpřísnění emisních norem atmosféry obralo o reálnou ochotu zrychlovat. Takže mě nasazení přeplňování nepřekvapilo.
  • 20 Reagovat !

    foto Ondore

    Ondore 22.02.  10:05

    Medvedia služba

    Keď som si prečítal titulok, tak - aj keď ma táto značka míňa - som si článok otvoril a pozrel fotky. Myslím, že redakcia urobila značke medvediu službu a pritiahla pozornosť :-)
    V diskusii ma prekvapili niektoré názory a človek sa musí zamyslieť, čo by tí ľudia písali,. keby bol vpredu znak vw, tipujem niečo o nedostižných nadčasových linkách >:D >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto -Teddy-

    _Teddy_ 22.02.  10:21

    Snimky?

    "...máme k dispozici první pořádné snímky Hyundai i30 kombi..."

    Tak preco davate do clanku rendery?
  • 40 Reagovat !

    foto ten-nejkrasnejsi

    ten nejkrásnější 22.02.  10:30

    reálné fotky

    pro všechny co se chtějí podívat na reálné auto a ne rendery

    [odkaz]
    • 10 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 22.02.  10:41

      « Re: reálné fotky

      :yes:
    • 02 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 22.02.  10:58

      « Re: reálné fotky

      Nevypadá tak zle, jako minulá generace, jsem zvědavý na interiér, Tucson je zvneku huj a uvnitř fuj.. zlatá Kia
    • 01 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 22.02.  11:10

      « Re: reálné fotky

      Asi jo, takhle to vypadá líp a ne tak banánovitě. Nestříká ze mě nadšení, ale neuráží...tedy lepší než CLA ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 22.02.  11:14

        « Re: Re: reálné fotky

        CLA je tazke jak na predok tak aj na zadok.. ma zle vyvazenie hmoty a zrejme aj maly razvor a vysoky ponton ... k tomu syndrom malych kol ako vysity... dokonca je to aj predokolka co v pripade MB vravi za vsetko ...ved preto ich na cestach ani nevidno... a mozno mercedes coskoro tento model aj tak vyradi z ponuky... nedivil by som sa... lebo je to podla mna jeho asi najzbytocnejsi a vizualne najmenej podareny voz v portfoliu

        este to Ecko v outdoorovej zvysenej verzii vyzera good .. uz tam necitit ten banan :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto plavean

      plavean 22.02.  12:20

      « Re: reálné fotky

      Pekne. Dojem kazi akorat ten strejda co se po tom aute vali.
  • 02 Reagovat !

    foto topten

    topten 22.02.  11:42

    chybi tomu normalni motor

    mezi 103kW a 200kW je moc velka dira a to nejspis i financni.
    chtelo by to ještě něco kolem 130-140kW, idealne nejakej podladenej dvoulitr
    • 11 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 22.02.  13:11

      « Re: chybi tomu normalni motor

      K čemu, pro pár jedinců?
    • 00 Reagovat !

      foto tesnav

      tesnav 22.02.  13:41

      « Re: chybi tomu normalni motor

      Myslím, že kvůli ceně bude už i 1.4T vcelku raritní motorizace na našich cestách a silnější už by byly pouze a doslova jednotky kusů, protože pak se i cena začne nebezpečně blížit konkurenci.

      Osobně by mne zajímalo, kolik se třeba u nás prodalo i30/ceedů s 1.6T, kde Kia při uvedení na podzim 2013 (?) chtěla prodat do konce toho roku 50 kusů ... zda to vůbec prodali dohromady doposud.
  • 22 Reagovat !

    foto majkomm

    majkomm 22.02.  12:01

    NADHERA

    tak jako ma hatch sklamal, tak toto je uplne ina liga, snad najkrasjie auto nizsej strednej mimo premiu.. kupujem:)
  • 00 Reagovat !

    foto O5kar

    O5kar 22.02.  12:08

    Němci si tvarově udělali auto pro Němce.

    Třeba to konečně chytí i Čecha, místo té jejich Škodovky. A bude to konečně ve víře Německé auto. A tu Koreu si vytlučou z hlav.
  • 00 Reagovat !

    foto JirkaX

    JirkaX 22.02.  12:11

    ...

    Ač nejsem příznivcem této značky a ani kombíků (dnešní kombi se splývavou zádí už není to praktické kombi jako dříve, ztrácí to smysl), tak tohle není vůbec špatný. Myslím, že se bude dobře prodávat, oproti tomu klínu který byl dosud. Jenom ten spodek zadního nárazníku působí divně, jako nějaká guma proti obrubníkům.
  • 00 Reagovat !

    foto coubes

    coubes 22.02.  15:25

    Stereogram?

    Podle titulku, jsem si myslel, že obrázky v galerii jsou tzv. stereogramy, a že když si na ně zašilhám, tak tam najdu Mercedes. No ale nejde mi to, povedlo se to někomu? Pořád to totiž ani vzdáleně nepřipomíná nic, co by nosilo trojcípou.
  • 00 Reagovat !

    foto Stephen

    Stephen 22.02.  16:07

    Pane Mičko

    jestliže jsou Full LED přední světla novinkou verze kombi, můžeme se někde sejít u mého HB, že by jste mi ukázal, které "lampy" mají žárovky?!
    • 00 Reagovat !

      foto Jan-Micka-Auto-cz-

      Jan Mička (Auto.cz) 22.02.  16:30

      « Re: Pane Mičko

      Dobrý den,

      nerozumím dotazu. Minulá generace měla projektorové světlomety, ta nová má za příplatek diodové světlomety.
      • 00 Reagovat !

        foto Stephen

        Stephen 22.02.  16:46

        « Re: Re: Pane Mičko

        V rámci verze kombi jsou novinkou přední Full LED světlomety. A nemohu si pomoci - nejsou. Přišly už s variantou HB. Pokud jsou novinkou s příchodem verze kombi, jak píšete, tak na mém HB musí být někde žárovka.... Pokud jste měl na mysli, že generace GD LED neměla a má je až PD, pak Vámi zvolená formulace není zrovna "šťastná".
  • 00 Reagovat !

    foto milan23

    milan23 22.02.  17:52

    Spodna linia okien

    Velke plus oproti predchodcovi najma pre rodiny s malymi detmi je len mierne stupajuca spodna linia bocnych okien. :yes:
  • 11 Reagovat !

    foto Rubb

    Rubb 22.02.  20:32

    CLA :-D haha

    Tohle si může splést s CLA maximálně někdo, kdo má 15 dioptríí a vítr mu sfoukne brejle >:D Z profilu spíš nepovedená kopie P508... 8-s
  • 10 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 22.02.  20:38

    Nejlepší české kupé

    Jak mám u hatche problém najít jedinou zajímavou linku a nedovedu si představit, že bych ho upřednostnil vedle třeba Mégane, tak kombi pozoruhodně zachránilo situaci. Opravdu povedené :yes: I když "otupělý" předek zůstává.
  • 00 Reagovat !

    foto mozgog

    mozgog 22.02.  20:38

    Super

    Krásný klasický kombík, líbí se mi moc, nejhezčí české auto, jsem zvědavý na ten fastback, škoda že nebude třídvířko!

    :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 22.02.  21:50

      « Re: Super

      Nejhezčí české auto, už je to tady >:D
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 22.02.  23:17

      « Re: Super

      Jasně..., nejhezčí české auto má značku (H)jondé a třeba nejlepší česká televize má zase značku Panasonic...
      A Jacobs je česká káva a Milka pro změnu typická slovenská čokoláda.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Dívka (18) zabila sestru (†14) v živém přenosu: Rodiče promluvili

Dívka (18) zabila sestru (†14) v živém přenosu:…

Opilá usedla za volant a zabila svou mladší sestřičku (†14). Američanka Obdulia Sanchez (18) navíc celou děsivou…

Ze spárů sekty zachráněný Tomáš Krejčíř: Prozradil pohádkové detaily svatby s lékařkou Petrou!

Ze spárů sekty zachráněný Tomáš Krejčíř: Prozradil…

Podruhé do toho praštil. Herec a moderátor Tomáš Krejčíř (46) se podruhé oženil. Vzal si svoji přítelkyni Petru…

 

iSport.cz

Trio talentů opouští Spartu, do Salcburku míří i Hadamczikovi vnuci

Trio talentů opouští Spartu, do Salcburku míří i…

Tři z největších českých talentů ročníku 2000 a 2001 odcházejí ze Sparty do rakouského Salcburku, který bude od…

Šilhavý po BATE: Měli jsme přidat góly. Kabina byla z vývoje zaražená

Šilhavý po BATE: Měli jsme přidat góly. Kabina byla…

Být po výhře zklamaný? Někdy to tak prostě je. Trenér Slavie Jaroslav Šilhavý po utkání 3. předkola Ligy mistrů…

 

Reflex.cz

Příběh drsných fotografií: Odvážný lékař uvízl na Antarktidě a musel operovat sám sebe

Příběh drsných fotografií: Odvážný lékař uvízl na…

Leonid Rogozov. Jméno, které v dějinách lékařství vzbuzuje obdiv i respekt. Lékař, který zemřel teprve před…

Udělali jste z Beyoncé bělošku, stěžují si rozezlení fanoušci na Muzeum madame Tussauds

Udělali jste z Beyoncé bělošku, stěžují si rozezlení…

Pobočka Muzea vozkových figurín madame Tussauds ve městě New York se po kritice fanoušků zpěvačky Beyoncé…