Diskuse

Hyundai i30 N oficiálně. GTI z Nošovic má až 275 koní

13.7.2017

Korejský hot hatch chce být sporťákem pro každý den, zároveň ale chce zaujmout i na závodních okruzích. Pomůže tomu možnost změny nastavení auta.

 

  • 10 Reagovat !

    foto fOE

    fOE 13.07.  15:56

    Nejrychlejsi z CR

    Rychlost bude na 250kmph omezena elektronicky nebo spatnou aerodynamikou / zprevodovanim? Pokud jen tim prvnim a teoreticky odstranitelnym, tak parametrama by to mohlo byt nejrychlejsi produkcni auto vyrabene v CR, nebo na neco zapominam?
    • 03 Reagovat !

      foto jenda

      jenda 13.07.  16:05

      « Re: Nejrychlejsi z CR

      Je tam Superb, 206kW, 4x4. Zrychleni by asi vyhral Sup, ale maximalku díky nižší hmotnosti chudý soused z Nošovic :-)
      • 31 Reagovat !

        foto fostek

        fostek 13.07.  18:25

        « Re: Re: Nejrychlejsi z CR

        U maxumálky je váha jedno. v těch rychlostech rozhosuje téměř jenom aerodynamuka.- Nedebatuj prosím. je to tak.
        • 12 Reagovat !

          foto prezdivany-alias

          přezdívaný alias 13.07.  20:03

          « Re: Re: Re: Nejrychlejsi z CR

          Kde tebe vyhrabali, to mi teda řekni... >:D
          • 31 Reagovat !

            foto Redmex

            Redmex 13.07.  22:02

            « Re: Re: Re: Re: Nejrychlejsi z CR

            to je jedno, kedze ma pravdu :-!
            • 00 Reagovat !

              foto Bully-

              Bully_ 14.07.  10:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nejrychlejsi z CR

              Pokud to nemá čelní plochu jak SUV, pak je to mnohem víc o hrubé síle, než o nepatrných rozdílech v aerodynamice.
  • 60 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 13.07.  16:09

    Inšpirácia najlepšími

    Relatívne konzervatívny dizajn ozvláštnený hlavne červenými linkami, dvojliter turbo, dve výkonové verzie, Performance pack s elektronickým samosvorom a väčšími brzdami, koho mi to len pripomína? ;-) >:D
    Každopádne inšipirovať sa u etalónu kategórie hotheč nie je chyba, najmä ak sa eNko snaží prekonať svoj vzor GTI (aspoň výkonovo).
    Objektívne niet čo vytýkať: dvojliter (žiadny downsizing), "základ" 184 kW, v Performance plnotučných 202 kW, k tomu samosvor, väčšie brzdy a výfuk s klapkou (prečo toto riešenie nie je rozšírenejšie? viem, fake sound do reprákov je lacnejší), z tohto pohľadu paráda. A po tom dlhom ladení na Ringu pod vedením ľudí z BMW sa dá dúfať aj v solídne jazdné vlastnosti.
    Takže za mňa veľký :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 13.07.  16:22

      « Re: Inšpirácia najlepšími

      Stejny clovek (Albert Biermann) by mel byt i za podvozkovym uspechem / neuspechem Stingru, ktery me uprimne zajima jeste vic. Celkove bude zajimave co tohle duo predvede, jak si povede. Ja jim hodne fandim. :yes:
      • 20 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 13.07.  17:14

        « Re: Re: Inšpirácia najlepšími

        Jj, aj ja som na Stinger veľmi zvedavý a určite ho pôjdem vyskúšať, keď bude už u nás.
        • 20 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 13.07.  17:51

          « Re: Re: Re: Inšpirácia najlepšími

          To jsme dva. Neni moc aut co by me takto zaujala. Klopu na drevo at to korejcum vyjde. Ikdybych to nikdy nekoupil, prave takovou facku od nove stiky zatuchla ctyrvalcova evropa potrebuje. :yes:
          • 01 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 13.07.  19:44

            « Re: Re: Re: Re: Inšpirácia najlepšími

            Bohužel si nemyslím, že by to pohnulo ledy. Facka neuškodí, ale pochybuji, že tu narazí na zlatou žílu. To auto bude o USA. Evropská prémie až na Audi RWD šestiválce má (vlastně Mercedes snad šestiválec dává jen s 4Maticem, ale tam zase bude osmiválec), Audi svůj přístup těžko změní a kdo z evropského mainstreamu v USA působí? U VW by to nedávalo moc smysl (i když by to byla pomalu otázka lusknutí prstů; platformu, motory, všechno mají, jen to bude drahé). Zbývá tak akorát snad Volvo. To snad netřeba rozebírat.
            • 20 Reagovat !

              foto fOE

              fOE 13.07.  21:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: Inšpirácia najlepšími

              Ale v tomhle s tebou souhlasim, taky neocekavam ze to bude prodejni trhak, ale z pohledu petrolheada to bude facka tak jako tak a alespon jedna moznost jak si poridit neco vic nez čtyri valce v predokolce. Ikdyz zustane jedina, furt je to o 1 vic nez co je tu ted (minulou Insignii OPC uz nepocitam za aktualni).
              • 02 Reagovat !

                foto andy2210

                andy2210 13.07.  21:43

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Inšpirácia najlepšími

                Jen aby ty korejske valce nebyly to same co korejske kone. Ale proc porad dokola neobjevovat ameriku. Kdyz to nekoho bavi.
              • 00 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 14.07.  09:39

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Inšpirácia najlepšími

                Ano. Ale jak se říká, jedna vlaštovka jaro nedělá. Snad jim to alespoň vydrží a bude víc než jedna generace. Ještě je otázkou cena.
                • 00 Reagovat !

                  foto iudex

                  iudex 14.07.  10:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Inšpirácia najlepšími

                  Jj, toho sa bojím aj ja, aby to nezabili cenou. Predsalen tá technika niečo stojí (samostatná platforma so zadným pohonom, V6, samosvor...), takže je logické očakávať, že to bude nad úrovňou predokoliek strednej triedy. A cena nad milión za Kórejca sa bude ľuďom ťažko akceptovať (čo je vidieť i tu pri kompakte nižšej strednej a podstatne nižšej cenovej hladine).
                  • 00 Reagovat !

                    foto fOE

                    fOE 14.07.  10:11

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Inšpirácia najlepšími

                    Cena nad milion je podle me jista. Precijen ono to je nad vsym co je v mainstreamu a kdyby evropsky mainstream predvedl neco navic, treba ford sem dotahnul V6 mondeo (fusion), taky by si to nechal zaplatit. Celkove cekam ceny kopirujici Arteon, jen tady ten priplatek navic bude opodstatneny, bo nepujde jen o do pozlatka zabaleny passat (optimu), ale o skutecne neco vic. Taky, kdyz dnes optima stoji 1mil tezko bude stinger stat stejne, nebo nedejboze min.
                    Jestli se to bude prodavat, nemyslim si, celkove pokud to bude mit cisla jako mustang v tehle prvni generaci (ne, nesrovnavam, jen mustang je pro ford to co stinger pro koreu, imagemaker) tak to bude OK. Dulezite je aby se to auto chytlo jinde ve svete kde lidi netrpi euro-velkopanskymi predsudky viz tahle diskuse. Zmena image neni ze dne na den, sve misto na slunci si Kia / Hyundai budou muset vybojovat opakovanym stavenim vic nez jen dobrych aut.
                    A znovu, vse vyse vypsane za predpokladu ze to auto bude dobre nejen na papire ale i v realu. To ukaze az cas.
                    • 00 Reagovat !

                      foto iudex

                      iudex 14.07.  11:18

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Inšpirácia najlepšími

                      Súhlasím a vidím to rovnako.
                    • 00 Reagovat !

                      foto -MT-

                      _MT_ 14.07.  15:07

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Inšpirácia najlepšími

                      Nad milion je široký pojem. Pokud to bude 1,5, tak moc daleko nedojdou. Samozřejmě, jedna věc je ceník, druhá věc koncová cena.

                      Mustang tedy nevidím jako image-maker. U nás nemá tu zákaznickou základnu, ale je to, asi se dá říct, ikona; tradiční zástupce svého segmentu, etablovaný. To spíš GT40.
                      • 00 Reagovat !

                        foto fOE

                        fOE 14.07.  16:00

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Inšpirácia najlepšími

                        To je. Muj tip je ze to bude v top vybave (ne jen linii, ale i po dovybaveni o dalsi polozky) stat cenikove jako si dnes cenikove stoji zakladni premiove sestivalce, coz je dnes 1,4mil za zakladni 440i a 1,5mil za S5? Toto podle me ohranicuje ten interval shora. Co ho ohranici zdola tipnu ukazuji vrcholne vybavene passaty, coz je 1,2mil? Takze nam zustava 1,2-1,4mil interval, interval v kterem se hybe i arteon.
                        Dulezite pak bude co s cenou pujde dal delat, pokud by to plne vybavene s V6 stalo po sleve do 1,3mil furt to bude jedinecna nabidka a takhle od stolu snad i obhajitelna a prodejna.

                        Samozrejme cokoliv niz by bylo super a jak nekteri tipuji ze to bude dokonce jen za milion uz i s tim V6 a vybavene, tak tomu sice sam neverim, ale preju si aby meli pravdu. :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto -MT-

                          _MT_ 14.07.  19:01

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Inšpirácia najlepšími

                          Pokud vrcholně vybaveným Passatem myslíš veškeré příplatky, ne jen nejvyšší stupeň výbavy (Highline), tak i obyčejný Pašík (tedy ne Arteon) jde myslím k 70 tisícům euro s 206 kW TSI. V ceníku (německém). 1,2 bude stát holý Highline a to pomalu i v českém ceníku.

                          Také je otázka, jak širokou nabídku budou mít. U podobného auta mám podezření, že by mohli nabídnout jedinou výbavu. Sice to může být objektivně dobrá nabídka, ale veškerý ten balast zmenší manévrovací prostor.
                      • 00 Reagovat !

                        foto fOE

                        fOE 14.07.  16:06

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Inšpirácia najlepšími

                        Ad mustang, svetove etablovany model to byt muze, ale v ceskem vnimani? Je tu poprve ofiko a ja ho tak i vnimam, jako novinku. Ostatne tomu, ze to ted ford mysli s mustangem i v evrope vazne odpovidaji i prodejni cisla, v CR velice pekna. Pod predlouhou kapotou V8, auto co clovek potka a potka jej casto v kriklave barve. Ja si ho vsimam, na me jako imagemaker funguje. Jinak, imagemaker musi mit zakaznickou zakladnu? Klidne to rozved proc.

                        U GT40 bych si tipnul, ze vetsina lidi v CR ani nebude vedet kdo to auto postavil, ceho kdy dosahlo atd.. Pokud jsi myslel aktualni Ford GT, pak ano, to beru.
                        • 00 Reagovat !

                          foto -MT-

                          _MT_ 14.07.  19:13

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Inšpirácia najlepšími

                          Tím jsem chtěl říct, že tu sice není rozšířený jako v USA a asi nikdy se tu nebude kupovat tak masově, ale lidé tu to jméno znají a Ford ho nevyrábí jako klidně ztrátový projekt pro vylepšení image. Pro evropský Ford by snad i mohl být; s tím, že nečekají velké prodeje, prostě si ozdobí prodejny, proženou ho přes novináře (sice je tu známý, ale povědomí přeci jen nebude tak hluboké). Ale pro Ford jako takový těžko. A osobně o tom pochybuji. Podle mne ho sem netahali jen do počtu jako ozdůbku.

                          Ano, myslel jsem ten aktuální. A ten před ním. V hlavě je mám zařazené pod GT40. :-)
    • 50 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 13.07.  20:49

      « Re: Inšpirácia najlepšími

      Nj, hochu, Hyundai míří vysoko a "malý soused" už nebude z Boleslavi, nýbrž z Wolfsburgu. ;-)

      Jenom jsem napnutej jaké jezero si v Nošovicích vyberou pro srazy. >:-[]
    • 01 Reagovat !

      foto Enthusiastic-driver

      Enthusiastic.driver 13.07.  23:24

      « Re: Inšpirácia najlepšími

      Takhle na papíře to vypadá velmi slibně. Nadizajnovali to moc hezky a vypadá to opravdu vkusně. Technický line-up taky bez výtek. Někde vzadu na mě ale houká jedno ale...

      Všechny běžné Hyundai mají tu úchvatnou vlastnost, že dojem z jejich řízení je... úplně nijaký. Všechno funguje a vlastně to funguje dobře, ale když to chce člověk popsat nějakými konkrétními slovy, jako by měl v hlavě díru po trepanaci lebky a marně hledá dojmy i slova. A já jsem velmi zvědavý, zda se jim napoprvé podaří vetknout ostrému hatchbacku nějaký charakter. Protože pokud nijakost u běžných aut nevadí nebo je pro některé zákazníky možná i žádoucí, u hot hatche v tom vidím docela zásadní problém...

      ...no a pak má Hyundai samozřejmě převelikou překážku v podobě vybudování takové image, která by neblokovala nákup emociálního auta...
      • 01 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 13.07.  23:44

        « Re: Re: Inšpirácia najlepšími

        Velmi výstižně napsáno. Navíc je tu takové malé memento v podobě Ceedu GT. Ale budiž, byl to první krůček - "N"ko má aslepoň papírově našlápnuto mnohem výš. Předsudky nemám, ale pochyby ve mně přetrvávají. Uvidíme.
  • 220 Reagovat !

    foto andy2210

    andy2210 13.07.  16:19

    neprodjne

    Nikdo si to nekoupi. Kdo by dal 600 za Hyundai? Zvlast, kdyz z konkurentu bude nejhorsi. Proc si to myslim? Protoze tomu tak zatim vzdy u vsech jeho modelu bylo.

    Jedine, v cem H/K dokaze u svych modelu zaujmout je cena. A subjektivne mozna design. Tady narazi.

    Navic to sice ma papirove velice slusny vykon.. ale jak vime, realita bude jinde. Kdo by dal prednost tomuhle pred napr. Cuprou? To uz neni sluzebak jako i30, i40 nebo Tucson resp. dobra nabidka value/model jako i30/Ceed za 350 tis. pro rodinu. Tady uz o kvalitu a prozitek jde. A to H/K neumi. Stinger bude uplne stejne propadak, kdyz to tu Sweet prirovnava k premii musim se smat. Taky si to nekoupi nikdo. Stejne jako si nikdo nekoupil Genesise.

    H/K patri na spodek nabidky a to ostatni jsou jen PR kecy.
    • 62 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 13.07.  16:26

      « Re: neprodjne

      Prodeje jsou jedna věc, ale auto jako takove muže pozitivně překvapit a tim nejmeně zaživnym HH muže klidně zustat nadale Golf GTI, tedy přesněji řečeno tva oblibena Octavia knk RS. Už běžna verze nove i30 je jizdně velice slušně hodnocena, takže ja naopak očekavam kladny počin.
    • 112 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 13.07.  16:29

      « Re: neprodjne

      Ach jaj, to tve vecne VW koncernove pozitivni vesteni z koule...
      ...co by to byl za clanek o hyundai / kia kdybys to pod nej nenapsal. >:D

      Kdo si to koupi? Kdokoliv POKUD ta auta budou dobra. Jestli budou dobra ukaze cas. A ze muzou byt (vic nez jen) dobra? Ano muzou, ono korejci privedli spoustu lidi (mimojine sefdesignera BMW M, dal lidi od Bentley, Lamborghini...) a zjevne nemaj strach tomu venovat pozornost a penize a kde jsou tyhle dve veci, vysledek se driv nebo pozdeji dostavi.

      PS: Zatim muzeme jen tipovat, ale vedle toho co se chysta privest ve forme stingeru Kia bledne cokoliv od VW, nedejboze skodovky, zavisti. ;-) Tady zacina byt evropa ten chudej pribuzny.
      • 314 Reagovat !

        foto andy2210

        andy2210 13.07.  16:34

        « Re: Re: neprodjne

        Pokud ta auta budou dobra. Takze nikdo :-)

        Kdo si koupi jakykoli Hyundai Kiu ciste pro jejich kvality, ne diky v nekterych pripadech vyhodne cene? Nikdo. Proc? Protoze ta auta nejsou dobra :-) Nemaji ani jeden model, ktery by cimkoli z hlediska kvality vynikal. Jsou to podprumerna auta. Narozdil od cehokoli od VW, ktery zas nema jediny model, ktery by nepatril na spicku (pomineme li vybehove modely ke konci cyklu )

        Muzes reptat, ale je to tak.

        A uvidis, ze az budou realne zkusenosti se Stingerem, dojde na moje slova, bude to nalestena bida a motor s velkym objemem, ktery zas nepojede nijak vyzivne to nezachrani. Prodej budou mizive. Nikdo kdo by melnl realne vysolit balik ze sve kapsy do toho nepujde. Jen bychari na forech. Ti samozrejme ano.
        • 102 Reagovat !

          foto lamal

          lamal 13.07.  16:52

          « Re: Re: Re: neprodjne

          Si dost obmedzeny nazorovo, ako si mozes mysliet ze mas pravdu ?

          ked uz sme pri tom napr. z hladiska spolahlivosti ma H/K ovela lepsie vysledky ako nejaky koncern >:D ale je fakt, ze to je uplne nepodstatna vec, hlavne pre ´´bycharov na forech´´
          • 210 Reagovat !

            foto andy2210

            andy2210 13.07.  17:13

            « Re: Re: Re: Re: neprodjne

            Spolehlivost je nesmysl akorat pro ty bychare na foru. Kup si jakykoli novy auto a do 150-200 tis km budes menit jen brzdovy desticky. Pokud to samo stihnes najet driv nez za 20 let a vsechno ti driv nezpuchri a nezrezavi. To, ze ma nekdo u jakekoli znacky jako jeden z tisice smulu na kus na tom nic nemeni.
            • 52 Reagovat !

              foto lamal

              lamal 13.07.  17:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

              vobec nie,... ak zaratas to co za poslednu dekadu koncern dokazal s TDI a TSI tak ani v kategorii do 200tis tvoje tvrdenie ani z daleka neplati...

              a ver mi, ze koreu nejak extra nezeriem, skor naopak ...
              • 310 Reagovat !

                foto andy2210

                andy2210 13.07.  18:01

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

                Jinymi slovy jen prevypravis cos nekde slysel. Prvni generace 1.2TsI je davno za nami a to ostatni funguje naprosto precizne. Zrovna 2.0TDI opravdu neni motor, pro ktereho by bylo 200 tisic km nejaka meta. Ale jako vsude. Je rozdil, najedes li to za 4 nebo 5 let nebo za 15 priskokama a studenymi starty.

                Kdyz nekdo zacne s temahle pohadkama o tom, jak se vsechno sype..hned vim, ze vubec nevi, o cem mluvi.

                Tak pro komedianty jako jsi ty jeste jednou. 200 tisic neni nic, s cim by mel jakykoli dnesni motor problem. Pokud jezdis, menis olej. Ocekavane zavady na motoru =0, na podvozku mozna drobnosti a asi tlumice budou mit nejlepsi za sebou, spojka u manualu, pokud to neridi prase da 200 tis jeste v relativne slusnem stavu.
                • 27 Reagovat !

                  foto fostek

                  fostek 13.07.  18:28

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

                  Neřeš to kámo.
                  Máš pravdu, je to neprodejný.
                  Pár registrací bude na autosalony a pak to vnutěj zoufalcům s megaslevou.
                  Až se za rok podíváme na statistiky, bude to tak a ti, co tě tady napadají budou dělat, že nivć nevidí.
                  NIKDO Z NICH SI TEN PEKJÁČ KUPOVAT NEBUDE a jenom kafrají.
                • 103 Reagovat !

                  foto Pabllo

                  Pabllo 13.07.  19:24

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

                  Zeptám se, jel si vůbec s novou i30? Pokud ano, věděl bys jaký udělala posun od poslední generace. Full led světlomety, ventilované sedadla (octavia ani nenabízí), adaptivní tempomat, 7 stupňová dvouspojka DCT která řadí lépe než v Octavii (myšleno cukání v kolonách) ve spojení s 1.4 T-GI je to ideální auto na běžné ježdění. Motor 1.4TSI u koncernu (generace s řemenem) je také v pohodě a jede velmi podobně, možná o něco svižněji,ale rozdíly jsou minimální. Já si myslím, že toto Nko bude dost slušný hothatch. Na to řící jak moc, je z obrázků a videa vážně brzy.

                  Jinak spolehlivost koncernu opravdu nevyznívá dobře. Řetezové varianty benzínových TSI (1.2,1.4 i 1.8) byly vážně průser, to byl také důvod proč byly nahrazeny řemenovými variantami motorů. Vím o případu Yetiho,kde prvnímu majiteli od novoty najeto 90 000km zcela klekl motor, bohužel půl roku po záruce, to potěší...
                  2.0 16V TDI (kód motoru BKD) byl taky průser a to hned z několika důvodu (praskající hlavy, pohon olejového čerpadla atd). Opět platí že Common railové varianty TDI už drží...ale rozhodně nelze tvrdit že koncert dělá nejlepší auta na světě :-)

                  Ono to chce osobně vyzkoušet a pak hodnotit ;-)

                  Poslední Škodovky jsou fajn, motory snad již vychytané, design za mě fajn, interiery jak v jaké výbavě (to je všude), ale ty ceny jsou občas úlet. Důvod proč jsou Škodovky v ČR nejprodávanější je jednoduchý, 90% odběru dělá fleetový prodej, ne že by to byly tak zázračná auta...myslím, že když by se srovnaly statistiky prodejů soukromým osobám, tak na tom budou korejci překvapivě lépe ;-)
                  • 13 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 13.07.  19:28

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

                    :yes:
                  • 30 Reagovat !

                    foto -MT-

                    _MT_ 13.07.  19:58

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

                    1,8 nikdy řemen nedostala. Ten motor je konstrukčně spřízněný s dvoulitrem a to jsou jen řetězy. Jen ve třetí generaci přešli na zubový, jestli si dobře vzpomínám.

                    90 % "fleetu" je nesmysl.
                    • 10 Reagovat !

                      foto N6600

                      N6600 14.07.  13:03

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

                      S tym fleetom sa sekol len trochu - [odkaz]
                      • 00 Reagovat !

                        foto -MT-

                        _MT_ 14.07.  14:35

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

                        Fleet jsou velcí zákazníci. Takový Hochtief by mohl být flotilový zákazník. Česká pošta bude flotilový zákazník. Každá firma to zdaleka není. V českých statistikách jsou pod firemními i živnostníci a budou tam nejspíš i auta na leasing, protože leasingovkám patří. A i mezi čistě firemními jsou auta, která byla koupena jako zaměstnanecký benefit k soukromému užití, a zdaleka ne každá firma má politiku "jen Škoda."

                        Není náhoda, že dražší auta mívají 90+ % firemních prodejů včetně značek jako Ferrari. I auto k soukromému užití si můžeš dát do nákladů.

                        Před časem byl rozhovor myslím s Martinem Jahnem a ten uvedl, že fleet dělá pro Škodu asi 30 %, pokud si dobře vzpomínám. To myslím nebyl údaj pro ČR, ale spíš "evropský" (minimálně EU plus asi EFTA).
                        • 00 Reagovat !

                          foto N6600

                          N6600 14.07.  14:57

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

                          S tym sa da samozrejme suhlasit, ale co narobis, ked tomu ide sama Skoda naproti tym svojim operakom "bez starosti", ci ako sa to vola... Nehovoriac o tom, ze ako "fleetovemu" zakaznikovi Ti da najvacsiu zlavu zo vsetkych. Japonci najmenej. Statistika sa da ohnut podla potreby, ze ano :-)

                          To nie je. Ked nic ine, vyjde to o DPH menej, nez cvakat za vlastne :-)

                          V Europskom meradle som tomu ochotny verit, kedze na zapade tak velke fleetove predaje Skoda nebude mat.
                          • 00 Reagovat !

                            foto -MT-

                            _MT_ 14.07.  15:33

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

                            To je ale trestný čin (neměl by to být jen přestupek, pokud se nepletu). Můžeš si ho dát do nákladů, to by mělo být naprosto v pořádku, ale na DPH nemáš sahat. Tam si můžeš nárokovat jen část odpovídající firemnímu užití. A pokud to DPH nedokážeš pokrýt a měli by ti vracet, tak to by mělo být pro finančák jako rudý hadr pro býka. Žádost o kontrolu. A jakmile připustíš soukromé užití, tak se to promítne i do daně z příjmu. Samozřejmě, že se tomu lidé snaží vyhnout, ale zahrávat si s DPH u něčeho takového je celkem o hubu (v porovnání třeba s počítači a jiným drobnějším vybavením). Známý chtěl koupit v ČR letadlo. Jak se ukázalo, majitel ho chtěl co nejrychleji prodat, aby získal nějaké peníze na útěk, protože už po něm šel finančák kvůli DPH. :-) Letadlo bylo samozřejmě obstavené, přehlásit nešlo.

                            Ani v ČR to podle mne nebude nějak výrazně přes 50 %. Jen živnostníci musí udělat pěknou část. A všechny větší vozové parky nejsou tvořené Škodami.
                            • 00 Reagovat !

                              foto white-label

                              white label 14.07.  16:15

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

                              Otázka je spíš to, za jak dlouho to (odpočtené dph z nákupu vozu) dokážeš pokrýt/"vrátit", živnostník to logicky těžko smázne v rámci jednoho čtvrtletí, ale i tak s tím nevidím v okolí větší problémy.
                              Základní podmínkou (pro plný odpočet) je vlastnictví dalšího vozu zakoupeného normálně (s DPH) pro soukromé účely, kterým se dá obhájit, jak/čím jezdíš v případě soukromých cest.
                              • 00 Reagovat !

                                foto -MT-

                                _MT_ 14.07.  18:28

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

                                Určitě. Podobné to bylo u paušálu. Tvrzení, že máš všechna auta jen k podnikání, snadno neprojde. Říkal jsem si, jak by se tvářili, kdybych například Sviště přiznal jako (částečně) soukromé a 911 nechal jako firemní. >:-[]

                                Na druhou stranu to proti zákonu není. Pokud nekecáš, tak na tebe nemůžou. Můžou tě jen buzerovat. Zajímalo by mě, co vymyslí EU, protože si chtěli na firemní auta k soukromému užívání došlápnout.

                                Mně osobně vždy přišlo, že je to příliš velké riziko na ten relativně malý benefit. A kdybych se do toho chtěl pustit, asi bych se nesnažil si proplácet palivo (rozhodně ne všechno, třeba jen z pumpy blízko firmy). Naroubování falešné knihy jízd na skutečná tankování je příliš práce a akorát mají s čím pracovat. Zkrátka, platím hotově, ztrácím účtenky. A jediný důvod, proč tě hned neskřípnou, je neschopnost státu. Já ho typicky přeceňuji. Ale když se člověku naskytne pohled dovnitř, tak je to kolikrát tristní. V tomhle případě jsou tvým problémem kamery všude možně a nejedna má rozpoznávání značek. Finančák k tomu snad nemá přístup. A v moderním autě bych se bál, že by si mohli zajistit povolení a podívat se mi do palubního systému. Ty mrchy si pravděpodobně pamatují, kde byly. Podobně telefony. Kvůli pojistce mám satelitní vyhledávání. Jak říkám, příliš velké riziko.

                                Nejlepší by bylo nebýt plátce DPH, ale to strašně limituje. Milion obrat je nic.
                                • 00 Reagovat !

                                  foto white-label

                                  white label 14.07.  19:59

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

                                  My jsme teď dávali na odpočet MGTS a ONI ho chtěli fyzicky vidět, tak přijeli, podívali se a zase odjeli.
                                  Za mě jedině paušálem, psát knihy jízd a podobně to není nic pro mě, nestojí to za tu práci ani za to riziko. Jo, milion obrat (za 12 po sobě jdoucích měsíců) je nic.
                                  Mít možnost nebýt plátce dph, tak si pískám.
                                  Nejhorší je, že když jsem v r. 92 začínal, byla ta hranice na dph (a ceny samozřejmě taky) jinde a plátcem jsem nebyl, takže u všech prvotních opravdu velkých investic jsem si neodečetl vůbec nic, no a když jsem do toho potom spadl, zpětně už odečíst nic nešlo!
                                  A když jsem se stal (nedobrovolně) plátcem, nakupoval jsem s 5% a prodával s 22%!, takže mě stát na odvodech legálně okrádal..., což naopak neřešil nikdo.
                                  Když stát okrádá podnikatele je to v pořádku, ale naopak je to hned trestný čin.
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto -Karel-

                                    _Karel_ 14.07.  20:24

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

                                    A pak se dočteš, že ti, co se musí stát plátci se tedy přihlásí, a finančák několik měsíců snad dělá všechno pro to, aby jim v tom zabránil.
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto white-label

                                      white label 14.07.  23:42

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

                                      A to se dočteš kde?
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto -Karel-

                                        _Karel_ 15.07.  08:47

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

                                        Už je to pár měsíců, na i-Dnesu. Finančák ve strachu před podvody s vratkami DPH měsíce šikanoval ty, co se k DPH přihlásili. Téměř jim v tom bránil - aby se stali plátci.
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto white-label

                                          white label 15.07.  15:52

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

                                          Škoda, že mně v tom nikdo nebránil, právě naopak... ;-)
                          • 10 Reagovat !

                            foto -MT-

                            _MT_ 14.07.  16:01

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

                            Jinak mi přijde naprosto logické, že má velký zákazník nižší ceny. Přišlo by mi divné, kdybych u velkoobchodníka platil víc než u maloobchodníka.
                  • 15 Reagovat !

                    foto andy2210

                    andy2210 13.07.  20:17

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

                    S tim fleetem je to obehrany nesmysl. Tak trochu zjednodusene. Podivej se, kolik % BMW, MB, Audi, Porsche apod. se proda "soukromnikum". Neni to ani 10%, pokud si to dobre vybavuji, dokonce jsou to snad jednotky kusu. Nebudu ti napovidat, zkus zahrat hlavu a zapremyslej proc. Tim, ze by to byla spatna auta, ktera se jen fasuji to nebude. Nic lepsiho na svete neni.

                    A ted Hyundai. Trochu napoveda. Koukni se na ceny neprodavanejsich modelu, treba i30. A dej si to do souvislosti s tim prvnim odstavcem. Pokud na nic neprijdes, precti si tedy reseni v nasledujicim odstavci.

                    Skodovky jsou draha auta - v ramci mainstreamu a treba Octa Active opravdu zajimave auto neni. Slusna Octa je 550 tis +. To je cena, za kterou mas i30 v xx edition a nejakho pizducha jako i10 nebo co to je k tomu. Bezny cesky zamestnanec ktery kupuje auzo pro soukrome pouziti - rodinu nema 550 tisic na Octu. Tech 350 na i30 jo. Urcite to ale neznamena, ze je lepsi. Drazsi auta proste kupuji jen bohatsi lide, firmy. A to zamestnanci, coz je vetsina populace neni. I30 navic pro takove pouziti naprosto staci. Ono plati, ze tam kde i30 konci, Octa zacina. Cenove i vsim ostatnim.

                    Dale, 80% prodeju Skody nejsou v CR, ale hlavne v Evrope. Rusko a Cina nejak vyznamne procento zatim myslim netvori. Takze to neni zadny lokalne oblibeny produkt. On se velmi dobre prodava vsude. A jestli me pamet nesali, v Evrope lepe nez i30. Podbizivou cenou to neni, navzdory demagogii skoda haters porovnanim ceniku zjistis, ze Skoda je v CR nejlevnejsi a cenou se nikde nepodbizi. Prodeje v CR, kde je preskodovkovano ale ty prodeje netahnou. A ted si vezmi, jak velkou vyhodu domaciho trhu maji treba francouzske znacky, kdyz ve Francii nezije lidi 10 mega, ale 6x vic (nevim presne)

                    Je mi lito, nezbyva nez prijmout fakt, ze Skodovky jsou plne konkurence schopna auta, ktera se prosazuji na nejnarocnejsim trhu na svete. Lepe, nez soused z Nosovic.

                    Na prodejich i30N nebo Stingeru, ale i dosavadniho luxusniho Genesisu uvidis, kde Hyundai ve skutecnosti je a ze ten pokrok neni takovy, jako se nam jeho PR oddeleni snazi naznacit. Skoda zacinala po revoluci take od nuly a prodava na trhu ktery nas zajima vice a mnohem drazsi auta.

                    A nebudu to hledat, ale nedivil bych se, kdyby v CR ne v %, ale v absolutnim poctu kusu Skodovka stejne prodala vic. I tem soukromnikum :-)
                    • 20 Reagovat !

                      foto twistedTSD

                      twistedTSD 14.07.  00:01

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

                      Čínský (a ruský) trh je naopak pro Škodu velmi důležitý. A ano, Octavia se v Evropě prodává o dost lépe než i30 (ačkoli ta prochází generační obměnou). Co se týče cen po Evropě, ty české bývají znatelně nižší napříč značkami, v konkurenčním srovnání by Škoda měla být na zahraničních trzích spíše z těch levnějších.
                      • 00 Reagovat !

                        foto JDM

                        JDM 15.07.  21:39

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

                        Přesně tak škoda v roce 2016 prodala v Číně kolem 400tis aut to je skoro polovina celkových prodejů. On placa kraviny, vůbec nic neví chce bejt chytrej, nejde mu to...
                    • 10 Reagovat !

                      foto JDM

                      JDM 14.07.  17:11

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

                      Takže 1mil prodaných skodovek proti bezmála 5mil prodaných Hyundai? Řekl bych že škodovka není zadnej konkurent >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 14.07.  14:39

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

                    Těch tvých 90% je hodně mimo realitu...
              • 00 Reagovat !

                foto Riceeater

                Riceeater 14.07.  20:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

                :yes: >:-[]
            • 71 Reagovat !

              foto Katikakus

              Katikakus 13.07.  17:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

              Andy, uz toho nech. Pobavils, ale opakovany vtip neni vtipem. Takhle uz jsi jenom trapny hlupak.
            • 81 Reagovat !

              foto speedfred

              speedfred 13.07.  18:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

              ty musíš byť nejaký holdenov klon,ktorý pľuje na Kórejcov.
              dnes nemáš zákazníkov ,keď si sa tak rozpísal ?
            • 20 Reagovat !

              foto N6600

              N6600 14.07.  13:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

              Tu mas tu Tvoju spolahlivost motorov za rok 2015 - [odkaz] Hyundai 5. a VW 26. Ty bychar...
              • 10 Reagovat !

                foto Riceeater

                Riceeater 14.07.  20:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

                Ani s neprůstřelným argumentem nepochodíš... jak by řekl klasik... s blbcem se nedomluvíš :-!
        • 61 Reagovat !

          foto zaplosak

          zaplosak 13.07.  17:03

          « Re: Re: Re: neprodjne

          ale teď hodně kecáš chlapečku, a stím vw jsi to posral úplně, gratuluji... >:-[]
        • 10 Reagovat !

          foto JDM

          JDM 14.07.  15:22

          « Re: Re: Re: neprodjne

          Ty jsi placal >:D
    • 91 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 13.07.  17:16

      « Re: neprodjne

      Nezaujatý a objektívny odborník sa hneď spozná. >:-[]
      • 81 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 13.07.  17:49

        « Re: Re: neprodjne

        Tak to on je uz tradicne. Zajimave ale je ze to potrebuje ventilovat vzdy jen pod clanky o korejcich a o mazde. Asi nejake trauma. :-)
        • 16 Reagovat !

          foto fostek

          fostek 13.07.  18:28

          « Re: Re: Re: neprodjne

          Ale má pravdu a to nezměníte. Auto se prodávat nebude. Basta
          • 21 Reagovat !

            foto Machyrek

            Machýrek 13.07.  21:03

            « Re: Re: Re: Re: neprodjne

            Proc myslis? Co se mne tyce, za Hyundai bych neutratil nic, byt by byl sebelepsi, ale u me je to asi generacni problem, ktery vyresi jenom smrt.
            Kdyz na to na chvili zapomenu, tak musim uznat, ze N vypada skvele na obrazku i papirove.
            Dale vidim ty mraky Hundaju na silnicich a minimalne z nich pak budou upgrady na tohle.
            Tipuju spis opak, ze se z toho stane stejny mor, jako z Octavie RS.
            • 15 Reagovat !

              foto andy2210

              andy2210 13.07.  21:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

              Jak to myslis upgrady? Tuning?

              To co potkavas stoji 350. Tohle bude stat nejmin 600. Pochybuju, ze se to protne se zakaznikem Hyundaie.

              U Skodovky to je jina. Bezna Octa stoji 500-800 tis kdyz pominu active a z druhe strany nejaky milionovy nesmysl. Proste to, co realne jezdi. RSo je cenove zcela bez problemu v tomhle rozptylu a minimalne na zacatku to dokonce byla hodne vyhodna nabidka. Skodovka pro RSo zakazniky mela ve velkem poctu. U Hyundaie si to nejak neumim predstavit.

              Neverim, ze bude nejak extra levne, spis tech 600+ a taky je moznost, ze cenu zabijou.

              Hodne RS je navic TDI, takze to porizuji i lide, kteri nic moc sportovniho ani nechteji. V podstate jen 135kw TDI s jinym naraznikem a trosicku upravenym podvozkema sedackama.

              Jasny, muze to byt "pecka" jako Cupra, Seat taky neni buhvi co. Jenze kazdy vi, ze je to skoro Golf a klidne se vsadim, ze to auto zadna pecka vuci konkurenci nebude.
              • 51 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 13.07.  21:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

                Kde se v tobě bere ta potřeba vyplýtvat tisíce písmen abys přesvědčil všechny okolo, jakej že to auto je nesmysl?
                • 15 Reagovat !

                  foto andy2210

                  andy2210 13.07.  21:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

                  Je to v ramci osvety. Delam pro charitu.

                  Spocitej si pismena a cas, ktera jsi vyplytval v diskuzich s Hammunsakrou.
                  • 01 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 13.07.  21:43

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

                    Hm, ta sedla, uznávám.
                  • 10 Reagovat !

                    foto miromen

                    miromen 14.07.  09:09

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

                    Jak jsem psal ve vedlejšim članku, tak musim řict, že reklamy na H jsou dosti otravne a nevkusne, a osobně se mi to sice přiči, ale pořad lepši než to nejen mistni protěžovani těch nemastnych, neslanych šupliku z mlade boleslavi. Už tak jsou pro mě škodovky dosti nezajimava a sotva pruměrna auta a tim jak se o nich všude možně piše a to i v člancich, ktere nejsou zdanlivě pro ně určene, tak se mi přiči ještě vic. A takovy jako ty, to je kategorie sama pro sebe.
                • 31 Reagovat !

                  foto fOE

                  fOE 13.07.  21:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

                  To je jen polovina pribehu, on hlavne musi presvedcit ze oktavka/skodovka a vubec koncern jsou nej. Hnuj je pak vse ostatni, samozrejme korejce nevyjimaje. ;-)
                  • 15 Reagovat !

                    foto andy2210

                    andy2210 13.07.  21:42

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

                    Tak co vim ty jsi ztraceny pripad. Nejdriv BMW s nic moc motorem, pak Civic snad dokonce v dieselu a ted Juke. Kdyby sis koupil cokoli od koncernu, chybu neudelas, uz by ses poucit mohl.
                    • 31 Reagovat !

                      foto fOE

                      fOE 13.07.  22:23

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

                      Ja si rikal ze takovych blaznu ani mezi drozkarema nemuze byt tolik a koukam jsem se nespletl. >:D
                      Jen nechapu proc se takhle schovavas, starej nick uz nebavil? :-O
                      • 10 Reagovat !

                        foto N6600

                        N6600 14.07.  13:17

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

                        Ale nechaj ho... Po tom, co Francuzi pos.ali statistiku predaja, musi nejak nahnat cisla, aby uz bol konecne ten koncern prvy na svete. Akurat zabuda, ze je na fore, nie na trhu :-)
            • 00 Reagovat !

              foto twistedTSD

              twistedTSD 14.07.  00:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: neprodjne

              "Dale vidim ty mraky Hundaju na silnicich a minimalne z nich pak budou upgrady na tohle."

              Noooo...nevím nevím, jestli začnou majitelé i30 pořízených za 350 v akci hromadně přecházet na 2x dražší N. ;-)
  • 02 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 13.07.  16:49

    Nko

    Dizajn je OK, predok i bocny pohlad, ale ten zadok s tou vydutou nasilnou a serednou linkou s tymi malymi svetielkami nezachranil ani krajsi naraznik...

    parametrami slusny, urcite nesklame - ak bude dobra cena myslim, ze velmi konkurencie schopne auto, som zvedavy na TGDi 2.0 i jadzne vlastnosti...

    inak uplne komplet iny podvozok oproti seriii ? MCpherson + multilink je standart uz od prvej generacie i30 tak neviem... to ze bude mat iny setup je jasne, ale ten komplet iny podvozok oproti serii by ma teda zaujimal...
    • 20 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 13.07.  17:00

      « Re: Nko

      Zřejmě nějake PR žvasty, zaklad platformy je zřejmě stejny, ale komponent na něm je vice než dost a ty se mužou na chovani auta velice zasadně podepsat. Přikladu je vic než dost např předchozi Megane. Navic jak korejci nejednou předvedli, tak pouze vyspělejši zadni viceprvek ještě neni vše a zaleži pravě krom na naladěni a odladěni i na použitych komponentech.
      • 00 Reagovat !

        foto lamal

        lamal 13.07.  17:17

        « Re: Re: Nko

        ale iste to je jasne... geometria, stabiky, silace, ulozenia tlmicov, pruziny a tlmice pripadne vystuhy a ine materialy ramien atd... je toho urcite vela a koncepcia podvozku moze byt uplne rovnaka.. ja mam taky citak, ze to bude jazdit celkom dobre, ale samo TOP to nebude... hlavne ked je tu uz nova Cvikla typeR + na spadnutie aj Megane RS

        inak ten rozdiel 308GTi 200kg je fakt mega plnotucna zalezitost... to frantici mali fakt snad jediny trumf v rukave inac by 308 s 1400kg bola prepadak...
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 13.07.  20:18

          « Re: Re: Re: Nko

          Vždyť vybavená (respektive výbavou naložená) 308 GTi má kolem 1,4 tuny.
          • 00 Reagovat !

            foto lamal

            lamal 14.07.  10:10

            « Re: Re: Re: Re: Nko

            vychadzal som z tabuliek v tomto clanku... keby to bolo tak ako pises tak s tou 1,6t by s 1400kg nestihala na konkurenciu, neverim ze 200kg by nabrala na vybave... otazka je aka je pravda s tymi 1200kg... ale zrychlenim by to s 1.6t a 1400kg nevychadzalo
            • 00 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 14.07.  13:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nko

              Kdo nevěří, ať tam běží. Peugeot udává 1.280 až 1.445, pokud si dobře vzpomínám. A to by mělo být bez řidiče (a zavazadla; 68+7). Nepsali tam, co je to přesně zač, ale podle užitečného zatížení to odpovídá hmotnosti bez řidiče. Zrychlení bude samozřejmě pro lehkou konfiguraci.

              To máš 165 kg ve výbavě, což je uvěřitelná hodnota. Golf GTI má to rozpětí 130 kg. Tam je to 1.364 až 1.494, včetně řidiče a zavazadla. Holá 308 GTi by tedy měla být o 9 kg lehčí než holý Golf GTI (každý s 90 % paliva v nádrži).

              Tady jim nevěřím ani nos mezi očima. Myslel jsem, že to auto máš projeté a říkáš, že s hmotností 1.400 kg by bylo zabité. Tak proto jsem napsal, že vybavená 308 těch 1,4 mít bude.

              Pokud napsali 1.205, tak někdo vzal 1.280 Peugeotu a odečetl od toho 75 kg. Což je nesmysl, protože hmotnost Golfu GTIP je s řidičem. Když si přičteš 150 kg, hned ta čísla lépe ladí.
              • 00 Reagovat !

                foto lamal

                lamal 14.07.  14:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nko

                nj to hej... nejazdil som ... iba na zaklade tabulky v clanku skonstatoval, ale ked si zoberies tie battle videa je jedno ci na N-ringu alebo aj inde, tak 308 vedela docela stihat silnejsim superom jedno ci cupra alebo gti, tak isto aj nejake velmi pomale/prudke slalomy a trate kde tazila s nizkej hmotnosti a dokazala dotiahnut v casoch na prvenstva... kombinacia nizkej hmotnosti, tvrdemu setupu + sirokych a UHP pneu...

                len polemizujem nad tym, ze 1400kg 200hp 1.6thp by na Cupru ani Gti nemala, preto mi pride, ze asi vacsina co chcela 308 si bola vedoma, ze kupi najlahsiu verziu inac to nema vyznam... neviem
                • 00 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 14.07.  15:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nko

                  308 GTi má ale 200 kW, ne 200 koní. GT má těch cca. 150 kW.
                  • 00 Reagovat !

                    foto lamal

                    lamal 14.07.  16:25

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nko

                    to je fakt... chyba lavky, bol som v tom, ze GTi ma vyrazne pod 200kw... ale ked si spomeniem na RCZ tak vlastne by to bola bbost... takze som si trollil vlastny prispevok :-)
  • 30 Reagovat !

    foto Jopino

    Jopino 13.07.  17:24

    Hmm

    S těmi novinkami od H se dnes roztrhl pytel, jedno překvapeni za druhým :-) Design, v rámci očekávání střídmý, žádná agrese, parametry solidní, teď už jen, aby to dobře fungovalo a pár by se jich prodat mohlo. Docela jsem zvědavý, když to postavi do testu s nějakým "přímým" konkurentem. Slova o Ringu jsou pěkným PR, uvidíme, co realita :-!
    • 30 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 13.07.  17:54

      « Re: Hmm

      Jj, prvej výkonovej lige HH reprezentovanej Civicom tR či Focusom RS konkurovať nebude môcť, ale nevidím dôvod, aby bola i30N nejak horšia ako Cupra, Focus ST a pod.
      Treba si uvedomiť, že i30 prišla z ničoho a keď sa hneď bude môcť plnohodnotne porovnávať s tradičnými zástupcami triedy, je to samé osebe úspech. Osobne som rád za každý nov prírastok v tejto kategórii a i30ke fandím.
      • 00 Reagovat !

        foto Jopino

        Jopino 13.07.  18:19

        « Re: Re: Hmm

        Jj, už jsem to psal vedle, dnes jsem viděl novou i30 v rudé barvě s nějakými černými doplňky a docela se mi to líbilo.
        Nko, není spatný počin. Ač to nebude žádná masovka a trhač rekordů ve své třídě, může to být vcelku fungující auto s (teoreticky) rozumnou cenovkou. Nebude to mít ale lehké, podle diskusí je vůči tomu autu docela dost předsudků. Mě to auto ale nijak neuráží.
      • 00 Reagovat !

        foto Jopino

        Jopino 13.07.  20:42

        « Re: Re: Hmm

        Na netu "na živo" o tom modelu zatím nic moc, pouze francouzsky >:D

        [odkaz]
    • 06 Reagovat !

      foto andy2210

      andy2210 13.07.  18:03

      « Re: Hmm

      Vsechny ty novinky budou tema jen do uvedeni na trh a realnych zkusenosti. Pak to utichne, nikdo to kupovat nebude a zas bude klid a H/K bude prodavat co umi, i30 v akcnim paketu a Tucson.
      • 10 Reagovat !

        foto Jopino

        Jopino 13.07.  18:25

        « Re: Re: Hmm

        Těžko říct, tohle není kapitola typu Veloster. Vstupuji sice do segmentu, ve kterém nemají tradici, ale trh ukáže. I když to auto bude v kategorii třeba jen průměrné, s rozumně nastavenou cenovkou, může něco z krajíce ukousnout. Já bych se soudem ještě počkal.
      • 06 Reagovat !

        foto fostek

        fostek 13.07.  18:29

        « Re: Re: Hmm

        :yes: :yes: :yes:
        Nikdo s těch oslů, co se tady toho zastávají, si to nekoupí. A ani nikdo jinej.
        • 05 Reagovat !

          foto andy2210

          andy2210 13.07.  20:19

          « Re: Re: Re: Hmm

          Jednoduche, vystizne, pravdive.

          Tohle auto je bomba. Internetovych diskuzi. Potkat ho bude stejna rarita jako nejlepai model Ferrari.

          Jak Genesis, ty diskuze byly o tom samym. Vysledek? Jezdi v tom jen Vosicky.

          A Stinger bude tuplem to same.
          • 40 Reagovat !

            foto fOE

            fOE 13.07.  21:35

            « Re: Re: Re: Re: Hmm

            No vy dva jste se nasli, jeden za 18, druhej bez dvou za dvacet. >:D
            • 30 Reagovat !

              foto speedfred

              speedfred 13.07.  22:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

              a obom v mladosti musela pri jedení zostať v hrdle ryža >:D
              • 00 Reagovat !

                foto woody-alien

                woody-alien 13.07.  23:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                >:-[] Tak mě napadá, co asi zůstalo v hrdle Ádovi ? >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto H-K-svwet

                  H/K_svwet 13.07.  23:18

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                  tak ked to nebol diamant tak co ine >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto woody-alien

                    woody-alien 13.07.  23:19

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                    V týhle kombinaci je to spíš noční můra, ne ? ;-) >:-[]
                  • 10 Reagovat !

                    foto woody-alien

                    woody-alien 13.07.  23:20

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                    Chlup z diamantu ? :-O >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto H-K-svwet

                      H/K_svwet 13.07.  23:24

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                      to mas tak ked darujes padelek >:D
                    • 10 Reagovat !

                      foto speedfred

                      speedfred 13.07.  23:40

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                      chlp je dobré zajesť suchým chlebom >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 14.07.  12:44

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                      Nene >:-[] >:D >:D >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 14.07.  16:06

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                      No jo, tak dopadají extrémní konzervativní tradicionalisté, kteří se nedokáží představit auto bez manuální převodovky, bez mechanické ruční brzdy, nebo otočené číslice na přístrojích..., to vše podobně, jako případný démant bez chlupů. ;-)
  • 50 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 13.07.  18:43

    Velmi slibné

    Značku Hyundai fakt moc numusím, ale tento model prostě vybadá po všech stránkách velmi slibně. A (na rozdíl od tvůrců současného Golfu GTI) byli konstruktéři rozumní a alespoň hot-hatchovské verzi dopřáli pořádnou mechanickou P brzdu!!! :-) :yes: :yes: :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto IbizaFR

      IbizaFR 13.07.  18:44

      « Re: Velmi slibné

      přesně, moc pěkné :yes: :yes: :yes: :yes:
  • 03 Reagovat !

    foto Dyntys

    Dyntys 13.07.  19:38

    .

    nemůžu si pomoci já v tom vidím mazda 3 hatch >:D
  • 07 Reagovat !

    foto andy2210

    andy2210 13.07.  21:05

    imagemaker

    Tech imagemakeru bylo uz docela dost a neposunuly Hyundai v Evrope nikam. Porad je to vyrobce levnych aut. Hyundai Coupe, Genesis, Veloster.. super. Jenze kdyz se to neprodava, stejne image tvori i30 a i40 a obe ty auta na konkurenci nemaji a utoci jen cenou.

    Jedine, co by mohlo trochu prodejem pohnout je cena. Kdyby i30N stal treba v te slabsi verzi neco malo pres 500 a silnejsi treba 600 ve full, nevim koho, ale aspon nejake poblaznene jednotlivce by to ke koupi mohlo primet.

    Ona znacka je problem. Prikladem je Phaeton. To narozdil od jakehokoli korejce bylo ve sve dobe naprosto spickove auto a i kdyz prodeje nebyly tak tragicke jako se zminuje, nebyla to ani trefa do cerneho. Znak VW proste nepusti. A kdo si dnes spoji VW, ktery jen tak mimochodem vyrabi v mainstreamu pomerne draha auta klidne nad mega, s luxusnim segmentem a kdo vlastne zna Phaeton. Nikdo.

    To mame znak VW a ated si proti nemu dejme znak Hyundai, jejich realne produkty a kdo zna coupe, Genesis, Veloster, Stinger, i30N.. nikdo, protoze to nikde nikdy neuvidi. Pri predstaveni to vzbudi trochu pozornost, budou nejake testovaci jizdy.. a penize stejne skonci u zavedenejsi - a bezpochyby objektivne kvalitnejsi - konkurence. Do Hyundaie se chodi pro auta od 200 do 350 tisic, tak to bylo, je a bude.I i40 se trochu rozmohla az pri vyprodeji za super cenu. Navic oni si nedovoli pri sve hamiznosti neco napumpovat jako super nabidku na podporu prodeje, jako to udelal VW s Cuprou.
    • 20 Reagovat !

      foto makaX69

      makaX69 13.07.  21:47

      « Re: imagemaker

      Apoň kvůli němu vstoupili do WRC, kde si jim daří... Za mně je docela pěkná z toho, jak nudný je základ... Už se těším na reklamu, jak jej udělají lepším než Octava RS. :-!
    • 40 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 13.07.  21:51

      « Re: imagemaker

      No a teraz si predstav, že ja vo svojom malom meste stretávam aj Coupé, aj Veloster (dokonca dva). A to Veloster nebolo ani pekné, ani nemalo techniku, nič, len nevydarený dizajn. Coupé s jeho veľkoobjemovým šesťvalcom u nás tiež nemalo objektívne moc šancí.
      Ale hotheč je iná liga, ten si môže dovoliť veľa ľudí a veľa ľudí ich chce a nie je problém ho uživiť. A tá technika je objektívne špičková. Dvojliter (žiadna prefúkaná 1,6ka), dve výkonové verzie až po 202 kW (GTI, FST sú ďaleko vzadu), samosvor (čo by zaňho dal ST), výfuk s klapkou (žiadne fejkové zvuky z reprákov), Brembo brzdy atp., skrátka papierovo nič nechýba. S takou technikou zabudni na 500t Kč, cena bude cez 600t a bude to opodstatnené. To, že to mnohí s predsudkami nespracujú a u nás sa ich nepredá veľa, je vec iná.
      • 20 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 13.07.  23:18

        « Re: Re: imagemaker

        No ale Veloster je opravdu směšná záležitost. Víš v čem je tenhle sporťák lepší než Focus ? [odkaz]
        >:D >:D >:D
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 14.07.  10:03

          « Re: Re: Re: imagemaker

          Ale tá samotná idea rôzneho počtu dverí nie je zlá, naopak. Zo strany vodiča elegantnejší, čistejší trojdverák, z druhej strany praktickejší zo zadnými dverami. Len to prevedenie bolo hrozné.
    • 10 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 13.07.  23:15

      « Re: imagemaker

      "...od 200 do 350 tisíc..." Mezi Tucsonama pomalu nedoplivneš na zem...říkám si, že se lidi zřejmě chytli na povedenej vzhled....ale to jsem netušil, že je to taková láce. >:D
      • 10 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 13.07.  23:45

        « Re: Re: imagemaker

        adpoň vidíš v akej snobskej spoločnosti sa pohybuješ >:D >:D
    • 10 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 13.07.  23:21

      « Re: imagemaker

      veloster sa predava hlavne v amerike... celosvetove cisla ma inak hodne slusne... jedna sa stale o jedno z najpredavanejsich kupatok na svete
      • 10 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 14.07.  00:12

        « Re: imagemaker

        Každopádně jde o jedno z těch suverénně nejodp0rnějších.
  • 20 Reagovat !

    foto 99matthew99

    99matthew99 14.07.  00:37

    Hyundai to dal na 1*

    Pozrime sa nato auto komplexne. Hyundai vysledoval co ludia chcu a co naopak nechcu. Klasicka rucna brzda, uplne vypinatelne ESP, 2 litrovy motor s 275 konmi, samosvor, klapky vo vyfukoch - ziadny fake ala Octavia ani zvuk z reprakov, sedadla aj radiaca paka vyzera tiez super, v individuale si to kazdy presne nastavi ako bude chciet. Ja si myslim ze sa Hyundaiu podarilo super auto. Jasne nikto zatial nevie cenu ale to co sklbili dokopy je super! Podla mna sa ucia velmi dobre a da sa povedat ze nacuvaju zakaznikom lebo dobre vedia ze prave pre nich stavaju tie auta!
  • 30 Reagovat !

    foto Katikakus

    Katikakus 14.07.  06:51

    Bravo Hyundai..

    Podle tech tanecku, co tady pod obema clanky predvadi mistni intektualni "elita" v cele s Andym je vice nez jiste, ze tohle se spolu s fastback verzi i30 Hyundai povedlo. :yes: :-!
    • 10 Reagovat !

      foto majkomm

      majkomm 14.07.  09:01

      « Re: Bravo Hyundai..

      ja dufam ze mu za to aspon niekto plati a nedela to zadarmo, inac by to bol hodne smutny pripad:)
  • 10 Reagovat !

    foto milan23

    milan23 14.07.  10:07

    First Edition

    Prvych sto kusov za 30.900€ + 1.000€ rezervacny poplatok viac [odkaz]

    • 10 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 14.07.  11:22

      « Re: First Edition

      No zohľadniac fakt, že v DE stojí Leon Cupra 34580 eur a 308 GTi 35350 eur, tak to vyzerá na veľmi slušnú cenu.
      • 10 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 14.07.  11:59

        « Re: Re: First Edition

        Jeste zminme Golf GTI (rovnych 30tis) a Oktavii RS (31tis). Takze cena nastavena slusne agresivne. Otazka co s ni pujde jeste udelat.
        • 10 Reagovat !

          foto milan23

          milan23 14.07.  13:19

          « Re: Re: Re: First Edition

          Podla inych zdrojov by malo ist za tie peniaze takmer plne vybavenu verziu performance,co je myslim velmi slusna ponuka a k tomu moznost ucasti na testovacich dnoch Hyundai. Uvidime ako dopadne zaklad s 250PS.
    • 10 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 14.07.  11:25

      « Re: First Edition

      Btw. keď už sme pri cene, Honda konečne dala cenník pre type R: základ 34290, výbava GT za 36990 eur. Celkom dosť.
      • 10 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 14.07.  12:01

        « Re: Re: First Edition

        Klasicka Honda, ta nebyla, neni a nebude levna. Pokud ale prvni testy nelzou tak to muze byt furt cena omluvitelna.
        • 10 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 14.07.  13:37

          « Re: Re: Re: First Edition

          To jo, Autoexpress ju aktuálne vyhlásil za najlepší HH. A to boli veľkými fanúšikmi FRS. Pri v podstate rovnakej cene by som ale skôr uprednostnil ako FRS, tak i Golf R (nielen kvôli štvorkolke).
          • 00 Reagovat !

            foto Jopino

            Jopino 14.07.  19:55

            « Re: Re: Re: Re: First Edition

            Cena CTR odpovídá, viděl jsem snad všechny testy, zveřejněné dosud na webech a 99 % novinářů neskutečně chválí :-) Ne, teď k věci. Vyjímečnost naladění auta potvrzoval i fakt, že redaktor třeba při rozjezdu pustil ruce z volantu, pod plným plnynem akceleroval z 1., 2. a 3. stupně a auto jelo pořád v přímce! Mazec, tohle auto. Mít ten cash, neváhám.
          • 00 Reagovat !

            foto fOE

            fOE 14.07.  22:53

            « Re: Re: Re: Re: First Edition

            Nevim jak se hybou ceny u nas nebo v CR, ale v DE bych byl s "V podstate rovnakou cenou" opatrny. Jak uz jsem psal, golf gti zacina na 30k E, civic v DE pak na 35k E a golf R o dalsich 5k vys, ten je nad 40k E, fors dtto.
            Takze golf r stoji v podstate stejne asi jako type r stoji v podstate stejne jako gti. :-)
  • 30 Reagovat !

    foto skyactive-for-everybody

    skyactive for everybody 14.07.  13:52

    haterům navzdory

    Nuže, vyrojilo se tu opět několik zarputilých haterů. V pořádku, ať si každý píše, co chce. Co to o autorovi vypovídá je už jiná věc.
    Podotýkám, že jsem se také neubránil jisté národní ješitnosti při sledování reklamních spotů…“a teď ujedu všem“ anebo „Hyundai nezastavíš“. Nakonec jsem si tyto slogany překlopil do představy, jak se celá rodina majitele Hyundai snaží dohnat špatně zabrzděné auto… a bylo po ješitnosti. Mohl jsem se pak více věnovat tomu, co za posledních pár let koncern H/K dokázal… nehledě na skutečnost, že jsem se konečně projel (cca 450 km) v G80 … a tak vnímat H/K jako korejský šunt může už jen zabedněnec…
    Současnou i30 s 1.4 T-GDI a 7 DCT si umím představit v garáži (vyzkoušeno cca 250 km) a rychlou verzi (tedy i30 N) bych si rozhodně hejtovat takhle od stolu nedovolil.
  • 00 Reagovat !

    foto Jopino

    Jopino 16.07.  10:00

    Něco k tomu na předváděcí akci Rasťo Chvála

  • 00 Reagovat !

    foto sshskript

    sshskript 16.07.  18:24

    Ujde

    A docela se mi i líbí. Jen aby byla po bazarech, jako nový bych si to asi za nemálo peněz nekoupil. Třeba se to někde v áčkách vyskytne. I dyzajnově se mi líbí interiér, což je u h co říct.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Agáta Prachařová po porodu: Nečekané zjištění ohledně druhého dítěte!

Agáta Prachařová po porodu: Nečekané zjištění…

Je to už několik dní, co je Agáta Prachařová (33) maminkou druhého potomka. A pořádně si to užívá. S malou Miou…

Ani v růžovém neoslnila. Melania Trumpová sklidila kritiku za řeč před ženami lídrů

Ani v růžovém neoslnila. Melania Trumpová sklidila…

Melania Trumpová zahájila slavnostní oběd chotí světových lídrů, kteří se sešli na Valném shromáždění OSN. Její…

 

iSport.cz

Chytil zaujal nahrávkou, Jaškin se zastal spoluhráče a pobil se

Chytil zaujal nahrávkou, Jaškin se zastal spoluhráče…

Mladičký útočník Filip Chytil z New York Rangers nepřestává překvapovat. V derby proti Islanders sice jeho tým…

Hecování na Laver Cupu! Poklony Federerovi, mexická vlna i kliky

Hecování na Laver Cupu! Poklony Federerovi, mexická…

Největší tenisové hvězdy si užívají zcela mimořádnou akci. Laver Cup v Praze během prvního dne všechny…

 

Reflex.cz

Inspektor Mrázek, šplhoun Mazánek nebo dabér Louise de Funse. Před 110 lety se narodil František Filipovský

Inspektor Mrázek, šplhoun Mazánek nebo dabér Louise…

Přestože František Filipovský ve filmech a seriálech sbíral spíš menší role, patřil vždy k hereckým ozdobám…

Bond, James Bond. Fosilie se vrací v komiksu

Bond, James Bond. Fosilie se vrací v komiksu

James Bond je zkamenělina. Relikt z minulého století, který se snaží nějak přežít v tisíciletí novém. Můžete si…