Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai i30: První dojmy

Jak vypadá a jak na živo působí druhé vydání nošovického Hyundaie?
Zpět na článek
13. 9. 2011 10:53
13. 9. 2011 11:00
13. 9. 2011 12:20
13. 9. 2011 13:15
13. 9. 2011 13:22
13. 9. 2011 13:33
13. 9. 2011 14:07
13. 9. 2011 14:18
13. 9. 2011 14:38
13. 9. 2011 11:07
13. 9. 2011 11:16
13. 9. 2011 13:34
13. 9. 2011 14:34
13. 9. 2011 15:45
13. 9. 2011 18:04
13. 9. 2011 20:09
13. 9. 2011 22:04
14. 9. 2011 15:48
4. 2. 2012 15:34
Avatar - strýček BOB
13. 9. 2011 10:41
Designová perla...
Tento vůz [odkaz] bude osvěžením na silnicích Evropy. Mé oko vždy se zalíbením spočine na dokonalých tvarech ix20, i40, ix35 a nyní i na nové i30.

Dobrá práce, Huyndai >:D :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
13. 9. 2011 10:46
Re: Designová perla...
Bobe, a kde sú Tvoje slávne predpovede o podvozku z Velostera a konci multilinku vzadu? To Ti zase nevyšlo, smola smola... >:-[]
13. 9. 2011 20:29
Re: Designová perla...
strejdo BLB vie len kecat nic viac.. :no:
13. 9. 2011 10:47
Re: Designová perla...
Když je příčka v barvě, nevypadá zle...
13. 9. 2011 10:43
Hyundai se nezdá
Za chvilku začne i30ku kupovat Ford a označovat ji jako Focus, je totiž podobná, ale hezčí >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
13. 9. 2011 10:53
Vlny, vlnky...
Neviem čím, ale na i30 mi ten nový vlnkový dizajn prekáža menej ako na i40. Tým nechcem povedať, že je to hneď pekné, ale povedľa Focusu či nového Civicu sa teda nemá za čo hanbiť. Veľmi pozitívne hodnotím zachovanie (a prepracovanie) multilinku vzadu spolu s dlhším rozvorom na hornej hranici triedy, reči o spojitosti s Velosterom a Elantrou vzbudzovali obavy, našťastie sa nenaplnili. Ešte prísť so silnejšími motormi a bude to plnohodnotný hráč v triede.
Rozbalit vlákno
4
13. 9. 2011 10:57
Re: Vlny, vlnky...
Tak nějak, žádné jásání, ale ostatní novinky na tom nejsou, co se designu týče, o nic lépe.
Avatar - Ham.
13. 9. 2011 13:30
Re: Vlny, vlnky...
V soutěži exteriéru mezi "bublinofluidy" I30 vítězí, Focus 2 místo a Civic zatím poslední. A v interiéru je to stejné pořadí.
Avatar - Righ
13. 9. 2011 14:18
Re: Vlny, vlnky...
Souhlas s tebou i Iudexem, vidim to stejne, panove. :yes:
14. 9. 2011 11:29
Re: Vlny, vlnky...
Z niektorých detailov tiež neochkám, ale voči Focusu a novému Civicu má jasne navrch.
13. 9. 2011 11:00
design
dizajn je podľa mňa celkom OK . Ale to lícovanie dielov (prechod kapota -a stĺpik) a najmä ta špára medzi prednou kapotou a predným nárazníkom je hrozná a kazí dojem z auta . Prednú kapotu mali pred´žiť viac dopredu :-!
Rozbalit vlákno
9
Avatar - anti99
13. 9. 2011 12:20
Re: design
naozaj dosť zlé (myslím na medzeru medzi kapotou a maskou) ani zlaté ručičky to nebudú vedieť spraviť kvalitne (proste zle navrhnuté) :no:
myslím že montážne linky ešte nedozreli na bubliny
Avatar - pumpkin
13. 9. 2011 13:15
Re: design
strašné! [odkaz] >:-[]
13. 9. 2011 13:22
Re: design
Mám pocit, že ta kapota je pootevřená, tedy uvolněná pákou a nevycvaknutá z jištění. Jestli se mýlím, je to opravdu průser. Ale myslím, že se nemýlím, protože na ostatních fotkách vypadá spára i slícování vcelku normálně...
Avatar - Ham.
13. 9. 2011 13:33
Re: design
To musí být otevřené, asi teprve aranžují stánek a hladoví novináři cvakají o sto šest.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
13. 9. 2011 13:38
Re: design
Samozřejmě je kapota otevřená
Avatar - Katikakus
13. 9. 2011 14:07
Re: design
Ano, tady je na prvni pohled jasne, ze kapota je pootevrena.
13. 9. 2011 14:18
Re: design
Jasne otvorena kapota musi byt potvrdena az redaktorom aby diskutujuci nechytali paniku, ze co za zlicovanie to v Hyundai maju?

To je material...

A to logo vzadu redaktor nejde "urvat" ale ukazuje na vysuvatelnu cuvaciu kameru, ktora je tam skryta.

Pockam si na realne dojmy - tiez mi tam na prvych fotkach nesedeli tie obluky, realne foto z vystavy su o dost krajsie. Velmi sa mi paci zadok. Interier vyzera na dalsiu evoluciu Elantry, co je len dobre vzhladom k jej kvalitam.
Avatar - white label
13. 9. 2011 14:38
Re: design
Ty seš ztělesněné pochopení nadsázky..., ještě žes nás té paniky zbavil, všichni si tu určitě mysleli, že to logo chtěl urvat... ;-) >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
13. 9. 2011 21:44
Re: design
No já si to skutečně myslel... nevím jak teď usnu, když vím, že je všechno jinak. >:D
13. 9. 2011 11:07
Pekne to je...
Vypada hezky, je fakt, ze automobily jsou si ted meziznackove hodne podobne (to plati u vicero znacek), dle fotek me jen zarazi to otvirani kufru...ale chce se na to koknot live. A davat do tech aut motory nad 100kW? Radeji ne proboha, zda se ze u nas by mela mit vsechna auta omezeni spis do 100kW ;-) staci se rozhlednout jak tu lidi jezdi...
Rozbalit vlákno
0
13. 9. 2011 11:16
Slušné auto...
... už nevypadá jako chudý příbuzný v nižší střední, tak jako současné generace. Hyundai se slušně zvedá ;-)
Rozbalit vlákno
2
13. 9. 2011 11:38
Re: Slušné auto...
Velmi, velmi sa mi paci. Tak zvonka ako i interier. Zvonka posobi sportovo, moderne a interier je velmi prehladny, nic sa mi zda prehnane, pocet ovladacich tlacitiek je podla mna super, za man ma Hyundai :yes: . Som zvedavy, ci vylepsili podvozok, zvlast prechadzanie nerovnostami. Tam musel Hy/Kia este popracovat. Ale zatial :yes:
13. 9. 2011 16:53
Re: Slušné auto...
Jo nevypadá špatně, jsem spíš zvědavý na nový Cee´d ;-)
Avatar - kari.laz
13. 9. 2011 11:23
předek je kekel
Nemůžu si pomoct, ale ten předek je prostě děs. Všechno ostatní by se dalo jakš takš zkousnout (něco dost těžko, jako zadní část), ale předek je prostě kekel.
Rozbalit vlákno
5
13. 9. 2011 11:56
Re: předek je kekel
Já bych řekl, že nejvíc jsme se obávali masky "kruhy na vodě". V tom modrém provedení, dolní grill se zalomenými žebry a horní díl jen se štěrbinou, mi to přijde jako běžný standard bez většího násilí. Záď replikuje ix20, myslím, že v reálu bude vypadat autoritativně a dobře. Jako celek bych podle těchto dalších fotek řekl, že prostě "přijatelné" a - pardon - dokonce o něco přijatelnější než Focus. A opět se budu opakovat: zejména po rozčarování z Velosteru bude pro novou i30 mnohem důležitější než design to, jak dopadla rekonstrukce z 3- na 4-prvkový multilink vzadu, tedy celková harmoničnost jízdního chování. No a ty motory, kde se čím dál víc čeká na doplnění palety. I když - stejně jako macom nahoře - ani já nejsem zastánce drsných motorizací v konzumním hatchi, na druhé straně nezbyde, než se podrobit trendu a doplnit downsizovaná turba, která HKAG před rokem slíbila na rok 2012. Jedním dechem doufám i v optimálnější zpřevodování, aby energie motoru nemizela v propadlišti - mor na ty emisní dostihy!
Avatar - kari.laz
13. 9. 2011 12:52
Re: předek je kekel
Techniku a tedy i naladění podvozku nemůžu hodnotit. Spíše se zde hodnotím design a ty přední masky hyundaí se mi prostě nelíbí. Ta uměle nabouraná příčka na různě pokřiveném předku mi postě nesedí. Přední části hyundaí jsou největší slabina. Na tomto modelu si alespoň odpustili pokřivené na celé karoseriii a je to značně stravitelnější.
Potěší, že se nepotvrdili informace a stejném podvozku, jako má veloster. Takže se dá předpokládat, že i jízdní projev by mohl být na úrovni. Na sladění si ale musíme počkat. Co se týče motorů je zbytečné nějak zásadně kritizovat. Sice mám radši přeplňovaný projev, alespoň u menších motorů, ale stejně většina lidí kupuje v této kategorii základní, nebo druhý motor v nabádce. Například u octavie 1,6 TDI (dříve 1,9 TDI) a 1,2 TSI popřípadě 1,4 TSI. Na druhou stranu už ted se dá předpokládat, že jízdní projev bude ve prospěch přeplňování u octavie, popřípadě golfa a pokud Hyundai nepřijde s něčím podobným, tak to bude handicap.
Avatar - Righ
13. 9. 2011 14:34
Re: předek je kekel
Strizlivy a informovany prispevek, ostatne jako obvykle. :yes: Osobne musim rict, ze jsem velmi prijemne zaskocen, a to diky skutecnosti, ze budou existovat dve masky (podle komentaru si nejsem uplne jist, ze si toho kazdy vsimnul). Dosud jsme videli jenom extra fluidne-rozbourenou verzi s cernou horizontalni prickou uprostred masky, nad niz se dost nevzhledne vyjimaly prohnuty lamely pripominajici krouzky v nozdrach nasupenyho byka. To druha, umirnena verze s prickou lakovanou a uzkou sterbinou nad ni vypada mnohem prijatelnejc. Tak ci onak to veru neni muj styl, misto ctyrky vsak muzu dat s klidem trojku. Interier je taky vcelku ok, vetsi rezervy vidim predevsim ve volantu - jak uz tady ale zaznelo, Focus nebo Civic se i na tomhle poli koukaj Hyundai na zada. Zasadni vsak bude osobni dojem, neb dosud delaly materialy pouzivany v interierech Hyundaie i pres solidni slicovani extremne laciny dojem. Exemplarnim prikladem budiz odchazejici i30ka.

Co se multilinku tyce, je to urcite potesujici zprava, lec opet bych byl do osobniho vyzkouseni zdrzenlivy. Nakonec minula generace mela taky multilink, ale ze by to byl podvozkove buhvijak schopny vuz by asi tvrdil malokdo. Naopak by se nasla rada konkurentu s "traverzou", ktery jezdily lip (Megane, Civic).

Edit: Jeste davam odkazy pro srovnani obou verzi pride: [odkaz] vs [odkaz] .
13. 9. 2011 14:53
Re: předek je kekel
Díky oběma, pánové. Řekl bych, že jsme dohromady vytvořili docela dobrý příspěvek ;-)
Avatar - iudex
13. 9. 2011 14:56
Re: předek je kekel
Samozrejme s multilinkom a jeho naladením máš pravdu: i30 bola príkladom nevyužitia potenciálu multilinku, keď ju jazdne predčilo mnoho (väčšina?) konkurentov s polotuhým "zadkom". Každopádne po alarmujúcich zvestiach o otrasnom kostitrase z Velostera, resp. Elantry je tu aspoň reálna nádej, že multilink, naviac v novej verzii vyladia slušnejšie.
Ad dve masky: menej je niekedy viac, platí to aj tu. Tá "jednoduchšia" lakovaná verzia je prijateľnejšia.
Avatar - Pekelná Micinka
13. 9. 2011 13:34
i 30
Až na to hnusný logo na zádi, který se tam pan redaktor snaží urvat >:-[] je to ok. Čumák je logicky podobný Velosteru, který jsem mohl naživo zhodnotit, takže můžu říct, že dobrý a boční linie na fotce 2 jsou, řekl bych ukázkové. Mě se nelíbí akorát ty smějící se lamely v masce, uvidíme na fotkách na přirozeném světle, jak moc se prosazují, chybí mi fotka zepředu z výšky očí. Dal jsem 2, ale je přísná.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
13. 9. 2011 14:34
Re: i 30
Jj, ty obloukové dvojlamely v přední masce jsou docela hrozné, jinak celkově mezigeneračně zase skok dopředu jako hrom...
Avatar - twistedTSD
13. 9. 2011 15:45
Re: i 30
:yes: co dodat...v "bezdržkovém" provedení to ale vypadá docela obstojně.
13. 9. 2011 13:35
MIssionL vedle tohohle skvostu vypadá jako
MissionImposible :-!
Rozbalit vlákno
12
Avatar - kari.laz
13. 9. 2011 14:10
Re: MIssionL vedle tohohle skvostu vypadá jako
nejdřív se to nauč aspoň napsat.
13. 9. 2011 15:09
Re: MIssionL vedle tohohle skvostu vypadá jako
To mi přijde jako zbytečný pokus o zahájení flame. Mission L je z úplně jiného designérského těsta. A je to dobrý design. Tady pozorujeme Hyundai, který si vzal (nepoučen Fordem?) do hlavy, že oživí myšlenky na kinetický design, čili iluzi pohybu místo přiznání pevné konstrukce. Řekl bych, že je to těžší a riskantnější výprava, už z principu českého přísloví o pletení biče z nestabilního materiálu. Ale je to pochopitelná snaha, už proto, že moderní materiály/postupy umožňují dříve nevídané neslýchané formování - těžko takovému vábení odolat. Já si té hyundaiovské zabejčilosti cením, protože přináší výsledky. Jistěže patří zrnka respektu i na oltářík Mazdy a jiných protagonistů.
13. 9. 2011 15:29
Re: MIssionL vedle tohohle skvostu vypadá jako
ty si diplomovany automobilovy dizajner? pretoze ak nie, to je take to placanie do vody. Bud sa mi to auto paci a kupim si ho. Bud sa mi to auto paci ale nemam peniaze a nekupim si ho. Bud sa mi to auto zda okay, ale nemam nutnust nahradzat svoje existujuce auto. A posledne je to auto sa mi nepaci a preto si ho nekupim. Takze sem prosim neplet radoby expertne pojmy, pretoze na tvojom nazore evidentne predaje Hyundaiu / Fordu nestoja a nepdaju. Osobne si rad precitam nazor cloveka, ktory napsie " nova i30 vyzera sa mi nepaci, lebo vyzera v mojich ociach ako roztopene maslo" ale vydavat svoj sukromnt nazor za fundovany dizajnersky pohlad je smiesne. Ak budes sediet v komisii car of the year, mozes davat autam hodnotenie verejne. tu ti drahy kolega ostava len presentovat SVOJ osobny subjektivny nazor, ktory si si urobil z par fotiek
Avatar - iudex
13. 9. 2011 15:49
Re: MIssionL vedle tohohle skvostu vypadá jako
No vidíš, a ja si radšej prečítam názor kolegu patrika, ktorý je vždy vyargumentovaný a konkrétny, ako Tvoj názor v rezolútnom štýle "páči/nepáči" (potom Ti stačí jeden príspevok a čo tu chceš viacej robiť?). Naviac nemusíš byť vyštudovaný dizajnér, aby Tvoj názor za niečo stál. PhD. z automobilového dizajnu nikdy nebola podmienka vyjadrenia názoru na auto.cz. ;-)
Avatar - Righ
13. 9. 2011 15:56
Re: MIssionL vedle tohohle skvostu vypadá jako
Byls rychlejsi, padouchu! :-)
13. 9. 2011 15:56
Re: MIssionL vedle tohohle skvostu vypadá jako
takze kolega si moze nastudovat zasadny rozdiel medzi kinetickym dizajnom a dizajnom fluid sculpture. Fordacky dizajn je urcovany dojmom rozmazanosti v pohybe, fluidny dizajn u Hyundaiu ma navazovat na fyziologiu tekutin. Preto to "roztopene maslo" . To pisem ako uplny amater a clovek ktory za "dizajnu" vyhyba oblukom. To ze tu kecate de-facto onicom, pretoze evidentne nie ste pripadni kupcovia, co vam nebrani snazit sa presadzovat vas dost "nevyargumentovany" nazor. To je ako citat CSFD, experti. Bud ste plateni od slov, alebo trpite tym ze sa nemate s kym vzletne porozpravat >:D
Avatar - Righ
13. 9. 2011 16:04
Re: MIssionL vedle tohohle skvostu vypadá jako
Tobe dneska nekdo slapnul na kuri oko, ne? Co te prosim te tak sokuje na tom, ze fandove do aut se na webu o autech bavi mj. o jejich designu? Asi jsi zabrousil na spatnej web, zkus treba [odkaz] . Mimochodem netusim, proc se domnivas, ze ja nebo ostatni nejsme prinejmensim potencialne kupci toho Hyundaie? Zrovna ja a pokud vim i Iudex jezdime stejnou tridu a pokud se proti vsem ocekavanim ( >:D ) neposuneme s pristim autem o tridu vys, urcite pri vyberu "zavadime" i o Hyundai.
Avatar - Righ
13. 9. 2011 15:54
Re: MIssionL vedle tohohle skvostu vypadá jako
Ale houby, kazdy, kdo ma prehled o soucasnych smerech jakoz i historii automobilovyho designu a je s to tyto znalosti promitat do vnimani a hodnoceni ruznych modelu ma pravo hovorit v obecnych kategoriich. Pokud je navic takovy prehled jako u patrika podporen znalostmi i z ostatnich oblasti prumyslovyho designu, achitektury, umeni apod., je to o to hodnotnejsi. Predstava, ze k tomu, aby clovek objektivne hodnotil design musi byt "diplomovany automobilovy designer" je stejne omezena, jako ze fundovane hodnotit roman muze pouze "diplomovany literarni kritik". Naivni libi/nelibi ma taky neco do sebe, ale toho jsou schopny i deti ve skolce - zde jsme na odbornym autoserveru a tak je na miste, ze se zde ozyvaj i obecnejsi reakce.
13. 9. 2011 16:02
Re: MIssionL vedle tohohle skvostu vypadá jako
fundovane dizajn moze skutocne len odbornik. Aj ked je skolstvo v tejto cast sveta take ake je, stale verim ze vychovava odbornikov. Ktori maju minimalne u mna vyssiu doveru ako vseznalci z diskuterskych rad na auto.cz. Ak je dotycny pan dizajner, rad sa mu osprvedlnim za moj nazor na jeho vyrok. Aj ked na internete sa "svalom" medze nekladu :-! zdravi kapitan Klacek, milovnik zien a korzar z Uzhorodu
13. 9. 2011 16:48
Re: MIssionL vedle tohohle skvostu vypadá jako
Promiň Mexican82, nebyl jsem tu nějakou dobu. Překvapeně zjišťuji, že jsem tě rozčílil, ani pořádně nevím čím. Jistěže to, co sem píšu je můj osobní názor, to je podstata všech netových fór. Další tady na vlákně ti už vlastně odpověděli - já si taky myslím, že jsme tu ve svobodné zóně, nikdo nikomu nejsme povinní ukazovat žádné diplomy ze školy nebo zaměstnanecké legitimace, a teprve na základě toho být připuštěni. To je asi tak všechno, přesně tenhle typ debat od věci mě nezajímá. Jestli chceš, rozveď tady, co jsi nakousl o rozdílu mezi kinetic design a fluidic sculpting, to by bylo k věci a zajímalo by mě to. Budu zase dnes pozdě večer, teď mám ještě fachu.
14. 9. 2011 01:26
Re: MIssionL vedle tohohle skvostu vypadá jako
Myslím, že bys se s tím mravokárným přístupem mohl mírnit. Já rozhodně patrika za někoho kdo má vystudován design nepovažuji, nicméně je to pro mně někdo, kdo má o designu nepoměrně větší rozhled než já, a tak si rád počtu z čeho automobilky vycházejí. Smiř se s tím, že na auto fóru budou design hodnotit i ti, co nemají Ph.D z designu, tak to prostě je. Máš-li s tím problém, nemusíš sem chodit.
26. 9. 2011 08:49
Re: MIssionL vedle tohohle skvostu vypadá jako
Mexičane, třeba já design vystudovaný nemám.
Auto si příští rok kupovat nejspíš budu.
A kromě ceny a velikosti káry bude rozhodovat mimo jiné i ten design.
A teď pozor - nepůjde o to, jak se ten design líbí těm, kdo ho vystudovali.
Půjde čistě o to, jak oslovuje mě (a ještě moji manželku, která ho taky nestudovala). Prostě aby se nám ta plechovka trochu líbila, když do ní následujících pár let budeme celkem často nastupovat a vozit se v ní.
Ale klidně si přečtu, co si o designu jednotlivých aut myslí ostatní. Může mě to i ovlivnit, ale konečné rozhodnutí je na mně.
13. 9. 2011 16:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
13. 9. 2011 18:04
Nová maska
Je vidět, že se Hyundai dokáže poučit ze svých chyb. Když šéfdesigner evropské centrály četl v diskuzi pod prvními fotkami nové i30 naprosto odmítavé reakce místních diskutérů na masku s vlnkami, rozhodl se neriskovat a ještě doslova pár hodin před otevřením bran Frankfurtského výstaviště zbastlil s kolegy umírněnější verzi masky chladiče. ;-) Tak snad se mu ta snaha pro pár místních pisálků vyplatila. Když se představovala ix20, tak byly také dvě verze masky, jedna klasická a druhá trochu netradiční s designem sítě. No, nakonec je vidět, že se prodává hlavně ta "zvláštnější".
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ham.
13. 9. 2011 20:09
Re: Nová maska
Jiné vysvětlení může být, že použijí obě, to divadílko od kolotoče pro Čínu a přilehlé regiony, tam se to může docela líbit, a tu jednodušší a pro Evropana hezčí prostě tady.
Avatar - Well-being
13. 9. 2011 22:04
Toto auto
přidá vrásky na čele konkurentům v nižší střední tř. a to nejen v Česku. Bude se dobře prodávat navzdory pochybovačům, kterým se jejich automobilový rozhled zastavil někde na konci minulého století ;-)
Rozbalit vlákno
0
13. 9. 2011 22:19
výroba alá čína
No já nevím, ale při pohledu na tento obrázek mě připasdá že ta zvlněná kapota není nějak doštělovaná a nějak jim to nesedí.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - saldy
13. 9. 2011 22:46
Re: výroba alá čína
O tomhle obrázku se dnes večer bude našemu strécovi Bobovi celý večer zdát, tak dobrou >:-[]
Avatar - Guttalax
14. 9. 2011 08:20
Re: výroba alá čína
>:D Korejci jsou o něco lepší než Čína,ale je možné,že je přeskočí. :-! Každopádně vypadá líp než I 30 ted vyráběná.
Avatar - zdravy rozum
14. 9. 2011 12:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - zdravy rozum
14. 9. 2011 12:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - zdravy rozum
14. 9. 2011 12:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
14. 9. 2011 14:38
Pane Vaverko kvituji srovnání základních rozmerů zavazadelní
Objem není vše a pro představu využitelnosti kufru je toto mnohem lepší metoda a měla by se stát standardní součástí každého testu... :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
14. 9. 2011 15:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Guttalax
14. 9. 2011 15:48
nošodrby
MATES to budeš asi fakt jediný lakýrník na lakovně ...jinak tam stříkajú kuchaři číšnici stolaři ..........pak se korci divijú že ta kvalita je na pychú než se borec naučí tak za ty prachy 14:700kč zdrhne jinam kde mu dajú více bo už dačo umí ...lakovna... levná rekvalifikace pro borce[/quote]tak to muzes podekakova tjen jedinemu cloveku , tomu staremu vlkovi Radkovskemu a jeho bande na Pentagonu!Jako kdyz ti reknu ze jedne nejmenovany vysoce postaveny Korejec se ptal jednoho GL kolik tak berou prumerne operatori, tak ten mu rekl 16 000. a Korejec se zeptal TYDNE??? a Ten mu odvetil ze to je mesicni mzda, Korejcovi spadla celist a nevericne kroutil hlavou a odesel.. Vidis ze ani oni sami nevedi jak to cekse vedeni pece mozna i korejskym managmentem, ale je to je e jen prace manageru! humus co!!!;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - das_autos
4. 2. 2012 15:34
Ani jedno
Golfa nebo focuse.
Rozbalit vlákno
0