Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai i30 vs Kia Cee‘d: Co koupit?

Hyundai i Kia mají v nižší střední třídě atraktivní akční nabídky. Jak si stojí v přímém srovnání cen a výbav?
Zpět na článek
29. 4. 2011 09:09
29. 4. 2011 09:13
29. 4. 2011 13:08
29. 4. 2011 13:17
29. 4. 2011 13:28
29. 4. 2011 14:17
29. 4. 2011 14:44
29. 4. 2011 14:57
29. 4. 2011 21:11
29. 4. 2011 16:53
29. 4. 2011 16:37
29. 4. 2011 20:00
29. 4. 2011 20:55
29. 4. 2011 23:28
29. 4. 2011 23:56
1. 5. 2011 00:59
29. 4. 2011 09:12
29. 4. 2011 09:51
29. 4. 2011 09:54
29. 4. 2011 10:01
29. 4. 2011 10:04
29. 4. 2011 10:20
29. 4. 2011 12:48
29. 4. 2011 13:09
29. 4. 2011 13:14
29. 4. 2011 13:32
29. 4. 2011 14:19
29. 4. 2011 14:42
29. 4. 2011 15:02
29. 4. 2011 15:02
29. 4. 2011 16:19
29. 4. 2011 16:54
2. 5. 2011 15:00
29. 4. 2011 14:54
neregistrovaný "Joseph"
29. 4. 2011 15:04
29. 4. 2011 15:05
29. 4. 2011 15:12
29. 4. 2011 15:22
29. 4. 2011 15:08
neregistrovaný "Joseph"
29. 4. 2011 15:18
29. 4. 2011 16:24
29. 4. 2011 16:48
29. 4. 2011 16:53
29. 4. 2011 16:57
29. 4. 2011 15:20
29. 4. 2011 15:13
29. 4. 2011 15:26
29. 4. 2011 15:59
29. 4. 2011 16:48
29. 4. 2011 16:49
29. 4. 2011 16:54
30. 4. 2011 00:03
30. 4. 2011 01:04
30. 4. 2011 08:50
29. 4. 2011 21:00
29. 4. 2011 21:09
29. 4. 2011 22:01
29. 4. 2011 16:54
29. 4. 2011 16:58
29. 4. 2011 17:21
29. 4. 2011 17:03
29. 4. 2011 18:01
neregistrovaný "honza1212"
29. 4. 2011 19:05
1. 5. 2011 08:14
neregistrovaný "siku"
29. 4. 2011 21:44
30. 4. 2011 09:22
30. 4. 2011 12:42
30. 4. 2011 12:57
30. 4. 2011 13:14
30. 4. 2011 16:28
30. 4. 2011 20:12
neregistrovaný "V12"
30. 4. 2011 22:32
1. 5. 2011 00:03
30. 4. 2011 22:52
1. 5. 2011 00:06
1. 5. 2011 07:27
neregistrovaný "siku"
3. 5. 2011 23:15
neregistrovaný "siku"
3. 5. 2011 23:29
neregistrovaný "siku"
21. 5. 2011 11:36
Avatar - kari.laz
29. 4. 2011 09:09
Octavii
>:D
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Ada je zase tady
29. 4. 2011 10:07
Re: Octavii
Presne tak. Protoze Octavia ma mnohem lepsi interier, lepsi diesel a moznost volby 4motion.
29. 4. 2011 13:08
Re: Octavii
Jasny a taky proto, ze se vejde s obdobnou vybavou do 300t :-!
Avatar - cerrbion
29. 4. 2011 13:28
Re: Octavii
jj, srovnatenla octavia za 300kila... tak 150k pridat. A o takovou castku rozhodne lepsi neni, nic proti oktávce, ale tvrdit ze je lepsi jen proto ze ma lepsi umělou hmotu na palubce a vetsi kufr.. ja osobne mam jine parametry pri vyberu vozu.
Avatar - kari.laz
29. 4. 2011 14:17
Re: Octavii
já taky a proto by jsem si ani jedno z těchto dvou nekoupil.
Avatar - FISHkaa
29. 4. 2011 14:44
Re: Octavii
tak proč tu reaguješ? Přečti si otázku ještě jednou ;-) Nezní totiž co si ty chceš koupit, ale co by sis vybral, pokud by si mohl vybírat pouze Cee'd nebo i30... :-!
Avatar - kari.laz
29. 4. 2011 14:57
Re: Octavii
ty jsi mimo jak paroubek s průzkumama.
Reaguju na přispěvek porovnávající octavii se zmiňovanými vozy a rekci na to, že paprk má jiné preference při výběru.
Avatar - Katikakus
29. 4. 2011 21:11
Re: Octavii
Vito, clanek ale o Octavii vubec nebyl, tus sem zatahl ty, svym, jiz tradicne mimomisnim prispevkem.
Avatar - Ji/Ri
29. 4. 2011 16:53
Re: Octavii
olizovačům to nevysvětlíš. >:D >:-[]
Avatar - escorpion
29. 4. 2011 16:37
Re: Octavii
A má aj úzky interiér, nezmyselne široký stredový panel, ktorý tlačí do pravej nohy. Cenu o 200 tisíc vyššiu. Ideálna voľba, že ? No nekúp octaviu. Iste, má väčší kufor, to je jediná výhoda.
29. 4. 2011 20:00
Re: Octavii
Jenomze od auta se povetsinou ocekava, ze taky neco vydrzi. Korejci se snazi prilakat zakazniky vybavou za nizkou cenu, nicmene skodovka si je sve hodnoty plne vedoma. Je to mnohem kvalitnejsi auto to, ze si musim priplatit je vzhledem k tomu, co tim ziskam, naprosto adekvatni. A ted nemyslim jenom mekceny plast.
Avatar - Katikakus
29. 4. 2011 20:55
Re: Octavii
Jiste to dokazes podlozit nejakymi meritelnymi fakty, abys tady nebyl za internetoveho placala, jako Vita z Lazu.
29. 4. 2011 23:28
Re: Octavii
Tak napriklad vyjadreni nekolika autoopravaru, tabulky spolehlivosti, zkusenosti uzivatelu, atd.
Avatar - Katikakus
29. 4. 2011 23:56
Re: Octavii
Hod to sem, zvlast ty tabulky spolehlivosti mne zajimaji - predpokladam, ze mluvis o adac >:D >:D >:D

Zkus se podivat sem: [odkaz]

Jinak z vyjadreni nekolika opravaru a ze zkusenosti uzivatelu mam presne opacny dojem.
Bohuzel, stejne jako v tvem pripade to neni prilis objektivni, jelikoz je vzorek prilis maly. Kdyz se ovsem podivam na dlouhodobe testy Autobildu, nevim, nevim - moc to o kvalite koncernu nevypovida a Cedd skoncil lepe nez Octavka.
1. 5. 2011 00:59
Re: Octavii
Musim priznat, ze vyjadreni autoopravaru na skodovky nebylo ve vztahu ke korejcum, ale spis tak nejak obecne. Vetsinou vyzdvihuji hlavne fortelnost. U korejcu bych se bal hlavne materialu a zpracovani a opet nemyslim jenom interier.
Avatar - igor77
29. 4. 2011 09:12
insideři
jeden za 18, druhý bez 2 za 20
co nato mazda, nissan, toyota ? subaru a suzuki ?
a co renault, fiat, peugeot ? opel a ford ?
škoda lásky..
Rozbalit vlákno
0
Avatar - das_autos
29. 4. 2011 09:51
Nic
Na blbou otázku blbá odpovět a ta zní ani jedno >:D .
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Nerez
29. 4. 2011 09:54
Re: Nic
Taky nic, prostě Korejské interiéry zde z mého pohledu pokazily celé auto. Kdybych musel vyloženě jedno vybrat, tak raději Ceeda...
29. 4. 2011 10:01
Cruze
jazdil som so vsetkymi tromi, cize ceed, i30 a cruze a keby to malo byt korejske, tak asi ten cruze.
Rozbalit vlákno
13
29. 4. 2011 10:04
Re: Cruze
Souhlas, přestože v hodnocení zahraničních automagazínů má I30 většinou vyšší hodnocení než Cruze, tak já bych bral právě ten Chevy Cruze. Je to příjemné, hezké auto a není rozhodně tak obyčejný a nudný jako I30 nebo ceed....
Avatar - Flai
29. 4. 2011 10:20
Re: Cruze
Jenomze cruze zase nema v nabidce takove motory,respektive zacina na 1.6 ktera se dost nedoporucuje,ze "moc nejede" a je lepsi jit do 1.8 ... ikdyz jak je na tom ta nova 1.6 ,zvedli tam vykon az na 92kw ? i30 staci i ta 1.4,stejne tak ceed...
29. 4. 2011 12:48
Re: Cruze
Ono třeba vzhled Cruze je celkem slušný, ale v Čechách kde spousta lidí prahne po kombi bohužel Cruze ztrácí. Z nabízené dvojice je mi Ceed blíže, ale ze zkušeností s korejskými auty bych nekoupil ani jedno a raději připlatil za nějakého evropana.
29. 4. 2011 13:09
Re: Cruze
Treba Renaulta, ci Fiata? :-)
Avatar - cerrbion
29. 4. 2011 13:32
Re: Cruze
asi ano pokud bych vybiral sel bych do evropskeho nebo japonskeho , ale co se tyka korejcu, nazory na ne jsou uz jen predsudky, ktere pomalu ale jiste mizi, Škoda byla jeste v polovine 90 let taky spise pro smich a kde je ted. A korejci uz taky dotahuji respektive dotahli, jen to lidi jeste nevstrebali.
Avatar - kari.laz
29. 4. 2011 14:19
Re: Cruze
Jenže taky pomalu mizí jejich výhoda v nižší ceně.
29. 4. 2011 14:42
Re: Cruze
To je v dnesni dobe bohuzel pravda... ackoli v holatko verzich maji stale navrch... ;-) Ceed v Coolu s klimou do 260 tisic... ja bych ho vzhledem ke svym pozadavkum mozna vzal :-) nicim neurazi.
Avatar - kari.laz
29. 4. 2011 15:02
Re: Cruze
To je samozřejmě pravda. Za tu cenu by stálo to i zvážit, ale například francouzští výrobci se cenou dotáhli. A nové modely kia hyundai už tou cenou moc neohromí. Jako například nové picanto začínající na takřka 200 000, kde už se dá koupit jiné auto. Samozřejmě ne každý chce větší auto. Ale je to příklad toho, jak cena už nebude jejich hlavní zbraň.
Avatar - das_autos
29. 4. 2011 15:02
Re: Cruze
Ale taky ničím nenadchne.Auto bez emocí.Ostatní automobilky mají tradici,jméno, značku,styl a evropští zákazníci tohle cení podle statistik prodejů.Proč kupovat kiu když můžu mít forda,kterej má dobrej podvozek nebo citroena,kterej je pohodlnej nebo peugeota se kterým budu jinej atd. proč kiu když vlastně ani nevím proč.
29. 4. 2011 16:19
Re: Cruze
100 %. Ceed nebo I30 nejsou asi špatná auta, ale proč to kupovat, když za podobné peníze mám focus, octavii tour a skoro i golf. Chápu jedině chevrolet cruze, který má opravdu nějaký šmrnc a to auto bych docela rád měl v garáži...
Avatar - Ji/Ri
29. 4. 2011 16:54
Re: Cruze
takže je to vlastně takový folcfágn? >:D >:D >:D >:D >:-[] >:-[]
2. 5. 2011 15:00
Re: Cruze
Jak se pise niz, pozadavky na nekonecny kufr jsou absolutne nesmyslne. Ja jezdim Cruze uz vice jak rok a ani jednou jsem s kufrem nemel problem, to uz jsem nas i stehoval a vozil kamarady s plnyma baglama, proste nejde jen o litry, ale o usporadani.
Avatar - zdravy rozum
29. 4. 2011 14:09
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - kari.laz
29. 4. 2011 14:21
Re: Cokoli bezpecnyho - jen ne Okatvii
Máš pravdu, Oktavii by jsem si taky nekoupil, ale takovou Octavii klidně.
Avatar - das_autos
29. 4. 2011 14:27
Re: Cokoli bezpecnyho - jen ne Okatvii
On jde do sídu :-) .
Avatar - zdravy rozum
29. 4. 2011 15:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kari.laz
29. 4. 2011 15:10
Re: Cokoli bezpecnyho - jen ne Okatvii
Působí Ti slušný mindráky co?

VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW VW
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

Doufám, že tohle z tebou šlehne a bude klid >:D
Avatar - zdravy rozum
29. 4. 2011 15:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
29. 4. 2011 15:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
29. 4. 2011 16:55
Re: Cokoli bezpecnyho - jen ne Okatvii
No ten mindroš vidím spíše u tebe. tohle u není normal.
Avatar - Katikakus
29. 4. 2011 20:58
Re: Cokoli bezpecnyho - jen ne Okatvii
Vito, klid! Vem si prasky... :no:
Avatar - Trábošík
29. 4. 2011 23:54
Re: Cokoli bezpecnyho - jen ne Okatvii
:yes: >:D
29. 4. 2011 14:42
Re: Cokoli bezpecnyho - jen ne Okatvii
Okatvii ;-)
Avatar - zdravy rozum
29. 4. 2011 15:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
29. 4. 2011 15:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
29. 4. 2011 15:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
29. 4. 2011 15:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kari.laz
29. 4. 2011 15:11
Re: Cokoli bezpecnyho - jen ne Okatvii
Myslíš daevo Avia, tedy tví milovaní korejští výrobci?
Avatar - zdravy rozum
29. 4. 2011 15:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
29. 4. 2011 15:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Joseph"
29. 4. 2011 14:54
Focus
Ani jedno, ..... před měsícem sem tohle řešil a koupil jsem si Focuse, jedná se sice o starý model, ale pořád lepší než tihle dva a Megan dohromady.
Rozbalit vlákno
25
Avatar - zdravy rozum
29. 4. 2011 15:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
29. 4. 2011 15:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
29. 4. 2011 15:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Joseph"
29. 4. 2011 15:08
Re: Focus
Skoro ve všem kromě záruky. ;-)
Avatar - zdravy rozum
29. 4. 2011 15:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Atlis
29. 4. 2011 16:24
Re: Focus
tak tomu ver ze novy je bezpecnejsi, pohodlnejsi, uspornejsi aj vykonnejsi. a poruchovy stary focus urcite nie je... jazdi niektory z tych korejcov tak ako focus? ponuka tolko miesta? nie. :-)
Avatar - zdravy rozum
29. 4. 2011 16:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Atlis
29. 4. 2011 16:53
Re: Focus
snad si nemyslis, ze sa s tebou budem natahovat o vygooglene tabulky, vsak? ;)

bezpecnost - napisal som novy focus, vsakze :)
Avatar - zdravy rozum
29. 4. 2011 16:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 4. 2011 19:03
Re: Focus
Proč myslíte, že jde nutně o 11let starou první generaci? Já beru jako starý focus i ten, co se doprodává (těžko jej nazývat nový, když přichází na trh třetí generace). A to je zajímavý konkurent Kie Ceed a i30ky. Osobně s nimi nemám zkušenost, ale prý jsou vcelku tvrdé...focus také není nejměkčí, nemyslím, že by korejci měli nějaký náskok v pohodlí...rozdíl v bezpečnosti bych neřešil, tuším že mají oba pět hvězd. Ale věřil bych, že u motoru a výbavy může být ceed a i30 přeci jen o něco zajímavější.
Avatar - kaa
29. 4. 2011 15:20
Re: Focus
To by mě taky zajímalo, v čem.
Avatar - kari.laz
29. 4. 2011 15:13
Re: Focus
Sice mě moc neoslovují interiery, ale jinak to jsou docela dobrá auta. Máme je ve firmě. Zvenku nevypadají špatně (určitě líp než nový FFIII)
Pokud by jsem vybíral v této kategorii, tak by jsem šel asi do faceliftované 308, nebo nové C4.
Avatar - zdravy rozum
29. 4. 2011 15:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kari.laz
29. 4. 2011 15:59
Re: Focus
Pane bože ty jsi chudáček. Kolem tebe rozum neprošel ani velkým obloukem.
Výše si kllidně reaguješ 4x sám na sebe.
zkus nás prosím ušetřit dvaceti reakcí sám na sebe a tvých rozborů o tom, jak hrozně je Golf nebezpečný a jak je nový Lambo šmejdský a nebezpečný.
Avatar - zdravy rozum
29. 4. 2011 16:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
29. 4. 2011 16:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
29. 4. 2011 16:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Trábošík
30. 4. 2011 00:03
Re: Focus
Hele, ty máš nějakej problém, viď? Netrpíš depresema nebo nemáš třeba napoleonský komplex, či tak něco? Jdi si ty kecy psát někam jinam a furt se do někoho nenavážej laskavě!!!
Avatar - zdravy rozum
30. 4. 2011 01:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 4. 2011 08:50
Re: Focus
Jak si tady tak pročítám tvoje příspěvky,jsem si naprosto jistej že máš v tý kouli,co ti sedí na krku,nasráno.
29. 4. 2011 19:53
Re: Focus
Jaksi nechápu co člověka vede v preferencích k tomu, že by si koupil "Francouze" místo Kii nebo Hyundai. Volbu Golfu místo 308 nebo "Korejců" bych pochopil, ale 308? To mi přijde jak Ceed, tak i30 lepší volba.
Avatar - kari.laz
29. 4. 2011 21:00
Re: Focus
Tak to toho nechápeš asi dost chlapče >:D >:D >:D
Avatar - zdravy rozum
29. 4. 2011 22:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - escorpion
29. 4. 2011 16:54
i30
Vlastním i30 a je to dobré auto.

Za plus je výbava, celkom dobré jazdné vlastnosti, atmosférický motor 1,4 80 kW a hlavne spoľahlivosť. Žiadna neplánovaná návšteva servisu ani po 64 tisíc km. Vyzdvihol by som aj spracovanie interiéru. Všetko kvalitne spracované, nič nevŕzga.

Ako mínus je podvozok. Na naše cesty dosť tvrdý. Nepotrebujem prejsť rýchlo zákrutou, ale radšej nech komfortne tlmí nerovnosti. Dnešný trend je však o tvrdých podvozkoch, už aj Francúzi sa prispôsobujú dobe.

A cena ? U i30 ujde, horšie je to u novších modeloch hyu. ix35 už cenovo konkurencii neodkočí o 200 tisíc korún a pravdepodobne ani i40, ktorá pri lepšom motore a výbave bude atakovať milión. Zatiaľ kórejci robia s i40 veľké a trochu nepochopiteľné tajnosti.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ji/Ri
29. 4. 2011 16:58
Re: i30
Mega za i40? tvl. to sou blázni.
Avatar - escorpion
29. 4. 2011 17:21
Re: i30
Nechajme sa prekvapiť, ale pri prezeraní cenníka avensisu, accordu, mazdy6 je zrejmé, aká bude cena. Tip je 20-35 tisíc €. Keď chce konkurovať passatu, tak lacné byť nemôže. Aj asistenčné systémy odkukané od koncernu tomu nasvedčujú. Neviem, neviem ...
Avatar - zdravy rozum
29. 4. 2011 17:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Johny.Rico
29. 4. 2011 17:42
A na Toyotu AURIS jste zapomněli???
Se mrkněte na její ceny, když už tady tak porovnávate. Na ni se cenově, výbavou a výkonem nechytá vůbec nic.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "honza1212"
29. 4. 2011 18:01
Já bych koupil GOLF
:-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - zdravy rozum
29. 4. 2011 22:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 4. 2011 19:05
škoda
zmrvené diskuze díky jednomu chorému mozku. proč takový exot, který evidentně není psychicky v pořádku, nedostane ban?

jinak ohledně těchto aut - proč né, taky mě v dohledné době čeká upgrade a tohle by byla taky alternativa. osobně se mi víc líbí i30, chromovaný rámeček ceedu kolem masky moc neladí se zbytkem, je to takový rozhádaný. naopak i30 v bílé je moc pěkný a elegantní auto - [odkaz] . techniku nehodnotím, až to bude aktuální, tak projedu zástupce nižší střední (jap., německo, korea) a rozhodnu se dle celkového pocitu.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - zdravy rozum
29. 4. 2011 22:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
29. 4. 2011 22:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - das_autos
29. 4. 2011 20:37
Přiznejte barvu
Kluci z redakcí motoristickejch médií přiznejte barvu.Kolik vám za to,že tak hezky píšete ti korejci platí?Vždyť je to do nebe volající.Bez vás by to přeci nešlo a spousta bl...ů,kteří nemají vlastní úsudek a na předváděcí jízdě nepoznaj ten rozdíl oproti evropskejm značkám na vás dá.Například v časopisu auto7 číslo 8/ 2011 ve srovnávacím testu i30cw a octavie tour kombi zvítězil i30cw a ve světě motorů 16/2011 zase oII tour,kde redaktoři auta7 dávají mínus i30cw za menší zav. prostor a za nižší úroveń komfortu,ale vždyť to jsou přeci dvě pomalu nejdůležitější věci pro který si lidi kupujou rodinný kombi,aby do toho něco naložili a nevymlátilo to z nich duši při kvalitě našich tankodromů.Mimochodem nevím proč tomu u Hyundaye říkaj kombi.Tohle OII tour splňuje s rezervou.Se Světem Motorů se ztotožňuji a můžu to potvrdit z vlastní zkušenosti OII tour vítěz,I30cw poražený.Navíc nikdo v těch testech neuvažuje s reálnou cenou,ale s ceníkovou.
Rozbalit vlákno
32
Avatar - Katikakus
29. 4. 2011 21:08
Re: Přiznejte barvu
I30CW je rodinne combi s durazem na prostor pro posadku - proto natazeny rozvor. Octavia je combi s durazem na velikost zavazadloveho prostoru, kde prostor na zadnich sedadlech neni prioritou.
Nekdo si kupuje auto, aby pohodlne odvezl rodinu a nekdo jiny kazdy vikend stehuje lednice...
Avatar - das_autos
29. 4. 2011 21:18
Re: Přiznejte barvu
Jasně,ale když vezeš lednici máš vždy sklopený zadní sedačky.Rodinný kombi s důrazem pro posádku,která rodina s pěti dospělými jezdí pohromadě.To už snad má každej svoje auto a nebo zájmy a když náhodou jedou pohromadě tím spíš využijou větší kufr než místo na kolena ;-) .
Avatar - Katikakus
29. 4. 2011 21:27
Re: Přiznejte barvu
Ty jeste nemas deti, vid? Jinak bys vedel, ze pro deti kolem 3 let potrebujes vzadu vic mista nez pro vetsinu dospelych - sedi totiz v sedacce s temer natazenyma nohama.

Kdyz jedou spolu, tak spis vyuzijou kufr nez misto na kolena? To myslis vazne? Jako ze si nekdo vleze do kufru? Mate tam u vas divne zvyky. Prave kdyz jedou pohromade, tak to misto vzadu vyuziji - premyslej, nez neco placnes.
Asi tezko pojedou v takove sestave na dovolenou, aby ten kufr zaplnili vecma pro 5 dospelych.
Avatar - das_autos
29. 4. 2011 21:51
Re: Přiznejte barvu
Já děti mám ty inteligente a právě proto pro mně i30cw nemá vůbec žádnej význam.Kam dáš třeba cestovní postýlku plus zavazadla na dovolenou?A v pěti dospělých,k čemu ti je místo na kolena,když do kufru dáš pět igelitek?To s těma tvejma nohama splněj všechny evropský kombi nižší střední :-) .Tohle není prostě evropský kombi,ale hatchback s prodlouženým rozvorem ;-) .
Avatar - Katikakus
29. 4. 2011 21:58
Re: Přiznejte barvu
A k cemu proboha budu vozit cestovni postylku? V kazdem slusnem hotelu ti detskou postylku nabidnou. To s tema nohama sice splni vetsina combi nizsi stredni, pokud nechces mit predni sedadlo uplne vepredu, nebo okopane operadlo, tak konkretne Octavia je na tom dost spatne.
i30CW ma 415 litru, to mas nejake hooodne velke igelitky.

Jak rikam, pokud stehujes kazdy vikend ledince, jdi do Octavie, kazdemu podle jeho potreb...
Avatar - das_autos
29. 4. 2011 22:07
Re: Přiznejte barvu
Babča na slovensku je slušnej hotel,ale postýlku nevede.O objem ani tak nejde,ale ten kufr je prostě krátkej a navíc to dneska měřej dost divoce,někdo po roletu někdo po okno někdo s rezervou někdo bez,ale i30cw je bezkonkurenčně nejmenší.
Avatar - zdravy rozum
29. 4. 2011 22:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
29. 4. 2011 23:23
Re: Přiznejte barvu
A jak to budeš do té Octavky přes tu vysokou nakládací hranu rvát? To bude taky super. Kombi se schodem. Kufr má být hlavně dobře vyřešen, litry se nesmi nikde schovávat a být dobře přístupný, o tom je kombi. Octavka má litrů víc než dost, ale to i Thalia, nicméně někdy je méně více.
29. 4. 2011 23:55
Re: Přiznejte barvu
Někomu se to holt těžko vysvětluje. Litry v zavazadlovém prostoru jsou u nás prostě mantra a konec. To, že je Octavia a celý koncern úzký, je přece jedno, vždyť je dlouhá. Já osobně nemám rád auta ve kterých je málo prostoru příčně, proto jsem se třeba v Yeti necítil dobře, navíc si nemyslím, že downsizing je dobrá cesta a tou jde celý koncern, (bohužel nejen ten). Jinými slovy si pokud jde o menší motory, (menšími motory myslím do objemu 2.0l), vždy vyberu někoho, jenž mi nabídne atmosferický motor, a to jsou Japonci a Korejci, díky za ně. Škoda z atmosferických motorů nabízí "prehistorické" MPI a HTP, koncern nesmyslné motory FSI, (jež mohou být i v Superbech. Takže asi tolik k tomu, proč Octavii ne.
Avatar - Ronault.
30. 4. 2011 00:22
Re: Přiznejte barvu
To naprosto chápu. I když jsem byl opravdu unešen tím, jak dokáže např. 1,4 TSI jet, nebo 1,2 TSI ve Fabii, tak pořád ještě k tomu nemám tolik důvěry jako v klasickou atmosféru.
Avatar - das_autos
30. 4. 2011 20:15
Re: Přiznejte barvu
Přes tyhle všechny věci je prostě Octavia pomalu ve všem lepší než čechokorejec.Octavii nemám a nechci jí jen to je prostě moje srovnání.Ty korejci se snaží hezky tvářit,ale je to prostě ochcaný auto aby bylo co nejziskovější,kdežto škodovka si na nic nehraje protože to ani nepotřebuje >:D .
Avatar - Katikakus
30. 4. 2011 20:33
Re: Přiznejte barvu
Stesti je, ze v evropskych automobilkach nesedi hlupaci jako ty, kteri by korejce takhle podcenovali. To by pak korejske automobilky evropsky autoprumysl prevalcovali mnohem snaz.
Je sice hezke, jak tady bojujes za domaci automobilku, pravdou ovsem je, ze na zapad od nasich hranic je jeji vnimani zhruba na stejne urovni jako korejci.
Na a mimo Evropu je to jeste mnohem horsi - v celosvetovem meritku ma Hyundai/KIA sve jmeno, coz se o Skode rozhodne tvrdit neda.

Kdyz se podivam sem: [odkaz] tak Hyundai/KIA nejsou o nic ochcanejsi nez Skoda, spise naopak.

PS: demagogicke blaboly "pomalu ve vsem lepsi" radeji nebudu komentovat - nema to cenu. Doufam jenom, ze si uvedomujes, ze bez konkretizace podlozene argumenty jsi jenom k smichu... 8-s :no:
Avatar - das_autos
1. 5. 2011 10:03
Re: Přiznejte barvu
Tak se svez v obouch a uvidíš sám.Korejec má tvrdší podvozek a to jsem jel na nějakejch 15" balónech tudíž ti to na našich silnicích vyklepe korunky,řízení a řazení je lepší ve škodovce, sedačky taky,má větší kufr lepší interiér atd.atd.Korejská 1,6 se tváří na papíře jako silnej motor,ale koníci se někde ztratili.Prostě jsou auta do kterých sedneš a jedeš,který rád řídíš máš z nich dobrej pocit a pak jsou auta,který ti nesednou a řídíš je nerad.Ty recenze proto jsou podmázlí,protože korejci rozhodně ke špičce ještě nepatří,je do bezduchý šedý průměr.Možná příští generace.O spolehlivosti a záruce záměrně nic neříkám a pochybuju že bez toho by se to tolik prodávalo. ;-)
Avatar - escorpion
1. 5. 2011 11:17
Re: Přiznejte barvu
Sedačky má lepšie i30. Interiér ? Kvalitatívne podobne, ale v octavii je menej miesta. Spoľahlivosť lepšia v hynudaii, záruka detto, cena nižšia. Kufor má väčší octavia. Ale aj viac sa kradne, vyššia poistka atď. Ťažké rozhodovanie. Obidve autá majú plusy aj mínusy. Je to hlavne o kompromise či cene ? 8-s
Avatar - Katikakus
1. 5. 2011 11:41
Re: Přiznejte barvu
rozumny nazor :yes:
Avatar - das_autos
1. 5. 2011 13:24
Re: Přiznejte barvu
Hlavně ta látka v nižších výbavách,to je jak tryčko od vietnamců z recyklovanejch PET flašek ;-) .
Avatar - Katikakus
1. 5. 2011 11:40
Re: Přiznejte barvu
Svet Motoru mas nacteny, jeste by to chtelo precist neco, co neplati Skoda Auto, ale lepsi nez teoretizovani je se i svezt a na vlastni kuzi zkusit... :-!

Ano Octavia ma vetsi kufr, ale k cemu by mi byl, kdyz zbytek auta mi naprosto nevyhovuje a lednice o vikendech nestehuju? K nicemu...
Navic kupovat auto, ktere vypada odpudive (ano subjektivni) jenom kvuli kufru mi prijde hloupe.
Avatar - das_autos
1. 5. 2011 13:18
Re: Přiznejte barvu
Já s nim jel pokud neumíš číst a nic mně na tom autě neupoutalo,ale pokud ho máš jinak bys ho tak nechválil,tak s ním jezdi a buď s ním spokojenej.Víš čím jezdí polovina redakce SM?Hádej,korejcema.Je to bezcharakterní auto,který tě odveze z bodu A do bodu B nic víc.Lepší alternativou jsou nová Astra,nová C4,Bravo,P 308,Focus ....a až potom I30 a Ceed :yes: .
Avatar - Nerez
1. 5. 2011 21:33
Re: Přiznejte barvu
Souhlas, pro mě jsou i30 a i Ceed auta bez historie, která si koupí jen lidi, kteří od auta nečekají nic víc, než přesuny z A do B. Osobně fandím modelům s dlouhou historií, Golf, Astra, Octavia, Focus apod. která nabídnou krom těch přesunů i nepoměrně vyšší kvalitu, jízdní zábavu a STYL :yes:
27. 6. 2011 08:48
Re: Přiznejte barvu
Jestli do i30CW dáš do kufru pět igelitek, pak do Oktávky jich tam dáš 6.
Moje děti se mnou zatím v autě jezdí a nejmíň do 18 let věku se mnou jezdit budou... Já tedy nevím, ale mně by asi 415 litrů prostoru po roletku plus kapsy na povinnou výbavu okolo rezervy mohlo stačit (můj stávající vůz má o 100 litrů míň)...
29. 4. 2011 21:38
Re: Ono priznanie, že priplatím za nič je dosť ťažké ....
Trh je trh a keď je niekto ochotný zaplatiť za značku Škoda - je to skôr šikovnosť firmy ako zákazníka ...
Cenovo je Škoda nad úrovňou kórejcov a i keď spustila z ceny - stále je podstatne drahšia ...

Ak sa teda porovná cenovo porovnateľné vozidlo tak je logické, že vo výbave je Škoda ďaleko za konkurenciou a zúfalo zastaralý benzín 1,6 už sotva niekoho porazí (Auto7).
Osobne mám krátku Kiu Ceed 1,6 EX. Tých 340 litrov sa mi zdalo oproti Octavii naozaj málo, ale po 4 rokoch musím povedať, že mi to zatiaľ stačí a nejako ma to zásadne neobmedzuje ...
Tých ušetrených cca 200 tis. českých korún mi za tých pár litrov stálo. Mimichodom vtedy bol u Škody k dispozícii len tragický benzín 1,6, ktorý je oproti môjmu 1,6 CVVT pár generácií dozadu ...hlavne v spotrebe ...
Avatar - zdravy rozum
29. 4. 2011 22:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 4. 2011 22:52
Re: Ono priznanie, že priplatím za nič je dosť ťažké ....
Tak to se s tim vnitrnim prostorem skrz natazeny rozvor moc nepochlapili kdyz nabizi to same co ta oktavka.
Avatar - Katikakus
29. 4. 2011 23:58
Re: Ono priznanie, že priplatím za nič je dosť ťažké ....
Mikeshi, blabolis, jako vzdycky, jelikoz si evidentne v jinem aute nez v octavce nesedel. V i30 - i v kratke, si za sebe pohodlne sednu, v Octavce nikoli.
30. 4. 2011 12:52
Re: Ono priznanie, že priplatím za nič je dosť ťažké ....
Katikakusi, blabolis ty a neni to problem dokazat, vyhledej si zmerene udaje vnitrniho prostoru. Bud jsi sedel jen v O1, s cimz bych pak s tebou souhlasil ze tam je mista v porovnani s i30 o dost min, nebo vnitrni prostor auta posuzujes jen podle hodnoty rozvoru, coz neni dobry napad.
Avatar - Katikakus
1. 5. 2011 09:03
Re: Ono priznanie, že priplatím za nič je dosť ťažké ....
Ja jsem v OII sedel, bohuzel nekolikrat i vzadu a nic prijemneho to nebylo. Proto jsem zkousel nastavit si predni sedacku podle sebe a pak si sednout. OII je na tom vzadu v podelnem smeru s prostorem podprumerne - jenom namatkou ma vic mista vzadu Focus, i30, Ceed, Auris, Civic - pisu pouze vozy, ktere jsem osobne zkousel. Zkus si nekdy sednout i do jineho vozu nez Skoda a budes prekvapen.
1. 5. 2011 13:50
Re: Ono priznanie, že priplatím za nič je dosť ťažké ....
OII je na tom v podelnem prostoru naprosto srovnatelne s konkurenci, to je fakt. Ze ty s tim mas problem asi neni ani tak otazkou auta jako tvych antipatii (ten tvuj posez bych fakt chtel videt...). Nastav si ji normalne a budes prekvapen. V jinych autech jsem taky sedel, mista tam vic nebylo.
Avatar - Krispos
1. 5. 2011 15:34
Re: Ono priznanie, že priplatím za nič je dosť ťažké ....
Prostor je relativní, při jízdách s rodiči jsem pochopil Einsteina... Moje matka ma 1,60m a přesto si za ni nesednu v žádném autě... když řídí má sedadlo jak zubařské křeslo uporstřed zákroku a když spolujezdcuje dá si sedadlo až dozadu...
Avatar - Katikakus
15. 7. 2011 11:15
Re: Ono priznanie, že priplatím za nič je dosť ťažké ....
Takze specialne pro tebe - sedacku si pochopitelne nastavuji v kazdem aute stejne. Pokud by na tom byla srovnatelne, tak bych samozrejme musel mit stejne problemy i ve vyse zminovanych autech. Priste zapnout logiku, mikeshi...
31. 7. 2011 12:25
Re: Ono priznanie, že priplatím za nič je dosť ťažké ....
Vzhledem k tomu, ze i z objektivniho mereni vyplyva, ze mista maji stejne, logika rika, ze chyba bude nekde u tebe, tak si tu logiku fakt zapni :yes:
neregistrovaný "siku"
1. 5. 2011 08:11
Re: Ono priznanie, že priplatím za nič je dosť ťažké ....
podívejte se na to takhle,velký kufr litrově v octavii je tendenční. Hyundai nepočítá objem pod podlahou a kdejakou skulinu jako škoda.některé automobilky sčítají objem pomocí kuliček, kterých se vleze více, a některé(hyundai) pomocí pravidelných jednorozměrových kvádrů (nevyužije se každá skulina). Po pravdě, veliký vnitřní interiér je pro cestování s rodinou moc důležitý a pokud jste vozili BEZPEČNOU detskou sedačku(ne papundekl z tesca), tak zjistíte že jsou takové detské sedačky nabobtnané a potřebují veliký předozadní prostor., naopak na nohy tam místo nemusí být,a tzv nedostatečný počet litrů v kufru nahradíte uložením OPRAVDU OBROVSKÉ TAŠKY za přední sedadla do místa, pod dětské nohy dítěte v sedačce, takto celá rodina sedí pohodlně a dítě si neomlátí kotníky o prední sedadlo jako v octávce.howk Hyundai vs Ocavia Rulez
neregistrovaný "siku"
1. 5. 2011 08:14
Re: Přiznejte barvu
podívejte se na to takhle: velký kufr litrově v octavii je tendenční. Hyundai nepočítá objem pod podlahou a kdejakou skulinu jako škoda.některé automobilky sčítají objem pomocí kuliček, kterých se vleze více, a některé(hyundai) pomocí pravidelných jednorozměrových kvádrů (nevyužije se každá skulina). Po pravdě, veliký vnitřní interiér je pro cestování s rodinou moc důležitý a pokud jste vozili BEZPEČNOU detskou sedačku(ne papundekl z tesca), tak zjistíte že jsou takové detské sedačky nabobtnané a potřebují veliký předozadní prostor.(zejména pak bezpečné kolípky pro ty úplné novorozence, co sedí leží proti směru jízdy), naopak na nohy tam místo nemusí být,a tzv nedostatečný počet litrů v kufru nahradíte uložením OPRAVDU OBROVSKÉ TAŠKY za přední sedadla do místa, pod dětské nohy dítěte v sedačce, takto celá rodina sedí pohodlně a dítě si neomlátí kotníky o prední sedadlo jako v octávce.howk
29. 4. 2011 21:44
i30!!!
Mám i30 - nelituji; testoval jsem a porovnával tehdy Kia Ceed, nový Megane, F. Focus, i30... rozhodl jsem se celkem jednoznačně: i30. ;-) ... Prostě a jednoduše: vše mi u i30 sedlo a hrálo jaksi lépe... :-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - zdravy rozum
29. 4. 2011 22:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 4. 2011 09:22
Re: i30!!!
K PODVOZKU i30: jsem spokojen; plně souhlasím s popisem v "autorevue" - napsal bych to jaksi podobně, ne lépe :-) :

[odkaz]

Podvozkově na vrcholu

Hyundai se ze středověku vyhoupl rovnou do postmoderny. Zatímco Elantru ani při dobré vůli nemůžeme označit jinak než jako houpacího koníka, podvozek i30 nás příjemně šokoval.

Jestli jsme čekali zlepšení v duchu Sonaty s jejím uskakováním v zatáčkách, pak kompaktní Hyundai má bezvadně odladěný podvozek a to mnohem lépe než Kia Cee´d, ačkoliv i ta se vyšvihla mezi podvozkovou modernu.

Běžná jízda ve městě dává dopřát klidu za volantem, rány od výtluků a kostek se takřka nepřenášejí do volantu, podvozek skvěle filtruje nerovnosti. Také na dlažebních kostkách si zachovává svůj klid a stabilitu. Mimo město lze zjistit, zda-li nejde jen o přikrášlěného houpacího koníka, nebo to Hyundai s napodobenou zádi od BMW řady 1 myslí vážně. Smrtelně vážně! Hyundai skvěle drží stopu v přímém směru a když se rozhodnete střihnout sérii zatáček a čekáte klasické pohupování korejských automobilů, připravte se na zděšený výraz ve tváři, protože se prostě neděje nic. Samozřejmě Hyundai se nakloní, ale přední kola vedou stopu s chutí šinkanzenu a zadní kola perfektně následují s poslušností Focusu.

Hyundai i30 také bezchybně filtruje nerovnosti při vysokých rychlostech a nenechá se zahanbit ani příliš malými poloměry zatáček na dálnici D1. V zatáčkách se jeho záď neodlehčuje a utrhnout ji si žádá necitlivé chování.
Avatar - zdravy rozum
30. 4. 2011 10:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 4. 2011 12:42
Re: i30!!!
dobrý.
jsem zvyklej na lehký auto s točivým benzínem a tak vybírám nástupce s pokud možno stejnými vlastnostmi. co jediný mi trochu vadí, že všude čtu, jak mají tihle korejci ( nejen oni teda) necitlivé řízení vlivem el. posilovače - rád vím, co se přesně děje mezi silnicí a volantem.. dnes mi ty auta připadaj řidičsky dost odtažitý (teda v rámci této rodinné kategorie)..
30. 4. 2011 12:57
Re: i30!!!
Necitlivé řízení??? To opravdu ne! Mám zkušenost mnoha km s i30 - řízení je přesné, s adekvátní odezvou a chováním. Jen doporučuji! Jeden z testů: "Při testu benzinové i30 se nám moc líbilo chování v zatáčkách a u nafty je tomu stejně. Hyundai je mrštné, má PŘESNÉ ŘÍZENÍ a rádo vám pomůže, pokud to někde přeženete..." - citováno z: [odkaz]

Jinde ve srovnání s novým Renault Megane: "Hyundai i30 má lepší řízení, snáze ovladatelné brzdy..." - [odkaz]
Avatar - Ronault.
29. 4. 2011 23:26
Pro pologramotné
Kolegové, tento článek srovnává ceny aut. Chápeme?

Pan redaktor nesrovnává více aut v rámci celého segmentu, protože tehdy by nestačilo jen porovnání ceny, jak vidíme tady. Ale v rámci svou si dost podobných aut, kdy ani jeden z nich není vyloženě špatnou koupí proti tomu druhému, je rozhodující cena.

Takže ty vaše zkazky, že byste si koupili Octavii, Focusa, Trabanta či buldozer jsou poněkud mimo téma a nechápu, co útočíte na pana redaktora, který nerozhodným dopřál velmi přehlednou tabulku.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Katikakus
30. 4. 2011 00:01
Re: Pro pologramotné
Pozor, tohle je pro Vitu a jemu podbne prilis slozite na pochopeni. Proto ta diskuse vypada jak vypada - plna blabolu o Octavce ci 308 a jinych nesmyslu.
Autor zaslouzi pochvalu za srovnani, ktera mozna nekomu pomuze v rozhodovani. :yes:
30. 4. 2011 00:37
Re: Pro pologramotné
Clanek sam o sobe je kvalitni, ale hledani alternativ, dumani nad tim, jestli ma vubec cenu vybirat z techto dvou aut, kdyz mohu nakoupit lepe, na tom nevidim nic spatneho.
Avatar - Ronault.
30. 4. 2011 00:48
Re: Pro pologramotné
To máš recht, ale jsou tady někteří, kteří jsou schopni redakci obvinit z braní úplatku atd. To už je opravdu padlé na hlavu.
30. 4. 2011 00:53
Re: Pro pologramotné
Na hledání alternativ nic špatného nevidím a otázkou zůstává, jestli je Octavia (o těch 100 až 150t), při dovybavení na úroveň "Korejců" lepší. Podle mně není.
Avatar - zdravy rozum
30. 4. 2011 01:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
30. 4. 2011 01:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - igislo
30. 4. 2011 14:23
Re: Pro pologramotné
Ja mam Kia CEED 1,6 CRDI uz 3 rok. Mam na tom 221 000 km. Vcera som bol na garancke , kde som si dal predbezne zmerat tlmice´, vysledok bol bez nutnosti vymeny.Cely predok drzi bez problemou nic neklepe je to stale tuhe a kompaktne.Asi 2x do mesiaca jazdim Prahu po D1 - uplna pohoda.
/Pre porovnanie Megam2 predok rozmlateny po 70 000 na kasu po90 000 som vymienal vpredu asi vsetko a na motore 1,5 dci aj turbo, Astra G predok postupne zacal buchat asi po 110 000KM a uz stym nevedeli v servise nic urobit,aj ked tam vymenili aj gate, Octava drzala vpohode do 150 000 kmpotom isla na vymenu/
Na tomto CEEDe , mozno to bude zniet neuveritelne som nemal ziadnu zavadu, fakt absolutne nic, lejeme do toho iba naftu a vodu do ostrekovaca, tak ako sa volekedy hovorilo o Japoncoch.
To iste aj moji dvaja kolegovia s CEEDmi nemaju taktiez vobec ziadne problemi maju naslahane okolo 150 000km.
Fakt je ze sme este nemali taketo Fleet auta, a ani sef sa nejako nezbera prejst na inu znacku.
Pravdu povediac, ked som to auto dostaval bol som plny predsudkov voci tomuto Korejcovi, predtym som mal totizto sluzobnu Oktavu2 1,9 TDI Ambienta.
Auto v pohode ale klasika co 10 000km to liter oleja za 1000SK, v servise som si vzdy robil srandu ze olej mi menit nemusia lebo pri Long Life vymenach som tam nalial do vymeny min. 3l , raz sa mi podarilo tam doliat od vymeny do vymeny 4l. Na octave po 60 000km zacala svietit kontrolka vyfuk potrubia , to nevedeli vyriesit , tak ju radsej odpojili, zistili to v inom servise.Inak motor chodil rovnako. VO VSEOBECNOSTI NA OCTACE VZDY SVIETILA NEJAKA KONTROLKA , BUD ZIAROVKA VYPALENA , MAZANIE , ALEBO VYFUK. POTRUBIE.To iste na MEGANE a ASTRE.Na CEEDE nesvieti nic tak ako na zeninom CIVICu v zivote nic nesvietilo.
Teraz riesime vymenu prave Civica , uz ma 10 rokov , chceme nieco nove, fakt je vsak ten ze tie auta sa za 10 rokov takmer nikde nepohli,mozno iba torznou tuhostou a urcite bezpecnostou .Mam vymenit 1,4 16v v Civicu za 1,4 16v v Ceede, ktory vazi cca o 150kg viac a subjektivne chodi horsie ako Honda, ktora mimochodom v pohode toci 7000t.otacok.Uvidime, iste je vsak to ze volakedy som sa po Korejcovi ani nepozrel , teraz vsak uz v pohode uvazujem ze by som ho kupil aj domou. Novy Kia Sportage je fakt vydarena a stoji asi ako Dieselova Oktava. Hold uvidime ....,
Avatar - zdravy rozum
1. 5. 2011 00:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 4. 2011 04:54
Re: Pro pologramotné
"No jo takle.
A treba v reklame, v jedne z tech prvnich, jela kie primo po focusu, i kdyz tam je konkurentem spise i40.

A to je zajimave, treba ford nema vubec stredni auto, mondeo je velky jak prase a fiesta je normalni nizsi stredni, no ford ma takove vlastni polokategorie, jako u toho prerostlyho mondea nebo fiesty myslim."

>:D >:D >:D >:D >:D a k tomu nick "zdravy rozum" - zlatý ventilek
Avatar - zdravy rozum
30. 4. 2011 09:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
30. 4. 2011 10:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
30. 4. 2011 16:28
Tabulka
Po doplnění dostupné výbavy se i30 dostane na podobné peníze jako Ceed, ale má navíc elektrická okna vzadu a silnější motor. Na druhou stranu, Kia výkon snižovala, takže možná tohle výhoda není. Takže co s tím? Hyundai i30 1.6.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "V12"
30. 4. 2011 20:12
i30
Momentalne hladam nahradu za Focusa a prave i30 sa mi javi ako najvyhodnejsia ponuka, pretoze :
1. Focus III je sialene predrazeny, pytat tolke prachy za zakladny mizerny motor 77kW je na smiech, o 92 kW skoda hovorit a EcoBoosty s turbom - to je uz na porazku. Aj zarucna politika Fordu je na smiech
2. Skoda nema nic, cim by ma zaujala, velky kufor na mna neplati, Fobia RS by sa pred barakom nedozila tretieho rana a to je jediny voz, ktory som ochotny od koncernu kupit
3. i30 je presne to, co potrebujem - 1.6CVVT je dostatocne usporny, ked sa mu pristupi krk dostatocne vykonny a vdaka 6 stupnovej prevodovke na dialnici pri 130 - 140 (GPS) neotravuje hlukom ako napr. FFII 1.6i 74kW, ktory sa momentalne da kupit za vcelku prijemnych 12990 EUR.
4. Astra nevie zatacat (v TopGeare to samozrejme prehnali), no urcite nezataca tak, ako Focus ci i30.

Podciarknute - zratane - za najmenej penazi da najviac muziky i30 1.6CVVT STYLE - za 13208 EUR (pripadne plus 650 za ESP) je velmi dobra cena. Jedno je iste, 1.4CVVT 80kW vyzera zaujimavo iba na papieri, v reale je to lenive, neduzive a uhucane, ked po nom clovek nieco chce, treba ho drzat pod krkom aspon na 5000 rpm, az tam ma totiz maximum krutiaku - objem je nenahraditelny. Ako zaryty fordak toto pisem velmi nerad, no je to skratka tak. Kupit FFIII 77kW s 5 kvaltom za 17k moze iba fanaticky zastanca modreho ovalu. A to ja nie som ;-)
Rozbalit vlákno
4
30. 4. 2011 22:32
Re: i30
ja teda urcite nemam ford a ani nie som jeho fanusik. Jasne, ze sa mi pacia modely ako Sierra Cosworth alebo aj scorpio 2,9 ale inak nemam k tejto znacke iny vztah ako to, ze by som ocenoval keby sa presadzuju a bojuju medzi sebou len taketo tradicne znacky a tym urcuju nie cenu ale kvalitu vozu. Presadzovanie kiji, hjundajov a dajvo a honkciangh, nanaganh je velkym krokom spat a tieto pseudo znacky devalvuju nasledne kvalitu ostatnych vyrobkov. Nechapem ako ti co tu argumentuju svojim raciom o skvelom vybere auta o 150 tis lacnejsieho ako standartny automobil na vysokej urovni s neporovnatelne sirsim zaberom roznych uzitocnych, dolezitych a dobrych vlastnosti.... Nechapem ako tito ludia pri svojom prezieravom a bystrom mysleni, ktore garantuju svojim vyberom mohli prehliadnut taku otazku ako je " PRECO MI NENI PODOZRIVE, ZE JE TO TAK LACNE????
Avatar - zdravy rozum
1. 5. 2011 00:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Nerez
30. 4. 2011 22:52
Re: i30
Ha ha ha, tys mě rozesmál. Astra, že nezatáčí líp než i30? Tak tam je borče pořádnej rozdíl v podvozku, ve prospěch Oplu. Chce to se v tom projet, ne věřit Top Gearu...
Avatar - zdravy rozum
1. 5. 2011 00:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "siku"
1. 5. 2011 07:27
spíš hyundai
kdo chce rodinný vůz, koupí komfortněji naladěný podvozek Hyundai, Kia je tvrdší. U Hyundai nakoupíte více serepetiček za menší cenu.Hyundai nabídne dostatečně silný a pružný motor 1,4 80KW bez nutnosti příplatku za 1,6, což je u Kie nutností, neb 1,4 tam má jen 66KW.Hyundai má perfektní boční vedení sedaček, Kia jen běžné plytké vedení. hyundai má display palubního počítače mezi budíky přístrojovky - je to přehledné a praktické, Kia kdesi mimo pohled na středovém panelu.také display rádia mi přišel přehlednější než u Kie.V provedení combi má i3O rozvor o ještě 5cm delší - 2700mm(analogicky třeba audi A4). o tom se může Octavii jen zdát. Hyundai je v žebříčcích spolehlivosti v prestižních anketách a časopisech výše než Kia. Austrálie - nejspolehlivější vůz nižší střední třídy. Autobild nejkvalitnější značka 2010, atd atd Hyundai je ted už myslím 4 nejvetším výrobcem automobilů celosvětově.to není samo sebou, tím, že by byl plečka, jak český pepíci troubějí na diskuzích. hyundai ted po japonské krizi úspěšně sbírá zákazníky japonských aut. Jen v ČR se český pepík neumí kouknout za hranice a jeho srdečným snem je "česká" octavia.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - kaa
2. 5. 2011 10:49
Re: spíš hyundai
Píšeš kraviny.
Palubní počítač u obou jsou téměř na stejném místě.[odkaz]
[odkaz]
Výkon motoru u Kia byl snížen ve prospěch točivého momentu. KIa - 137nm/4000.
hyundai - 137nm/5000.
Takže i30 musíš pořádně točit aby jela, kdežto kia tahne už od 2500 otáček. >:D
Avatar - Nerez
2. 5. 2011 19:55
Re: spíš hyundai
V testu Ceedu v jednom časopise psali, že 1.4 66kW udělala ve zrychlení s pevným startem i 1.2 TSI 63kW v Golfu. A to už něco ukazuje o kvalitách motoru...
neregistrovaný "siku"
3. 5. 2011 23:15
Re: spíš hyundai
JO,TAK TO ZMĚNILI, dřív byl palbní počítač tady [odkaz]
neregistrovaný "siku"
3. 5. 2011 23:29
Re: spíš hyundai
v článcích na tomto serveru se dočtete: " Tím nejmarkantnějším je nižší výkon motoru 1,4 CVVT – 66 místo 80 kW. Maximum točivého momentu zůstává na 137 Nm při 5000 min-1",takže žádný snížení na 4000. Dále: "zrychlení z 0 na 100 km/h zvládá nová verze za 13 s, zatímco silnější provedení před modernizací potřebovalo jen 11,6 sekundy"
Nevím,ale já jsem se svou 80kw spokojenej, a otáčky 4OOO nebo 5000 kazdodenně nepoužívám,- paludní počítač už stejne dřív hlásí pokyn k přeřazení na další stupen... a v praxi od 2000 resp.2500 me auto zrychluje i s naloženým kombikem perfektně, Od 3000 do 6000 otáček však moment NEKLESÁ pod 127 Nm, což vozu lehčímu než 1,3 tuny uděluje přijatelnou dynamiku.
Avatar - Guttalax
21. 5. 2011 11:36
Co koupit?
Ceed s 66kw má opravdu točák u 4000ot. To jen odborníci ,co píšou kolem aut mají v makovici guláš.Spolu s krátkou převodovkou dává vozu celkem slušné jízdní vlastnosti. :-!Pokud by vám cpali 77kw a tvrdili ,něco o zvýšení výkonu,tak věřte ,že to není pravda a snaží se vám nacpat Slovenskou skladovku.
Rozbalit vlákno
2
23. 5. 2011 23:44
Re: Co koupit?
mne tak napada. t ymotory jsou konstrukcne stejne, nebo to je dano jen pocitacem co je ridi? pak by slo tedy i30 preprogramovat na ceed (a obracene) ?..... se ptám... ;-)
Avatar - Guttalax
25. 5. 2011 17:20
Re: Co koupit?
66 kw má menší průměr sacího potrubí.Jináč jsou to shodné motory.Ty do I 30 a slovenské verze Ceeda jsou asi totožné. Sice uvádějí 80kw a sl. 77 ale 3kw sem 3kw tam.Ten papírově slabší motor táhne líp ohledně toho točáku o 1 000 níž.Není až tak markantní rozdíl,ale tam kde s 80kw řadíš za 4 s 66 ještě jedeš za5. Proto i jízda ve 130km na 5 rychl. stupeň je na vrcholu toč mom.4 000ot. táhne velmi dobře i v kopcovitém terénu.Z toho soudím ,že pokud je toč.mom. posazen do vysokých otáček ,tak je to na prd. :-!