Hyundai i30: Vyšší verze výbav nyní levněji

Hyundai i30: Vyšší verze výbav nyní levněji

 
 

Hyundai s příchodem nového roku upravil ceník i30. Zmizelo provedení Patriot a v ceníku již nejsou uvedeny zvýhodněné skladové vozy s výbavami Start Plus a Comfort.

Od 1. ledna 2011 je Hyundai i30 k dispozici opět s tradiční čtveřicí výbav označených Start, Classic, Comfort a Style. Namísto zlevněných výbav Start Plus s klimatizací a Comfort nyní Hyundai v ceníku uvádí pouze dodatečný bonus 40.000,- Kč na vybrané skladové vozy.

Základní provedení Start je i nadále k dispozici pouze se zážehovým motorem 1,4 CVVT a obsahuje 6 airbagů, ABS s EBD, úchyty pro dětskou sedačku Isofix, přední mlhovky, centrální zamykání bez dálkového ovládání (dálkový ovladač + 4.620,-Kč), elektrické stahování předních oken, palubní počítač, výškově stavitelný volant, asymetricky dělená a sklopná zadní sedadla, rádio s CD a MP3 přehrávačem (vč. USB & iPod & AUX portu) a 4 reproduktory. Tento stupeň výbavy pořídíte za 229.900,- Kč. Manuálně ovládaná klimatizace je k dispozici za příplatek 20.000,-Kč.

O stupeň výše je výbava Classic. U ní došlo ve srovnání s prosincem k snížení cen o 10.000,- Kč v případě motorů 1,4 CVVT i 1,6 CRDi a o 20.000,- Kč u 1,6 CVVT.

Ceny i30 s výbavou Classic začínají na 279.900,- Kč a jsou na stejné úrovní jako byly v prosinci u provedení Patriot, které z Classicu vycházelo. Rozdíl představovala prakticky jen litá kola, která byla u Patriotu zdarma, zatímco u Classicu jsou za příplatek 4.500,- Kč.

Classic oproti výbavě Start navíc obsahuje aktivní opěrky hlavy vpředu, alarm, centrální dálkové zamykání, výškově i podélně nastavitelný volant, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, elektricky ovládaná, vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka, elektrické stahování předních i zadních oken, ovládání rádia na volantu, 2 výškové reproduktory, manuální klimatizaci a loketní opěrku s úložným prostorem mezi předními sedadly. Exteriér Classicu od Startu odlišují zrcátka i kliky v barvě karoserie a směrová světla v zrcátkách.

Comfort v lednu zlevnil oproti prosinci u všech motorizací o 10.000,- Kč s výjimkou 1,6 CVVT, který je levnější o 20.000,- Kč. Standardem pro tuto výbavu, jejíž ceny začínají na 294.900,- Kč, je mj. automatická klimatizace, kůží potažený volant a hlavice řadicí páky, kovový dekor a litá kola. Teprve od výbavy Comfort je standardem plnohodnotné náhradní kolo. Vozy s touto výbavou jezdí na pneumatikách 195/65 R15, zatímco Classic i Start na 185/65 R15.

Nejvyšší stupeň výbavy s označení Style je po novém roce levnější o 20.000,- Kč a obsahuje stabilizační systém ESP, brzdový asistent BA, elektronický systém řízení prokluzu kol TCS, který je u výbav Classic a Comfort za příplatek 15.900,- Kč. Nabídka dále obsahuje tempomat, dešťový senzor, automatické světlomety, kombinované čalounění látka/kůže, samostmívací vnitřní zrcátko a monitorování tlaku v pneumatikách. Tento vůz jezdí na pneumatikách 205/55 R16. Za 20.000,- Kč může vůz v této výbavě získat střešní okno. Ceny verze Style začínají na 374.900,- Kč.

Hyundai i30 - ceny na českém trhu (leden 2011)
Motor1,4 CVVT1,6 CVVT1,6 CRDi1,6 CRDi1,6 CRDi
Převodovka5M5M6M6M6M
Zdvihový objem [cm3]13961591158215821582
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]80/620093/620066/400085/400094/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]137/5000157/4200235/1750-2500255/1900-2750260/1900-2750
Max. rychlost [km/h]187192172188197
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,610,814,011,511,0
Komb. spotřeba [l/100 km]6,16,54,44,54,5
Cena Start [Kč]229.900,-----
Cena Classic [Kč]279.900,-294.900,-334.900,---
Cena Comfort [Kč]294.900,-309.900,-349.900,-369.900,--
Cena Style [Kč]-374.900,--424.900,-444.900,-

Pro všechny verze je možné za příplatek 12.000,- Kč objednat metalický lak, automatickou 4stupňovou převodovku za 40.000,- Kč (kromě nabídky Start), nebo za 8.650,- Kč vyhřívání předních sedadel.

Pro vozy s motory 1,4i, 1,6i a 1,6CRDi a manuální převodovkou je u všech výbav kromě Start k dispozici ISG (Stop & Go systém) za 7.000,- Kč.

Příplatek za praktičtější karoserii kombi i30 CW je 10.000,- Kč u výbavy Start a od Classic výše 20.000,- Kč.

Jake.auto.cz: Hyundai i30 (přehled testů a dalších článků)

Spolupracujeme s TipCars.com
Deutsche Bank se brexitu nebojí, z Londýna se stěhovat nebude Deutsche Bank se brexitu nebojí, z Londýna se stěhovat nebude

Největší německá bankovní skupina Deutsche Bank zůstane…

Kritika Putina zabil ruský agent, tvrdí ukrajinské úřady Kritika Putina zabil ruský agent, tvrdí ukrajinské úřady

Ukrajinské úřady identifikovaly vraha bývalého ruského…

Kontroverzní ropovod dostal od Trumpových lidí zelenou Kontroverzní ropovod dostal od Trumpových lidí zelenou

Administrativa prezidenta Spojených států Donalda Trumpa…

Nový ministr Havlíček jedním tahem trojnásobně zrychlí čerpání evropských peněz Nový ministr Havlíček jedním tahem trojnásobně zrychlí čerpání evropských peněz

Kandidát na ministra průmyslu Jiří Havlíček si může…

 
 







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Vybrali jsme 10 současných aut s nejodvážnějšími světlomety a svítilnami Vybrali jsme 10 současných aut s nejodvážnějšími světlomety a svítilnami

V našem výběru najdete deset současných aut, u kterých se…

Budoucí elektromobil Škody se vynořuje ze tmy. Zde je silueta Budoucí elektromobil Škody se vynořuje ze tmy. Zde je silueta

Koncept vozu bude mít svoji premiéru na autosalonu v…

 




Video: i30 N - Hyundai ladí podvozek hot-hatche Video: i30 N - Hyundai ladí podvozek hot-hatche

Hyundai na nejnovějším videu z vývoje hot-hatche i30 N…

Zbytečná výměna agregátu hyundaie: Motor v kufru. Proč? Zbytečná výměna agregátu hyundaie: Motor v kufru. Proč?

Taky moc nevěříte historkám, jak autoservis chtěl vyměnit…

 



 
Tatra 813, která se proslavila jako Kolos a Drtikolka, vyjela před 50 lety

Tatra 813, která se proslavila jako Kolos a Drtikolka, vyjela před 50 lety

Dnes 12:50

Kořeny vývoje těžkého nákladního vozidla Tatra 813 sahají do přelomu padesátých a šedesátých let, ale první exemplář, jímž byla zahájena výroba tohoto modelu byl dokončen v pátek 24. března roku 1967.




Blesk.cz

Mrazivé foto: Hrdinný policista se vyfotil s turistkou, za chvíli byl mrtvý

Mrazivé foto: Hrdinný policista se vyfotil s…

Zapózoval s americkou turistkou a za 45 minut byl mrtvý. Statečný policista zemřel, když se snažil zastavit…

Opilý řidič najel do obchodní tepny Antverp. Obvinili ho z terorismu

Opilý řidič najel do obchodní tepny Antverp.…

Devětatřicetiletý Tunisan, který ve čtvrtek najel ve vysoké rychlosti autem do nákupní zóny v Antverpách, byl…

 

iSport.cz

Růžička zase ožil, po klidu ani památky. Chomutov zázračně probudil

Růžička zase ožil, po klidu ani památky. Chomutov…

ONLINE 17:30 | „Uklidnil jsem se. Na střídačce, v kabině i při tréninku už všechno tolik neprožívám,“ přemítal…

Darida srovnává kouče: EURO 2016? Moc jsme trénovali, asi to byla chyba

Darida srovnává kouče: EURO 2016? Moc jsme…

V reprezentaci je pátým rokem, zažil tři trenéry. Vladimír Darida má mandát srovnávat. Byl Michal Bílek opravdu…

 

Reflex.cz

Václav Klaus ml.: Byty se v Praze nestaví kvůli zeleným fanatikům ve vedení města

Václav Klaus ml.: Byty se v Praze nestaví kvůli…

Pravidelná páteční rubrika, ve které Václav Klaus ml. odpovídá na otázky šefredaktora časopisu Reflex Marka Stoniše.

Jak FBI podezřívala čtrnáctiletého kluka, že je špión. Pak se stal americkým diplomatem

Jak FBI podezřívala čtrnáctiletého kluka, že je…

Američan Robert F. Dorr byl vlastenec, příslušník letectva, diplomat a byl úspěšný publicista. Přesto byl ve 14…