mě facelift až moc připomíná plasty příplatkového paketu "sport" - stejný přední nárazník a nástavce prahů a modifikovaný zadní nárazník (odstraněny falešné koncovky výfuku)
teď už by to chtělo jen znát nová technická data
též jsem se "těšil" na facelift
Skvělé zprávy pro zákazníka - tímto tempem budou jezdit zákazníci Hyudai v roce 2012 do servisu pro auto zadarmo (veškeré opravy hradí Hyundai) a v roce 2015 bude Hyundai platit svým zákazníkům za to, že musí do servisu.
Pokud se toho dočkáme, tak to bude znamenat krach automobilek VW, Renault, Ford.
V roce 2020 bude Huindai platit zákazníkům za návštěvu dealera, v roce 2025 budou vozy zákazníkům rozdávat zdarma... Role korejských vozíků v Evropě je obecně velmi, ale opravdu velmi, přecenována...
Škoda dává doživotní záruku mobility, to znamená, že Huyndai se má ještě co učit :-)
Role korejských vozíků je ceněna tak, jak rostou jejich prodeje v Evropě. Už jen fakt, jak se rozebírají zde na diskuzi dokresluje, že je nutné je brát v některých segmentech velmi vážně.
To sice ano,ale také je dobré pamatovat, že tato "firma" dělá úplně vše,vč. lodí,obráb. strojů,prům.robotů atd.,takže může šibovat s náklady....přitom osobáky si nechává vyvýjet "hloupými" němci,takže je otázka,kdo auta umí skutečně a kdo se to časem naučí.Také je dobré pamatovat,že nic není zadarmo,i sleva se musí zaplatit.Nakonec příklad z posl. roku:Porsche bylo tak namyšleno,jak mu bude patřit kus světového trhu(záměr koupit celé VW),až byli nakonec koncernem VW koupeni a šéfové frčeli.Pýcha předchází pád,říkávala babička a měla vždy pravdu.Jinak je mi to celé jedno,ať je v tom jasno.Hezký den.
To šibování s náklady...HMC produkuje pouze auta (ať už nákladní,či osobní).Lodě,obráběcí stroje,stavby...jsou jiné divize celé korporace Hyundai,nikoliv zmiňované HMC.samozřejmě má to své výhody,třeba obráběcí stroje,lodní dopravu,by mohli mít relativně levnější než konkurence,možná.
Nechává si vyvíjet...,taky dobré,nemají náhodou také vývojová centra v USA,Japonsku a v neposlední řadě také doma?Je třeba odlišovat tvrzení marketingu zde i jinde ve světě,plus nasazování nových technologií i mimo Evropu,především doma,kde je zřejmě hlavní vývoj a domácí trh slouží i jako taková zkušebna.
Souhlas s posledním:Pýcha předchází pád,ono je hodně egoistické si domýšlet,jak nam musí být vděčni,že jim evropa všechno vyvine a oni nemusejí nad ničím přemýšlet.Není to vše trochu jinak?Odevšad trochu dobrých myšlenek?
Také přeji pěkný den.
To je podobně důležité jako levné náhradní díly. Pro ty pomalejší, důležité je pouze to že auto jezdí a to bez poruchy>:D. Finanční zkušenosti se škodovkou jsou nemilé >:D Servis zdarma, znamená servis zdarma, zaruka mobility znamena ze ti nekam zavolaj a ty si to zaplatis. Takze kdo se ma co ucit??? >:D
Cena je to výborná, motory to má velmi slušné. Ale objektivně vzato, co s malým sedanem z Koreje, který vypadá jako Toyota, ale není to Toyota? Vozit se do práce nebo tak něco asi fajn, ale nic většího do toho nedáte, a na to kupci téhle cenové kategorie slyší velmi dobře... Taky se to prakticky neprodává.
Pokud by pro ně byly rozhodující české prodeje, zůstanou u liftbacku.
Jo a co se týká těch mlhovek - ty bych za ty prachy nedokupoval, ale když už bych je chtěl, nechal bych si je namontovat od nějakého šikovného autoelektrikáře.