Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai i40: Ceny sedanu na českém trhu

Ondřej Láník
Diskuze (97)
Prodejci již přijímají objednávky na nový sedan. První cena je shodná jako u kombi, ostatní verze jsou o 10.000,-Kč levnější.

Hyundai uvedl na český trh modelovou řadu i40 nejprve pouze s karoserií kombi. Nyní jej však doplňuje klasický tříprostorový sedan.

Kombi sice nabízí vyšší užitnou hodnotu, přesto se ve střední třídě najde dost zájemců o klasický sedan. Především firemní klientela změnila v posledních letech názor na volbu sedan/kombi. Po tom, co se na českém trhu uvolnily podmínky pro odpočet DPH, zažil český trh malou renesanci sedanů. Na tento trend chce reagovat i expandující Hyundai.

Ceny druhé verze i40 nepřekvapují. Základní cenovku 539.900,-Kč je možné ponížit o 40.000,-Kč, tzn. Paket Start. Cena tak klesne na 499.900,-Kč, ale rozloučit se musíte s jinak standardní rezervou, předními mlhovek, rádia, ovládání audia na volantu, koženého volantu a řadicí páky.

Obecně platí, že ceníkové ceny sedanu Hyundai i40 jsou o 10.000,-Kč nižší než u kombi. Výbava je identická.

Classic

Základní stupeň výbavy v českém ceníku figuruje ve dvou motorizacích za 539.990,-Kč (1,6 GDI) a 569.990,-Kč (1,7 CRDI 85 kW).

Co za ně dostanete? Sedan střední třídy se zavazadelníkem o objemu 503 l (kombi 553 l), které přijede na plechových kolech s pneumatikami 205/60 R16.

Ve výbavě všech i40 je téměř kompletní bezpečnostní sada: ABS, EBD, brzdový asistent, stabilizační systém, asistent pro rozjíždění do kopce, airbag řidiče a spolujezdce, boční airbagy pro přední sedadla, okenní airbagy pro všechny řady sedadel, kolenní airbag řidiče, aktivní přední opěrky hlavy, výškově nastavitelné sedadlo řidiče.

Komfortní standard všech modelů představuje výškově a podélně nastavitený volant, kůží potažený volant a hlavice řadicí páky, středová opěrka rukou pro přední a zadní sedadla, el. ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, el. ovládaní předních i zadních oken, centrální zamykaní s dálkovým ovládáním a alarm systém, palubní počítač a ukazatel venkovní teploty a elektronická parkovací brzda s funkcí automatického brzdění.

Bez příplatků dostanete manuální klimatizaci, diodová světla pro denní svícení, přední mlhovky, integrované rádio, CD přehrávač, MP3, USB+AUX, vč. ovládání audiosystému tlačítky na volantu.

Pro základní model je dodávána dojezdová rezerva.

Hyundai i40 cw: První dojmy

Comfort: Pouze diesely

Druhý stupeň výbavy dělí od prvního cenový skok 50.000,-Kč.

Za ně dostanete navíc kola z lehkých slitin s pneumatikami 215/50 R17, plnohodnotné náhradní kolo, vyhřívaná přední sedadla, elektrické ovládání sedadla řidiče, bederní opěrku v sedadle řidiče, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, dvouzónovou automatickou klimatizaci s funkcí automatického odmlžování, chlazení přihrádky před spolujezdcem, tempomat s omezovačem rychlosti, přední i zadní parkovací čidla, vyhřívání předního skla pod stěrači, Bluetooth handsfree, dešťový senzor a solární přední skla.

Hyundai i40: Nový sedan v Passat-klasse

Od výbavy Comfort existuje možnost zakoupení položky panoramatické střešní okno (dvoudílné, přední část elektricky posuvná) za 25.000,-Kč.

Style

Za třetí stupeň výbavy dáte navíc 50.000,-Kč proti Comfortu a jde současně o první možnost ke koupi zážehového dvoulitru 2,0 GDI.

Výbava proti druhé úrovni zahrnuje navíc následující položky: xenonové světlomety, vyhřívání volantu, inteligentní klíč a startování tlačítkem, monitorování tlaku v pneumatikách, parkovací asistent s obrazem zadní kamery ve zpětném zrcátku a zatmavená zadní skla.

Premium

Nejvyšší stupeň výbavy dělí od úrovně Style také 50.000,-Kč. Za ně dostanete navíc větší kola z lehkých slitin s pneumatikami 225/45 R18, asistent pro vedení vozu v jízdních pruzích (Lane Keeping Assistant System), zadní boční airbagy, inteligentní parkovací poloautomatický systém, paměť nastavení sedadla řidiče, kožené čalounění sedadel s ventilačním systémem předních sedadel a vyhřívání předních i zadních sedadel.

Hyundai i40 kombi - technická data a ceny
Motor1,6 GDI2,0 GDI2,0 GDI1,7 CRDi1,7 CRDi1,7 CRDi
Převodovka6M6M6A6M6M6A
Zdvihový objem [cm3]159119991999168516851685
Válce/ventily4/44/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]99/6300130/6500130/650085/4000100/4000100/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]164/4850208/4700208/4700260/1250-2750325/2000-2500325/2000-2500
Max. rychlost [km/h]194208-189197-
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,69,7-12,910,6-
Komb. spotřeba [l/100 km]------
Cena Classic [Kč]499.990,---569.990,---
Cena Comfort [Kč]---619.990,-639.990,--
Cena Style [Kč]-659.990,-699.990,--689.990,-729.990,-
Cena Premium [Kč]-709.990,-749.990,--739.990,-779.990,-

Ondřej Láník
Diskuze (97)
Avatar - Toxik
9. 10. 2011 18:43
Re: Pche
Myslím si, že dokut to prodávají za ceny, které kupci akceptují, byli by sami proti sobě hnát je dolů. Je to nový model, a tak to bylo u H/K vždy. Vezmu příklad mé Sonaty v roce 2005 s motorizací 2,4 a výbavou ELEGANCE za cca 750 000,- v roce 2007 ten samý model již za 609 000,-. I já věřím, že ty ceny půjdou dolů, ale zřejmě to nebude dřív, než za rok.
Avatar - Toxik
9. 10. 2011 18:38
Re: Pche
Všechny předváděčky jsou zatím na salonech pro potencionální zájemce v akci megatest. Všechny vozy, se kterými jezdí noví majitelé jsou až na malé výjimky vozy, které byly zadány normálně do výroby.
Avatar - Ada je zase tady
7. 10. 2011 21:29
Re: hyundai je v prd...
Pokud za rok najezdis 10000km, tak tomu docela verim.
7. 10. 2011 13:59
Re: hyundai je v prd...
Usmívám se nad těmi porovnáními cen... Dejte vedle sebe srovnatelnou motorizaci a výbavu a zjistíte, že Hyundai je cca na 95% ceny konkurence...

Ad Comprs: "...není to má oblíbená značka(osobní zkušenost, pořád jsem byl v servise)" - tak to jedině, že jste pálil za fešnou obsluhou u přepážky, protože jinak s autem Hyundai jezdíte jenom na garančky. Jo, abych nezapomněl - cca 1 x za 2 roky mi prdla některá žárovka! (osobní zkušenost)
7. 10. 2011 11:47
Re: hyundai je v prd...
Kdyby se světové prodeje řídily debatou na českém serveru, mohl byste mít třeba i pravdu.
Zatím mají H/K docela problém, to je fakt. Musejí zvyšovat výrobní kapacity, aby stíhali vyrobit, co mají objednané.
No a co se týká ceny, ta takhle vysoko nezůstane moc dlouho, když konkurence je níž. Ostatně skoro každá automobilka na nový model dá vyšší cenu, kterou pak v průběhu let pozvolna snižuje (pokud stíhá vyrábět, jinak ji jen drží).