Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai letos prodal v Evropě přes 300 tisíc aut, drží 2,9 % trhu

Nejprodávanějším modelem je stále řada i30, následuje SUV ix35.
Zpět na článek
19. 10. 2011 20:01
19. 10. 2011 22:17
19. 10. 2011 22:56
19. 10. 2011 20:01
Neskutečné!
"...odbyt automobilů Hyundai rostl rychleji než celý evropský trh" !!! :-O ... Vynikající výsledek! :yes: To je síla; zřejmě se ještě hlouběji naplní slova Christiana Klinglera, člena představenstva Volkswagen pro oblast prodeje: "Hyundai je číslo 1, od něj se můžeme učit." >:-[]
Rozbalit vlákno
2
19. 10. 2011 20:51
Re: Neskutečné!
Pozeral som sa teraz na statistiky v Rakusku. Najrychlejsie rastuca znacka je Hyundai, ma velky narast. Za 1-9/2011 predal 14222 kusov. Dobre sa dari - trvale i Skode: 15631. Kia ma 8424 kusov.
Avatar - miromen
19. 10. 2011 23:05
Re: Neskutečné!
Inspiraci u VW hledaji spiše ti druzy a ne naopak.
"Hyoung-Keun (Hank) Lee, viceprezident společnosti Kia Motors, řekl v rozhovoru pro Automotive News Europe, že Volkswagen představuje pro značku Kia vzor a zároveň inspiraci."

[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
19. 10. 2011 20:10
teraz padli sanky neprajnikom
hyundai :yes:

nekvalitne skarede a aj napriek tomu si ho kupi vyse 300 000 ludi za tristvrte roka ;-) to mi akosi hlava neberie >:D

zeby 300 000 ludi bolo na hlavu?

neprajnici hyundaia dostali po hube :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Nerez
19. 10. 2011 21:55
Re: teraz padli sanky neprajnikom
Když mám omezený rozpočet, kupuju ne to co chci, ale to na co mám. Viz. Korejci >:D
Avatar - miromen
19. 10. 2011 20:26
Dlouho trvajici stopořeni
No čekal jsem že tu střiknete dřiv.
Samozřejmě terčem kdo jiny než VW. Ale vam ten koncern leži v žaludku. No jo i ten nejprodavanějši stale roste a to nejen v Evropě.
[odkaz]
Padla vam sanka dostali jste na hubu ? Myslim že z těch čisel jste se rovnou pos.raly.
Rozbalit vlákno
1
19. 10. 2011 20:36
Re: Dlouho trvajici stopořeni
No tak tady se snad hovoří především o tom růstu a také o tom, že Hyundai začíná být evidentně a jasně brán jako KONKURENT, což nepochybně přiznává i VW: --- "Hyundai bude s Volkswagenem soupeřit o titul největšího výrobce automobilů na světě. Ne v tomto nebo příštím roce, ale rozhodně ve středně dlouhém období," řekl například analytik Frank Schwope ze společnosti NordLB... Vážně je bere i samotný VW: "Považujeme firmy Hyundai a Kia za velmi vážné KONKURENTY, protože vyrábí dobré automobily, mají solidní design a zlepšují kvalitu," - šéf prodeje Volkswagen Christian Klingler. --- ;-)
19. 10. 2011 22:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
19. 10. 2011 22:56
Jen ať se perou
a klidně ať se perou všechny značky, pokud ten, kdo z toho bude těžit bude koncový záíkazník.
Nezáleží mi na tom, kolik kusů aut ten který výrobce prodá, ale zajímá mě, jaké konkrétní výhody a hodnotu nabídne mě, za mé peníze.
Členit nebo preferovat nějakou značku podle místa původu je docela krátkozraké, protože výroba probíhá po celém světě a výrobci jednotlivých dílů dodávají nejedné automobilce. Kvalita komponent je porovnatelná bez ohledu na značku, jen technologie se v detailech liší.

A přiznejme si, že korejci při dnes už srovnatelné kvalitě nabízejí přece jen trochu lepší hodnotu za stejné peníze, ať už jde o výbavu nebo záruky.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Nerez
19. 10. 2011 23:09
Re: Jen ať se perou
Myslíš snad, že Korejci nepotřebují vydělávat? Nebo, že jim stačí vydělávat míň, než všichni ostatní. Prostě pokud něco nabízím o tolik levněji než konkurence, někde musí být zakopaný pes. Zde bych řekl, že jde kvalitu použitých materiálů. V prvních pěti letech třeba bude např. Hyundai i30 fungovat podobně jako Golf, ale po těch pěti letech bych raději jezdil v Golfu, než v rozvrzané i30.
19. 10. 2011 23:42
Re: Jen ať se perou
Jen se podívej do ceníků "Evropských" výrobců, máš pocit, že by jednotlivé prvky výbavy byly jako příplatkové nabízené za výrobní náklady + přiměřený zisk?
Např. tempomat, ESP, parkovací senzory, el. stahování zadních oken... řádově za to chtějí tisíce korun, přitom výrobní náklady a montáž na lince při výrobě jsou ve stokorunách.
Nepřipadá mi, že by na tom měli jen přiměřený zisk ve výši 10-20%, jak je obvyklé.
Když to korejci umí dát za odpovídající ceny přímo do standardní výbavy, můžou nabídnou nižší cenu při stejné kvalitě.

Konec konců miliardové zisky škodovky svědčí o jisté míře nenažranosti, ale když jim to zákazníci žerou, tak proč ne.
A když už si tak suverénně stojí za svou kvalitou, tak proč jen zákonná dvouletá záruka? Hmm, asi to s tou vírou ve vlastní práci nebude tak žhavé.

Je pravda, že nové modely korejských aut už se tak nepodbízejí cenou, naopak, třeba i40, Veloster a pravděpodobně i nová i30 bude pro mnoho lidí dražší, než by jim bylo milé.
Osobně jsem velice zvědavý na vývoj v nejbližších dvou, třech letech.
Avatar - miromen
20. 10. 2011 00:02
Re: Jen ať se perou
U evropskych automobilek je větši možnost individualizace než u korejskych a japonskych. To same plati snad pro zaruku kterou maš u evropskych většinou na 2-3 roky s tim že maš možnost si zaruku prodloužit. U korejcu ji samozřejmě platiš s cenou auta navic servisni prohlidky jsou celkově dražši. Cena auta neni jen za čudliky,stahovatka,ESP apod. Ale taky jake použiješ tlumiče,pružiny a jine nejen podvozkove časti a zde korejci zatim šetři. Pak taky kvalita plechu laku atd.
A podle čeho soudiš že je Škodovka nenažrana ? Snad ne podle cen na domacim trhu.
Avatar - Choochoo
20. 10. 2011 07:27
Re: Jen ať se perou
Korejci vsude tak setri ze v testu Autobildu po 100000 km byl pred koncernem.
U lidovych aut je dulezita cena a vybava v zakladu. Priplacet si za neco, co nekdo nabizi v zakladu, tak tomu rikam vrchol individualizace ;-)
20. 10. 2011 07:41
Re: Jen ať se perou
Clanok je o predaji jednej znacky Hyundai v EU a Miromen sem celkom "porovnatelne" hodi odkaz na predaj celeho koncernu VW (ktory ma 7 ci 8 znaciek). Tak teda trosku cisiel: Hyundai v 2010 predal vo svete 3,6 mil aut, Kia, ktora mu patri nieco okolo 2 mil - pre porovnanie Škoda predala za rok 2010 cca 850 000 aut!

Samozrejme je dnes Hyundai "len" 4. najvacsou automobilkou sveta (este pred 5 rokmi boli vo svete na 12.tom mieste) s rocnym predajom v roku 2011 planovanym na urovni 6 mil aut. Ako to bolo spomenute nizsie suboj o prvenstvo s VW na urovni celeho sveta mozeme ocakavat tak za 5-6 rokov.

A napr. v USA preda Hyundai viac aut ako vsetky nemecke automobilky dokopy!

Hlavne si vsak vsimnite, ze ten suboj vedie koncern Hyundai s 2 znackami a nie kupovanim inych automobiliek (vid chaby pokus VW polepsit si kupou Suzuki).
20. 10. 2011 07:57
Re: Jen ať se perou
Nejen Suzuki měl VW v merku, ale taky např. Alfu Romeo.
Avatar - miromen
20. 10. 2011 10:21
Re: Jen ať se perou
Ten članek je třeba přečist. A samozřejmě že se bavime předevšim o prodejich v Evropě. Takže znova ten co nejvic prodava stale navyšuje prodeje.
Avatar - miromen
20. 10. 2011 10:33
Re: Jen ať se perou
Co sem tahaš autobild. Jde o to jakou praci tlumiče,pružiny apod. odvaději tzn. jak dobre jsou. Samozřejmě jde i o um techniku automobilky jak jednotlive dily sladi. A takova Honda u součastneho Civiku se zrovna nevyznamenala. Jizdně žadny zazrak a komfort jeden z nejhoršich ve třidě.
20. 10. 2011 10:50
Re: Jen ať se perou
Nejde spíše o efektivitu (produktivitu) výroby,vývoje,administrativy i marketigu?
Když dva dělají totéž nemusí být výsledek stejný.
Znám perfektně některé ceny německých výrobků,vyvíjených i vyrobených v čechách prodávaných za německé ceny.Ale dám raději přednost českým výrobkům za české ceny v daném segmentu trhu.
Další příklady toho jsou státní správy a vlastně celé státy.
A vše platíš,jen nevíš zda s tím někdo strávil opravdu celý den práce,nebo proflákaný týden v zaměstnání. :-!
20. 10. 2011 07:30
Re: Jen ať se perou
Tak u evropských automobilek prodloužit záruku většinou jde, ale zase za příplatek. Proč? Servisní prohlídky vyjdou na stejno, tam je rozdíl maximálně v tom, kolik stojí olej nebo filtr, který servis použije. Naopak třeba hodinová sazba je u korejců většinou nižší. To že domácí značka má levnější servis už neplatí nejmíň od té doby, co přestali vyrábět felicii.
Pokud jde o ty tlumiče, pružiny apod, tak tam zase vidím výhodu v 5-7mileté záruce, navíc podle diskusí to s tou kvalitou není vůbec špatné. Horší bývá např. odhlučnění podvozku nebo motoru, tam jsou ještě rezervy.
Kvalita plechů a laků, zvlášť u korejců vyráběných u nás a na Slovensku, je na dobré úrovni (snad kromě prvních kusů na začátku výroby.
Jak je známo, s lakem a korozí mívají problémy i zvučnější značky, jako je M-B nebo asiati obecně. Nevyhýbají se ale ani škodovce.

Škodovka už pod tlakem konkurence taky musela jít s cenama dolů, ale to co tady předváděla v minulých letech se jinak než nenažranost nazvat nedá.
Avatar - Choochoo
20. 10. 2011 08:02
Re: Jen ať se perou
Nemuzu nez souhlasit :yes:
Svagr na golfu asi 4 roky starem odlepen lak na kapote jak pul dlane, takze ta kvalita je tam opravdu znat ;-)
Zaslech jsem informaci od servisaka z Hyundaie, ze by tlumice meli menit do 5 let v zaruce. Myslim ze asi bylo mysleno asi poskozenych, pac kdyby menili opotrebene tak to by byl uz hodne velkej luxus ;-)
Avatar - miromen
20. 10. 2011 10:29
Re: Jen ať se perou
Samozřejmě je zaruka za připlatek. Prostě buď ji chceš anebo ne. U korejskych aut ji zaplatiš s cenou auta ať chceš nebo ne. A to že určita automobilka prodava za ruzne ceny v ruznych zemich je logicke ne. Pokud je poptavka tak se ždime. Kvalita plechu a laku byvala ještě nedavno podpruměrna jak je to v součastnosti nevim ale zřejmě už je to lepši jinak by ceny korejcu byli jine.
20. 10. 2011 10:51
Re: Jen ať se perou
Záruka za příplatek.Ideální by byl tedy stav,kdyby nikdo za nic neručil. :-!
20. 10. 2011 11:58
Re: Jen ať se perou
Stačí se podívat na německé ceny i30 (prodává tam nejvíc). Až se Hyundai přiblíží k cenám evropské konkurence, tak se můžeme začit bavit o tom, že si někdo koupí např. i30 i pro něco jiného než ušetřené peníze.

Kombi (cena zákl benzín/nafta)
i30cw - 14 790,- / 16 290,-
Mégane Grandtour - 19 390,- / 20 590,-
Golf Variant - 18 950,- / 23 025,-

HB
i30 13 590,- / 15 090,-
Mégane 15 990,- / 19 650,-
Golf 16 970,- / 21 125,-
20. 10. 2011 11:30
Nissan za stejné období - 346 000 a růst 16,9%
Při těchto číslech přesto nikdo neskáče 3 metry vysoko s pokřiky o útoku na VW. Koreafans je prostě zvláštní kasta. Hyundai a Kia o její existenci v Evropě dobře věděli a proto do Evropy přišli.
Rozbalit vlákno
0